Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533159 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 317
Előző Következő
Tényleg 2023-12-05 07:35:40
Tényleg Egy téli vasárnap reggelen az édesanya korán felkelt, reggelit készített a családjának, és templomba induláshoz gyorsan-frissen elrendezte a három gyerkőcöt. Indulófélben, az előszobában, kabátban állva látták, ahogy az apa ül a fotelban, a nappaliban, és újságolvasás közben kibámul az ablakon. A feleség és a férj már tö...
Tanulságos történetek 8. 2022-12-20 20:30:45
TANULSÁGOS TÖRTÉNETEK 8. ...
Nő vagyok. Olyan világba születtem, ahol annyian élünk 2022-11-06 08:17:49
Nő vagyok. Olyan világba születtem, ahol annyian élünk egyedül, mint még soha a történelemben. Olyan világba, amelyben kénytelenek voltunk magunkra vállalni számos olyan feladatot, ami eredetileg nem a miénk volt. Nem mi akartuk így, de alkalmazkodnunk kellett, ha nem akartuk esetlenül, céltalanul, nélkülözve élni a mindennapjainkat. Nő vagyok. Tanácstalanul, tehetetlenül állok...
Nő vagyok. 2022-01-16 20:42:30
Sármos, jó pasik... - ennyi. 2020-11-07 09:01:06
"Inkább hazudunk tökéletest, minthogy szembe merjünk nézni hibáinkkal és vállaljuk önmagunk. Félünk az elutasítástól, félünk a kudarctól, félünk önmagunktól, gyávák vagyunk. Ezért inkább eljátsszuk azt a szerepet, amiről úgy gondoljuk, a környezetünk elvárja tőlünk, belebú...
Pablényiné Piroska: 2020 május elseje. 2020-05-06 12:00:18
2020 május elseje A világ koronavírussal tele Nincs májusfa,vigalom, Tarka felvonulás az utakon. Maradj otthon ! Ez most a szlogen. Így hát ülök a fotelba, és elmélkedem Régi május egyek jutnak eszembe, Mikor Apámmal vonultunk a Ligetbe. A végállomás a Vidámpark volt. Türelmesen kivártuk a kígyózó sort. Aztán ebédeltünk, estére értünk haza. Vidám élményeimet hall...
Ferenczi Csilla versei 2020-01-17 18:00:57
FERENCZI CSILLA VERSEI Már hallom a csend nyugalmát, érzem szívem minden dobbanását. Suhanó árnyak, csendbe méláznak, repkednek, és tovaszállnak. Ma ez nyugalom szigete, mely csendre int éjjelente. http://csilla-versei.hupont.hu/1/fooldal[/...
Nő vagyok. Nem kértem, nem választottam, kaptam 2019-08-23 08:20:48
Nő vagyok. Nem kértem, nem választottam, kaptam. Olyan világba születtem, ahol annyian élünk egyedül, mint még soha a történelemben. Olyan világba, amelyben kénytelenek voltunk magunkra vállalni számos olyan feladatot, ami eredetileg nem a miénk volt. Nem mi akartuk így, de alkalmazkodnunk kellett, ha nem akartuk esetlenül, céltalanul, nélkülözve élni a mindennapjainkat. Nő...
A nő ..... 50 felett 2019-02-20 10:19:13
Tallóztam Ágicától A nő ötven felett egy csoda lehet. Már nem veszekszik, nem harcol, csak szeret. Haját színesre festi, és mintás körmöket kreál magának. Az ötvenes nő, bármit kitalálhat. Mehet síelni, vagy hegyet mászni, a levegőben tandemet ugrálni. Vezethet vitorlást, vagy a férfit orránál fogva😊. Megtehet bármit, ez az ötvenes nő dolga. Utazhat, nevelhe...
A nő 50 felett........ 2019-02-15 15:39:07
A nő ötven felett egy csoda lehet. Már nem veszekszik, nem harcol, csak szeret. Haját színesre festi, és mintás körmöket kreál magának. Az ötvenes nő, bármit kitalálhat. Mehet síelni, vagy hegyet mászni, a levegőben tandemet ugrálni. Vezethet vitorlást, vagy a férfit orránál fogva😊. Megtehet bármit, ez az ötvenes nő dolga. Utazhat, nevelhet egy szekérderéknyi...