Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533061 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 14
Előző Következő
Drezda és haza 2023-02-26 13:01:36
Csütörtökön odafelé végig Szandra vezetett. AZ idő gyorsan elromlott, de egy kis esti séta kettesben belefért. Szombaton délelőtt ketten bevillamosoztunk a belvárosba, a Galeria Centerben vettünk nekem egy nadrágot. Mászkáltunk is egy kicsit. Ebédre mentünk haza, a feleségem főzött tejfölöst, közben Cottbusban befutott Renáta is. Délután temető, bevásárlás, edte még kettesben egy...
Most itthon 2022-07-27 06:08:04
Szombaton jön a lányom és az unokám, maradnak egy kicsit. Szandra három hétig, aztán viszem Drezdába. Szeretné, ha cottbusba is elmennénk. Akkor megyünk. A jövő héten elviszem Lívinek Köszegdoroszlóra a német tankönyveket, majd ő Ausztriába átszállítja. Augusztus 20-án Deák Ernőhöz megyünk Burgenlandba. Az idén nyaralást nem terveztünk. Ma délelőtt Győr, munkaügy....
A forradalom nyara jöhet Németországban 2018-03-18 21:29:33
Így viselkedik a "német" sajtós, amikor azt kérdezik tőle, miért nácizza a bevándorlóbűnözés ellen tüntetőket. Egy Tommy Robinson nevű angol a németországi cottbusba utazott egy bevándorlásellenes tüntetésre, hogy megpróbálja megérteni, mi folyik ott. Nem volt könnyű dolga a Lügenpresse képviselőivel. Videó: A forradalom nyara jöhet Németországban - Tommy Robinson [...
Cottbus 2017-07-30 12:09:43
A második is. Hosszú vezetés után cottbusba érkeztünk. Útközben megebédeltünk egy pálya melletti büfében Drezda fölött. Aztán séta a városban, fagyizás, vacsora. Ma délelőtt kimentünk a pályudvarra a holnapi berlini jegyekért. Dög meleg van, gyalogoltunk. Lassan belerázódok a gyaloglásba. Délután kirándulás Bad Muskauba....
Röviden 2015-08-12 19:49:35
Aztán kiürült a ház. Óránként elment egy csapat. Először cottbusba és Berlibe, aztán kicsit közelebb. És csönd lett. Csak a meleg maradt, meg a számlák rendezése. Végül szerdán az utolsót is kifizettem. Hétfőn Balatonfüred, oda vittük a fiatalokat nászútra. Mi Ábrahámhegyen töltöttünk egy kis időt Tuba Lacinál. Tegnap délután vissza. Sokat fürödtem Szandrával. Még próbálom magam...
Paraguay 2014-12-17 19:28:43
Az előbb átutaltam 100 eurot Cottbusba. Onnnét a paraguayi német nagykövetségre. Sógornőm lányának, hogy valahogyan fönn tudja tartani magát. Ő néhány évig nem hagyhatja el az országot. A fickója börtönben van, kábítószer, fegyver. Szép történet. Szegény Renáta. Ott nincs magyar konzulátus. Már próbálkoztam. S ő német állampolgár, tehát magyar védelmet nem kérhetek. Jól összek...
pihenés 2013-10-30 07:28:06
Berlinben voltunk tegnap. Ragyogó napsütés. Hajóról néztük meg a várost. Nagyon szép. Aztán egy kellemes étteremben ebédeltünk. Régiós vonattal jöttünk haza Cottbusba. Jól aludtam, ez ritka dolog. Otthon hiába van hétvége, nem tudok szabadulni a dolgaimtól. Ma kis séta, piac, kirándulás, s reggel irány Drezda, s ebêd után Ingolstadt. Szerencsére jó a pálya. Ott még Sandrának...
Lélegzetvétel 2013-07-20 06:19:22
Tegnap elmentek német rokonaink. Kellemes volt velük, bár fárasztó is kicsit. Csütörtökön Andaunál átmentünk Ausztriába, megállatunk a határon, aztán Mosonszentandrás, Nezsider. Weidenben kimentünk a Fertőhöz, Nezsiderben ebédeltünk. Renáta azt szeretné, ha ősszel mennénk Cottbusba, Sigridék megígérték, hogy megmutatják Drezdában a Semper Operát. Jó lenne menni, de majd meglátju...
Úti jegyzetek 2013-04-21 07:02:38
2011 őszén, cottbusba utazván álltunk meg Marci fiam kérésére Terezinben, hogy körülnézzünk. Mentünk már el mellette, tudtam, hogy koncentrációs tábor volt itt a német megszállás alatt. Akkor rájöttünk, hogy egy óra nem elég, s megígértem neki, hogy úgy jövünk vissza, hogy megszállunk valahol. S most születésnapján, április 16-án indultunk el, egy kis segítséggel és társasággal. G...
Indián Berlinből 2012-12-23 19:29:40
Indián sógorom barátja volt. Sógorom, Öcsi a hetvenes években ment ki Keletnémetországba dolgozni, tanulni nyomdászatot. Berlinbe került, a Neues Deutschland nyomdájába. Aztán megnősült, cottbusba költözött, két gyermeke született, 1998-ban öngyilkos lett. A temetésén ismertem meg Indiánt, lókötő alföldi magyar gyereket. Aztán vagy tíz éve egyszer meglátogattuk Berlinben, ha jól...