Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533418 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 3
Előző Következő
Schneeberg - Háromszázötvenharmadik nap 2020-07-18 06:51:22
Holnap autóval Puchbergig, aztán föl a hegyre Deák Ernőékkel. Tavaly nagyon nehezen mentem már fel, pedig a Damböckhaustól traktor vitte fel a hátizsákokat. Aztán ott fent beszéltem meg Jánosi Zolival, hogy a Napló kiadja a verseimet. A tavalyi fent alvás már húzós volt. Útközben esett a havaseső. Lefelé másnap már jó idő volt. Most sem néz ki jónak az időjárás. Majd meglátjuk. Z...
Túléltem - Százhatvanharmadik nap 2019-07-16 05:57:19
Tegnap este fél nyolcra értem haza.Vasárnap puchbergig autóval mentem, majd az állomáson leparkoltam. Jú huszan gyűltünk össze, akig volt köztük néhány újonc hegymászó. A kettes Salamanderrel vonatoztunk fel a Schneebergre, Jobb idó volt, mint számítottam. Eleiente. Szép lassan elgyalogoltunk az első menedékházig. Itt a csomagokért Michael jött egy géppel, s szép lassan araszolgat...
Holnap havazás 2007-06-15 21:01:35
Az azért talán nem, de egy kis hógolyózás belefér. Évek óta ilyenkor a születésnapom környékén fölmegyünk a Schneebergre, egész napos túrázás. Még nem volt két egyforma Hóhegy. Volt, hogy egész nap esett az eső, havaseső. Köd is volt. Tavaly egy kis jégeső is. A gerincen tavalyelőtt jól bevertem a lábamat egy sziklába, elcsúsztam egy havas részen. Hó még mindig volt, szerintem...