Regisztráció  Belépés
Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4358001 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 919
Előző Következő
Keresztény történet- Történet egy New York-i taxisofőrről 2018-05-14 06:33:30
Történet egy New York-i taxisofőrről ,,Volt egy időszak az életemben, úgy húsz évvel ezelőtt, amikor taxisofőrként kerestem a kenyerem, New Yorkban. Igazi cowboy-élet volt, nem volt főnököm. És mint a szerencsejátékos, annyira élveztem, hogy minden egyes új utas más és más, előre megjósolhatatlan élményt tartogatott: pont, mint amikor kockát dobsz a játékteremben. Amire ne...
Volt rendőr a városligeti tüntetőverésről: “Mintha a 2018-04-30 22:31:31
2018-04-30 Írta csikaszbrigitta Volt rendőr a városligeti tüntetőverésről: “Mintha a Tesco biztonsági őrei kimentek volna közterületre intézkedni" Megkérdeztünk egy volt rendőri vezetőt a Városligetben, a Valton Security emberei és a Ligetvédők között történt incidensről. Az egykori parancsnok azt hangsúlyozta, hogy a rendőröknek a lökdösődés, ver...
34. fejezet 2018-04-26 19:09:28
Másnap reggelig, ott ültünk a Doki ajtaja előtt, hisz nagyon fontos ügyben akartunk vele beszélni. Érdekes nem kereset senki a szobánkban Minket. Pedig mind a ketten távol voltunk. Közben megtudtam, hogy a kék ruhás betegek a másik Intézetből, valamikor egyenruhások voltak, és, hogy a rendet fent tartsák, cseréltek. De, nem tudom, hogy ez mire volt jó, mert nem volt semmi konf...
István a király 1983-as megjövetele ismétlésével 2018-04-15 22:13:41
1983-ban összetették a sátoraljaújhelyi Révész utcai Hunnia elmével, mint skizoprenekkel, világkönyvtár tulajdonosokkal közös utcájukat Kolcza szappantisztító sorozatával, összes Takáccsal, Szabó Istvánokkal, Hornyák Ildikó és Babi nevekkel és az összes Ildikóval, Vartnalékkal, Sándorokkal, Nagy Istvánokkal, Soósékkal, Tóthokkal, Fejel sváb hangbénítóval, Nagy Erika és az összes E...
A nagy dolgok álruhában érkeznek 2018-04-13 18:55:58
A nagy dolgok álruhában érkeznek Volt egy időszak az életemben, úgy húsz évvel ezelőtt, amikor taxisofőrként kerestem a kenyerem, New Yorkban. Igazi cowboy-élet volt, nem volt főnököm. És mint a szerencs...
Ken Folett - A tű a szénakazalban 1. 2018-04-01 20:36:50
Előszó 1994 elején a német hírszerzés az összegyűjtött információk alapján bizonyosnak tartotta, hogy Anglia délkeleti részén egy óriási hadsereg van gyülekezőben. A felderítő-repülőgépek barakktáborokat, repülőtereket és a Wash-öbölben állomásozó hajóflottákat ábrázoló fényképekkel tértek vissza Németországba; akadtak képek, amelyeken George S. Patton tábornok az ő félr...
Szűzanya szobrának meg gyalázása 2018-02-23 17:27:22
Zöld festékkel összekente egy helyi férfi Jánoshalmán a külső felújítás alatt álló Szent Anna-­templom előterében lévő Fájdalmas Szűzanya-­szobor arcát. A helybelieket nagyon felháborította az eset, nem értik, miért tették ezt az ismeretlen vandálok.. Cikkünk megjelenése után 2 órával (9 órakor) érkezett a rendőrség sajtóközleménye, ami szerint a rendőrök két napon belül beazonos...
Nincs Cím 2018-02-15 06:27:41
Egy New York-i taxis története egy utolsó útjára induló idős néniről: Az egyik közösségi oldalon találtam egy rövid történetet, Egész életünkben a nagy dolgokra várunk címmel. Bár azt nem tudjuk, hogy valóban igaz eseményeken alapul-e, az üzenete mindenképpen megszívlelendő. Hogyan maradhatunk emberek az embertelenségben? Úgy, ha megfelelő útravalót viszünk magunkkal: hálát...
Tallóztam 2018-02-13 14:32:31
Micsoda reggel.... 8:00 Építettem egy hóembert. 8:10 Egy feminista járókelő kérdőre vont, miért nem építettem egy nőt.... 8:15 Ne legyen sértődés, hát építettem egy nőt is. 8:17 A házvezetőnő a szomszédból megdorgált miért van a hó-nőnek olyan nagy melle. 8:20 A homokos pár szemből hangoskodni kezdett, hogy miért nem készítettem két hó-férfit inkább. 8:25...
Ma van a Becsület Napja 2018-02-11 12:08:00
A második világháború legkegyetlenebb, legvéresebb leghosszabb ideig tartó város ostroma - Sztálingrád - után Budapest bevétele volt. Az 1944. december 26-tól 1945. február 13-ig tartó harc folyamatában csak a várnegyed bevétele majdnem hét hétig tartott. Utánpótlás hiányában a védők ne...
Előző Következő
Blogok, Videótár, Szótár, XFREE, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza,