Regisztráció  Belépés
vg999.blog.xfree.hu
Az ÉLET a lényeg! xxx xxx
1901.01.01
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/6 oldal   Bejegyzések száma: 53 
Fantázia festés a McLaren-Hondára
  2014-12-21 13:34:34, vasárnap
 
 

 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Audi a Formula 1-ben.
  2014-12-20 06:55:40, szombat
 
  Ilyen lenne az Audi ha szerepelne a Formula 1-ben



 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Kubica funny
  2014-12-12 09:05:47, péntek
 
 










 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
F1 2015 Concept Tim Holmes Design
  2014-10-26 07:49:35, vasárnap
 
  Néhány érdekes festés 2015 -re.

Williams







Torro Rosso




Sauber




Red Bull




Mercedes




McLaren










Marussia




Lotus




Force India




Ferrari




Caterham




Brabham




Audi


 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Gilles Villeneuve
  2013-12-25 20:48:07, szerda
 
 



Holland-1978



Holland-1979



Austria-1980



France-1980



Germany-1981



Imola-1982



 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Rajzok a csodákról
  2013-12-23 20:14:09, hétfő
 
 












































































 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Egy gyönyörű kép a multból.
  2013-12-23 19:04:02, hétfő
 
 

 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Szám szerint
  2013-12-23 18:05:44, hétfő
 
  Az állandó rajtszámok megválasztásával lehetősége nyílik a versenyzőknek személyes babonáikra, érzelmeikre, vagy szép emlékeikre támaszkodniuk.

Ezek talán jeles dátumok, régi nagy sikerek, vagy egyszerűen csak a szerencseszámok.
A statisztika szerint a leggyakoribb győztes rajtszám természetesen az 1-es volt. A tavalyi év bajnoka általában (bár vannak kivételek) esélyes volt a következő évben is, ha másra nem, pár futamgyőzelemre.
Voltak természetesen extrém esetek is, Alberto Ascari 1952-ben 101-es rajtszámú Ferrarival győzött a Nürburgringen.
A kisebb, pl. a 10-nél kisebb rajtszám gyakran az ütőképesebb csapatok autóit díszítette (éveken át az előző évi konstruktőri helyezés alapján adták ki ezeket). Ennek is köszönhető, hogy a legtöbb győzelmet a kisebb rajtszámokkal érték el, ahogyan a táblázatból is kiderül.

Nézzük meg, hogy melyik rajtszám, hányszor díszítette a Grand Prix győztesek autóját!

Rajtszám Győzelem
1 181
5 130
2 83
6 55
3 55
8 47
12 37
4 37
11 36
7 27
27 25
9 20
15 19
28 16
10 15
22 14
20 13
16 11
14 11
26 9
0 9
18 9
24 5
17 5
23 4

Érsek Zsolt
 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Räikkönen aranyköpések
  2013-03-31 12:53:53, vasárnap
 
  via. forma1hirek.hu

Kimi, mit lehet csinálni Finnországban?
Kimi: " Hát nyáron lehet horgászni, meg szexelni. Nos, télen a horgászat kiesik."

Kimi, hogy működtek a gumik?
Kimi: "Gurultak, mint általában."

Milyen a szingapúri pálya?
Kimi: "Valahol szélesebb, valahol szűkebb. Attól függ, hogy melyik szakaszon vagyunk."

"Egy alkalommal-10 körrel a verseny vége előtt- majdnem elaludtam. Megzavartak és kizökkentem a koncentrációból. Blokoltam a kerekeket, melynek következtében kicsit szélesen vettem a 3-as kanyart. Még rádió nélkül is tudtam, hogy azt mondják: Kimi, ébresztő!"

"Nem vagyok alkoholista, csak elég idős ahhoz, hogy azt csináljak amit akarok."

Kimi, mit tudsz mondani az ötödik rajthelyről?
Kimi: "Azt, hogy az az ötödik hely a rajtrácson."

"Nem azoké a siker, akik sohasem buktak el, hanem azoké, akik elbuktak, és ismét felálltak belőle."

Kérdés: A pilóták számára a sisakjuk különleges jelentéssel bír. Számodra mit jelent a sajátod?
Kimi: Azt, hogy megvédi a fejem.

