Regisztráció  Belépés
1vargaildyko.blog.xfree.hu
...Légy, amivé legszebb hajlamaid által válhatsz - de elsősorban maradj ember. (Tatiosz) Tücsök Ildykó
1901.01.01
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/26 oldal   Bejegyzések száma: 258 
Lakás-előtakarékosság: bárkinek megéri 2
  2014-04-23 11:32:03, szerda
 
 

Lakás-előtakarékosság: bárkinek megéri 2

Fontos szabály, hogy az előtakarékoskodó a szerződésben kedvezményezettet is megjelölhet. Ebben az esetben a betéttel és annak kamataival a megtakarítás időtartama alatt az előtakarékoskodó rendelkezik.

A kiutalás elfogadásával a szerződéses összeg folyósításakor, illetve a betét lakáscélú felhasználása esetén a kedvezményezett a betét, a támogatás, a jóváírt kamatok, valamint a lakáskölcsön feletti rendelkezési jogot megszerzi.

Gyakran felmerül emellett a kérdés, hogy az előtakarékoskodó felhasználhatja-e nem lakáscélra is a betétszámláján elhelyezett összeget, vagy sem. A betétszámláján jóváírt állami támogatást és az arra jóváírt betéti kamatot az előtakarékoskodó akkor használhatja fel szabadon, ha a megtakarítási ideje elérte a 4 évet, és a kölcsönkérelmét a lakás-takarékpénztár azért utasította el, mert házastársa vagy a szerződés kedvezményezettje meghalt, vagy munkaképességét 67 százalékban elvesztette, illetve legalább 50 százalék feletti egészségkárosodás esetén ebben az állapotban egy évig javulás nem várható. Szintén e szabályt kell alkalmazni abban az esetben, ha a szerződés megkötését követően munkanélkülivé válik, és ez legalább 1 éven keresztül fennáll. Szintén adott a szabad felhasználás lehetősége 8 éves megtakarítási idejű konstrukciónál, ha a szerződést 2009. július 1-je előtt kötötték. Fontos tudni, hogy a 2009. június 30-a után kötött 8 éves megtakarítási idejű szerződéseket csak lakáscélra lehet igénybe venni, ugyanúgy, mint a rövidebb futamidőnél.

Miért kifizetődő kisebb összegekkel is előtakarékoskodni?

Lakás céljai mindenkinek vannak, kinek kisebbek, kinek nagyobbak. A lakástakarék egy olyan típusú konstrukció, amelyben már kis összeggel is érdemes takarékoskodni - tudtuk meg Köntös Pétertől, az OTP Lakástakarék Zrt. vezérigazgató- helyettesétől. A lakástakarék-szerződés rugalmas, jól tervezhető és biztonságos megtakarítási forma, amely legalább 4, legfeljebb 10 éves futamidőre köthető meg. Az állam a megtakarítási időszakban az éves betétbefizetések után 30 százalékos, maximum évi 72 ezer forint összegű vissza nem térítendő állami támogatást biztosít, ami adó- és járulékmentes. Ez az összeg havi 20 ezer forintos betéttel érhető el, de lehetőség van a megtakarítást már havi 650 forinttal is megkezdeni, amely a későbbiekben bármikor módosítható.

Forrás: www.vilaggazdasag.hu




 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Miért nem jó üzlet a hamis kozmetikum vásárlása?
  2014-04-11 11:37:50, péntek
 
 

Miért nem jó üzlet a hamis kozmetikum vásárlása?

Mindenki szeret jó áron vásárolni, de az Egyesült Államok Belbiztonsági Hivatala szerint az olcsón vásárolt, hamis kozmetikumok nem csak az amerikai gazdaságot, de a fogyasztókat is megmérgezhetik.

