Belépés
furaila.blog.xfree.hu
"Nem az a fontos, hogy milyen iskolákat végeztél, hogy mit dolgozol, hanem hogy milyen EMBER vagy!" BMI ******
2005.10.25
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
Veres már tavaly megígérte
  2009-04-03 22:19:40, péntek
 
  Az elmúlt év novemberében aláírt 6,5 milliárd euró uniós hitel harmadik részletét akkor kapja meg Magyarország, ha eleget tesz az Egyetértési Megállapodást kiegészítő gazdaságpolitikai kritériumoknak - a kiegészítő megállapodás kormányrendeleti formában, a csütörtöki Magyar Közlönyben jelent meg. A kiegészítő megállapodást márciusi 10-i budapesti dátummal írta alá Veres János pénzügyminiszter és Simor András, a Magyar Nemzeti Bank elnöke, és márciusi 11-i brüsszeli keltezéssel látta el kézjegyével Joaquín Almunia, az Európai Unió pénzügyi biztosa.

Az uniós 6,5 milliárd euró hitel funkciója a fizetési mérleg kiegyensúlyozása, és kapcsolódik a Nemzetközi Valutaalap (IMF) ugyancsak az elmúlt év novemberében jóváhagyott 12,5 milliárd eurós készenléti hitel megállapodásához, továbbá a Világbank 1 milliárd eurós hitelnyújtásához. A 6,5 milliárd euró összegű uniós hitel első 2 milliárd eurós részletét december 9-én kapta meg Magyarország. A további részletek folyósítását mindig felülvizsgálat előzi meg. A második 2 milliárd eurós részlet folyósítása előtt az Európai Bizottság az IMF szakértői közösen, február első felében tartottak felülvizsgálatot. Ez az eredeti megállapodásba foglalt kritériumokat teljesítettnek tekintette.

Az eredeti megállapodás óta a GDP 2,6 százalékában meghatározott idei deficitcélt 2,9 százalékra emelte Magyarország, emiatt egy kiegészítés került az eredeti megállapodás mellé, amely - mellékletként - a növelt hiány miatti "konkrét gazdaságpolitikai kritériumokat" tartalmazza. Így a költségvetési konszolidáció keretében a harmadik részlet lehívásához teljesíteni kell a következő kritériumokat: a költségvetési fejezetek működési kiadásainak csökkentését; az uniós agrártámogatások nemzeti kiegészítéseinek lefaragását; a rokkantsági nyugdíj jogosultsági kritériumainak érdemi szűkítését.




A pénzügyi szektor szabályozása körében, ha egy bank feltőkésítésre kerül, akkor a feltőkésítés lejárati idejét összhangba kell hozni a garancia szerződés lejárati idejével; meg kell határozni a nehéz helyzetbe került bank részvényeinek állami értékesítésére szóló árat, amelynek tükröznie kell a bank jelenlegi és jövőbeni helyzetét.
A strukturális reformok körében a kiegészítő megállapodás a következő kritériumokat határozza meg a hitel harmadik része folyósításának feltételeként: a nyugdíjak indexálását az inflációhoz kell kötni; illetve az újonnan belépőknél a 13. havi nyugdíj eltörlése, a nyugdíjkorhatár megemelése 3 évvel 2016 és 2025 között is a feltételek között szerepel.

A strukturális reformok körében törvényjavaslatot kell benyújtani az Országgyűlésnek, benne a lakástámogatás jogosultsági kritériumainak szigorításáról, a lakáshitel kamattámogatásának csökkentéséről, valamint megtakarítást kell tartalmaznia a javaslatnak a gyermeknevelés első éveire eső támogatásokban (GYED).

Végül az uniós hitel negyedik részletének kifizetéséhez rendel új kritériumokat az új melléklet. A költségvetési konszolidáció körében már a jövő évi költségvetésben meg kell kezdeni a szociális kiadások szűkítését, valamint az önkormányzati szektor reformját is. Ennek keretében a helyi önkormányzatoknak közös feladatellátást kell szervezniük, és közös hivatalokat kell működtetniük.

A strukturális reformok körében pedig megismétli a kiegészítő melléklet azt, amit a nyugdíjakkal, a lakástámogatásokkal és a gyermeknevelés támogatásának csökkentésével korábban - a harmadik részlet kifizetésénél - már meghatározott.

A konkrét gazdaságpolitikai kritériumokat tartalmazó kiegészítő megállapodás szombaton lép hatályba. A benne foglalt intézkedések megtételéről a nemzetközi pénzügyi kapcsolatokért felelős miniszter - jelenleg a pénzügyminiszter - gondoskodik.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Ha marad a pártokrácia...
  2009-04-03 03:15:40, péntek
 
  Ha marad a pártokrácia, akkor maradnak a pártkatonák, akik pártérdekeket és pártvezéreket szolgálnak elsősorban.

