Regisztráció  Belépés
Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4268508 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 6408
Előző Következő
Szabó Lőrinc: Séta Közben 2017-08-16 17:24:09
Szabó Lőrinc: SÉTA KÖZBEN "Jó volna csöndben, egymagam, úgy élni, békén, boldogan, mint a pipacs vagy ott alább a margaréta, a szarkaláb, - jó volna egy kis tanyai ház előtt őrt állani, nyurga akác, és megborzongani, szótlanúl, ha az égre éji vihar vonul, és reggel a fénybe kéjesen belemosni millió levelem. Jó volna szállni, ameddig a szem, kék fátyol lenni...
Balatonlelle 2017-08-16 05:45:57
Sandra szeretett volna eljutni a Balatonra, s még Cottbusban lefoglaltam Lellén két éjszakát. Nagyon jól éreztük magunkat, ő különösen. Berlinben még föl sem akart szállni a városnéző hajóra, itt fél napot hajóztunk. Én is jól éreztem magamat....
Aranyosi Ervin: Angyal vagy! 2017-08-14 21:40:14
Aranyosi Ervin: Angyal vagy! Kísérjen utadon béke és szeretet, öröm ragyogja be egész életedet! Nyomodban is mosoly, vidám jó kedv járjon, ügyes kezed nyomát hagyd ott a világon! Gondolattal teremts szebb jövőt a mában, mártózz meg naponta a jólét áramában! Hagyd magad sodorni, hagyd magad szeretni, legyen okod mindig vidáman nevetni! Kísérjen utadon néhány ke...
Frantisek Kubka – Nyirfák 2017-08-13 05:27:43
Frantisek Kubka - Nyirfák Mindig északra mentek, átcsal sziklán, mocsáron tenger öble, hol elmerül est csillagával visszfényetek a víztükörbe. Ti szláv fák! Énvelem jöttök ti, boldogtalanság vándorával, a szürkéllő földet befödni sápadt menyasszonyi ruhával; s ha a világot lombotokon á...
A megölt viharmadár 2017-08-11 23:19:07
Nicolae Labiş A megölt viharmadár Mikor tengernek fordult a fák közül a szél, s már árnyékok bársonyába alélt a friss homok, egy szelíd hullám hozta, s a partra tette némán, hol már holt kagylók ezre ragyogott. Furcsán fekszik az élő, morajló tenger partján, merev és béna testtel, gőgje is holtra vált. S mintha kémlelné büszkén, nyakát magasba tartván, most i...
Tájak és ízek - Csodálatos Szilvásvárad 2017-08-10 13:40:00
A leginkább pisztrángjairól és vízeséséről ismert Szilvásvárad a Bükki Nemzeti Parkban található . A Szalajka - völgy az ország legvonzóbb túracélpontjai közé tartozik . A völgyben a mai napig utazhatunk az 1908 - ban megépült kisvasúthálózat egyik szakaszán . Aki nem akar vonatra szállni , az gyalog is bejárhatja a Szalajka - patak mentén haladó túrautat...
Ágoston Zsuzsanna 2017-08-10 08:20:05
Ágoston Zsuzsanna Vágytenger Repülni a pillanaton, Csak állni egy hajnalon, Szenvedni, ajkad - ajkamon, Szeretni álom alkonyon. Élni, s csak repülni Homokon üldögélni, Érezni a tenger illatát, Szeretni álom alkonyán. Szállni, vad vizeken szállni, S mégis melletted állni, Repülni holdsugár alatt, Szeretni csak egy pillanat....
Pecznyík Pál: Jézus velünk a viharban! 2017-08-09 14:24:40
Élet-keresztünk gyakorta felsebzi a vállunk, rögös, sziklás a keskeny út, megbotlik a lábunk. Bár elesünk, de hit által talpra állunk újra, és hálát zeng Isten felé szívünk hárfa-húrja. Létünk egén sokszor látunk sötét felhőt szállni, mégis lehet -keskeny úton- énekelve járni. Kedvünket nem szegheti meg kísértés vagy próba, Jézus velünk a viharban, s énekelünk...
Babits Mihály – Erdély 2017-08-09 04:49:19
Babits Mihály - Erdély Rólad álmodtam, Erdély, kamasz koromban, Erdély, messzirül süvegeltek hegyek és fejedelmek. S ki voltál könyvem, Erdély, ezeregyéjem, Erdély, lettél ifjonti házam és tanuló lakásom. Három nagy évig, Erdély, laktam földedet, Erdély, ettem kürtös kalácsát s a tordai pogácsát. ...
Álom, álmaink 2017-08-08 21:00:23
ÁLOM, ÁLMAINK ...
Előző Következő
Blogok, Videótár, Szótár, XFREE, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza,