Belépés
furaila.blog.xfree.hu
"Nem az a fontos, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy mit dolgozol, hanem hogy milyen EMBER vagy!" BMI ******
2005.10.25
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 11 
SZDSZ-es plakátoffenzíva
  2008-03-05 12:12:09, szerda
 
  Az SZDSZ elkezdte a város összerondítását
2008-03-05 11:09:42 elnök

Sajnos megint elkezdődött menetrendszerű plakátháború.

Gál Szabolcs elvbarátai a választási szabályokat megsértve, ismét a tisztességes viselkedés helyett - indulataiktól vezérelve - teleplakátozzák a Fidesz plakátjait (képünkön).

Mire jó ez?

Senki nem érti, talán csak ők.

Elcsúfítják Erzsébetet, indulatot keltenek, törvényt sértenek. A Fidesz a Választási Bizottsághoz fordult.

http://www.fideszbp20.hu/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
...értékelés ellenpontja
  2008-03-05 09:37:17, szerda
 
  A politikai helyzet elemzése - hogy mindenki tisztán lásson a 2008. február 18-i Gyurcsány értékelés ellenpontjaként.

A 2007 év az 1989-es politikai változások óta a leghosszabb év volt. A 2007-es év 2006. szeptember 17-én kezdodött és valószínusíthetoen valamikor 2008 március 9-én fejezodik be a népszavazással. Ez a hosszú esztendo változatos, fordulatos év volt. A politikai paletta átrendezodése helyett politikai pótcselekvések sokaságát hozta. Egy nagyon fontos momentum köré koncentrálódott minden: a Gyurcsányi hatalmi gyakorlási rendszer egy majdnem diktatúra teljes kiépítése köré.

A Gyurcsány rezsim rendszerének kiépítése
Gyurcsány Ferenc a 2007-es évben kiépítette és megszilárdította a hatalmát az MSZP-n belül. A politikai csatározások során folyamatos hatalom- és erokoncentrációt hajtott végre, a saját családi kapcsolati tokéjét és üzleti partnereit bejuttatta az állami irányításba. Az MSZP-t ez alatt az idoszak alatt sikerült betagozni a hálózati rendszerbe. Az MSZP vezetoi által korábban eltartott vállalkozások a gyucsányi network hálózati rendszerétol kapják már a megrendeléseket. Ehhez a körhöz csatlakoztak a helyi szocialista hálózat közepes forgalmú vállalkozásai. Ezzel egy olyan átfogó gazdasági-politikai hálózat jött létre, amely alkalmas a pártfinanszírozás egy kézben való koncentrálására. Ennek egyik látványos eleme - leleplezodése - volt a Zuschlag-ügy és a helyzet komolyságát Karsai dühös nyilatkozata mutatja.

A politikai struktúra meghatározása:
a Gyurcsány-rezsim a média megjelenések által érzékelheto és gazdasági eszközökkel kontrolált politikai irányítási módszer. Lényegét tekintve az állam túlzott újraelosztó szerepének fölismerését kihasználó forrás, kontrollon, egyszemélyi döntésen alapuló politikai rendszer.
Történelmi példákat tekintve talán a Juan Domingo Peron által kiépített félfasiszta neoliberális kvázi diktatúrához hasonlítható. A példa annál is inkább megáll, mivel Peron szociáldemokratának tartotta magát. "Bár Perón szimpatizált az olasz fasizmussal, o maga nem hozott létre klasszikus értelemben vett totális diktatúrát. A fasiszta modell egyes elemeit akarta alkalmazni Argentínában, mert azokban a megkésett tokés fejlodés felgyorsításának biztosítékait látta. Ennek része volt a jobboldali szociális-gondoskodó állam megteremtése is." Késobbiekben ezt a szociális gondoskodáson keresztüli szavazat vásárlás, majd a második ciklusában a "gondoskodó államot" számolta fel.
A Gyurcsány-rezsim politikai viselkedése sokban hasonlít a félfasiszta államszervezéshez. A termelo komplexumok magántulajdonúak, de termelésük nyereségességét az állami támogatás biztosítja. A társadalmi pénzek magáncégek beruházásaiban kerülnek befektetésre, lehetoség szerint külföldön, ahol a társadalmi ellenorzés ezt nem éri utol. A nagy cégek felügyelo bizottsági posztokat biztosítanak a Gyurcsány-network tagjainak, akik a pozíció halmozásával biztosítják a szolgáltatások és a huség ellenorzését.

A Gyurcsány rezsim gazdaságpolitikája
A Gyurcsány-gazdaságpolitika nagyban hasonlít a Peron-féle politikára, azzal a különbséggel, hogy amíg a peronizmusban az államosított vállalatokat adták ki "hubérbe", addig a Gyurcsány-hálózat valódi magántulajdonba veszi az állami eszközöket. A különbségek azonban itt ki is merülnek.
Argentína vidéki lakosságának elszegényedését a peroni gazdaságpolitika okozta.
Az IMF által preferált pénzek egy lépésben kerültek a Peront támogatók kezébe.
A Gyurcsány-hálózat tagjai az EU forrásokkal és az állami kölcsönök elégetésével építették le a prosperáló gazdaságot.
A Magyarországon folyó gazdaságpolitika három alapelvbol áll: (1) szélesíteni a kiszolgáltatott elszegényedett népréteget, akik az állami újraelosztástól függenek; (2) a rétegek egymással versenyeztetése a folyamatosan, szándékosan csökkeno, csökkentett forrásokért; (3) egy önfinanszírozó szuk elit létrehozása, amely korlátlanul rendelkezik az állami fo bevételi források szétosztása felett.
A kiszolgáltatott rétegek folyamatos szélesítése tisztán gazdasági eszközökkel történik. A folyamatosan növekvo költségteher és a csökkeno vásárló értéku bérek létrehozták a kiszolgáltatott alsó-középosztályt. Az alsó- középosztálybeliek és a szegény rétegek egymással versengenek az ágazati béralkukban a központi támogatásokért, ezek a jelenségek a jelenlegi struktúrában akár munkahely szerint is meghatározhatóak.
A pénzek - források - elosztása magáncégeken keresztül történik. Ezek a cégek elképeszto vagyonok felett diszponálnak: az állami bevételek újraelosztása pályázati rendszeren illetve közbeszerzésen keresztül történik, ahol a bonyolítók 12%-os fix profittal dolgoznak és a cégek, amelyek a fejlesztési munkákat elvégzik, a számlázáskor 100%-os profitot érvényesítenek.

