Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4533472 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 20
Előző Következő
Szenc 2021-10-04 09:05:59
Pénteken korán elindultunk Szencre, mert a kiállítás előtt ebédelni mentünk. Nevezhetem vacsorának is, hiszen két óránál is többet araszoltunk Pozsonyban az autópályán. Majdnem négy órára értünk ki. Gyors ebéd után megnéztem a képeket, de nekem mindegyik ismerős volt. Aztán este ünnepség Molnár Albert szobránál, majd egy népzenei est. Ezt követte a megnyitó. Talán nem vallottak...
Gyors hétvége - Háromszázharminchatodik nap 2020-06-15 12:26:04
Pénteken ebéd után szencre mentünk. Végre a határ szabad volt. A Csemadok üdülőjében vacsoráztunk, eljött Bárdos Ági, s Gyula is. Jót beszélgettünk. Másnap korán indultunk Mirovba, 63 éve halt meg a börtönben Esterházy János. Előtte megnéztem az austerlici csatateret. Majd Olmütz következett (Olomouc). A dómban magyar misét celebrált egy Prágából érkezett pap. Gyönyörű a katedráli...
Gyors hétvége - 2020-06-15 12:23:37
Tegnap - Háromszázharminckettedik nap 2020-06-05 05:29:46
Tegnap Pesten voltam. Két barátomnak 56-os könyvet vittem (Dokumentumok), jól elbeszélgettünk. Aztán egy újdonsúlt barátommal elmentünk ebédelni, majd a három órás Kékfrankos intercityvel hazajöttem. A facet elönötte Trianon, elég normális volt a bejegyzések zöme, igaz, a betegeket azonnal törlöm. W. Erzsike küldött két német nyelvű cikket, amiben ezzel foglalkoznak, az egyik a...
Röpül az idő - Százhatvankilencedik nap 2019-08-10 05:08:55
Szép volt a pesti kirándulás. Megrendítő volt látni a koreai hajóbeleset helyszínén a sok koszorút, gyerekrajzot, írást. Hivatalos dolgaimat is el tudtam intézni. Sétáltunk, metróztunk, villamosoztunk, vonatoztunk. Nagyon elfáradtam. S másnap reggel néhány holmit bepakolva feleségemmel és unokámmal szencre robogtunk, hogy egy másik autóba átszállva három napon át bejárjuk keresz...
Pozsony - Százhuszonkilenecedik nap 2019-06-02 05:32:02
Görföl péntek ebéd után jött értem, s átvitt Pozsonyba. Itt a Csemadok székházban nyílt egy kiállítás a Balatonról, s ezt követően adtam elő A Trianont feldolgozó irodalomról. Állítólag jó volt. Én egy kicsit még szétszórt voltam, másnapra áll össze igazán a mondandóm, pontosabban leltem meg azt a vörös fonalat, ami mentén lehet beszélni. Kevesen voltak, vagy húszan. Örültem, hog...
Emigráns remény - Százhetedik nap 2019-04-12 07:07:57
A kitérő után naplózzunk akkor! Akkor jöjjön az első bejegyzés. ,,Tegnap Pozsonyban voltam. Eredetileg a Hét béli honoráriumokért akartam elmenni, mert arról volt szó, hogy pénteken szencre megyek találkozóra. De ezt Margitka lemondta. Aztán vasárnap hívtam telefonon Tihamért, s megrótt, hogy a vele készült interjúból kihagytam a komáromi egyetemet, s írjak erről. S hogy m...
Szencen voltam 2014-04-02 19:51:30
Reggel a piaristába vittem néhány ajándékkönyvet, aztán szencre mentem. Volt egy kis dugó Pozsonyban, de időben odaértem. A magyar gimnáziumban tartottam rendhagyó órát. Mind a négy évfolyamnak. Nagyon kellemes volt, s jól esett, a sok szempár. Egy hullámhosszon voltunk. Egy Gyuri nevű srác három verset olvasott fel. Hát... Nagyon jó volt. Azt éreztem, hogy ő maga talált rá magára...
Koszorúztunk 2013-10-05 22:17:56
Tegnap Szencen voltunk, Mariannal koszorúztunk Albert bácsi szobránál. Jó volt ismerősökkel találkozni, szencre amúgy hazamegyek. Szép lett a város, modern. A koszorúzást követő műsort elszabotáltam, Jenővel átraktuk a szél-járást. Persze idő előtt értünk vissza, s egy meglehetősen pocsék kiállítás, s még rosszabb irodalminak csúfolt műsorba futottunk bele. Van ilyen. Sőt, most...
egy kis megnyugvás 2013-06-14 11:08:32
Jót tett, hogy a rohanás véget ért, az iskolában csak hétfőn voltam, meg tegnap, előkészíteni a könyveket a hétfői érettségire. Megírtam mindent, az újság is megjelent, Ma Tamással is töltöttem egy órát, jót beszélgettünk, elvitte a palántáit is, amit a fóliában neveltem neki, s megbeszéltünk egy-két közös dolgot. (Interjú Csaplár Zolival, holnap a gyermekek átmeneti otthona, s s...