Kormányzás helyett mindenféle paktumokat kötnek hazánk belső és külső ellenségeivel és ellenfeleivel. Ezekről a háttéralkukról és lepaktálásokról - mi, az ország lakossága - mit sem tudva csak azt vesszük észre, hogy már nincs is olyan ország Európa szívében, hogy Magyarország.

Lesz helyette NATO támaszpont 11 körzetre osztva hazánk területét. E körzetek mindegyikének 10 km-es körzetében NATO fog rendelkezni a mi drága jó anyaföldünkkel.

Ezek a körzetek a következők:

Logisztikai központok és térségek:
I. Nyugat-dunántúli körzet Sopron (részközpont: Szombathely).
II. Észak-dunántúli körzet: Győr - Gönyű.
III. Közép-dunántúli körzet: Székesfehérvár (részközpont: Dunaújváros, Veszprém).
IV. Dél-dunántúli körzet: Baja (részközpont: Mohács).
V. Budapest körzet: Dél-Pest (Soroksár),
Dél-Buda (Nagytétény),
Csepel Nemzeti Szabadkikötő.
VI. Közép-alföldi körzet: Szolnok.
VII. Dél-alföldi körzet: Szeged (részközpont: Kisszállás).
VIII. Észak-keleti körzet: Miskolc vagy Tiszaújváros.
IX. Észak-tiszántúli körzet: Záhony (részközpont: Nyíregyháza).
X. Délnyugat-dunántúli körzet: Nagykanizsa.
XI. Közép-tiszántúli körzet: Debrecen.

Mit is jelentene az ezeken a területeken élők számára egy ,,logisztikai központ"?
Vegyük példaként Budapest, Dél-pesti részét. A csodálatos Soroksári-Dunaágat és a folyót szegélyező kis hétvégi házakat, horgásztanyákat. Mint egy felfűzött gyöngysor, olyanok ezek a munkásemberek által épített kis házak. Nos, ezt akarják logisztikai központtá alakítani!


Hogyan tehetik ezt meg?

Az úgynevezett Országos Területrendezési törvény-tervezet (Ad T/5311) alapján, mely tervezetet az Országgyűlés a 2008. április 22-i keddi parlamenti ülésen ,,általános vitát folytatott róla és lezárására" került sor az Országos Területrendezési Terv 2003. évi XXVI. Törvény módosításáról szóló törvényjavaslat (T/5311.sz.) keretén belül.

A T/5311. sz. törvényjavaslatot a Magyar Köztársaság Kormánya megbízásából Bajnai Gordon, önkormányzati és területfejlesztési miniszter terjesztette elő.

.Mit tartalmazott egészen pontosan ez a területfejlesztési törvénybe bújtatott törvényjavaslat - amit egyébként megszavazott 2008. április 22-én a magyar parlament

A T/5311-es számú törvényjavaslat előterjesztési anyagában az 1. § tartalmazza a fogalom meghatározások pontjait.
A 9. pont arról szól, hogy mi számít honvédelmi területnek.
A honvédelmi terület kiemelt térség és megyei területrendezési tervben megállapított övezet, amely a Magyar Honvédség alapfeladatait rendeltetésszerű ellátásához szükséges objektumok elhelyezésére, illetve tevékenységének végzésére szolgál.
A 11. pontban folytatódik a kiemelt fontosságú honvédelmi terület-meghatározás. Mely szerint, az számít kiemelt fontosságú honvédelmi terület amelyikről az ,,Országos Területrendezési Tervben megállapított, kiemelt térségi és megyei területrendezési tervekben alkalmazott övezet, amelyen a Magyar Köztársaság védelmi képességeit alapvetően meghatározó, vagy a NATO tagságból eredő, valamint a nemzetközi szerződéseiben vállalt kötelességei teljesítésére hivatott objektumok elhelyezésére szolgáló területek találhatók,..."
Milyen egy ördögi terv ez, hogy az Országos Területrendezési Tervbe bújtatva akarják megszavaztatni a képviselőkkel Magyarország egész területének NATO támaszponttá változtatásának törvényes feltételeit???
Milyen előkészítéssel készülhettek fel a képviselők az április 22-i parlamenti ülésre?
A T/5311. sz. törvényjavaslat mellékletein 1:500000-es kicsinyítésű térképeken és CD-n, vagyis sehogy sem nézhették meg. Pedig, ezek a mellékletek tartalmazzák a kiemelt fontosságú honvédelmi terület övezeteiről készített térképeket, melyeken a települések feliratai oly kicsik, hogy még nagyítóval sem lehet elolvasni.
Pedig, nem kevesebbről fognak a képviselők majd dönteni, mint pl ami a 37. § -ban olvasható: ,,Felhatalmazást kap a Kormány, hogy rendeletben állapítsa meg a kiemelt térségi és megyei övezetek területi érintettségével kapcsolatosan állásfoglalásra jogosult államigazgatási szervek körét."
A 38. § szerint az OTrT. 1/1-10 sz. melléklete, a 2- sz rajzi melléklete és a 3/1-10. sz. rajzi melléklete helyébe a jelen törvény 1/1-13. sz. melléklete, 2. sz. melléklete és 3/1-11. sz. melléklete lép. (Ezeken a mellékleteken Magyarország térképe látható 1:500000-es kicsinyítésben.)
Felhívnám a figyelmet az 1/13. sz. mellékletre, melynek témája a Térségi övezetek és azok kapcsolata.
Ezen belül két nagy csoportra osztják az övezeteket.
Egyszer az Országos Területrendezési Terven belüli felsorolás tartalmazza a Kiemelt fontosságú honvédelmi terület-eket.
Második része a táblázatnak a Kiemelt és megyei területrendezési terv, melyben szerepel a ,,Rendszeresen belvízjárta terület", és itt is a ,,Honvédelmi terület".
20. § (3/9. sz. melléklet)
Az OTrT a következő 16/C §-al és az azt megelőző alcímmel egészül ki:
,,Kiemelt fontosságú honvédelmi terület övezete
16/C. § (1) A kiemelt fontosságú honvédelmi terület övezetét a kiemelt térségi és megyei területrendezési tervekben a tényleges kiterjedésének megfelelően kell lehatárolni.
(2) Az (1) bekezdés kijelölt területeket a településszerkezeti tervben beépítésre szánt, vagy beépítésre nem szánt különleges honvédelmi terület felhasználási egységbe kell sorolni!
A/35 §-hoz:
Az OTrT a következő 27/A §-sal és az azt megelőző alcímmel egészül ki:
,,Honvédelmi terület övezete
27/A § A honvédelmi terület övezetét a településszerkezeti tervben beépítésre szánt vagy beépítésre nem szánt különleges honvédelmi terület terület-felhasználási egységbe kell sorolni."


