Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533517 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 7
Előző Következő
Telik a naptár 2016-06-15 17:28:44
Nincs mese, 27-én ki kell mennem a felsőőri gimibe, a tankönyv végső simításai okán. Akkor talán szeptemberre lesz is belőle valami. Aztán a schneebergen kell gondolkodnom, de valószínű igent mondok. Ide július közepén mennénk a társasággal. Július végén Németország, hozom Sandrát, augusztus 20-ka körül Sopronszemtmárton, majd a hó végén Kárpát-medencei pedagógustalálkozó, ahol ve...
Hegymászás 2014-07-16 14:39:53
Pontosíthatnám a címet, mert félúton felkapaszkodtam a hátizsákjainkat szállító teherautóra. Igaz, előtte leszakadt az ég, vagy negyed órán át zuhogott. Aztán kisütött a nap. A Fischerhütte 2049 méter magasan található a Schneebergen. Lepakoltunk, vacsora, iszogatás, beszélgetés. Alvás a hegyen. Reggeli után lesétáltunk az állomásig, majd fogaskerekűvel Puchbergbe. Utána ebéd egy...
Másodszor havazott az idei októberben 2013-10-16 10:52:41
Hóvihar tombolt Európában ............................... A múlt héten beszámoltunk arról, hogy Németországban, valamit Ausztria nyugati területein komoly hóvihar tombolt, mely megbénította a közlekedést. Iskolákat zártak be ideiglenesen, valamint több mint 20 ezer háztartás maradt áram nélkül. A tél t...
Suppe Nichts 2012-02-17 13:45:31
Zutaten 1 Liter Milch 3 Ei(er), getrennte 1 Vanilleschote(n) 3 EL Zucker 2 EL Reis Das Eiweiß in einer hohen Schüssel zu festem Schnee schlagen. Dabei langsam den Zucker zugeben. In einer Tasse das Eigelb schaumig rühren. Die Milch mit der Vanilleschote und dem gewaschenen Reis aufkochen. Mit einem Löffel kleine "Schneeberge" vom Eischnee abnehmen, auf die kochende Milc...
A következő túra 2010-08-14 20:16:41
Már a következő túrát nézegetem. A schneebergen még sok lehetőség van. Bár azok már nagyobb szintkülönbséget jelentenek, de egy jó kirándulás bizony meghozza az étvágyat. A lábaimat még ma is érzem, de ez most jól eső fájdalom....
Csúcs fotó 2010-08-13 18:47:27
A Keleti Alpok legmagasabb csúcsán a 2074 méter magas Klosterwappe-n, a Schneebergen. ...
Hegyet másztam 2009-08-09 18:34:28
Már harmadszor jártam a Schneebergen, de most sem jutottam fel a csúcsra. Olyan esőt fogtunk ki, hogy látni sem sokat láttunk. Fotó csak egy készült. No nem baj. A hegy közel van, még megpróbálhatom jövőre is. ...