Ma már szinte mindennel kapcsolatban találhatunk jó vételt kínáló weboldalakat, és ez különösen igaz a kozmetikai termékekre. Sok eBay-hirdetésben száz százalékban eredetiként hirdetik az árukat, de a Belbiztonsági Hivatal egy munkatársa, Joe Ortega szerint ezek a szerek lassan megmérgezhetnek minket. Állítása szerint a lefoglalt áruk gyakran tartalmaznak veszélyes anyagokat. "Találtunk már például arzént és ólmot is bennük, ezek pedig nincsenek túl jó hatással az egészségre", mondta Ortega. Hozzátette: bárki is csinálja ezeket, biztosan nem tart be semmilyen előírást a gyártás során.

A hamis árukat nem csak online lehet megtalálni. Foglaltak már le ilyeneket bolhapiacokon, bevásárlóközpontokban és boltokban is. Egy New Jersey-i nőt az után vontak vizsgálat alá, hogy valaki panasszal élt ellene a Belbiztonsági Szolgálatnál, mert percekkel egy termék használata után kiütések jelentkeztek a szemhéján. Egy bőrgyógyász szakértő szerint több, ehhez hasonló panaszt okozhatnak a hamis termékek, mivel a bennük lévő anyagok felszívódnak a bőrön keresztül.

A Belbiztonsági Hivatal munkatársa szerint néhány parfüm emberi vizeletet is tartalmazhat. Állítja továbbá, hogy a legtöbb hamisító Kínában, Hong Kongban és Jordániában van. A hamisítók ezeken a helyeken gyerekmunkát is alkalmaznak a termékeik előállítása során.

Forrás: www.ma.hu




 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Lakás-előtakarékosság: bárkinek megéri 1
  2014-04-10 10:47:56, csütörtök
 
 

Lakás-előtakarékosság: bárkinek megéri 1

A lakás-takarékpénztár egy olyan államilag támogatott, lakáscélra felhasználható megtakarítási forma, amely a rendszeres befizetéseket követően kedvező kamatozású lakáscélú kölcsönlehetőséget nyújt. A lakás-takarékpénztárba történő befizetések után az állam támogatást nyújt, továbbá a befizetés betéti kamatot is ,,termel".

A lakás-takarékpénztári megtakarítás egyre népszerűbb öngondoskodási forma Magyarországon is, ám még mindig nem mondható el, hogy kellően széles körben ismernék a működését.

A konstrukció lényege, hogy a megtakarítási időszakban, azaz 4-10 év alatt az előtakarékoskodó rendszeres befizetéseket (betéteket) teljesít a lakás-takarékpénztárnál. Ha az ügyfél teljesíti a vállalt befizetést, állami támogatás is igényelhető, amelynek mértéke a befizetett betét 30 százaléka, évente magánszemélyeknél maximum 72 ezer forint. Mindezek mellett betéti kamat jár a befizetett, valamint az állami támogatásként adott összeg után, a megtakarítási idő letelte után pedig kedvezményes forintalapú hitel igényelhető.

A lakás-takarékpénztári megtakarítás előnye, hogy mind a betéti, mind pedig a hitelkamatlábak a teljes megtakarítási és hitelfutamidőre rögzítettek, így a vállalt havi pénzügyi terhek előre kiszámíthatók.

A konstrukció lakásvásárlás és lakásépítés mellett igénybe vehető lakásfelújításhoz és -korszerűsítéshez, lakáscélú hitel törlesztéséhez, de akár közműfejlesztésekhez is.

Gyakori észrevétel a konstrukció kapcsán, hogy az elérhető megtakarítás nem elég jelentősebb lakáscélok megvalósításához: ez viszont nincs így, hiszen egy családon belül akár több családtag is köthet lakás-takarékpénztári szerződést, így az állami támogatás megtöbbszörözhető: emellett a szerződéses összeget az előtakarékoskodó közeli hozzátartozója lakáscéljának megvalósítására is fel lehet használni.

A lehetőségek hatékony kihasználása érdekében ugyanakkor érdemes tisztában lenni néhány szabállyal. A kiutalás elfogadása előtt például a rövidebb megtakarítási idő maximum tíz évre meghosszabbítható, ha időközben kiderül, hogy az ügyfélnek csak később lesz szüksége a megtakarításra és a hitelre. Ugyanígy lerövidíthető a hosszabb megtakarítási idő, minimum négy évre, de ez esetben a korábban szabad felhasználási céllal kötött nyolcéves szerződés már csak lakáscélra használható fel. Mindez szerződésmódosítást jelent. Ennek során módosul a szerződéses összeg, amelyre a lakás-takarékpénztárak a hirdetményükben szereplő módosítási díjat, valamint a szerződéses összeg emelése esetén számlanyitási díjkülönbözetet számítanak fel.