Meg kellene kérdezni a köztársasági elnököt, hogy mit tud erről?

Szerintem, semmit, mert akkor nem lobbizna az egyetlen tubesi radar ellen - hegyre futkározós versenyekkel - hülyítve a népet!!!

(Folyt. köv.)

Bp. 2009. március 26.

Bóna Mária Ilona
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Ha marad a pártokrácia... 2.
  2009-04-03 03:13:08, péntek
 
  Mottó:

Ha marad a pártokrácia, akkor maradnak a pártkatonák, akik pártérdekeket és pártvezéreket szolgálnak.

Kormányzás helyett mindenféle paktumokat kötnek hazánk belső és külső ellenségeivel és ellenfeleivel. Ezekről a háttéralkukról és lepaktálásokról - mi, az ország lakossága - mit sem tudva csak azt vesszük észre, hogy már nincs is olyan ország Európa szívében, hogy Magyarország.


Lehet, hogy Táborfalván is egy ilyen logisztikai központ kiépítése vette kezdetét?

Táborfalva 2009. 03. 02. - Szabad Riport helyszíni felderítés
(részlet)

(A képek itt is megtekinthetők: http://furaila.xfree.hu/144950 )

NEM TALÁLTUNK, IDEGEN HADSEREG JELENLÉTÉRE UTALÓ MOZGÁST
- Sőt, semmilyen hadsereg aktív jelenlétét nem tapasztaltuk -

Viszont találtunk érdekesnek tűnő momentumokat:

AZ ÁTLAGOSNÁL JOBB UTAKAT - ADÓTORNYOK HÁLÓZATÁT - FRISSEN FELÉPÜLT ÓRIÁSI BÉRKASZÁRNYÁT, A RÉGI LAKTANYÁVAL SZEMBEN


2009. március 02. délután 4 óra.
Táborfalva, ez a Budapesttől délre fekvő kistelepülés, Örkény és Lajosmizse között, az 5-ös út mentén, - első pillantásra egy teljesen átlagos magyar kistelepülés képét mutatja.
...

2. ADÓTORNYOK HÁLÓZATA

Bevallom, először azt hittem, hogy az itt feltűnő adótoronyhoz vezet ez a jó út. De aztán észrevettem, hogy itt nem egy, hanem számtalan adótorony van! És ezek egyáltalán nem mobiltelefon tornyok! Azokat ismerem, felteszem az olvasó is, és ha majd megnézi a képeket, láthatja, hogy mennyire különböznek ezektől. Nem beszélve arról, hogy egy ilyen kistelepülésen, ugyan már mire szolgálna ennyi mobiltelefon impulzus?

Ezek nagy valószínűséggel katonai kommunikációt szolgáló tornyok, bár szemmel láthatóan nem őrzik őket. De ki tudja. Ha valamelyiket esetleg belülről szeretnénk látni, - akkor biza eldőlne ez a nyitott kérdés is.