A mozgásterek szukítése
Ellentétben a demokrácia politikai felfogásával, a Gyurcsány-rezsim a minden értelemben vett választások korlátozására épül. Gyurcsány Ferenc hatalommegtartási módszerének egyik legfontosabb eszköze a mozgásterek szukítése. A rezsim mindenki, minden értelembe vett mozgásterét szukíti. Ez négy elem köré csoportosítható: (1) támogatói; (2) ellenzék; (3) önkormányzatok; (4) civil társadalom.
Gyurcsány Ferenc az MSZP mozgásterét a minimálisra csökkentette. Az MSZP-n belüli mozgolódásokat a források ellenorzése alá vonásával - koalíciós egyezteto tanács, kormánytanács (a tulajdonképpeni kormányzó tanács) - sikerült megfojtani 2007 augusztusában. A december körül kialakuló elégedetlenséget a források elzárásával való fenyegetéssel való folyamatos zsarolás és a túl jó idoben és jókor történt MSZP politikusok ellen elkövetett merényletkísérletek együttesen kezelték. Ennek látható jele volt a Hiller István elleni merényletkísérlet, o Szilivel tárgyalt egy lehetséges új MSZP vezetésrol.
Nem állítható bizonyosan az összefüggés - szélsoségesek mindig vannak, de taktikailag a merényletek túl jól jöttek Gyurcsánynak hatalma megerosítése érdekében, attól függetlenül, hogy a rezsim kiszolgálói vagy ellenzoi állnak mögötte.

Gyurcsány Ferenc az ellenzék mozgásterét is beszukítette. Zseniálisnak mondható taktikával a szélsoséges - valójában radikális - elégedetlenségek megnyilvánulását sikerült összemosni a Szövetségesek (Fidesz és szövetségesei) tevékenységével. Ez kivette a szövetségesek kezébol a kezdeményezést 2006 októberében és meggátolta az elorehozott választások utcai kikényszerítését, sztrájkokkal, utcai tüntetésekkel. Ez idot adott Gyurcsánynak az erok további koncentrációjára, megerosödésére, a gazdasági újraelosztási rendszer teljes maga alá gyurésével a 2007-es esztendoben.

A Szövetségesek mozgástere a civil hatalomváltásra korlátozódhat. A beszukült mozgástérben azonban a Szövetségesek képesek voltak egy anti-gyurcsányista platform létrehozására, amely lassan eléri a 2006 oszi tüntetések kényszeríto politikai erejét. Ez 2007 decemberére jól körülhatárolható szervezetekbol áll, melyek civil tagja a LIGA, politikai tagja a Szövetség, gazdasági oldalon a MKIK és az MGYOSZ áll. Az anti-Gyurcsány platformot jól láthatóan a gazdasági lehetoségek, gazdasági mozgásterek és a gazdasági források szukítése, szukülése kovácsolta egybe. A platform ideológiai alapú: az autoriter - kvázi diktatúra - elleni összefogásról van szó.

Gyurcsány Ferenc az önkormányzati rendszer átalakításával, az Önkormányzatok forrásainak központosítását teremtette meg. A 2006. október 1-én elszenvedett vereség után a forrásszukítés taktikája mellett döntött. Lampert Mónika és azt követoen Bajnai Gordon ennek a feladatnak a végrehajtói. A rendszer antidemokratikus voltának ez a legjobb bizonyítéka, hiszen az Alkotmánybíróság (AB) 2007. novemberi határozatában szólított fel a megyei önkormányzatok mozgásterének visszaállítására, ezt azonban a Gyurcsány-rezsim egyszeruen figyelmen kívül hagyta: a 2008-as évre nem irányzott elo költségvetési forrást a hivatali muködtetésre - azaz közvetlen, egyértelmu bizonyítékát adta, hogy a Gyurcsány-rezsim nem akarja betartani az alkotmányos kereteket.

Gyurcsány hatalomgyakorlási módszerének az egyik legfontosabb területe, ha nem a legfontosabb módszere - a civil társadalom megfélemlítése. Ennek eszköze az egzisztenciális problémákkal való folyamatos fenyegetés. Ennek elso lépése a 2002-ben a 23 millió románnal való riogatás, amely Lengyel László egyik írása szerint az életmód-dicsekvésre, az életmód féltésre alapozódott. 2004-ben a kettos állampolgárságról szóló népszavazás a következo állomás volt ebben a játszmában. A végso döfést azonban a 2006. oszi kormányellenes tüntetések vérbefojtása és a 2006 és 2007-ben a lakossági adósságspirál kialakítása és 2008 januárjában a forint zuhanórepülése együttesen adta meg.
A civil társadalmat teljesen sikerült megfélemlíteni: a sztrájkok támogatása egzisztenciális okokból csekély, az utcai megmozdulások, a titkosszolgálati provokációk és a rendorség többször bebizonyosult törvénytelen magatartása miatt együttesen elképzelhetetlenek már spontán módon.

A Gyurcsány rezsim támogatói háttere
A Gyurcsány rezsim alapját négy fo érdekcsoport képzi: (1) kelet-európai üzleti-titkosszolgálati háttér; (2) magyarországi nagyvállalkozók; (3) magyar szervezett bunözés; (4) nemzetközi befektetoi kör.
Magyarország gazdasági fejlodésének akadályozása a szlovák és román titkosszolgálatok egyik kiemelt feladata 1995 óta. Az 1998 és 2004 között elindult fejlodés leginkább a szlovák politikai vezetést és a kapcsolódó volt szovjet titkosszolgálati üzleti network-t veszélyeztette. Az Orbán-kormány által felvállalt "európa gazdasági közepe" program veszélyeztette a KGB hálózatán keresztül muködo orosz kelet-európai terjeszkedést, mivel egyértelmu és visszafordíthatatlan nyugati orientációt alakított volna ki. A magára találó magyar gazdaság a szlovák államot közvetlenül veszélyeztette, a román államot közvetve. Mindkét államnak szüksége volt idore ledolgozni a gazdasági hátrányt.
Ezért minden segítséget - pénzügyi, politikai és gazdasági - megadtak a Gyurcsányt támogató Apró-klánnak. Emlékezzünk arra, ahogy a szlovák titkosszolgálat nyilatkozataival támogatta Gyurcsányék 2006-os kampányát, illetve emlékezzünk a K&H ügy román szálaira.
A gyurcsányi hatalomátvétel annak volt eredménye, hogy a támogatók Medgyessyvel nem látták biztosítva, hogy 2006-ban meg tudja tartani a parlamentben 30% fölötti pozícióját az MSZP. A Szövetségesek 2/3 fölötti gyozelme a politikai rendszer stabillá válását jelentette volna Magyarországon, az ország politikai újra egyesítését és gazdasági struktúraváltást.

