Regisztráció  Belépés
madlen23.blog.xfree.hu
Az élet legyen bármilyen mostoha, szeretni megtanit, de feledni soha....... CSIZA JÓZSEFNÉ
1955.09.17
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/12 oldal   Bejegyzések száma: 115 
Járda adó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2012-10-07 17:00:21, vasárnap
 
  Ezt egy szombathelyi informatikus fiú küldte OV-nek a facebook oldalára, de nagyon hamar törölték.

"Szeva Viktorom!!!!!!!!

Most olvasom, hogy kötelezően le akarjátok cseréltetni a rendszámokat, mert kell a zsé! Hatalmas ötlet! Komolyan! És erre még mindig nem mondhatja a köcsög ellenzék,hogy ez megszorítás, meg hogy adó! A lófaszt! Kurva jól kitaláltátok! Figyelj! Ha gondolod, lenne még ötletem! Mert ugye manapság min...den autóban van rádió! Mi következik ebből? ARTISJUS!
Ennyi, bazdmeg! Ha a kocsiban zenét hallgat, fizessen jogdíjat a köcsög! Hát nehogy már! Majd ingyen hallgatja,nem?! Aztán, arra is gondoltam,hogy mi lenne,ha bevezetnétek a kötelező átfényezést! Narancssárgára, ofkórsz! Ebből is lehetne kaszálni! Nem? Szerintem fasza ötlet! Sőt!,ha előtte még felemelnétek a festékek adóját 60%-ra,az még nagyobb kasza! Ezt figyeld:TANKOLÁSI DÍJ! Minden tankolásnál 300 ft (Elég? Lehet több is!) kötelezően fizetendő,úgy mint a telefonnál a kapcsolási díj! Mi kifogás lehetne ellene?? Nem adó! Vagy igen? NEM! Na és ugye, ha valakinek utasa van?? Személyszállítási hozzájárulás!!! Vagy kötelezővé lehetne tenni a tetőcsomagtartót is! És lehetne egy olyat,hogy aki felrak a tetőcsomagtartóra egy fidesz transzparenst,az kedvezményt kap! Amilyen fillérbaszó népek ezek,minden kocsin lesz transzparens! Ezzel a választási kampányt is megspóroljátok, azt is el lehet lopni! Yee! Aztán még gondoltam
olyanra is,hogy kötelező BKV bérlet! A vidékieknek is ám! Mert ne mondja nekem egy vidéki se, hogy nem járt még Pesten!? Akutyaúristenit! Hát már a kifogást keresi!! És hát sajnos egy adót is javasolnék, de meg lehetne azzal magyarázni,hogy jó-jó, adó, de ez az egy csak!! És ez az adó tudod mi lenne, Vitya? Istenem, ha kimondom, Gyurinak keresztbe fog folyni a könnye ettől
a hazafias ötlettől,és a bánattól,hogy nem ő találta ki! Na? Van ötleted? Nincs? Szabad a gazda? JÁRDAADÓ baszdmeg!!! Mekkora ötlet, mááár?!! J Á R DA A D Ó ! Hát mutass egy embert, aki nem használja a járdát!? Ugyehogyugye! Faszom! Ez alól nincs kifogás! És ehhez lehetne kapcsolni egy kötelezően kiváltandó - persze borsos áron - kártyát,amit mindenkinek kötelezően kellene hordania,és ha a rendőrök(vagy egy külön erre a célra felállított
járdaőrség!)meglátják,hogy valaki nem fizette be a járdaadót, de mégis járdázik,annak teljes vagyonelkobzás!!! Lesz itt rend! Na, Vitya! Most mennem kell, de ha kérdés van, hívjatok nyugodtan! Ha kicsit iszom, még komolyabb ötleteim lesznek! Bár, ahogy elnézem, ti is valami pszichotróp anyagot nyomtok! Viki-Viki! Nagy huncutok vagytok ám.. ;) Ölellek és kívánok sok erőt és kitartást! P.S.: Édesanyádat üdvözlöm!!!!!! Sokat gondolok rá mostanában."

