Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533465 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 40
Előző Következő
Betoldás a betoldásba 2023-11-06 06:32:26
A hét végén elmentünk kicsit kikapcsolódni Zakopánéba. A szokott szállodában voltunk, a belváros szélén. Jókat sétáltunk, piacoztunk. Szombaton ragyogó napsütés. Odafele eső, szélvihar, visszafelé Szlovákiáig eső. Elfáradtam, de ez másféle fáradtság volt. Finomat ettünk, söröztünk. Ma már tanítás, és vissza a mókuskerékhez. Rengeteg feladat vár rám, s ma tanítás is....
Linn Márton versei 2023-10-04 21:15:28
LINN MÁRTON ...
Minden 2023-06-14 12:11:11
Reggel 2 órával később keltem, mint szoktam, valódi luxus! Felsővezetéki oktatáson jártam, vizsgával egybekötve. Hamar véget ért. Van egy szabad délutánom. Odafelé egy kedves ismerőssel találkoztam. Jót beszélgettünk. Jutka anyu munkatársa volt, meglepődött anyu állapotán. Most picit éberebb, jól eszik. Remélem így is marad! A gyógyszertárat is meglátogattam és bevásároltam a hét...
Tömegközlekedés MÁV módra 2023-06-07 05:28:43
Tegnap Pesten voltam. Nem sokon múlt, hogy az állomásról nem fordultam vissza, hisz a Bécsből jövő RJet Óvárig 50 percet késett, aztán még rátett tíz percet Pestig. És a zűrzavar már rendszerszintű. Mint írtam, a múltkor 110 perc volt a késés. Ideje kártérítést fizetni az utasoknak, hiszen nem ingyen utazik senki. Semmiféle magyarázatot nem lehet elfogadni, hiszen normális nap vol...
Arany János: A hamis tanú 2023-03-09 00:20:13
Arany János: A hamis tanú Állj elő, vén Márkus! vedd le a süveget, Hadd süsse a napfény galamb-ősz fejedet; Tartsd fel három ujjad: esküdjél az égre, Atya, fiú, Szent-Lélek hármas istenségre: Hogy az a darab föld, a melyen most állasz, Nem tarcsai birtok, - ladányi hat...
Drezda és haza 2023-02-26 13:01:36
Csütörtökön odafelé végig Szandra vezetett. AZ idő gyorsan elromlott, de egy kis esti séta kettesben belefért. Szombaton délelőtt ketten bevillamosoztunk a belvárosba, a Galeria Centerben vettünk nekem egy nadrágot. Mászkáltunk is egy kicsit. Ebédre mentünk haza, a feleségem főzött tejfölöst, közben Cottbusban befutott Renáta is. Délután temető, bevásárlás, edte még kettesben egy...
Torjay Attila 2018-06-23 07:46:22
Torjay Attila Holdfény A telihold a városra ült meseszerű, sejtelmes a világ, aki most indul ,,odafel" csak felszalad a fényen és visszanézve csillogó világot lát. Reggel majd a nap már csak neked kel fel hát álmodj szépeket, jó éjszakát....
Nyár 2017-07-18 14:47:27
Szilágyi Domokos NYÁR Az ég alatt ragyog a nyurga nyár. Száll a szőke búzaföld. Az égre föl forduló nyár száll, gyökereitől vonják a felhők, alig tartja pár szál sugárka ág. A tó zölden üdell, bárányfelhők legelnek rajta, kiknek szigorú...
Szilágyi Domokos:NYÁR 2015-07-02 19:09:59
Szilágyi Domokos:NYÁR Az ég alatt ragyog a nyurga nyár. Száll a szőke búzaföld. Az égre föl forduló nyár száll, gyökereitől vonják a felhők, alig tartja pár szál sugárka ág. A tó zölden üdell, bárányfelhők legelnek rajta, kikne...
Álmodj...szép jó éjszakát 2015-04-20 15:16:55
Somogyváry Gyula: Jó éjszakát... Nézem az égnek legszebb csillagát s megcsókolom a messzeségen át: jó éjszakát! Ha nem volna a kettőnk lelke - egy, azt mondanád:...