A külföldi titkosszolgálati háttéren túl magyarországi nagyvállalkozók támogatták a Gyurcsány-rendszer megerosödését. Számukra a Szövetségesek hatalomra kerülése az állami források megszunését és a valódi versenyhelyzetben vagyonvesztést jelentettek volna. Ennek jó példája a Wallis és a többi a szocialistákhoz kötheto vállalkozás 2000 és 2006 közötti mérlegeredményei. Jól látható ezekben a kimutatásokban, hogy a 2003-tól jelentosen megnövekednek ezeknek a cégeknek a bevételei. A nagyvállalkozói csoport ezalatt az öt év alatt teljes egészében leszívta az állam tartalékait. A nagyvállalkozói kör kezébe került minden, ami pénzt hozhat az államon belül: ez alól e percig a közlekedés, az adó, az egészségügy és a rendorség a kivétel. A tulajdonosi kör az orosz titkosszolgálat fedo szervein keresztül szlovák, román és magyar volt titkosszolgálati rendorségi tisztek, illetve a magyar kormánypártok tagjai. Ki kell emelni, hogy a befektetési alapokon keresztüli tulajdonolás (ingatlanok, gáz és olajipar, logisztika és végül most az egészségügy) egyfajta biztosítékként muködik Gyurcsány Ferenc kezében.
A politikai hatalom és a magyar titkosszolgálati és rendori felsovezetoi kapcsolatokon keresztül kiépült magyar maffia közös vállalkozásában az a gazdasági rendszer, mely az állami forrásokon keresztül próbálja tisztára mosni az olaj- és kábítószer jövedelmeket.
A Gyurcsány rezsim fenntartásában a politikai vezetésen kívül a jelenlegi rendori felsovezetés a leginkább érdekelt. A mai magyar rendori vezetés - néhány kivételtol eltekintve - a magyar titkosszolgálati network embereibol áll. Ezek legtöbbje nagy értéku buncselekményekkel komoly vagyonokra tett szert - vám- és kábítószerügyek -, és ezeket off shore cégeken, befektetési alapokon keresztül részvényekben, itthon fektette be cégekbe. A rendorség kézben tartását ezért ezek a maffiához közel álló szolgálati és rendorségi fotisztek végzik el. Ezt a legtöbb, valamit magára adó nyugati szolgálati, korrupcióellenes és politikai elemzés leírja. (Emlékezzünk azokra a kijelentésekre: a maffia beépült a politikába, a maffia beépült a rendorségbe...)
Az elemzések szerint Magyarországon a jelenlévo kelet-európai maffiatoke kifehérítésére tett kísérletnek lehetünk tanúi a Gyurcsány-rezsim alatt: az EU-pénzeken keresztül kívánják kelet-európai bunözok tisztára mosni olaj-, drog-, fegyver- és embercsempészetbol, emberkereskedelembol származó pénzeiket.
Ehhez a Bajnai Gordon vezette minisztérium hozzáállása kiváló lehetoséget biztosít.
Ennek egyik látványos megjelenési formája a Zuschlag-ügy és ezért folyik be lassan a gazdaságba az EU-pénz.

A gyurcsányi rezsim tulajdonképpen bizonyos szempontból a kelet-európai volt titkosszolgálati network fedoszervének tekintheto. Ezért volt kulcsfontosságú Laborc Sándor kinevezése, hiszen o az egyetlen, aki a teljes hálózatot személyesen ismeri (szlovák, román, bolgár és orosz, kínai csoportokat).

A nemzetközi befektetoi kör adja az egyik leglényegesebb támogatást a Gyurcsány-rezsim részére. A befektetok személyéhez való kötése Gyurcsány egyik hosszú távú célja volt 2007-ben. Az osztogatás során felvett állami kölcsönöket a kölcsönt adók cégein keresztül égette el. Ugyanakkor a kölcsönök visszafizetésére garanciát vállalt, hozzákötötte magát a visszafizetéshez és ezzel zsarolja az adósságfinanszírozókat. (Politikai változás esetén az új kormánynak - a törvénytelenségek miatt - lehetosége lehet, lesz bizonyos adósságok szanálására, vagy átütemezésére.)
Az egészségügy privatizációja a végso lépés a Gyurcsány-rezsim kezében: a londoni klub befektetoi körének, illetve egészen pontosan a személyéhez kapcsolódó network-hoz kötése - az államadósságot finanszírozó magán befektetok számára teszik lehetové az egészségügy privatizációját - EBRD, saját személyes lekötelezettjei, jelenlegi rendorségi, szolgálati vezetok és fohivatalnokok off shore cégeken keresztül, MSZOSZ, ÉT, stb. A tulajdonképpeni cél bebetonozni a hálózatot, visszafordíthatatlanná tenni a folyamatokat és a társadalmi mobilitást befagyasztani.

A gyurcsányizmus hatalmi eszköztára
A Gyurcsány-rezsim három fo eszközre számíthat: (1) a média; (2) rendorség; (3) a magyarországi lakossági bankok, pénzügyi alapok. A rendszer fenntartásához és radikalizálásához ezt a három hatalmi tényezot a gyurcsányi network teljesen maga alá gyurte.
A médiában 70%-os túlsúllyal rendelkezik a Gyurcsányt támogató network. A gyurcsányi rendszert kiszolgáló média folyamatos állami támogatást kap és ezt megszolgálandó teljesíti az igényeket. A média legyurésének legjobb példája, az RTL Klub és a TV2 esete - mindkét csatorna engedélyét enyhén szólva is vitatható módon hosszabbították meg és törvényileg akadályozzák a digitális musorszórás bevezetését, fenntartva a két csatorna 70% feletti - azaz gyakorlatilag teljes - monopóliumát. Cserébe ezek a cégek a reklámlehetoségeket és a híreket a gyurcsányi network igényének megfeleloen szállítják.

A hatalmi ágak közül a rendorség megszerzése ment talán a legsimábban. A rendorség gyakorlatilag mára a magyar maffia fedoszerve. A felso vezetok - kevés kivétellel - a Gyurcsányi network-hoz tartoznak. A rendorség állományának 15-30%-a folyamatosan buncselekményekbol tartja el magát és családját az egzisztenciális kiszolgáltatottság miatt. Ezeket a vezetés megbocsátható stikliknek tartja, ezzel zsarolva oket. A rendorségi vezetés képtelen felszámolni az illegális piacokat a Fovárosban (ilyen a budapesti belvárosban három is muködik) - vajon miért?
A rendorség ezért nem a demokratikus rendszer - az EU és a Magyar Alkotmány - védelmezoje, hanem a rezsim egyik leghívebb kiszolgálója. Ennek oka a törvényi szabályozás és a magyar igazságszolgáltatás elképeszto állapota: egy munkaügyi ítéletre akár 2-4 évet is várni kell, illetve a bírósági ügyekben sok esetben kifogásolható az eljárás korrektsége, például a Postabank ügyben.

A jelenlegi rendszer legfontosabb támogatói a lakossági bankok. A személyi illetve fedezeti hiteleket politikai megrendelésre adják ki a leheto legenyhébb feltételekkel. A hitelekbol keletkezo veszteségeket a bankok az állampapírokon keresztül, illetve a vállalkozók finanszírozásán és néhány vitatható elszámoláson keresztül hozzák be. A bankrendszer ezáltal tulajdonképpen finanszírozza a gyurcsányi rezsim muködését, hiszen a létrehozott lakossági adósságspirált fenntartja, annak ellenére, hogy veszteséges a lakossági üzletág. A muködés során azonban extraprofitok is keletkeznek, ilyen például az állampapír üzlet (az államadósság finanszírozása). Ez akkora haszonnal jár, hogy finanszírozhatják a kormány muködését a lakosságon keresztül.