--
Csaszi
 
 
0 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
E héten sincs 5-ös találat az ötös lottón!
  2012-05-26 21:41:20, szombat
 
  E héten 3545 millió forintot vihetett volna haza az a szerencsés, aki eltalálta volna az ötös lottó számait. Nem volt ilyen.

Az ötös lottó televízióban közvetített számsorsolásán az alábbi nyerőszámokat húzták ki:

Nyerőszámok:

23 (huszonhárom),
30 (harminc),
45 (negyvenöt),
56 (ötvenhat),
71 (hetvenegy)

Joker:
721069

Ha lett volna, és csak egy nyertes lett volna, a szerencsés játékos nagyjából 3 milliárd 545 millió forinttal számolhatott volna. 20 ezres bankjegyből 177 250 darab tenné ki ezt a nyereményt. A Szerencsejáték Zrt. számításai alapján, ha a bankókat hosszában egymáshoz illesztve közel huszonnyolc kilométeres pénzösvényt rakhatnánk ki. Ez - ha már olimpiai évben vagyunk - a maratoni táv kétharmada, illetve hetven kört jelentene a futópályán. Amennyiben feltornyoznánk, bőven, két-három szinttel egy szabvány tízemeletes lakótelepi ház fölé magasodna. Lapjával egymás mellé helyezve befedne egy kézilabda-, egy kosárlabda-, egy teniszpályát és még egy uszodát is.

Magyarország minden lakosának fizethetnénk belőle egy hangulatos sörözőben egy-egy korsó ,,folyékony kenyeret" (a kiskorúaknak természetesen alkoholmentest), vagy vásárolhatnánk számukra az igaziból, a dagasztottból fejenként egy kilónyit. A gyermeknapot húsz-harminc millió gombóc fagyival ünnepelhetnénk. Hozzávetőlegesen - az éppen aktuális ártól függően - mintegy nyolcmillió liter üzemanyagot tankolhatnánk autóinkba. Igen, az autóinkba, abba az ezer középkategóriás, de nívós és megbízható járgányba, amelyet a nyereményből vehetnénk. Vagy inkább két-háromszáz lakásra költsük a pénzt? Esetleg tizenegymillió villamosjegyre?

Telitalálos szelvény nem volt, jövő héten több mint 3,7 milliárd forint lesz a nyeremény.



A hatoslottó sorsolás számai:
1 (egy)
20 (húsz)
29 (huszonkilenc)
34 (harmincnégy)
36 (harminchat)
43 (negyvenhárom)

Volt egy darab 6 találatos szelvény, nyereménye 1 491 506 710 forint.

Forrás: Hir24
 
 
0 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Fagyi őrültségek!!!!!!
  2012-05-21 17:12:36, hétfő
 
 



A pár napja tartó hőség miatt "mindennapi kenyerünk" lett a jéghideg nyalánkságok valamelyik verziója, mert hála a fantáziadús cukrászoknak ízben ugyanúgy nincs határ, akárcsak formai megjelenésben.
Nem tagadom felpiszkált a téma és utánanéztem mi a helyzet fagyi fronton. Nagyon érdekes dolgokat találtam! (Szerző:kisFlanc)






Azon már persze senki sem csodálkozik, hogy sör ízű a fagyi, de azt hallottátok már, hogy a Jalapeno paprikás is létezik? Ez aztán a kemény cucc!!! Jegesen nyalni a tüzes gombócot! Érdekes összhatás lehet!





Azután itt a legújabb trend egyenesen Nyugat-Hollywood-ból, a borotvált jégkrém, ami fantáziadús mézharmat ízével csábítja a begerjedt édesszájúakat, habos, vattacukorszerű textúrája pedig csak még jobban gerjeszt és ugye itt van a kutya elásva, sok érzék egyszerre kielégítve, végül az ember beájul.





De még jönnek az örült ötletek is, amikor a fagyiból valami más lesz. Először következzenek a formai kutatómunka eredményei.

a nagy kedvencem a hírességek feje pálcikán:






a márkafüggők és luxusimádók, akik szeretik megadni még a nyalás módját is, nyalhatnak Chanel tölcsérből:





ha egy új konyhai kütyüt is tesztelnénk, itt egy fagyi-pogácsa-nyomó, amellyel könnyedén, szabályosan építhetjük a fagyi tornyot a tányéron:





ha a pogácsa sem jön be lehet nyársra szúrt fagyi golyónk:





sőt készíthetünk malackás és bocis jégkrém szendzsókat:





akiket pedig a fagyi iránti szenvedély átbillentet a józan ész határán, akár a körmeire pingálhatja:





szappanként elajándékozhatja:





felkenheti a cipőjére:





vagy éppen világíthat vele a lakásban:









Ha újabb fagyis őrületeket találok ígérem megosztom, addig is jó fagyizást mindenkinek, de csak óvatosan!
 
 
2 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Titanic 100-éves évfordulója.
  2012-04-14 14:45:38, szombat
 
  Az angol White Star Line hajótársaság Titanic nevű óriásgőzöse 1912 április 14-én 23.40-kor az Atlanti-óceánon jéghegynek ütközik és 2227 utassal a fedélzetén elsüllyed.

A Titanicot a belfasti Harland and Wolff hajógyárban építették. A maga korában óriásnak számító hajó 300 m hosszú volt és 66 ezer tonna vízkiszorításával a kor technikájának csúcsterméke volt. A hajó már az első útján; Angliából Amerikába tartva elsüllyedt. Ez a hajó melyet a maga korában elsüllyeszthetetlennek tartottak 1912 április 14-én 23.40-kor az Atlanti-óceánon jéghegynek ütközött és április 15-én 02.20-kor végleg elsüllyedt. A fedélzetén lévő 2227 utasból 1513-an vesztették életüket a jeges vízben. Az utasok közül főleg az első és második osztályon utazók menekültek meg mivel ezek voltak legközelebb a mentőcsónakokhoz. A Titanic SOS-jelzéseit több közelben tartózkodó hajó is vette, de mire a helyszínre értek az óceánjáró már a fenéken pihent. Feltételezések szerint a hajón egy kb. 100 m hosszú repedés keletkezett és ezen áramlott be a hatalmas mennyiségű víz a hajóba.

Morgan Robertson amerikai író a múlt század végén írt egy "A Titán roncsa" című regényt. A regény arról szól, hogy egy angliai gyárban felépül egy hatalmas utasszállító hajó, amelynek a Titan nevet adják. Szerinte 1898-ban indul el az angliai Southampton-ból a valaha létezett legnagyobb, luxusmódra berendezett hajó Amerika felé. De a hajó nem érkezik meg Amerikába, mert út közben jéghegynek ütközik és elsüllyed. Regényében a hajót elsüllyeszthetetlennek tartották. A könyv 1898 jelent meg és az esemény 14 évvel késobb 1912-ben következett be. A regényben szereplő hajón - csakúgy mint a valóságban -, azért pusztult el nagyon sok ember mert kevés volt a mentőcsónak.

A hajóval együtt a tengerbe veszett egy William Stead nevű újságíró is aki 1892-ben írt egy novellát melyben egy óceánjáró rengeteg áldozatot követelő pusztulásának vízióját jelenítette meg az északi vizeken. Stead aki spiritiszta volt, előre látta saját végzetét.

Több korabeli feljegyzés tanúsít egy különös esetet. Amikor a hajó Angliából előbb a francia Cherbourgba ment, hogy ott is utasokat vegyen fel, egy női utas bár Amerikába szólt a jegye, váratlanul kivitette a poggyászát a partra és otthagyta a hajót. Arra hivatkozott, hogy erre rábeszélte egy ismeretlen férfi, akit sem az előtt, sem később nem látott. Az idegen azt állította, hogy a Titanic el fog süllyedni. A történetet később megerősítették a katasztrófa után megmenekült utasok, akik látták-hallották ezt a jelenetet.






A végzetes út

1912. április 10-én déli 12 órakor indult el Southampton kikötőjéből New York felé az úszó palota 2227 utassal.



