Regisztráció  Belépés
kicsoda57.blog.xfree.hu
"Ne menj előttem! Lehet, hogy nem tudlak követni. Ne gyere mögöttem! Lehet, hogy nem tudlak vezetni. Gyere mellettem és légy a barátom!!!" Sz Jné
1957.08.28
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/5 oldal   Bejegyzések száma: 43 
Nagyobb a veszély, mint gondolnád!
  2016-08-10 23:30:44, szerda
 
  Nagyobb a veszély, mint gondolnád!! Ezt mindenkinek el kell olvasni! Küldjétek tovább!

Felhívás érkezett a szerkesztőségünkbe! Kelet-magyarországi, erdélyi származású fogorvosnő küldte be! Megfogadjuk kérését és közzé tesszük a felhívást, mert közérdekű!


Ugyanaz megy végbe most a földrészen, ami ezernégyszáz évvel ezelőtt történt Egyiptomban - A koptok naivan elhitték az araboknak, hogy békés szándékkal érkeztek.

A Magyarországi Kopt Ortodox Egyház vezetője szerint a migránsok nem menekültek, céljuk az iszlám terjesztése Európában, ahova a gazdag arab országok küldik őket.

Youssef Khalil azt mondja: idővel nemcsak Németországot veszik célba, hanem a teljes földrészt. A Magyar Nemzetnek adott interjúban a főpap emlékeztet rá, hogy Egyiptomban amikor a Mozlim Testvériség uralkodott

egy évig, “az a legsötétebb korszak volt".

A gond az iszlámban van, a Korán a probléma forrása: olyan fejezeteket tartalmaz, amelyek megparancsolják a muszlimnak, hogy megölje a hitetleneket.

Nem vallási vezetőként, hanem magyar állampolgárként mélyen egyetért Orbán Viktor bevándorlással kapcsolatos intézkedéseivel. Szerinte a kormányfő tisztában van a kialakult helyzettel, érti is, mi történik.

Azok, akik most Európába jönnek, valójában nem menekültek. Ha azok lennének, mehetnének Szaúd-Arábiába, az emirátusokba, Katarba, azokba az országokba, amelyek dúskálnak a pénzben.

Ezek a gazdag országok éppen azért nem engedik be őket, hogy megszállják Európát.

Ugyanaz megy végbe most a földrészen, ami ezernégyszáz évvel ezelőtt történt Egyiptomban. Megszállták az országunkat.

A koptok naivan elhitték az araboknak, hogy békés szándékkal érkeztek és szeretnének az országban letelepedni. Mintha csak újra olvasnám a történelmet, csak most sokkal gyorsabb a ritmus. Tíz év, és az európaiak nem találnak maguknak helyet a saját országukban.

Sötét jóslatát a főpap azzal indokolja, hogy az iszlám kihasználja az európai mentalitást, naivitást, az emberi jogokat, azt, hogy a keresztény értékeket betartják.

Az EU-ban számos kártékony lobbi létezik a keresztény tanítás ellen. A sátán kihasználta, hogy Istent a balliberálisok kiutasították Európából. Azok az alapvető keresztény értékek (a másik ember elfogadása, segítése), amelyeket az európai mentalitás még mindig elfogad, okozzák, hogy a földrész megnyitotta a kapuit az iszlám térhódítás előtt. De az ellenség segítése ostobaság, mert a leendő gyilkosokat vissza kell utasítani.

Youssef Khalil szerint a polgárháború elől menekülő szírekhez sok török is csatlakozhatott.

Törökország nem csatlakozhatott az Európai Unióhoz. Erre a törökök úgy reagáltak: akkor ők viszik be az iszlámot Európába, s kiderül, ki uralja majd a másikat.

Törökország úgy fogad be menekülteket, hogy nem biztosít nekik lakást, élelmet, orvosi ellátást, munkát, egyebet. Libanonban és Jordániában is hasonló a helyzet. A főpap szerint a migránsáradatot már nem lehet feltartóztatni.

“Akik megérkeztek, már bőven elegen vannak. Számoljon utána, mennyibe kerül az államnak, ha valakinek négy felesége van, és mindegyiknek születik öt gyereke, a kormány mindannyiuknak fizeti az iskoláztatást, egészségügyi ellátást.

Azután átveszik a magyarok helyét. (.) Meg fogják szállni egész Európát. A csalit már bekapta a földrész."

Ezek az emberek nem integrálhatóak, hiszen éppen azért jönnek, hogy terjesszék az iszlámot. Idő kérdése, és Európa mohamedán kontinens lesz. A terroristák már Európában vannak, akik jönnek abban hisznek, hogy ha az európaiak felveszik az iszlámot, ők a mennyországba kerülnek.

Ugyanaz a kéz, amely most segélyért folyamodik, megfogja a kést, és szép lassan ellenünk fordul.

Magyar Nemzet

NIF: Ugyanezt tették az oláh jobbágyok, akik térden csúszva, és a Magyar földesurak lábait csókolgatva kérezkedtek be Erdélybe. Mind nagyobb számban, hogy aztán később akkor gyilkolják a magyar nemeseket, magyar jobbágy sorstársaikat, amikor tudják! Ismerjük az alja népek háláját. Fenékig merítettünk ebből a jóból! S e miatt most a padlóról próbálunk újra felállni! Sikerül
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Szíria
  2015-10-15 22:52:36, csütörtök
 
  Az Ajkán élő és dolgozó szíriai orvossal beszélgettünk

a napjainkban nagyon aktuális témáról a menekültekről, a szír népről, hogy ne a híradásokból elkapott információk alapján értesüljünk a kialakult helyzetről, hanem egy olyan embertől, aki ezer szállal kötődik Szíriához.


A szír állam ösztöndíjasaként jött Magyarországra dr. William Chanis 1980-ban.
A SOTE-n végzett, majd ott az I. számú sebészeti klinikán kapott lehetőséget a gyakorlat megszerzéséhez.
Általános sebész szakvizsgát tett 1992-ben, majd 1998-ban a gastroenterológus szakorvos lett. Közben úgy alakult az élete, hogy itt maradt nálunk.
Itt alapított családot.
Régebb óta Ajkán gyógyító szír orvos, dr. Sayour Amer hívta fel a figyelmét egy megüresedő állásra, így érkezett 2004-ben városunkba, ahol napjainkban főorvosként irányít a sebészeten.

Az idén ,,Kórházért" elismerést kapott a Semmelweis napon. Elismerően beszél a magyar emberekről, akik szerinte segítőkészek és nagy tűrőképességük van. Azért is hálás, mert Magyarország befogadta.

Tapasztalata alapján a két nép kapcsolatára a barátság jellemző.

- Szíria népe sok évezredes múlttal rendelkezik, ha valaki elolvasta vagy elolvassa a történelmet, akkor láthatja, hogy a szírek találták fel az ABC-t és tanították meg az egész világot, emberiséget hogy írjon, olvasson és gondolkozzon.

Mindig egy befogadó ország voltunk. A vendégeket nem sátrakba, hanem saját otthonunkba fogadtuk. Nálunk nyertek menedéket az irakiak, libanoniak, palesztinok, örmények, amikor menekülniük kellett.
Soha nem kérdeztük meg, hogy mikor mennek el és meddig akarnak maradni. Mi ragaszkodunk a hazánkhoz, a történelmünkhöz, a földünkhöz.

Virágzó gazdaságot építettünk, amíg le nem rombolták, káoszt nem teremtettek.
Most pedig mi vagyunk kénytelenek menekülni.

Sajnos a szíreknek senki nem kegyelmez.

Sem a nagy hatalmak, sem a zöldek, sem a pirosak, sem a sárgák, sem a feketék...

sem az állatvédők, akik nagyon agresszíven szoktak fellépni és azonnal cselekednek, ha látnak egy megkínzott állatot (természetesen én sem értek egyet az állatkínzással),

de az emberi tragédiák láttán eléggé közömbösek.

Érdekes. Szintén érdekes a Nobel- békedíjasoknak a szótlansága, a világnak az érdektelensége.

Mi szírek soha senkinek nem ártottunk, mi egy csendes nép vagyunk. Mit tettünk, hogy ezt a kegyetlen sorsot megérdemeltük? Miért pont most? Tényleg menekültek, akik jönnek?- tette fel a kérdéseket Chanis doktor.

- A menekült, az az ember, aki a borzalmak elől menekül, nem csak saját élete, hanem a családjának az élete is veszélyben forog. Ezért keres egy biztonságos menedéket.

Bekopog az ajtón, elmondja mi a gondja és miért menekült el és azok után tisztelettel kéri a segítséget.
Az én szerény véleményem szerint, nem hiszem el, hogy ne lágyulna meg az embernek a szíve és ne nyújtana egy méltóságos segítséget, biztonságot és védelmet.

Most mi történik?
Az úgynevezett menekültek, nem akarnak bekopogni az ajtón, inkább áttörni.

Nem akarják azonosítani magukat, de követelik a jó fogadtatást, és majd ők eldöntik, hogy a hol akarnak letelepedni.

Nem akarják tisztelni a menedéket adó országnak a szuverenitását.
Áttapossák a határokat. A fura az egészben, hogy Európa befolyásos politikusai asszisztálnak benne. Érdekes. Szerintem egy modern 21-ik századi Európa elfoglalása zajlik.

A menekült embereknek csupán 10%-a szír.

A többi szír, akiknek a házait lerombolták, rokonaikat megölték, azok otthon menekülnek városról városra, ahol éppen biztonságban érzik magukat, vagy a környező országokba, hogy minél közelebb legyenek a szülőföldhöz.
Az igazi szírek ilyenek - állapította meg a főorvos.

- Mit lehet tenni ebben a helyzetben? Javaslom mindenkinek, hogy tanulmányozzák a szírek történelmét, akkor meg fognak bennünket ismerni.

Nézzék a több évezredes emlékeinket, hogyan teszik tönkre, hogyan próbálnak bennünket megsemmisíteni. Nézzék a lerombolt városainkat.
Olvassák és nézzék, akkor megértik, akkor már a békéért valamit tettek.

Véleményem, hogy a háborút, csak úgy lehet megállítani, ha az alapbetegséget megszüntetjük, nem pedig a tüneteket kezeljük.- fejezte be dr. William Chanis.


Isten óvja Szíriát! Isten óvja Magyarországot!
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Jelző lámpa 101. évfordulója van
  2015-08-05 16:50:13, szerda
 
  Pirosról zöldre váltó lámpát


és a jelre megálló/továbbhaladó régi autókkal találkozik ma az, aki megnyitja a Google főoldalát.

Az ünnepi logónak köze van ahhoz, hogy mikor volt az első közlekedési jelzőlámpa felállítva.

Napra pontosan 101 évvel ezelőtt, 1914. augusztus 5-ikén kapcsolták be a világ első közlekedési lámpát.

A Clevelandben felállított berendezést egy rendőr működtette egy kis bódéból,

és a jelzés megváltozását egy csengővel jelezte a forgalom részvevőinek.

Sőt, a Siemens a tavalyi, 100. évfordulón azt is felidézte,
hogy az 1914-es jelzőlámplarendszer állandó kapcsolatban volt a tűzoltósággal és a rendőrséggel,

és képes volt szabad utat biztosítani a bevetési járművek számára.

Ezelőtt a jelzőlámpa előtt tiszteleg ma keresője főoldalán a Google.


https://www.google.com/logos/doodles/2015/101st-anniversary-of-the-first-electric -traffic-signal-system-5751092593819648-hp2x.gif





 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Repülőgép pilóta titkok
  2014-08-03 23:23:16, vasárnap
 
  33 titok, amelyről minden pilóta hallgat

Húsz amerikai és magyar pilótát kértünk meg, hogy beszéljen nyíltan az idegölő biztonsági előírásokról, a pilótafülke ajtaja mögötti eseményekről, valamint - szó szerinti és átvitt értelemben egyaránt - a gépen uralkodó légkörről. Válaszaik fényében máshogy tekintünk majd a légi utazásra.

AMIRŐL JOBB, HA NEM TUD
Vannak repterek, elsősorban Kelet-Európában, ahol nemhogy a repülést veszélyeztető madarakat nem űzik el, de kisebb-nagyobb állatok kóborolnak a kifutópályákon. Az ilyen helyeken rendszeresen ütünk el nyulakat, néha kutyákat, s azokat beszippanthatja a hajtómű. Ha már nem tudjuk megszakítani a felszállást, inkább egy hajtóművel elmegyünk a következő, komolyabb reptérig, hiszen ahol ilyen állapotok uralkodnak, ott gyakran a karbantartás sem megfelelő.
Magyar közforgalmi pilóta

Némelyik ország légterében, például Németországban gyakran ugyanazokat a légi folyosókat használjuk, mint a vitorlázók vagy épp a sárkányrepülők. Még jó, hogy az utasoknak a kis ablakokon korlátozott a kitekintésük, néhányan talán frászt kapnának, amikor sárkányrepülőt előzünk.
Egy nagy légitársaság magyar első tisztje

Amikor néhány éve 900 órában határozták meg a pilóták éves repülési idejét, még senki nem gondolt arra, hogy ezt valaha megközelítjük, mert 400-600 órát repültünk. Ma már szinte valamennyi pilóta lerepüli a maximális időt, ugyanis munkaerőhiány van. Mi pedig egyre fáradtabbak leszünk.
Egy nagy európai légitársaság első tisztje

Néha a cég nem biztosít ebédszünetet, sőt egyáltalán időt az étkezésre. Késleltetnünk kell a járatot, hogy ennivalóhoz juthassunk.
Egy amerikai regionális légitársaság első tisztje

Nincs biztonságos ülőhely. Az egyik balesetnél a hátul ülők halnak meg, a másiknál az elülsők.
John Nance, repülésbiztonsági elemző és volt légitársasági kapitány, Seattle

Nincs olyan, hogy vízre szállás. Azt óceánba zuhanásnak hívjuk.
Pilóta, Dél-Karolina

HÁROM DOLOG, AMIT A PILÓTÁK SOSEM MONDANAK

,,Zivatar felé tartunk." Ehelyett valószínűleg azt mondják: ,,Úgy látszik, valami légköri zavar [vagy ,,időjárási zavar" vagy ,,zápor"] van előttünk.",,Leállt az egyik hajtómű." Ehelyett valószínűleg azt mondják: ,,Az egyik hajtómű kijelzője meghibásodott." (Még valószínűbb, hogy semmit sem mondanak, az utasok úgysem veszik észre a különbséget. A legtöbb gép simán repül egy hajtóművel is.)

,,Na emberek, a látótávolság nulla." Ehelyett valószínűleg azt mondják: ,,A londoni légtérben némi köd észlelhető."

AMIT SZERETNÉNK A TUDTÁRA ADNI
A légügyi hatóságok egyes szabályainak semmi értelmük sincs. Például egy 12 000 méter magasban 700 km/órával haladó gépen, amely bármelyik percben légörvénybe keveredhet, az utaskísérők körbejárhatnak, és forró kávét szolgálhatnak fel. Ha viszont a földön, egy sima aszfaltdarabon gurulnak 20 km/órával, akkor úgy be kell csatolniuk magukat, mint egy autóversenyzőnek.
Jack Stephan, a US Airways 1984 óta repülő kapitánya

Az utastér levegője nem olyan piszkos, mint az emberek hiszik. A levegő egy részét a páratartalom csökkentése érdekében keringetik ugyan, de kórházi minőségű HEPA-szűrőn vezetik át, és valójában tisztább, mint a középületek zömének levegője.
Patrick Smith, polgári pilóta és szakíró

MIKOR AGGÓDJON?
Az még hagyján, ha a pilóta felkattintja a biztonsági öves jelzést az utasoknak, de amikor az utaskísérőket is leülteti, nem árt figyelni, mert az azt jelenti, hogy komoly légörvények várnak a gépre.
John Greaves, légi baleseti szakjogász, volt légitársasági kapitány, Los Angeles

Egy gép néha hihetetlen erejű felszálló légáramlatba repül, amely éjjel a radaron nem látható, és olyan, mintha ezer km/órával egy óriási fekvőrendőrre futott volna. Iszonyatos erővel felugrik, majd visszahuppan minden. Nem ugyanaz, mint a légörvény, ami egy ideig zötyögteti az embert.
John Nance

MIKOR NE AGGÓDJON?
A pilóták nem értik, miért félnek annyian a légörvénytől. Szinte lehetetlen, hogy légörvény szerencsétlenséget okozzon. Nem azért kerüljük a légörvényt, mert attól félünk, hogy leszakítja a gép szárnyát, hanem azért, mert bosszantó.
Patrick Smith

Kétszer csapott belém villám. A legtöbb pilótával előfordul. A gépeket úgy építik meg, hogy kibírják. Az ember éktelen csattanást hall, éles fény villan fel, és ennyi. Nem fog lepottyanni az égből.
Egy regionális légitársaság pilótája, Észak-Karolina

NEM FOGJUK FEL
A legtöbb embernek eszébe sem jut 100 km/órával vezetni az autópályán úgy, hogy nincs becsatolva. De amikor tízszer akkora sebességgel száguldunk a levegőben, és felkattintjuk a biztonsági öves jelzést, az utasok fele nem csatolja be magát. Aztán ha egy kis légtölcsérbe ütközünk, a plafonba verik a fejüket.
Egy nagy légitársaság kapitánya

Mielőtt ledönti az üléstámlát, az ég szerelmére kérem, nézzen hátra! El sem tudja képzelni, hány laptopot törnek ripityára évente bárdolatlan utasok, akik a mögöttük ülővel nem törődve csapják hátra az ülésüket.
John Nance

TANÁCS IDEGES REPÜLŐKNEK
Azok az utasok, akik rosszabbul élik meg a gép rázkódását, üljenek körülbelül a szárny fölé, a gép súlypontja közelébe. Egyébként tapasztalatom szerint az esetek túlnyomó részében az lesz rosszul, aki előre eldönti, hogy rosszul akar lenni.
Veres Zoltán, Boeing-737-es kapitány, Európa-bajnok műrepülő

Ha ideges repülő, reggeli járatra váltson jegyet. A talaj felmelegedése később széllökéseket gerjeszt, és délután sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy zivatar támad.
Jerry Johnson, pilóta, Los Angeles

AMI TÉNYLEG MEGŐRJÍT MINKET
A fapados egy pejoratív jelző, amely sajnos rajta ragadt az olcsó légitársaságokon. Pedig mi úgy spórolunk, hogy emeljük a gépek üzembiztosságát, hiszen a meghibásodott gép kiesik a forgalomból és nem termel nyereséget. Így mára az a furcsa helyzet állt elő, hogy a felmérések szerint is a ,,fapadosak" üzembiztosabbak. Az embereknek azonban még mindig csak az ugrik be a fapados szóról, hogy mi nem adunk meleg ételt a háromórás út alatt.
Egy ,,fapados" légitársaság magyar pilótája

Elképesztő, hogy az utasok mennyire ki tudnak szúrni egymással, olykor magukkal és néha velünk is. Egy felszállás előtt az egyik utas sírva közölte, hogy négy olyan férfi ül a gépen, akik gyanúsan viselkedtek a váróban, s szerinte terroristák. Ilyenkor mi nem mérlegelhetünk, hívnunk kellett a rendőrséget és a kommandósokat. A négy szerencsétlent lekísérték a gépről, s átvizsgálták a repülőt. Nyolcórás késéssel szálltunk fel, és amikor hazaértünk, a repülőtéren találkoztunk a négy terroristaként hírbe hozott férfival, akiket időközben elengedtek a rendőrök. Ugyancsak dühösen minket hibáztattak az esetért, de még így is kevésbé voltak hisztérikusak, mint a bajt kavaró utas.
Egy nagy légitársaság magyar pilótája

MAGYARÁZAT A FURCSA SZABÁLYOKRA
Nem azért tetetjük el a laptopját, mert aggódunk az elektromos interferencia miatt, hanem azért, mert kirepülhet az öléből. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem nem hiányzik, hogy fejbe találjon egy 400 km/órával süvítő kütyü.
Patrick Smith

Azért kérjük feltolni az ablaksötétítőt, hogy az utaskísérők vészhelyzetben kilássanak, fel tudják mérni, melyik oldal jobb a kiürítéshez. Emellett így fény is jut az utastérbe, ha kialszik a világítás, és az utasok könnyebben tájékozódnak, ha a gép előrebillen vagy fejre áll.
Patrick Smith

Az emberek nem értik, miért nem használhatják a mobiljukat. Hát azért, mert megeshet, hogy közvetlenül leszállás előtt 12 utasnak szottyan kedve telefonálni, ez megzavarja a műszereimet, és emiatt nagyobb magasságban hiszem magunkat a ténylegesnél.
Jim Tilmon

Nem azért vetetjük le a fejhallgatóját, hogy megfosszuk a szórakozástól, csak azt szeretnénk, hogy vészhelyzet esetén halljon bennünket.
Patrick Smith

A PILÓTAÉLET NEM FENÉKIG TEJFEL
Ha messzire repülünk, akkor nem mi hozzuk vissza a gépet, hanem a váltó személyzet, s mi gyakran egy hétre is kint rekedünk - gyakran zsúfolt nagyvárosokban, ahol rossz a közbiztonság, így ez felér a szobafogsággal.
Egy magyar közforgalmi pilóta

Ha valaki családot alapít, igyekszik közeli célállomásokra beosztatni magát, ahonnan még aznap hazajöhet a szeretteihez. A hosszú utak, ahol kint is ragad a pilóta, a fiataloknak, egyedülállóknak valók. Csakhogy a légitársaságok nyugodtabbak, ha a nagyobb utakon tapasztalt, vagyis idősebb pilóta viszi a gépet. Ezt az ellentmondást még senkinek sem sikerült feloldania.
Egy nagy légitársaság magyar első tisztje

A PILÓTAFÜLKÉBEN
Az emberek hajlamosak azt hinni, hogy a gép magától repül. Higgyék el, nem ez a helyzet. Néha tud magától repülni, de a pilóta állandóan a kezelőszerveken tartja a kezét, hátha valami gubanc adódik. És mindig adódik.
Pilóta, Dél-Karolina

Minden pilóta folyamatosan figyeli a körzetben repülő többi gép rádiózását. Olyan ez, mint az autóknál a visszapillantó tükör, csakhogy ez éppen az előrelátásra jó. Ha halljuk, hogy 50-100 mérfölddel előttünk egy gép azonos magasságon turbulenciát jelent, megpróbálunk információt szerezni a fentebb, illetve lejjebb levő repülési szintekről, és ennek megfelelően emelkedünk vagy süllyedünk, hogy elkerüljük az adott turbulenciát.
Veres Zoltán

Egyébként a pilótafülkében nincs rajtunk sapka. A tévében meg a karikatúrákon mindig sapkában mutatják a pilótákat, még a fejhallgatót is arra veszik fel, és ezen röhögnünk kell.
Joe D'Eon

KILENC DOLOG ,AMIT AZ UTASKÍSÉRŐ SOHA NEM MONDANAK

,,Egyből össze akar veszni velem? Tegye a kézikofferját a kalaptartóba, hagyja kilógni 15 centire, azután üljön az ablakhoz, és várja, hogy valaki más (szerénységem!) odamenjen megoldani az így teremtett fizikai problémát.",,Ha kisgyermekkel utazik, és újra meg újra csengetést hall, akkor nézzen utána, nem a csemetéje játszik-e az utaskísérő hívógombjával."

,,Sajnálatosan gyakori jelenet: Átnyújtok egy csésze kávét, és megkérdezem: »Cukrot, tejszínt?« Mire az utas: »Micsoda?« Mire én: »Cukrot, tejszínt?« Mire az utas: »Micsoda?« Ugyan már, emberek! Mégis mit szokott kérdezni az, aki egy csésze kávét kínál? A kedvenc színüket?"

,,A mosdó ajtajához nem kell három diploma. Elég betolni."

,,Ha kisbabája van, hozzon pelenkát. Ha cukorbeteg, hozzon fecskendőt. Ha magas a vérnyomása, ne felejtse otthon a gyógyszerét. Akkor nem kell egészségügyi betétből meg párnahuzatból pelenkát gyártanom, és a hangosbeszélőn érdeklődnöm, nincs-e valakinél tartalék inhaláló."

,,Ha nem vette volna észre, mások is utaznak a gépen, úgyhogy ne vagdossa a lábkörmét, ne horkoljon fülsiketítően, és mindenféle magánügyet takaró alatt intézzen!"

,,Ha tengerentúlra utazik, és jót akar magának, vigyen tollat. El sem hinné, hányan kelnek útra toll nélkül, márpedig a határátlépési űrlap kitöltéséhez szüksége lesz írószerre. Nálam mindig van néhány darab, de nem kétszáz."

,,Az utasok folyton nálam panaszkodnak egymásra. »Tessék rászólni, hogy ne döntse hátra az üléstámláját!« »Az a nő kisajátítja a karfát!« Mi vagyok én, óvó néni?"

,,Tényleg muszáj éppen most kimennie a mosdóba, amíg a mázsás szervizkocsival birkózunk az ülések között? Nem tud várni két percet, hogy továbbhaladjunk?"

MÉG NÉHÁNY INGYEN TANÁCS
Fázik a fedélzeten? Szóljon az utaskísérőnek. Állandóan viaskodunk velük a fűtés miatt. Mivel ők szüntelenül fel-alá járnak az üléssorok között, folyton nyúznak bennünket, hogy csavarjuk feljebb a szellőzést. Az utasok zömétől pedig azt hallom, hogy didereg.
Egy nagy légitársaság kapitánya

Utazást követően a legtöbben nem attól betegszenek meg, amit belélegeztek, hanem attól, amit megfogtak. Gondoljon arra, hogy az étkezőtálca és az ülésállító gomb nincs letörölve, noha a vécéülőkét letörölgetjük.
Patrick Smith

Mindig figyelmeztetem a csemetéimet, hogy zárt cipőben utazzanak. Ha kényszerleszálláskor lecsúszik az utas lábáról a strandpapucs, akkor mezítláb álldogálhat a forró bitumenen vagy a fűben.
Joe D'Eon

A levegő minden gépen elölről hátrafelé áramlik, aki tehát nagyon aggódik, hogy a lehető legfrissebb levegőt lélegezze be és ne legyen melege, az üljön minél előrébb. A gépeknek általában a hátsó részük a legmelegebb.
Egy regionális légitársaság mérnöke, Texas

ZÁRÓ GONDOLAT
Nem hiszem, hogy lenne olyan pilóta, aki csak a fizetésért repül. Valójában nagyon is élvezzük a munkánkat. Még ha egy héten négyszer megyek is Londonba, mindegyik út más, hiszen nem ugyanaz az útvonal, az időjárás és az utasok... Igazából talán ezért repkedünk.
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Szíria
  2013-08-28 22:37:07, szerda
 
  Magyarország megvárja, hogy az ENSZ vegyifegyver-szakértői milyen eredményre jutnak szíriai vizsgálódásuk után,


valamint folyamatosan egyeztet a szövetségeseivel, és ezek függvényében alakítja ki álláspontját egy esetleges katonai akcióról - mondta Kaleta Gábor, a Külügyminisztérium sajtófőosztályának vezetője szerdán az MTI-nek.

Kiemelte: a szövetségesekkel folytatott konzultáció egyik fontos állomása lesz az EU-tagállamok külügyminisztereinek informális találkozója szeptember 6-án és 7-én Vilniusban. Az eseményen részt vesz John Kerry amerikai külügyminiszter, Magyarországot pedig Martonyi János tárcavezető képviseli - közölte.

Kaleta Gábor emlékeztetett arra: Magyarország a szíriai konfliktus kitörése óta folyamatosan és következetesen elítéli az erőszak alkalmazását, amely rengeteg emberéletet követelt, továbbá nagyon sok a sebesült és a menekült is. Magyarország már korábban megszakította kapcsolatait az Aszad-rezsimmel, és ezt a lépést a fejlemények igazolták - mutatott rá.

Kitért arra is, hogy a múlt heti vegyifegyver-támadást semmi sem igazolhatja.

Szerdán második helyszíni szemléjüket végezték az ENSZ vegyifegyver-szakértői Damaszkusz környékén, ahol az ellenzék vádjai szerint a Bassár el-Aszad elnökhöz hű hadsereg a múlt héten vegyi fegyvereket vetett be, több száz ember halálát okozva. Ban Ki Mun ENSZ-főtitkár bejelentette, az ellenőröknek még négy napra van szükségük a helyszíni mintavételhez.

Közben egyre több ország jelezte, hogy kész lenne részt venni egy ENSZ-felhatalmazás nélküli, az Egyesült Államok által vezetett Szíria elleni katonai akcióban. A szíriai felkelőket is támogató Szaúd-Arábia, Katar és az Egyesült Arab Emírségek is hajlanak a katonai megoldásra. A beavatkozás támogatói között van Ausztrália, Dánia, Törökország és Lettország. Az akciótól nem zárkózik el, de azt csak ENSZ-felhatalmazás esetén támogatná Svédország és Olaszország.

A beavatkozás három fő ellenzője Oroszország, Kína és Irán, de nem támogatja Lengyelország és Ausztria sem.
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Szíria
  2013-08-28 12:28:05, szerda
 
  Szíriáról:
Elhelyezkedés: Közel-Kelet
Főváros: Damaszkusz
Legnagyobb város: Damaszkusz
Nagyobb városok: Aleppo, Latakia, Ar Raqqah, Al Hasakah, Dayr az Zawr, Abu Kamal, Tadmur, Tartus, Dara
Szomszédos országok: Izrael, Libanon, Jordánia, Irak, Törökország
Hegységek, régiók: Szír-sivatag, Hawran, Ruwaq-hegység, Abu-Rujmayn, Bishri-hegység, Al Jazirah, Antilibanon
Fontosabb folyók: Eufrátesz, Orontes, Khabur
Tengerek: Földközi-tenger
Legmagasabb pont: Mt Hermon (2814 méter)
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Szíria háború, miért?
  2013-08-28 12:09:28, szerda
 
  Konsiczky Zoltán, az MTI tudósítója jelenti:
Belgium szerint az ENSZ Biztonsági Tanácsának felhatalmazására és konkrét bizonyítékra van szükség a katonai beavatkozáshoz Szíriában - derült ki Didier Reynders külügyminiszter szavaiból az RTBF francia nyelvű belga közszolgálati televízió és rádió szerda reggeli műsorában.

"Mik a kockázatok? Mik lehetnek a következmények Szíriában és a térségben? Mivel jár, ha az ENSZ Biztonsági Tanácsának felhatalmazása nélkül lépünk?" - sorolta a kérdéseket Reynders, aki egyúttal rámutatott, hogy ilyen módon Oroszország is bármelyik nap beavatkozhat, ha mások is azt teszik.

"Ha az amerikai, a francia vagy a brit hírszerzésnek bizonyítékai vannak (hogy Szíriában a kormány vegyi fegyvert vetett be a lakosság ellen), akkor osszák meg a szövetségeseikkel" - hangoztatta Didier Reynders, aki találkozót kezdeményezett a NATO-tagállamok képviselőivel, hogy megosszák egymással információikat.

A belga külügyminiszter közölte: meg kell várni az ENSZ szakértőinek jelentését, amely bizonyítékot szolgáltat arra, hogy ki vetette be a vegyi fegyvereket. A külügyminiszter szavaiból kiderült, hogy a belga kormány ennek hiányában nem támogatja a katonai beavatkozást Szíriában.

"Nem vagyok meggyőzve. Adatokat szeretnék látni, amelyek bizonyítják, hogy ki használt vegyi fegyvert Szíriában" - szögezte le Reynders.

A reggeli műsor vendége volt Marie Arena és Armand De Decker, a belga szövetségi szenátus külügyi bizottságának szocialista és konzervatív alelnöke is. Mindketten arra az álláspontra helyezkedtek, hogy az ENSZ BT felhatalmazása nélkül nem szabad beavatkozni a szíriai konfliktusba.

Armand De Decker nagyon rossz ötletnek nevezte, hogy a szíriai rezsimet az ENSZ BT felhatalmazása nélkül célzott csapásokkal büntessék meg. A konzervatív politikus szerint egy ilyen beavatkozás a konfliktus kiszélesedésével járhat, és a térségben ellenőrizhetetlenné válhat a helyzet.
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Sziria háboru hirek, válaszok
  2013-08-28 11:46:26, szerda
 
  Sziria Hirre válaszok

Rob2013. augusztus 27. 18:26
Akkor maradjon minden így,hagy gyilkolják egymást vegyi fegyverekkel......????


Csaba Barát2013. augusztus 27. 18:39
egyedül usa és irzael használ vegyi és nukleáris fegyvereket (szegényített töltet)


roland schmidt2013. augusztus 27. 21:29
igy van Csaba,mindig ok krealnak ellenseget azert hogy a hadipari lobbibol tobb penzt szedhessenek ki a 2012 es hadiparra koltott penz egy toredeke eleg lenne a vilag szegenysegenek feelszamolasara!!


Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:42
vagy azért hogy kicsinálják azokat az országokat amik nem hajlandóak fejet hajtani a "gazdasági bérgyilkosoknak"

vagy direktbe övék legyen a nyersanyag


noszy2013. augusztus 28. 0:43
Az ember azért árt egy másiknak, mert azt gondolja, a másik valamiért erősebb nála, és fél a másiktól. Pedig észre vehetnék azt, az egyszerű tényt, hogy egy csapatban játszunk, a saját fajunkéban, és inkább védenünk kellene egymást nem pedig bántanunk, ha még nagyobban nézzük meg, az élővilágéban is, és annak is ártalom, mivel a fegyverek mindenkit elpusztítanak, aki él és mozog a közelben.
A harmóniát, csak azok felejtik el, akik nem látják azt, hogy a csapatnak nem kellenek csapat kapitányok, mert csapat tagok éltetik a csapat létét, ami fejlődést hozza magával, mert csak együtt megy bármi is.
Egy csapat vagyunk, ha már vezetők nem is érzik ezt így, az tapasztalom, hogy hétköznapi emberek igen, nekünk kellene tenni és fellépni ezek ellen, nem ülhetünk és nézhetjük tétlenül, hogy bántják a társainkat!
Nincs háború, ha tüntet a hadsereg ellene, mert az élettel többre megyünk, mint az értelmetlen öldökléssel!
Agresszióval még sosem volt megoldva semmi, és nem érzem azt, hogy nyugodtan kellene ülnünk, mert a fejünk fölött lőni fognak, és mi nem vagyunk tehetetlenek, védjük meg az emberiséget, azoktól, akik nem érzik magukat bele tartozónak, vagy valahogy próbáljunk meg hatni rájuk, azzal, hogy nem agresszívan, de teszünk azért, hogy meg álljon világ agresszív forgalma.
Le kell állítani minden olyan tevékenységet világszerte, ami támogatná az ő működésüket, nem kormányokat és bankokat kell támogatni, hanem egymást, és nekünk jogunkban áll dönteni, hogy mit tegyünk!
Ne legyünk nyuszik, arra vagyunk képesek ugyan is, amire azt gondoljuk, hogy képesek vagyunk!

Tegyünk egy élhetőbb Világért, Le a Háborúval!


arpiel2013. augusztus 28. 0:46
Cs.B. Egyedül az USA meg Izrael ??? Kicsit hiányosak az ismereteid. Atomfegyvere van: USA, Oroszország, Kína, Egyesült Királyság, Franciaország, India, Pakisztán, Izrael, Észak Korea (?). Majdnem van (lesz): Irán, Brazilia, Argentina, Algéria.
Vegyi fegyvere van: USA, Oroszország, Kína, Észak Korea, Dél Korea, Franciaország, Egyesült Királyság, Izrael, Irán, Pakisztán, India, és akik nem ismerik be, legalább még 20-30 ország. Biológiai fegyver, teljesen titkos adatok miatt nem lehet tudni de legalább egy tucat. A szegényített urániumos tölteteknek meg semmi köze ehhez az egészhez. Az szabvány harcászati lőszer az összes ágyúhoz, gépágyúkhoz. Páncéltörő hatása miatt teszik bele a lövedékbe, mert az urán nagyon sűrű (nehéz) és átütés után még fel is robban a magas hőtől (persze nem nukleáris robbanás történik). Pl.: A-10 vagy az Apache gépányúja is ilyan lőszert lő. Szóval inkább ne írj ekkora baromságokat.


Krisztián Molnár2013. augusztus 28. 7:58
Az USA több pénzt költ fegyverkezésre, mint az utána jövő 10 ország együttvéve: Anglia, Kina, Oroszország, franciaország, belurusszia, stb...

By: FEGYVERNEPPER cimü film....


Krisztián Molnár2013. augusztus 28. 7:58
Az USA több pénzt költ fegyverkezésre, mint az utána jövő 10 ország együttvéve: Anglia, Kina, Oroszország, franciaország, belurusszia, stb...

By: FEGYVERNEPPER cimü film....


Csaba Barát2013. augusztus 28. 8:39
arpiel ne legyél már ennyire fogyatékos, nem arról beszéltem kinek milyen fegyvere van, hanem arról volt szó hogy kihasznál vegyi fegyvereket, és csak usa és izrael szokta használni


arpiel2013. augusztus 28. 11:23
Van a pofidon bőr, hogy engem nevezel fogyatékosnak ? "egyedül usa és irzael használ vegyi és nukleáris fegyvereket (szegényített töltet)" Te nem tudsz olvasni vagy mondatértelmezési problémáid vannak ? A saját hibáidat ne kend másra védekezésül, hogy ezzel palástold a hibádat. Nézz szembe magaddal, ismerd be, és változtass. Javulj meg !

Válasz

Csendes Boszik2013. augusztus 27. 18:29
Kedves Buddha! Egy kicsit aggódtunk Érted a "Boszikkal"! Nagyon bátor vagy! Sokat imádkozunk Érted és mindazokért, akik akár az életük árán is vállalják a valós tájékoztatást! Reméljük, hogy ez a cikk az utolsó, amit az álmodók olvasnak és felébrednek végre! A "Puzzle" már-már teljesen összeállt, csak a vakok nem látják! Illetve azok, akik szabad akaratukból az általuk is ismert Mayat választják. Velük nem tudunk semmit sem tenni. De Ti itt Mindazok, akik hatalmas Tudással és Hittel vagytok felvértezve, kérünk Benneteket, hogy a végtelen Tudásotokat és óriási Energiáitokat ne holmi politikai, vallási vitákra fecséreljétek, hanem próbáljatok Fényes Fáklyaként utat mutatni azoknak az Embertársaitoknak, akiknek semmi tudások sincs a valós eseményekről. Higgyétek el megéri! Csodálatos dolog az Embereket felébreszteni! Egy percig se féljetek! A Végtelen Szeretet vigyáz Rátok! Ne csüggedjetek, ne fáradjatok, az Út Mindenki számára ki van jelölve, csak rá kell lépni.
Kedves Buddha! Áldjon meg az Úr és őrizzen meg Tégedet! Köszönjük szépen! Tarts ki, kérünk szépen, az Idők végezetéig!

Válasz
Válaszok

Károly Daroczy2013. augusztus 28. 3:27
Ez szép volt! Gratula! Csak amíg a földi életünket éljük, addig sajnos hordanunk kell a lelkünket, és a testünket is! :-D A szellem és a lélek nem károsodik...viszont annak a matériának amiben vagyunk most, pusztulnia kell, és vissza kell állítani a régi rendet. A Brahmanoknak kell vezetnie a világot. Mindig így volt, és így kell lennie. Le az idegen Istenekkel!!!És ha ez csak háborúval oldható meg...akkor nosza! Harcra fel!!!

Válasz

Csaladiauto2013. augusztus 27. 18:47
Sziasztok,

Nekem csak egy dolog jutot eszembe hirtelen...

Ha mindig azon ment a vita "hivatalosan", hogy fegyvertartási program így meg úgy, azzal miért nem foglalkozik senki, hogy az USA miért tart fent annyi raktárkészletet, hogy bármikor le tud bombázni egy falut/várost/országot?
Persze magyarázat sok van, köztük azt emelném ki, hát biz'a kommunikáció. Mindig szolgáltatnak annyit, hogy ne tudj mellékes kérdésekkel foglalkozni. De ha mégis, vonj le téves következtetéseket, hiszen egy hivatalos/állami szerv csak meg tudja magyarázni, mit miért is tesz. Ehhez simán illik az, hogy utólag már teljesen mindegy mi az ok, bármire visszavezethető, csak a lehető legnagyobb sértést ne Te magad kövesd el...

Kedves SGB Buddha,

Írásait rengeteg információval szolgálnak, tudást és hatalmat hordoznak magukban egyenként is. Akár egy-egy cikk elolvasásával is fel lehetne nyitni egy-egy ember szemét/elméjét! Azonban saját tapasztalatom az, ha valaki nem felkészült, mindegy, milyen információt adsz át számára. Egyik ismerősünk a napokban hívott fel azzal, hogy pusztítják az emberiséget, és egy hatalom irányítása alatt vagyunk. Mikor elmondtuk neki, hogy hónapok óta, közel egy éve már említettük, sőt az eltelt időben is átadtuk számára nem tudott mit kezdeni vele. Viszont most megfogta, befogadta. Innentől kezdve hihetlen befogadás nyílt meg benne, és nem azért, mert sci-fiként éli meg, ő nem ilyen emberi lény...

Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy nagyon köszönöm az eddigi kitartásodat, hozzáállásod, és az én véleményem az, bármely információ esetleges ismétlések vagy újbóli körüljárása egyáltalán nem elcsépelt szóismétlés.
...merthogy meglehet, a legkisebb gondolat indítja el a legnagyszerűbb megoldást vagy összefüggés megértését...

Bár kicsit off, a napokban több 2017-es évszámmal kapcsolatos videó is megjelent, a mindennapi életben elérhető önműködő autóktól kezdve a már évek óta működő bionikus testrészek tökéletesítése folyik, gyakorlatilag minden megvan ahhoz, hogy mindebből összerakjanak egy megfelelő támogató hadsereget és azok számára biztosítsanak megfelelő megélhetést, akik arra "jogosultak"...
Persze, ez is vitatható, messzire mentem, de meglátásom szerint mégsem, csak kicsit jobban körbenéztem. És ez még messze nem minden, csak ami fél óra alat elérhető információ...

Nem csak az Elysium, de máshonnan is egyértelmű kommunikáció, nincs szükség a népszerű középosztályra, aki vagy felemelkedik, vagy nem, de döntés helyzetben van. Ez nem jó számukra, mert lehetőséged van dönteni, mitöbb, gondolkodni...

Válasz
Válaszok

Csaba Barát2013. augusztus 27. 18:52
usának a gyakorlatban bárhol szabad embereket mészárolni és mindenféle bűnt elkövetni, rájuk nem vonatkoznak a szabályok, ezeket a szabályokat a gyenge országoknak találták ki, még egy gagyi egyezményt sem írnak alá, magasról tesznek mindenkire, nincs értelme bele menni a jogi dolgokba mert kapásból tesznek mindenre ami nem kedvez nekik, a törvény felett állnak

Válasz

ultras bkv2013. augusztus 27. 19:50
Szia Buddha...szíriában mi van egyáltalán,ami kell az usának???olaj?földgáz?..
vagy csak próbálgatnak valamit kicsiben,amit aztán nagyban is fognak a közeli jövőben???

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 20:01
Hát sok-sok indok van, kérdés melyik a valós...

1. Kell valami ami tompítja az emberek haragját ha kitörne a gazdasági válság. Ez már kipróbált forgatókönyv.

2. Ha ott balhé van, nehezebb olajhoz jutni, ergo fölmegy az ára. A dollár pedig ugye petro-dollár, tehát az eléggé jól jön nekik.

3. A színjátékkal ellentétben azért szerintem az oroszok sem bánják annyira a dolgot. Nekik bármi jól jön ami gátolja az olaj-/gázvezeték építését. Nekik most így tök jól van Európa függősége az orosz gáztól. Valamint az áremelkedés nekik is jól jön exportőr lévén.

De még tuti van más is... Irán pl. Meg úgy összességében a balhé. A hadiipar komplexum olyankor jól keres...

Egy szó mint száz: pénz. :)


Moltez.M2013. augusztus 27. 22:30
Ebben a cikkben felvetődik még egy lehetőség, véleményem szerint a legélesebb mind közül: http://www.hidfo.net/2013/08/27/egy-sziriaban-gyilkolo-zsoldos-portreja

Fontos tudni azt is, hogy Oroszországban igen jelentős olajkészletek vannak. Abban biztos vagyok, hogy hazájukat és érdekeltségeiket meg fogják védeni, bármi áron!


SBG Buddha2013. augusztus 28. 1:07
Ez most tényleg NEM AZ OLAJRÓL szól ! Szíria esetében egyáltalán nem. Illeszkedik az ősi tervbe, az pedig Izraelhez kötődik, mint egy kipipálandó epizód.....


SBG Buddha2013. augusztus 28. 1:15
Természetesen az egész térség destabilizálása és szétmorzsolása egy régebbi tervnek a része, melynek középpontja ki más lenne, mint Izrael. Illetve az államot és a népet felhasználó erők.... Ezt csak azért mondom, mielőtt bárki azt hinné, hogy pusztán egy zsidó nép mozgatja ezt, mert nem.
Ezek a tervek már akkor is léteztek, mikor még az az állam nem is létezett. Létrehozni is a tervek miatt kellett....

Jelenleg:
Szíriát, azért verik szét most, mert Irán felé nagyon fontos lépés.
Másrészt az Izraelben elnyomott, Apartheid-rendszerben koncentrációs táborban élő palesztinok szabadságharcának támogatója két erő: A Hamasz és a Hezbollah .
Ezeknek hátországa és fegyverellátója a környező országok: Szíria egyrészt, másrészt Libanon.

Északra a Golán-fennsík irányába is akar terjeszkedni Izrael, ott viszont már Szíria van, amit éppen szétrombolnak.... Délen Gáza után pár kilométerre a Sinai félsziget irányába pedig Egyiptom van, amit szintén szétrombolnak.....

Albert Pike lassan örülhet, hogy elég jó lefektette 1871-ben a három világháború céljait is és eddig egész tökéletesen valóra is váltották a folyamatot (aki nem tudja, az oldalon szintén ez megtalálható)....

Válasz

lollol2013. augusztus 27. 20:16
Az usának és a többieknek pontosan mi köze is van ahhoz, hogy a szír hadsereg milyen fegyvereket vet be a terroristák ellen?

Válasz

Quedra2013. augusztus 27. 20:33
Hm... megin egy kis félnivaló, meg farokméregetés. Remek is az ilyesmi.

Persze... azon elgondolkodtam kissé, azok a öltönyös csókák, akik oly nagy lendülettel tudnak szövegelni, mutogatni, fenyegetőzni, háborúkat indítani, stb, stb... Vajon mihez kezdenének a helyzettel, ha valaki egy baltát meg egy pajzsot nyomna a kezükbe, oszt szépen megmutatná nekik merre, meg kit üssenek? Nem a világ másik végiről pampogni, meg gombokat nyomkorászni, meg más farkával verni a csalántot, hanem odamenni, oszt elvenni, amit akarnak? Hamán mindenáron ez ilyen játékokat kedvelik...

Ügyes dolog is ez a fejlett civilizáció. Legalább ipari méretekben lehet gyilkolászni, ha valaki kajla tekintettel bámul a másikra. (Remek dolog is a humánok közé tartozni! Ilyenkor érzi csak az ember igazán.)

Válasz

egy nyugati ember2013. augusztus 27. 20:50
Az usa jol teszi amit tesz es tamogatni kene nem ellendzenveskedni.

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 20:57
Hát akkor támogasd. Lehetőleg Damaszkusz főterén, egy nagy plakáttal a kezedben. :)


nyirtass2013. augusztus 27. 21:37
@egy nyugati ember

Nem tom mit szólnak ehhez a testvéreid, amikor Irán megszórja őket egy kis atommal?


Attila Molnar2013. augusztus 27. 21:43
Csatlakozom az elozo komenthez..
Mi a feszkes feneert akar az usa lehetolog eggyetlen nagyhatalom lenni az egesz vilagban?????
ha van ojan barom aki tamogatja az "Hát akkor támogasd. Lehetőleg Damaszkusz főterén, egy nagy plakáttal a kezedben"
A baj,hogy senki nem gondol a gyerekekre,a gyerekeinkre,hogy ok fognak a legjobban szenvedni...


Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:58
usának van olyan terve ami szerint nyugat európát is szét kellene bombázni


Csaba Barát2013. augusztus 27. 23:10
max akkor fogom usát támogatni ha magyarországot akarja a világ élére tenni


lollol2013. augusztus 27. 23:39
Az a vicc hogy izrael is vet be vegyi fegyvereket palesztínok ellen, ráadásul náluk ez megszokott napi dolog. Viszont ez senkit sem érdekel.


Csaba Barát2013. augusztus 27. 23:46
nem az a lényeg hogy érdekli-e az embereket vagy hogy menyien tudnak róla, hanem hogy tudnak-e tenni ellene


lollol2013. augusztus 27. 23:54
Az a vicc hogy izrael is vet be vegyi fegyvereket palesztínok ellen, ráadásul náluk ez megszokott napi dolog. Viszont ez senkit sem érdekel.

Válasz

pléhbános2013. augusztus 27. 20:54
A CsendesBoszik egészen jól látják a helyzetet szerintem.
Másrészt a propaganda-gépezet igen - még mindig olajozottan műxik.
És vannak olyanok, akik rögtön be is kajálnak minden álhírt. Ez a 48 óra is csak rémisztgetés, és sajna vannak rá vevők.
De a hisztériának legyen vége! Mondom én, mert számomra fontos, hogy így legyen.
És akinek még az , ők is mondogassák , nem kell üvöltözni, de mondani kell.
Aki boldogan akar élni az fejezze ki ebbéli óhaját tisztán és világosan és ne úszítson!
Köszönet!

Válasz

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 21:00
http://www.youtube.com/watch?v=rXLeND1NURI - elvileg megint lebukott a false flag cuccos...

Persze a logika eddig is ide vezetett, de most már van ilyen bizonyíték-féleség is.

Válasz

Csaladiauto2013. augusztus 27. 21:57
Emberek, bocsánatot kérek, és azt hiszem, itt mindenkinek illene megtenni, akinek véleménye van ehhez, hiszen
SGB Buddha már beszélt erről, csak nem figyeltünk eléggé...

http://vilaghelyzete.blogspot.hu/2012/06/sziriaban-az-amerikai-cia-es-brit-mi6.ht ml

Válasz
Válaszok

Csaladiauto2013. augusztus 27. 22:09
Elnézést, a neved rosszul írtam,..
Siettem...

SBG Buddha

: )


SBG Buddha2013. augusztus 28. 1:29
Nem kell bocsánatot kérni. Én azért beszélek már több, mint két éve erről, hogy felébresszem az embereket az egész folyamatra és valóságra. Az csak előny, hogy tudok dolgokról és ezzel próbálok segíteni nem csak informálni, hanem talán felkészülni azoknak akik ezt időben komolyan vették. A többség akkor fog rohangálni körbe-körbe, amikor már minden édes mindegy lesz...

De ez ellen nem lehet tenni és megmenteni sem. Mi igyekeztünk minél többet megmenteni ezzel a "tevékenységünkkel" és tízezernyi óra aktivitással.

Semmi sem biztos és a jövő nem eldöntött. A célok és a folyamatok viszont igen és azokat végre is fogják hajtani. A magabiztosságom, ami miatt akár a kritikákat is tűrtem, pont ebből fakadt, hogy tudtam, mert a mozaikok mutatják....

És igen. Sokan elfelejtik, hogy lemondott már azóta a Pápa, amiről majdnem 9 hónappal előtte írtam. És igen, szétrombolták Líbiát, Egyiptomot immáron és Szíria következik.....

Igen erről írtam már jóval hamarabb, hogy talán hátha...vagy netán segít megérteni és lépéseket tenni......

Én ennyit tudtam. A félelemkeltős, pánikoltatós, meg NEM a galaktikus főderáció megmentésére váró SBG Buddha.....

És tudom, mert még ma is van, aki azzal jön,....
"Jó, de hát az Olimpián sem történt semmi"..... Erre mondom én azt, hogy Oké... Hagyjuk akkor inkább a világ dolgait......

Meglátjuk.... "Nincs végzet. Csak ha bevégzed"...Bocs, hogy ironizáltam egy kicsit.....

Válasz

hulivuli2013. augusztus 27. 22:15
Obama, ill. az őt mozgatók ugyanazt a hibát(?) követik el, mint Bush Irakban.
Annak idején is megvolt az irányított casus belli, 9/11, iraki (kamu)atom, most ez a sunyi gáz. Hogy milyen következménye lett ennek aztán Afganisztánban, Irakban, az tudjuk. Hogy milyen lesz Szíriában az még kérdés. Az amerikaiak erősen ellenzik a beavatkozást, csak 9 % helyesli, dehát Az "USA-ban már nincs működő demokrácia", ahogy Jimmy Carter, volt elnök ezt nemrég kijelentette. Az oroszok távol maradnak, dehogy milyen titkos fegyvereket légvédelmi (S400?) eszközöket szállítottak le Szíriába, azt senki sem tudja.Ezért is gyanús az oroszok nyugodtsága, tartózkodása. Ennek ellenére szerintem nem az USA fog rosszul kijönni ebből az egészből, hanem Izrael.Számára sokkal kényesebb a politikai egyensúlyok borulása.

Válasz

epsion2013. augusztus 27. 22:18
Végül is a sikerül Izraelnek, USA-nak és kebelbarátainak elérni a céljukat. Az usa külügyminisztere kijelenti hogy vannak bizonyítékai a vegyi fegyver bevetésére a szíriai kormányzat részéről, de majd később mutatják azt be.
Ez ugyan az mint Szaddamra ráfogták hogy atombomba kísérleteket folytat, de végül kiderült hogy nem igaz, de ez már senkit sem érdekelt.

Amire az odaérkező bizottság nem fog odafigyelni:,
Tudjuk hogy az a terület ahol a vegyi támadás történt azt a szíriai lázadók ellenőrizték.
Vajon hány lázadó halt meg, vagy kapott mérgezést ebben a támadásban?
Lehet hogy egy sem?
Jó előre olajra léptek mert tudták hogy nagy balhé lesz?
Erre nem lesz kíváncsi az "elfogulatlan" bizottság, mert ha ezt is megvizsgálnák akkor kiderülne hogy maguk a lázadók robbantották fel a vegyi fegyvert.
Átlátszó trükk, de sokaknak ez majd még az életükbe fog kerülni.

A taktikán nem változtattak, mert bármilyen ürüggyel elfoglalhatnak országokat, mert kell az olaj és mivel egyre kevesebbet tudnak kitermelni, vagy egyre drágábban és olaj nélkül bizony az USA-ban már rég polgárháború folyna, meg aztán a "gyönyörű" világgazdaság is összeomolna.

Az Oroszok meghúzzák a vállukat, hát milyen szövetséges ez, vagy van valami a háttérben amiben nagyon bíznak.
Tudjuk hogy elég jól felfegyverezték Szíriát, de azt nem tudhatjuk hogy milyen új katonai technikát kapott mostanában az Oroszoktól.

A tervezett két napos rakétatámadás Szíria ellen nem biztos hogy eléri a célját, ha jól működő Orosz rakétaelhárítással rendelkeznek ez bizony csak egy pár rakéta célba érését jelenti a többi megsemmisül.
Tehát valahogy nem hiszem hogy az oroszok egy vállrándítással elintéznék a szövetségesüket.

Nos, persze vannak más utak is de Szíria elfoglalása stratégiai fontosságú mert most már nyitott kapu Iránra.

Ami érdekes nem hallani iráni hangokat, ez számomra érdekes és nem hiszem hogy Irán is csak úgy feláldozná Szíriát mert ez már közvetlen veszélyt jelentene a számára.

Vajon Szíria milyen válaszadásra képes? Mert ez is fontos.
Egy pár usa hajót azért elsüllyeszthetetlenének.

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 22:26
Elvileg egy lázadó sem halt meg. Tehát jó volt a "sejtés".

Az oroszok pedig szerintem csak látszólag kussolnak. Mégpedig azért, hogy még véletlenül se lehessen rájuk fogni, hogy ők is provokálták az USÁt. Hagy sározza be magát Amerika a nagyobb katonai mozgásokat beindító akciókkal. Ők meg majd lépnek ha már megvolt az első vér. Addig pedig békésnek és diplomatikusnak mutatkoznak.

De ez persze mind csak a színpadi mutatvány. Az olajárak emelkedése érdekszövetségben tartja az USÁval. Aztán meg lehet hogy nem is... :) Hamarosan kiderül.


Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:53
az oroszok egyszerűen félnek usától, a nagyobb haderejétől és a zsidó nagytőkések hatalmától (akik sok emberrel ellentétben tudják hogy nagyon fontos uralni a médiát és folyamatosan nyomni a dolgokat)

Válasz

epsion2013. augusztus 27. 22:35
Most találtam: (google fordítás)

Oroszország üzenete Obamának:
Oroszország P-80 Zubr. típusú legfejlettebb szuperszonikus -hadi hajók elleni- cirkálórakétákkal látta el Szíriát. Az USA haditengerészete (NAVY) rendkívül kockázatos esetleges partraszállási vállalkozása tengeri flottája megsemmisülésével járhat.

Van benne két videó is, ezt is nézzétek meg.

http://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=en&tl=hu&u=http://befo reitsnews.com/middle-east/2013/08/russia-sends-obama-a-message-sends-syria-their- most-advanced-anti-ship-missile-system-to-destroy-us-ships-2453706.html&sandb ox=0&usg=ALkJrhhAjcPG7-iyUzIh-KqwU92druTONw


Válasz

Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:44
sajnos az a helyzet hogy usa fiatal és bátor,a többiek viszont öregek, lusták, gyávák

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 22:50
Oh, hát akkor minden elveszett! :)

Bár ha beállnál toborzótisztnek...


epsion2013. augusztus 27. 22:53
Ez nem bátorság kedves Csaba, egyre gátlástalanabb vakmerőség, nehogy a kis Szíria letörje a szarvukat, bár úgy lenne.


Moltez.M2013. augusztus 27. 22:57
Az USA és hűbéresei egyetlen lehetősége az, amivel most próbálkozik... El fog bukni.


Légrádi Ferenc2013. augusztus 28. 0:08
ugy legyen


Csaba Barát2013. augusztus 28. 0:40
igen, a fiatal országok sok esetben egyúttal nagyon gátlástalanok is


Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 7:27
Csabi, te ország-pszichiáter vagy? :)

Kína öreg ország, szerinted ők gátlásosak? :)


Csaba Barát2013. augusztus 28. 7:53
kína körülbelül a 2000-ben újult meg fejileg és lelkileg, előtte több ezer évig szinte csak aludtak


Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 8:50
Szóval akkor szerinted mégis létezik olyan dolog hogy lélek? :)

Több ezer évig aludtak és alvajárók építették a nagy falat... :) Nem lett volna kissé nagy falat? :) (Na jó, ez gyenge volt...)

Lényeg a lényeg nem állom meg, hogy föl ne hozzam: Csabi megint annyi baromságot beszélsz... mint szoktál. Szerintem térj vissza a homokozólapáthoz. Szerintem... ez a geopolitika meg egyebek egyértelműen túl vannak a korlátaidon. :)

De ha tévedek még mindig lehetsz miniszterelnök miután kivégeztetted az összes képviselőt meg a lakosság felét börtönbe dugtad. :)


Csaba Barát2013. augusztus 28. 9:33
nem létezik olyan romantikus, emelkedett dolog hogy lélek, a lélek szó alatt egy összetett érzelmi és felfogási dolgot értettem

én kurva nagy okosságot írok, te vagy az aki nagyon hülye hozzá, és ezért azt hiszed hogy hülyeség


Csaba Barát2013. augusztus 28. 9:36
amikor a fideszt védelmezted és a bűneit, akkor már rögtön kiderült hogy semmi keresni valód a politikai hozzászólásokban

Válasz

IlluminátusHánter2013. augusztus 27. 23:53
Jaj Buddha mindjárt szenté avatod itt nekünk Khadafit. Mert a luxus prostikkal henyélő, pedofil hajlamú Khadafi az valójában egy finom úriember volt aki bátran szembeszállt a háttérhatalommal?

Válasz

IlluminátusHánter2013. augusztus 28. 0:01
Az se világos, hogy voltaképp mi ez a nagy szíria szeretet? Ugyanolyan szedett vedett ország mint pl Izrael. Soha nem is létezett területén a legkölnbözőbb nációk uralkodtak. Volt Babiloni terület, Méd, Perzsa, Görög, Római, Arab, Szeldzsuk, Mameluk, Oszmán, majd francia gyarmat. Északi területeire Törökoszág joggal tart igény, ugyanis az az övé. Ha fellapoztok egy atlaszt láthatjátok, hogy határait egész konkrétan vonalzóval jelölték ki az angolok és a franciák. Ha megszünne létezni kevesen hiányolnák. Főleg az ott élő kopt keresztény közösségek. Szír nép gyakorlatilag nem létezik, lakosai nagy része arab, rettegésben tartják az őslakos asszírokat és kurdokat.

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 7:26
A "szeretet" azért túlzás... az USA nélkül is van baj azokban az országokban. Meg hát évszázados felforgató akció zajlik arrafelé. Viszonylagos rend csak ott van, ahol tövig benyaltak a nyugatnak (szaúdiak). De azok meg általában a legvéresebb diktatúrák. Szóval alapállásból elég nehéz szeretni ott bármit is. Ami miatt Szaddam meg a kollégái áldozatként kerülnek terítékre, az az hogy rajtuk keresztülgyalogolva valósítják meg a terveiket. Valószínűleg nem is véletlen, hogy ilyen vezetők vannak arrafelé. Hiszen enélkül végképp nehéz lenne bárkibe is belekötni. Akkor meg hogyan mennének oda hadakozni? Kell a hivatkozási alap...

Válasz

Elmélet2013. augusztus 28. 0:17
Mindenki USA-ról beszél. Hm Hogy is van ez? "Nem a befőtt teszi el a Nagymamát"? A befőttet Izraelben főzték...

Válasz

baggio norberto2013. augusztus 28. 0:53
Azt kellene meglátni végre, hogy itt nincsenek országok, elnökök stb. Igy nincs USA sem és nem ö akar irányîtani hanem akik mögötte állnak.. Már régen megmondtãk: szinhâz az egész világ... Ott is vannak sugok, rendezök, fövilágositok, öltöztetök, smikesek, kellékesek.. stb.. Öke sosem látod, csak a végeredmênyt..Nekik csak a péncsinâlâson jár az eszük, és lássuk be remek érzékük van ehez és a tömegmanipuláciohoz... Itt az a lényeg hogy mindenkit adossâgba taszitsanak és már majdnem a célnãl vannak.. Ês senki nem tesz semmit.. Pedig lenne megoldás.. Ha több millio vagy inkâbb milliárd ember kimenne az utcára egyszerre ès mondjuk kivenné az összes létezö vagy inkâbb nem létezö adosságbol es a semmiböl létrehozott számlapénzét ( amit nem tudnának mindenkinek kifizetni mivel nem is létezik! akkor rájönnének hogy nem is vagyunk annyira hülyék mint gondoltâk... Nem kéne rabszolgaságban élni senkinek, ha azt az idöt energiât és tudást (szándékosan nem irtam pènzt mert arra semmi szügségünk, csak elhitetik hogy van..!), amit az öldöklésre fegyverekre manipulâciora stb rditanak, nem kéne senkinek dolgoznia.. A technologia mâr réges rég megvan hozzá.. És a legfontosabbb hogy a szennyezö és véges szénhidrogén alapu társadalmat fel lehetne vâltani a NULLA károsanyag kibocsâjtâsu megujulo energiâval... Mâr legalâb 50 èbe.. !!

Válasz
Válaszok

pléhbános2013. augusztus 28. 8:44
Hát pfff baggio esetleg elmesélhetnéd azt is , hogyan szerveznéd meg azt a milliós vagyinkább milliárdos utcára vonulást, amikor azok vannak többségben, akik NEM AKARNAK változtatni a mai állapotokon.
És mondhatod azt, hogy hülyeség, de egy kérdést tennék fel neked: Te amikor az utcán jársz bele nézel az emberek szemébe, vagy csak elnézel mellettük, mint a többség? Mert ha belenéznél mindenki szemébe ott találnád a választ arra, hogy ki mit gondol arról a bizonyos utcára vonulásról.
Lehet persze elméletben fejtegetni meg rejtegetni, de a valós tényeket a saját közvetlen környezetedben látod - vagy nem. Bocs hogy egy kicsit goromba voltam, nem személyes... csak az üzlet...

Jah mint a 'bankár' fejtegette: a jó üzletember arról ismerszik meg...
Hát... bár NE lenne annyi hiperokos képzett bankguru meg űzletember (buzinesszmen). És persze attól nem olyan biztos az, hogy nélkülük rögtön a kőkorba zuhannánk vissza. Most nem keresem meg a 'bankár' "értékes" sorait csak ide bebiggyesztettem, mert aktuális.

Válasz

arpiel2013. augusztus 28. 0:59
Illuminátus, mekkora badarságokat beszélsz ? "Ugyanolyan szedett vedett ország mint pl Izrael." Biztos nem voltál kint, én voltam itt is ott is. Sokkal inkább hasonlít Izrael Magyarországhoz mint Szíriához. Próbálnál meg a Szíreknél csókolózni az utcán meg folytathatnám. De hát a programzásba belefér bármekkora túlzás.

Válasz

arpiel2013. augusztus 28. 1:04
Most a hitetlenek és a nevemre kognitív disszonanciát megélő hozzászólókat kérem fordítsák el fejüket. Ki hallott arról, hogy az antikrisztus Szíriából fog származni (rajtam kívül) ? Mert ebből még az is lehet...

Válasz
Válaszok

Per Spegulo2013. augusztus 28. 10:06
Ez csak Nostradamus bizonyos sorainak egyféle (szerintem helytelen) értelmezése. Annyit tudunk róla, hogy Mezopotámiából jön, egy folyótól, egy kisebb csapat élén.

Válasz

Czilyo Gabor2013. augusztus 28. 7:19
Nem tudom az USA-n kívül valaha dobtak e le atomot lakott területekre?Ők minimum kétszer megtették!Valaki vissza lőhetné már nekik!

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 7:20
Az tényleg tök jó lenne... -.-

Válasz

Csontos Ferenc2013. augusztus 28. 7:46
Érdekes de a zsidokon valaki elgoondolkodott? olaj sziriában ugyan már ,pénz felejtős,több ismerösőm van akik szíriából érkezet az elmult pár évben s monda évekkel ezelött hogy hát ott most annyira nem jó sőt igazából baromi szar a helyzett de kit érdekell a tv-ben nem mondják ergo nincs is úgy,Amerika az elmult 10 évben játszotta az igazság tevőt akárhova mentek csak szétbasztak mindent megöltek gyereket, nőt, családapát,persze vannak fanatisták köztük akik a hittük miatt csöppet elvontak de az az amerikai katona aki egy OSTOBA parancs miatt emberek százait öli meg az nem terorrista?hát nem sőt facebokon ünnepelt hős na itt a gond, ezen kéne elgondolkozni .Mindenki tudna hadakozni de miért mindig csak egy ország teszi az az idiota sötét amerikai nép azért mert mi hagyjuk s behodolunk nekik

Válasz
Válaszok

Csaba Barát2013. augusztus 28. 7:50
mi nem hódolunk be nekik, meg ezeket kb. mindenki tudja, csak az ország vezetők hódolnak be

Válasz

Tibor Grand2013. augusztus 28. 8:50
Irán nem marad ki.

Friss hír:

Iránba repült Bassár el-Aszad szíriai elnök és családjának több tagja - közölték izraeli honlapok egy libanoni újság értesülését.
A siíta Hezbollah szervezethez közel álló libanoni An-Nahar című lap internetes oldalán - meg nem erősített iráni külügyminisztériumi forrásokra hivatkozva - azt állította, hogy Aszad repülőgépe kedd este váratlanul Teherán nemzetközi légikikötőjében landolt.
A gép fedélzetén tartózkodott Aszad elnök, valamint családjának és kormányának több tagja. A cikk szerint a szíriai államfő azért utazott Teheránba, hogy az esetleges amerikai csapásra adandó szíriai válaszról tárgyaljon az iráni vezetőkkel.
A jelentés nem közölte, hogy Aszad mennyi ideig tartózkodik majd Teheránban.


További részletek: http://kuruc.info

Válasz

Per Spegulo2013. augusztus 28. 10:02
Csak egy megjegyzés: Szaúdi-Arábia egy mesterséges állam, az állam minden lényeges ismérve nélkül, csak egy hatalmasra nőtt sivatagi rabló família hitbizománya, nem ország, amely csak azért jött létre, hogy a török hátában legyen egy szervezett diverzáns csoport az első világháborúban. (Lsd. Arábiai Lawrence kalandja) Ez a kaland, SZA léte is maximálisan jól mutatja az állítólagos nyugati (jelenleg: amerikai) szakértők született ostobaságát.
Másodszor pedig nem szunnita és nem is síita.
Szaúdi-Arábia wahabbita-szalafita. Minden szunnita tiltakozna, ha SZA-t valaki szunnitának nevezné. Ez valójában az iszlám egy bálványimádó szektája, aminek az iszlámhoz annyi köze van, hogy az innen küldött gyilkosok Allahu-akbar-t kiabálnak.

Válasz
Válaszok

pléhbános2013. augusztus 28. 11:10
Hátja sivatagi kígyófajzat és az usával jó haverok, mert hát s-t-nista a s-t-nistával jól kijönnek.
De a megoldás szerintem nem politikai hadszímtéren keresendő.

Ellenben aki békés boldog életre vágyik az szerintem kezdje a szívének tisztításával, a negatív érzelmeinek leépítésével, mert eggyé kell forrnunk. Egy szívként kell egymásért, és nem egymás ellen dobbannunk.
Addig nem lesz az ámokfutáshoz hasonlító csillivillizált életünknek vége.

Válasz

Norbert Gulyás2013. augusztus 28. 10:06
Ézsaiás könyve:17:1 "Jövendölés Damaskus ellen. Ímé Damaskus városa elpusztíttatik, és romok halmává lesz;"

Válasz
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Sziria háboru hirek, válaszok
  2013-08-28 11:45:46, szerda
 
  SziriI Hirre válaszok

Rob2013. augusztus 27. 18:26
Akkor maradjon minden így,hagy gyilkolják egymást vegyi fegyverekkel......????


Csaba Barát2013. augusztus 27. 18:39
egyedül usa és irzael használ vegyi és nukleáris fegyvereket (szegényített töltet)


roland schmidt2013. augusztus 27. 21:29
igy van Csaba,mindig ok krealnak ellenseget azert hogy a hadipari lobbibol tobb penzt szedhessenek ki a 2012 es hadiparra koltott penz egy toredeke eleg lenne a vilag szegenysegenek feelszamolasara!!


Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:42
vagy azért hogy kicsinálják azokat az országokat amik nem hajlandóak fejet hajtani a "gazdasági bérgyilkosoknak"

vagy direktbe övék legyen a nyersanyag


noszy2013. augusztus 28. 0:43
Az ember azért árt egy másiknak, mert azt gondolja, a másik valamiért erősebb nála, és fél a másiktól. Pedig észre vehetnék azt, az egyszerű tényt, hogy egy csapatban játszunk, a saját fajunkéban, és inkább védenünk kellene egymást nem pedig bántanunk, ha még nagyobban nézzük meg, az élővilágéban is, és annak is ártalom, mivel a fegyverek mindenkit elpusztítanak, aki él és mozog a közelben.
A harmóniát, csak azok felejtik el, akik nem látják azt, hogy a csapatnak nem kellenek csapat kapitányok, mert csapat tagok éltetik a csapat létét, ami fejlődést hozza magával, mert csak együtt megy bármi is.
Egy csapat vagyunk, ha már vezetők nem is érzik ezt így, az tapasztalom, hogy hétköznapi emberek igen, nekünk kellene tenni és fellépni ezek ellen, nem ülhetünk és nézhetjük tétlenül, hogy bántják a társainkat!
Nincs háború, ha tüntet a hadsereg ellene, mert az élettel többre megyünk, mint az értelmetlen öldökléssel!
Agresszióval még sosem volt megoldva semmi, és nem érzem azt, hogy nyugodtan kellene ülnünk, mert a fejünk fölött lőni fognak, és mi nem vagyunk tehetetlenek, védjük meg az emberiséget, azoktól, akik nem érzik magukat bele tartozónak, vagy valahogy próbáljunk meg hatni rájuk, azzal, hogy nem agresszívan, de teszünk azért, hogy meg álljon világ agresszív forgalma.
Le kell állítani minden olyan tevékenységet világszerte, ami támogatná az ő működésüket, nem kormányokat és bankokat kell támogatni, hanem egymást, és nekünk jogunkban áll dönteni, hogy mit tegyünk!
Ne legyünk nyuszik, arra vagyunk képesek ugyan is, amire azt gondoljuk, hogy képesek vagyunk!

Tegyünk egy élhetőbb Világért, Le a Háborúval!


arpiel2013. augusztus 28. 0:46
Cs.B. Egyedül az USA meg Izrael ??? Kicsit hiányosak az ismereteid. Atomfegyvere van: USA, Oroszország, Kína, Egyesült Királyság, Franciaország, India, Pakisztán, Izrael, Észak Korea (?). Majdnem van (lesz): Irán, Brazilia, Argentina, Algéria.
Vegyi fegyvere van: USA, Oroszország, Kína, Észak Korea, Dél Korea, Franciaország, Egyesült Királyság, Izrael, Irán, Pakisztán, India, és akik nem ismerik be, legalább még 20-30 ország. Biológiai fegyver, teljesen titkos adatok miatt nem lehet tudni de legalább egy tucat. A szegényített urániumos tölteteknek meg semmi köze ehhez az egészhez. Az szabvány harcászati lőszer az összes ágyúhoz, gépágyúkhoz. Páncéltörő hatása miatt teszik bele a lövedékbe, mert az urán nagyon sűrű (nehéz) és átütés után még fel is robban a magas hőtől (persze nem nukleáris robbanás történik). Pl.: A-10 vagy az Apache gépányúja is ilyan lőszert lő. Szóval inkább ne írj ekkora baromságokat.


Krisztián Molnár2013. augusztus 28. 7:58
Az USA több pénzt költ fegyverkezésre, mint az utána jövő 10 ország együttvéve: Anglia, Kina, Oroszország, franciaország, belurusszia, stb...

By: FEGYVERNEPPER cimü film....


Krisztián Molnár2013. augusztus 28. 7:58
Az USA több pénzt költ fegyverkezésre, mint az utána jövő 10 ország együttvéve: Anglia, Kina, Oroszország, franciaország, belurusszia, stb...

By: FEGYVERNEPPER cimü film....


Csaba Barát2013. augusztus 28. 8:39
arpiel ne legyél már ennyire fogyatékos, nem arról beszéltem kinek milyen fegyvere van, hanem arról volt szó hogy kihasznál vegyi fegyvereket, és csak usa és izrael szokta használni


arpiel2013. augusztus 28. 11:23
Van a pofidon bőr, hogy engem nevezel fogyatékosnak ? "egyedül usa és irzael használ vegyi és nukleáris fegyvereket (szegényített töltet)" Te nem tudsz olvasni vagy mondatértelmezési problémáid vannak ? A saját hibáidat ne kend másra védekezésül, hogy ezzel palástold a hibádat. Nézz szembe magaddal, ismerd be, és változtass. Javulj meg !

Válasz

Csendes Boszik2013. augusztus 27. 18:29
Kedves Buddha! Egy kicsit aggódtunk Érted a "Boszikkal"! Nagyon bátor vagy! Sokat imádkozunk Érted és mindazokért, akik akár az életük árán is vállalják a valós tájékoztatást! Reméljük, hogy ez a cikk az utolsó, amit az álmodók olvasnak és felébrednek végre! A "Puzzle" már-már teljesen összeállt, csak a vakok nem látják! Illetve azok, akik szabad akaratukból az általuk is ismert Mayat választják. Velük nem tudunk semmit sem tenni. De Ti itt Mindazok, akik hatalmas Tudással és Hittel vagytok felvértezve, kérünk Benneteket, hogy a végtelen Tudásotokat és óriási Energiáitokat ne holmi politikai, vallási vitákra fecséreljétek, hanem próbáljatok Fényes Fáklyaként utat mutatni azoknak az Embertársaitoknak, akiknek semmi tudások sincs a valós eseményekről. Higgyétek el megéri! Csodálatos dolog az Embereket felébreszteni! Egy percig se féljetek! A Végtelen Szeretet vigyáz Rátok! Ne csüggedjetek, ne fáradjatok, az Út Mindenki számára ki van jelölve, csak rá kell lépni.
Kedves Buddha! Áldjon meg az Úr és őrizzen meg Tégedet! Köszönjük szépen! Tarts ki, kérünk szépen, az Idők végezetéig!

Válasz
Válaszok

Károly Daroczy2013. augusztus 28. 3:27
Ez szép volt! Gratula! Csak amíg a földi életünket éljük, addig sajnos hordanunk kell a lelkünket, és a testünket is! :-D A szellem és a lélek nem károsodik...viszont annak a matériának amiben vagyunk most, pusztulnia kell, és vissza kell állítani a régi rendet. A Brahmanoknak kell vezetnie a világot. Mindig így volt, és így kell lennie. Le az idegen Istenekkel!!!És ha ez csak háborúval oldható meg...akkor nosza! Harcra fel!!!

Válasz

Csaladiauto2013. augusztus 27. 18:47
Sziasztok,

Nekem csak egy dolog jutot eszembe hirtelen...

Ha mindig azon ment a vita "hivatalosan", hogy fegyvertartási program így meg úgy, azzal miért nem foglalkozik senki, hogy az USA miért tart fent annyi raktárkészletet, hogy bármikor le tud bombázni egy falut/várost/országot?
Persze magyarázat sok van, köztük azt emelném ki, hát biz'a kommunikáció. Mindig szolgáltatnak annyit, hogy ne tudj mellékes kérdésekkel foglalkozni. De ha mégis, vonj le téves következtetéseket, hiszen egy hivatalos/állami szerv csak meg tudja magyarázni, mit miért is tesz. Ehhez simán illik az, hogy utólag már teljesen mindegy mi az ok, bármire visszavezethető, csak a lehető legnagyobb sértést ne Te magad kövesd el...

Kedves SGB Buddha,

Írásait rengeteg információval szolgálnak, tudást és hatalmat hordoznak magukban egyenként is. Akár egy-egy cikk elolvasásával is fel lehetne nyitni egy-egy ember szemét/elméjét! Azonban saját tapasztalatom az, ha valaki nem felkészült, mindegy, milyen információt adsz át számára. Egyik ismerősünk a napokban hívott fel azzal, hogy pusztítják az emberiséget, és egy hatalom irányítása alatt vagyunk. Mikor elmondtuk neki, hogy hónapok óta, közel egy éve már említettük, sőt az eltelt időben is átadtuk számára nem tudott mit kezdeni vele. Viszont most megfogta, befogadta. Innentől kezdve hihetlen befogadás nyílt meg benne, és nem azért, mert sci-fiként éli meg, ő nem ilyen emberi lény...

Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy nagyon köszönöm az eddigi kitartásodat, hozzáállásod, és az én véleményem az, bármely információ esetleges ismétlések vagy újbóli körüljárása egyáltalán nem elcsépelt szóismétlés.
...merthogy meglehet, a legkisebb gondolat indítja el a legnagyszerűbb megoldást vagy összefüggés megértését...

Bár kicsit off, a napokban több 2017-es évszámmal kapcsolatos videó is megjelent, a mindennapi életben elérhető önműködő autóktól kezdve a már évek óta működő bionikus testrészek tökéletesítése folyik, gyakorlatilag minden megvan ahhoz, hogy mindebből összerakjanak egy megfelelő támogató hadsereget és azok számára biztosítsanak megfelelő megélhetést, akik arra "jogosultak"...
Persze, ez is vitatható, messzire mentem, de meglátásom szerint mégsem, csak kicsit jobban körbenéztem. És ez még messze nem minden, csak ami fél óra alat elérhető információ...

Nem csak az Elysium, de máshonnan is egyértelmű kommunikáció, nincs szükség a népszerű középosztályra, aki vagy felemelkedik, vagy nem, de döntés helyzetben van. Ez nem jó számukra, mert lehetőséged van dönteni, mitöbb, gondolkodni...

Válasz
Válaszok

Csaba Barát2013. augusztus 27. 18:52
usának a gyakorlatban bárhol szabad embereket mészárolni és mindenféle bűnt elkövetni, rájuk nem vonatkoznak a szabályok, ezeket a szabályokat a gyenge országoknak találták ki, még egy gagyi egyezményt sem írnak alá, magasról tesznek mindenkire, nincs értelme bele menni a jogi dolgokba mert kapásból tesznek mindenre ami nem kedvez nekik, a törvény felett állnak

Válasz

ultras bkv2013. augusztus 27. 19:50
Szia Buddha...szíriában mi van egyáltalán,ami kell az usának???olaj?földgáz?..
vagy csak próbálgatnak valamit kicsiben,amit aztán nagyban is fognak a közeli jövőben???

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 20:01
Hát sok-sok indok van, kérdés melyik a valós...

1. Kell valami ami tompítja az emberek haragját ha kitörne a gazdasági válság. Ez már kipróbált forgatókönyv.

2. Ha ott balhé van, nehezebb olajhoz jutni, ergo fölmegy az ára. A dollár pedig ugye petro-dollár, tehát az eléggé jól jön nekik.

3. A színjátékkal ellentétben azért szerintem az oroszok sem bánják annyira a dolgot. Nekik bármi jól jön ami gátolja az olaj-/gázvezeték építését. Nekik most így tök jól van Európa függősége az orosz gáztól. Valamint az áremelkedés nekik is jól jön exportőr lévén.

De még tuti van más is... Irán pl. Meg úgy összességében a balhé. A hadiipar komplexum olyankor jól keres...

Egy szó mint száz: pénz. :)


Moltez.M2013. augusztus 27. 22:30
Ebben a cikkben felvetődik még egy lehetőség, véleményem szerint a legélesebb mind közül: http://www.hidfo.net/2013/08/27/egy-sziriaban-gyilkolo-zsoldos-portreja

Fontos tudni azt is, hogy Oroszországban igen jelentős olajkészletek vannak. Abban biztos vagyok, hogy hazájukat és érdekeltségeiket meg fogják védeni, bármi áron!


SBG Buddha2013. augusztus 28. 1:07
Ez most tényleg NEM AZ OLAJRÓL szól ! Szíria esetében egyáltalán nem. Illeszkedik az ősi tervbe, az pedig Izraelhez kötődik, mint egy kipipálandó epizód.....


SBG Buddha2013. augusztus 28. 1:15
Természetesen az egész térség destabilizálása és szétmorzsolása egy régebbi tervnek a része, melynek középpontja ki más lenne, mint Izrael. Illetve az államot és a népet felhasználó erők.... Ezt csak azért mondom, mielőtt bárki azt hinné, hogy pusztán egy zsidó nép mozgatja ezt, mert nem.
Ezek a tervek már akkor is léteztek, mikor még az az állam nem is létezett. Létrehozni is a tervek miatt kellett....

Jelenleg:
Szíriát, azért verik szét most, mert Irán felé nagyon fontos lépés.
Másrészt az Izraelben elnyomott, Apartheid-rendszerben koncentrációs táborban élő palesztinok szabadságharcának támogatója két erő: A Hamasz és a Hezbollah .
Ezeknek hátországa és fegyverellátója a környező országok: Szíria egyrészt, másrészt Libanon.

Északra a Golán-fennsík irányába is akar terjeszkedni Izrael, ott viszont már Szíria van, amit éppen szétrombolnak.... Délen Gáza után pár kilométerre a Sinai félsziget irányába pedig Egyiptom van, amit szintén szétrombolnak.....

Albert Pike lassan örülhet, hogy elég jó lefektette 1871-ben a három világháború céljait is és eddig egész tökéletesen valóra is váltották a folyamatot (aki nem tudja, az oldalon szintén ez megtalálható)....

Válasz

lollol2013. augusztus 27. 20:16
Az usának és a többieknek pontosan mi köze is van ahhoz, hogy a szír hadsereg milyen fegyvereket vet be a terroristák ellen?

Válasz

Quedra2013. augusztus 27. 20:33
Hm... megin egy kis félnivaló, meg farokméregetés. Remek is az ilyesmi.

Persze... azon elgondolkodtam kissé, azok a öltönyös csókák, akik oly nagy lendülettel tudnak szövegelni, mutogatni, fenyegetőzni, háborúkat indítani, stb, stb... Vajon mihez kezdenének a helyzettel, ha valaki egy baltát meg egy pajzsot nyomna a kezükbe, oszt szépen megmutatná nekik merre, meg kit üssenek? Nem a világ másik végiről pampogni, meg gombokat nyomkorászni, meg más farkával verni a csalántot, hanem odamenni, oszt elvenni, amit akarnak? Hamán mindenáron ez ilyen játékokat kedvelik...

Ügyes dolog is ez a fejlett civilizáció. Legalább ipari méretekben lehet gyilkolászni, ha valaki kajla tekintettel bámul a másikra. (Remek dolog is a humánok közé tartozni! Ilyenkor érzi csak az ember igazán.)

Válasz

egy nyugati ember2013. augusztus 27. 20:50
Az usa jol teszi amit tesz es tamogatni kene nem ellendzenveskedni.

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 20:57
Hát akkor támogasd. Lehetőleg Damaszkusz főterén, egy nagy plakáttal a kezedben. :)


nyirtass2013. augusztus 27. 21:37
@egy nyugati ember

Nem tom mit szólnak ehhez a testvéreid, amikor Irán megszórja őket egy kis atommal?


Attila Molnar2013. augusztus 27. 21:43
Csatlakozom az elozo komenthez..
Mi a feszkes feneert akar az usa lehetolog eggyetlen nagyhatalom lenni az egesz vilagban?????
ha van ojan barom aki tamogatja az "Hát akkor támogasd. Lehetőleg Damaszkusz főterén, egy nagy plakáttal a kezedben"
A baj,hogy senki nem gondol a gyerekekre,a gyerekeinkre,hogy ok fognak a legjobban szenvedni...


Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:58
usának van olyan terve ami szerint nyugat európát is szét kellene bombázni


Csaba Barát2013. augusztus 27. 23:10
max akkor fogom usát támogatni ha magyarországot akarja a világ élére tenni


lollol2013. augusztus 27. 23:39
Az a vicc hogy izrael is vet be vegyi fegyvereket palesztínok ellen, ráadásul náluk ez megszokott napi dolog. Viszont ez senkit sem érdekel.


Csaba Barát2013. augusztus 27. 23:46
nem az a lényeg hogy érdekli-e az embereket vagy hogy menyien tudnak róla, hanem hogy tudnak-e tenni ellene


lollol2013. augusztus 27. 23:54
Az a vicc hogy izrael is vet be vegyi fegyvereket palesztínok ellen, ráadásul náluk ez megszokott napi dolog. Viszont ez senkit sem érdekel.

Válasz

pléhbános2013. augusztus 27. 20:54
A CsendesBoszik egészen jól látják a helyzetet szerintem.
Másrészt a propaganda-gépezet igen - még mindig olajozottan műxik.
És vannak olyanok, akik rögtön be is kajálnak minden álhírt. Ez a 48 óra is csak rémisztgetés, és sajna vannak rá vevők.
De a hisztériának legyen vége! Mondom én, mert számomra fontos, hogy így legyen.
És akinek még az , ők is mondogassák , nem kell üvöltözni, de mondani kell.
Aki boldogan akar élni az fejezze ki ebbéli óhaját tisztán és világosan és ne úszítson!
Köszönet!

Válasz

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 21:00
http://www.youtube.com/watch?v=rXLeND1NURI - elvileg megint lebukott a false flag cuccos...

Persze a logika eddig is ide vezetett, de most már van ilyen bizonyíték-féleség is.

Válasz

Csaladiauto2013. augusztus 27. 21:57
Emberek, bocsánatot kérek, és azt hiszem, itt mindenkinek illene megtenni, akinek véleménye van ehhez, hiszen
SGB Buddha már beszélt erről, csak nem figyeltünk eléggé...

http://vilaghelyzete.blogspot.hu/2012/06/sziriaban-az-amerikai-cia-es-brit-mi6.ht ml

Válasz
Válaszok

Csaladiauto2013. augusztus 27. 22:09
Elnézést, a neved rosszul írtam,..
Siettem...

SBG Buddha

: )


SBG Buddha2013. augusztus 28. 1:29
Nem kell bocsánatot kérni. Én azért beszélek már több, mint két éve erről, hogy felébresszem az embereket az egész folyamatra és valóságra. Az csak előny, hogy tudok dolgokról és ezzel próbálok segíteni nem csak informálni, hanem talán felkészülni azoknak akik ezt időben komolyan vették. A többség akkor fog rohangálni körbe-körbe, amikor már minden édes mindegy lesz...

De ez ellen nem lehet tenni és megmenteni sem. Mi igyekeztünk minél többet megmenteni ezzel a "tevékenységünkkel" és tízezernyi óra aktivitással.

Semmi sem biztos és a jövő nem eldöntött. A célok és a folyamatok viszont igen és azokat végre is fogják hajtani. A magabiztosságom, ami miatt akár a kritikákat is tűrtem, pont ebből fakadt, hogy tudtam, mert a mozaikok mutatják....

És igen. Sokan elfelejtik, hogy lemondott már azóta a Pápa, amiről majdnem 9 hónappal előtte írtam. És igen, szétrombolták Líbiát, Egyiptomot immáron és Szíria következik.....

Igen erről írtam már jóval hamarabb, hogy talán hátha...vagy netán segít megérteni és lépéseket tenni......

Én ennyit tudtam. A félelemkeltős, pánikoltatós, meg NEM a galaktikus főderáció megmentésére váró SBG Buddha.....

És tudom, mert még ma is van, aki azzal jön,....
"Jó, de hát az Olimpián sem történt semmi"..... Erre mondom én azt, hogy Oké... Hagyjuk akkor inkább a világ dolgait......

Meglátjuk.... "Nincs végzet. Csak ha bevégzed"...Bocs, hogy ironizáltam egy kicsit.....

Válasz

hulivuli2013. augusztus 27. 22:15
Obama, ill. az őt mozgatók ugyanazt a hibát(?) követik el, mint Bush Irakban.
Annak idején is megvolt az irányított casus belli, 9/11, iraki (kamu)atom, most ez a sunyi gáz. Hogy milyen következménye lett ennek aztán Afganisztánban, Irakban, az tudjuk. Hogy milyen lesz Szíriában az még kérdés. Az amerikaiak erősen ellenzik a beavatkozást, csak 9 % helyesli, dehát Az "USA-ban már nincs működő demokrácia", ahogy Jimmy Carter, volt elnök ezt nemrég kijelentette. Az oroszok távol maradnak, dehogy milyen titkos fegyvereket légvédelmi (S400?) eszközöket szállítottak le Szíriába, azt senki sem tudja.Ezért is gyanús az oroszok nyugodtsága, tartózkodása. Ennek ellenére szerintem nem az USA fog rosszul kijönni ebből az egészből, hanem Izrael.Számára sokkal kényesebb a politikai egyensúlyok borulása.

Válasz

epsion2013. augusztus 27. 22:18
Végül is a sikerül Izraelnek, USA-nak és kebelbarátainak elérni a céljukat. Az usa külügyminisztere kijelenti hogy vannak bizonyítékai a vegyi fegyver bevetésére a szíriai kormányzat részéről, de majd később mutatják azt be.
Ez ugyan az mint Szaddamra ráfogták hogy atombomba kísérleteket folytat, de végül kiderült hogy nem igaz, de ez már senkit sem érdekelt.

Amire az odaérkező bizottság nem fog odafigyelni:,
Tudjuk hogy az a terület ahol a vegyi támadás történt azt a szíriai lázadók ellenőrizték.
Vajon hány lázadó halt meg, vagy kapott mérgezést ebben a támadásban?
Lehet hogy egy sem?
Jó előre olajra léptek mert tudták hogy nagy balhé lesz?
Erre nem lesz kíváncsi az "elfogulatlan" bizottság, mert ha ezt is megvizsgálnák akkor kiderülne hogy maguk a lázadók robbantották fel a vegyi fegyvert.
Átlátszó trükk, de sokaknak ez majd még az életükbe fog kerülni.

A taktikán nem változtattak, mert bármilyen ürüggyel elfoglalhatnak országokat, mert kell az olaj és mivel egyre kevesebbet tudnak kitermelni, vagy egyre drágábban és olaj nélkül bizony az USA-ban már rég polgárháború folyna, meg aztán a "gyönyörű" világgazdaság is összeomolna.

Az Oroszok meghúzzák a vállukat, hát milyen szövetséges ez, vagy van valami a háttérben amiben nagyon bíznak.
Tudjuk hogy elég jól felfegyverezték Szíriát, de azt nem tudhatjuk hogy milyen új katonai technikát kapott mostanában az Oroszoktól.

A tervezett két napos rakétatámadás Szíria ellen nem biztos hogy eléri a célját, ha jól működő Orosz rakétaelhárítással rendelkeznek ez bizony csak egy pár rakéta célba érését jelenti a többi megsemmisül.
Tehát valahogy nem hiszem hogy az oroszok egy vállrándítással elintéznék a szövetségesüket.

Nos, persze vannak más utak is de Szíria elfoglalása stratégiai fontosságú mert most már nyitott kapu Iránra.

Ami érdekes nem hallani iráni hangokat, ez számomra érdekes és nem hiszem hogy Irán is csak úgy feláldozná Szíriát mert ez már közvetlen veszélyt jelentene a számára.

Vajon Szíria milyen válaszadásra képes? Mert ez is fontos.
Egy pár usa hajót azért elsüllyeszthetetlenének.

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 22:26
Elvileg egy lázadó sem halt meg. Tehát jó volt a "sejtés".

Az oroszok pedig szerintem csak látszólag kussolnak. Mégpedig azért, hogy még véletlenül se lehessen rájuk fogni, hogy ők is provokálták az USÁt. Hagy sározza be magát Amerika a nagyobb katonai mozgásokat beindító akciókkal. Ők meg majd lépnek ha már megvolt az első vér. Addig pedig békésnek és diplomatikusnak mutatkoznak.

De ez persze mind csak a színpadi mutatvány. Az olajárak emelkedése érdekszövetségben tartja az USÁval. Aztán meg lehet hogy nem is... :) Hamarosan kiderül.


Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:53
az oroszok egyszerűen félnek usától, a nagyobb haderejétől és a zsidó nagytőkések hatalmától (akik sok emberrel ellentétben tudják hogy nagyon fontos uralni a médiát és folyamatosan nyomni a dolgokat)

Válasz

epsion2013. augusztus 27. 22:35
Most találtam: (google fordítás)

Oroszország üzenete Obamának:
Oroszország P-80 Zubr. típusú legfejlettebb szuperszonikus -hadi hajók elleni- cirkálórakétákkal látta el Szíriát. Az USA haditengerészete (NAVY) rendkívül kockázatos esetleges partraszállási vállalkozása tengeri flottája megsemmisülésével járhat.

Van benne két videó is, ezt is nézzétek meg.

http://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=en&tl=hu&u=http://befo reitsnews.com/middle-east/2013/08/russia-sends-obama-a-message-sends-syria-their- most-advanced-anti-ship-missile-system-to-destroy-us-ships-2453706.html&sandb ox=0&usg=ALkJrhhAjcPG7-iyUzIh-KqwU92druTONw


Válasz

Csaba Barát2013. augusztus 27. 22:44
sajnos az a helyzet hogy usa fiatal és bátor,a többiek viszont öregek, lusták, gyávák

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 27. 22:50
Oh, hát akkor minden elveszett! :)

Bár ha beállnál toborzótisztnek...


epsion2013. augusztus 27. 22:53
Ez nem bátorság kedves Csaba, egyre gátlástalanabb vakmerőség, nehogy a kis Szíria letörje a szarvukat, bár úgy lenne.


Moltez.M2013. augusztus 27. 22:57
Az USA és hűbéresei egyetlen lehetősége az, amivel most próbálkozik... El fog bukni.


Légrádi Ferenc2013. augusztus 28. 0:08
ugy legyen


Csaba Barát2013. augusztus 28. 0:40
igen, a fiatal országok sok esetben egyúttal nagyon gátlástalanok is


Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 7:27
Csabi, te ország-pszichiáter vagy? :)

Kína öreg ország, szerinted ők gátlásosak? :)


Csaba Barát2013. augusztus 28. 7:53
kína körülbelül a 2000-ben újult meg fejileg és lelkileg, előtte több ezer évig szinte csak aludtak


Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 8:50
Szóval akkor szerinted mégis létezik olyan dolog hogy lélek? :)

Több ezer évig aludtak és alvajárók építették a nagy falat... :) Nem lett volna kissé nagy falat? :) (Na jó, ez gyenge volt...)

Lényeg a lényeg nem állom meg, hogy föl ne hozzam: Csabi megint annyi baromságot beszélsz... mint szoktál. Szerintem térj vissza a homokozólapáthoz. Szerintem... ez a geopolitika meg egyebek egyértelműen túl vannak a korlátaidon. :)

De ha tévedek még mindig lehetsz miniszterelnök miután kivégeztetted az összes képviselőt meg a lakosság felét börtönbe dugtad. :)


Csaba Barát2013. augusztus 28. 9:33
nem létezik olyan romantikus, emelkedett dolog hogy lélek, a lélek szó alatt egy összetett érzelmi és felfogási dolgot értettem

én kurva nagy okosságot írok, te vagy az aki nagyon hülye hozzá, és ezért azt hiszed hogy hülyeség


Csaba Barát2013. augusztus 28. 9:36
amikor a fideszt védelmezted és a bűneit, akkor már rögtön kiderült hogy semmi keresni valód a politikai hozzászólásokban

Válasz

IlluminátusHánter2013. augusztus 27. 23:53
Jaj Buddha mindjárt szenté avatod itt nekünk Khadafit. Mert a luxus prostikkal henyélő, pedofil hajlamú Khadafi az valójában egy finom úriember volt aki bátran szembeszállt a háttérhatalommal?

Válasz

IlluminátusHánter2013. augusztus 28. 0:01
Az se világos, hogy voltaképp mi ez a nagy szíria szeretet? Ugyanolyan szedett vedett ország mint pl Izrael. Soha nem is létezett területén a legkölnbözőbb nációk uralkodtak. Volt Babiloni terület, Méd, Perzsa, Görög, Római, Arab, Szeldzsuk, Mameluk, Oszmán, majd francia gyarmat. Északi területeire Törökoszág joggal tart igény, ugyanis az az övé. Ha fellapoztok egy atlaszt láthatjátok, hogy határait egész konkrétan vonalzóval jelölték ki az angolok és a franciák. Ha megszünne létezni kevesen hiányolnák. Főleg az ott élő kopt keresztény közösségek. Szír nép gyakorlatilag nem létezik, lakosai nagy része arab, rettegésben tartják az őslakos asszírokat és kurdokat.

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 7:26
A "szeretet" azért túlzás... az USA nélkül is van baj azokban az országokban. Meg hát évszázados felforgató akció zajlik arrafelé. Viszonylagos rend csak ott van, ahol tövig benyaltak a nyugatnak (szaúdiak). De azok meg általában a legvéresebb diktatúrák. Szóval alapállásból elég nehéz szeretni ott bármit is. Ami miatt Szaddam meg a kollégái áldozatként kerülnek terítékre, az az hogy rajtuk keresztülgyalogolva valósítják meg a terveiket. Valószínűleg nem is véletlen, hogy ilyen vezetők vannak arrafelé. Hiszen enélkül végképp nehéz lenne bárkibe is belekötni. Akkor meg hogyan mennének oda hadakozni? Kell a hivatkozási alap...

Válasz

Elmélet2013. augusztus 28. 0:17
Mindenki USA-ról beszél. Hm Hogy is van ez? "Nem a befőtt teszi el a Nagymamát"? A befőttet Izraelben főzték...

Válasz

baggio norberto2013. augusztus 28. 0:53
Azt kellene meglátni végre, hogy itt nincsenek országok, elnökök stb. Igy nincs USA sem és nem ö akar irányîtani hanem akik mögötte állnak.. Már régen megmondtãk: szinhâz az egész világ... Ott is vannak sugok, rendezök, fövilágositok, öltöztetök, smikesek, kellékesek.. stb.. Öke sosem látod, csak a végeredmênyt..Nekik csak a péncsinâlâson jár az eszük, és lássuk be remek érzékük van ehez és a tömegmanipuláciohoz... Itt az a lényeg hogy mindenkit adossâgba taszitsanak és már majdnem a célnãl vannak.. Ês senki nem tesz semmit.. Pedig lenne megoldás.. Ha több millio vagy inkâbb milliárd ember kimenne az utcára egyszerre ès mondjuk kivenné az összes létezö vagy inkâbb nem létezö adosságbol es a semmiböl létrehozott számlapénzét ( amit nem tudnának mindenkinek kifizetni mivel nem is létezik! akkor rájönnének hogy nem is vagyunk annyira hülyék mint gondoltâk... Nem kéne rabszolgaságban élni senkinek, ha azt az idöt energiât és tudást (szándékosan nem irtam pènzt mert arra semmi szügségünk, csak elhitetik hogy van..!), amit az öldöklésre fegyverekre manipulâciora stb rditanak, nem kéne senkinek dolgoznia.. A technologia mâr réges rég megvan hozzá.. És a legfontosabbb hogy a szennyezö és véges szénhidrogén alapu társadalmat fel lehetne vâltani a NULLA károsanyag kibocsâjtâsu megujulo energiâval... Mâr legalâb 50 èbe.. !!