Válságtünetek
A gyurcsányi rendszer 2007 végére stabillá vált, ugyanakkor elidegenedett a társadalomtól. Elérte azt a pontot, ahonnan nincs visszatérés az eredeti rendszerhez, a rendszerváltás rendszeréhez. Meglátásom szerint két út van: (1) a rendszer összeomlik; (2) a rendszer megszilárdul.
Az elso esetben két forgatókönyv létezik: a Szövetségesek kiharcolják az elorehozott választásokat 2008-ban, hogy 2009 májusában az EU választásokkal együtt meg lehessen tartani. Ez a jobb forgatókönyv. A rosszabbik, hogy a network végrehajt egy látszatváltást. Szóba kevés ember jöhet, talán Bokros Lajos, illetve a gazdaságól elobányászott, varázslónak beállított középszintu network tagok. Közepesen rossz forgatókönyv ebben az esetben Szili, Hiller és az 57-ek. Ebben az esetben az MSZP egyik platformja "megcsinálja" a népszavazás után (2008. március) a valódi váltást, és 2010-ben 25 és 35% között sikerül átmenteni a pártot, míg a network az SZDSZ-szel együtt háttérbe húzódik.

A második esetben - a rendszer megszilárdítása esetén - nagyon komoly kivándorlási hullám fog megindulni 2010 és 2011 környékén - akár csak 1956-ban.
Amennyiben a Szövetségesek nem tudják kieroszakolni a választásokat vagy egy teljes 2/3 feletti gyozelmet vizionálni, elore jelezni és 2010-re ezt végrehajtani, akkor a magyar 25 és 45 év közötti többnyelvu muszaki és gazdasági értelmiség kivándorol. Számítani lehet ketto- és háromszázezer közötti magasan képzett magyar munkavállaló kivándorlására. Ez esetben a magyar gazdaság teljesen tönkremegy és ez az EU versenyképességét megroppantja.
Az utóbbi forgatókönyv Gyurcsány hatalomban maradását vagy a hatalom környékén maradását eredményezi. Ez utóbbi forgatókönyv elsosorban a szlovák, szerb, román és orosz titkosszolgálatok által támogatott forgatókönyv. Ez az egyik fo menekülési lehetosége Gyurcsánynak. Ez esetben alkupozícióját kihasználva az oroszoknak játssza át a Kárpát medencét, Ukrajnát és a Kelet-Balkánt.

Az egészségügyi privatizáció valódi célja
A magyar egészségügyi privatizációs törvény lehetoséget biztosít a pénzek OECD országokba való befektetésére. Ezek között az országok között olyan régi jól muködo "demokráciák" vannak, mint Oroszország. A jelenleg kiépítés alatt álló déli gázvezeték-rendszerbe való befektetés látszik a legbiztonságosabbnak a regnáló elit számára. A Kékáramlat vs. Nabucco vitában egyértelmuen lehet látni: a magyar neoliberális elit az orosz vonalat támogatja. Meg nem erosített hírek szerint, ahogy Schröder az északi, úgy Gyurcsány a déli orosz rendszer vezetoje lesz.
A magyar egészségbiztosítási pénzek befektetése a Kékáramlat-ba azt eredményezi, hogy Magyarország egészségügyi bevételei orosz felügyelet alá kerülnek és a Gyurcsányi network ellenorzése megmarad. Ezzel olyan zsarolási pozíciókhoz jut a network, amely alkalmas a hatalmuk részbeni átmentésére a gazdaságba, illetve a felelosségre vonás elkerülésére, a Szövetségesek teljes gyozelme esetén is.

A magyar helyzet veszélyei
Jelen pillanatban úgy látszik, hogy az EU sorsa (és ezzel az USA sorsa is) Magyarországon is áll vagy bukik. A vezeto amerikai és európai politikai körök nem ismerték fel a válság mintázatot, mivel az Irak - Irán és az elnökválasztás, illetve a kialakult pénzügyi válságprobléma körében körbejárnak. A Demokrata Párt a Ház megnyerésével van elfoglalva, míg a Fehér Ház az Izrael által kiprovokált iraki háború problémáit igyekszik orvosolni.
Az EU a szociális és gazdasági válsággal van elfoglalva.

A létrejött probléma sokban hasonlít a dél-amerikai és afrikai államokban feltalálható válság mintázatokra. A befektetési társaságok - IMF és EBRD - által generált problémák kormányválságokhoz vezetnek, amelyekben a rendpárti hatalmon lévo neoliberális - valójában libertin - elit a társadalom ellenére kormányozza az országot. A választások - a választási csalások és az Alkotmány figyelmen kívül hagyása miatt - lényegében nem változtatják meg a politikai erotereket. A gyurcsányi network által használt módszertan sokban hasonlít a dél-amerikai politikai rendszerek viselkedési módszerére.

A helyzet több mint veszélyes. A gyurcsányi csoport - network - gyozelme esetén a keleti hatalmak kezébe kerül az EU legfontosabb kereskedelmi folyosóinak ellenorzése. A kisantant országai és a Gyurcsány-rezsim együttesen képesek lesznek az EU kereskedelmét átjátszani az orosz partnernek, és megszületik az orosz eurázsiai kereskedelmi birodalom, amelynek egyik központi elosztója lesz a Kárpát-medence.

Végkövetkeztetések
A Gyurcsány Ferenc által kiépített rendszer nem demokrácia. A rendszer azért nem totalitárius diktatúra, mert az igazságszolgáltatás minden ágát még nem volt képes bekebelezni. Jelenleg a bíróság polgári ügyekkel foglalkozó része viszonylagos függetlenséget mondhat magáénak. Ez azonban csak a következo választásokig maradhat fenn, mert nagyjából ebben az idoben - 2011 - éri el a szociális válság a felso-középosztályt. Ekkor a jogállamiság teljesen megszunik és egy a Milosevics Szerbiájához hasonló, nyitott határral rendelkezo diktatúra alakulhat ki. A politikai rendszer hasonlóan zavarossá válhat, mint az olasz politikai rendszer a '60-as, '70-es években.