A Titanic a katasztrófa előestéjén több jégjelentést is kapott, hasonló útvonalon haladó hajóktól. A távírászok túlterheltsége miatt azonban ezek egy része nem jutott fel a hídra az ütközés előtt. Mindazonáltal Smith kapitány és a tisztek is tudtak a veszélyzónáról, máig nem tisztázott, hogy miért nem csökkentették a szokásoknak megfelelően a sebességet. (A Titanic a közkeletű vélekedéssel szemben nem versenyzett a kék szalagért, mert nem rekordtörő hajónak építették - maximális sebessége is 3 csomóval elmaradt a Mauretania által már felállított rekord átlagsebességétől.)







Sir James Bisset, a Carpathia mentésben résztvevő második tisztje, a Cunard hajótársaság későbbi Commodore-ja (vezérkapitánya) emlékirataiban a következő okot jelöli meg a sietségre(összefoglalás): A Titanic a hírverés szerint a legnagyobb és a legelegánsabb új hajó volt a transzkontinentális útvonalon. Mivel azonban sebessége elmaradt a Mauretania-Lusitania párosétól, ezért ahhoz, hogy 1912 április 16-án kedden, du. 5 óráig megérkezzen New Yorkba (ez a sajtó és a fogadás szempontjából az utolsó megfelelő időpont - ekkor adhattak róla hírt még aznap), a lehető legrövidebb úton, és sebességveszteség nélkül kellett hajóznia, mert NEM VOLT SEBESSÉGTARTALÉKA, amivel ledolgozhatta volna a lassítás miatti időveszteséget. Szintén emiatt nem kerülhette meg délről a jégveszélyes területet. Ha viszont csak este, vagy netán szerdán érkezik meg, ami akkoriban már lassú átkelésnek számított, óhatatlanul kiváltotta volna a sajtó fanyalgását, ami marketing szempontból igen kínos lett volna a White Star-nak (különösen az első úton, a hatalmas beharangozó kampány után). Tehát Bisset szerint Smith kapitány nem lassíthatott (anélkül, hogy a munkaadóinak haragját magára vonta volna), kockáztatnia kellett, és ez vált a katasztrófa fő okává. (Bisset véleménye mértékadónak tekinthető, mivel ő a transzatlanti személyhajózás egyik legismertebb személyisége).

Szintén ismert volt, hogy a holdtalan éjszakán, hullámmentes tengeren nehéz lesz megfelelő távolságból észrevenni a jéghegyeket. Április 14-én 23:40-kor Frederick Fleet az őrszem úszó jéghegyet vett észre, és meghúzta a vészharangot. A szolgálatos tiszt (William Murdoch első tiszt) utasítást adott a hajó balra fordítására, és a bal oldali hajócsavar hátramenetbe kapcsolásra. Mai hajózási szakértők szerint a két parancs külön-külön helyes volt, együtt azonban katasztrofális következménnyel jártak. A hatalmas Titanicnak hosszú időbe telt, míg megkezdte a lassú fordulást, így a jéghegy végigsúrolta a hajó jobb oldalát. A külső acéllemezeken végzetes károk keletkeztek: a jéghegy öt kamrát felszakított. A tisztek előtt nyilvánvalóvá vált, hogy a hajó el fog süllyedni. A fedélzeten lévők enyhe rázkódást éreztek.

A rádiószobából a kapitány utasítására S. O. S. jeleket küldtek, valamint megkezdték a nők és a gyerekek mentőcsónakokba helyezését, és elkezdték kiosztani a mentőmellényeket. A parancs értelmében először csak a nők és a gyermekek szállhattak be a csónakokba, később már a férfiak is, ha maradt még hely. A mentőcsónakokban nagyjából az utasok felének jutott volna hely (1178 férőhely), ez akkoriban kivételesen jó aránynak számított. Ennek ellenére a csónakok nagy részét félig üresen engedték le. 0 óra 45 perckor leeresztették az első csónakot, a 7-es számút, 28 emberrel. Sokan maradni akartak még mindig a fedélzeten. Ugyanebben az időpontban vészjelző rakétákat is fellőttek, amit a közeli Californian gőzösnek észlelnie kellett volna. De mint később kiderült, a rádiósa aludt, az őrszemek pedig nem értették, hogy mi történik. A csónakokat sorra engedték le, miközben az utolsó óráit élő gigászi hajóról fellőtték a rakétákat. A bal oldali csónakoknál csak nőket és gyerekeket engedtek beszállni, a másik oldalon már férfiak is mehettek. A hatalmas hajót képtelenség volt elhagyni eleinte az utasoknak, ezért erőszakos módszerekkel ,,lökték" be a csónakba a nőket és a gyerekeket. A hajó fedélzeteit ütemes tempóban öntötte el a víz, végül már egyre gyorsabb ütemben süllyedt el a hajó. Akik féltek beugrani a csónakfedélzetről himbálózó csónakba, azokat az alsóbb sétányokról tessékelték be, mivel úgy biztonságosabbnak látszott, a fedélzetek meg úgyis közelebb kerültek a vízhez. Az utolsó csónakot, a D jelzésűt 2:05-kor bocsátották le. Az utolsó fehér vészjelző rakéta 1:40-kor röppent fel.