Lásd a fotókat is: http://furaila.xfree.hu/144950


A legnagyobb torony pedig Táborfalván kívül, Tatárszentgyörgy irányában van, egy hihetetlenül lepusztult épület komplexumban. Volt laktanya ez, - és az ember föl sem figyelne rá, - a tudat alattijában konstatálva, "Na ezt is jól hagyták tönkremenni!" - föl sem figyelne rá, ha a rozoga kapuban nem látna egy Uniós zászlót! Mögötte pedig ott tornyosul a tekintélyes adótorony. "Mosoda." - Ez van kiírva a kapu előtt lévő buszmegállóra.

Aztán van egy másik lepusztult laktanya is, beljebb a településen, a lakóteleppel szemben, az 5-ös út mentén. Néptelen, kihalt, semmi mozgás, - ám a felirata ennek teljesen ellentmond! "EU TERMINAL" - Szép kék és csillagos, ahogyan ennek lennie kell.

(Lásd a képet: http://furaila.xfree.hu/144950 )
Bár lehet, rosszul spekulálunk, - és ez valami logisztikai terminál... De akkor viszont hol vannak a kamionok?


3. VADONATÚJ BÉRKASZÁRNYA

http://videa.hu/videok/hirek-politika/taborfalva-2009.-03.-02.-hirado-magyar-cXmh mVhj4oMmFaSo


A fenti videón is láthatják, ha dél felé indulunk, Tatárszentgyörgy irányába, akkor bal oldalon van

egy az egyik kihalt laktanya , (kapuját lásd a képen: http://furaila.xfree.hu/144950 )
- jobb oldalon, pedig egy hatvanas, hetvenes években épült kis tiszti lakótelep. Rendbehozva. - Ám a két régi épület mögött van egy vadonatúj óriási bérkaszárnya, - a cimkézett ablakokon látszik, hogy még nem igazán lakik ott senki. De jól el van kerítve!

Nos, vajon kinek is építették ezt az épületet? - Nos az önkormányzat illetékese bizton adna rá elfogadható magyarázatot, - valami olyasmit, hogy a szociálisan rászorultaknak, vagy valami hasonló, - ám ez a frissen elkészült nagy épület, ehhez túl jó minőségű.

(Lásd a képet: http://furaila.xfree.hu/144950 )

Mindezen dolgokat egybevetve, - felvetődik bennünk az a kérdés, - hogy a látszólagos nyugalom mögött, vajon mi is lehet Táborfalván? Ha egyáltalán van valami. - De azért van jó néhány véletlen, - amiről azért látszik, hogy nem véletlen, - s ezek mellett nem lehet csak úgy elmenni."
(Szabad Riportból a részlet vége.)

MIT AKAR A BILDERBERG-CSOPORT?

Többek között a következőket. (Lásd a csatolmányban mellékelt, a Nemzeti Hírhálóról letöltött írást!)

NATO terjeszkedés
NATO a világ hadseregévé válhat.
Egy jogi rendszer
Egyetlen, egységes jogi rendszer az összes országnak.
Egy szocialista jóléti állam
A Bilderbergek víziója szerint az engedelmes rabszolgákat megjutalmazzák, az ellenszegülőket pedig kiiktatják.