A rezsimnek már nincs veszteni valója, az elkövetett cselekményeik miatt egy új rendszerváltás esetén mindenképpen felelniük kell. Jelenleg ezért a félelem irányít: a network fél a felelosségre vonástól. Ezért az idohúzásában érdekelt. Reménykedik, hogy valamely idopontban lesz alkalma saját magát átmenteni vagy a gyoztes oldalon pozícióban maradni. A rezsim kiszolgálói közül az un. balliberális értelmiség és a rendori felso vezetés az, amely a végsokig ki fog tartani a rezsim mellett. Ezért nem várható a törvényes hatalomátadás még 2010-ben sem. Valami hasonlóval fognak próbálkozni, mint 1989-ben: elore beépülnek a Szövetségesek közé és a nemzeti összefogás égisze alatt az átmeneti idoszakban biztosítani kívánják befektetéseik védelmét. A rendorség akár törvénytelen eszközökkel is fenn fogja tartani - fenntartja - Gyurcsány hatalmát és biztosítani fogja a pénzek kimenekítését.

A magyar Alkotmányban meg vannak a lehetoségek a helyzet kezelésére - Köztársasági Elnök felszólíthatja az országot az Alkotmány 2§/3 értelmében az ellenállásra. A maffiamódszereket használó rezsim által megfélemlített közjogi méltóságok egyike sem meri felvállalni ezt a lépést, mert ez beismerése volna a saját tevékenységük kudarcának. A hivatalnoki réteg illetve a rendorség nem fog közbelépni.

Lehetséges forgatókönyvek
Mindezek ellenére a helyzet nem reménytelen. A lakosság türelme kezd elfogyni, mert a közüzemi számlák a fogyasztói kosárban lassan túllépik az 50%-os lélektani határt. Ma Budapesten egy átlagos dolgozó fizetése 12%-át fizeti ki azért, hogy elmenjen dolgozni és 55%-át azért, hogy legyen víz, villany és futés. Ez a helyzet társadalmi robbanással fenyeget.
Ennek kezelésére a Gyurcsány-rezsimnek láthatóan nincs és nem lehet forgatókönyve.
A Szövetségeseket láthatóan azzal zsarolják, hogy ez könnyen elsöpörheti a teljes politikai elitet. Ebben bevetik a teljes közvélemény-kutatást és minden rendelkezésre álló eszközt.
A közvélemény-kutatások jelenleg óriási bizalomhiányt mutatnak a politikai elittel szemben. A helyzet az, hogy nem azonos okokból, - bár ezt megpróbálják elhitetni a rezsim kiszolgálói - nagy az elégedetlenség. Ez nagyon fontos!

A Szövetségesek támogatása a kormánnyal szembeni tevékenységükben jelenleg 78% fölötti, tehát 2007-i mérések alapján a társadalom a rezsim ellen és a Szövetségesek mellett van.
Akkor miért az elégedetlenség?
Mert a választók nem értik, hogy miért nem "tesz valamit a FIDESZ". Lakossági szempontból minden nap a jelenlegi rezsim alatt további szenvedés és további kín, reménytelenség. Ezzel szemben politikailag bele kell fojtani a gyurcsányi rezsim diktatúráját a saját szennyébe. Az elkövetkezok ezekbol az alapelvekbol kiindulva levezethetok.

Három valódi alternatívával rendelkeznek a Szövetségesek:

- A Köztársasági Elnök a jogállamiság megszunésének veszélye miatt felmenti Gyurcsány Ferencet esküjének megszegése okán, mivel az egészségbiztosítási törvényt nem hajlandók népszavazási kontroll alá vetni. Erre lehetosége van.
Ezt nemzetközi visszhangja miatt szintén lehetetlen lenne kimagyarázni. Ez egy "nemzeti egységkormány" megalakulását feltételezi. Ez az egyik legvalószínutlenebb forgatókönyv.

- A gyoztes, nagyarányú népszavazási részvétel után visszaadják a Szövetség tagjai a képviseloi mandátumokat. Ebben az esetben elorehozott választások lesznek, még osszel. A kormány ezt nem tudja kimagyarázni sem nemzetközileg, sem itthon. Ez a közvélemény-kutatási adatokat ismerve 90% fölötti támogatást eredményezne. Talán ez járna a legkisebb társadalmi megrázkódtatással. Ennek közepes valószínusége van.

- A Szövetségesek megpróbálják négyszer megverni 24 hónap alatt a Gyurcsány rezsimet a választásokon, népszavazáson. Ez a Szövetségesek számára a legkockázatosabb út. Ennek a forgatókönyvnek az oka: a társadalmi krízis elkerülésének vágya. Megpróbálják a Szövetségesek megfojtani a MSZP-SZDSZ-MDF által kialakított rendszert. Siker esetén a rendszerváltás libertariánus (szabados - ököljogon alapuló) rendszere megszunik és egy teljesen új nemzeti politikai rendszer alakul ki. Ez utóbbi a teljes megsemmisítésbe taszítaná a jelenlegi politikai rendszert, a támogatóit és a pénzügyi háttérfinanszírozókat.

A két utóbbi változat az, amely elfogadható és nem biztosítana menekülo utat az gyurcsányi network-nek. Ezt látta át Orbán Viktor és a tanácsadói háttere, amikor a népszavazási kezdeményezést megindították. A Gyurcsány mögött álló politikai elemzok és a rezsim kiszolgálói ezért próbálták akadályozni a népszavazást. Az MSZP párttagoknak egyetlen lehetosége van a menekülésre, idoben kiszállni valahol a 10-15%-os támogatottság környékén.

Befejezésül
A posztmodern korban a háború eszköze a gazdaság, Joseph Stiglitz szerint. A gazdaság az, amely meghatározza a társadalmat. A valódi fegyveres konfliktusok nem mások, mint a gazdasági rendszereken kívül esoket bekényszeríteni a gazdasági háborúba. Magyarországon egy gazdasági eszközökkel vívott polgárháború folyik. Az MSZP-SZDSZ által folytatott gazdasági polgárháború - háború az ország ellen - a végéhez közeledik. Hasonlót átélt már a társadalom az 1950-es években, az akkor hasonló módszereket használó kommunista rezsim hat év után fulladt bele a muködésképtelenségbe. A vázolt forgatókönyvek közül az utolsó esetben az MSZP-SZDSZ konglomerátumot a teljes megsemmisülés fenyegeti.
Ez a végét jelenti az 1949-ben létre jött és 1956-ban, 1989-ben megreformált államkapitalista autokratikus államrendnek. A kérdés az, hogy mikor veszi észre az MSZP-SZDSZ, hogy ki kell szállni a hintából és lesz-e elég bátorsága hozzá a képviseloknek? És a legnagyobb kérdés: van-e elég kitartás a társadalomban megvívni a modern kori szabadságharcát, polgárháborúját a 60 éves diktatúra ellen, melyben csak négy éven keresztül volt remény.

