Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4437108 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 2831
Előző Következő
3 nap szabad 2020-11-20 20:04:04
Holnap szabadságon leszek. Fogorvoshoz megyek. Csontpótlást végeznek az állkapcsomban. Vasárnap pihenés, Hétfőn pestre megyek az Orfiba. Kedden ismét munka. Viszont legközelebb csak szombaton kell dolgoznom, így bő 1 hétig nincs éjszakai munka! Ma picit kisütött a nap, szép idő volt. Tegnap megjött a vezénylés decemberre, jobbra számítottam. Összesen 4 óra túlórát kaptam. Mikor...
Ma csavargás 2020-11-17 07:00:05
Nem lenne kötelező, de elmegyünk pestre a fiammal. Ránk fér a kimozdulás. Én ma úgysem tanítanék, ez a pesti nap (a kedd), Marcit pedig ki kell mozdítani hazulról. Itt csak depressziós lehet az ember....
Mérközés után 2020-09-24 12:22:15
Ma lesz a szuperkupa döntő Pesten. Érdekes dolog ez a vírus. Csak este 11 után fertőz, meccsen nem fertőz stb. Nagy érdeklődéssel várom, hogy milyen szigorítások fognak jönni holnaptól. Orbán észre sem veszi, hogy a saját sírját ássa. Ma már Ő sem fiatal, simán jöhet egy újabb fiatal generáció a hatalomba, akik a diktátort leváltják. Itt lenne az ideje! Ma itthon vagyok, pestre k...
Öttevény 2020-09-23 17:10:20
Megérkezett az októberi vezénylés. Egész jó, 16x megyek dolgozni, van 32 óra túlóra és dolgozok október 23-án is. A szolgálatok fele Öttevényen lesz, betanulok oda is, majd vizsgával zárul a dolog. A lényege, hogy oda is beoszthatnak majd. Többet érek a vasútnak! Holnap nem kell pestre menni. Ennek nagyon örülök. Nem a járványhelyzet miatt, hanem azért mert betelt a létszám. Alsz...
Igazam lett 2020-09-19 19:21:50
Kedden pestre mentem. Végül sikerült egy órányi késést összehozni a vasútnak. A Kálmán Imre Óvárig húsz perc, a többi tévelygés. Hegyesben vegzálták egy kicsit a hozzánk utazókat. Visszafelé komikusabb volt a 14 negyvenes gyorsvonat, hálókocsikból tákolták össze. Pesten jártam az Iskola utcai irodában, rendbe raktam a gépemet. Bementem a minisztériumba. Hőkamera, majd mire a háro...
A nyugalom szigete 2020-09-08 06:27:15
Tegnap délután meghozták a konyhakész tüzifát. Aki lerakta mondta, hogy ez a nyugalom szigete. Igaz. Délelőtt tanítottam. Négy órám volt. Nem könnyű, örülnek egymásnak a gyerekek, sokan vannak. A folyosón kötelező a maszk. A kedves kis rendőrnő sorra figyelmezteti őket. Nagyon nehéz immár háromnegyed éve ebben a stresszben élni - de erről később. Ma nem mentem Pestre, sok apró...
Kirándulás 2020-08-31 20:06:13
Ma kellett pestre mennem orvosi vizsgálatra. A vírusnak van két jó hatása is a magyar egészségügyre: Működik az időpontra történő megjelenés, még akkor is, ha késtem majdnem 1 órát, mert a vonatom is késett. A másik, hogy odaadják a 3 havi adagot, így nem kell kétszer menni, amivel fél-fél nap elmegy. Ami szomorú, hogy ehhez vírus kellett! Ha már szabadságon vagyok és ráérek, sé...
Bableves 2020-08-21 16:02:42
Ma gyors ebédet készítettem, hála a kuktának. Jó sok lett megint, de elfér a hűtőben. Holnap tortellini lesz, ezt csak ki kell főzni. Vasárnap tarját sütök, hétfőn bolognai lesz az ebéd. Átnéztem részletesebben a szeptemberi beosztásomat, azért a hónap második fele elég fárasztó lesz 14 nap alatt 3 nap pihenővel mindegyik éjszakás után van, így a 24 órában két alvás is van, majd...
Tegnap punnyadás 2020-08-11 05:50:20
Érdekes szó ez, újkori találmány, a mi időnkben nem volt. Úgy gondolom, a döglés, a pihenés, a heverészés keveréke. Olyan kovászos uborka a melegben. Vasárnap sokat vezettem, elég is volt. Meleg, dugó, Volt benne egy kis strand is, és röpke ebéd. De már szeretek idehaza a kertben babrálni, heverészni, olvasgatni. Ma pestre megyek, rövid látogatás a minisztériumban, majd fodrász,...
Facebookon kaptam 2020-08-09 21:52:54
Szervusz Kedves Évi . Köszönöm szépen . Ebéd után felszaladtunk pestre az unokákért és , nemrégen értünk vissza . Szép estét , jó éjszakát kívánok sok szeretettel . Puszillak . ''Hagyd , hogy Isten beszéljen hozzád ! Csak maradj csendben , hogy halld a hangját ." ...