Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4393537 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 4273
Előző Következő
"Péter Gábor"=Cseh Gergő Bendegúz az ÁBLT főigazgatója 2019-11-12 02:11:36
,,PÉTER GÁBOR" = CSEH GERGŐ BENDEGÚZ az ÁLLAMBIZTONSÁGI SZOLGÁLATOK TÖRTÉNETI LEVÉLTÁRÁNAK FŐIGAZGATÓJA. Milyen kacagtató, igaz? Képzeljük csak el, milyen nagyot nevetnénk akkor is, ha a Holocaust múzeum főigazgatója a tréfás, szellemes Dr. Mengele néven futna a facebookon... Cseh Gergő Bendegúzt amúgy 1984 óta ismerem, csoporttársam volt az ELTE TFK-n, nyugodt...
A Lateráni bazilika felszentelése - evangélium 11.09 2019-11-08 23:47:26
OLVASMÁNY Ezekiel próféta könyvéből Láttam a templomból fakadt vizet, és akikhez eljutott ez a víz, meggyógyultak. Száműzetésünk huszonötödik esztendejében az Úr eljött isteni látomásban, és egy angyal odavezetett a jeruzsálemi templom kapuja elé. Láttam, hogy a küszöb alól víz fakadt, a ház keleti oldalán, keletre nézett ugyanis a templom főbejárata. A víz az épülettől jobbra f...
Igazságban járás 2019-10-30 07:34:30
,,Nincs nagyobb örömöm annál, mint amikor hallom, hogy az én gyermekeim az igazságban járnak," 3János 1,4 János apostol nyilván ismerte azt az örömöt, amit akkor érzünk, ha személyesen megnyertünk valakit Isten számára. Végtelen boldogságot jelent, ha valakit az Úr Jézushoz vezethetünk. János számára azonban még ennél is nagyobb öröm volt az, amikor látta, hogy hitben gyer...
Érdekes előadás - az egészségről 2019-10-17 00:56:13
A halott orvosok nem hazudnak Dr. Joel D. Wallach előadása: Dr. Wallach egy igen népszerű orvos Amerikában, akit 1991-ben Nobel-díjra jelöltek. (Egy moszkvai előadás szövege lett felvéve, a fordító megőrizte az előadó sajátos szóhasználatát.) Nagy örömömre szolgál, hogy találkozhattam Önökkel. Én egy farmon nőttem fel, St. Louis nyugati részén. Az 50-es években elkezdtünk ma...
A halott orvos nem hazudik... 2019-10-03 13:41:59
A tudatlanságunk nagyon drága! Az életünk a tét, nem kevesebb. Dr. Joel D. Wallach előadása Dr. Wallach egy igen népszerű orvos Amerikában, akit 1991-ben Nobel-díjra jelöltek. (Egy moszkvai előadás szövege lett felvéve, a fordító megőrizte az előadó sajátos szóhaszná...
Melyik szálloda a kedvencem? 2019-09-28 21:06:41
Korábban írtam mind a három szállodáról ahol jártam. A Margit szigeti szállás , a Hotel Agro Panoráma , a Benczúr hotel. A Margit szigeti szállás attól különbözik a többitől hogy ez egy olcsó szállás és nem hotel. Míg a másik többi 3 csillagos volt. Az Agro hotelnek az az előnye hogy a környéke hegyvidéken található , viszont messze van a Pesti oldaltól. Mi is busszal jutottunk o...
Benczúr hotelről véleményem 2019-09-22 14:17:03
Nem sokkal az Agro hotel átalakulása után , egy újabb szálloda után kellett néznünk. A Benczúr hotel szintén szerepelt a Turinform magazinban. Ez a szálloda Budapest pesti oldalán található , közel a Hősök teréhez és a Városligethez. Szóval eléggé a központban van , és erdős helyen van. Itt is szinte minden szoba teraszos. A fürdőszoba pedig meseszép. A mi szobábkban két...
Időjárásról véleményem 2019-09-20 13:36:18
Néhány dolgot írok az időjárásról , hogy mi a véleményem róla. Kezdjük a tavalyi téllel. A decemberben kb másfél hét volt igazi tél. Jelentős havazás egyszer volt. A hóréteg kb 15-17 cm lehetett. Vizes hó volt , ami nem sokkal később össze fagyott. A december számomra közepest érdemel. Semmi extra nem történt. A január már keményebb volt. Többször voltak havazások , az északnyugat...
Ben 10 szereplőiről a véleményem 2019-09-20 11:14:08
Tennysonék Ben Tennyson: mindig bohóckodik , szeret hülyeségeket csinálni. Sokszor Gwen agyára megy. Gwen Bennek az unokatstvére. Az eredeti sorozatban Ben 10 éves. A második , az idegen erők sorozatban már megkomolyodik Bennek a viselkedése. Ebben a szériában már tizenöt éves. A szemszíne zöld. Gwen Tennyson: ki nem állhatja ha Ben valami hülyeséget csinál. A Gwen...
Agro hotelről véleményem 2019-09-20 09:40:08
Hotel Agro Panoráma volt a szálloda neve , amíg át nem alakult idősek otthonává. A szálloda Budapesten , a Sváb hegyen található. Talán Budapest egyik legszebb részén , a Budai oldalon. A környéken rengeteg másik hegyet is látni , igazi hegyvidék. Nem messze a szállodától műkődik a libegő is. A Hotel Agro Panoráma szállodánál svédasztalos reggeli volt , bőséges kínálattal. A szobá...