Ha az ügyfél kezdetben csak kisebb havi betétbefizetést vállalt, ám később több pénzt tud félretenni, akkor a szerződéses összeg módosításával növelheti a havi befizetést, ez esetben több állami támogatást kap, de ebben az esetben is igaz, hogy évente a betétbefizetései 30 százalékát, legfeljebb 72 ezer forintot kaphat állami támogatásként. Az emelés hatására lejáratkor több pénz lesz az ügyfél számláján, egyúttal nagyobb összegű lakáskölcsönre lesz jogosult.

Folytatjuk

Forrás: www.vilaggazdasag.hu




 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Nyugodjon békében Drága Szabó Gyula...
  2014-04-05 09:20:40, szombat
 
 

Őszinte részvétem a családjának...
Hatalmas EMBER volt...emlékét megőrizzük örökké!
Nyugodjon békében a mi örök mesemondónk!



Link




Link





 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Tőke, kamat biztonságban
  2014-03-26 11:06:56, szerda
 
 

Tőke, kamat biztonságban

Akinek jelentősebb összeg marad a tárcájában hó végére, jól teszi, ha befekteti. A megtakarítás nagyságától és a céltól függ, hol érdemes kamatoztatni a pénzt. A betétek biztonságát pedig a betétbiztosítás rendszere garantálja.

Pénzünk, befektetésünk legnagyobb biztonságban az államnál és a bankoknál van. Ám mindenkiben ott bujkál a kisördög: mi történik a pénzzel egy esetleges bankcsőd esetén? Az ilyen esetekre már a kereskedelmi bankok megalakulásakor gondoltak a szabályozók, ezért létrehozták az Országos Betétbiztosítási Alapot, az OBA-t. Az alap feladata nem más, mint a betétek védelme érdekében szükség esetén megelőző intézkedések meghozatala, kártalanítás, valamint a betétesek tájékoztatása.

Az alapba minden hitelintézet köteles belépni, annak tagjává válni és rendszeres díjat fizetni. Ha baj történik, az OBA megtéríti a kártalanításra jogosult személy részére a befagyott tőkét és kamatot. De nem korlátlanul! A kártérítés mértékét törvény szabályozza: a hatályos jogszabály szerint ennek összege személyenként és hitelintézetenként maximum 100 ezer euró. A forintra váltásnál a kártérítés napját megelőző napon érvényes MNB-devizaárfolyamot kell figyelembe venni.

A tanulság az egészből annyi, hogy ha valakinek hirtelen sok befektetni való pénze akad, mondjuk több tízmillió forint, azt inkább több részletben, azaz több pénzintézetnél célszerű elhelyezni.

Biztonságban a folyószámla is?

- Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) a banki betétesek megtakarításait védi betétesenként és egy hitelintézetre összevontan legfeljebb 100 ezer eurónak megfelelő forintösszegig. Ebbe természetesen beletartozik a folyószámlára befizetett tőkeösszeg, a lekötött betét, banki kötvény stb. és azok esedékes kamatai is - tájékoztatott Nyitrai Győző, az OTP Bank Értékpapír és Vagyontervezési Szolgáltatások Főosztály igazgatója.

Forrás: www.automotor.hu




 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Online marketing trendek 2014-ben 2
  2014-03-21 12:38:49, péntek
 
 

Online marketing trendek 2014-ben 2

Az online marketing szinte napról napra változó mesterség: hol egy új eszköz, hol egy új keresőalgoritmus, hol egy új hirdetési forma bukkan fel. A szakmabeliek ezek miatt gyakran fogják a fejüket, hiszen befolyásolhatják az addigi terveket, gondosan felállított stratégiákat. Ugyanakkor bizakodóak is, mert az újdonságok alkalmazásával hatékonyabbá tehetik a munkájukat, és még sikeresebb online kampányokat bonyolíthatnak le - ügyfeleik legnagyobb megelégedésére.

