Regisztráció  Belépés
eposz.blog.xfree.hu
Enneagram: 5-ös (Merkúr: Szűz: Föld) 6-os 8-as (Nap: Oroszlán: Tűz) 9-es Képes vagyok rá, ura vagyok a helyzetnek. Nem vitatkozok. Lauter Szabolcs
1987.09.04
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/42 oldal   Bejegyzések száma: 413 
A Sosem Volt Szovjet Űrhajós
  2017-10-23 10:10:28, hétfő
 
 


Nemere István: Gagarin = kozmikus hazugság?

A maga idejében és később is nagy visszhangot kapott könyvben a szerző azt állítja és próbálja bizonyítani, hogy 1961-ben az első szovjet "űrhajós", Gagarin sohasem járt az űrben, mindez csupán propaganda-fogás volt. A rendkívül érdekes fejtegetésnek a külföldi sajtó is hitelt adott. A mű több nyelven megjelent.

,,Iljusin azonban olyan állapotban volt, hogy a rendezők tudták: jobb őt senkinek sem mutogatni, el kell zárni a világtól is évekre, vagy talán egész életére...Más űrhajós után kellett nézni, csak az volt a bökkenő, hogy a kísérletet nem lehetett megismételni. Nem volt több Vosztok űrhajó, és mivel az ügy híre kiszivárgott, nem várhattak hetekig, hogy felkészüljenek egy újabb repülésre. Hiszen az amerikaiak a sarkukban lihegtek... Az egyik változat szerint tehát ezért kényszerültek a szovjetek eljátszani egy másik emberrel Iljusin szerepét, elhitetni a világgal, hogy csak április 12-én indult el az első ember, aki vissza is jött épségben, és őt Gagarinnak hívják."









 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Republic - Neked Könnyű Lehet
  2017-10-23 09:44:00, hétfő
 
 



Republic - Neked Könnyű Lehet
Link

Album: Republic - Indul a Mandula!!! (1990)
Műfajok, Stílusok: folk/post-punk/pop rock, beat
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Balder Mítosza
  2017-10-12 14:15:43, csütörtök
 
 


Blut Aus Nord - The Last Journey Of Ringhorn
Link

Kép: The Death Of Balder - Balder On Ringhorn

HATVANEGYEDIK FEJEZET

BALDER MÍTOSZA

A norvég Balder, a szép és jó isten, a nagy Odin isten fia, a legbölcsebb, a legszelídebb és legszeretettebb a halhatatlanok között, olyan istenség volt, akinek élete bizonyos értelemben sem az égben, sem a földön, hanem a kettő között folyt le. Halálának története, amint az újabb vagy prózai Edda előadja, így hangzik: Egyszer Balder nehéz álmokat látott; ezek halála előérzetét keltették benne. Ezért az istenek tanácsot tartottak, és elhatározták, hogy biztosítják minden veszély ellen. Így Frigg istennő megeskette a tüzet és vizet, a vasat és minden fémet, a köveket és a földet, a fákat, betegségeket és mérgeket, minden négylábú állatot, madarat és csúszómászót, hogy nem fogják Baldert bántani. Mikor ez megtörtént, Baldert sérthetetlennek tartották; az istenek tehát azzal szórakoztak, hogy a középre ültették, egyesek rálőttek, mások rávágtak, vagy köveket dobáltak rá. De akármit is tettek vele, semmi sem sértette meg, s ennek valamennyien örültek. Csak Löki, a bajkeverő volt elégedetlen; öregasszony képében elment Frigghez, s ez elmondta neki, hogy az istenek fegyverei nem sebzik meg Baldert, mert ő megeskette mindnyájukat, hogy nem bántják.

