Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533517 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 55
Előző Következő
A flavonoidok még a feledékenységre is jók 2022-11-24 22:44:15
Az egészséges étkezés alapja nem más, mint hogy a szivárvány minden színében fogyasszunk zöldségeket és gyümölcsöket, azaz mindenféle színű táplálék kerüljön a kosarunkba, amikor a piacon válogatunk a szebbnél szebb áruk között. A kutatási eredmények azt mutatják, hogy min...
Zöldségek és az egészségünk 2022-01-01 00:56:51
Forrás : Amennyiben mától szeretnénk egészségesen élni és éppen most tervezzük, hogy elmegyünk a piacra, akkor dilemmát okozhat, hogy milyen egészséges zöldségeket válasszunk a másnapi saláta és ebéd készítéséhez. Mutatunk is néhány zöldség...
Grapefruit gyógyhatásairól 2020-12-09 16:53:09
Télen, tél végén és kora tavasszal, a szervezet C-vitamin igénye nagyon magas, a meghűléses betegségek gyakrabban döntenek le minket a lábunkról, ezért sokszor a citrusfélékben keressük a megoldást, a természetes vitaminforrást. Bevásárláskor a kissé keserű, kicsit savany...
Zöldségek 2020-01-20 08:08:19
Amennyiben mától szeretnénk egészségesen élni és éppen most tervezzük, hogy elmegyünk a piacra, akkor dilemmát okozhat, hogy milyen egészséges zöldségeket válasszunk a másnapi saláta és ebéd készítéséhez. Mutatunk is néhány zöldségfélét, amelyek mindenképpen kerüljenek majd bele a kosarunkba. Az egyik legjobb zöldség, amely az egészségünket szolgálhatja nem más, mint a spenó...
Mérleg(elés) - Százötvenötödik nap 2019-07-06 13:50:54
Tegnap átruccantunk Ausztriába, egy kis bevásárlás. Váratlan felindulásból Pandorfnál bementünk egy cipőboltba, vettünk egy szandált nekem, s Zsókának egy sportcipőt. Nem volt drágább, mint idehaza. Aztán a szokásos Merkur Nezsidernél. Van néhány dolog, amit itt szeretek venni, s jó minőségű. Például a rántani való hal. Kiengedéskor nem megy szét, nem lesz nyúlós. Egy kicsit odáb...
Kassai Lajos : Kórunk 2018-03-06 22:31:00
Egy amerikai polgár huszonegy éves koráig nem fogyaszthat alkoholt. Tizennyolc éves koráig nem élhet nemi életet, de nyolc éves korában dönthet a nemi identitásáról. Egy bűnözőnek több joga van, mint az áldozatának. Egy tanárának kevesebb joga van, mint a diákjának. Szótárunkba került a megélhetési bűnözés és szétvált az igazság és a jog. Gyermekeinket féltjük a dro...
Folyékony energia 2017-07-29 14:41:00
Egészség & fitness egyperces Az egészség fehérben érkezik Az utóbbi hetek egyik legtöbbet említett élelmiszere a tej. Azt még nem tudhatjuk, emelkedik-e majd a fogyasztása, ha majd kisebb adó terheli, de számos pozitív tulajdonsága miatt érdemes lenne gyakrabban a kosarunkba tenni. A tej világnapja kapcsán néztük meg, miért hasznos számunkra. A tejnek kitüntetett szer...
Komponálj illatos otthon a természet erejével 2016-11-10 22:55:32
Komponálj illatos otthont a természet erejével Ha felfrissülésre, netán az erdő illatára vágyunk, házi készítésű kompozíciókkal otthonunkba varázsolhatjuk a természetet minden kemikália nélkül. Korábban a témában: Fejfájásra, szorongásra fogyasszunk levendulateát Nem hiszel a gyógynövények erejében? 10 érv, amitől megváltozik a véleményed A f...
Az egészség fehérben érkezik 2016-07-07 13:09:49
Török Bernadett: Naplótöredék 1956 Advent 2016-05-29 08:12:07
1956 tele a legtitokzatosabb, legfájdalmasabb, leghidegebb tél volt. Elcsitultak a forradalmi események, mindenki félt, bizalmatlan volt az idegenekkel. A Fertő-parti kis faluban is csend honolt. Néha számomra ismeretlen ember kért szállást éjszakára, meleg ételt, emberi szót. Gyermekként semmit nem értettem a beszélgetésekből, reggelre hűlt helye lett a vándornak. A...