Belépés
menusgabor.blog.xfree.hu
"A világ pocsolya, igyekezzünk megmaradni a magaslatokon." / Honoré de Balzac / Menus Gábor
1940.08.11
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
Érvényes-e 20 év után... az Alkotmány?
  2010-11-20 23:29:03, szombat
 
 








ÉRNÉNYES-E HÚSZ ÉV UTÁN A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG ALKOTMÁNYA? (1989. október 23.)?


Mottók:

1./ ,,A nyelvi, kulturális, értékrend-valló, történelmi, élettér/értéktér-használó és -fenntartó közösség, a nemzet - a Szent Korona országainak politikai nemzete - mindenek előtt! Túlélő hangyák nem léteznek, csupán túlélő hangyabolyok vannak."

(Ludányi-Horváth Attila)

2./ ,,A lényeges és a lényegtelen elválasztása szívós munkát követel. Közben dolgunk akadhat elemi döntéssel: ismerős az 'igen' vagy a 'nem' választását kísérő érzet(...).

A fogalom-rendszerek (...) és alkotóelemeik egyaránt értelmezhetők halmazként; struktúráikra alkalmazható a matematikai logika. (...) véges számú elemet tartalmazó fogalmi közegben előállított bármely nem-elemi döntés visszavezethető egy (1) elemi döntésre.(...)

A kimunkált definíciót tekinthetjük a jogbiztonság logikai őrének.(...)

Neumann (...) szabályokba foglalt állítások programozásával kapcsolatos tételéből következik, hogy lehet ok-okozati összefüggés egy verbális szabályrendszer logikája és a számítógép kapcsolási struktúrája között. (...) A társadalmi szabályokban használt fogalmak olyan halmazt képeznek, amely elemeinek logikai kapcsolódása, illetve azok változásai ugyanarra az - elemi döntési (...) avagy nevezetes bináris al-halmaz - elvre építhetők fel, mint amelyen a számítógép működik."

(Czeglédi János: Lisszabonus)

3./ ,,Ha a világ létezik, annak csak nagyon egyszerű logikája lehet, hiszen a számítógépeink 0-val és 1-gyel jegyeznek meg mindent és azért egészen jól működnek. A lényeg a variabilitásban rejlik és nem a bonyolultságban."

(Kisfaludy György: A lélek zengése)

4./ ,,Tsze-lu mondta: - Wei hercege vár rád, hogy irányítsd az ország kormányzását. Mit tartasz elsősorban fontosnak?

A Mester így válaszolt: - A legfontosabb, hogy megállapítsuk helyesen a neveket.(...) Ha a nevek nem helyesek, a nyelv nem fejezi ki pontosan a dolgok igazságát. Ha a nyelv nem fejezi ki pontosan a dolgok igazságát, az állam ügyeit nem lehet sikeresen intézni."

(Beszélgetés Konfucius /a Mester/ és Tsze-lu között)

5./ ,,Mi egyéb volna az állam igazságosság nélkül, mint egy gigantikus méretű rablóbanda."

(Szent Ágoston)

6./ ,, A magyar történelem megmutatja, hogyan vezette át az emberiséget a Mag népe a meghatározó korszakokon."

(Harsányi László: Nostradamus! Most és mondom... )

7./ ,,Minden alkotmány történelmi funkciója, hogy megvédje és gyarapítsa azt a 'nemzettestet', amelynek spirituális bázisát intézményesen megjeleníti. A magyar alkotmány már igen régóta nemcsak hogy nem felel meg e történelmi követelménynek, de éppen az ellenkezőjét segíti elő, folyamatosan kiszolgáltatja a nemzettestet a szuverenitásgazdaként működő birodalomnak. Ha ez nem így volna, nem kerülhettek volna a nemzet ön-újratermelési folyamatai (...) lejtőre (...).

Az új nemzetstratégia egyik fontos eleme tehát az eredeti történelmi hivatására képes új alkotmány kidolgozása. E döntő jelentőségű folyamat végső célja, hogy megkíséreljük újjáépíteni a történelmi magyar nemzet szakrális talapzatát (re-szakralizáció), éppen annak érdekében, hogy az újratermelési lejtőről való visszafordulás vezérlésének intézményes alapjai létrejöjjenek."

(Bogár László: A nemzetstratégia társadalomgazdasági alapjai)

8./ ,,Az alkotmány a középkor óta leírva is ránk maradt ősi szavunk: olyan épület, amely fokozatosan jött létre. (...) Thirring Gusztáv 1896-ban ... kifejtette: 'ezer éves fejlődés eredménye ... nincsen egy chartában összefoglalva. Az ily történelmi alkotmány nagy előnye, hogy szelleme a köztudatban inkább bevésődik; tekintélyét és a hozzá ragaszkodást a múlt emlékei nemzedékről nemzedékre fokozzák és azért sokszor biztosabban vezet, mint a régi alap teljes feladásával készült alkotmánylevelek'."

(Nemeskürty István: Alkotmány)

9./ ,,Összegzésként világossá szeretném tenni, hogy felvetéseim egy 'kell'-modellhez igazodnak és nem a 'van'-modellből indulnak ki."

(Zárug Péter Farkas: Csapda és kitörés)


Mindenek előtt rögzítsük: 1990-ben volt rendszerváltásunk: bolsevik kizsákmányoló rendszer után jelenleg vad-kapitalista rendszerben zsákmányolják ki (többé-kevésbé azonos csoportok) még alávalóbb módon a magyar népet. Ha arra vagyunk kíváncsiak, miért érezzük magunkat olyan irdatlanul rosszul a bőrünkben, ismeretes a válasz: elmaradt az ÉRTÉKREND-VÁLTÁS!!! Csak ÉRTÉKREND-VÁLTÁST MEGVALÓSÍTÓ RENDSZER-VÁLTÁS oldhatja meg a magyar nemzet, a Kárpát-medence, illetve a vakvágányra tévedt nyugati típusú civilizáció gondjait! Értsd: csak a társadalmi életében a kozmikus rendet megvalósító, ennek megfelelő életcélokat és általános működési rendet - pl. természetes gazdasági rendet - megvalósító nemzet, ország lesz képes magasabb rendű életeszményeknek megfelelni, és saját életét a közeli és távoli jövőben fenntartani!

Világkorszak-váltás határán sokkal összetettebb követelményrendszernek kell megfelelnie majd annak az alkotmánynak, amelyik - szükségszerűen záros határidőn belül - felváltja a jelenleg érvényesnek mondott ideiglenest. Épp ezért ajánlatos minden kétkedő természetű olvasó számára, hogy e dolgozat elolvasása után tekintse át a 'FÜGGELÉK' (szöveggyűjtemény) teljes anyagát. Ettől függhet az olvasottak teljes mélységben való megértése. Lehetőleg ezután újra olvassa el a dolgozatot. Így válik érzékelhetővé jelenlegi korszakunk bonyolult kihívásrendszere (csillagászat, erkölcs, igazság, jog, néplélek, kultúra, jövendölés stb. megalapozottságú a követelmény, hogy visszatérjünk ősi alkotmányunkhoz, a kor kihívásaihoz igazítva alaptörvényeinket /ez közvetlenül az alkotmány alatti szint/). Könnyebben emészthető lesz továbbá néhány egészen új szempont további életünk alkotmányos megalapozottságát illetően.

A bevezető mottók 2. és 3. pontjában foglaltakat fölhasználva, bináris kódolási módszerrel vizsgáljuk meg a címben foglalt kérdéscsoportot - pártatlanul, ugyanis a komputer, a matematika csak pártatlan tud lenni. Fontos a bináris (1, 0) kódolás, mert elejét veszi a mismásoló, mellébeszélő ,,érvanyagoknak". A népi bölcsességet valósítja meg: ,,Kicsit terhes kislány nincs; vagy várandós, vagy nem az." Amúgy meg: nem létezik se ,,szélsőjobbos", se ,,szélsőbalos" komputer.