Milyen a kapcsolatod Peter Sauberrel? Olyan mintha az édesapád, az apósod vagy ... lenne?
Kimi: "Ő a főnököm."

Kimi: "Michael itt van? Én még nem láttam őt...melyik lelátón ül?" Riporter: "Miért ülne lelátón..?"
Kimi: "Mert akkor integethetnék neki.."

A katonaságról Kimi :"Hú, azt utáltam. Folyton csak menekültünk az erdőben, meg táboroztunk, meg ilyesmi. Ráadásul egyfolytában ordibálnak az emberrel, nem olyan jó hely!"

"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes."

Van valami különleges szokásod a versenyek előtt, mielőtt felveszed a sisakodat?
Kimi: "Igen, megtisztítom, hogy jobban lássak."

"Volt egy nagy bukásom tavaly Mugelloban(2001). Gyors kanyar. Kicsúsztam. Neki a betonfalnak. Elég tré volt. Elvittek kórházba. Végül minden rendben volt."

"Jól érzem magam a bolygómon, szép itt."

"Az emberek jégembernek hívnak. Tök jó, meg minden,de én sosem így gondolkodom. Nem szeretnék olyannak látszani,akiből csak dől a hülyeség."

"Ahhoz, hogy a saját életed éld, azt kell tenned, hogy nem foglalkozol azzal, amit mások mondanak rólad."

"Nem érdekel, hogy mások mit mondanak, nem vagyok Michael Schumacher."

"Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen mint amit mások elvárnak tőle, de ez semmit sem jelent. A lényeg az, hogy Önmagad légy!"

"Őszintén szólva ez a verseny sem különbözött a számomra, mint az összes többi. Ugyanabban az ütemben közelítettem meg mindent, és a kormányt is ott fogtam, ahol eddig."

"A bajnoki cím megszerzésével nem változik meg az életem" - mondta. "Az emberek nyilvánvalóan több sztorizást várnak majd tőlem, de én nem fogok megváltozni, eddig sem tettem és ezután sem fogok."

"Azért szeretem az autósportokat, mert nem kell olyan korán felkelni."

Kérdés: Mivel töltötted az időt, míg felkészültél a szezonra? Räikkönen: Azt általában az Önök újságjából szoktam megtudni.

Kimi, mondanál valamit?
Kimi Räikkönen: "Igen. Egy, kettő, három."

"Tény, hogy akár holnap is meghalhatunk. Élvezned kell az életet, mert két másodpercen belül véget érhet. Sohasem tudhatod. Azt csinálok, amit akarok, és elégedett vagyok az életemmel. Nincs okom panaszra."

"A pezsgő íze a dobogón mindig ugyanolyan, de győzelem esetén az érzés mindig más."

"Hiába csinálok mindent jól, hiába állítjuk be jól a kocsit, lófa*t sem ér, ha nem tudom befejezni a versenyt!"

"Csak a szezon végén derül ki, hogy maradhatok-e a Forma 1-ben. A FIA-nak ennyi időre van szüksége ahhoz, hogy megállapítsa, tudok-e vezetni vagy sem." -első Sauberes versenye után

"Egyszer csak ott volt a kormány a kezemben. Megpróbáltam visszatenni, de már késő volt. Azon morfondíroztam, vajon hol fogok kikötni."

"Elegem lett a hokiból, otthagytam, mert nagyon korán kellett kelni a reggeli edzésekhez."

"Az életem nem olyan, ahogy azt az újságok beállítják. Ettől függetlenül továbbra is azt csinálom, amihez kedvem van, és ha az újságok erről írni akarnak, hát tegyék. Nem hagyok ki egy partit sem csak azért, mert valaki erről szeretne írni. De néha azt kívánom, bárcsak ne ismernének fel."

"Nem lehet valaki mástól megtanulni, hogy hogyan vezesd az autót; magadnak kell rájönnöd. Ha nem vagy elég jó, semmi keresnivalód a Formula 1-ben."

