Regisztráció  Belépés
schuro.blog.xfree.hu
Mondd el és elfelejtem; mutasd meg és megjegyzem; engedd, hogy csináljam és megértem. schuro ...
2011.11.11
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/153 oldal   Bejegyzések száma: 1525 
Harley-Davidson Blue Edition
  2018-05-19 06:55:21, szombat
 
  Bárki, akinek Harley-Davidson motorkerékpárja van, szereti testreszabni, egyedivé tenni a személyiségének megfelelően. A Bucherer pedig egy ismert, egyedi órákat készítő cég, a leghíresebb és legkedveltebb modelljei a Blue Edition kivitelek. A svájci céget ugyan az az elgondolás vezérelte mint órái esetében, hogy megépítse a világ talán legexkluzívabb Harley Davidsonját.




Talán nem meglepő módon ez lett a legdrágább Harley a világban, egyben a legdrágább új motor is, amelynek ára 1,888 millió svájci frank, valamivel több, mint másfél millió euro.




A svájci cég ékszerosztálya konkrétan gyémántberakást helyezett el Softail Slim S kormányán, az első felfüggesztés villáiban és az üzemanyagtartály sapkájában. Sőt, a Bucherer még tovább ment, és egy 5,4 karátos gyémántot, valamint egy Patravi TravelTec II karórát is beépített az üzemanyagtartályba, amely 35 000 euróba kerül alapból is.




A motor különlegessége még, hogy megnyitották úgy motorblokkot, hogy látni lehessen, ahogyan a bütyköstengely forog, amelyet hőálló LED-ek világítanak meg, így az első motorkerékpár a világon, amelynél a motor felső része belűlről megvilágított.





 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
A Bugatti Chiron Kínai utánzata
  2018-05-15 20:54:49, kedd
 
  Kínában nem árulják a Bugatti Chiront a túlságosan magas károsanyag-kibocsájtás miatt, úgyhogy az LSEV kategóriába tartozó kis sebességű elektromos autókat gyártó Shandong Qilu Fengde nevű gyár ráugrott a kínálkozó lehetőségre, és elkészítette a szuperautó meglehetősen siralmas elektromos változatát. Nem spórolták el a kétszínű fényezést, a részletek is meggyőzőek, még ha sehogy se áll össze a kép, mert az arányokat nagyon eltorzították. A P8 névre hallgató elektromos autó hossza 4,1 méter, szélessége 1,8 méter, magassága 1,43 méter - a Bugatti Chiron 4,54 méter hosszú, 2,04 méter széles és 1,21 méter magas. A Shandong Qilu Fengde P8-as ára 1,33 millió Ft, a Bugatti Chiron 2,37 milliárd Ft-nyi jüanba kerülne. A P8-ast egy 3,35 lóerős villanymotor hajtja, a végsebesség az LSEV kategóriának megfelelően 50 km/h. A 72V-os feszültségű ólom-akkumulátorral 150 km az elérhető hatótávolság, a töltési idő normál 220V-os konnektorról 10 óra. Egyébként a Shandong Qilu Fengde nem csak a Bugatti Chiront másolja, ugyanezen technikával Audi R8 és Lamborghini Gallardo másolatot is kínál.

















 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Vicces és érdekes motorkerékpárok - 28. (10 kép).
  2018-05-12 08:06:18, szombat
 
 



















 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Vicces és érdekes motorkerékpárok - 27. (10 kép).
  2018-05-12 08:05:01, szombat
 
 



















 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
A legdrágább szuper sportkocsik
  2018-04-24 22:05:57, kedd
 
  Az autógyárak folyamatos versengése évről-évre egyre kiélezettebb. A mérnökök manapság folyamatosan küzdenek az innovációért. Nincs ez másképp a szuperautók világában sem, amelyek szinte már finom műremeknek számítanak. Elképesztő számok, adatok és tulajdonságok, ám ezeknek ára van. Összegyűjtöttük a 10 legdrágább 2018-ban kapható autót amelyek még a lottónyerteseknek is nehezen elérhetőek.

Hennessey Venom F5 - 1,6 millió dollár






Zenvo TS1 GT - 1,8 millió dollár






W Motors Fenyr SuperSport - 1,9 millió dollár






Koenigsegg Regera - 1,9 millió dollár






Ken Okuyama kode57 Enji - 2,5 millió dollár






Apollo Intensa Emozione - 2,7 millió dollár






Bugatti Chiron - 2,99 millió dollár






Ferrari FXX K Evoluzione - több mint 3 millió dollár






Aston Martin Valkyrie - 3,2 millió dollár






Pagani Zonda HP Barchetta - körülbelül 15 millió dollár





 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
A 15 legdrágább izom-autó
  2018-04-14 21:22:40, szombat
 
