Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533559 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 13
Előző Következő
Belepte a növényzet a kínai szellemfalut. 2017-05-19 21:45:05
Egy elnéptelenedett kínai halászfalut fotózott körbe Seng-Csi szigetén a Kínai fotós Tan Yuhun. A falucska fénykorában is csak egy négyszáz fős település volt, de kedvező fekvése miatt egykor a környék egyik halászati központjának számított a Jangce torkolatában. Mára teljesen visszahódította a természet, miután a halászat a technika fejlődésével egyre kijjebb, a nyílt vízre, az...
Irány Kína 2015-03-19 20:02:23
Irány Kína az egyetemes emberi kultúra egyik bölcsője! Egy fantasztikus, gyönyörű ország ezerféle látnivalóval. Az idő fantasztikus, süt a nap és 15°C a hőmérsékle...
Peking, Great Wall and ... 2008-05-12 14:19:21
Ukrán barátaival egyeztetett Rod, igy mehettünk kisbusszal a Nagy Falhoz. Utólag én inkább a turistáknak szervezett utat választottam volna, 3250 Ft-ért Ming-sírokhoz is elvittek volna, ebédet is adtak volna, úgy nem csak 4 órát a badaling-i részen töltünk. Sok volt. Találkoztam végre magyar turistákkal, véletlenül épp egyiküket kértem meg, hogy készitsen rólam képet. Fújt a szél...
Peking, Friday 2008-05-09 16:09:59
Csütörtökön este indultunk Shanghai-ból, péntek reggelre már Pekingbe érkeztünk. Ezt a hétvégét a főváros meglátogatásának szenteltük ukrán barátommal, Roddal. Indulás előtt két tál ételt is rendeltem magamnak Lucasnál, annyira teleettem magamat, hogy nehezen aludtam el. Bár a vonaton való alvás nem éppen kényelmes,kicsit szűk a hely. Még mindig jobb, mint hétfőn hajnalban lesz, m...
The Philippines 2008-01-24 11:51:58
Kedd délután Sherrynél jártam. Meghívott otthonába, szüleihez. Én voltam az első külföldi náluk. 4-5 órát töltöttem náluk, amit olykor túl soknak tartottam, utazásom tervezése helyett ott lenni. Beszélgettünk, játszottunk pc-n... a vacsora pedig shanghai-i ízeket mutatott. Kacsa, csirke stb. Kedvencem a garnélarákos tojásrántotta volt (csak a tojás fehérje!). Irina (Szerbia) csak...
Urban Planning Museum 2007-12-06 06:34:42
Szombat délután múzeumot látogattunk néhány baráttal (pl.: Davide Olaszországból, Rafael Mexikóból). Képek a galériában! A Városfejlesztési Múzeum első szintjén a folyó menti városrészeket jelenítették meg, nem túl lenyűgöző formában. Ekkor még nem is számítottam arra, hogy ez a múzeum lesz az eddigi legszebb múzeum számomra. Találtam egy képet, ami 1934-ben készült és a Park Hote...
Az első állásinterjú 2007-11-04 15:38:17
Múlt pénteken találtam rá az igazán nekem való állásajánlatokra. Részmunkaidős, gyakornoki... küldözgettem is mindenfelé az önéletrajzot. Hétfőn jött egy csodálatos pillanat, behívott az a cég, amelyik a legmegfelelőbb állást ajánlotta. Egyeztettem is időpontot. Már alig bírtam magammal csütörtökön, majdnem minden pillanatban az interjúra gondoltam. Természetesen átolvastam...
m 2007-10-30 12:49:27
no gondoltam keritek egy kis idöt irogatni neh azt tessek hinni h elvesztem:) azota voltunk a qiandaohu-nal, angolul kb 1000 island lake, huhh..eddig ez volt a legjobb hely ahun jartunk. itt van tölünk 3oranyira busszal, a lehetö legszrabb uton, es a buszon tenyleg szemrebbenes nelkül odaokadnak a folyosora :D aznap bejartuk a varost, megint vegigkostoltunk mindent, itt van a leg...
Újabb koncerten voltam 2007-10-26 09:45:42
Múlt héten kaptunk egy levelet a konzulátustól a levelezőlistára, melyben tájékoztattak minket arról, hogy a hétfői koncertre átvehetünk jegyeket az irodában. Ezért képes voltam ellógni a hétfői órákat! Bebuszoztam az 537-essel a Népparkhoz, megkerestem az utcát, majd beléptem a magasházba, ahol a követség is van. A portán átböngésztem, milyen cégek irodáit látogathatom meg munkas...
A rendeltetesi helyen 2007-09-01 09:57:29
Tegnap Tibivel felreforditottuk a jegyen lathato dolgokat, de legalabb felkeszitettuk magunkat a legrosszabbra :) Gabornak 1230-ra kellet lemennie csomagostul a portara, elotte elmentunk egy kozos ebedre az etkezdebe. nezzuk vegig a felkinalt eteleket, nekem megtetszik a garnelarak, rogton meg is veszem. 6 yuan. Gabor is vegre valaszt valamit, befizet a kozponti kasszanal kb. 6 y...