"Anya, én egyszer még világbajnok leszek, csak még nem tudom, milyen sportágban." (8 évesen)

Kimi és Alonso egymás melletti hotelszobát kaptak.
Kimi: "Ha nem tudok aludni, tuti, hogy felébresztem Alonsót."
 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
Formula 1. 1951 Spanyol GP
  2012-11-01 15:16:30, csütörtök
 
  2. évad 8. Futam

Az 1951-es Formula-1-es világbajnokság szezonzáró futama a spanyol nagydíj volt.

Dátum 1951. október 28
Hivatalos elnevezés XI Gran Premio de España
Helyszín Pedralbes Circuit, Barcelona, Spanyolország
Versenypálya 6,316 km
Táv 70 kör, 442,120 km
Időjárás meleg, száraz

Időmérő edzés:

Poz. - Versenyző (Csapat) - Köridő
1 - Olasz Alberto Ascari (Ferrari) - 2:10.590
2 - Argentína Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo) - 2:12.270
3 - Argentína José Froilán González (Ferrari) - 2:14.010
4 - Olasz Giuseppe Farina (Alfa Romeo) - 2:14.940
5 - Olasz Luigi Villoresi (Ferrari) - 2.16.380
6 - Svájc Toulo de Graffenried (Alfa Romeo) - 2:16.400
7 - Olasz Piero Taruffi (Ferrari) - 2:16.800
8 - Német Felice Bonetto (Alfa Romeo) - 2:21.800
9 - Francia Robert Manzon (Simca-Gordini) - 2:23.810
10 - Francia André Simon (Simca-Gordini) - 2:24.600
11 - Francia Maurice Trintignant (Simca-Gordini) - 2:25.250
12 - Monaco Louis Chiron (Talbot-Lago) - 2:30.320
13 - Francia Philippe Étancelin (Talbot-Lago) - 2:31.000
14 - Francia Yves Giraud-Cabantous (Talbot-Lago) - 2:32.180
15 - Belgium Johnny Claes (Talbot-Lago) - 2:34.460
16 - Francia Georges Grignard (Talbot-Lago) - 2:36.580
17 - Spanyol Paco Godia (Maserati) - 2:37.450
18 - Spanyol Juan Jover (Maserati) - 2:41.990
19 - Thaiföld Prince Bira (Maserati) - 2:45.990
20 - Francia Louis Rosier (Talbot-Lago) - 2:46.780

Futam:

Az évad zárófutamára szintén új helyszinen került sor. A Spanyol nagydíjat Barcelonában rendezték meg. Fangio három pontos előnnyel Ascari előtt érkezett Barcelonába, González további négy ponttal volt csapattársa mögött. Fangio az előző évben megtapasztalhatta, milyen az, mikor az ember pontelőnyből veszíti el a világbajnoki címet az utolsó futamon. Fangio félelmei felerősödtek, mikor a tavalyi évadzáróval ellentétben már az időmérőn kikapott. Ascari szerezte meg a pole pozíciót, mögötte Fangio, aki mögött másik riválisa, a honfitársa, González várhatta a rajtot. (Egyébként érdekes módon a rajtrácson Ferrari-Alfa-Ferrari-Alfa-Ferrari-Alfa-Ferrari-Alfa sorrend alakult ki.) Fangio végül magabiztosan nyerte a futamot, ráadásul megfutotta a verseny leggyorsabb körét, esélyt sem adva a riválisainak. Mögötte González és Farina volt a befutó. Ascari körhátrányban lett negyedik.

Fangio tehát nemcsak megőrizte, növelte is előnyét, és végül magabiztosan megnyerte a világbajnoki címet.