Négy időbeli megközelítésben vizsgáljuk a jelenlegi alkotmány érvényességét: először a jelenből elemezve, másodszor az 1989/1990-es rendszerváltás körülményeit tekintve, harmadszor az 1940-es évek második felének hazai ,,jogalkotását" vizsgálva, negyedszer pedig a Szent Korona tanán alapuló évszázados történelmi alkotmány felől kiindulva.

Jogosság/jogtalanság - első pont:

Elsődlegesen a jelen helyzetből induljunk ki.

A Magyar Köztársaság Alkotmánya (1989. október 23.) preambulumában kimondja: ,,A többpártrendszert, a parlamenti demokráciát és a szociális piacgazdaságot megvalósító jogállamba való békés politikai átmenet elősegítése érdekében az Országgyűlés - hazánk új alkotmányának elfogadásáig - Magyarország Alkotmányának szövegét a következők szerint állapítja meg:" (kiemelés tőlem: LHA)

A fenti öt - vastag betűvel kiemelt - politikai cél elérése érdekében született a tárgyalt ideiglenes alkotmány. Az elmúlt húsz év (egy nemzedéknyi idő) alatt a regnáló hatalom illetékesei mind az öt kitűzött célt maradéktalanul megvalósították (lásd a politikai nyilatkozatok, programok, elemző cikkek tömegét!), így a célkitűzések mindegyike okafogyottá vált. (Várat, amely tárt kapuval fogad minket, nem ostromlunk...)

Így tehát jogos feltenni az eldöntendő (igen/nem kettős lehetőség szerint megválaszolandó) kérdést, az egyértelmű helyzet miatt egyszerre az öt tételből álló kérdéscsoportra: van-e funkciója, létjogosultsága a jelenleg alkalmazott alkotmányunknak? Igen: (1), nem: (0). A helyes válasz (mind az öt kérdésre): 0. Azaz: jelenlegi alkotmányunk matematikailag bizonyítottan ÉRVÉNYTELEN!
Akár összeadási (0+0+0+0+0 = 0) alapon, akár szorzási (y X 0 = 0) módszerrel vizsgáljuk, egyaránt érvénytelen. (Úgymond ,,önkioltó" üzemmódban vált érvénytelenné, mint ahogy egy lángoló olajkút berobbantásakor elválik az olaj-oxigén keverék a lángtól, és megszűnik az olajkút lángolása).

Így tehát a ,,Magyarország-autó" napjainkban egy olyan, látszatra rendben lévő autó, amelynek öt(!) létfontosságú - valódi autókénti működéshez nélkülözhetetlen - eleme már egytől-egyig elromlott (pl. a gyújtáselosztó, a kormánymű, a fékolaj-nyomásrendszer és a sebességváltómű működésképtelen, valamint az egész alváz a darabokra-esés határáig szétrozsdásodott). A kocsi lejtőn halad és tart még a lendület az eddig többé-kevésbé egyenes úton. A kocsi - súlyos gondokat érzékelő, de a sofőrt mielőbbi műhely-fölkeresésre hiába nógató - utasai számára még nem is érzékelhető a veszély igazi nagysága. Természetesen, amint a lejtő miatt az autó túlgyorsul avagy elér az első kanyarig, óhatatlanul ott a baleset.

A rendszer egymást feltételező elemeinek kombinatív egysége sérült már egy elem kiesésével is (a rendszer mint egység már ekkor is működésképtelen). Az utasok már egy látszat-autóban haladnak a nagybetűs VÉGZET felé. Egy olyan roncsban, amelyre a civilizált nagyvilágban egyetlen műszaki vizsgáztató hely sem adna ki hitelesített forgalmi engedélyt!

Alkotmányozási kényszerhelyzet - sürgősségi eset - van tehát, először is a jelenlegi ideiglenes alkotmányban kitűzött célrendszert illető okafogyottság miatt, más szóval: az 1989. okt. 23-i alkotmány nulla jogosultsági értékűvé válása miatt. Kényszerhelyzet van másodszori megközelítésben is, mert ha az alkotmány érvénytelen - márpedig matematikailag bizonyítottan az -, akkor az egész ráépülő jogrendszer is érvényét vesztette (ismét a 0-val szorzás esete)!

A következmények beláthatatlanok. Még a túlgyorsulás vagy az első kanyar előtt meg kell állítanunk valójában működésképtelen országautónkat. Helyre kell állítani az ,,eredeti állapotot", az utolsó szabályos forgalmi engedély szerinti helyzetet, államigazgatási megközelítésben: a történelmi jogfolytonosságot.

Jogosság/jogtalanság - második pont:

Elengedhetetlen megvizsgálni a - rendszerváltást és végső soron az 1989. okt. 23-ával datált alkotmányunkat is megalapozó - ,,nemzeti kerekasztal" fölállását és működését. Vajon ki és milyen jogalapon hatalmazta fel e kerekasztal tagjait, hogy a magyar nemzet bármely rétegét egy rendszerváltás előkészítése során képviseljék, és ezt milyen értékrend alapján tegyék?! A Magyar Királyság, a második Magyar Köztársaság vagy a Magyar Népköztársaság jogrendje szerint állt föl ez a testület?

Nyilvánvalóan egyik államforma jogrendjéből sem vezethető le e ,,munkacsoport" fölállása és működése. Így aztán a kérdés is könnyen megválaszolható: van-e jogosultsága egy jogtalanul felállított testület jogalkotásának, végső soron e jogalkotási munka eredményének, a Magyar Köztársaság Alkotmányának? Igen: (1), nem: (0). Az egyetlen helyes válasz (a ,,jogsértés jogot nem alapít" elve alapján): 0. Azaz: jelenlegi alkotmányunk ilyen - a jogalkotó személy legitimitása (1989.) felőli - megközelítésben is matematikailag bizonyítottan ÉRVÉNYTELEN.

Nemzeti kerekasztalról amúgy sem beszélhetünk jogosan, hiszen az elszakított területek magyarságának képviselői nem voltak jelen ezen az előkészítő tanácskozáson, így legitimitást sem adhattak a nemzeti jelzőnek. Jóllehet 1920 - a trianoni békediktátum - óta a magyar etnikai nemzet jelentős része idegen államok polgáraként éli életét, egy nemzeti kerekasztalnál nekik is ott lett volna a helyük. Következtetés: ez csak országos kerekasztal volt, nem nemzeti. (Adódik a kérdés: ha egy szervezet már önnön megnevezésében is az első naptól kezdve hazudik /vagy akárcsak téved/, mi várható tőle a későbbiekben?)

Jogosság/jogtalanság - harmadik pont:

Az új alkotmány kapcsán a parlament erkélyéről elhangzott 1989 október 23-án, és ezt a sajtó jelentős része tolmácsolta is, hogy népszavazásnak kell jóváhagyni az új alkotmányt, a népakarat által kinyilvánítandó megerősítés révén válik majd legitimmé (ha már nem volt alkotmányozó nemzetgyűlés...). Ez a népszavazás azonban ,,elfelejtődött", a népszavazás elmaradt. Természetesen ezt a hatalom a jog játékszabályai szerint akkor ,,szépen lerendezte", de ez mit sem változtat a tényen: a népszuverenitás nem nyilvánulhatott meg közvetlen - azaz a legmagasabb rendű - formában. Az ígérvény nem vált valóra, a népakarat közvetlenül megnyilvánuló ,,pecsétje nem került az okmány utolsó sorai alá". (Valakiknek nagyon fontos volt, hogy mindenképpen ez az alkotmány vezérelje a magyar nép jogállását a következő évtizedekben, nehogy egy népszavazás eredményeként meghiúsuljanak a jelen alkotmánnyal ,,fedezett" politikai tervek... )

Ezek után ismételten adódik a kérdés: tekinthető-e teljességgel jogszerűnek a tárgyalt alkotmány hatalomba emelése, hatályossága? Igen: (1); nem: (0). A válasz - a megtévesztéstől mentes tiszta politikai alku követelménye (a politikai elit és a nép kapcsolata) felől vizsgálva - egyértelműen 0. Tehát a jelenlegi alkotmány ismételten matematikailag bizonyítottan ÉRVÉNYTELEN!

