Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4399124 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 2097
Előző Következő
Szepes Mária : gondolatok gyógyító ereje 2020-02-17 12:52:04
A gondolatok mögött erjedő, a gondolatokat inspiráló terhelések, a szervezet és a pszichikum determinált alkata csak látszólag teszik kezdet és vég nélkül való circulus vitiosussá a démoni impulzusok és az azokból kialakuló gondolatok egymásra hatását. Valójában addig tart ez a görcsös összefonódás, míg a kezdeményezést és az uralmat a démoni elemek birtokában hagyjuk. Míg eltűrjü...
Bálintffy Etelka versei 2020-02-06 16:45:48
BÁLINTFFY ETELKA VERSEI Bálintffy Etelka teljes nevén Rózsaági Antalné Bálintffy Etelka, (Borosjenő, Arad megye 1844. március 24. - Zilah, Szilágy megye 1906. január 28. pesti költőnő, művésznevén Hajnalka. Tizenöt éves korában kö...
4. évközi hét szerda 02.05 2020-02-05 13:10:36
OLVASMÁNY Sámuel második könyvéből Dávid vállalja bűnét, és irgalmat kér népe számára. Egy alkalommal Dávid király parancsot adott Joábnak, serege fővezérének: ,,Járd be Izrael valamennyi törzsét Dántól, az északi tartománytól Beersebáig, a déli tartományig! Számláljátok meg a népet, hogy tudhassam, hányan vannak!" (Joáb teljesítette is a parancsot, és) átadta a kirá...
Az ember veresége és győzelme. 2020-01-28 14:41:42
Szent II. János Pál homíliája Auschwitz-Birkenauban ... 1979. június 7-én, lengyelországi apostoli útja során Szent II. János Pál pápa az egykori auschwitz-birkenaui koncentrációs táborba látogatott, és szentmisét mutatott be az emlékhelyen. Homíliájának magy...
Iskolai kirándulások 2019-10-26 23:07:35
Az iskolában több helyen is voltunk kirándulni. A közös mindegyikben mégpedig az hogy ezek a kirándulások mind Magyarországon voltak. Tehát nem voltak külföldön töltött kirándulások. Bár fura lett volna iskolai külföldi kirándulás. A tanárok igyekeztek jó programokat kitalálni. A legelső iskolai kirándulás , amikor elmentünk Szegedre , a Vadasparkba. Korábban már voltam itt óv...
Melyik szálloda a kedvencem? 2019-09-28 21:06:41
Korábban írtam mind a három szállodáról ahol jártam. A Margit szigeti szállás , a Hotel Agro Panoráma , a Benczúr hotel. A Margit szigeti szállás attól különbözik a többitől hogy ez egy olcsó szállás és nem hotel. Míg a másik többi 3 csillagos volt. Az Agro hotelnek az az előnye hogy a környéke hegyvidéken található , viszont messze van a Pesti oldaltól. Mi is busszal jutottunk o...
Kiss József versei 2019-09-27 20:00:28
KISS JÓZSEF VERSEI Kiss József (Mezőcsát, 1843. november 30. - Budapest, 1921. december 31.) magyar költő, szerkesztő, a Petőfi Társaság tagja. Kiss Józsefet négy évtizeden át egyműves költőként ismertük meg. A Knyáz Potemkin című, az 1905-ös orosz forradalmat köszöntő verse e...
Benczúr hotelről véleményem 2019-09-22 14:17:03
Nem sokkal az Agro hotel átalakulása után , egy újabb szálloda után kellett néznünk. A Benczúr hotel szintén szerepelt a Turinform magazinban. Ez a szálloda Budapest pesti oldalán található , közel a Hősök teréhez és a Városligethez. Szóval eléggé a központban van , és erdős helyen van. Itt is szinte minden szoba teraszos. A fürdőszoba pedig meseszép. A mi szobábkban két...
Madách Imre versei 2019-08-31 18:00:16
MADÁCH IMRE VERSEI Madách Imre (Alsósztregova, 1823. január 20.[1][2] - Alsósztregova, 1864. október 5.) magyar költő, író, ügyvéd, politikus, a Kisfaludy Társaság rend...
Röpül az idő - Százhatvankilencedik nap 2019-08-10 05:08:55
Szép volt a pesti kirándulás. Megrendítő volt látni a koreai hajóbeleset helyszínén a sok koszorút, gyerekrajzot, írást. Hivatalos dolgaimat is el tudtam intézni. Sétáltunk, metróztunk, villamosoztunk, vonatoztunk. Nagyon elfáradtam. S másnap reggel néhány holmit bepakolva feleségemmel és unokámmal Szencre robogtunk, hogy egy másik autóba átszállva három napon át bejárjuk keresz...