Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4442569 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 2779
Előző Következő
Karácsonyi ajándék 2020-12-22 07:11:52
Három fiú, miután befejezték felsőfokú tanulmányaikat, elhagyták a szülői házat, mert úgy gondolták, hogy itt az ideje, hogy saját lábukra álljanak. Kitartó munkájuknak, hozzáállásuknak köszönhetően magas fizetést kaptak, a pénz egyikőjüknek sem jelentett különösebben gondot, sőt volt, mikor azt sem tudták, mire költsék. Karácsonykor úgy döntöttek, hogy külön-külön ajándékot...
Sulyom 2020-10-25 22:29:30
A népi gyógyászatban szorulás ellen fogyasztották a sulyomtermés feltört belsejét. Az ázsiai konyha egyik jellegzetes eleme és vízigesztenye néven találkozhatunk vele. A sulyom (Trapa natans) évelő vízi növény, a lassú folyású vizek, holtágak növénye, termése a gesztenyéh...
A mostani kor 2020-09-16 18:39:45
Dóra Lipők Lászlóné · A CSENDES TRAGÉDIA, AMELY GYEREKEINKET FENYEGETI🤨 A mostani kor otthonaiban van jelen ez a csendes, de annál szomorúbb tragédia, mely a szemünk láttára ragadja el a nekünk legkedvesebbet: a gyermekeinket. Victoria Prooday egy Torontóban...
Tanulságos történet ! ....... 2020-09-05 17:33:56
Mi voltunk az egyetlen család az étteremben. Eriket beraktam egy etetőszékbe és megjegyeztem magamnak milyen csendben eszik minden vendég. Néhányan halkan beszélgettek. Erik hirtelen örömteli kiáltást hallatott. ,,Szia!" - mondta, miközben pufók kezeivel a szék tálcáját püfölte. Szemei az izgatottságtól kikerekedve, száján azzal az imádni való fogatlan mosollya...
Nő az étteremben 2020-08-28 12:44:44
...
Magyarország tortáját 2020-ban egy Füredi készítette 2020-08-05 11:04:11
Magyarország tortáját 2020-ban egy Füredi készítette, ha nem tudtátok volna.... A Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete idén tizennegyedik alkalommal hirdette meg a ,,Magyarország Tortája" versenyt augusztus 20-i nemzeti ünnepünk, államalapító Szent István ünnepe, Magyarország szimbolikus születésnapja köszöntésére. Idén is rendkívül izgalmas kreációkkal neve...
Győrfi Pál csak úgy belógott egy szállodába a Balatonnál 2020-08-03 08:18:20
A mentőszolgálat szóvivője fiatalon nagyon bevállalós volt, így elég meredek balatoni kalandokról is mesélhet a fiainak. Manapság is sok mindenre kapható, ha a gyerekeiről van szó, de már példás családapa, aki legjobban a szigligeti nyaralást várja. Győrfi Pál, már mindenkit arra biztat, hogy ne maradjon otthon. A mentőszolgálat szóvivője, aki a pandémia idején a biztonságos bezá...
Kirándultunk - Háromszázhatvanadik nap 2020-07-30 05:42:08
Tegnap Pozsonyban voltunk, majd Mártikáékat látogattuk meg Éberhadon. Ott is ebédeltünk egy jó étteremben. Én maradtam a haluskinál. Jól csinálták. Visszafelé komppal jöttünk át Kesztölcnél....
Balatonról érdekességek 2020-07-29 21:54:34
Kutyát szerető és tartó embereknek jó tanácsok - Három kutyás strand is van már a Balatonnál, ezek közül az egyik idén biztosan ingyenes lesz. A település és környéke egyébként több kutyabarát turisztikai attrakcióval rendelkezik. Melyik ez a strand és hol található? - Keszthelyi Kutyás Park és Piknikkert - A kutyussal - hacsak nem autóval tesszük - el is kell jutni a Balato...
Ma, amikor mást sem látunk a Facebook-on, az Instagramm-on 2020-07-26 07:09:21
Ma, amikor mást sem látunk a Facebook-on, az Instagrammon, csak azt, hogy mindenki karcsú, boldog és egymást ölelve élik a napokat, joggal érzed úgy, hogy baj van a párkapcsolatodban. Mert azt látod, hogy a férfi öleli a nőt, éppen ebédelnek egy szuper étteremben, jön a szelfi a csókról, az egymásba fonódó kezekről, Te pedig épp azt látod, ahogy a hites párod épp szakadt papucsban...