ovarzolee.blog.xfree.hu
     2/4 oldal   Bejegyzések száma: 31
Teszt
  2021-09-20 19:26:43, hétfő

Minden nap 2 tesztet végzek el. Igyekszem a munkahelyemen is csinálni, elvégre ott fizetnek érte. A szabadidő pedig az enyém. Már jó ideje csak sikeres tesztjeim voltak. A vizsga időpontja még ismeretlen, de jobb felkészültnek lenni.
Holnap alvás, majd bevásárlás, pizza ebédre és bableves főzés lesz a program.

Remu
  2021-09-19 16:08:00, vasárnap

Rendkívüli Munkavégzést jelen a 4 betűs mozaikszó, amit ha meglátunk a vezénylésen egyszerre okoz bánatot és örömöt. A pénz jól jön, mert mindig kell,de az odavezető út bizony fáradtsággal teli. A mai munka nap nekem a remu. Most már jó sok pénzért vagyok itt, óvatosan is vezényelnek. Jövő héten megkapjuk az októberi beosztást ott sok minden kiderül majd. Kevés munkaidő, hosszú hónap. A remény hal meg utoljára. Sok volt a vonat, kevesebb forgalomra számítottam, Lassan megyek haza, de reggel jövök vissza.

Gyors ebéd
  2021-09-18 15:29:53, szombat

Unalmas éjszaka volt, a hegyeshalmi feszmentes miatt alig volt pár vonat. Nagyon lassan jött el a reggel. Délig aludtam, most főzöm a holnapi ebédet. Gombástöltelék lesz a baconös sertésszűzhöz. Hétfőn sült csirkemell lesz, már bevan pácolva. Rizzsel fogjuk enni. Itthon lesz leves is, igaz zacskós, de most ennyi időm van.
Hónap végén lesz 2 extra szabadnapom, az egyiken kimegyek Bécsbe. Eurom már van, csak jó idő legyen.

Rövid hétvége
  2021-09-17 17:05:11, péntek

Ezen a hétvégén lennék szabad, de a vezénylő máshogy gondolta. Így a holnap délelőtti alvás után főznöm kell, sok pihenésre nem lesz időm! Ez lesz az egyetlen szolgálat mikor nem lesz tanulóm. Jó is, ha van tanuló, de ha látványosan szenved az nagyon fárasztó. Sokan jönnek el a vasútra és fogalmuk sincs, hogy itt mekkora felelősséget vállalunk.

Viktória
  2021-09-16 20:16:38, csütörtök

Tavaly ősszel felmondott az egyik fiatal kolléganő. Elment mozdonyvezetőnek. Ez nőként egy nagyon bátor döntés volt. Most már túl van a tanfolyam felén, lassan megkezdi a felügyelet alatti vezetést. Még fél év és önállóan vezethet. Jó volt újra látni és beszélni vele, sok sikert neki!

Vacsora
  2021-09-15 14:33:20, szerda

Tegnap este vacsorázni volunk Zsolti haverommal. Későn mentünk és sokat is ettünk. Rosszul aludtam, reggel nem is kívántam az ételt, ezért a reggelit kihagytam. Délre tökfőzeléket főztem, jól esett a könnyű ebéd. Ezt+azt vásároltam hétvégére és megterveztem a jövőheti ebéd sort is. Igyekszem változatos összeállítást készíteni, de tekintettel kell lennem, hogy sok olyan étel van ami másnap már nem az igazi.

Türelem
  2021-09-14 15:18:41, kedd

Van egy tanulóm, az illető 8 évvel idősebb mint én, tanárnő volt. Nagyon nehezen veszi fel a ritmust. A maga ráérős módján dolgozik. Nehezen érti meg, hogy ha jön a vonat, akkor vágányútat kell állítani, jelzőt kell kezelni, utastájékoztatást kell állítani, mert ha veszít a tempóból a vonat, akkor indokolni kell és azt mégsem írhatom be, hogy lassú vagyok. Itt érzem hiányát annak, hogy nincs pedagógusi képzettségem ami most nagyon jól jönne, illetve, hogy milyen nagy művészet a tudas átadása.

Rétes
  2021-09-13 15:09:34, hétfő

Valamelyik nap eszembe jutott, hogy de régen ettünk rétest. Fel is írtam magamnak a naptárba, hogy ebéd után legyen egy kis nassolni való. Én a meggyest választottam, ez kevésbé édes, nagyon szeretem az ízét. Igazán jól esett!
Anyu szerencsére egész jól van, egy gyógyszert nem adok neki. Remélem jót teszek vele!

0 komment , kategória:  Általános
4 nappal
  2021-09-12 20:30:51, vasárnap

Véget ért a 4 nappalos maraton. Éppen ideje volt! Holnap aludhatok reggel. A szokásos bevásárlás, főzés, takarítás és jön újra a munka. Unalmas! Változtatni fogok rajta, mert ez így nem élet!

Izgalmas délután
  2021-09-11 14:35:23, szombat

Tegnap délután fogorvosnál jártam. Eljött a lenyomat vétel ideje, de a fedőcsavar ami egyben íny formázó is kiesett. Ezért a levétel elmaradt, helyette visszakerült a formázó. Hát mit mondjak fájt, most is érzem a helyét. Feszül, érzékeny.
Ezzel még nem ért véget a pénteki megpróbáltatások sorozata. Este elkezdtem fázni, fájt a fejem, reszkettem mint a vadászkutya. Bekapcsoltam a fűtést. Végül egy Algopyrin oldotta meg a problémát. Reggelre szerencsére már semmi jele nem volt betegségnek!

2/4 oldal   Bejegyzések száma: 31
2021.08 2021. Szeptember 2021.10
20212223242526

• e Hónap: 11082
  • e Év: 36394

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,