Összsúlya: 46 328 tonna
Vízkiszorítása: 66 000 tonna
Méretei: hossza: 882,5 láb (270méter),
szélessége 92,5 láb (28 méter),
magassága: a vízvonaltól a csónak fedélzetéig 60,5 láb (18,5 méter), illetve a gerinctől a négy óriás kémény tetejéig: 175 láb, több mint 52 méter.
Köznapi hasonlattal: 11 emelet magas volt és egyhatod mérföld hosszú.

A hajtómű teljesítménye együttvéve: 50 000 lóerő, de akár 55 000 lóerőre is fokozni lehetett.
A hajó sebessége: 24-25 csomó, vagyis egy tengeri mérföld/óránként.
(egy tengeri mérföld 1852 méter)
Maximális sebessége: 45-46 km /óránként.

Az "elsüllyeszthetetlen" Titanicot a belfasti Harland és Wolff hajógyárban bocsátották vízre, 1911. május 1-én.
Ezután tíz hónapig tartottak a belső szerelési munkálatok és a berendezés.
A Titanic 1912. április 2-án indult el próbaútjára és 3-án érkezett Southamptonbe.
Egy héttel később indult első átkelésére, New Yorkba.

























 
 
1 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Titanic 100-éves évfordulója.
  2012-04-14 14:27:13, szombat
 
 



A legendás Titanic 1912. április 14-én éjjel 23 óra 40 perckor jéghegynek ütközött. A hajó 2:20 perckor, 2 óra 40 perccel az ütközés után végleg elmerült a habokban.

A Titanic egyik tehetős utasa, Isidor Straus volt a világhírű New York-i áruházlánc, a Macy's alapítója. Korára való tekintettel felajánlották neki, hogy szálljon mentőcsónakba, ám ő erre nem volt hajlandó. Nélküle viszont Ida, a felesége sem hagyta el a fedélzetet. ,,Együtt éltünk, együtt is halunk meg" - jelentette ki. Mindketten a Titanic-kal együtt szálltak alá a hullámsírba.
 
 
0 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Titanic 100-éves évfordulója.
  2012-04-14 14:24:54, szombat
 
  Síri sötétségben alussza álmát az Atlanti-óceán északi részén. Rozsdaette acéldarabjai jókora, négy négyzetkilométernyi területen szóródtak szanaszét a hepehupás aljzaton. Minden idők legnagyobb hajója holtában is csupa rejtély. Most olyan új képek készültek róla, amelyek talán fölfedhetik minden titkát.





Írta: Hampton Sides

Az elmúlt néhány évben James Cameron, Paul-Henry Nargeolet és mások is jó minőségű, éles felvételeket rögzítettek a maradványokról, mégsem derült ki sok újdonság a Titanic végóráiról. Rosszak odalent a látási viszonyok, keveset tár föl a lámpafény; egészen a közelmúltig lehetetlen volt pontosan fölmérni, merre szóródtak szét a roncs darabjai, egyáltalán: mi minden hever az aljzaton. Nemrégiben viszont nagyot változott a helyzet.

William Lange, a Woods Hole-i Oceanográfiai Intézet (WHOI) kutatója különös, kinagyított kép fölött álldogál egy műszerekkel telezsúfolt lakókocsiban. A Titanic sírhantjának térképe valójában hangradaros mérések eredménye; Lange-nek hosszú hónapok vesződséges munkájával sikerült egybeszerkesztenie a sok ezer felvételt.

Földöntúli a látvány - első pillantásra a Hold felszínét idézi. Az óceáni aljzat csupa seb: olvadó jéghegyek alásüllyedő tömbjei ütöttek milliónyi krátert a tengerfenékbe az évezredek során. Ám ha közelebbről is megvizsgáljuk a képet, kiderül, hogy mesterséges eredetű törmelék: roncsdarab, használati tárgy, ilyen-olyan holmi is tömérdek hever az aljzaton. Lange megmarkolja az egeret, a kurzort a térkép egyik szeletére viszi, majd kattint: optikai képet vetít a hangadatokból nyert felvételre, hogy élethűbbé tegye. Ahogy fokozza a nagyítást, egyre jobban kirajzolódik a Titanic orra, az első kémény helyén ásító sötét lyuk, még egy nyílásfedél is látható lesz száz méterrel északabbra, félig az iszapba fúródva. Minden parányi részlet, a hajókorlát darabjába kapaszkodó fehér rákocska is tisztán kivehető a képen.








 
 
0 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Emailben kaptam.
  2012-03-18 20:33:27, vasárnap
 
 

 
 
0 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Ágimami barátnőmtől
  2012-03-18 20:32:41, vasárnap
 
 

 
 
0 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Ágimami barátnőmtől
  2012-03-12 15:07:24, hétfő
 
 






OLVASSÁTOK EL FIGYELMESEN!

UGYANAZ A GYÓGYSZERGYÁRTÓ CÉG TALÁLTA KI NEKÜNK, AZ ASZPARTAM TARTALMÚ ÉDESÍTŐSZEREKET, MINT AKIK, MÁR A VÍRUS KIROBBANÁSA ELŐTT, ÁRULTÁK A VILÁGNAK, A H1N1 OLTÓANYAGÁT!!!

Az aszpartam-(édes )mérgezés





Az aszpartam-mérgezés a nyolcvanas évek óta jól őrzött titok! Számos kutatás és a tapasztalatok egyértelműen kimutatták mérgező és betegségeket előidéző hatását. Az aszpartam egy veszélyes adalékanyag, ami a testbe kerülve rákkeltő anyagokra bomlik és elmegy modernkori horrornak, amit odabent művel. Vajon miért nem lehetett hallani erről eddig? A diéta-ipar egy dollármilliárdos üzlet. Az ember azt gondolná,hogy a könyvek szerzői, vagy az élelmiszer ipari cégek húzzák a nagy hasznot belőle. És nem. Persze nekik sem megy rosszul, de a játszma igazi nyertese a gyógyszeripar. Hogy hogy jön a gyógyszer az aszpartamhoz? Egyszerű.




Egy gyógyszercég kutatója fedezte fel véletlenül az aszpartamot, egy fekély elleni szerrel való kísérletezés közben. A cég pedig a G.D. Searle, aki gyógyszergyártó létére képes volt 28 millió dolláros veszteséget elkönyvelni és több száz, a gyógyszereik miatti káros mellékhatások ügyében indított pert elveszteni. Ugye, milyen megbízhatónak tűnnek? A Searle egyik leányvállalatát végül a Monsanto vásárolta meg ésNutraSweet néven dobta piacra az édesítőszert.

Izgalmuk érthető volt, hiszen ez a szer többszázszor édesebb a cukornál, fillérekbe kerül előállítani és a diéta-nemzet minden ilyenre vevő. A probléma ott kezdődött, hogy az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrző Hivatal, az FDA nem óhajtotta engedélyezni a felhasználását, lévén az anyag bizonyítottan rákkeltő és az idegeket is károsítja. Később valahogy eltűntek a vizsgálati dokumentumok, a kísérletekhez használt egerek nem voltak hozzáférhetőek boncolásra és a kormányhoz eljuttatott dokumentumokban már csak néhány homályos következtetés szerepelt. Ennyi elég is volt a frissen megválasztott Reagan elnöknek, aki beiktatása másnapján(!) leváltotta az FDA addig tiltakozó elnökét és Arthur Hayest ültette a helyébe, aki azonnal felülvizsgálta a "túl szigorú" megkötéseket és engedélyezteaz aszpartam használatát a száraz élelmiszerekben.



Nem sokkal később elindult az a rémálom, ami a mai napig nem hajlandó alábbhagyni. 1992-re a Nutra-Sweetnek már engedélye volt az aszpartam üdítőitalokban és gyerekvitaminokban való felhasználására, szerződést kötöttek a Coca-Cola és a Pepsi céggel, mint a cégek kizárólagos aszpartam-ellátója és az FDA ekkor fogadta el a NutraSweet kérvényét az aszpartam nagy mennyiségű, szabad forgalomba hozataláról. Ekkoriban kezdődött, hogy emberek megmagyarázhatatlan betegségekkel, tünetekkel fordultak orvoshoz és a tudomány széttárta a karját: nem tudtak rájönni, mi okozza a bajt. Az aszpartam mellékhatásai lehetnek fokozatosak, vagy azonnali reakciók is.

Dr. Lendon Smith amerikai orvos szerint rendkívül sok ember szenved az aszpartam káros mellékhatásaitól, de fogalmuk sincs, hogy a gyógyszerek, kezelések és gyógynövények miért nem enyhítik a tüneteiket.

Több, mint 90 mellékhatást tulajdonítanak az aszpartam fogyasztásának.

Hihetetlennek tűnik, nem? Pedig nagyon igaz. Hogy képes egyetlen vegyi anyag ekkora kárt okozni?





Az aszpartam a vérbe kerülve lebomlik, és így képes keresztülutazni az egész testen, és bármilyen szövetbe lerakódni.





A ciklamáttal vagy a szacharinnal ellentétben az aszpartamot megemészti a szervezet. Elfogyasztása után a benne lévő metanol (faszesz) formaldehiddé, majd hangyasavvá változik. A formaldehid belégzése halálos, rákkeltő.

További összetevői, a fenil-alanin és az aszpargin sav pedig mérgezőek. Ha a később felsorolt mellékhatásokból többet is észleltél már magadon, esetleg fizikailag megmagyarázhatatlanul gyengülsz, azonnal tedd le a diétás kólát.... És ha még semmilyen reakciót nem észleltél, azon szerencsések közé tartozol, akik visszafordíthatatlan károsodások nélkül úszhatják meg az eddigi aszpartam-fogyasztást, már amennyiben egy életre elfelejted az ezzel édesített élelmiszereket.

És ez nem vicc. Az FDA-hoz mindössze néhány év alatt több, mint tízezer NutraSweettel kapcsolatospanaszbejelentés érkezett , amely az összes beérkező panasz 80 százalékát tette ki. Ennek ellenére azÉlelmiszer-és Gyógyszerellenőrző Hivatal semmit nem tett annak érdekében, hogy tájékoztassa a közönséget, akik egyértelműnek gondolják azt, hogyha egy termék agyon van reklámozva, az csakis egészséges lehet. Az aszpartam-ellenesek elnöke szerint: "Az aszpartam az egyetlen olyan génmanipulált termék, amelyről tényleges bizonyítékaink, világos nyilvántartásaink és esettörténetek vannak, melyek azt bizonyítják, hogytömegbetegségeket és halált okozhat".





Valószínűleg nem véletlen, hogy a gyógynövényből nyert és teljesen ártalmatlan szteviát, mint elterjedt versenytársat viszont betiltották jó időre az Egyesült Államokban. Épp pár hónappal az előtt, hogy a NutraSweet, mint asztali édesítő forgalomba került volna. És talán az sem véletlen, hogy Új-Zélandon ma már tiltott adalék anyagnak számít az aszpartam. Hogy miért nem mindenhol? Szenzációs PR-úthengert vezet a NutraSweet. Nagyon meggyőzőek, és ahol az aszpartam ellen szólók felütik a fejüket, "ők megjelennek és elhiteltelenítik a forrást. Azért a több milliárdért évente ...â01D Szerencsére az Egyesült Királyság és az Európai Unió is elfogadta azt a javaslatot, hogy végezzenek független kutatásokat az aszpartam "biztonságos" mivoltával kapcsolatban.

