Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4465171 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 33267
Előző Következő
Kemény világ vár az oltatlanokra Nyugat -Európában 2021-09-26 21:45:01
KEMÉNY VILÁG JÁR AZ OLTATLANOKRA NYUGAT- EURÓPÁBAN Magyarországon már rég eltörölték a koronavírus-járvány miatti korlátozások nagy részét, és egyelőre nem is tervezik ezek visszaállítását. Azonban több euró...
Hazánk 9 legkülönlegesebb vára, amik tökéletesek lesznek a h 2021-09-24 20:45:23
Hazánk 9 legkülönlegesebb vára, amik tökéletesek lesznek a hétvégi kiránduláshoz Annyi gyönyörű nevezetességgel büszkélkedhet hazánk, hogy nehéz eldönteni melyiket is válasszuk a hétvégi kirándulásunk helyszínéül. Most a legkülönlegesebb várakat vesszük sorra, hogy kicsit segítsünk a döntésben. Magyarország legjobbjai: Hazánk 9 legkülönlege...
Pulutyka 2021-09-24 20:40:27
A főzés legnehezebb része, hogy kitalálja az ember, hogy mit fog főzni, mert legyen egészséges, változatos, az ára se szálljon el, finom is legyen és gyorsan készüljön el. Holnapra a kelkáposztafőzelékre esett a választásom. Nem a kedvenc ételem, de megeszem kb. 2-3 havonta. Reggel bevásárlok, aztán főzök, és pihenek. Este munka....
Vacsora 2021-09-15 14:33:20
Tegnap este vacsorázni volunk Zsolti haverommal. Későn mentünk és sokat is ettünk. Rosszul aludtam, reggel nem is kívántam az ételt, ezért a reggelit kihagytam. Délre tökfőzeléket főztem, jól esett a könnyű ebéd. Ezt+azt vásároltam hétvégére és megterveztem a jövőheti ebéd sort is. Igyekszem változatos összeállítást készíteni, de tekintettel kell lennem, hogy sok olyan étel van am...
Rétes 2021-09-13 15:09:34
Valamelyik nap eszembe jutott, hogy de régen ettünk rétest. Fel is írtam magamnak a naptárba, hogy ebéd után legyen egy kis nassolni való. Én a meggyest választottam, ez kevésbé édes, nagyon szeretem az ízét. Igazán jól esett! Anyu szerencsére egész jól van, egy gyógyszert nem adok neki. Remélem jót teszek vele!...
Reményik Sándor - Az én békességem 2021-09-12 11:15:50
Reményik Sándor - Az én békességem Ha eljönne a Csoda könnyű szárnyon, S szívembe egyszer az a béke szállna, Amelyre szörnyű szomjúsággal vágyom: - Előbb elzárnám a láda fiába. Tűnődve rajta, hogy ez hogy esett, Trónolnék vele a világ felett. Nagy-óvatosan körültapogat...
Rohanás az élet 2021-09-10 14:07:22
Hajnalban anyu felébredt, szerencsére csak wc-re akart menni, de legalább szólt. Visszafeküdtünk, 9-ig aludtunk, jól esett az alvás. Az utóbbi napokban anyu jól van, igen eleven szerencsére. Eszik, iszik és mászkál a lakásban. Reggeli után elmentem bevásárolni a hétvégére, aztán megfőztem a sóskát, most tejjel készült, így is finom. A kötelező tükörtojással és krumplival ettük m...
Harmonia....... 2021-09-06 13:02:01
HarmoNet Harmóniakártya (2021-09-05) Kedves agica2004 ! A Harmóniakártyád szava és a kép összefüggései határozzák meg a mai napodat. A szó és a háttér szimbólum együtt mutatják meg az Univerzum üzenetét. A mai napodat Szubjektivitás hatja át. Fehér - Szűziesség, ártatlanság, tisztaság Minden szín-kártya főként a jellemet, jellemed változását mutatja. A fehér az Én-köz...
Mai harmónia kártyám 2021-09-06 06:18:37
Kedves eva6! A Harmóniakártyád szava és a kép összefüggései határozzák meg a mai napodat. A szó és a háttér szimbólum együtt mutatják meg az Univerzum üzenetét. A mai napodat Szubjektivitás hatja át. Fehér - Szűziesség, ártatlanság, tisztaság Minden szín-kártya fő...
Győr 2021-09-03 17:02:58
Hajnali 10 óra volt mikor felébredtem. Jól esett az alvás. Reggeli után a Sparba mentem át bevásárolni hétfőig, mert a hétvégét a vasúton töltöm. Pizza volt az ebéd. Anyut elrendeztem és elmentem Győrbe, picit reptettem, illetve a Bergmann cukrászdába mentem el sütit venni. Nagyon régen jártam arra, most úgy szerveztem meg mindent, hogy odaérjek. Egy szelet sütemény 820 Ft. Minden...