TUDATMÓDOSÍTÓ TECHNOLÓGIÁKKAL valósíthatja meg az engedelmes rabszolgák előállítását. Lehet, hogy ehhez kellenek a táborfalvi és más logisztikai központokban felállított antennák?
Dr. Oliver Lowery által katonai használatra fejlesztették ki a Georgiai Norcrossban és leírják az US Patentben # 5,159,703 -- "Silent Subliminal Presentation System"
1992-es kereskedelmi használatra.
A nyilvánvaló kivonat olvasható is a cikkben.
"Egy csöndes kommunikációs rendszer amiben nonaural szállítók, *a nagyon alacsony* (ELF) vagy nagyon magas audio-frekvencia (VHF) tartomány vagy a szomszédos ultrahangos frekvencia spektrumban, vagy amplitúdó-, vagy frekvencia-modulálódott a kívánt intelligenciával és akusztikailag vagy rezgésileg szándékosan az agyba terjedt, tipikusan a hangszórók, fülhallgató, vagy piezoelektromos jelátalakítók használatán keresztül.
*A modulált szállítókat közvetlenül, valós időben közvetíthetik, vagy kényelmesen felvehetik mechanikusan, mágnesesen vagy optikai médiákon a hallgatónak. *
Ez az eszköz a csend hangja egyszerűen számításba veszi a speciális gondolatok szavatolatlan beültetését, érzelmeket, ráadásul a gyanútlan emberi lényekbe testi tetteket ír elő. Röviden itt a meglévő technológia, az igazi képesség, hogy merő bábukká váljunk bizonyos vezérlők kezeiben, vagy másképp bábukká változtassanak emberi lényeket.
*Itt a technológia amivel egyetlen golyó nélkül az összeesküvő emberek átvehetik az egész Föld fölött az uralmat.*
1991. március 23-án egy hírkivonatot bocsátottak ki az ITV News Bureau Ltd.-n (London) szolgáltató közleményben:
"High-Tech Psychological Warfare Arrives in the Middle East."
Ez a sivatagi vihar hadművelet alatt volt George Bush adminisztrációja alatt, és leír figyelemre méltó részletességgel egy US pszichológiai hadviselést egy (psy-ops) titkolt operációt, amit sikeresen az iraki csapatok ellen vetettek be Kuvaitban.
*Azt, ami történt, hogy egyetlen lövés nélkül megadták magukat az iraki erők az amerikaiak cenzúrázták. Csak a brit sajtóban jelent meg: *
"egy hihetetlen és nagyon osztályozott psy-ops programot, ami a Silent Sound technikákat hasznosítják, sikeresen bevetettek. A lehetőség, hogy használják ezt a módszert akkor történt, amikor Saddam Hussein hadseregeinek a parancsnoki és ellenőrző rendszereit megsemmisítették.
Az iraki csapatokat akkor arra kényszerítették, hogy arra használják a kereskedelmi FM rádióállomásokat, hogy folytassák a kódolt parancsokat, amiket a 100 MHz-es frekvencián sugároztak. Az US spy-ops csapat felállította a saját hordozható FM adóját, miközben ugyanazt a frekvenciát használta Al Khafji elhagyott városában.
Ez az amerikai adó legyőzte a helyi iraki állomást. Hazafias és vallásos zenével egyetemben psy-ops "homályos" megtévesztő és ellentmondó katonai rendet és információt közvetített. Egy sokkal erőteljesebb technológia mindazonáltal dolgozott. Ez a kifinomult elektronikus rendszer arra lett tervezve, hogy közvetlenül a hallgató elméjének beszéljen; belépve az agyhullámokba, kezelve az agy elektro-enkefalogrammikus (EEG) mintáit. Így beültetve mesterségesen a negatív érzelmeket - élénk félelem, aggodalom, kétségbeesés és reménytelenség érzéseit hozták létre az iraki csapatokban."

Összeállította: Bóna Mária Ilona

Bp. 2009. márc. 26.

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Ha marad a pártokrácia... 3.
  2009-04-03 03:11:34, péntek
 
  Mottó:
Ha marad a pártokrácia, akkor maradnak a pártkatonák, akik pártérdekeket és pártvezéreket szolgálnak elsősorban .

Kormányzás helyett mindenféle paktumokat kötnek hazánk belső- és külső ellenségeivel és ellenfeleivel. Ezekről a háttéralkukról és lepaktálásokról - mi, az ország lakossága - mit sem tudva csak azt vesszük észre, hogy már nincs is olyan ország Európa szívében, hogy Magyarország.

Ha marad a pártokrácia, lehetetlen lesz eszmét- és rendszert váltani.
Indoklás:
Vegyük alapul a Nemzeti Kerekasztal Nyilatkozatát egy paradigmaváltás szükségességéről.

Legutóbb, 2008. április 5-re összehívott Nemzeti Kerekasztal tanácskozásán hangzott el hogy rendszerváltásra, vagy paradigmaváltásra van szükség.
A kettő nem mindegy, ezért nem ,,rendszerváltás" vagy ,,paradigmaváltás", hanem és...! Méghozzá a sorrendet is meg kell fordítani, mert valóban előbb paradigmaváltásra van szükség, vagyis: jövőnk tudományos világképét kell megfogalmazni, hogy azután - annak jegyében - lehessen végre rendszert váltani!

Elhangzott az is, hogy ,,radikális megfogalmazása szükséges a paradigmaváltásnak.." Ez így nem helyes, mert bármilyen eszmeiség nem lehet radikális. Viszont, egy bizonyos eszmeiség jegyében, annak szellemében végrehajtott változtatásokra, változásokra lehet azt mondani, hogy radikális.

Miért is érzi bárki a paradigmaváltás szükségességét?

NK válasza: mert ,,korszerűtlenné és hiteltelenné vált a hatalom".
Ez így igaz! Csakhogy, ez nem most derült ki, hanem már az 1980-as évek végére. Ugyanis, eleve az 1990-es un. első szabad választások kiírására is azért volt szükség, mert akkor is kiürült az államkassza és Medgyessy Péternek már akkor(!) be kellett volna jelentenie Magyarország fizetésképtelenségét.
Csakhogy, az akkori Nemzeti Kerekasztal tárgyaló felei megkötötték a ,,bukott" hatalommal azt a bizonyos Paktumot (melynek létezését NKA a mai napig tagadja) és ezzel megpecsételődött Magyarország és a benne élők sorsa!

Főleg azoké, akik a változásra szavaztak.

Mert igen is változást akart Magyarország népe!