Erre Löki megkérdezte: ,,Minden tárgy megesküdött rá, hogy kíméli Baldert?" Frigg ezt felelte: ,,A Walhallától keletre nő egy növény, fagyöngy a neve; ezt még nagyon fiatalnak találtam arra, hogy megesküdjék." Így Löki elment, kitépte a fagyöngyöt, és az istenek gyülekezetébe vitte. Ott találta Hothert, a vak istent, amint a körön kívül állott. Löki megkérdezte őt: ,,Miért nem lősz Baldérre?" Hother így felelt: ,,Mert nem látom, hol áll, amellett nincs is fegyverem." Löki ekkor így szólt: ,,Tégy úgy, mint a többi, és add meg Baldernek a tisztességet, mint ők valamennyien. Megmutatom neked, hol áll, te meg sújts hozzá ezzel az ággal." Hother vette a fagyöngyöt, és Balderhez vágta úgy, amint Löki irányította. A fagyöngy megütötte Baldert, át-meg átjárta őt; holtan esett össze. Ez volt a legnagyobb szerencsétlenség, amely valaha az isteneket és embereket sújtotta. Egy darabig szótlanul álltak az istenek, majd felkiáltottak, és keservesen sírtak. Felemelték Balder testét, és a tengerpartra vitték. Ott állt Balder hajója; Ringhorn volt a neve, s a legnagyobb volt minden hajó között. Az istenek vízre akarták bocsátani a hajót, hogy rajta égessék el Balder testét, de a hajó nem mozdult. Ezért elküldték egy óriás asszonyért, akinek Hyrrockin volt a neve. Ez eljött farkason lovagolva, s akkorát taszított a hajón, hogy a görgőkből tűz csapott ki, és megrázkódott az egész föld. Most felemelték Balder testét, és a hajóján rakott halotti máglyára tették. Mikor felesége, Nanna meglátta ezt, szíve megszakadt bánatában, és meghalt. Ezért odafektették férje mellé a halotti máglyára, s ezt meggyújtották. A máglyán égették el Balder felszerszámozott lovát is.

Akár történeti személy volt Balder, akár mitikus, mindenesetre nagy tiszteletben állt Norvégiában. A gyönyörű Sogne-fjord egyik öblében ott állt Balder nagy szentélye; a fjord messze benyúlik az ünnepélyes norvég hegyek belsejébe, a komor fenyőerdők és a hatalmas vízesések közé, amelyeknek vize szétporlik, mire eléri a fjord sötét tükrét. A szent területet kerítés vette körül, azon belül állott a tágas szentély számos isten szobrával, de egyiket sem imádták olyan áhítattal, mint Baldert. A pogányok olyan nagy tiszteletben részesítették ezt a helyet, hogy itt senki sem bánthatta meg a másikat, nem lophatta el marháit, nem szennyezhette be magát nő érintésével. A templom istenszobrait nők gondozták: megmelegítették azokat a tűznél, olajjal kenték be, és ruhákkal szárogatták meg.

Bárhogyan vélekedjünk is arról a történeti magról, amely Balder legendájának mitikus burka alatt rejtőzik, a történet részletei arra vallanak, hogy a rítusokban dramatizált mítoszok csoportjába tartozik, vagy más szóval azokéba, amelyeket mint mágikus szertartásokat végeztek el azért, hogy a bennük képes beszédben előadott természetes hatásokat előidézzék. Egyik mítosz sem olyan plasztikus és részletező, mint az, amelyik -hogy úgy mondjuk - a szent szertartást végző személyek szavainak és mozdulatainak szövegkönyve. Hogy Balder norvég története ilyenféle mítosz volt, azt azzal tehetjük valószínűvé, hogy bebizonyítjuk: mozzanataihoz hasonló szertartások voltak szokásban a norvégoknál és más európai népeknél. Mármost a mesének két fő mozzanata van: az első a fagyöngy leszakítása, a második az isten halála és elégetése; mindkettőről alkalmasint kiderül majd, hogy párhuzamuk megtalálható azokban az évenkénti szertartásokban, amelyeket - együttesen vagy külön-külön - az Európa különféle részein élő népek megtartottak. A következő fejezetekben ezeket a rítusokat írjuk le, és tárgyaljuk. Az évi tűzünnepekkel kezdjük, a fagyöngy leszakítását később vizsgáljuk meg.