  Az izomautó (muscle car) megnevezés Amerika találmánya, ahol valóban nem volt ritka, hogy 40-50 évvel ezelőtt teljesen átlagos utcai autókba, akkori mértékkel mérve iszonyú erejű motorokat szereltek (300-400 LE). Az amerikaiak fülébe is eljutott az 1960-as évek elején piacra dobott Ferrari GTO eladási sikerének és népszerűségének a híre. Ekkor egy fiatal mérnöknek (John Z. DeLorean) az a zseniális ötlete támadt, hogy miért ne lehetne hatalmas teljesítményű motorokat közepes méretű autóba beépíteni? Így ezek az erőgépek nem csak a gazdag kiváltságosoknak nyújtanák a vezetés élményét, hanem bárki számára elérhetővé válnának. És mivel az olaszok elkövették azt a hibát, hogy a GTO nevet nem védették le, így Amerikában is legurulhatott a gyártósorról 1964-ben az első GTO erőgép, a Pontiac GTO, azaz Pontiac Grand Tempest Option. Ezzel elkezdődött az amerikai izomautók legendás korszaka! A Ferrari GTO és a Pontiac GTO összehasonlítása során a V8-as Pontiac jött ki győztesen a maga 7.0 literes űrtartalmával, a megszokottnál könnyebb, szélesebb kasztnijával, tri-power karburátorával, nem utolsó sorban 325 LE-jével simán verte az olaszok büszkeségét. A többi gyártó pedig látva a sikert, egyre-másra kezdte gyártani a hasonló felépítésű, ám erősebbnél, erősebb gépeket.

1968 Chevrolet Corvette L88 - 880.000 dollár




1968 Dodge Hemi Daytona - 900,000 dollár




1965 Shelby Mustang GT350R - 990 000 dollár




1969 Chevrolet Camaro ZL1 - 1.000.000 dollár




1967 Shelby Mustang GT500R 'Eleanor' - 1 000 000 dollár




1970 Chevrolet Chevelle SS 454 LS6 - 1.150.000 dollár




1967 Shelby Mustang GT500 Super Snake - 1.300.000 dollár




1965 Shelby Cobra 427 Roadster CSX - 1,595,000 dollár




1970 Plymouth Hemi Cuda Convertible - 2,250,000 dollár




1954 Pontiac Bonneville Speciális Motorama Concept Car - 3.080.000 dollár




1971 Plymouth Hemi Cuda Convertible - 3,500,000 dollár




1967 Chevrolet Corvette L88 - 3.850.000 dollár




1966 Shelby Cobra 427 "Super Snake" - 5 500 000 dollár




1964 Ford GT40 prototípus - 7,000,000 dollár




1962 Shelby Cobra CSX2000 - 13,750,000 dollár



 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Elárverezik az 1950-es évek egyik csodamasináját
  2018-04-04 21:38:53, szerda
 
  Hamarosan kalapács alá kerül a Lincoln alapokra épített, Golden Sahara II néven híressé vált járgány.




A Mecum Auctions tavaszi árverésén keres majd új gazdát Jim Street legendás "önvezető" járműve. A különleges autó hosszú időre eltűnt legutóbbi tulajdonosának garázsában, ahonnan eléggé mostoha állapotban került elő. De miért olyan különleges ez a gép?




Az autó azért születhetett meg, mert az autóépítő George Barris összetörte az alapjául szolgáló Lincolnt, miközben egy barátjának az autóját vontatta. Mivel az autó jelentősen károsodott, inkább az átépítés mellett döntött a tulajdonosa.




Az USA-ban a legismertebb autók egyike a Golden Sahara. A Jerry Lewis főszereplésével forgatott Cinderfella című film tette halhatatlanná, amelynek neve nem véletlenül rímel a cinderella, tehát a hamupipőke szóval. Az 1960-as romantikus-vígjáték lényegében a hamupipőke egy kifordított változata, amelyben a futurisztikus jármű is szerepet kapott. Az igazsághoz azonban hozzá tartozik, hogy már a filmben is azért kaphatott szerepet, mert az 1950-es évek második felében olyannyira népszerűvé vált. Többek között azért, mert az akkor 75 ezer dollárt érő masina olyan trükköket tudott, amelytől a korszak emberének leesett az álla.




Az átalakítást Jim Street, alias James Skonzakes finanszírozta, ezért vonult be a történelembe az ő autójaként, ám magát az átalakítást George Barris és kollégái végezték.




Az autó forradalmi elektronikus vezérlőrendszere lehetővé tette, hogy távirányítással működtessék, ezért tűnhetett lényegében önvezetőnek a Golden Sahara. Ez a tulajdonsága tette alkalmassá a filmszerepre is, ahol brillírozhatott az "önállóan" guruló, az ajtajait előzékenyen kinyitni képes jármű, amely egyébként korának egyik legdrágább négykerekűjének számított. Az alapját egy Lincoln Capri Hardtop szolgáltatta, ám az autó elejét felismerhetetlenre átépítették. A tetejét egy "üvegbuborékra" cserélték, az első fényszórók alatt és az autó oldalán pedig 24 karátos arany díszbetétek váltották le a krómot, ami magyarázatul szolgál az autó nevére is.




Ám a film bemutatása után néhány évvel hirtelen eltűnt az autó. Ötven évvel később viszont újra a reflektorfénybe kerül. Egyelőre még nincs információ arról, hogy mekkora kezdőárat szabnak az aukción az autónak. De május 15. és 19. között már az is kiderül majd, hogy mennyiért viheti haza az új tulajdonosa.