Jogosság/jogtalanság - negyedik pont:

Antall József, az MDF- kormány miniszterelnöke egyszer indulatosan vágta az őt sarokba szorító politikustársak és a 'nép' szemébe: ,,Tetszettek volna forradalmat csinálni!". Ez egy rendkívül érdekes mondat. Egyrészt azért, mert az SZDSZ-szel nemzetáruló paktumot kötött miniszterelnök szájából hangzott el, másrészt azért, mert épp ez a paktum teremtett olyan politikai helyzetet az országban, amelyben ,,köddé foszlott" a forradalmi hangulat.

Azonban mégis: fogadjuk meg MOST a néhai miniszterelnök tanácsát, de úgy, hogy - az időszerűség és pontosság jegyében - visszatérünk a forradalom nemzetközi megnevezésének eredeti jelentéséhez. Ugyanis: a RE-VOLÚCIÓ eredeti jelentése: VISSZA-REPÜLÉS. Visszatérés a szakrális vezetés, a szakrális rend alá, a jól és felelősséggel működő hierarchia, a királyság korába! A szó eredetileg jó ,,programot tartalmazott", csak a magyar fordítását és a végrehajtást jellemezte a teljes félresiklás.

Itt az idő! Tisztítsuk meg életünket, hatalmi rendünket a RE-VOLÚCIÓ jegyében. A jogtipró bolsevista diktatúra és az ugyancsak jogtalan, gyengén működő, a magyar népet pusztulásba-nyomorba taszító köztársaság két évtizede után állítsuk vissza ősi jogrendünket! (A nemzetközi életben, az EU-ban is van erre reális /= királyi!/ példa: Spanyolország a Franco-ista diktatúrát cserélte köztársaságra, majd ennek gyér működését észlelve váltott. Szent-korona-tan és történelmi alkotmány híján hazahívta trónörökösét, államreformot hajtott végre, megkoronázta II. Juan Carlos-t, és így visszatért ősei jogrendjéhez.) Lássuk, vajon tudunk-e tanulni a spanyol példából úgy, hogy nekünk egy fizikai személynél sokkal értékesebb - mert halhatatlan, kozmikus értékrendet képviselő - uralkodónk, Szent Koronánk van?!

Az Antall-kormány jogtalan működésének bizonyítására legyen elég két adat. Először is a szovjet megszállók bő egy évvel később hagyták el hazánk területét, mint ahogy az 1990-es országgyűlési választásokat Magyarországon lebonyolították. Azon szovjet megszállók, akik 1956-ban egyszer már leverték a függetlenségét és semlegességét kinyilvánító magyar államot! Másodszor: az 1990. évi parlamenti választások kiírásának alapját az 1989. okt. 23-án kelt alkotmány, a III. köztársaság kikiáltása adta. Emlékezzünk: a Munkásőrség feloszlatása ugyan hivatalosan hat nappal korábban (1989. okt. 17-én) megtörtént, de a fegyverek leadására csak később (1989. nov. 16-án) került sor! Tehát: belföldi és külföldi fegyveres hatalom védelme alatt hozták létre mai alkotmányunkat, és ezzel alapozták meg az 1990-es választásokat.

Eldöntendő kérdés: van-e alap arra, hogy ,,szabad választásokról" beszéljünk olyan esetben, amikor a választást lehetővé tevő jogi aktust ,,bel- és külföldi szuronyfedezet", a lebonyolítását ,,külföldi szuronyfedezet" tette lehetővé? Igen: (1), nem: (0). A helyes válasz nyilvánvalóan: 0.

És ugyanígy eldöntendő a kérdés: van-e jogossága belföldi és külföldi fegyverek árnyékában született alkotmánynak. Igen: (1), nem: (0). A számítógép egyértelmű válasza: 0. Azaz: jelenlegi alkotmányunk ismételten matematikailag bizonyítottan ÉRVÉNYTELEN.

Jogosság/jogtalanság - ötödik pont:

Budapest, 1989. november 8. dátummal jegyzi Dr. Szűrös Mátyás ideiglenes köztársasági elnök a Magyar Köztársaság Alkotmánya könyvben megjelent kiadását, ,,Tisztelt Olvasó!" megszólítású bevezetőjében. A rövid írás két jelentős gondolata kívánkozik ide: ,,Alkotmányunk ma már nem állam-, hanem állampolgár-központú.", illetve pár sorral lejjebb: ,,Bízom (...) a nemzet sorsfordító erejében."

A figyelmes olvasó számára rögtön feltűnik az egymást még véletlenül sem fedő szóhasználat. Az elnök a nemzetben bízik, miközben a nemzet nem szerepel az alkotmány célközpontjában!!!

A 68. § (2) bek. rögzíti: ,,A Magyar Köztársaság védelemben részesíti a nemzeti és nyelvi kisebbségeket." Ezzel szemben a magyar nemzet védelme, építése, gyarapítása, stb. - egyáltalán: a magyar nemzet - sehol sem jelenik meg a szövegben!!! Ilyenkor időszerű a kérdés: ,,Uraim! Mi történik itt?!"

A választ erre a kérdésre megfogalmazza Kocsis István ,,A Szent Korona és a jogfolytonosság" c. írásában:

,,(...) Amit ma a Magyar Köztársaság Alkotmányának nevezünk, az egy különös ötvözet. Áll ez ötvözet a Szovjetunió nevű egykori megszálló hatalom által a magyar nemzetre kényszerített, 1949. évi alkotmányszövegből és ennek a német minta alapján végzett módosításaiból... Nyíltabban fogalmazva: áll ez alkotmánynak nevezett szöveg Sztálin parancsából (aki már akkor bevallotta Milovan Gyilasznak, hogy a magyar nemzet gerincének a megtörése céljából óhajt beleszólni a magyar közjog kérdéseibe, amikor még csak az 1946. évi 1. törvénycikk megalkotását 'várta el' a magyar országgyűléstől), és áll azon ún. weimari alkotmány részletekben való, de szolgai átvételéből, amelyet - kevés módosítással - előbb az első, majd a második világháború után 'kínáltak fel' a legyőzött németségnek a győztes hatalmak, még pedig büntetésből.

(Önszántukból miért is választották volna, hisz' vállalása egyet jelentett a hagyományokkal való szembefordulással, valamint a liberális eszmények feltétlen szolgálatával. Lényege: a közjog céljai nem a nemzeti sorskérdésekre, hanem a társadalmi helyzetre irányulnak. Legfontosabb célja: az egyéni szabadságjogok korlátlanná válásának biztosítása. A nemzet elsorvadhat, az egyéni szabadságjogok nem sérülhetnek. (...) Csakhogy mindazon nemzetek, amelyek lemondanak a hagyományos önvédelemről, szükségképpen elsorvadnak, kihalnak...)."

A fenti - egyértelműen a magyar nemzet megtörésére-pusztítására irányuló, a megszálló szovjet hadsereg szuronyaival támogatottan, tehát illegitim módon létrejött - 1946-os, majd 1949-es ,,magyar alkotmány" képezheti-e jogszerű alapját az 1989-ben megalkotott ideiglenes alkotmánynak? (Megfontolandó: Jogsértés jogot nem alapít!) Válaszlehetőségek bináris kódolás szerint: igen: (1), nem: (0). A tényszerű válasz: 0. Azaz: jelenlegi alkotmányunk - saját vonatkozási történelmi jogalapját (1946., 1949.) tekintve is - matematikailag bizonyítottan ÉRVÉNYTELEN.