Dr. Prugberger Tamás
 
 
1 komment , kategória:  Általános  
Evangélium márc. 5. - szerda
  2008-03-05 09:31:46, szerda
 
  Egy alkalommal Jézus ezt mondta a zsidóknak: "Az én Atyám szüntelenül munkálkodik, ugyanúgy munkálkodom én is." E szavak hallatára a zsidók még inkább az életére törtek, mert nemcsak a szombati nyugalmat szegte meg, hanem Istent Atyjának mondta, és így egyenlővé tette magát Istennel. Jézus azonban tovább hirdette: "Bizony, bizony, mondom nektek: a Fiú semmit sem tehet önmagától. Csak azt teheti, amit az Atyánál lát. Amit ugyanis az Atya cselekszik, azt cselekszi a Fiú is. Az Atya szereti a Fiút, és mindent megmutat neki, amit cselekszik. Sőt még nagyobb dolgokat is mutat majd neki, hogy csodálkozzatok rajta. Amint ugyanis az Atya halottakat támaszt föl és kelt életre, úgy a Fiú is életre kelti azokat, akiket akar.

Az Atya nem ítél meg senkit sem, hanem az ítéletet egészen a Fiúra bízta, hogy mindenki úgy tisztelje a Fiút, ahogyan az Atyát tiszteli. Aki a Fiút nem tiszteli, az nem tiszteli az Atyát sem, aki a Fiút küldte.

Bizony, bizony, mondom nektek: aki hallgat az én tanításomra, és hisz abban, aki engem küldött, annak örök élete van, és nem sújtja őt az ítélet, mert már átment a halálból az életre. Bizony, bizony, mondom nektek: eljön az óra - sőt már itt is van -, amikor a halottak meghallják az Isten Fiának szavát.

Meghallják, és életre támadnak. Amint ugyanis az Atyának élete van önmagában, a Fiúnak is megadta, hogy élete legyen önmagában. A Fiúnak hatalmat adott arra is, hogy ítéletet tartson, mert ő az Emberfia. Ne csodálkozzatok ezen! Eljön az óra, amikor a halottak meghallják az Isten Fiának szavát, és előjönnek sírjukból. Akik jót cselekedtek, feltámadnak az életre; akik rosszat tettek, feltámadnak a kárhozatra. Én önmagamtól semmit sem tehetek. Amint (Atyámtól) hallom, úgy ítélek; és az én ítéletem igazságos, mert nem a magam akaratát keresem, hanem annak akaratát, aki küldött engem."
Jn 5,17-30

Elmélkedés:
Jézusnak a mai evangéliumban olvasott szavai rávilágítanak, hogy milyen bensőges kapcsolat van a Fiú és az Atya között. Egyetlen erő, a szeretet határozza meg közös cselekvésüket, mindazt, amit a mi üdvösségünk érdekében tesznek. A felülmúlhatatlan isteni szeretet nem zárkózik magába, hanem nagylelkűen megnyílik az ember felé. E szeretet legszebb megnyilvánulása Jézus keresztáldozata, amely az Atya iránti engedelmességből fakad. Készen állok-e, hogy belépjek e szeretetközösségbe? Készen állok-e, hogy engedelmeskedjek Istennek, miként Jézus is így tett? Kész vagyok-e a bűnbánatra, amely feltétele annak, hogy Istenhez közeledjek? Most van itt az alkalmas idő a számomra.
(Horváth István Sándor)

Imádság:
Megfeszített és föltámadt Urunk! Taníts meg minket arra, hogyan küzdjük meg a mindennapi élet harcait, és így teljesebbé váljon életünk. Te türelmesen és alázatosan viseled az emberi élet terheit, miként kereszthalálod és szenvedésed kínjait. Segíts, hogy napi fájdalmainkat és konfliktusainkat, mint növekedésre kapott lehetőségeket fogadjuk, és így egyre hasonlóbbá váljunk Hozzád. Add, hogy türelmesen és bátran viseljük a szenvedéseket, bízva abban, hogy Te támogatsz.

Evangelium minden nap

--------------------------------------------------------------------------------






--------------------------------------------------------------------------------


Kőszegi Archívum bemutatja:
ÉLŐ KERESZTÚT
www.hungariatv.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Népszavazási üzenet Járaival
  2008-03-05 02:36:54, szerda
 
  A kormány összesen több, mint ötmilliárd forintot költött az elmúlt öt évben tanulmányra, közel 17 millió vizitdíjról van szó. E tanulmányokat áttekintve látható, hogy ezektől egy fokkal sem javult az ország helyzete. A Miniszterelnöki Hivatal tanulmányai között számos olyan található, amelyek egyértelműen a kormánypártok érdekeit, és nem az emberek, nem az ország érdekeit szolgálják, például a 2006-ban készült "A magyar sajtó megosztottsága Orbán Viktor 2002-es beszédeinek tükrében" című tanulmány.


Felháborító, hogy erre költik az emberek pénzét. Látható, hogy van pénz, csak rossz célokra költik. A szakmai tartalmú tanulmányokat a minisztériumok apparátusa is el tudta volna készíteni, hiszen azért kapják a fizetésüket. Ezek a tanulmányok fizetés-kiegészítésként szolgáltak a kormányzat amúgy jól fizetett kommunikációs szakembereinek.

Mai videóüzenet :

Járai Zsigmond
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Sajtóvisszhangok - Felhívás
  2008-03-05 02:30:22, szerda
 
  Sajtóvisszhangok - Felhívás

1. Hír TV: http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=202346
2. PolgárInfo: http://www.polgarinfo.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=17597
3. Indymedia: http://hungary.indymedia.org/cikk.shtml?x=42630
4. Fidesz Honlap: http://fidesz.hu/index.php?Cikk=109587
5. Lánchídrádió: http://www.lanchidradio.hu/a_nepszavazas_tetje_az_egeszseges_elethez_valo_jog_meg vedese_20080302
6. Magyar Nemzet Online: http://www.mno.hu/portal/546179
7. http://nemenyi.net/reszletes.asp?MainID=1&HirID=31053
8. Echo TV: Híradó, 2008. március 2. 19.30 óra
9. EuroAstra: http://www.euroastra.info/node/10442
10. Cyber Press: http://www.cyberpress.hu/article.php?id=14124
11. HonLap: http://mkdsz.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=8900&Itemid =44
12. Hunsor: http://www.hunsor.se/kitekinto/mszocfelhivas080302.htm
13. Boon Fórum: http://209.85.129.104/search?q=cache:Xy3uFTlu-ScJ:forum.boon.hu/bforum/showthread .php%3Ft%3D1115%26page%3D1033+A+Magyar+Szoci%C3%A1lis+F%C3%B3rum+-+Szoci%C3%A1lis +Kerekasztal+felh%C3%ADv%C3%A1sa+az+%C3%A1llampolg%C3%A1rokhoz&hl=hu&ct=c lnk&cd=7&gl=hu
14. KDNP: http://www.kdnp.hu/index.php?type=cikk&cikkid=3189
15. Jobb Hírek: http://www.jobbhirek.hu/article.html?id=197778&source=mno&cat=


 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Döntsenek a tapasztalataik ala
  2008-03-05 02:28:40, szerda
 
  Igen! El akarunk jutni valahová - erzsébetiek fohásza
2008-03-03 11:12:27 elnök


Egy huszonegyedik századhoz illő közlekedés tiszta, gyors, kényelmes és komfortos. Budapest levegőjének minőségét is a közlekedés milyensége határozza meg.

