Keresés a TVN.HU felhasználók blog bejegyzéseiben
Blog bejegyzések száma: 4447098 db

Mit:

Felhasználónév:

(szűkítés)

Találatok:
Találatok száma: 210
Előző Következő
Isten a lehetetlenség Istene 2020-11-27 21:09:03
,,Az Istennél semmi sem lehetetlen" (Lk 1,37). Magasan, a hóval borított Alpesek völgyeiben Isten évről évre végrehajtja egyik csodáját. A napsütéses nappalok és a fagy éjszakái szélsőségeinek ellenére virág nyílik szeplőtlen szépségben a jeges...
Lopakodó ősz 2020-09-27 22:25:24
István Bőr Lopakodó ősz Alig vettük észre, és már nyakunkon az ősz, ide lopódzott hangtalan, nem vártuk még őt. Azért néhány jelet küldött, itt lesz nemsoká, de nem hittük el ezeket, nem is vártunk rá. Élveztük a nyárutót, a meleg napokat, azt hittük az ősz minket most még csak riogat. Hi...
Ez itt az én Hazám 2020-04-03 16:45:19
EZ ITT AZ ÉN HAZÁM Arany János: AZ ÖRÖKSÉG...
Mndenszentek napi időjárásból a télire is következtethetünk 2019-11-01 11:29:48
Időjárás-előrejelzés péntekre - A mindenszentek napi időjárás megmutatja, milyen télre számíthatunk MTI/Czeglédi Zsolt Országos hírekmindenszentekidőjárás-előrejelzésnapsütésnovember Időjárás-előrejelzés péntekre - A mindenszentek napi időjárás megmutatja, milyen télre számíthatunk Időjárási hírek MTI/met.hu2019.11.01. 01:28 Mindenszentek napi időjárás megjósolja, milyen...
Ígéret 2019-04-22 18:12:05
,,Nem lehetséges, hogy Istennek az ígérettel az volt a szándéka, hogy elterelje a figyelmünket a látható dolgokról, és ráterelje a láthatatlan és hitbeli dolgokra? Aki Isten ígéretén él, az egy más atmoszférába emelkedett, mint amelyik a mindennapi élet mélyen fekvő völgyeiben nyomaszt minket." -C. H. Spurgeon-...
Téli pásztortűz 2018-12-09 13:03:52
Csepeli Szabó Béla ÉLETÜNK KORSZAKAl Téli pásztortűz A tavaszi ég nagy kék ejtőernyőként lebegett fiatal életünkkel a világ felett, s mosolyt villantva ránk a Föld, gyönyörű, dús nyarat ígért... Majd nyarunk szikrázó hegyei fölött füst nyelte el a derűs, tiszta fényt, s az összegyűrődő árnyékos egen, egyre mélyebbre ereszkedett a Nap az őszi alkonyat völgyeiben....
Nem tágít a vénasszonyok nyara 2018-10-11 23:50:49
Nem tágít a vénasszonyok nyara Még jó pár napig vendégünk marad a vénasszonyok nyara, a hideg, helyenként párás, ködös hajnalokat szikrázóan napos délutánok követik. Pénteken és a hétvégén is folytatódik az eddigihez hasonló időjárás. Hajnalonként elsősorban nyugaton, délnyugaton és az Északi-középhegység völgyeiben válhat párássá, ködössé a levegő, napközben viszont or...
Nyakunkon az első őszi fagyok 2018-09-26 01:19:58
Nyakunkon az első őszi fagyok Viszonylag korán megérkeznek az első éjszakai fagyok, szerda reggel a völgyekben -2, -3 fok is lehet. Kedd reggel helyenként az Északi-középhegység völgyeiben és az Őrség mélyebben fekvő tájain már előfordult gyenge fagy, Bereten...
Idézetek a Hazáról , a hazaszeretetről 2018-08-10 22:00:32
...
Határtalanság 2018-04-11 15:57:33
Csoóri Sándor Határtalanság Még csak a fák szédülete nyűgöz le, még csak a tavasz diadalmenete a dombon - A teljes ég újjászületését nézem közelről, mint a szemeid. Még csak a nyers föld fekete pompája tárul és szerelem helyett a bolyongás hatalma: lehetetlen ösvények cserepein járunk, lehetetlen felhőkön, kis fahidakon. Nem kérdem én, ki akarja, hogy veled...