Forrás: James George Frazer - Az aranyág

,,Frazer a klasszikus brit etnológia utolsó képviselője (1854-1941). Élete és munkássága korszakot jelent a néprajztudomány történetében. ... Az Aranyágban arra tesz kísérletet, hogy felvázolja az emberi gondolkodás fejlődését a mágia, a vallás egymást követő lépcsőfokain keresztül egészen a tudományig. Egy ókori szokás - a Diána szentély papja (az Erdő Királya) elődjét megölve nyerte el tisztségét, amelyet addig viselt, míg ő maga áldozatul nem esett utódja kardjának - nyomába ered. A szokásra Frazer az ókori irodalomban nem talál kielégítő magyarázatot... ezért bejárja Ausztrália bozótjait, felkeresi az afrikai őserdők törzseit, részt vesz a mexikóiak, anjuk szertartásain, német és olasz városkák farsangi forgatagában és meghallgatja az öreg parasztok múlt idéző meséit. Végül nemcsak az Erdő Királya megölésének szokására hoz magával magyarázatot, de felvázolja az emberi gondolkodás történetét is."
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Ősi Mesterségek Mesterei
  2017-10-10 23:57:54, kedd
 
 


Mesterek: A téglás
Vajda László - tűzkovács
Kovács Imre székfaragó mester (Szalacs)
Teknővájó (Magyaregregy)
Fafaragás alapismeretek - 1. lecke
B. Nagy János - kötélkészítő
Gyékénymunkák Tacson
Szakajtó- és szatyorkötők Mezőfelén (Maros megye)
Link
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Kegyetlen Pirkadat
  2017-10-03 11:24:05, kedd
 
 



Eredeti kép:
Link

Grim Dawn: No Man's Land [OST/Soundtrack]
Link

2:00-2:25

Blut Aus Nord - Epitome II
Link

4:43-6:48

Hm... Érdekes.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Nehéz Fém - III.
  2017-09-25 00:43:47, hétfő
 
 


Cloven Hoof - Nova Battlestar
Carrie - The Show Is Over
Castle Well - Win Or Lose
Cemetery - Leave For Good
Chainless - Wild Child
Charisma - Run Away
Commander - Knights Of The Round Table
Commander - Die By The Sword
Contagious - Backslider
Contagious - The Provider
Creed - Sign Of Victory
Creed - Forever On Fire
Crisis - Metal Meltdown
Crisis - Keep Fighting
Damien - Face The Danger
Dark Wizard - Trip To Doom
Dark Wizard - Devil's Victim
Der Kaiser - Der Kaiser
Der Kaiser - Der Krieger
Emerald - D-Day
Emerald - Shadows Of Almighty
Missió - Átkozott Világ
Missió - Sors
Rescue - Devil Girl
Rescue - Love Is Life
Stress - Acélkerék
Stress - Meglovagolva A Villámot
Link

Genre: "Old School" Heavy Metal
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Fallout 4 - Túszmentő Akciók
  2017-09-18 09:42:53, hétfő
 
  Bobby McFerrin - Don't Worry, Be Happy
Link

- Szabad vagy!
















Eposz komment:

Hát... Másik nem nagyon ivott hipót, nem nagyon világos a bőre. Nah jó, most az egyszer megkíméltem, mert "aranyos" és "jó ember" vagyok.

:'D







Extra:

A farm ahol "élünk". Saját épített 33 darab farmer robotokkal. Első ilyen robotom számozása: R-001 és eszerint megy R-033-ig. Már 34-esre nem tellett mert az aluminium alapanyag is ritka, de majd lehet lesz, a Power Armor javításához is kell aluminium, acél meg még sok minden más is. Ültettem pár "gazt", de csak amiatt hogy tudjak főzni konzerves kaját amit mindig adhesive-vé alakítok (purified water, corn, mutfruit, tato), mert nem amiatt hogy megegyem hanem más alapanyag miatt. Másik ok miatt hogy néhány túlélőnek legyen mit ennie. Először amikor ültettem nem értettem miért nem terem rajtuk semmi, aztán mire rájöttem hogy a workshop-pal hogyan lehet a növényekhez hozzárendelni a robotokat, mert ugye ha nem gondozza senki őket akkor nem terem rajtuk semmi. Az is beletelt sok időbe mire rájöttem hogyan, mert például youtube-os videókban nem láttam ilyesmit. Ha jól tudom ez DLC-s kiegészítős rész, méghozzá a Automatron nevezetű. Meg ugye vízszivattyúkat is kell építeni hozzájuk amik víztisztítók is egyben, amikkel gyakorlatilag korlátlan mennyiségű tiszta víz összegyűlik. A workshop-ba mindent összegyűjtenek egyébként kivéve a tato-t nem, amit még nem értek miért nem, azt az egyet nekem kell szüretelni. Egy bizonyos idő után már annyi van tiszta vízből is palackozva hogy eladni is lehet. Jelenleg 1000 darab felett van nekem. Van itt dinnye, tök, répa, kukorica, paradicsom, mutáns áfonya. Még a villanyszereléshez is értenem kell. Egy másik földalatti bázison is alakítgatok egyet a 88-as Vault menedékhelyen. Ha ezzel a résszel összesen nem ment el kb. 30 óra akkor semennyi. Igazi Szűz vonás ez a szöszmötölés, az esztétika, mit hová helyezni, ilyesmi, olyannyira hogy nálam simán elröppent sokszor ezzel egyhuzamban 3-4 óra is amit alig vettem észre. Az hogy szép sorokba rendezve legyenek a növények, azt elfelejthetem, bár a Vault 88-nál trükköztem kerítéssel meg ilyesmikkel, mint mércékkel növényeket ültetni, nagyjából sikerült is szépre megcsinálni, de nem tökéletes így sem. Az embernek egyszerűen nem olyan a térlátása és a szemmértéke, hogy segédeszközök nélkül egy hatalmas területen minden szimmetrikus legyen csak szemmértékkel, ráadásul a faluban még a talajszint is egyenetlen. Lámpaoszlopokat is csak úgy nagyjából "ledobtam" a faluban, a 88-as Menedékhelyen meg már kerítéshez mérve raktam őket le. De ugyanígy van nálam a játékban a "guberálással" is, ami mozdítható egy-egy helyszínről azt viszem "haza". Ebben a részben gyakorlatilag mindent lehet hasznosítani mint alapanyag is. Szóval sokszor nem portyázok a játékban hanem ilyesmikkel is foglalkozok, LEGO-zok, építgetek, craft-olok, fegyvereket bütykölgetek. Kiskoromban egyébként szerettem LEGO-zni.

x'D



















Saját kis fegyverraktáram ami már egy múzeumhoz hasonlít... Amolyan mini "hangárat" építettem ami műhelyként is funkcionál.

Persze fegyverek és páncélok közt szokott aludni a karim, mert úgy a "menő", nem csicsás ágyikóban hanem egy sima matracon.

:D
















Feka patrióta tesó. Jól álcázza magát az éjszakában. Még kedvelem is ezt a karaktert, bár tudom hogy ő is csak egy mesterséges BOT program... Ami csak egy illúzió. Egyedül őneki látom értelmét a faluban mint karakter, aki "ember", többi szerintem csak töltelék. Ő küldetéseket szokott adni, csak amiatt látom értelmét őneki. Állítólag korlátlan mennyiségben lehet tőle küldetéseket felvenni, meg még néhány másik karaktertől is bent a romos belvárosban is akár. Ezek többnyire kisebb melléküldetések, kevesebb XP jár értük, talán az elismertséget növelik őnáluk ha teljesítve vannak. Továbbá sok felfedezetlen helységet is kijelölhetnek a térképen, hiszen ebben a részben nincs olyan Perk ami majd minden helyszínt jelölne a térképen ami még akár nincs felfedezve. A többiek elvileg a romos házat újítják fel, aminek nem láttam még idáig eredményét, én próbáltam felújítani, ablakot betenni vagy a tetőt felújítani amit építőelemekkel nem lehet, videókat is kerestem és szerintem nem lehet megoldani. Lebontani sem engedi némelyik romos házat. Ilyet miért nem lehetett berakni a játékba, nah mindegy. Viszont van egy Mod amiben meg lehet, de én azt nem szándékozom feltelepíteni vagy a játékhoz adni, mert eredetibe szeretném majd "kivinni". Szóval akkor alszanak olyan házban ahol beesik az eső, nekem mindegy...

