Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533559 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 37
Előző Következő
Istenek, Istenek, miért hagytatok el engemet? 2023-12-08 00:15:10
Tegnapelőtt sok felé jártam, igaz, hogy késő indultam, délután csak. Benéztem először a Pennybe zselés szaloncukorért, de nem volt. Nem én eszem meg, a gyerekek, ha átjönnek, majd ünnepek végén bepakolom nekik. Most legalább már ingyen utazhatok, nagyon nehéz volt közlekednem, állandóan kontrollokra széttaposott lábakkal és gerinccel, ennyi gyilkossal körben magamon és bennem. Zee...
Az ózdiakat nem lehet kivenni az emberből 2023-12-04 20:45:52
Lesúroltam ebéd után a fürdőszoba csempéket, kimostam, kisósavaztam mindent. Minden rossz, a csap is törött több helyen, de ha cserélni kellene, akkor mindent ki kellene a csempékkel együtt. Kicsi ez a lakás, épphogy egy személyes, különösen, hogy a pince is a másik lépcsőházban van, a pici szobát használom spájznak. Csak bízni tudok abban, hogy nem lopják el a könyveimet, amiket...
Bevásárlási láz 2022-04-13 11:57:41
Reggel szokatlanul korán ébredtem fel. Picit örültem is neki, mert, így több időm van a dolgaimra. A vásárlásé volt a főszerep, mert a hétvégén minden zárva lesz. A sparba mentem át, nagyon ki van fosztva, meg vannak örülve az emberek. Semmi sem elég! Sajnos mindent nem kaptam meg, így holnap a déli ébredés után még el kell ugrani két helyre. Lélekben már több éve nincs Húsvét,...
Győr 2021-09-03 17:02:58
Hajnali 10 óra volt mikor felébredtem. Jól esett az alvás. Reggeli után a sparba mentem át bevásárolni hétfőig, mert a hétvégét a vasúton töltöm. Pizza volt az ebéd. Anyut elrendeztem és elmentem Győrbe, picit reptettem, illetve a Bergmann cukrászdába mentem el sütit venni. Nagyon régen jártam arra, most úgy szerveztem meg mindent, hogy odaérjek. Egy szelet sütemény 820 Ft. Minden...
Vérvétel 2021-05-05 17:17:42
Reggel a kórházba vezetett az első utam, ismét megyek az ORFI-ba és kell vinni a papírokat. Egész jó eredmények születtek! Mivel hamar végeztem ezért átmentem a Sparba, bevásároltam. Ebédre debrecenit sütöttem, jobban ízlett mint a tegnapi grill kolbász. Ebéd után anyut felöltöztettem és elmentünk a Bankba, mert letelt az idő és újra azonosítani kellett magunkat. Ez nem azonosít...
Jól bírom 2021-04-03 01:08:40
1:05 perc van. A vacsorám egy gyros tál volt. A vasút fizette, mert a héten tettek pénzt a szép kártyánkra. Ahhoz képest, hogy mennyire fáradt voltam egész nap, jól bírom eddig a műszakot. Igaz még van hátra 5 óra. Ünnephez képest sok a vonat. Legalább az ember nem unatkozik. Reggel be kell ugranom a sparba kenyérért, majd délben mehetek a sütiért. Szerényen vásároltam....
Üres polcok 2020-12-30 20:30:31
A nappalos műszak után beléptem a Sparba, hogy vegyek pár dolgot. Friss hús nem volt. Csupán január 1. jön, és a polcok látványosan kiürültek. A múlt héten 4 napig minden zárva volt, nincs friss vágás, ami raktáron volt elfogyott. Azonban csak 1 napig lesznek zárva a boltok. Minden rendben, eszünk tésztát, főzeléket....
Kellemes meglepetés 2020-09-26 13:34:38
Reggel aludtam amig bírtam, hiszen két éjjel elé nézek, így 10 óra is elmúlt mire a sparba értem, ahol nagy tömeg volt, erre is voltam felkészülve lélekben, de nagy meglepetésemre és örömömre nagyon gyorsan végeztem a vásárlással. Még megyek a Tescoba is, némi apróságért. Éjszaka előtt mindig megfőzök másnapra és akkor aludhatok. Mára mézzes mustáros csirke mellett sütöttem, úgy...
Éjszakai műszak napján 2019-12-28 22:47:12
Tegnap fél hétkor keltem fel. Felöltöztem és köhögések közepette elmentem a Sparba. Megvettem a listán szereplő dolgokat. Hazatérés után elpakoltam, majd jött a cukor mérés, és a reggeli. Kinyomtattam azt a 3 oldalt, amit a tegnapi napra szántam mint tanulási adagot. Aztán elmentem masszázsra, de mivel annyira köhögtem, hogy képtelenség lett volna az ágyra hasra feküdni, ezért Kar...
Kiktől is kell félnünk? II. 2018-01-15 09:27:54
miskolci életkép... Hozzászólás(miskolci életkép...): Gergo Apatoczky 15 órája Miskolc egyik régi "bevásárlóközpontját" üzemeltetjük az Újgyőri főtéren.Aki Miskolci tudja melyiket.Az Újgyőri főtér 8. kerület,Brooklyn gettó... minden egyben.Kb két hete történt hogy egy fiatal pár megállt a kocsijával parkolóban.A bevásárlóközpontban található Spárba indultak vásárolni.Ekkor...