Máskülönben nem győzhetett volna a magát akkor még rendszerváltoztatónak felmutató emdéef! Csakhogy, erről az emdéefről és a hatalomba került politikusainak egy részéről hamarosan kiderült, hogy ugyanolyan erkölcstelen, korrupt, mint amilyen a bukottnak tartott, magát szocialistának mondó politikusai voltak.
Hogyan történhetett ez meg?
Csak úgy, hogy az emdéefet meghatározó politikusok, mint Antall József és Boross Péter mind helyeselték és aláírták a paktumot az ország romlását okozókkal.

Miközben, sok emdéefes éjt nappallá téve munkálkodott, ülésezett és szervezkedett, mégsem jutott szóhoz a helyi szervezet összejövetelein. Márpedig, aki helyi szinten ,,labdába sem rúghatott", az országos feladatoknak még csak a közelébe sem kerülhetett. Ezen elkötelezett és elhivatott emberek ma már visszavonultak ,,emigrációjukba" és azóta is folyamatosan keresik a rendszerváltás kudarcának okát.
Majd, amikor kiderült a D-209-es tsz-ügynökről, ami...?
Az emberek elkezdtek kombinálni és jogosan!
Sokan emlegettek egy bizonyos paktumot, amiről Boross Péter így nyilatkozik:
“...Ezért kötötte meg az ismert paktumot és nem tette lehetővé, hogy a tudatlanság, vagy félismeretek ezt lehetetlenné tegyék."

Köszönöm a visszaemlékező Boross Péternek az MDF-Fórum 2003. decemberi, 5. számában megjelenő mondatot!
Ez az egy mondat adott magyarázatot egy sor, azóta is érthetetlen történésre!

Kik akadályozhatták meg az ország és a benne élők sorsának jobbrafordulásáért küzdők kompetenciához jutását?

Kinek állt érdekében, hogy a jobbító és változtató szándékúak ne tudják érvényesíteni elképzeléseiket?

Elsősorban a kádári suttyom-terrort megvalósító spicli hálózatot működtető titkosszolgálati vezetőknek.
Nekik volt a legfőbb okuk arra, hogy ne legyenek elszámoltatva, mint a németeknél pl. a Stázi...Így fordulhatott elő, hogy a titkos-szolgálatokat működtető vezetők megtarthatták hatalmukat és az 1990 előtti ,,tudás", valamint az ,,ismeretek" birtokában, sikerrel privatizálják át a társadalmi (állami) vagyonokat a magánvagyonukat gyarapítandó magánvállalkozásaikba.

Ugyanakkor, részben illegalitásba vonulva - továbbra is (vissza)élhettek és (vissza)élhetnek az előzőleg elraktározott információk és “tudás" adta előnyeikkel!

Ők azok, akik mindenkinél jobban tudják, hogy ki az, akit el ,,kell" lehetetleníteni, aki elől - saját magánvagyonuk és hatalmi kompetenciájuk megtartásának érdekében - el ,,kell" zárni minden lehetőséget!

Mindebből következik, hogy nem is annyira a ,,kis" megbízottak ártalmasak, hanem a megbízóik! Az olyan milliárdossá vált egyének, mint pl. Kapolyi László és társai. Mert, bizony a megbízók továbbra is ,,szolgálatban" tarthatták és tartják a jól bevált - zsarolással és minden más aljas - módszerekkel a megbízottakat.
Ugyan, nem hivatalosan, hanem mindenféle bujtatott un. fedő- állásokban elhelyezve az élet minden szintjén és területén őket.
Napjainkban is jelen vannak a családokban és rátelepednek a magánéletünkre is. Van, ahol olyan mértékben, hogy még magánélete sem lehet annak, aki szembe mer helyezkedni velük... Ezért, ,,kellett" olyan hiábavaló módon, éjt-nappallá téve dolgozniuk a pártoktól függetlenül is tevékenykedő, jó-szándékú, valódi rendszerváltozást akaróknak!

Ezért is fordulhatott elő, hogy újra és újra visszaszavazták a nemzetrontó politikai hatalmat gyakorlókat és ezért sem valósulhatott meg a valódi rendszerváltozás. Sajnos a ,,jelenlegi politikai konstrukcióban sem valósítható meg".

,,Nem diktatúrát akarunk, hanem egy valós népképviseleti rendszert, és egy olyan kormányzatot, mely alkalmas arra, hogy szakítson a hagyományossá vált eszközrendszerrel, egyrészt szigorúan betartva az emberjogi, és kötelmi kérdéseket és amely a legszigorúbb erkölcsi alapon működik, visszatérve ősi alkotmányunk alapjaihoz, keresztényi erkölcsiséghez, amikor nem a törvények és azok kijátszása, ahol helyre áll a Kötelesség - Felelősség, Feladat - és Jog harmóniája." (Idézet a Nemzeti Koordinációs Testület által megfogalmazott vitaanyagból.)