Jogosság/jogtalanság - hatodik pont:

Magyarországon utoljára - minden kétséget kizáró módon - 1944. március 18-án volt a történelmi jogfolytonosság szemszögéből nézve jogszerű helyzet, mégpedig teljes értékű, csorbítatlanul jogszerű helyzet (hat évnyi /1920-26/ alkotmányozó nemzetgyűlési munkával jogfolytonosan helyreállított, független ország, szabad választásokon kialakított parlament, ennek alapján jogosan működő kormány, stb.). Másnap a ,,fekete" náci Németország hadserege megszállta Magyarországot, megszűnt hazánk teljes értékű szuverenitása. 1945-től a ,,vörös" náci - orosz szupremációjú - Szovjetunió folytatta a megszállást (a formai diplomáciai játszmák nem érinthetik a történelmi lényeget; a ,,vörös" hatalom több szenvedést és halált hozott a világ népeire, mint a ,,fekete" hatalom!). Ez a megszállás tartott egészen 1991. június 18-ig, amikor az utolsó szovjet katona is elhagyta hazánk területét.

Azaz: a függetlenné válás első napja, 1991. június 19-e óta a bármilyen összetételű magyar országgyűlések folyamatos mulasztásos alkotmánysértést követtek/követnek el azzal, hogy mind a mai napig nem állították helyre a történelmi jogfolytonosságot, visszanyúlva az utolsó jogszerű állapotig, 1944. március 18-áig. Ezzel a magatartásával az országgyűlés bő 18 éve bizonyítja, hogy - államigazgatási intézményként, már strukturálisan is (csak pártokat jelenít meg választási lehetőségként, az ország lakosainak csak pártokban gondolkodni akaró töredékét, de a társadalmi szervezetekkel, szakmai testületekkel, nemzetiségek képviseleteivel stb. nem számol!) - alkalmatlan a reális helyzetfelismerésre és a magyar nemzet érdekeit érvényesítő cselekvésre. Nem élt és mind a mai napig nem él a népszuverenitás szabad megnyilvánulásának lehetőségével. Már egyedül ebből a tényállásból is logikusan következik, hogy kizárta magát a jelenkori új, sürgető alkotmányozási folyamatból. Ezt a feladatot ezek után kizárólag a népfelség elsődleges megjelenítője, az összehívandó - a társadalom civil szerveződési formáit messzemenően megjelenítő (Munkástanácsok, Nagycsaládosok Országos Egyesülete, Kulturális Kreatívok, kulturális örökségvédelem, Corvin-lánccal kitüntetettek, a Nemzet Sportolói, a Nemzet Színészei, a szakmai kamarák, környezetvédő szervezetek, stb.) - Alkotmányozó Nemzetgyűlés hivatott ellátni.

Eldöntendő kérdés: létezik-e a magyar állam jogfolytonossága (1944. március 18-tól), amelynek alapján mai alkotmányunk jogérvényesnek volna tekinthető? Igen: (1), nem: (0). A válasz tényszerűen: 0. Azaz: jelenlegi alkotmányunk ilyen megközelítésben is matematikailag bizonyítottan ÉRVÉNYTELEN.

Hatszoros matematikai bizonyítás remélhetőleg elegendő minden ellenlábas számára.

Hetedszerre vegyük elő ,,csupán" józan eszünket. Bármely nemzetet vesszük is példának, mindegyik élni akar, gyarapodni, tartalmas emberi életet élni. Akárcsak mi, magyarok. Ehhez a célhoz, ennek eléréséhez keresi mindegyik az eszközt. Azt az eszközt, amellyel ez megvalósítható. Azt az államformát és társadalmi rendszert, amely leginkább segíti őt e cél megvalósításában. És a célnak rendeli alá az eszközt!
Azaz: ha egy alkotmány erkölcsileg, szellemileg, anyagilag romlásba dönt, pusztít egy nemzetet, akkor az eszköz a céltól eltávolítja alanyát és így alkalmatlan feladata ellátására. Eszközt, szerszámot - alkotmányt - kell cserélni! Minden áron. (Akár úgy, hogy át kell vágni politikai karddal a ,,gordiuszi csomót" a kötélen, melyre a magyar nemzet fel van lógatva... )

A MAGYAR NÉP/NEMZET a nagyvilág egyik kiemelkedő ősi kultúrájának, valamint erkölcsi és történelmi értékeknek a hordozója, így önmaga is ÉRTÉK. Olyan - évezredeken átívelő - ,,élő anyag", amely nemzedékek során viszi, örökíti át óriási értéket jelentő kultúráját önmaga és a nagyvilág egyéb népei számára. Ez az értékteremtés, értékörökítés adja kultúremberi létének jogosultságát. Feladata ezért önmaga hosszú távú megőrzése, gyarapítása, nemcsak fizikai, hanem lelki, szellemi értelemben is. E KULTÚRKINCS TOVÁBBÉLTETÉSE a létalapvetéséből - önmaga magyar mivoltából, sajátos minőségéből, jellegéből - fakadó CÉL. Ez a doktrína. És az eszközrendszert (stratégia, taktika) ennek a célnak kell alárendelni. Az államforma és a jogrendszer pedig csak az eszközrendszer része, így a cél alárendeltje. Ez a kozmikus rend szerinti struktúra.

A 6. számú mottó Bogár Lászlótól nemcsak az alkotmány mibenlétét és feladatát rögzíti, de a legsürgősebb teendőket is összefoglalóan rögzíti a második bekezdésben. Részletezve a feladatokat Síklaky István ad tömör eligazítást ,,A civilizációk összecsapása - magyar szemmel (Mit tanulhatunk mi, magyarok, Huntingtontól?)" c. írásában:

,,Kiindulópontként meg kell ismerkednünk a szakrális király - általánosítva: a szakralitásnak alávetett közhatalom - eszméjével, mivel Magyarország Szent Koronája a szakrális király - a közhatalom felett álló szakralitás - funkcióját tölti be. (...) ,,A közhatalom fölött álló szakralitás" azt jelenti, hogy a közhatalom nem tehet meg bármit, még akkor sem, ha erre a választók többsége felhatalmazza, mert nem hághatja át a kozmikus törvényeket, amelyeknek az emberiségre vonatkozó része a természetjog, az abszolút, minden emberi döntés fölött álló törvény - a magyar történelmi valóságban: a Szent Korona-tan. (...) Míg a szakralitást el nem ismerő közhatalom jellemző tétele: ,,Erkölcstelen, de jogszerű", a szakralitásnak alávetett közhatalomban érvényes tétel: ,,Csak az lehet jogszerű, ami erkölcsös".

(...) Komp-ország vagyunk, ez azonban nem valami sors-átok, hanem olyan sajátosság, amelyből történelmi feladat fakad: nem az a helyes stratégia, ha beolvadunk a mély, általános válságban lévő Nyugatba, átvéve - mint Huntington kifejezi - 'erkölcsi hanyatlását és kulturális öngyilkosságát', és elszenvedve háttérhatalmától a kizsákmányolást, az anyagi jólét forrásaiból való kirekesztést.

A helyes történelmi stratégia:
 -Visszaszerezni politikai és gazdasági függetlenségünket, azaz kivonni magunkat a háttérhatalom uralma alól;
 -visszatanulni ázsiai civilizációs rokonságunk révén öröklött erkölcsi-társadalmi erényeinket és erősíteni nálunk is az 'őshonosodást', azaz elterjeszteni igazi történelmünk ismeretét, ápolni és fejleszteni sajátos kultúránkat, évszázadokon át kifejlődött és bevált intézményrendszerünket, történelmi alkotmányunkat;
 -elismerni a természetjog, a kozmikus rend törvényeit és igazodni hozzájuk;
 -és példánkkal hozzásegíteni másik civilizációs rokonunkat, a Nyugatot a süllyedésből való kiemelkedéshez és a többi civilizációval való megbékéléshez."

E feladatok elvégzéséhez kell megteremteni az előfeltételeket az Alkotmányozó Nemzetgyűlés időszerű összehívásával, a Szent Korona-tanon alapuló történelmi alkotmány újra hatályba helyezésével, a jogfolytonosság helyreállításával. Szükséges az államadósság és a rabló-privatizáció semmissé nyilvánítása (így a nemzet vagyonának visszavétele a Szent Korona tulajdonába), valamint a természetes gazdasági-társadalmi rend kimunkálása. Utóbbihoz az elméleti alapok rendelkezésre állnak (Silvio Gesell, Síklaky István, Drábik János és Wilhelm Röpke munkássága). Az ősi jogrendhez, a Történelmi Alkotmányhoz való visszatérés - azaz a jogfolytonosság helyreállítása - azért elengedhetetlen, mert csak így lehet nemzetközi jogilag elfogadtatni az 1944. március 19-e óta létrejött magán- és közjogi aktusok annullálását! Törvényben rögzíteni kell a képviselők azonnali visszahívhatóságát; ez az egykori ún. 'ellenállási záradék' érvényesítésének kiterjesztett, legenyhébb formája. (Az adott választók által erkölcstelennek, igazságtalannak minősített hatalom támasza is erkölcstelen, így további működése káros, megakadályozandó.)

A régi-új alkotmányhoz visszatéréskor ki kell nyilvánítani az 1944. március 18-a utáni összes magán-és közjogi aktus elvi érvénytelenségét. Mégpedig annak felmutatásával, hogy mindezen jogi aktusok a Szent Korona-tanon alapuló Történelmi Alkotmány, a magyar szabadság- és igazság-eszmény szemszögéből nézve egy nem létező, virtuális állam, illetve az annak keretei közötti működés szüleményei. Az új korban, egy megújult magyar államban épp ezért sem elméleti, sem gyakorlati létjogosultságuk nincs. Ezt követően - a Szent Korona joga alapján - az illetékes magyar testületek eldöntik, hogy e hatvan-egynéhány év alatt létrejött jogi aktusokból mit tud, illetve akar elismerni a Szent Korona országa (különös tekintettel az államadósságra és a rabló-privatizációra). Mérce: mi az, ami igazságos és építőleg hat a magyar nemzetre, Magyarországra. Nagy felelősségérzetet és szakértelmet igényel ez utóbbi munka, mert az ekkor vállalt kötelezettségek már az újjászületett magyar államot kötelezik!

Figyelemmel kell lenni e jogalkotó munka során arra is, hogy nemcsak az emberiség elleni bűnök nem évülhetnek el (lásd: Nürnberg), de az emberiség része(i), a nemzet(ek) elleni bűnök is ,,elévülés-mentesek" (egyaránt nagy közösségekről van szó; azonos mérleggel és azonos súlyokkal illik mérni!). Természetesen Magyarországnak el kell hagynia mindazon nemzetközi szervezeteket is, amelyek hátráltatják a változások keresztülvitelében, az új nemzeti életmodell kialakításában. Külpolitikáját és honvédelmét is ezen életmodell-kialakításnak kell alárendelni. Feltétlenül vissza kell venni a magyar állam számára a pénzkibocsátás jogát. A pénz értékmegőrző és értékfelhalmozó /kincsképző/ funkciója fölött csak így érvényesíthető a magyar állam szuverenitása, csak így érhető el, hogy az állam ne válhassék a tőzsdepiacok játékszerévé. Egyedül ily módon lehet népgazdasági tervezést végezni (valós közösségi szükségletekre és nem tőzsdepiaci spekulációk által vezérelt gazdasággal küszködve). Viszonylag magas szintű államkincstári tulajdonhányad alapján, népgazdasági tervezéssel - és termeléssel - meg kell valósítani minden magyar állampolgár számára a tisztességes szintű létbiztonságot, az általános és teljes foglalkoztatottságot - függetlenül bármilyen ,,világpiaci helyzettől" ('A nemzet mindenek előtt!').

Ezután egy elkötelezett tudóscsoportnak azonnal meg kell kezdeni a magyar nemzet létalapvetésének (létdoktrínájának) a - legalább vázlatszintű - kidolgozását. Ebben az anyagban kell majd rögzíteni mindazon magyar - tipikusan magyar - értékeket (anyanyelv, népzene, néptánc, rovásírás, igazságszeretet, Hunor-Magor mintájú életvitel-modell /szemben a Káin-Ábel vagy Romulus-Rémus típusúval/, a Selye-féle hálaérzet-filozófia mint életbölcseleti-életvezetési alapelv, Szent Korona-tan, stb.), amelyek a magyar nemzethez kulturálisan, történelmileg stb. kötődnek. E létalapvetésben foglalt nemzeti értékek (egyben emberiség-értékek) gyarapítása és továbbörökítése a hosszú távú feladat, és ennek a feladatnak nem mondhat ellent egyetlen megalkotandó jogszabály sem.

Gödöllő / Máriabesnyő, 2009. augusztus

Ludányi-Horváth Attila
okleveles közgazda, ,,újparadigma-elemző"








 
 
0 komment , kategória:  Hazánk - otthonunk  
Az emberiség jövője a 21.században
  2010-11-20 22:05:52, szombat
 
 




AZ EMBERISÉG JÖVŐJE A 21. SZÁZADBAN - a szegénység egy mitosz
/küzdelem a szegénység és egyéb problémák ellen/


A Szegénység elleni küzdelem világnapja alkalmából egész napos programmal készül az Ebony Afrikai Egyesület - számos más civil szervezettel közösen - a budapesti Tűzraktérben (VI. Hegedü u. 3.)

Másfél milliárdan élnek mélyszegénységben

2000-ben az ENSZ millenniumi csúcstalálkozóján a világ nemzetei nyolc fejlesztési célt fogalmaztak meg, ezek egyike szerint 15 év alatt felére csökkentenék a súlyos szegénységet, azaz a napi egy dollárnál kevesebből élők legalább egymilliárdos tömegét. Azóta az életszínvonal mérésénél napi 1,25 dollárnál húzzák meg a szegénységi küszöböt az alapvető cikkek drágulása miatt. A Világbank idei jelentése szerint a csökkenés nagyjából a várt ütemű volt: a szegények aránya a fejlődő országokban 1981 és 2005 között 52 százalékról 26 százalékra mérséklődött, de még így is 1,4 milliárd ember élt - főként Afrikában és Közép-Ázsiában - rendkívül szegény körülmények között 2005-ben.

Magyarok az európai középmezőny alján

Magyarország a szegénység mértékének és mélységének mutatói alapján az Európai Unió tagországai között a középmezőny alján foglal helyet. Idehaza a szegénység leginkább a gyerekeket, a nagycsaládosokat, az időseket, a romákat és a munkanélkülieket érinti - a több tízezer nincstelen hajléktalant már nem is említve. 2007-ben a teljes népesség 13 százaléka volt szegénynek tekinthető a Tárki elemzése szerint, a társadalmi ranglétra legalsó fokán, a munkanélküliek körében 47 százalékos szegénységi arányt figyeltek meg. A legfájóbb a gyermekszegénység, a statisztikák szerint a 2,2 millió gyermek 30 százalékát érinti a szegénység valamilyen formában ma Magyarországon.

