Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533364 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 42
Előző Következő
Holnap Pest 2022-12-14 16:22:48
Pontosabban Buda, ismét itt az idő, hogy rohanjak az injekcióért. Szabadnap és erre megy el! Ritkábban köhögök, de akkor nagyon, jön fel a váladék. Fejem nem fáj már. Lázam sincs! Anyu is jól van szerencsére! Esszük a mandarint. megterveztem az ebédeket karácsonyig és karácsonyra. Még két nap munka, majd jön egy kis pihenés. Ami takarításból fog állni. Lesz vacsora és egy kis vásá...
Felkészültem 2022-11-11 16:00:37
A hétvégére. megterveztem az étkezéseket, bevásároltam, főztem és eltelt a nap. Még a vacsora és a zuhany vár rám, aztán mehetek éjszakára dolgozni. Most a pihenő napom vasárnapra esik. Hétfőn meg megyek vágányzárazni Öttevényre. A jövő hét tartalmas lesz, majd a következő héten lesz 3 nap szabadság. Már várom, A vezénylővel is beszéltem, az utolsó szabadságot karácsony előtt ves...
Korai ébredés 2021-12-08 14:06:42
Tegnap pihenő napot tartottam, fáradt voltam. Így mára maradt minden intézni való. Bevásárlás, patika, főzés, számla befizetések. megterveztem a karácsonyig lévő időszakot, hogy mit mikor és hogyan csinálunk. Mert mindenre kell, hogy jusson idő. Már lassan két hete, hogy a harmadik oltást megkaptam, szerencsére nincs semmi mellékhatása, remélem így is marad.!...
Vacsora 2021-09-15 14:33:20
Tegnap este vacsorázni volunk Zsolti haverommal. Későn mentünk és sokat is ettünk. Rosszul aludtam, reggel nem is kívántam az ételt, ezért a reggelit kihagytam. Délre tökfőzeléket főztem, jól esett a könnyű ebéd. Ezt+azt vásároltam hétvégére és megterveztem a jövőheti ebéd sort is. Igyekszem változatos összeállítást készíteni, de tekintettel kell lennem, hogy sok olyan étel van am...
60 óra 2020-07-13 21:39:34
Véget ért a múlt heti 60 órás munkahét. Fárasztó volt főleg a végén a dupla éjszaka. Holnap is itthon vagyok, délelőtt kimegyünk Boldogasszonyba egy kis vásárlásra. Szerény, visszafogott vásárlás lesz. megterveztem a heti ebédeket is. Ma összeütöttem egy uborkasaláta szerűséget. Nekem ízlik. Holnapra összeér majd, talán még harmonikusabb ízek lesznek....
A munkakönyv 2020-02-23 10:05:46
1997-ben közölte velem az, akit anyámnak hittem, hogy nem ő szült engem... csak azt felejtette el megmondani, ha nem ő, akkor ki? Majd 1999-ben azt is megtudtam apa halálát követően, hogy ő is csak a ,,nevére vett"! * Rettenetes életérzés szakadt rám. Élő halottként botorkáltam abban az életben, amit addig a sajátomnak hittem. És akkor elkezdtem nyomozni......
Eltűnt,majd megkerült munkakönyv 2018-11-12 04:24:27
1997-ben közölte velem az, akit anyámnak hittem, hogy nem ő szült engem... Csak arra a kérdésemre nem adott választ, hogy ha nem ő, akkor kicsoda? Majd 1999-ben azt is megtudtam apa halálát követően, hogy ő is csak a ,,nevére vett"! Rettenetes életérzés szakadt rám. Élő halottként botorkáltam abban az életben, amit addig a sajátomnak hittem. * És akkor elkezdtem nyomozni......
H.Kohut Katalin: Séta 2018-09-26 09:19:36
H.Kohut Katalin: Séta Vasárnap a pihenésé, a feltöltődésé, a korlátlan szabadságé, a nyugalomé. Ilyenkor megszűnik az ember minden munkájától, átadja testét és lelkét a gondtalanságnak, legyen bármilyen borongós az idő, szükség van a leghidegebb évszakban is fél óra sétára a friss levegőn, hogy tüdőnket megszívjuk friss, oxigéndús levegővel. Én mindig úgy terveztem...
460 oldalas könyv Mosonmagyaróvárról 2018-05-25 05:22:02
Ismeretterjesztő kötet jelent meg Mosonmagyaróvár múltjáról Mosonmagyaróvár múltjáról jelent meg átfogó ismeretterjesztő kötet Tuba László szerkesztésében. ,,Mosonmagyaróvár" címmel egy kemény borítású, vaskos kötetet tarthat kezében az olvasó a Lajta-parti városról. Születéséről Tuba László szerkesztővel beszélgettünk. - A szerkesztésre 2012-ben kért fel Nagy Is...
Számkivetetten és törvényen kívül (Munkakönyv) 2017-10-06 15:05:50
Eltűnt, majd megkerült munkakönyv Akkoriban, 2000-körül mentek nyugdíjba az osztálytársnőim. A barátnőm is... Csakhogy, amiért ő hat hónappal előbb született, vagyis az előző év végén... ezért ő még elmehetett 55 éves korában nyugdíjba. Én meg legkorábban 6 év múlva! Bújtam az erre vonatkozó törvényeket és előszedtem az előnyugdíjazáshoz szükséges összes iratot. A MUNKA...