Most tömkre teszik amit eddig elértünk. A Demszky-liberális hibás várospolitikát cinkosan támogatta az MSZP az utóbbi 18 évben.
Budapest fejlesztési forrásai szükösek, de a kereteken belül is rosszul gazdálkodtak. Kihagyták a 4-es metró alagútfúrásának olcsó lehetőségét, nem használták ki a magyar járműgyártásban megvolt lehetőségeket, hogy ne kerüljön egymilliárdba a körúti villamos és legyen utánpótlása a lyukas oldalú, rázós trolibuszoknak.

Sajnos az útfelújításokkal is késlekedtek és a földutak burkolása is hiányos még. Akarjuk-e mi erzsébetiek, hogy ne legyenek zsúfoltak a közösségi közlekedés eszközei és ne kelljen soká várakozni rájuk?
IGEN
Mit akar tönkre tenni a főváros balliberális vezetése?
A mára kiharcolt sűrűbb járatokat, amelyen nem kell mindig test-test elleni küzdelmet vívni az utazásért az egymáshoz szoruló emberekkel.
Aki a HÉV-vel, vagy villamossal jár, annak egy-egy napjából félórákat vesz el a BKV járatritkítási programja, de csak ha nem akar a késő esti órákban hazajutni, mert akkor van olyan járat, amelyik már 21 órakor megszünik.
Az autóbusszal járók nyugodtan kitűzhetik a fekete szalagot, mert az oly sokakat szolgáló 99-es buszt Pesterzsébeten megölte a tervezet, amelyet Demszky jóváhagyott, Hagyó Miklós lepasszolt Dancsnak, a Közlekedési tanácsnoknak.
Ha össze akarjuk foglalni, akkor azt mondhatjuk, hogy nagyjából 30%-ot vesz el tőlünk idén. Akkor teszi ezt, amikor a tisztább levegőért vonzóvá kellene tenni a közösségi közlekedést, mert mérgez bennünket évente 180 napon át a járművek kipufogó gáza.

Rosszabb helyett jobbá akarjuk tenni a közösségi közlekedést?
IGEN

Akarjuk-e, hogy ne álljunk a dugókban félórákat és ne verje szét a házainkat a villamos keltette rezgés?
IGEN ,IGEN!

Ha húsvétra kérhetnénk bármit Pesterzsébet közlekedése számára akkor csupa nagyon drágával kezdenénk.

Először is hozzon a nyuszi egy aluljárót és egy hidat a Határ út és a Csepel –sziget között, mert alig bírunk átjutni reggel meg délután a szomszédba.

Drága Nyuszi!
Morajlik Pesterzsébet az M5 zajától. Hozzál légy szíves egy szép zajvédő falat a Nagykőrösi útra, de ez sürgős, mert régen tartozik vele a főváros. Kérjük, hogy vezesd be a 3-as villamost a HÉV állomásra és különben is miért nincsen készen az 5-ös metró? Tudod azt hívjuk 5-ős metrónak, amelyik Pomázról indul és átjön a Duna alatt és Pesterzsébetet érintve elmegy Ráckevére. Na jó, de legalább újítsad fel a 31-es villamos pályát és itt az ideje a Határ út, vagyis a Munkáskörút megépítésének, de vigyázz!, mert nem akarjuk, hogy közel menjen a házainkhoz!

Azt is szeretnénk , hogy tempo 30-as övezetek jöjjenek létre a kertvárosban. Ha Húsvétra nem megy több, akkor a Mikulástól kérjük a többit.

Drága jó Mikulás Bácsi!
Hozzad el a zsákodban az összes utca aszfaltozását, amit hamisan igértek a szocialista képviselő jelöltek. Olyan rosszak és hiányosak a járdáink, hogy hozzál légy szíves hibátlan járdákat és a régi aszfaltos utcák felújítását is nagyon várjuk már. Képzeld el Mikulás, hogy aki itt idegenként keres egy címet, annak csak úgy sikerül, ha térképén kívül helybeli útbaigazítója is van, mert alig vannak utcatáblák.
Hozzál kérlek párszáz utcatáblát is.
Tudod nyáron nagyon melegünk van, mert egyre melegebbek a nyarak és annyira hiányzik a klíma a buszról. A zágrábiaknak miért lehet? -pedig ők se gazdagabbak, mint mi.Van nekünk egy régi álmunk a városközpont sétálú utcája. A nagy része készen van -persze agyrázkódást kapnak rajta a kicsik a gyerekkocsiban, de lagalább szép.

Most már folytatnunk kellene. Adj bölcsességet nekünk, hogy a legjobb tervező legszebb terve szerint építsük meg a gyalogosok Paradicsomát a Szent Erzsébet téren is. Tudod, amikor a régi piacot újjá akartuk építeni millió akadály volt az utunkban. Szépen sikerült a piac, de kevés lett a parkolóhely az autóknak. Hozz nekünk 100 db parkolóhelyet a Tátra téren. Szeretnénk megépíteni az Alsó-Határutat. A barátaink azt mondják, hogy a Mártírok útja felől szeretnének eljutni a Tescoba. Segíts nekünk egy olyan megoldással, ami nem zavarja a környékbelieket.

Kedves Pesterzsébetiek!
Lassan egyre inkább észlelhetjük, hogy egy-egy választás, vagy népszavazás mit hozhat nekünk jót, vagy rosszat a közlekedés területén is. Döntsenek és szavazzanak a tapasztalataik alapján!

http://www.fideszbp20.hu/Ha leiratkozna hírlevelünkrol kattintson ide.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A rettegés foka
  2008-03-05 02:08:02, szerda
 
  Egy sz"uk hét még hátravan a népszavazásig, tehát fel kell készülnünk a legabszurdabb kormányzati kampánynyilatkozatokra, akár még az is "kiderülhet", hogy a Fidesz akarta bevezetni a vizitdíjat, a kórházi napidíjat és a tandíjat.

Gyurcsány Ferenc ugyanis az elmúlt hét végén azt a "tréfát" eszelte ki, hogy a Fidesz eladná az országot 30 ezüstért, vagy 300 forintért, azaz "a Jöv"o nem igennel, hanem J-vel, mint Júdással kezd"odik".

Ez a gondolatmenet túl azon, hogy zavaros - hiszen a sokadik sarcként kivetett 300 forint eltörlésével nyilvánvalóan nem lehet elárulni az országot, de még a reformnak nevezett privatizációt sem - egyúttal árulkodik a miniszterelnök lelkiállapotáról.

A március 9-i dátum közeledtével, a közvélemény-kutatási eredményeket látva Gyurcsány Ferenc láthatóan retteg, indulatos hangon vagdalkozik a politikai ellenféllel szemben, és a szombati Júdás-metaforához hasonló zagyvaságokkal áll el"o, amelyek h"u szimpatizánsai számára is kínosak.

