Regisztráció  Belépés
aranyag.blog.xfree.hu
A világ olyan körülötted, amilyenné magad alakítod. Klári mami
2010.11.16
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 1 
Jógapóz
  2015-10-27 13:10:29, kedd
 
  Az 5 leghasznosabb jógapóz, ami reggelente feltölt energiával




A jóga az egyik legjobb edzés az álmos, lusta reggeleken. Feltölt energiával, frissességet kölcsönöz és feszesíti az izmokat! Próbáld ki te is, milyen érzés jógával ébredni.

A rendszerességgel végzett jógagyakorlatok nagy hatással vannak a test rugalmasságára. Az izmok szemmel láthatóan feszesekké válnak, a fájdalmak pedig, amelyeket itt-ott érzel a testedben, eltűnnek!
1. gyakorlat: csípőnek, comboknak, vállaknak és a hasizmoknak

Állj terpeszben. Hajlítsd be a jobb lábad, míg 90 fokos szöget nem nyersz, és a jobb lábujjaid irányítsd kifele. A karjaid emeld párhuzamosan a talajjal, a vállak magasságába, tenyerekkel lefele. Lélegezz be és ki ötször, kizárólag az orron át, miközben ebben a pózban maradsz. Ezután válts lábat és ismételd a gyakorlatot.

Ez a póz megdolgozza a láb és a kar izmait, és erősíti a hasizmokat is.




2. gyakorlat: hát, boka és lábszárak

Állj egymáshoz közelített lábakkal, a vállaid lazítsd el, karjaid a test mellett nyugodjanak. Lélegezz mélyet és emeld a karjaid a fejed fölé, a tenyereid egymással szembe nézzenek. Hajlítsd be a térdeket, és a feneked lassan told hátra. Maradj ebben a testhelyzetben néhány másodpercig.

Ez a póz megmozgatja a láb izmait, és óvja a térdek körüli érzékeny területet.




3. gyakorlat: farizmoknak, a combok belső izomzatának

Feküdj hanyatt, lábaid behajlítva, kezeiddel a tested mellett. Kezeiddel gyakorolj nyomást a talajra, közben told fel a csípőd a levegőbe. Csupán a talpak, a vállak és a fejed maradjon a földön! Maradj ebben a pózban és lélegezz be-ki 5-10 alkalommal. Ismételd meg háromszor.

Tökéletes gyakorlat a fenékizmoknak és a belső combizmoknak.






4. gyakorlat: a hátnak

Feküdj hasra, karjaid a tested mellett, tenyereid a talajon. Emeld meg a karjaid a földről, majd a lábaid is húzd felfele, amennyire csak tudod. Ideális az, ha a mellkasod sem éri a földet. Maradj ebben a pózban, közben lélegezz mélyeket be és ki. Ismételd meg 3-4-szer.





5. gyakorlat: frissítsd fel a tested



Térdelj a talajra, a lábaid enyhén tedd terpeszbe, és támaszkodj a lábujjaidra. Dőlj hátra, és ragadd meg a bokáid, te csípőre tett kézzel is végezheted vagy boka helyett a sarkadra is ereszkedhetsz. Maradj így néhány másodpercig, miközben mélyen be és ki lélegzel.



 
 
0 komment , kategória:  Jóga  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 1 
2018.05 2018. Június 2018.07
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 5 db bejegyzés
e hónap: 74 db bejegyzés
e év: 614 db bejegyzés
Összes: 10327 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 538
  • e Hét: 1207
  • e Hónap: 21327
  • e Év: 251184
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.