4. Marketing a social térben: A közösségi média 2014-ben is él és virul, segítségével egyszerre több csatornán és változatos tartalmakkal érhetjük el a célcsoportjainkat, építhetjük és erősíthetjük a márkánkat, imázsunkat, valamint a különböző felületein futtatott hirdetésekkel növelhetjük a cégünk számára fontos konverziók számát. A Facebook mellett az utóbbi időszakban a Google+, a Pinterest és az Instagram népszerűsége ugrott meg jelentősen. A közösségi oldalak időről-időre újításokat vezetnek be, kövessük ezeket nyomon és használjuk ki az általuk kínált marketingkommunikációs lehetőségeket!

5. ,,Éppen ezt kerestem!" A 2014-es év talán legütősebb online hirdetési eszköze, módszere a valós idejű marketing (real-time marketing) lesz. Lényege, hogy hirdetésünkkel a megfelelő embert, a megfelelő helyen és időben, a megfelelő eszközön tudjuk elérni. A felhasználó digitális lábnyoma (pl. weboldal-látogatási szokások, tartózkodási hely, milyen eszközön nézi a honlapunkat, érdeklődés, tartalmi kontextus, legutóbb megtekintett/megvásárolt termékek stb.) alapján meghatározhatjuk, hogy milyen feltételek megléte esetén jelenjen meg számára a hirdetésünk. Az illetőnek az interneten való böngészés közben felbukkanó hirdetések láttán olyan érzése támad, hogy ,,pont ezt a terméket/szolgáltatást kerestem".

6. Célkeresztbe vett mobilok: Ma már egyre többen az okostelefonjukon, tabletjükön interneteznek, keresnek információkat, olvasnak e-maileket, intéznek ügyeket. Ha azt szeretnénk, hogy a felhasználók az érintőképernyős eszközeiken is kiválóan tudják böngészni a weboldalunkat és olvasni a hírleveleinket, akkor ne feledkezzünk meg a reszponzivitásról! A reszponzív dízájnnak köszönhetőn online felületeink és a rajtuk lévő tartalmak rugalmasan igazodnak a különféle kütyük képernyőjéhez. A fokozódó mobileszköz-használat miatt mobil bannerekre, mobilra célzott keresőhirdetésekre és mobilos applikációkra is érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni a jövőben.

+ Jelszó: egyszerűség! A korábban is említett információdöping miatt célszerű egyszerűségre törekednünk az üzeneteink megfogalmazása során. A túl összetett tartalmak megbéníthatják a vásárlás előtti döntéshozatalt, eltántoríthatják a potenciális ügyfelet. A mélyreható tartalmak helyett fogalmazzunk meg egyszerű, tiszta, áttekinthető üzeneteket, és ezekkel igyekezzünk kitűnni a hatalmas hirdetői ,,zajból"!

A legtöbb trend eddig is jelen volt, de 2014-ben valószínűleg többen is észbe kapnak, hogy ,,ha már tálcán kínálják őket, akkor kezdhetnének is velük valamit...". Úgyhogy mindenképp érdemes több figyelmet fordítani rájuk!

Forrás: SAKKOM Interaktív online marketing és pr ügynökség

Rövid szakmai és PR hírek: www.facebook.com/sakkominteraktiv




 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Még sosem dolgozott ennyi magyar nő?
  2014-03-12 11:43:37, szerda
 
 

Még sosem dolgozott ennyi magyar nő?

Kilencvennyolcezerrel több nő dolgozik ma, mint az előző kormány utolsó évének hasonló időszakában.

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) jelentése szerint tavaly szeptember-novemberben a 15-64 éves nők közül 1 millió 825 ezren dolgoztak.

Az NGM egyedülállónak nevezte, hogy a női foglalkoztatottak száma négy hónapja folyamatosan 1,8 millió feletti. A bővülés nem csak egy-egy hónap esetében jelentős, az emelkedés a kormányváltás óta folyamatos - hangsúlyozták.