Rádióaktív vihartól nem véd meg az a ház az biztos, én olyankor azt szoktam csinálni ha olyan vihar van ha tudom akkor elküldöm aludni a karaktert pár órára amivel késleltetem az időt, vagy leültetem egy székbe és úgy, míg el nem vonul a vihar. Ha meg egyik sincs a közelben akkor egy távolabbi pontra gyors utaztatom a karit amivel szintén telik a játékban az idő és megvan oldva. Mert ugye normál esetben kapja a sugárzást rendesen a kari. Bár ugye a S.T.A.L.K.E.R.-ben míg ilyen vihar volt nem lehetett gyors utaztatni a karaktert sem pedig aludni nem lehetett vele ha rádióaktív vihar volt és nem volt védett helyen közben, ami szerintem élethűbb volt.

:'-))




Néhány gyakós rész...













Egy skinhead halála egy ghoul által. Én csak álltam és lestem, ez nem xarozott...







Most egy Eposz-os is, ajándék ólom. Előre is boldog Karácsonyt: - Múúúúah! Fuckin' Kill!

Ami ezután következett hogy a feje egy felborított teli lecsós fazék látványával vetekedett, valahogyan nem lett feje. Most nem mutatom mert egyesek rosszat fognak álmodni és egyébként is a megtekintése 18 éven felülieknek sem ajánlott, de még 200 éveseknek sem. Csak Normal fokozaton tolom. A játék eleje, eléggé fingatós volt, kemények voltak az ellenfelek, amíg gyengusz volt a karim...

60-as szint felett azért már alakul a dolog.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Dark Souls II - Néhány Hiba A Halálig
  2017-09-17 20:05:31, vasárnap
 
  Kísérlet a végigjátszásra Eposz módra

Régebben végigjátszottam az első részt, 130-as felett volt a karakterem a vége felé, legerősebb páncéllal, kétkezes karddal, és legerősebb pajzzsal. Sokszor farmoltam XP-ért egy-egy helyszínt, ami sokszor unalmas is volt. Mivel én többnyire FPS játékokkal játszottam szinte mindig is, ez action RPG ami ennél a játéknál TPS nézet, és az irányítása is olyan, ehhez nem igazán vagyok hozzászokva. Az első részben rengeteget gyakoroltam a karakternek az irányítását, hiszen én nem használtam controller-t, hanem billentyűzet és egérrel játszottam végig. Ám maga a játék mégsem mondható Shooter (TPS) játéknak, ebből csak a TP igaz, ami Third Person (Harmadik Személy nézet) csak íjjal lehet benne lőni és esetleg távolsági varázslatokkal. Az átlagosabb játékosoknál nagyjából még így is harmad annyiszor halt benne a karim.

Nos, nézzük a második részt, amit régen elég sokáig elvittem talán a játék DLC-kkel együtt, nagyjából az 1/5 részéig, de ez csak becslés részemről hiszen sok pályarészt mai napig sem ismerek benne. Régebben a gyenge teljesítményű gépem miatt hagytam abba, ami a múlté, immáron az új gépen pötyögtem vele mostanság. Ennél a játéknál is teljesen le szoktam venni a zenének a hangerejét, ki szoktam kapcsolni. Előnye, olykor hallhatjuk hány ellenfelet rejt akár egy várfalon belül egy helység, akár alatta, felette, melyik irányból lőnek, stb. Váratlan meglepetés nem nagyon szokott érni benne. Ládák nyitásánál amint lehet hátra felé bukfencezek, mert lehet csapda is. Egy kis érdekesség hogy a karakter egészen "véletlenül" 13-as szintről kezdi a pályafutását. A játék maga itt is alapból hardcore nehézségű, nem lehet benne nehézségi szintet állítani. Sokan azt állítják hogy az első rész keményebb volt, a második rész ahhoz képest light-osabb, könnyebb. Én ezt megkérdőjelezném, szerintem semmivel sem könnyebb a második rész, talán esetleg azoknak akik jól tudják irányítani a karakterüket, mert már ha végigvitték az első részt, akkor nagyjából hozzászokhattak az irányításhoz. A Boss-ok átlagban ugyanolyan kemények, a kisebb ellenfelek is, persze ha kiismeri a játékos őket természetesen annyira már nem "kemények". Apropó, irányítás, a játékban egyszerűen horror még a configot is átállítani, a gombparancsokat másra állítani, PC-s verzióban ugyanúgy néz ki ez a rész is mint a consol társa, consol gombokkal. Pár órát elcsesztem mire beállítottam magamnak úgy hogy kényelmes legyen, klaviatúra+egér irányítással, én sose használtam controller-t, és eztán sem fogok, én nem ahhoz szoktam, azzal még annyira sem tudnám irányítani a karaktert mint amennyire a megszokott hardware-es eszközökkel.

A játék maga keményen bünteti hibáinkat, ellenfelek ellen párszor nem jó védekezés és támadás eredménye a karakter halála, ami nem minden, mert sok helyről le lehet esni is ami 99%-ban szintén halál. A legnagyobb büntetés hogy miután meghal a karink az addig el nem költött XP pontok (amit itt lelkeknek hívnak de lényegében ugyanaz) függőben lesznek a halál helyszínén egy zöldes gömbszerű formában, míg fel nem veszi az illető, ha nem sikerül felvenni és azelőtt ismét hal a karakter akkor elveszik. Szóval a játékban lehet emberi formában lenni, vagy Hollow formában ami egy élőholt forma, hiszen a játékban nincs "igazi" halál, de hiba az sok összejöhet benne. Ebben a részben is farmoltam XP-t, egyes játékosok amilyen végigjátszásokat mutatnak youtube-on, őnáluk kétszer vagy háromszor erősebb karakterem van jelenleg azon a pályarészen ahol tartok és ők tartanak videókon. Persze a sok órás farmolást kicsit unalmas lenne mutatniuk egyes játékosoknak egy végigjátszás videóban, persze vágással meglehetne oldani azt is. Én nem vagyok olyan profi benne szóval nekem erősebb karakter kell, ami sokkal több idő és türelem. De egyes Boss-okhoz meglepetésemre még az a szintem is kevés volt, hiszen sokszor őnáluk az irányítás ügyessége a fontosabb, mint a karakter ereje és képességei vagy akár felszerelései.

