Regisztráció  Belépés
katalinkohut.blog.xfree.hu
A szeretet mindent meggyógyít, a szíve szétterjeszti önmagát a világmindenségben H. Kohut Katalin
2017.03.07
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 4 
Petőfi Zoltán és Petőfi Sándor szocializmusa forradalomként
  2017-03-14 19:14:39, kedd
 
  Petőfi Sándor egykori Illés szekere csillagrendjéből ered szerbiai szerb nyelv előtti magyar nyelvi időből, mint egyszeri szabadságharcosa a magyar népnek. Később már lenni, vagy nem lenni szólásból leninizmust kezdtek játszani szocializmusként annyira régen, mint amilyen régi a kínai horoszkóp igazság bajnoka, a kutya. Mostanáig a leninista szocializmust Képes történelem berendezésével ismételték állandóan Oroszországban, ezer éves szocialista iskola berendezésével minden világrészben tökéletes magyar nyelvvel, dr. Szmisz állandó körzeti orvossal, Margitka asszisztensnőjével, Godzsák Ildikó nemi csapásával a sátánnak, mint sátán feleségével, aki mindig összezúzza a szocialista iskolát.

Petőfi Sándor fotóját mellékelem, melytől megijedtem, mikor megláttam, hogy nagypán népe már létrejött a Kossuthi időben, így hajtották végre kecskeszakáll viselésével karmikusan megszülettetve őt a szabadharcát a magyaroknak állandóan, hurcolva magukkal, mindaddig, míg meg nem halt. Népe megtalálta sírját egykori Forró községben a Hegyközben.

Petőfi Zoltán 1898-ban született, Zee, a tökéletes magyar nyelv ismerője szerint már a 13. reinkarnációja volt annak a Petőfinek, amelyik együtt jár Godzsák púpossal, mint a Teve utcai rendőrséggel, teve van egy pupu, van két pupu operett alapján egykori sivatagot győzték le közösen, így került a púp a hátára. Godzsák Ildikó rozsdahangú, szélkakas nyikorgása volt a sátoraljaújhelyi Kovács Öcsi hívő pulyaszeplősítő házára tett szélkakasának Illésnek, amelyik beöltözött kakastaréjjal kakasnak Kohut néven, állandó nyelvi ellenségeket hozva így a németek helyett a Kohut emberek ellen, magyar nyelvi csapásokat.

Godzsák Ildikóval együtt járt Petőfi Zoltán, a már általam megtalált és feltett Így élt Petőfi könyv alapján szamárpadba került pulyaszeplősítőként Godzsák Ildikó, nem lehetett hozzá szólni egy hétig, ez volt állandóan a büntetése, ahelyett, hogy megvizsgálták volna az ezer év alatt egyszer is, mit jelent az állandó világot járt szocialista iskola a tökéletes magyar nyelvvel.

A pokol angyalai a miskolci II-es elmeosztályról megtalálták Petőfi verseit, szétosztották maguk között, de féltek a szerepektől, ezért ezeket is Vénuszon hajtották végre, mint a Mondd mit érlel annak a sorsa kezdetű versét Lőrincz Gabriella Vénusz áldozónak a romániai Szépasszony völgyi egyik szereplőként, így csinált karriert a többi szépasszonyával együtt állandóként hollófekete hajjal Románia áldozásommal.
A pokol angyalai építették a Metrokat, közben a pocok, börtön tolvaj, üregi nyulak, s mindenféle állata a Talmudnak, börtön bűnözők végig lopták először a Balatont, majd Markó kezdetével a börtön fajtalankodóknak az egész világot, nem mentek vissza már leplezéskor sem, hogy iszonyatot műveltek a börtönükkel.

A segesvári csatája Romániának történelemként már meghaladja a józan észt, akár az etel-közi pincér Etel berendezésével kitalált Etel-köz, a hét vezérével a bolond református honfoglalóknak.

Mellékelem tehát Petőfi Sándor kecskeszakállas fotóját és Petőfi Zoltánét is a jövő történelme miatt. Az általam felsorolt nevek állandó apokalipszisét jelentették Magyarországnak, így maradnak fenn a történelemben.

2017. március 14.







 
 
0 komment , kategória:  Március 15-i Nemzeti Ünnep  
Petőfi Sándor szamárpados ismétlése 1958. óta Petőfi iskola
  2017-03-11 12:25:03, szombat
 
  Petőfi Sándor, egykori csillagrendi földönkívüli rendjét megtámadták a jelenlegi edelényi borsodiak, jelenlegi Sissys osztrák Rákóczi térrel, csonkítással. Berendezték az ezer éves sátán feleségével, Ildikóval állandóan ismételve az egykori szocialista iskolát a sátoraljaújhelyi Petőfi Sándor Kodály zenei osztályban az általam megreformált tökéletes magyar nyelven. Itt történt meg, hogy az Így élt Petőfi általam felfedezett, aláhúzott könyvnek nagybetűvel kommunikációs kivégzésem közben írt aláhúzásokat a szamádpadjával együtt sátán feleségének, Ildikónak, mint szomszédomnak és osztálytársamnak, aki nyikorgó rozsdafazék hangon beszélt, mert állandó Kohut kakas kukurikúnak szólított magyar nyelvi nemi kivégzője volt a szocialistáknak, amiért mindig összerombolták ezer évig a szocializmusát egykori Leninnek.

Az aláhúzott nevek, kiadók felelősek mindezek megtörténtéért, mint általában a kiadókat aszerint váltogatták, melyik utcán és névnél járnak éppen, így kezdtek nálunk születésemkor a Honvéd kiadóval.
Szilvássy újhelyi fuvaros Szappanos László szappantisztító sorozataival indultak születésemkor, csak nem tudtam róla, Szilvássy íróval, Szilvássy Annamáriával médiában mentek tovább. Így kell elemezni az összes általam aláhúzott könyvet, melyeket akkor még bizonyítékként elküldtem a helyi rendőrségnek, ügyészségnek Egerbe, meg a polgármesteri hivatalba, több helyre a régi rám adott Zsoldos doktor által mondott kosztümökkel, melyek szerepeket jelentettek, babákkal, macikkal, játékokkal, melyeket nálunk berendeztek, rengeteg bizonyítékkal, mint orvosi papírokkal, melyek szerint az orvosok végrehajtották saját betegségeiket, megkérdőjelezve az orvosi papírokon, hogy övék-e a betegség. Az egykori népem kibogozza nagyon késő már a bizonyítékokat, könyveket, melyeket 2004-es végleges kivégzésemig megírtam nagybetűkkel.
A helyesírást akkor elfelejtettem, most a rengeteg aláhúzott könyvismertetőt végrehajtott történelemmel nincs erőm és türelmem helyesírásilag átjavítani.


ÍGY ÉLT PETŐFI - FEKETE SÁNDOR ÍRÁSA

EBBŐL A KÖNYVBŐL ISMÉTLIK A SZAMÁRPADOT IS AZ ISKOLÁBAN.

A KÖNYVBEN PETŐFI EDDIGI NEVEI: KUN-PETŐFI: KŐRÖSSY, RÓNAI, BOROSTYÁN, SIÓ, DALMA, PÖNÖGEI

AZ ÖSSZES PETROVICS RTL KLUBÉ, ELLENSÉGÜK AZ EMBER, TIK SEM VAGYTOK MAGYAROK CIGÁNYSÁGÁVAL AZ ÉLEN.

HÁROMSZINŰ KÖNYVBORÍTÓ, FENT FEHÉRBEN: ÍGY ÉLT, ALATTA VASTAGABB
FEKETE SÁVBAN - A SZABADSÁGHARC KÖLTŐJE -, VÖRÖSBEN AZ IRÓ NEVE.
PETŐFI KOCKA SZÜRKE SZÍNÉBE VAN HELYEZVE, BAJSZOS ISMERETLEN FAJ,
NEM A RÉGI PETŐFI ARC ISKOLAI FÜZETEKBEN


FEKETE SÁNDOR A KORABELI SAJTÓKON, SAJÁT MŰVEIN, VISSZAEMLÉKEZÉSEIVEL
KORTÁRSAINAK MUTATJA BE PETŐFIT - BARÁTI KÖREIT 1848-AS IDŐKBŐL -.




MÓRA FERENC KIADÓ BUDAPEST, FELELŐS KIADÓ: SZILVÁSSY GYÖRGY,
DABASI NYOMDA, 1982.
+++++++++++++++++++++++
FELELŐS: BÁLINT CSABA, TOVÁBBIAK: F.KEMÉNY MÁRTA, V. NYILASSY MÁRIA, HAÁS PÁL SUPP EMILNÉ, ZIGÁNY EDIT.

17:53 2003.09.30.


vasárnap, 2007. április 1.








 
 
0 komment , kategória:  Március 15-i Nemzeti Ünnep  
Kohut Katalin: Petőfi emléke
  2017-03-11 07:53:16, szombat
 
  Kohut Katalin: Petőfi emléke

Te leszel mindig a letűnt magyar honnak a nagysága,
a nemzeti színű lobogónak forrongó rabsága,
mert szabadság ott van, hol nem lázad a lélek és boldog,
nem béklyózza a szolgaság, sötét, sem gonosz, sem poklok.

Tisztelted az igaz érzést, asszonyt hithű forradalmár,
választani lehetetlen, szív-szerelmed, nagy volt az ár.
Sötétek keresték idegenben helyedet, sírodat,
szeretlek örökké nagy láng elme, emléked fenn marad.

2015. július 31.
 
 
0 komment , kategória:  Március 15-i Nemzeti Ünnep  
Petőfi Sándor: Az apostol gondolataimmal elmesélve
  2017-03-11 06:56:09, szombat
 
  Petőfi Sándor: Az apostol


Petőfi ezt a terjedelmes művét 1848. június-szeptemberében írta.
Nem véletlen a szilveszteri születése a főhősnek, hiszen Petőfi a világszabadságért harcolt maga is, sőt választott hitvese és a szabadság között, a kettőt nem tudta szétválasztani, holott tudjuk, hogy a társadalom legkisebb értelmes egysége a család, s egy forradalmár nem házasodhat családja büntetése nélkül.
Ilyen értelemben a mű groteszk módon mutatja be a szabadságért való küzdelmet.
Ahhoz, hogy érhető legyen a király és a nemesek elleni fordulása, abba az időbe kell helyezni magunkat, amiben ő akkor élt. ,,Ember nem hajolhat meg ember előtt" - írta.
Kérdem én is: Ember-e az, aki előtt hajlongani kell?

A világ szabadsága csak egyformán gondolkodó, egymást tisztelő emberek idején valósulhat meg. Amíg vannak rossz tulajdonságú esetleges felettesek, főnökök, akik uralkodnak másokon természetükkel, szabadságról valóban nem lehet beszélni.
Ezért groteszk módon ábrázolta Szilveszter sorsát, akinek az összes szenvedést meg kellett ismernie, minden börtönét a földnek - a nyomorban való lopást, a koldulást, a szolgálását egy nemes, de gonosz fiúnak, s a szerelmet, ami neki ugyanolyan elérhetetlen, mint a szabadsága. Beteg, de nemes léleknek született Szilveszter. Ő volt a valódi nemes,
mostani felfogásban a nagybetűs ember. Lelki betegségét talán szüleitől örökölte, de mint kiderül a műből, ezt olyan Isten adományának tekintette, aki szerette a szenvedést, s a halált. Ez az Isten nem egyenlő a papok istenével, ahogy tartja a szólás, ördögök a papok is, sőt a túlvilággal leveleznek, vagyis valóban halált jelentenek.
Jézus halála óta csak szertartást végeztek a papok az emlékére, s ők már rég kihaltak a földről, már Petőfi idejében nem éltek.
Ilyen Isten volt Szilveszter Istene is, de még talán Petőfié is, mert egyik versében arról ír, hogy feljön a föld alól, ha hitvese az özvegyi fátyolt leveszi magáról.
Ma forrófejű fanatikusnak neveznék enyhe szóval Szilvesztert. Lelki nemessége folytán felesleges szenvedéseken ment keresztül azért, hogy a magasabbrendűbb életet élőket kiismerje, s rajtuk keresztül lázadjon az akkori rendszer ellen.
Ha Szilveszter rendes családban születik meg, ugyanolyan iskolába járt volna, mint akit szolgált, s akkor is fenn állt volna a nem egyenjogúság, hiszen egyikük rossz, a másik, vagyis Szilveszter jónak született. Ezek a szülőktől örökölt genetikai adottságok általában, hacsak nem adott gyermekek valamiféle Istenségtől.

Szerelmét és gyermekét hagyta éhen halni, de nem szolgálta az uraságokat, ami dicsérendő volt tőle, de családjáról akkor is gondoskodnia kellett volna valamilyen jegyzői hivatalban, mint amilyet legelső alkalommal a nép kérésére el is fogadott. De Szilveszter tanította a népet, uszította őket a király és az akkori rendszer ellen, azt a népet, akinek mindennapi betevője jelenti az életet, s aki ezt a tanítást fel sem foghatta, azt a népet, amelyik általában cselédsorsra szánt, vagy földművességre.

Petőfi által leírt világszabadság, ahogyan elmesélte Szilveszter, nevetségessé vált. Uraság már régen nincsen elméletben, szolgálni nem kell másoknak, dicsérendő, ha nem hajol meg ember ember előtt, hiszen az ember nem is vár el ilyet egy másik embertől.
A Szilveszter Új embert adott a földnek, aki lélek - nemességgel bírt, ahogyan ezt másutt megfogalmazták: ,,A lélek közölhetetlen", ,,mindenütt Golgota van, ahol valaki valami újat akar kimondani". Csakhogy Szilveszter a halált jelképezte, a halált észlelte a börtönében, ahol szerelmével találkozott, az egyetlen lénnyel, aki megértette őt annyira, hogy éhen halt miatta, elhitte, férje nagy ügyet szolgál, nagy Isten szolgálatában áll.
A szabadság, szerelem kettőssége Petőfinél több helyütt fellelhető úgy, hogy e kettő között választani kell. Maga írta le, hogy talán boldog Szilveszter a gyermek halálakor, hogy nem szenved miatta többé.
A legkisebb értelmes egységét egy társadalomnak, a polgároknak megszégyenítette a főhös a család értelmetlen szenvedtetésével saját gyermekkori megpróbáltatásai miatt, s úgy végezte, mint aki megkeresztelte őt, aki lopni tanította, az alkoholista megtalálója.
Petőfi szerint új nemzeték jött Szilveszter halála után, akik leverték bilincseiket, vagyis már nem szolgáltak uraságoknak, sem királynak, s ez így is van elméletben, de gyakorlatban mai napig nem kivitelezhető egy olyan társadalom, ahol egyenrangú félként élnek az emberek, s ember embernek nem árt még gondolatban sem, vagyis a valódi nemesek, az emberek kiszolgáltatott helyzetben vannak.
Az Apostol-ból számtalan újabb apostol született azóta, legtöbbjük hamis próféta néven van nyilvántartva, innen látszik, hogy alulról jött apostolok ezek.

A börtönőr helyesen látta a helyzetét, mikor mondta Szilveszternek, mi dolga van a világgal, örüljön annak, hogy szabad. A királyokat is régen a Biblia szerint Isten adta a földnek, s hatalmat adott nekik, hogy uralkodjanak mások fölött, sőt döntsenek nyomorba, vagy emeljenek fel maguk közé bárkit. A vége ezért komikus, mert belelőtt a királyba, aki előtt a nép hajlongott, de egy király helyébe száz is akad, ezért felesleges volt tettét végrehajtania. Nem értették meg, s nem is érthették, hiszen ő ismerte meg a nyomor legalacsonyabb fokozatait, mások ezt nem tapasztalták meg régen, ahogyan Petőfi elmesélte, a nép a hibás, a nép fiaiból választottak nemrég is embereket, hogy jobban értsék, hogyan kell bánni a néppel, mire van szüksége. Viszont Szilveszter nem a néptől ered, ahogyan mondta magáról, ízzó tekintetű forradalmár lelkületű volt, a lázadó, aki saját sorsát élte gyászos léte végéig szolgálva azt az Istenséget, aki ezt szerinte elvárta tőle.
A sötéten ízzó tekintet a csillagokban szárnyal, de nem tudományos alapokon, hanem az Isten felé, akiről hallott gyermekkorában, s megfeledkezett ilyenkor minden kötelezettségéről, ami a világszabadsághoz szükséges: a családjáról, akiket feláldozott őrültségében.
Petőfi szintén annak tartotta Szilvesztert, bár jól fogott az agya, s jól forgatta a tollat, de megnyilvánul benne az az öröm, amit csak bolondok érezhetnek egy-egy szeretett lény elvesztésekor.

Nagy művét Petőfi Sándor saját halála előképének is tekinthette, hiszen harc közben halt meg, magára hagyva hitvesét, akit szabadon vehetett el, mint Szilveszter tette a történetben. A szerelem már szabad volt akkor is.

Az apostola ismeretlen légvárakat kergetett, megírott művéről alig írt valamit, csak annyit tudunk meg, hogy a világszabadságért írt, s éhezett, ami ilyen áldozatot nem kívánt.
A börtönbe csak halottak járnak, így érhető hitvese ragaszkodása hozzá, aki hasonló lelki betegséggel, furcsa lélek-nemességgel szerette és felnézette a lázítóra, s megértette, hogy nagy dologra született, hatalmas eszmét képvisel párja, aminek magát is alá kell rendelnie.
Nem derül ki fia holléte a versből, mi történt vele, koldus lett-e, vagy érte jött a nagyszülője, s elvitte magával. Szilveszternek ez eszébe sem jutott, hogy a nagyapa esetleg megkereste az unokáját, aki éhezésre volt ítélve apostoli tévhitben szenvedő édesapja végett.
Tanulói társai felnéztek tudására, de nem szerették.
Senki sem szerette, talán ezt jelenti az apostol szó. Ők azok, akiket senki nem érthet meg.
Szilvesztert a halál szerette egyedül, s maga is a halálról gondolkodott és ez természetes volt számára, s ilyen világszabadság soha nem létezhet, még utópiában sem.



vasárnap, 2007. szeptember 23.
 
 
0 komment , kategória:  Március 15-i Nemzeti Ünnep  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 4 
2017.11 2017. December 2018.01
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 22 db bejegyzés
e év: 363 db bejegyzés
Összes: 363 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 108
  • e Hét: 579
  • e Hónap: 1375
  • e Év: 23114
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.