Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533518 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 26
Előző Következő
A - 1 - 2 (3) 2019-01-10 09:15:01
Ez eléggé nagy váltás egy olyan zenésztől aki először elektronikus zenéket készített. Akármi is az az album, nincs feltöltve youtube-ra, tán jobb is így, nah, "lapozzunk"... Switchblade (3) Switchblade Genre: Rock Style: Hardcore, Doom Metal Year: 2003 Notes:First press breakdown: 1 on color 1 4 on color 2 9 on color 3 20 on color 4 30 on color 5 30 on color 6...
Fogyás 30. nap 2017-05-31 18:39:10
Reggel 108.6 kg voltam. Reggeli zsemle és pisztráng paprikával. Ebéd magvas rántott hús, zöldség saláta Vacsora csirke comb uborka. Egész nap cseresznyét csipegettem....
Vers 2016-11-25 19:49:02
Megtanultam tőled Kismadárként köszöntem be ablakodon egy nyirkos, ködös, szomorú hajnalon Kértem,- nézz fel rám és mosolyogj ne láss semmi mást, csak engem Daloltam neked édes éneket az étket tenyeredből csipegettem Piciny lábammal simogattam a kezed S te a könnyeid törölgetted A daltól kivirult a hólepte rét Pipacsok nyíltak szerte-szét Elolvadt a hó a fenyőágakon...
Vasárnap az álomszép jelenben 2015-11-08 18:15:35
Vasárnap egy teljes napom volt, hogy elbúcsúzzak New Yorktól. Zsófi a Central Park állatkertjére vágyott, én Chagallra a Guggenheim Múzeumban. Együtt indultunk el a Fifth Avenue -n az októberi, még mindig szokatlanul meleg napsütésben. Az első napon érzett rácsodálkozás a városra újra ránk tört, s nem győztünk hálát adni a sorsnak, hogy itt lehetünk, megcsodálhatjuk a csodaautót,...
Az utazás bonyodalmai 2015-10-18 17:12:37
"Minden vágyadnak eleget tenni: ez az emberi élet legnagyobb művészete. Akinek sikerül, az boldog. Ehhez azonban fontos, hogy kevés vágyad legyen." (Wass Albert) A nagymamám szerint a baj nem jár egyedül, s egymás után hét rossz dolog fog bekövetkezni. A kérdés az, hogy a kis dolgok beleszámítanak-e, vagy egy nagy baj duplának vehető? New Yorkba indulásom bővelkedett mindkettőb...
Dr. Bognár Stefánia: A Világ akkora 2014-11-03 13:36:32
A Világ akkora bennem, mint amekkorát kiharaptam merítettem, csipegettem belőle. Pont amennyit én akartam, amennyire képes voltam, amennyit megértettem, saját látásmóddal beépítettem. Nagy kár, hogy nem örökre. S majd egyszer mindenkinek, - bármely Szorgosan csipeget - így nekem is igaz-hamis világa összeomlik, atomjaira hullik. Nagyon - nagyon sovány vigasz: pontosa...
Mórahalom 2014-02-02 15:52:03
Utazás egyperces Mórahalom Mórahalom, a teljes kikapcsolódás: fürdés, szauna, masszázs, finom vacsorák, és egy olyan kaland, amitől ismét kislánynak éreztem magam....
Mórahalom 2014-01-20 09:08:45
Mórahalom Mórahalom, a teljes kikapcsolódás: fürdés, szauna, masszázs, finom vacsorák, és egy olyan kaland, amitől ismét kislánynak éreztem magam. Kecskemétről Mórahalomra utaztam tovább és az éjszaka már a négycsillagos Colosseum hotelben talált. Pontosabban annak is az egyik medencéjében, nyakig vízben. Leolvadt rólam minden fáradtság és feszültség. Vacsoránál minde...
Vigyáznak rám az "Angyalok" 2013-11-08 21:47:59
Minden nap egy lépéssel előbbre jutok az itthoni "kis műhely-galériám" alakítgatásába. Szépek ezek az örömöt adó lépegetések. Ma itt járt egy asztalos, akit példaképnek is állíthatnék a szakemberek elé. Gyönyörű, precíz munkát végzett, azután eltakarította a forgácsot a port maga után. Az udvarra ment leszabni az anyagot és nem a lakásban végezte a csiszolást. Én egy babérkoszorút...
Kohut Katalin: Furcsa megbocsátott számadás 2012-05-14 16:22:16
Gyerek voltam, amikor Katalin, András napot mentünk ünnepelni a Tejbárba. Varrónőként dolgoztam ahelyett, hogy Zeneművészetibe jártam volna. Fizetésemelést azért nem kaptam, mert egész nap be nem állt a szám, ahogyan Csomós András, a szalagvezető közölte, de azt nem jött meghallgatni, hogy villámgyors varrásaim énekléssel teltek el, másképpen nem bírtam volna a monotonságot. A má...