Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4531982 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 43
Előző Következő
Ferenc pápa rendkívüli Urbi et Orbi áldása a járvány idején 2020-03-27 20:27:30
Cikk Magyar kurír 2020.03.27 Ferenc pápa március 27-én, pénteken imát vezetett és rendkívüli, teljes búcsúval járó Urbi et Orbi áldást adott a Szent Péter-bazilika előtti üres téren, a világméretű koronavírus-járvány idején Isten irgalmába ajánlva Róma városát és az egész emberiséget. Ferenc pápa 18 órakor a Szent Péter-bazilika lépcsőin, a katekézisek szokásos helyén vezetett i...
Major Gabriella versei 2019-11-10 22:00:00
MAJOR GABRIELLA VERSEI Major Gabriella Tollászkodás (Kis játék betűkkel) címmel ez év tavaszán verseskötetet adott közre, írásaira - a fülszövegben - m...
Röpül az idő - Százhatvankilencedik nap 2019-08-10 05:08:55
Szép volt a pesti kirándulás. Megrendítő volt látni a koreai hajóbeleset helyszínén a sok koszorút, gyerekrajzot, írást. Hivatalos dolgaimat is el tudtam intézni. Sétáltunk, metróztunk, villamosoztunk, vonatoztunk. Nagyon elfáradtam. S másnap reggel néhány holmit bepakolva feleségemmel és unokámmal Szencre robogtunk, hogy egy másik autóba átszállva három napon át bejárjuk keresz...
Százéves iskolánknak 2018-09-08 13:52:41
Százéves iskolánknak A soproni József Attila Gimnázium százéves jubileumára Lobogtak az őszi színek, és kéken mosolygott az égbolt. Kocsink csupa zsongás, nevetés, csupa vidám emlékezés volt: mint múltba száguldó tündérfogat, Sopronba vitt öregdiákokat. Fogytak a kilométerek, tűntek az évek tízesével. Leáldozó nap vonta be utunkat bíborszőnyegével. robogtunk a b...
Fekete István: Őszi vásár 2018-05-21 15:44:59
Illene ugyan tudnom, hogy ez a vásár milyen napra esett, de bizony - nem tudom. Ezt csak Finta Lajos bácsi mondaná meg, ha élne, de nem él már (nyugodjék!), ami elég baj, mert amíg élt, fiatal voltam, most pedig már... A vásár mindenesetre ősszel volt, amikor a dombok aranyos lángolását mintha vörös borral öntözte volna meg valaki, s a völgyek ködöt ásítottak. Ige...
Fekete István: Őszi vásár 2017-10-17 13:58:09
Fekete István: Őszi vásár Illene ugyan tudnom, hogy ez a vásár milyen napra esett, de bizony - nem tudom. Ezt csak Finta Lajos bácsi mondaná meg, ha élne, de nem él már (nyugodjék!), ami elég baj, mert amíg élt, fiatal voltam, most pedig már... A vásár mindenesetre ősszel volt, amikor a dombok aranyos lángolását mintha vörös borral öntözte volna meg valaki, s a völgy...
Elkezdődött az igazi nyár! 2016-06-20 22:31:43
Nyári körmöcskékkel kezdődik a hét a nyár. Timi csodás kis cukorkörmöcskéket varázsolt nekem! A kislányom is elkísért. Bicóval robogtunk ár hozzá, és meglepődve vettem észre, hogy meg sem kottyant 20 perc tekerés! Tuti akkor kezdődhet a mozgás! Egész nap a kertben tevékenykedtünk, és végre felállítottuk a medencét. A gyerekek a jéghideg vízben pancsolva élvezték a vakációt. A na...
folyt köv 2016-02-28 21:43:47
Szóval péntek este ....átöltözve kis csinibe, elindult a műsor. Boros dalok...csetlettünk botlottunk, de a szövegem mindig kisegít. Nehezen indult az egész, hiszen szinte csak férfiak voltak. Sokkal nehezebb közeg,mint ha csak hölgyek vannak jelen. Mivel kis pajzán műsor volt a szerződésben, így kicsit elengedtük magunkat. De csak finoman, hogy kellően oldódjon a hangulat. Na itt...
Éjszaka a Vaskapunál 2015-08-11 21:43:27
1966 nyarán iskolai kirándulás alkalmával jártam a Vaskapunál. A külön vonatos utazás apropóját a vaskapui vízi erőmű építkezése adta, melynek duzzasztógátja 40 méterrel emelte meg a Duna vízszintjét és került dunai hullám sírba a középkort idéző kis sziget Ada Kaleh és a három kilométerre tőle fekvő Orsova városa. Ada Kaleh törökök lakta kis sziget volt a Dunán, török eredetű nev...
Beszámoló 2014-10-29 18:58:12
Valahol a Műegyetemnél vesztettem el a fonalat. Szép ünnepség volt, méltóságteljes. Éppen nem esett, de fekete felhők körös körül. Aztán itthon ragadtam. 23-án Andau. Pontosabban Kapuvár először, itt a hivatalban gyülekeztünk, hogy kimenjünk az andaui hídhoz. Wurst Ersi szervezte Bécsből a rendezvényt, de voltak a követségről, s sokfelől. Kövér volt a fővendég, de eljött Német Zo...