A pánik eluralkodásának másik jele, hogy egyre gyakrabban nevezi gyávának riválisait, míg önmagát a bátor államférfiak közé sorolja.

Magabiztos politikusnak nincs szüksége hangoztatni önnön bátorságát, tettrekészségét és tehetségét, ez a viselkedés a bizonytalan, retteg"o ember sajátja.

Gyurcsány korábban is számos alkalommal bizonyította gyávaságát, elég ha csak a 2006. március 15-i ünnepségre emlékezünk, amikor a Nemzeti Múzeum lépcs"ojén felszólaló miniszterelnök - látszólag a koreográfia részeként - gyermekhaddal vetette körül magát, és a szomszédos épületek tetején símaszkos mesterlövészek vetették vigyázó szemüket a tömegre.




Tavaly október 23-a el"oestéjén a fél belvárost hermetikusan lezárták a biztonsági er"ok, mivel a kormányf"o beszélni kívánt az Operaházban.

De nem csak hazai vizeken száll inába a bátorság, hiszen gyávaságról tesz tanúbizonyságot minden alkalommal, ha a magyar érdekeket külföldön kellene képviselni, amikor például szlovák kollegájának említést sem tett az északi szomszédunknál tapasztalható
tendenciózus magyarellenes intézkedésekr"ol, és akár keletre, akár nyugatra utazik, mindig azt mondja, amit aktuális tárgyalópartnerei éppen hallani szeretnének.

Gyurcsány Ferenc egyetlen esetben "bátor": amikor hazudni kell.

A folyamatos hazudozáshoz azonban nem bátorságra van szükség, sokkal inkább olyan szint"u gátlástalanságot feltételez, amiben "o
verhetetlen.

Viszont a szélhámosok ideje is lejár egyszer, és a tömegek bizalmát már teljesen elveszítette az MSZP-elnök, a felmérések szerint a politikusok népszer"uségi ranglistájának a végén kullog és csupán minden ötödik ember elégedett a teljesítményével.

A sokáig hitegetett, becsapott emberek megunták, hogy hülyének nézzék "oket, és arra legyen büszke az ország els"o embere, h
ogy lényegesen drágábban és több id"o alatt építünk autópályát a jórészt sík magyar vidéken, mint a horvátok a sziklás hegyek között.

Tegnap a parlamentben Gyurcsány Ferenc különféle statisztikai adatokkal is igyekezett bizonygatni "kiváló" teljesítményét.

Ha ilyen mérték"u a fejl"odés, akkor miért menekül innen minden épkézláb fiatal akár diplomával is mosogatni vagy autóbuszt vezetni Írországba, Angliába?

A tétet valóban nem lehet tovább emelni - amint azt szombaton a jobboldalnak címezve mondta a kormányf"o - a hazugságokkal és ígéretekkel már tele a padlás.

Azt is megjósolta, hogy március 9-én véget ér a jobboldal ámokfutása.

Gyurcsány Ferenc ezúttal félig igazat mondhatott: véget érhet az ámokfutás.

Az övé.

Kis Ferenc
MNO
Kép: Polgári Hírszemle http://groups.yahoo.com/group/polgari-hirszemle/

Polgári Hírszemle Topsites
http://polgarihirszemle.uw.hu/index.php
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
MÖM és a HVIM Esztergomban
  2008-03-05 02:06:17, szerda
 
  A MÖM és a HVIM közös megemlékezése Esztergomban

Március 14-én, pénteken Esztergomban a Széchenyi téren a Kossuth
emléktáblánál 17 órától koszorúzással egybekötött rendezvényen
emlékezik az 1848-as szabadságharc h"oseire a Magyar Önvédelmi
Mozgalom, és a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom.
A rendezvényen beszédet mond Kovács Géza, a Magyar Önvédelmi Mozgalom
tiszteletbeli elnöke, és Zagyva György Gyula, a Hatvannégy Vármegye
Ifjúsági Mozgalom elnöke.

Minden hazafias szervezetet és magánszemélyt szeretettel várunk közös
rendezvényünkre!

Magyar Önvédelmi Mozgalom
2008. március 3.

--
Megjelenitesi problemak eseteben a cikk megjelenitheto itt:
http://www.magyaronvedelem.hu/irasok/mar/marc14_eszt.html

http://www.magyaronvedelem.hu

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Népszavazási üzenet Kerényi Im
  2008-03-05 02:03:19, szerda
 
  A Fidesz elfogadhatatlannak és felesleges pénzkidobásnak tartja, hogy a kormány újabb luxusautókat rendelt. Sajtóhírek szerint hamarosan üzembe helyezik a kormány által megrendelt luxusautó-flotta első darabjait, három páncélozott golyóálló Audit. Közbeszerzés és verseny nélkül rendelték meg a luxusautókat több száz millió forint értékben, a beszerzés indokait pedig - a kormány előterjesztésére - államtitokká nyilvánították.

Miközben Magyarországon szociális válság van, és az embereknek vizitdíjat, kórházi napidíjat és tandíjat kell fizetniük, a kormány feleslegesen költ el ennyi pénzt!

Mai videóüzenet :

Kerényi Imre
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Könyvajánlat
  2008-03-05 01:58:36, szerda
 
  Szeretnék pár könyvet a figyelmedbe ajánlani, melyek újonnan a bolti ár töredékéért megvásárolhatóak.
http://www.teszvesz.hu/item322733358_szajer_jozsef_europa_cimu_kony_ujan_elado.ht ml
http://www.teszvesz.hu/item322738186_barsony_ottilia_hol_bujkalsz_cinege_c_kony.h tml
http://www.teszvesz.hu/item322743910_pokorni_zoltanrol_minden_amit_tudni_erdemes. html
http://www.teszvesz.hu/item322749204_herencsar_lajos_terror_a_rendszerben_c_konyv .html
http://www.teszvesz.hu/item322754668_gardian_gabor_geza_kek_az_eg_c_konyve.html
http://www.teszvesz.hu/item322759900_benedek_elek_testamentum_es_hat_level_c_kony v.html
http://www.teszvesz.hu/item322765367_balassi_balint_valogatott_enekei_cd_vel.html
http://www.teszvesz.hu/item322875527_orban_viktor_a_tortenelem_foutcajan_konyv.ht ml
http://www.teszvesz.hu/item322878952_bayer_zsolt_kamaszkorunk_legszebb_nyara_amer ika.html
http://www.teszvesz.hu/item322882078_krasznai_korcz_janos_zsigmond_gabor_celfoto. html

Várom megtisztel"o válaszodat!

Nagy Péter
mapexamber@gmail.com
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 11 
2008.02 2008. Március 2008.04
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 282 db bejegyzés
e év: 2154 db bejegyzés
Összes: 7719 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 577
  • e Hét: 1414
  • e Hónap: 10018
  • e Év: 45959
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.