Válasz
Válaszok

pléhbános2013. augusztus 28. 8:44
Hát pfff baggio esetleg elmesélhetnéd azt is , hogyan szerveznéd meg azt a milliós vagyinkább milliárdos utcára vonulást, amikor azok vannak többségben, akik NEM AKARNAK változtatni a mai állapotokon.
És mondhatod azt, hogy hülyeség, de egy kérdést tennék fel neked: Te amikor az utcán jársz bele nézel az emberek szemébe, vagy csak elnézel mellettük, mint a többség? Mert ha belenéznél mindenki szemébe ott találnád a választ arra, hogy ki mit gondol arról a bizonyos utcára vonulásról.
Lehet persze elméletben fejtegetni meg rejtegetni, de a valós tényeket a saját közvetlen környezetedben látod - vagy nem. Bocs hogy egy kicsit goromba voltam, nem személyes... csak az üzlet...

Jah mint a 'bankár' fejtegette: a jó üzletember arról ismerszik meg...
Hát... bár NE lenne annyi hiperokos képzett bankguru meg űzletember (buzinesszmen). És persze attól nem olyan biztos az, hogy nélkülük rögtön a kőkorba zuhannánk vissza. Most nem keresem meg a 'bankár' "értékes" sorait csak ide bebiggyesztettem, mert aktuális.

Válasz

arpiel2013. augusztus 28. 0:59
Illuminátus, mekkora badarságokat beszélsz ? "Ugyanolyan szedett vedett ország mint pl Izrael." Biztos nem voltál kint, én voltam itt is ott is. Sokkal inkább hasonlít Izrael Magyarországhoz mint Szíriához. Próbálnál meg a Szíreknél csókolózni az utcán meg folytathatnám. De hát a programzásba belefér bármekkora túlzás.

Válasz

arpiel2013. augusztus 28. 1:04
Most a hitetlenek és a nevemre kognitív disszonanciát megélő hozzászólókat kérem fordítsák el fejüket. Ki hallott arról, hogy az antikrisztus Szíriából fog származni (rajtam kívül) ? Mert ebből még az is lehet...

Válasz
Válaszok

Per Spegulo2013. augusztus 28. 10:06
Ez csak Nostradamus bizonyos sorainak egyféle (szerintem helytelen) értelmezése. Annyit tudunk róla, hogy Mezopotámiából jön, egy folyótól, egy kisebb csapat élén.

Válasz

Czilyo Gabor2013. augusztus 28. 7:19
Nem tudom az USA-n kívül valaha dobtak e le atomot lakott területekre?Ők minimum kétszer megtették!Valaki vissza lőhetné már nekik!

Válasz
Válaszok

Elveszett Kereső2013. augusztus 28. 7:20
Az tényleg tök jó lenne... -.-

Válasz

Csontos Ferenc2013. augusztus 28. 7:46
Érdekes de a zsidokon valaki elgoondolkodott? olaj sziriában ugyan már ,pénz felejtős,több ismerösőm van akik szíriából érkezet az elmult pár évben s monda évekkel ezelött hogy hát ott most annyira nem jó sőt igazából baromi szar a helyzett de kit érdekell a tv-ben nem mondják ergo nincs is úgy,Amerika az elmult 10 évben játszotta az igazság tevőt akárhova mentek csak szétbasztak mindent megöltek gyereket, nőt, családapát,persze vannak fanatisták köztük akik a hittük miatt csöppet elvontak de az az amerikai katona aki egy OSTOBA parancs miatt emberek százait öli meg az nem terorrista?hát nem sőt facebokon ünnepelt hős na itt a gond, ezen kéne elgondolkozni .Mindenki tudna hadakozni de miért mindig csak egy ország teszi az az idiota sötét amerikai nép azért mert mi hagyjuk s behodolunk nekik

Válasz
Válaszok

Csaba Barát2013. augusztus 28. 7:50
mi nem hódolunk be nekik, meg ezeket kb. mindenki tudja, csak az ország vezetők hódolnak be

Válasz

Tibor Grand2013. augusztus 28. 8:50
Irán nem marad ki.

Friss hír:

Iránba repült Bassár el-Aszad szíriai elnök és családjának több tagja - közölték izraeli honlapok egy libanoni újság értesülését.
A siíta Hezbollah szervezethez közel álló libanoni An-Nahar című lap internetes oldalán - meg nem erősített iráni külügyminisztériumi forrásokra hivatkozva - azt állította, hogy Aszad repülőgépe kedd este váratlanul Teherán nemzetközi légikikötőjében landolt.
A gép fedélzetén tartózkodott Aszad elnök, valamint családjának és kormányának több tagja. A cikk szerint a szíriai államfő azért utazott Teheránba, hogy az esetleges amerikai csapásra adandó szíriai válaszról tárgyaljon az iráni vezetőkkel.
A jelentés nem közölte, hogy Aszad mennyi ideig tartózkodik majd Teheránban.


További részletek: http://kuruc.info

Válasz

Per Spegulo2013. augusztus 28. 10:02
Csak egy megjegyzés: Szaúdi-Arábia egy mesterséges állam, az állam minden lényeges ismérve nélkül, csak egy hatalmasra nőtt sivatagi rabló família hitbizománya, nem ország, amely csak azért jött létre, hogy a török hátában legyen egy szervezett diverzáns csoport az első világháborúban. (Lsd. Arábiai Lawrence kalandja) Ez a kaland, SZA léte is maximálisan jól mutatja az állítólagos nyugati (jelenleg: amerikai) szakértők született ostobaságát.
Másodszor pedig nem szunnita és nem is síita.
Szaúdi-Arábia wahabbita-szalafita. Minden szunnita tiltakozna, ha SZA-t valaki szunnitának nevezné. Ez valójában az iszlám egy bálványimádó szektája, aminek az iszlámhoz annyi köze van, hogy az innen küldött gyilkosok Allahu-akbar-t kiabálnak.

Válasz
Válaszok

pléhbános2013. augusztus 28. 11:10
Hátja sivatagi kígyófajzat és az usával jó haverok, mert hát s-t-nista a s-t-nistával jól kijönnek.
De a megoldás szerintem nem politikai hadszímtéren keresendő.

Ellenben aki békés boldog életre vágyik az szerintem kezdje a szívének tisztításával, a negatív érzelmeinek leépítésével, mert eggyé kell forrnunk. Egy szívként kell egymásért, és nem egymás ellen dobbannunk.
Addig nem lesz az ámokfutáshoz hasonlító csillivillizált életünknek vége.

Válasz

Norbert Gulyás2013. augusztus 28. 10:06
Ézsaiás könyve:17:1 "Jövendölés Damaskus ellen. Ímé Damaskus városa elpusztíttatik, és romok halmává lesz;"

Válasz
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
Szíria háború?
  2013-08-28 11:42:40, szerda
 
  48 órán belül elindulhat a Szíria elleni támadás, mely döntő fontosságú lesz a világ és Közép-Kelet modern kori történelmében"


Az arab világban egyik legismertebb folyóirat, az Al-Quds al-Arabi szerkesztője Bari Atwan írta ki az előbb Facebook-oldalára a fentieket.
Semmi meglepő nincs már ebben, ha a percekkel ezelőtti híreket nézzük meg.

Nagyon magas a kockázata annak, hogy erő alkalmazására, azaz katonai támadásra kerül sor rögtön a vegyi támadást vizsgáló bizottság távozása után.


Ahogy Obama elnök úgy dönt, hogy elindítja a támadást Szíria ellen, válaszlépésként gyakorlatilag bármi elképzelhető és okozhatja azt, hogy a világ hirtelen a III. Világháborúban találja magát - írják. Előfordulhat, hogy Szíria szövetségesei : Oroszország, Kína és Irán csak erre vár...

Nem mindegy, ki teszi meg az első rossz lépést, hiszen ő a felelős azért, hogy elszabadul a pokol és onnantól már senki nem kérdezi, hogyan is történhetett ez, azonnal életbe lépnek a nagyhatalmi érdekek és régi tervek, melyek valóra válhatnak a régi világ romjain.....

A vizsgálattal párhuzamosan Obama katonai és politikai vezetőkkel egyeztetett már és Augusztus 26-án Ammanban az USA, Franciaország, Nagy-Britannia, Szaúd-Arábia, Katar katonai vezetése találkozott. Vélhetően kijelölte már a lehetséges célpontokat, a repüléstilalmi övezetet és a stratégiát.

Még ugyanazon a napon, hétfőn Lavrov külügyminiszter bejelentette, hogy Oroszország nem fog senkivel háborúba bocsátkozni Szíria miatt, ezzel hallgatólagosan elfordította a fejét ....
Ez az elbizonytalanodás és megszeppenés az oroszok részéről kísérteties hasonlóságot mutat a mintegy egy évtizeddel ezelőtti, Irak esetében látottakkal.
(magyarul : vállaljátok ti a felelősséget azért, amit tesztek és a következményeiért is ....)



"Oroszország senkivel sem fog háborút vívni Szíria miatt" - mondta Lavrov orosz külügyminiszter

Viszont "a NATO fenyegetése, hogy ENSZ felhatalmazás nélkül bevonul Szíriába, az egy veszedelmes út. Hisztériakeltés folyik azok részéről, akik a katonai beavatkozást támogatják" - tette hozzá.

Megjósolni a dolgok kimenetelét jelenleg szinte lehetetlen. A megfélemlítés már megkezdődött, ami ugyanígy volt Irak és Líbia esetében is. Erre még Lavrov is azt mondta, "ezek után várhatóan egy támadás következik majd".

A Nyugat politikája rendkívül aggasztó és csak kritikát érdemel, hiszen mindaz, amit elindított az USA / Izrael vezényletével Irakban, Afganisztánban, Líbiában gyakorlatilag elpusztította a régit és semmi mást nem hagyott maga után mint káoszt és megoldatlan helyzetet.

Szíria viszont sok szempontból más: Nem csak az a fő probléma, hogy egy szuverén ország törvényes vezetőjét, Assad elnököt akarja az agresszorként tevékenykedő nyugat eltávolítani 1. először polgárháborúba taszítással (CIA felforgató tevékenység és idegen zsoldosok segítségével) majd 2. NATO-erők bevetésével és az ország megszállásával.

Ugyanezt láttuk Kadhafi és Saddam Hussein ellen is. Évtizedekig együttműködtek és behódoltak a nyugatnak. Kadhafi teljes átláthatóságot biztosított, leállította a vegyi fegyverek gyártását, nem volt atomprogramja.
Két "rossz" dolgot tett:
- Felfedte, hogy komoly pénzekkel segítette Nicolas Sarkozy elnök megválasztását és kampányát.
- Valamint javasolta, hogy át kell térni az arany-alapú fizetésre, mert a FED-től kibocsátott adósság-alapú dollár nem ér semmit, csak egy papír és az arab országok az olajukat nem adhatják egy értéktelen fecniért cserébe.

Ezt követően Franciaország nagy hangú buzdításával az USA meg is indította Líbia ledózerolását...... Ezen elpusztított infrasrtuktúrájú országok azóta amerikai, brit és francia cégek újjáépítésének helyszínei és a CIA által irányított Al-Kaida sejtek bázisai lettek kivétel nélkül.

Joggal tehetjük fel a kérdést: Hogyan kerül a képbe ennyire a szunnita Szaúd-Arábia ?
A gazdasági-katonai érdekeken kívül a választ könnyen megtalálhatjuk:
Hiszen a legárnyaltabb és mégis legfontosabb tényező a térségben a siíta -szunnita szembenállás. A sííta Szíria és Irán az egyik oldalon, a szunnita szaudiak, Katar a másik oldalon.
És most egyetlen mondattal el is intézem a legfőbb mozgatórugót a térségben: ennek neve Izrael.....

Mai hír:


Barack Obama amerikai elnök nem mérlegeli a katonai beavatkozás lehetőségét Szíriában. A The Washington Post szerint, az amerikai kormány két napos rakétatámadást tervez az ország ellen.

A lap megjegyzi, hogy a Fehér Házban ezt a döntést ideálisnak és nevelő célzatúnak tartják. Az USA nem akar egy elhúzódó katonai akcióba keveredni Szíriával, azonban meg akarja előzni, hogy újabb vegyi fegyvereket vessenek be.

A lap értesülései szerint, az USA hadserege kész megkezdeni a rakétatámadást, amint erre parancsot kapnak.

Oroszország sajnálkozását fejezte ki, hogy az USA megszakította vele a kétoldalú tárgyalást hétfőn este Szíria ügyében.

"Aggodalmunkat fejezzük ki amiatt, hogy a Biztonsági Tanács megkerülésével akarnak katonai beavatkozást indítani egy szuverén ország ellen. Ez újabb szenvedést hoz majd Szíriára és katasztrofális veszélyhelyzetbe sodorja z egész térséget és súlyos következményekkel jár Észak-Afrika és a Közép-Kelet államaira."




Az USA külügyminisztere, John Kerry Szíriával kapcsolatban bejelentette, hogy a szíriai kormány - aki megpróbálta eltüntetni a bizonyítékokat - tehető felelőssé a vegyi fegyverek bevetéséért. Hozzátette, hogy ez nem maradhat büntetlenül.
,,Vegyi fegyvert valóban bevetettek Szíriában, amiért Bassár el-Aszad hadserege a felelős" - mondta Kerry.A szíriai kormány bejelentését, amely szerint nincs köze a vegyi fegyver bevetéséhez cinikus próbálkozásnak nevezte, amivel az igazságot akarták elfedni.

Az amerikai külügyminiszter elmondása szerint, az amerikai kormány nyilvánosságra hozza a bizonyítékokat az üggyel kapcsolatban. ,,Rendelkezünk bővebb információval, amit a szövetségeseinkkel együtt közzé fogunk tenni" - foglalta össze Kerry.

Franciaország elnöke pedig ebben a pillanatban /17:45/ jelentette be, hogy készen áll a támadásra és csatlakozik a háborúhoz (csak ezt politikusi nyelven úgy mondják:" készen áll, hogy megbüntesse a vegyi támadás felelőseit" )






Működik a propaganda és hazugság-gépezet, ami egy cseppet sem javít azon a tényen, hogy a világ a vesztébe rohan.... Illetve mi mindannyian tudjuk, hogy a tervek része mindez.... (SBG Buddha  VilagHelyzete.com 
 
 
0 komment , kategória:  Hirek a világból  
     1/5 oldal   Bejegyzések száma: 43 
2018.03 2018. április 2018.05
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 1 db bejegyzés
e év: 6 db bejegyzés
Összes: 3052 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 38
  • e Hét: 4085
  • e Hónap: 18306
  • e Év: 77254
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.