"Az emberiség jövője a 21. században". c előadásból megtudhatjuk, hogy mindazok a "fájdalmak", amiket a világ problémái elleni harcban éreznek korunk vezérei, csak színjáték, s valójában pedig kezeiket dörzsölik a színfalak mögött.

Hamarosan megszüntetik a doclert, de az utolag.hu-n fent lesz

Ők irányítják a gazdaságot

....Tényekkel bizonyítjuk be, hogy jelenleg a világot egy szűk réteg irányítja, amely nem csupán a politikai rendszereinket, kormányainkat határozza meg, de befolyással bír a gondolkodásunkra, kezében tartva a történelemoktatást, a művészeteket, a divatot, de még az étkezésünket és a szokásainkat is. Alig lehet kivonni magunkat a hatásuk alól. Demokráciát hirdetnek, miközben a jelenlegi demokrácia valójában a pénzhatalom diktatúráját jelenti. A világ különböző országaiban bejegyzett rengeteg cégnév mögé bújva, tulajdonképpen ugyanaz a szűk érdekkör és ugyanazok a személyek irányítják a világ politikai-gazdasági életét. Hogyan, miként és kik ezek a személyek, érdekkörök? Erre adunk most választ....

A világ vezető 2000 cégét megvizsgálva rádöbbenhetünk, hogy az igazgatótanácsi tagok között rengeteg az átfedés, és szinte valamennyi multinacionális vállalat között találunk kapcsolódási pontokat, ha a cégvezetők névsorát alaposan átböngésszük (lásd táblázatunkat, ábránkat). Napokig vizsgáltam több száz cég igazgatóságának névsorait, s határozottan kijelenthetem, hogy a világ néhány ezer legerősebb multinacionális, nagyrészt amerikai székhelyű cégét (főleg bankok, befektetői alapok, olajcégek stb.) gyakorlatilag ugyanaz a kör irányítja, ezek a mamutcégek pedig a világ gazdasági életének több mint a felét tartják a kezükben. Állításom részletes bizonyítására egy lap terjedelmi okokból nem megfelelő, ám a leírtakról bárki meggyőződhet, állításaimat leellenőrizheti a következő internetes oldalon: http://www.theyrule.net/2004/tr2.php. Itt a vezető amerikai világcégek igazgatósági tanácsainak névsorait böngészheti bárki, és Ön is megtalálhatja a kapcsolódási pontokat. Az oldalt egyébként rendszeresen átköltöztetik egy másik szerverre, mert a hatalom nem szereti, ha leleplezik, ezért időnként eltávolítják a világhálóról.

Arról, hogy kik alkotják azt a szűk kört, amely az igazgatótanácsok mögött állnak, s hogy miként működik ez az elképzelhetetlen vagyon fölött rendelkező globális pénzügyi-gazdasági hatalom, a téma egyik legnevesebb szakértőjét, lapunk főmunkatársát, dr. Drábik Jánost kérdeztük:

- A több évszázadot átívelő és méreteiben globális és az egész világot átfogó, nagy stratégiai célokat követő, tehát világméretű összeesküvés - ami szintén létezik -, annak az alanyai többen vannak és olyanok, ahol az egyik ember a másik generációnak adja tovább a stafétabotot. Mindig meg kell nézni, hogy melyek azok a struktúrák, amelyek rejtve vannak, és sok ilyen struktúra van. A mai világban is több olyan struktúra működik, amely történelmet átívelő. Ha csak egy ilyen célt választok ki, ilyen a világállam megteremtése, az egy központból irányított világrendszer létrehozása, vagy az új világrend létrehozása. Ezt például, felvállalták a szabadkőművesek és a szabadkőműves különböző irányzatoknak a struktúrái, amelyekben mindig egyik nemzedék a másiknak adja a stafétát. Igenis meg vannak azok az alanyok, amelyek viszik tovább évszázadokon átívelve ezt a stratégiát.

A szabadkőművességet példaként említettem, mert a szabadkőművesség ugyan ebben a hálózatrendszerben benne van, de ma már nem a legfontosabb szerepet tölti be. Sokkal fontosabb szerepet töltenek be a különböző pénzügyi struktúrák, a pénzügyi struktúrákat kiszolgáló, olyan privát társulások, különböző szervezetek, nevezetesen a New York-i Külkapcsolatok Tanácsa, és ennek a megfelelő intézménye Londonban, a Royal Institute of National Health, mert ez lényegében egy intézmény, csak az Atlanti-óceán miatt válik ketté, de ez már világhálózatot működtet. Budapesten is megvannak ennek az elágazásai, megnevezek egy ilyen elágazást a Hungarian Atlantic Council (Magyar Atlanti Tanács), amelyben például az összes politikai párt felső vezetői benne vannak, és békésen el vannak egymással.

A Magyar Atlanti Tanács. Pontosan mi ez, hiszen ennek Orbán Viktortól kezdve, az MSZP-s politikusokon át, Baló György újságíró is a tagja?

- A Magyar Atlanti Tanács ennek a központi pénzhatalomnak az elágazásai közé tartozik. Először is tudni kell, hogy ennek a pénzhatalomnak a magját egy dúsgazdag bankár dinasztiából álló csoport képzi. Azért van nagy hatalma ennek a bankár dinasztiából álló csoportnak, mert nem több mint húszezer ember a tagja. Az a vagyon, amivel rendelkeznek, magánvagyon, de nincs szétosztva, hanem különböző családi alapítványokba, holdingokba, egyéb alapítványokban - kb. harmincezer alapítványba -, különböző befektetési alapokba és egyáltalán a nemzetközi pénzpiac különböző szereplőinek a vagyoni állagába, és természetesen az ötszáz multinacionális világcégbe van fektetve. Ennek a csoportnak a nyilvántartott vagyona háromszáz trillió dollár.

Ezt az összeget természetesen nem én találtam ki, hanem matematikus-közgazdász szakértők, különböző országokban működő és különböző módszerekkel számoló szakmai csoportok becsülték meg. Ez egy rendkívül nagy hatalmat jelent, mert itt ugye angol számokról van szó, ami azt jelenti, hogy egy trillió ezermilliárdot jelent. Háromszáz trillió dollár, az egy rettenetesen nagy vagyon.Ez úgy oszlik meg, hogy a Rothschild dinasztia egybe tartott vagyona száztrillió dollár. A második leggazdagabb család, ahol vagyon egyben van tartva, az a Rockefeller dinasztia, az ő vagyonuk tizenegy trillió dollár. Ez csak a törzs vagyon. Ők a tulajdonosai ötszáz világcégnek. Tulajdonképpen a világcégek részvény tulajdonosai,igaz mások is vannak, de a döntő részvény csomag náluk van. Létrehozták a nemzetközi pénzvilágnak a globális részvény vagyonát.

...Ugyanis a központi bankoknak az intézménye biztosítja azt, hogy ez a szűk embercsoport a levegőből is korlátlan mennyiségű pénzt tud előállítani, amikor neki arra szüksége van. Mivel ezt a saját maga monopóliumává sikerült tenni, ezért olyan helyzetbe hozta magát, hogy ő mindig rendelkezik kellő tőkével ahhoz, hogy a termelő vagyont felvásárolja. A termelő vagyonnak a felvásárlására ENSZ adatot mondok. 2000-ben tette közzé a Tokióban működő egyik ENSZ Tudományos Intézet, amelynek az egyik fiókintézete Finnországban van. Közzé tették a következő adatot, hogy annyira előrehaladott már ennek a pénz oligarchiának a vagyon koncentrációja és centralizációja, hogy a világ pénz megoszlása 2000-ben így nézett ki: ha a hat és fél milliárd embert tíz főre redukálom, és az összes vagyont száz dollárra, akkor egy emberé kilencvenkilenc dollár, és kilenc emberé az egy dollár.