A közleményükben idézték Szalai Piroskát, a nők munkaerő-piaci helyzetéért felelős miniszteri biztost, aki szerint a 2013-as női foglalkoztatási ráta biztosan magasabb lesz a 2012-es 52,1 százaléknál és az 1992-es 52,3 százaléknál is, így "újabb, immár 22 éves csúcsot értünk el a múlt évben".

Jelezte, hogy a munkahelyvédelmi akció és az adórendszer - benne a családi adókedvezmény és az egykulcsos személyi jövedelemadó - a foglalkoztatás valós és hosszú távon fenntartható bővülését eredményezte a versenyszférában is.

A miniszteri biztos szerint ez a tendencia tovább folytatódik, és az egyik igazán kockázatos csoport, és a kisgyermeket nevelő nők foglalkoztatása is jelentősen növekedni fog, mivel januártól már a gyed mellett dolgozni is lehet.

MTI



 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Mintamenza-program: hal, vad- és marhahús az iskolában
  2014-03-12 11:24:50, szerda
 
 

Mintamenza-program: hal, vad- és marhahús az iskolában

Ez a menza már nem az a menza! Legalábbis reménykedjünk benne...

Pesti Imre budapesti kormánymegbízott sajtótájékoztatón elmondta, hogy a fővárosban már 50 intézmény és közétkeztető cég vesz részt a programban, ők közel 50-60 ezer embert látnak el naponta. Felidézte, hogy a kezdeményezés elindulása előtt sem mennyiségében, sem tartalmában, sem változatosságában nem voltak elegendőek az adagok, így ideje volt a reformnak.

Szavai szerint a cégek kezdenek "hozzáidomulni" az elvárásokhoz, de a tízórai és az uzsonna tekintetében még vannak hiányosságok. A kormánymegbízott további javaslatokat is megfogalmazott, például azt, hogy a közétkeztetésben több legyen a tejtermék, csökkenjen a só mennyisége, több legyen a gyümölcs és megjelenjen a hal, a vadhús és a marhahús.

Pesti Imre fontosnak nevezte a tálalási körülmények javítását, továbbá azt is, hogy ne 10-15 perc legyen az étkezésre, hanem jóval több.

Győrffy Balázs, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnöke arról beszélt: a tagságnak nagy és kiszámítható piacot jelent a mintamenza program, s fontos, hogy a gyümölcsök, zöldségek, hústermékek helyben találjanak felvevő piacot. Szólt arról, hogy a 2014 és 2020 közötti vidékfejlesztési stratégia külön alprogramot tartalmaz a rövid ellátási láncok támogatására, így ebből is forráshoz juthatna a program.

Prohászka Béla, a program szakmai koordinátora jelezte: országosan két és félmillióan étkeznek a közétkeztetésben, s eddig 250 főzőkonyha csatlakozott önként. A szakemberek iránymutatást adnak nekik a helyi alapanyagok felhasználására, a korosztálynak és az évszaknak megfelelő ételek előállítására vonatkozóan is.

Elmondta: 2014-ben tovább folytatják az önkormányzatok, közétkeztető cégek megszólítását és cél az is, hogy az ételek nevét és tartalmát bemutató étlapok az interneten is nyomon követhetőek legyenek.

A mintamenza program 2009-ben indult Békés megyében, majd 2012-ben Budapest csatlakozásával országos méretű lett.

MTI




 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Online marketing trendek 2014-ben 1
  2014-02-21 13:59:39, péntek
 
 

Online marketing trendek 2014-ben 1

Az online marketing szinte napról napra változó mesterség: hol egy új eszköz, hol egy új keresőalgoritmus, hol egy új hirdetési forma bukkan fel. A szakmabeliek ezek miatt gyakran fogják a fejüket, hiszen befolyásolhatják az addigi terveket, gondosan felállított stratégiákat. Ugyanakkor bizakodóak is, mert az újdonságok alkalmazásával hatékonyabbá tehetik a munkájukat, és még sikeresebb online kampányokat bonyolíthatnak le - ügyfeleik legnagyobb megelégedésére.

