Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4464618 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 4279
Előző Következő
Gyors ebéd 2021-09-18 15:29:53
Unalmas éjszaka volt, a hegyeshalmi feszmentes miatt alig volt pár vonat. Nagyon lassan jött el a reggel. Délig aludtam, most főzöm a holnapi ebédet. Gombástöltelék lesz a baconös sertésszűzhöz. Hétfőn sült csirkemell lesz, már bevan pácolva. Rizzsel fogjuk enni. Itthon lesz leves is, igaz zacskós, de most ennyi időm van. Hónap végén lesz 2 extra szabadnapom, az egyiken kimegyek...
Vacsora 2021-09-15 14:33:20
Tegnap este vacsorázni volunk Zsolti haverommal. Későn mentünk és sokat is ettünk. Rosszul aludtam, reggel nem is kívántam az ételt, ezért a reggelit kihagytam. Délre tökfőzeléket főztem, jól esett a könnyű ebéd. Ezt+azt vásároltam hétvégére és megterveztem a jövőheti ebéd sort is. Igyekszem változatos összeállítást készíteni, de tekintettel kell lennem, hogy sok olyan étel van am...
Az első munkanap 2021-09-02 15:35:45
Mindig nehéz szabadság után visszarázódni a munkába. Volt egy tanulóm is, aki most fejezte be az alaptanfolyamot. Ez volt az 5. felügyelet alatti munkavégzése és meglepően jól kezelte a berendezést, kifejezetten érdeklődő volt a hozzáállása és gyorsan tanul, igyekszik. Ritka az ilyen ember manapság. Reggel vásároltam kenyeret, anyunak egy sós kiflit. Délig aludtam, a család ebéd...
Utazás 2021-08-24 15:59:21
Délelőtt Ausztriában jártam, igaz csak bevásárolni, de Pistivel szeretek utazni, mert művelt ember és vele való beszélgetés mindig megmozgatja az ember elméjét. Jól kibeszéltük a mai kor bajait. Ma már csak 8-ig aludtam, igaz este nehezen ment az alvás. Holnap lángos lesz az ebéd, igaz úgy fogom venni. Ma nem volt repülés, nincsenek fények és szél is van....
Végre itthon 2021-08-19 20:18:29
Öt Öttevényi szolgálat után ismét hazai pályán dolgoztam, ráadásul ma 7-re mentem dolgozni, mert a kolléga holnap megkért, hogy menjek korábban, így ma csak 11 órát nyomtam le és persze többet aludtam. Fáradtan ébredtem, hiányzott a szabadnap. Nyugis nap volt, még egy szolgálat lesz és szabadságra megyek. Az időjárás is kedvező volt....
Nyugis éjszaka 2021-08-13 18:17:59
Nyugodt éjszakában volt részem, bő 1 órára még el is tudtam feküdni. Jól esett! Azért hazaérve délig aludtam. Ebédeltünk, jártam masszázson, és be is vásároltam. Még tegnap vettem csöves kukoricát, amit ma főztem meg. Finom volt, régen ettünk. Fogok gyakrabban venni....
Botrányos fotók: durván szétcsapta magát Fluor Tomi – 2021-07-20 22:30:53
BOTRÁNYOS FOTÓK: DURVÁN SZÉTCSAPTA MAGÁT FLOUS TOMI - ÚJRA ELINDULT A LEJTŐN?! A nyilvánosságra hozott képek alapján csak elképzelni lehet, hogy pontosan mi történt annak a belvárosi luxuslakásnak a tetőteraszán, ahol Fluor Tamás, Istenes Be...
Fejbe vágtak 2021-07-14 19:43:58
No nem erőszakra kell gondolni, hanem a náthára és már 3. napja alig aludtam valamit. Napközben azt vettem észre, miközben a monitorokat néztem, hogy a fejem egyszer csak előre bukik. Persze azonnal felriadtam, de ez legalább 15-20x ismétlődött meg. Napközben a bal orrlyukamat sikerül kifújni rendesen, de a jobban még érzem, hogy van takony, folyik is, sajnos orrsövényferdülésem v...
Felszakadozás 2021-07-14 05:02:08
Tegnap délután a bal, ma hajnalban a jobb orrlyukamból is előtört a barnás nátha. Szörnyű éjszakám volt alig aludtam. Ha ma éjjel is ez lesz, akkor reggel átmegyek a háziorvoshoz. Lesz ami lesz! Már pattogott a fülem is, fáj a torkom is. Tegnap a gyógyszertárban vásároltam egy Solingen körömvágó ollót. Este ki is próbáltam a lábamon. Ez olló. viszi a körmöt! Sokáig halogattam, s...
Nehéz alvás 2021-07-13 09:56:39
Este még az orrom teljesen elvolt dugulva, kb. 2 órát aludtam mikor felébredtem, száraz száj, egy orrfújás, akkor valami jött ki, de ez ment 2 óránként. Reggel sikerült egy nagyobb darabot kifújni, de még mindig érzem a fülemet, torkomat is. Ma egésznapra pihenést terveztem, ebédet is rendelek. Holnap Öttevény jó lenne jobb állapotban dolgozni....