Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4361186 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 5705
Előző Következő
11. nap 2018-11-19 17:11:09
Október 28. Vasárnap Azzal kezdem, hogy alig lehetett észrevenni, hogy vasárnap van. A forgalom, az üzletek minden ugyanúgy működött mintha hétköznap lenne. Egy dolog volt ami más volt. A templomok környékén többen voltak. Ezen a napon elsőként a Szabadság szoborhoz mentünk. Még itthon vásároltam meg a jegyeket. Sikerült a koronába is jegyhez jutni. Ami csak 3.5$, de teljesen fe...
9. nap 2018-11-17 21:49:28
Október 26. Péntek Az első nap a nagy almában. New York fantasztikus város. Minden van, amit csak akar az ember. Manhattan déli részén kezdtük a látnivalók megismerését. A lerombolt One World Tradcenter mellett áll az emlékpark. Onnan a tőzsde, majd a városháza felé vettük az irányt, majd átmentünk a Brooklyn hídon, ami szintén lenyűgöző.Ezután Brooklynban sétáltunk. Minden sarko...
7. nap 2018-11-15 22:25:44
Október 25. Csütörtök Egy jó alvás után összepakoltunk és a szálloda portájára vittük a csomagjainkat, majd ismét Washingtonba indultunk. A szállásunk Arlington városában volt. A híres temető is itt található. Első célunk Georgetown volt. Minden Angliára emlékeztet, az épületek kialakítása teljesen angolos. Persze a Keleti parton vagyunk. A kisváros után ismét a főváros központj...
Aranyosi Ervin: Amikor kisbaba születik 2018-11-15 20:48:05
Aranyosi Ervin: Amikor kisbaba születik Amikor kisbaba születik a Földre, rögtön szüksége lesz két kedves szülőre. Vele együtt anya, s apa is születik, s komoly feladatot hoz a kisded nekik. Nem csak tanulni jön erre a világra, s nem csak a figyelmet felhívni...
5. nap 2018-11-10 18:42:53
Október 23. Kedd Reggeli után az Everglades nemzeti parkhoz mentünk. Ahol egy picit betekintést láthattunk a természetbe. Az Everglades egy mocsár. pár ezer forintért kaptunk egy jó félórás csónakázást, ahol madarakat, a növényeket és krokodilokat láthattunk. Sajnos nagyon keveset láttunk csak. A part mellett vittek inkább, ezután volt egy krokodil bemutató. Ezután visszamentün...
4. nap 2018-11-08 21:01:51
Október 22. Hétfő Ezen a napon az úti cél Key West volt. Ez a kis város az USA legdélebbi pontja. Egy rakás sziget, amiket híd köt össze. Gyönyörű helyeken mentünk, mindenhol víz és hajó. 200 mérföldre van Miamitól. Jó 3 éf fél óra a menteidő. Pokoli meleg volt ott is. Megnéztük Hemingway, és Truman elnök egykori lakását, illetve sétáltunk egy jót a városban. A kitárulkozó embere...
3. nap 2018-11-06 22:29:30
Október 21. Vasárnap Ezen a napon hajó kirándulásra mentünk. A Bahamákra. Miamitól 80 km-re fekszik Bimini szigete. Ez már a Bahama-szigetekhez tartozó rész. A hajó két óra alatt ér oda. Én odafelé tengeri beteg voltam. Életemben először. Verejték, nehéz légzés, gyomor a hányást sikerült megúszni. Visszafelé vettem be gyógyszert, elég jól lenyugtatott, így a visszaúton már jól vo...
2 .nap 2018-11-04 12:00:28
Október 20. Szombat Korán felébredtünk, hiszen a 6 óra idő eltolódás miatt a reggel 6 óra a mi szervezetünknek már dél volt. Miami a trópusi övezetben fekszik, párás meleg az időjárása, éjszaka is kellemes az idő.Nappal viszont maga a létezés is nehéz, ömlik az emberről a víz. Bevásárlással kezdtük a napot. A közelben volt egy nagyobb szupermarket. A választék óriási, sokkal job...
1. nap 2018-11-03 13:32:43
Október 19-én indultunk Óvárról Pestre. Hajnal 2:30 volt mikor elindultunk, jól haladva 5 óra előtt értünk a terminálhoz. Előtte az autót leadtuk. Nagyon sokan volt a terminálban a gyorsító sáv használatával tudtunk átjutni az ellenőrzésen. 7:20 kor indult volna a gép Londonba, de volt egy kis késés. Sima repülés után érkeztünk meg az angol fővárosba. Terminál váltás nélkül men...
Diskurzus 62 évvel később az 1956. október 26-ai sortűzről 2018-10-23 13:16:29
Diskurzus, Mosonmagyaróvár, 2018.október 23. 1. 1956. október 26-án békés tüntető, éneklő általános iskolások, szakmunkásképzősök vonultak végig Mosonmagyaróváron a határőr laktanya elé, hogy leverjék a vörös csillagot. Az ÁVH-sok már várták a tömeget, majd esztelen vérengzést rendeztek. Miután kilőtték a tárakat a fegyvertelen tömegre, a menekülőkre és a földön fekvő sérültekr...