Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533062 db

Máris strandolunk! 2017-12-21 17:45:46
...
A legszebb autók az Art Deco korszakból. 2016-09-02 22:17:34
1939. ZIS-101 Sport Coupe 1935. Voisin C28 Aerosport ...
Gondolatok séta közben a Jardintől a belvárosig 2015-01-14 22:54:25
A szerda a "háziállattal" kezdődik, ez itt természetes velejárója a mindennapoknak..A kis margouillat valójában aranyos. Szabályos alakjával mozdulatlanul olyan, mint ahogyan medalionként látható az ékszerboltokban.Villámgyorsan elfut, nehéz lefotózni. ...
A belvárosban 2015-01-05 21:57:26
gyümölcsök reggelire, már licsi is van vöröslik a flamboyant a szomszédban ...
Piknik a vulkánnál, hőség a Niagara vízesésnél 2014-10-02 15:42:30
A turisták élete nehéz, mint tudjuk. Éppen csak kipihentük a repülés fáradalmait, sétáltunk az Óceán melletti sétányon, a Barachois-n, s másnap máris útra kerekedtünk a sziget egyik kihagyhatatlan látványosságához, a vulkánhoz. Útközben La Plaine des Palmistes nevű településen megnéztük a...
Ez történt - Augusztus 14.-én 2013-08-14 09:16:22
Augusztus 14. 1447 August 14, CASIMIR IV (Poland) Following a fire in Posen which decimated the community, Casimir IV renewed all the rights of Jews and made his charter one of the most liberal in Europe. This charter lasted less then a decade before it was revoked. 1843. augusztus 14. Hét évig tartó véres harcok után véget ér a második szeminol háború, amely azzal vég...
x 2013-04-03 10:08:16
Aubigné, Agrippa D': A tél. A télre szállást változtató fecskéket a léha vágyakhoz hasonlítja, melyek öregségünkre elhagynak (L'hiver du sieur d'Aubigné Magyar nyelven) L'hiver du sieur d'Aubigné (Francia) Mes volages humeurs, plus stériles que belles, S'en vont, et je leur dis : " Vous sentez, hirondelles, S'éloigner la chaleur et le froid arriver. Allez nic...
Magyar méz, falusi turizmus,Szent Expedit és Barbie-busz 2012-11-18 20:42:32
Elismerem, jó nagyra sikerült a fotó a magyar akácmézről, de így legalább mindenkinek szembeötlik a "Hongrie" szó. Azt tudtam, hogy a helyi mézek nagyon finomak, ezért nézelődtem a polcon licsist keresve, amikor megakadt a szemem az "acacia" kifejezésen. Rémlett, hogy ez akácot jelent, és mivel Reunionon nincs akácfa, sejtettem, hogy máshonnan származó. Mint érdekesség mutatom mo...
Gondolatok buszra várva 2012-11-16 16:56:18
Nos, itt aztán az ellenőrök nincsenek inkognitóban, mint sokszor Pesten civilruhában. Ma reggel nem sokkal felszállásom után 3 férfi, elegánsan, egyenruhában, valamilyen színes tömbbel a kezükben komoly arccal járták végig a buszt. Természetesen volt jegyem és kezeltem is a géppel, ami ráírja a dátumot és letép egy kis darabot a jegy jobb felső széléből. Lehet előre is venni, de l...
Séta a Jardin de l 'État-tól a Rue de Parison 2012-11-12 18:18:47
A mai nap is bővelkedett látnivalóval és ma is szép fotókkal gazdagodtunk. A Jardin de l'État (Állami Kert) már ismerős lehet azoknak, akik olvasták eddigi írásaimat, hiszen sokszor méltattam ezt a csodálatos parkot. Mint ahogyan kétszer nem léphetünk bele ugyanabba a folyóba, a kertről is ez a megállapítás jutott eszembe. Minden évben többször sétáltunk itt, és minden alkalommal...