Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533430 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 31
Előző Következő
Hétszer szakítottunk,és hétszer fogadtunk újra örök szerelme 2021-05-27 19:45:42
...
A két Napfiú hőstettei 2016-02-28 12:10:50
Az istenek nevetnek Nagyon megfogyatkozott a navahók népes törzse. Nem voltak már csak négyen: egy házaspár, az asszony meg a férje és a gyereke-ik. Hogyne fogyatkoztak volna meg a navahók, hiszen az ősidők ele-je óta, amikor a törzs feljött az alvilágból, szüntelenül a legrettene-tesebb szörnyetegek, az Anayék üldözték és öldösték őket. Ez idő tájt történt, hogy a még életben...
Szép írások 2015-10-01 20:42:54
A Múzsa Illata A női illata már akkor is elvarázsol minket amikor még meg sem pillantottuk, csak érezzük ahogy közeledik. A hajába beletúrva, a nyakát harapdálva, hozzásimulni kebleihez, vagy odahajolni a vállához azonnal elalélunk mámorító illatától. Keleti fűszerek, nyári virágok, nemes italok illata. mely selymes bőréből árad. Nehéz a nő illatát ételbe átültetni, nem har...
A Nap ugyanúgy ragyog - XV 2015-08-08 00:40:42
TIZENÖTÖDIK RÉSZ Sietnünk kellett, hogy akkor érjünk a rideg vidékre, amikor a földnek eme vigasztalan pontján rövid látogatást tesz a nyár. Másutt az ilyen nyarat ősznek sem nagyon neveznék, itt azonban ez volt az egyetlen viszonylag enyhe szakasza az évnek. Ha a röpke nyarat lekéssük, következik a súlyos viharokkal teli, szigorú, gyorsan télre váltó, ősz, és mi sohasem érün...
A Nap ugyanúgy ragyog - XI. 2015-07-11 00:59:08
TIZENEGYEDIK RÉSZ A legénység apám embereinek segítségével partra vontatta a Tengerasszonyt, és megkezdődött a hajó átalakítása. A Tengerasszonyt átfestették, megfosztották nagyszerű kényelmi berendezéseitől, kicserélték az evezőket, és kerítettek egy erősen használt vitorlát. A hajó új neve Vízisellő lett. A kormányos irányításával még egy sor változtatást vittek véghez a hajó...
szeretettel 2013-10-11 16:21:42
Kilencedik fejezet Szerencsénkre még az éjszaka beállta előtt szorosan a horgonyemelő csörlő maradványaihoz kötöttük magunkat és igyekeztünk, amennyire csak lehetett, valósággal belesimulni a fedélzetbe. Csak ennek az óvatossági intézkedésnek köszönhettük életünket, hiszen a ránk zuhanó hatalmas víztömeg...
27-28FEJEZET 2012-12-05 13:54:43
Huszonhetedik fejezet Egy hét telt el, melynek minden napját Edgar Linton állapotának baljós változásai tették emlékezetessé. Most már egy-egy óra annyit rontott állapotán, mint azelőtt egy-egy hónap. Szívesen letagadtuk volna az igazságot Catherine előtt, de értelmének élénksége lehetetlenné tette...
Kijevi Szent Vladimir 2012-07-15 06:44:30
KIJEVI SZENT VLADIMIR hitvalló Július 15. *Budutino, Kijev mellett, 960 előtt. +Kijev, 1015. július 15. Azoknak a szláv törzseknek, amelyek a Dnyeper vidékén és az Ilmen-tó környékén telepedtek le, sokat kellett szenvedniök a skandináv normannok pusztításai miatt. Az északi behatolóknak azonban, akiket vélhetően Rurik vezetett, pozitív szerepük is volt: a Skandináviából Bizán...
szeretettel 2012-06-10 08:55:03
HARMADIK RÉSZ Első fejezet FÜRÖDNI MEGYÜNK Fújták a füstöt és cukros vízzel locsolták a hajukat, hogy göndör legyen, lopva csókolóztak a leányiskolák növendékeivel, no meg rákajabáltak a sövények mögül az arra siető apácákra, bosszantásul, hogy: "Itt az anyáca! Jön az anyáca!" - ezzel körülbelül ki is...
szeretettel 2012-05-18 18:51:44
Gyrðir Elíasson SÖTÉTSÉG /Novella/ Kettesben sétáltunk aznap este, amikor a fejünk felett a hold egyszer csak elkezdett himbálózni. Aztán hirtelen lezuhant az égboltról és eltűnt. Egymásra néztünk. Félelmet láttam a szemében, de nem szólt. Én sem szóltam egy szót sem. Az utcai lámpák f...