Ezzel teljesen egyet lehet érteni, csakhogy mindaddig, míg az un. nép félismeretek és a tudatlanság jegyében lesz ,,belezavarva" egy újabb választásokba, nem látok arra semmi garanciát, hogy nem ugyanaz fog-e megismétlődni újra és újra, mint eddig az 1990-es első szabadnak hitt választások óta minden egyes választási alkalommal?! Hiszen, nem szeretnénk, ha a diktatúra tovább folytatódna!
Csakhogy, előbb alkalmassá kell tenni a saját képviseletére azt a bizonyos - ma már nem is létező - népet!

Mert nem csak a nemzetet szabadították meg nemzettudatától, hanem mára már olyan, hogy ,,magyar nép" nem is létezik!
Mi történt a néppel? Hova lett? Az történt vele, hogy átalakult nyájjá, melynek tagjai akkor tapsolnak, amikor megmondják neki, hogy tapsoljon! Mint a kereskedelmi televíziók fizetett közönsége. (Erre akkor figyeltem föl, amikor a Kossuth téren a szakszervezetek tartottak demonstrációt.)
A ,,nyáj" sem egységes, mert két vezér mögé sorakozott föl és mindegyik a saját vezérétől várja a megváltást.

Nos, öntudatra kell ébreszteni azt a bizonyos népet ... méghozzá a sorsüldözöttek két és fél milliós táborát!
Kik is ők valójában?
Ők azonosak
- az otthonaikból elűzött kitelepítettekkel és utódaikkal;
- az államhatalom által, a ,,nép nevében" kisajátított üzleteikből-
műhelyeikből a gyárakba tereltekkel és utódaikkal;
- a saját földjeiken gazdálkodó parasztok erőszakos TSZ-esítésének
áldozataival és utódaikkal;
- a fogolytáborokban felejtett, II. világháborús honvédő katonákkal és utódaikkal;
- a málenkíj robotot túlélőkkel és utódaikkal;
- a recskihez hasonló büntető- átnevelő táborokat túlélőkkel és utódaikkal;
- az 1956-os forradalomban és szabadságharcban elesettek, bebörtönzöttek, kivégzettek és üldözöttek utódaival!
- magyarsággal kisebbségben élőkkel...és ezen belül a legnagyobb létszámú cigányságra gondolok, kiket egy sajátságos segélyezési rendszerrel önmaguk mennyiségi reprodukciójára ösztönzik.

Mert azt remélem senkinek nem kell - legalább itt a Nemzeti Kerekasztal résztvevői előtt - bizonygatni, hogy ezen sorsüldözöttek nem részesültek semmilyen (erkölcsi és anyagi) kárpótlásban, hiszen sokuk azt sem tudta, hogy egyáltalán jogosult-e rá! Velük szemben továbbra is folytatódott és folytatódik a negatív diszkrimináció, hiszen nem számoltattak el senkit, akik sorsüldözöttségükért felelősek.
Az elszámoltatás elmaradása miatt előttük továbbra sem nyíltak meg a lehetőségek, hiszen ők nem rendelkeztek semmilyen tőkével (anyagi- ismereti- kapcsolati) ahhoz, hogy VÁLTANI tudjanak!

,,Az egységes Magyar Nemzet iránt elkötelezett, önszerveződéssel
létrejött társadalmi szervezetek képviselői tanácskozást tartottak
2008. április hó 5-én, Budapesten. A nemzeti akarat
megnyilvánulásaként, egyhangú döntéssel létre hívták a Nemzeti
Kerekasztalt, a nemzeti erők fórumát." (Részlet a Nemzeti Kerekasztal résztvevőnek nyilatkozatából.)

Csakhogy ez így nagyon hangzatos és fennkölt, de semmi köze nincsen a mai magyar valósághoz. Nagyon emlékeztet egy korábbi testületre, melynek prominens személyiségei sem fogadták el azon személyek panaszáradatát, akik az 1990 előtti sorsüldöztetésről beszéltek.
Ehhez fel kellett volna vállalniuk a Nemzeti Konzultációs Testület tanult és nemzetközi szaktekintélyű tagjainak, hogy ha annyi probléma és tragédia közepette élte életét a magyar társadalom széles rétege az un. történelmi szocializmusban, akkor ők ahhoz bizony asszisztáltak a TUDÁS elefántcsonttornyából!
És ennek felelősségét kellett volna felvállalva megfogalmazni a Fidesz, vagyis OV számára egy un. paradigmaváltást!

Ebből következik számomra, hogy a Nemzeti Kerekasztal prominens személyiségei sem ismerik azt a bizonyos népet, ,,nemzetet", melynek nevében tanácskoznak és nyilatkoznak - többek között imígyen:
,,Ezért a kerekasztal tárgyalásaira kiváló szakemberek mellett nemzetnek elkötelezett, rendszerváltó politikusokat is behívunk a Nemzeti Kerekasztalhoz, akiknek elsődleges feladatuk lesz annak felügyelete, hogy csak oly irányelvek szülessenek, melyek kizárólag a magyar nemzeti érdeket szolgálják."