Ha ez mind hihetetlennek is hangzik számodra, "biztos, ami biztos" alapon azért olvasd el a címkét és légy résen mindennel, ami "light", mert aki cukormentesen szeretne táplálkozni, lépten-nyomon csak aszpartamba botlik.


Néhány tipikus termék, amit ezzel édesítenek:


- szénsavas és rostos üdítőital,

- joghurt,

- fagylalt,

- reggeli készítmények,

- pezsgőtabletta(!),

- sportital,

- gyerekvitamin(!),

- lekvár,



- szinte minden rágógumi és diabetikus termékek,



- kevés kivétellel maguk az édesítőszerek akár folyékony, tabletta, kristályos és por alakban .


Az aszpartam néhány mellékhatása :





látászavarok, szemfájdalom, fülcsengés, hallásgyengülés, epilepsziás görcsök, migrénes fejfájás, egyensúlyzavarok, memóriavesztés, állandó álmosság, végtagzsibbadás, részleges bénulás, remegés, depresszió, ingerlékenység, agresszió, álmatlanság, fóbiák, szapora szívverés, légzési nehézségek, hányinger, hasmenés, véres széklet, hasfájás, nyelési fájdalom, bőrviszketés, kiütések, asztma, herpesz, tályog, menstruációs zavarok, a haj elvékonyodása, hajhullás, hirtelen súlyvesztés, fokozatos súlygyarapodás, fájdalmas vizelés, túlzott szomjúság , bedagadt lábak, visszafordíthatatlan agykárosodás, születési rendellenességek, gyomorfekély, ízületi fájdalmak.





Megkérek mindenkit a dolgok súlya miatt, hogy minden közvetlen ismerősének ezt küldje el körlevélként, hadd tudódjon ez ki.
 
 
0 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
Ágimami barátnőmtől
  2012-03-01 15:34:09, csütörtök
 
  Szám eltátva, nem is tudtam, hogy valaha is építettek ilyen hidat.....

Egyáltalán híd ez így kell feltenni a kérdést...???






Nem, a szemed nem csal - a viz valóban elvan választva!
Ez a hihetetlen "süllyesztett" híd hollandiában található, amin a látogatók egyedülálló módon érhetnek el egy gyönyörű 17. századbeli holland erődbe..
Az RO & AD építészek által tervezett Mózes Híd, szó szerint kettéválasztja az erődítményt körülvevő vizet, így gyalogosok át tudnak jutni az erődítménybe.
A híd, tartós Accsys Technologies Accoya fából készült, ami az FSC és a PEFC által lett hitelesíve.
A 17. század folyamán a nyugati holland Brabant Water Zónában egy sorozat víz-árok és erődítmény épült, hogy védelmet nyujtsanak a Francia és Spanyol támadásoktól.
A ROOVERE erödítményt sekély árok veszi körül ami túl mély volt ahoz, hogy átgyalogolhassanak rajta, és túl sekély a hajók számára. Ezért az erőd mindeddig látogatlan maradt.






Messziről, a Mózes-híd szinte láthatatlan, mert a víz szint a híd mindkét oldalán egyforma és egyformán tükrözik vissza a környezetet.
Az Accoya fa mérgező bevonattal van átitatva, ami védi a gombás rothadástól, és növeli a tartósságát - ideális anyag egy süllyedt híd készítésére. Mint egy gát, a híd falai visszatartják az árok vízét, és mint Mózes, a híd szétválsztja a vízet, hogy a gyalogosok átjuthassanak a másik partra.






A Mózes Hád egyedülálló lehetőséget nyújt a látogató számára, hogy áthaladjon az elválasztott viz között, és végül találkozon az erődítmény védelmi történelmével.























 
 
1 komment , kategória:  27. HIREK-BULVÁR  
     1/12 oldal   Bejegyzések száma: 115 
2017.02 2017. Március 2017.04
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 0 db bejegyzés
e év: 0 db bejegyzés
Összes: 24995 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 0
  • e Hét: 955
  • e Hónap: 27175
  • e Év: 75549
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.