Boss-okról, akiket idáig likvidáltam, volt könnyebbnek nevezhető és volt igencsak kemény, talán amiatt mert az irányítás borzalmasan nehéz még így is nálam, de inkább nem tudtam sokszor jól alkalmazkodni, de végül kiismertem őket. Továbbjutni más pályarészekre csak rajtuk keresztül lehet. Ami a neveiket illeti, a The Last Giant-ot másodjára sikerült, az Old Dragonslayer-t elsőre levertem, sokaknak nem sikerül elsőre őt sem, mondjuk a karim is nagyjából 70-es volt, én Knight karit indítottam. Továbbá a Dragonrider-t másodjára, bár nem találtam annyira keménynek, de vigyázni kell még ha védekezés is van, nehogy lelökjön a körből, de engem egyszer lekaszabolt mert elkapkodtam a dolgot, végezetül a The Pursuer névre hallgató Boss-t nagyjából 50 nekifutásból sikerült likvidálnom. Ő tényleg egy igazi vadállat és néha szidtam is már a mamájukat a fejlesztőknek, vagy a Boss-nak, bár a kettő talán összefügg egymással, hiszen a fejlesztők programozták őt is be, ő csak a feladatát végezte igencsak hatékonyan ellenem. Ennél a Boss-nál "izzadtam vért" idáig. Írnék is pár sort az ő harcmodoráról. Hatalmas kerek pajzs, hatalmas kétkezes kardja van amit egy kezével úgy forgat mint más a tőrt, iszonyatosan fürge. Ami azt illeti ha kék színűre vált a kardja és sikeresen felnyársalja az áldozatát, akkor megátkozza őt és távolról átkozós varázslatokat is tud onnantól kezdve zúdítani a játékosra, akinek gyakorlatilag meg vannak számlálva a percei. Sokszor felnyársalt, onnantól kezdve hagytam is magam lekaszabolni hogy ismét nekifuthassak és elkerüljem eme borzalmát. Én Elite Knight szettben voltam, kétkezes karddal, és egy római fából készült pajzssal ami elég jól véd, Stamina és az Életerőm nagy volt, de ugye Hollow formában minél többször hal a kari, az életerő lecsökkenhet a felére, azóta van egy gyűrűm aminél csak 75%-ig csökken. Ennél a Boss-nál merészeltem ellőni előtte egy Human Effigy-t, amitől ember formába váltott a kari és a lényege ami miatt megtettem hogy visszaálljon a teljes életerő a csíkon, hogy ne fél életerővel hadakozzak ellene, és reménykedtem hogy elsőre meglesz, mint utólag kiderült hiába volt ez a próbálkozásom. Utána már nem lőttem el egy újabbat, hanem fél élettel oldottam meg. Ha fél életerőn van a kari egy-egy Boss előtt szerintem egyszer megéri eljátszani ezt a történetet mielőtt harcolnánk ellenük. Szóval ez a vadállat pár csapással leveri a védelmet ami a Stamina, ha az elfogy akkor megnyílik a védelem és lealáz. Nem ment ellene, nagyon nem ment, végső elkeseredésemben, úgy döntöttem hogy leveszem a karakteremről az összes páncélt, mivelhogy ez ellen a Boss ellen gyakorlatilag semmit sem ért a védelme, így megnőtt a karakterem mozgékonysága és a kardcsapások is nagyon kevés Stamina-t fogyasztottak. Párszor nekiestem így, de mégis legyűrt, de sokkal jobban küzdöttem így ellene. Én nem nagyon szoktam bukfencezni, de ennél a Boss-nál muszáj volt gyakorolnom azt is. Igazából én amolyan "tank" karikat (Erős páncél és fegyver, stb.) szoktam csinálni az efféle játékokban. Nagyon ki vannak mérve a másodpercek, szó szerint másodpercekről van szó! Meg kellett tanulnom azt is mikor vágok oda egyet, szinte mindig csak egyet, másra nem volt időm csak esetleg védekezni vagy kitérni, ha már egymás után kettőt vágtam oda neki nem volt időm védekezni de sokszor még elbukfencezni sem. Tulajdonképpen a Boss-oknál főleg, amolyan körökre van osztva a küzdelem, csinál az ellenfél egy támadást vagy egy sorozatot, utána pár másodpercig megáll, utána jövök elvileg én, ha maradt elég Stamina-m, hogy én is támadhassam őt. Bukfencezni kis ellenfeleknél amiatt nem szoktam sűrűn, mert úgy is be lehet kapni pár szép sebződést. Azt is meg kellett tanulnom hogy mikor töltöm az életerőmet, ha pár vágása elől kitértem akkor azonnal tölteni kell, mert ismét beindul, kegyetlenül támadva és szó szerint ledarál. Tehát a pajzsos ütésére kell nagyon figyelni, ha kék színre vált a kardja akkor azonnal hátrálni a közeléből mert a pajzsot is átszúrja, és akkor nem lesz probléma. Nagyon sok türelem kellett hozzá, kapkodás és megfontolatlan csapkodás őellene gyakorlatilag a karakterem halála. Az adrenalin szintén a plafonon volt, bár sok sorozatos elhalálozás után őellene, egy idő után már hidegebb vérrel estem neki, nyugodtabban. De pont ezt szeretik ebben a játékban sokan, hogy az adrenalin sokszor megnő. Miután végeztem vele, megkönnyebbültem. Idáig szerencsére, minden egyes Boss előtt, sikerült elköltenem a lelkeket az XP-t hogy erősebb legyen a karim, és amiatt mert ha sokszor halna a kari akkor véletlenül se vesszen el az addig összegyűjtött pont. Amint lehet be kell "építeni" a kariba mert akkor már az nem veszik el sehogyan sem. Én ezt a taktikát alkalmaztam mindig is. Sokszor 2 vagy 4 maradt csak a több ezerből, ha egy Boss előtt nem volt elég XP, akkor egy helyen ahol még volt ellenfél, farmoltam egy keveset hozzá hogy szinte nulla függésben lévő XP-vel indulhassak egy-egy Boss ellen. Viszont a halálozási statisztikámon rontott a sok halál, de hát ebben a játékban sokszor halni igazán nem szégyen. Pláne Boss-októl.

Dark Souls II OST - Main Menu Theme
Dark Souls II OST - Majula
Link

Néhány kép:

Pár nappal ezelőtti statisztika:



Az összes eddigi játékosnak a karaktere ennyiszer halt meg ebben a játékban ami kerekítve: 350 millió (!) halálozás...