Ma már még rosszabb a helyzet. Mi következik ebből? Ez a pénzimpérium hatalma, ráadásul ez rejtőzködő....

...A pénzügyi struktúrákon keresztül ellenőrzi ezeknek az államoknak a monetáris rendszerét, bank rendszerét, és azon keresztül ellenőrzi a termelők gazdaságát. Ezen keresztül ellenőrzi az egész társadalmat, és kezében tartja a megvásárolt politikai vezető réteget. A politikai vezető rétegnek pont a rejtőzködés érdekében el kell játszani a demokrácia színdarabjátékát. Erre azért van szükség, mert a demokrácia, az a kulissza, ami mögé a pénzuralmi rendszernek, amely lényegében diktatórikus rendszer, elrejtőzködhet. A pénz impérium tehát a saját biztonsága érdekében rejtőzködik. Azért minősítettem diktatórikusnak, mert úgy működteti az egész világ pénzügyi rendszerét, és gazdasági rendszerét, mint ahogyan a nagy globális korporáció működik....

...nevetséges azt mondani, hogy a világ leggazdagabbja Bill Gates, mert az ő egyéni vagyona ötven-hatvan-hetven millió dollár, de mi ez ahhoz képest, hogy szakértők szerint a Rothschild dinasztia egyben tartott vagyona viszont száz trillió! Egy trillió ezermilliárd. Akkor ki a leggazdagabb a világon? Egy Rothschild családtag egyénileg nem gazdagabb, mint egy Bill Gates, mert neki három-négy milliárdja van, mert ez a száztrilliónak az éves hozamából a ráeső részesedés vagy a Rockefellerek tizenegy trilliójából a rá eső részesedés. Akkor ki a gazdagabb? Az egyéni vagyon érdekében az előbb megjelölt személyek, de tudni kell, hogy ez magán vagyon. A magán vagyon azonban egyéni érdeket szolgál, vagyis az egyéni önző meggazdagodásának a célját szolgálja.....

További bejegyzések ugyan ebben a témában a "" kategóriában és érdemes lenne megnézni a jobboldali pénzről szóló film ajánlatot is. A szegénység egy mítosz és valójában nem létezik. A gazdasági világ egy mesterséges gyártmány.


Aranykor hajnalán

Link





 
 
0 komment , kategória:  Politika  
Az EU diktátorok terve: új adók
  2010-11-20 21:53:19, szombat
 
 




AZ EU DIKTÁTOROK TERVE: ÚJ ADÓK


A Brüsszeli szemetek adókat szeretnének előírni a már így is elszegényedett európai dolgozok számára mindezt drákói megszorító intézkedésekkel.

A burjánzó, vérszívó, diktatórikus EU igyekszik megtölteni a pénztárcáját, amikor mindenki arról beszélt nekik, hogy szorosabbra kellene venni a nadrágszíjat és fogadják el a drákói takarékossági intézkedéseket, ennek ellenére arra készülnek, hogy egy új közvetlen az európai embereket célzó adót vezessenek be, aminek következménye egy teljes gazdasági összeomlás lehet.

Ha egy kis ízelítőt szeretnél kapni, hogyan fogják végrehajtani a globális adóbővítéseket, nem kell messzire menni, mert az Európai Bizottság nyolc különböző közvetlen adóformákat fektetett le, amikkel a 27 tagállam polgárait sújtanának annak dacára, hogy ezekben az országokban legtöbben inkább azt szeretnék, hogy ha minden féle kapcsolatot felfüggesztenének az EU-val.

Az antidemokratikus EU bürokraták nincsenek megelégedve a nemzetállamok által már fizetett adók mennyiségével, így most Brüsszel 6%-kal akarják növelni a költségvetését az államok adósságválság kellős közepén. " Várhatóan lehetővé válik egy uniós javaslatot, ami magában foglalja a szén-dioxid-kibocsátás, a légi közlekedés, a pénzügyi tranzakciók vagy banki nyereség csökkentését. Lehetne akár extra adót a benzinre, " jelentette az Express .

Tisztában vannak azzal, hogy az ,,adó" kifejezés esetleg ellenállást váltana ki, ezért tájékoztatták a köztisztviselőket, hogy ne használják az ,,adó" szót, mert ez politikailag ,,robbanásveszélyes lenne". az RTE jelentés állapította meg.

A brit MP tag Marta Andreasen rámutatott arra, hogyha adókat alkalmaznak, az végső soron az egyes polgárokra csapódna le. ,,...A Bizottság viselkedése felháborító és álnok". Bizony nincs vége a folyamatos megszorításoknak, fosztogatásoknak, satöbbinek és ezeket látva csak a szentírások szavai igazolódnak be, mégpedig hogy a Kali-yuga vezetői nem mások, mint rablók és tolvajok, akik úgy hiszik jogukban áll az öncélú ténykedés e világban. Az európai polgárokat már annyira összezavarták a rémisztgetéseikkel, az ilyen-olyan válsághelyzetekkel, hogy lassan már ott tartanak, hogy eltűrik az Elit rúgásait.

Az EU-vezér elszólta magát: "Hogyan mondhatja azt, hogy nem lettem megválasztva, amikor a Bizottság választott ki titokban." Komoly kis vita alakult ki a tanácskozáson, amikor Nigel Farage független párttag elkezdte feszegetni, hogy Barroso urat nem a nép választotta erre a feldühödött elnök a fenti szavakkal vágott vissza, amiből látszik, hogy a "megválasztani"-t és a "kiválasztani"-t igencsak összemossák, holott lényeges különbség van a két fogalom között.

Az Európai Unió intézménye egy diktatórikus rendszer szerint működik, hisz a vezetőit nem megválasztják, hanem kiválasztják, tagjai felelőségre nem vonhatak, valamint a hozott döntéseket és szerződéseket, úgy mint a Lisszaboni Szerződést sem tárták a közvélemény elé szavazásra, hanem azokat -aljas módon- a hátsó ajtón tuszkolták/tuszkolják be.

A birka népnek megfelelő ellenállást kellene tanúsítani az EU-adókkal szemben. Ki kellene állni, mert a globalisták nem ismerik a határokat és ezekkel a mesterkélt globális problémák által keltett probléma-reakció-megoldás trükkjével egyre közelebb vannak a világkormány teljes bevezetéséhez, amit EU-elnök Herman Rompuy korábban már világossá tett, hogy ez lenne a cél!


Aranykor hajnalán

Link





 
 
0 komment , kategória:  Politika  
Hétköznapi problémáink
  2010-11-20 21:22:33, szombat
 
 







HÉTKÖZNAPI PROBLÉMÁINK


Ha egyszer megöregszünk


Amint megöregszünk, csökken a képességünk különbségeket tenni a világ dolgaiban. Ideje hát, hogy reményt és ihletet merítsünk azon "szeniorok" figyelemreméltó teljesítményeiből, akiknek bátorságuk van szembenézni a kor rémisztő kihívásaival.

Ilyen például Harold Schaumberg.

Gyakran kérdezték tőlem:

"Mit csináltok ti, öreg fiúk egész nap, most, hogy nyugdíjba vonultatok?"

"Nos, nekem az a szerencsém, hogy vegyészmérnöki képzettségem van és így sok örömet szerezhetek magamnak azzal, hogy sört, bort és egyéb alkoholtartalmú folyadékokat vizeletté dolgozok át."

Legyen hát Harold példakép és ihlet mindannyiunk számára!

Ígérem, hogy mint nyugdíjas, megfogadom a tanácsát. Már a mai naptól kezdve elkezdek én is vegyészkedni! Nyugdíjas társaim! Tartsatok velem!!!







Sokat akar a szarka...
Ha elmegy az agyam - sajnos nem ritka - és nem mondhatom el senkinek, elmondom mindenkinek.
Bővebben az alábbi linken:


Link



Hétköznapi problémáim

A képek csak illusztrációk!!!