Lássuk, hogy mit tartogat számunkra a 2014-es esztendő az online marketing trendek frontján!

1. Tartalom? Király! A jóslatok szerint a jövőben még meghatározóbb lesz a tartalommarketing. A hasznos információkat nyújtó blogbejegyzések, a fontos tapasztalatokat megosztó esettanulmányok, a különböző problémákra megoldást nyújtó szakértői cikkek, a vevőcsalogató termék- és szolgáltatás-leírások, valamint a pozitív vásárlói vélemények, ajánlások amellett, hogy a honlapunk tartalmát bővítik, jelentős hatással vannak a vásárlói döntésekre is. Ha eddig még nem tettük, akkor sürgősen kezdjünk el rendszeresen egyedi, az olvasók számára érdekes és értékes tartalmakat publikálni a weboldalunkon, illetve igyekezzünk velük más felületeken is feltűnni!

2. Láthatósági mellényt fel! Ahhoz, hogy valóban láthatóak maradjunk a Google keresőjében, nemcsak célcsoportunk számára kell, hogy vonzó tartalmat gyártsunk, hanem a keresőmotorok számára is. Egyre nagyobb szerepet játszanak a keresések során a tartalmainkhoz kapcsolódó közösségi (vissza)jelzések: egy sokak által kedvelt, megosztott cikkünk, bejegyzésünk a keresési rangsorban előkelőbb helyen fog megjelenni. A kulcsszavak mellett tehát közösségi médiás ikonokkal is lássuk el a tartalmainkat, hogy olvasóink lelkesen lájkolhassák, megoszthassák őket!

3. Vizualizáljunk! Mivel az internetezőket óriási információhullám éri a világhálón való szörfölés közben, ezért a könnyen és gyorsan feldolgozható tartalmakkal, azaz a vizuális elemekkel érhetünk náluk célba. Készítsünk látványos képes hirdetéseket, illusztráljuk fotókkal a szöveges tartalmakat, mutassunk be egy-egy témát, kutatást beszédes infografikával! A fotók mellett a videók kerülnek még előtérbe ebben az évben, szakértők szerint sok üzleti kilátás rejlik a videókészítő alkalmazásokban. És gondoljunk bele: a videók egy kattintással megoszthatók, egy frappáns reklám- vagy vírusvideóval pedig rövid időn belül emberek millióit lehet elérni.

Folytatjuk

Forrás: SAKKOM Interaktív online marketing és pr ügynökség

Rövid szakmai és PR hírek: www.facebook.com/sakkominteraktiv



 
 
0 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
Narancssárga gumihal, amely tojássárgát kajál
  2014-02-21 13:49:28, péntek
 
 
Narancssárga gumihal, amely tojássárgát kajál

Egy kézzel tojást felütni és tojáshéjat nem tálba ejteni: szexi. Narancssárga hallal tojást szétválasztani mókás és igazán menő.

A Peleg Design 2014-es újdonsága a narancssárga gumihal, amellyel akkor is szét lehet választani a tojást, ha az egész a tálban landolt.

A Yolkfish elnevezésű gumihalat és működési elvét felesleges magyarázni. Színtiszta fizika - bár szerintem tojást tojáshéjjal szétválasztani sem agysebészet -, ráadásul az igazi konyhai katasztrófára, amikor a tojássárgája szétfolyik, a Yolkfish sem megoldás, marad a kanalas módszer. Ettől függetlenül igazán vicces szerkezet a narancssárga hal, amely tojássárgát kajál:

Myreille

Forrás: www.moksha.hu

Klikk ide a videóért! --->
Link

Link






 
 
2 komment , kategória:  Lapszemle-Hírmorzsák, Gazdaság  
     1/26 oldal   Bejegyzések száma: 258 
2017.06 2017. Július 2017.08
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 10 db bejegyzés
e év: 180 db bejegyzés
Összes: 103800 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 347
  • e Hét: 39671
  • e Hónap: 212481
  • e Év: 1292192
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.