Amikor én először játszottam ezzel a játékkal ha jól emlékszem csak nagyjából 40-50 millió volt, nagyjából 2 évvel ezelőtt.










A játék csak Online, és egy másik játékos megidézett engem, természetesen pont akkor amikor már az összes Estus Flask-em el volt fogyva farmolás közben. Szerencsére volt más élettöltő is nálam nem is kevés. Persze farmolásnál sosem használom őket, mert a bonefire-höz visszatérek ha elfogy. Itt is pont visszafelé indultam volna amikor nem engedett leülni a tűzhöz, nah akkor már tudtam hogy jön egy ellenséges játékos értem. Én nem vagyok oda a PVP-ért ebben a játékban, de néha muszáj, mert a játék és egyes játékosok kikényszerítik, elmenekülni nem lehet mert az a pályarész addig le van zárva. Lényeg hogy onnantól kezdve csak egy élő jön ki a párharcból. Meg szeretett volna engem ölni. Persze én is őt mert senkinek nincs kedve ebben sem meghalni. De szerintem azzal nem számolt hogy itt gyakorlatilag már 40-es szint felett volt a karim, könnyedén legyőztem őt, bár nem szívesen harcoltam őellene. Átlagos játékosoké ezen a pályarészen nagyjából 20-as szokott lenni. Idáig minden pályarészt ahová eljutottam, azt addig farmoltam míg az ellenfelek már nem teremtek újra azokon a részeken, nagyjából ha kisebb ellenfelek 10-15-ször vannak likvidálva akkor eltűnnek, miután a feloldott bonefire-öknél pihenés és élettöltés zajlik. Előnye, ha Boss harcra kerülne sor, akkor teljes életerővel és Estus Flask-ekkel lehet nekivágni, ha el is halálozik a karakter egy Boss-tól, akkor az adott pályarészen abban a körben már nem kell ismét átverekednie magát az ellenségeken a játékosnak egy-egy pályán hogy ismét eljusson a Boss-ig. Viszont a jutalmam hogy ezt a játékost legyőztem az ő függőben lévő XP-je volt és egy Human Effigy. Mondjuk sok XP-t nem adott mert gondolom énelőttem már más játékosokkal is verekedett. Hát gondoltam ha ennyire megakart csúnya szóval dögleni, ha már ki merészelt hívni engem, akkor sikerült neki. Azt nem tudom hogy egy játékos hívása előtt látszik-e a kihívott játékos karakter szintje, de az nem derült ki számomra hogy az ő szintje hányas volt. Lehet magasabb is lehetett mint az enyém mert ez pusztakézzel támadott meg, nem biztos hogy jól tette, még meg is voltam lepődve hogy se pajzsot se fegyvert nem rakott be magához, hm...

Viszont jóval később volt még egy, amikor én már 70-es szint felett voltam, ő már pajzzsal és karddal jött, de gyakorlatilag csak megkarcolta a karim, én meg egy négyes kombóval levágtam. Kicsit tartottam tőle, de lehet ismét mellém állt az a bizonyos "szerencse" amiben én nem hiszek. Lehet éppen Wotan állt inkább az én oldalamra. ...vagy éppen szerencsétlenség? Ki tudja?

Mindenesetre amelyik lovagra sok lány vagy nő vár, az nem én vagyok.

:'-))





















































































































 
 
0 komment , kategória:  Általános  
oOo
  2017-09-17 15:09:04, vasárnap
 
 


Sash! - Equador
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Scotch - Disco Band
Queen & David Bowie - Under Pressure
The Connells - '74-'75
Joan Jett - I Love Rock 'n' Roll
Phats & Small - Turn Around
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
Sandra - In The Heat Of The Night
Talk Talk - Such A Shame
Always - Erasure
Sparks - When Do I Get To Sing "My Way"
Link
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
10/10
  2017-09-13 03:40:30, szerda
 
 


Villás Béla - A zsidó kereszténység mint a földi és az emberi leépülés - 2017.05.12. Szeged
Link
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/42 oldal   Bejegyzések száma: 413 
2017.11 2017. December 2018.01
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 0 db bejegyzés
e év: 413 db bejegyzés
Összes: 413 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 50
  • e Hét: 173
  • e Hónap: 798
  • e Év: 19751
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.