A futam végeredménye:

Helyezés - Versenyző - Gyártó - Körök száma - Idő/Kiesés oka

1 - Argentína Juan Manuel Fangio - Alfa Romeo - 70 - 2:46'54,10 (158,939 km/h)
2 - Argentína José Froilán González - Ferrari - 70 - + 54,28
3 - Olaszország Nino Farina - Alfa Romeo - 70 - + 1'45,54
4 - Olaszország Alberto Ascari - Ferrari - 68 - + 2 kör
5 - Olaszország Felice Bonetto - Alfa Romeo - 68 - + 2 kör
6 - Svájc Toulo de Graffenried - Alfa Romeo - 66 - + 4 kör
7 - Francia Louis Rosier - Talbot-Lago-Talbot - 64 - + 6 kör
8 - Francia Philippe Etancelin - Talbot-Lago-Talbot - 63 - + 7 kör
9 - Francia Robert Manzon - Simca-Gordini - 63 - + 7 kör
10 - Spanyol Paco Godia - Maserati - 60 - + 10 kör
Ki - Olaszország Luigi Villoresi - Ferrari - 48 - Gyújtás
Ki - Francia André Simon - Simca-Gordini - 48 - Motor
Ki - Belgium Johnny Claes - Talbot-Lago-Talbot - 37 - Baleset
Ki - Olaszország Piero Taruffi - Ferrari - 30 - Kerék
Ki - Francia Maurice Trintignant - Simca-Gordini - 25 - Motor
Ki - Francia Georges Grignard - Talbot-Lago-Talbot - 23 - Motor
Ki - Francia Yves Giraud-Cabantous - Talbot-Lago-Talbot - 7 - Baleset
Ki - Monaco Louis Chiron - Talbot-Lago-Talbot - 4 - Gyújtás
Ki - Thaiföld Prince Bira - Maserati-Osca - 1 - Motor
Ki - Spanyol Juan Jover - Maserati - 0 - Motor (Nem indult)

Statisztikák:

A versenyben vezettek:
Alberto Ascari 3 kör (1-3)
Juan Manuel Fangio 67 kör (4-70)
Ascari 2. pole pozíciója
Fangio 8. (R) leggyorsabb köre
Fangio 6. (R) győzelme
Alfa Romeo 10. (R) győzelme
Alfa Romeo 13. (R) leggyorsabb köre.
Paco Godia első versenye.



A világbajnokság végeredménye:

1. - Juan Manuel Fangio - Alfa Romeo - 37 pont
2. - Alberto Ascari - Ferrari - 28 pont
3. - José Froilán González - Ferrari - 27 pont
4. - Nino Farina - Alfa Romeo - 22 pont
5. - Luigi Villoresi - Ferrari - 18 pont
6. - Piero Taruffi - Ferrari - 10 pont
7. - Lee Wallard - Kurtis Kraft-Offenhauser - 9 pont
8. - Felice Bonetto - Alfa Romeo - 7 pont
9. - Mike Nazaruk - Kurtis Kraft-Offenhauser - 6 pont
10. - Reg Parnell - BRM - 5 pont
11. - Luigi Fagioli - Alfa Romeo - 4 pont
12. - Consalvo Sanesi - Alfa Romeo - 3 pont
12. - Andy Linden - Sherman-Offenhauser - 3 pont
12. - Louis Rosier - Talbot-Lago-Talbot - 3 pont
15. - Toulo de Graffenried - Alfa Romeo - 2 pont
15. - Jack McGrath - Kurtis Kraft-Offenhauser - 2 pont
15. - Manny Ayulo - Kurtis Kraft-Offenhauser - 2 pont
15. - Bobby Ball - Schroeder-Offenhauser - 2 pont
15. - Yves Giraud Cabantous - Talbot-Lago-Talbot - 2 pont

Képek:Link




F1 - 1951 Pedrabeles GP - Highlights Saját videótáramba teszem ezt!
feltöltve: 2012-11-02 06:58:15
feltöltő: vg999
nézettség: 1532
szavazatok: 0
kommentek: 0
kulcs: Formula, One, F1, Pedrabeles, 1951,
kategória: sport
leírás: The 1951 Spanish Grand Prix was a Formula One motor race held on October 28, 1951 at Pedralbes Circuit. It was the eighth and final round of the 1951 World D...

URL:  

Küldöm ismerőseimnek!
Tetszik a videó! Szavazok rá!


 
 
0 komment , kategória:  Formula 1  
     1/6 oldal   Bejegyzések száma: 53 
2018.04 2018. Május 2018.06
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 5 db bejegyzés
e év: 36 db bejegyzés
Összes: 1798 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 391
  • e Hét: 1036
  • e Hónap: 19284
  • e Év: 113891
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.