Ennél az elgondolásnál ugyanaz a probléma, mert kiváló szakemberek csak azon személyek lehettek a múltban, akiket nem diszkrimináltak negatívan, vagyis meg tudták szerezni azt a bizonyos tudásbéli jogosítványt a kompetenciához.

Itt ismét és ismét kirekesztődik az a bizonyos magyar nép, annak is az erőszakkal elplebsesített, sorsüldözött rétege, aki előtt - a mai napig - nem nyíltak meg sem a rehabitálás sem a továbbtanulás, sem semmilyen lehetőségek.
Nem szabad megfeledkezni arról, hogy mindaddig nem lehet továbblépni, míg erre nem találunk azonnali megoldást!
Míg nem fogadjuk el, hogy 1990 előtt sem tanulhatott bárki tovább és nem szerezhette meg azt a bizonyos ,,jogosítványt" ahhoz, ami feljogosíthatta volna őt, őket arra a bizonyos ,,népképviseletre".
Mindenkinek figyelmébe ajánlom az 1990-ben elvégzett statisztikai felmérés adatait. (KSH Statisztikai Évkönyv 1991.), mely szerint "... a kilencvenes évek kezdetétől ... az új helyzetbe került magyar társadalom elenyésző kisebbségének jelent reális kibontakozási lehetőséget. A többség számára a korábbi értékrendek felbomlása és a társadalmi kommunikáció új eszközeinek inadekvát léte"=(hiánya) ,,egyfajta funkcionális analfabétizmust eredményezett. Ha mindezekhez hozzáadjuk, hogy 1990-ben a 15 éves és ennél idősebb népesség 20,7 %-a nem rendelkezett befejezett 8 osztályos általános iskolai végzettséggel, és 1,2 %-uk iskolába sem járt, megállapíthatjuk, hogy Magyarország lakossága kettészakadt: a még mobilizálható tudással rendelkezőkre és a reménytelenül leszakadókra." ? "Ebben a helyzetben feltétlenül szükségesnek látszik kiterjedt felnőttoktatási intézményrendszerek létrehozása..." ... "Elsősorban azok helyzetének követése fontos, akiket alulképzettségük miatt ... nő az esélyük arra, hogy végleg "lecsúsznak", leszakadnak ..., teljesen perspektívátlanná válnak még utódaik sorsát tekintve is." ... "Képezhetetlenségükkel erős indítékot adnak az Andorka Rudolf által kétharmad-egyharmad, esetleg az egyharmad-kétharmad típusúnak definiált társadalom kialakulásához, vagy (már) tartósításához."

: "A képző intézmények szerepeinek újragondolása, a képzési tartalmak korszerűsítése, a leszakadók helyzetének javításához eszközök, módszerek és a folyamatos feltáró vizsgálat megszervezése, működtetése feltétlenül állami feladat, amely akkor valósítható meg hatékonyan, ha az kormányprogram szintjére emelkedik. E programnak a feladata a veszélyeztetett rétegek leszakadásának megelőzése, megakadályozása. A program szerves része kell legyen a felnőttoktatást is magába foglaló átfogó oktatási program." (Új Pedagógiai Szemle 1995/2.)

Most már csak azokra a politikusokra kell szavazni, akik megteremtik annak lehetőségét (valódi kárpótlás, tudás, induló tőke), mellyel az egyén képes lehet saját sorsának jobbra fordítására! Ehhez olyan választási törvényre lenne szükség, amely lehetővé tenné a ,,jelöltállítást" azok számára is, akik ,,csak" szellemi- erkölcsi elhivatottsággal (tőkével) rendelkeznek és nincsenek mögöttük pénz-hierarchák!

Csakis ezek után beszélhetünk népfelségről, amelyik majd ,,átveszi a hatalmat"!.

Bóna Mária Ilona

http://furaila.blog.xfree.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Magyarok Szövetségének tájékoz
  2009-04-03 01:59:12, péntek
 
  Vukics Ferenc a vasárnapi demonstrációról:
http://www.onlinetv.gtk.hu/falcon_tv/tv_mediaplyer.php?servercim=VUKICS-...
http://www.onlinetv.gtk.hu/falcon_tv/tv_mediaplyer.php?servercim=VUKICS-COF.flv

Demonstráció a Hősök terén

Tájékoztatjuk olvasóinkat, hogy a 2009. április 5-re, a Hősök terére
szervezett gigademonstrációt nem a Magyarok Szövetsége szervezi, azzal
kapcsolatosan előzetesen a Magyarok Szövetségével senki nem egyeztetett.
A rendezvénnyel kapcsolatos állásfoglalásunkat a ma esti vezetői
megbeszélést követően tesszük közzé.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
2009.03 2009. április 2009.05
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 59 db bejegyzés
e év: 468 db bejegyzés
Összes: 7719 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1818
  • e Hét: 3528
  • e Hónap: 12132
  • e Év: 48073
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.