Figyelmeztetés!!!

Érdemes minden ismerősötökkel megosztani. E hónapban egy nagyon furfangos csalás áldozata lettem, míg vásároltam a Praktikerben. Egyszerűen csak egy szerszámért tértem be, ami egy traumatikus élménnyel zárult. Ne legyél naiv, nehogy azt gondold, hogy ezek a dolgok mindig mással történnek meg, bármikor bárhol veled is megtörténhet.

A következő történt: Én nyugodtan pakolásztam be a vásárolt holmit a csomagtartóba, két fiatal lány kb . 19 -20 körüliek lehettek, odajöttek az autóhoz és elkezdték tisztítani a szélvédőt. Míg ezt csinálták, a hatalmas melleik majd kiestek a pólójukból. Egyszerűen képtelen voltam levenni róluk a szemem. Miután végeztem a bepakolással, borravalót akartam adni, mire ők nem fogadták el, hanem megkértek, hogy vigyem el őket a Metróba. Természetesen beleegyeztem. Erre ők gyorsan beültek a hátsó ülésre. Ahogy elindultunk, vadul egymásnak estek, csókolóztak, ölelték, fogdosták egymást.





Egyszer csak az egyik előre mászott az első ülésre és orálisan kezdett foglalkozni velem, amíg a másik ellopta a pénztárcámat. Így lopták el a pénztárcám május másodikán, negyedikén, kilencedikén, kétszer tizenkettedikén, majd tizennegyedikén és remélem, el fogják lopni ezen a hétvégén is!

Megfontolások:

Amint megöregszünk, csökken a képességünk különbségeket tenni a világ dolgaiban. Ideje hát, hogy reményt és ihletet merítsünk azon "szeniorok" figyelemreméltó teljesítményeiből, akiknek bátorságuk van szembenézni a kor rémisztő kihívásaival.
Ilyen például Harold Schaumberg, nyugdíjas vegyészmérnök. Gyakran kérdezték tőlem:

"Mit csináltok ti, öreg fiúk egész nap, most, hogy nyugdíjba vonultatok?"

"Nos, nekem az a szerencsém, hogy vegyészmérnöki képzettségem van és így sok örömet szerezhetek magamnak azzal, hogy sört, bort és egyéb alkoholtartalmú folyadékokat vizeletté dolgozok át."





 
 
0 komment , kategória:  Életmód   
Az öregedés jelei
  2010-11-20 20:16:32, szombat
 
 




AZ ÖREGEDÉS JELEI


1. Külön alszol a fogaidtól.

2. Megpróbálod kihúzni a redőket a zoknidból, amikor rájössz, hogy nincs is rajtad zokni.

3. Ha reggel felébredsz, pont úgy nézel ki, mint a fényképed a jogsidban.

4. Csak a második próbálkozásra tudsz kikelni az ágyból.

5. A "kimaradok éjszakára" számodra azt jelenti, hogy a kertben alszol.

6. A "boldog órák" szunyókálással telnek.

7. Nyaralni mész, de előbb fáradsz el, mint ahogy a pénzed elfogy.

8. A gyerekednek olyat mondasz, amit az anyád mondott neked, és amit mindig utáltál.

9. A súlyemelésről alkotott elképzelésed a "felállás a székből".

10. Jóval hosszabb idő alatt pihened ki magad, mint amennyi idő alatt elfáradtál.

11. Emlékezeted rövidül, panaszaid hosszabbodnak.

12. A noteszodban a legtöbb név úgy kezdődik, hogy "Dr".

13. Csak ülsz a hintaszékben, de nem tudod beindítani.

14. A gyógyszerész a legújabb barátod.

15. Akkor nevezed magad szerencsésnek, ha megtalálod a kocsit a parkolóban.

16. Kétszer annyi ideig tart, hogy feleannyit láss.

17. Minden fáj. Ami meg nem, az nem működik.

18. Két órán át keresed a szemüveged, ami a fejeden van.

19. Belemélyíted a fogaidat a húsba, és azok ott maradnak.

20. Már feladtad az összes rossz szokásodat, de semmi sem lett jobb.

21. Türelmesebb lettél, de ez tulajdonképpen csak fásultság.

22. Végre összeszeded a gondolataidat, de akkor meg a tested esik szét

Most kaptam, már olvastuk, de aranyos szerintem, és előfordulhat ilyen velünk is!
Ha ezt nem küldöd tovább öt régi ismerősödnek, öttel kevesebben fognak nevetni a Földön. Ezzel nem akarom azt állítani, hogy öreg vagy, csak mások fiatalabbak.







MILYEN ÉRZÉS ÖREGNEK LENNI?


A minap egy fiatal megkérdezte tőlem:

- "Milyen érzés öregnek lenni?"

Nagyon meglepett a kérdés, mivel nem tartottam magam öregnek. Amikor meglátta a reakciómat, azonnal zavarba jött, de elmagyaráztam neki, hogy ez egy érdekes kérdés. És némi gondolkodás után arra a következtetésre jutottam, hogy az öregedés ajándék.

Néha meglepődöm azon a személyen, aki a tükrömben lakik. De nem aggódom sokáig ezek miatt a dolgok miatt. Nem cserélnék el mindent, amim van, néhány ősz hajszálért és egy lapos hasért. Nem szidom magam, ha nem vetem be az ágyamat, vagy ha túl sok "apróságot" eszem. Jogom van egy kicsit rendetlenkedni, extravagánsnak lenni, és órákig elmélkedni a virágaimon.
Láttam néhány kedves barátomat elmenni ebből a világból, mielőtt még élvezhették volna az öregedéssel járó szabadságot.

- Kit érdekel, ha úgy döntök, hogy hajnali 4-ig olvasok vagy számítógépes játékokkal játszom, és utána ki tudja, meddig alszom?

Táncolok magammal az 50-es és 60-as évek ritmusára. És ha utána sírni akarok egy elvesztett szerelem miatt... sírni fogok!

Végigsétálok a strandon egy olyan fürdőruhában, amely a pufók testemre feszül, és a bikinisek szánakozó pillantásai ellenére belevetem magam a hullámokba, és elengedem magam. Ők is megöregszenek, ha szerencsések....
.
Igaz, hogy az évek során a szívemet megviselte egy szerettem elvesztése, egy gyermek fájdalma vagy egy háziállat halálának végignézése. De a szenvedés az, ami erőt ad nekünk, és ami növekedésre késztet minket. A meg nem tört szív steril, és soha nem fogja megismerni a tökéletlenség örömét. Büszke vagyok arra, hogy elég sokáig éltem ahhoz, hogy a hajam megőszüljön, és hogy megőriztem ifjúságom mosolyát, mielőtt a mély barázdák megjelentek az arcomon.

Most, hogy őszintén válaszoljak a kérdésre, azt mondhatom:

- Szeretek öreg lenni, mert az öregség bölcsebbé, szabadabbá tesz!

Tudom, hogy nem fogok örökké élni, de amíg itt vagyok, a saját törvényeim, a szívem törvényei szerint fogok élni. Nem fogok gyászolni amiatt, ami nem volt, és nem aggódom amiatt, ami lesz.
A hátralévő időben egyszerűen csak szeretni fogom az életet, ahogyan eddig is tettem, a többit Istenre bízom.







Újabb tavasz születése...

Link









 
 
0 komment , kategória:  Bölcsességek és gondolatok.   
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 5 
2010.10 2010. November 2010.12
HétKedSzeCsüPénSzoVas
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 73 db bejegyzés
e év: 449 db bejegyzés
Összes: 4830 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1418
  • e Hét: 9655
  • e Hónap: 36278
  • e Év: 173650
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.