A Golden Sahara II, alapjául szolgáló Lincoln Capri Hardtop.



 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Volkswagenek a kaliforniai autótemetőben.
  2018-04-02 22:55:45, hétfő
 
  A Volkswagen lassan minden szinten szembesül a tavalyelőtt kirobbant dízelbotrány következményeivel. Az ügy mára nem túlzás, komoly változásokat generált az egész iparágban. Nem csak a rekordméretű 15 milliárd dolláros bírsággal a német konszernnek, de az érintett autósoktól vissza kell vásárolni a kocsijukat. További hatása lett, hogy a márka úgy döntött, befejezi amerikai dízeloffenzíváját és idéntől már nem árusít az USA-ban gázolajos személyautókat. Lélegzetelállító és döbbenetes látványt nyújtanak a dízelbotrány miatt visszahívott Volkswagenek és Audik tömött sorai ebben a kaliforniai autótemetőben. A Volkswagen egyébként 400 ezernél is több autóval érintett Amerikában a botrányban. A kocsik pontos sorsa még nem egyértelmű.









 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Conciso - a Ferrari legkülönösebb koncepciója
  2018-03-31 08:34:33, szombat
 
  Nehezen vágnánk bele abba a munkába, amit úgy kell kezdeni, hogy vágj szét egy klasszikus Ferrarit. A 328 GTS a maranellói márka ikonikus típusainak egyike, és nagy értéket képviselt már akkor is, amikor ez a prototípus épült.




A kilencvenes évek elején egy ilyen, keveset futott példányt használt fel a Michalak Design a legújabb tanulmányautójához. Csak a motort és a váltót tartották meg, a teljes karosszéria lekerült róla, hogy valami egészen más vegye át a helyét. A Conciso névre keresztelt típus formás aszfalttorpedó lett.




A karosszéria alumíniumból van, ajtók vagy tető egyáltalán nincs, és a szélvédő is csak jelzésértékű, ezért hasznát veszed a hozzá adott sisakoknak.




A középre épített 3,2 literes Ferrari V8-as megmaradt, és bár 270 lóerős teljesítménye ma nem hangzik soknak, de a prototípus 980 kilogrammos tömegét is figyelembe véve elég ütőképes volt. 5 másodperc alatt gyorsul százra, és 270 km/óra a végsebessége.




A prototípust, 1993-ban a genfi autószalonon mutatták be, ahonnan egy amerikai gyűjtőhöz került, majd 1998-ban egy belga tulajdonosa lett, aki olyan becsben tartotta, hogy a nappalijában állította ki. Most az RM Sotheby's monacói aukcióján keresnek neki új gazdát.























 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Íme az első 3D nyomtatott elektromos autó
  2018-03-25 22:47:47, vasárnap
 
  A világ első tömeggyártású, 3D nyomtatással készülő elektromos autója forradalmasíthatja az autógyártást. Az olaszországi székhelyű XEV elektromos autó cég a 3D nyomtatási anyaggyártó Polymaker vállalattal kezdett együttműködésbe, hogy létrehozzák az apró LSEV-t, melyet a Sanghajban megrendezett 3D Nyomtatási Kulturális Múzeumban mutattak be egy sajtótájékoztatón.




A Polymaker társalapítója és vezérigazgatója, Dr. Luo Xiaofan kijelentette: "Az LSEV az első valódi tömeggyártási projekt, amely 3D nyomtatást használ. Valóban elmondható, hogy sok más cég is létezik, akik 3D nyomtatást használnak a termeléshez. De egyik sem igazán hasonlítható össze az LSEV-vel méret, lépték és intenzitás szempontjából."




A 7,500 dolláros autó, amely mindössze 450 kilogrammot nyom, mindössze három nap alatt kinyomtatható. A kétüléses járgány nagyban hasonlít a Smart kocsikra, de sajnos nem olyan gyors. A csúcssebessége 43 mérföld óránként (körülbelül 60 km/óra) és nagyjából 93 kilométer megtételére képes egy töltéssel, tehát főleg a városi közlekedést fogja segíteni, ennél nagyobb távokra nem igazán érdemes vállalkozni vele.




Felmerül a kérdés, hogyan tudják tartani a költségeket? A titok a 3D nyomtatásban rejlik a Polymaker szerint. A műanyag alkatrészek számának 2000-ről 57-re csökkentésével az LSEV sokkal könnyebb, mint egy szabványos jármű. Az elektromos autó összes látható része nyomtatással készül, kivéve az alváz, az ülések és az üveg szélvédők.




Az XEV bejelentette, hogy már 7000 autóra kaptak megrendelést. A tömegtermelést várhatóan 2019 második negyedévében fogják megkezdeni. Az autót 2019-ben már Ázsiában és Európában is meg lehet majd vásárolni.











 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
     1/153 oldal   Bejegyzések száma: 1525 
2018.04 2018. Május 2018.06
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 89 db bejegyzés
e év: 629 db bejegyzés
Összes: 37809 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 7253
  • e Hét: 34324
  • e Hónap: 395499
  • e Év: 2234518
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.