ovarzolee.blog.xfree.hu
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 3
  2011-08-07 10:08:40, vasárnap

A nyolcadik nap:

Reggeli után a fővárosba vettük az irányt. A Hallgrímskirkja mellett parkoltunk le, mindjárt Izland legnagyobb templomával kezdtük a nézelődést. A templom puritán belülről, de érdekes kilátás nyílik a toronyból. Reykjavík nem nagy város, nincsenek felhőkarcolók, de a színes épületek látványa káprázatos.
Aztán végig sétáltunk a főutcán és az árakat elnézve csak csóváltuk a fejünket. Egy izlandi gyapjú pulóver 40 000 ft. Én vettem egy kakaóstekercs szerűséget, ami finomabb és nagyobb mint az itthoni. Dél tájban ettünk is egy laza ebédet.
Még volt pár látnivaló a főváros környékén, ami a tervben volt. Egy geotermikus terület, a híres Kék lagúna és Izland DNY-i csücske, ahol egy szép szikla alakzat látható.
Az idő lassan telt, az autót 8-ra kellett visszavinni, még jó, hogy időben voltunk mert az utolsó tankolás és az autókölcsönző megtalálása nem volt egyszerű feladat, de sikerült.
A repülőtéren még picit várni kellett a csomag feladással, de aztán a biztonsági ellenőrzésen könnyen túlesve még vásároltunk a Duty free shopban. Ahol meglepően jó árak voltak.
A gép kb. 60%-osan volt tele, hamarabb is indult el a gép. Éjszaka repülni bizony fárasztó. Fél 6 kor szálltunk le Bécsben. A csomagok felvétele után fél nyolcra értünk haza.

2011-08-07 09:56:07, vasárnap

A hetedik nap.

Ez egy rövid beszámoló lesz, hiszen az idő nagy részét utazással töltöttük el. 600km várt ránk a főváros közeli szállásig. Összesen két látnivaló volt erre a napra. Egy tengeri szikla és egy érdekes vízesés, ahol a víz több apró ágban esik.
Este én a KFC-ben ettem egy gyenge vacsorát, míg a többiek a szomszédos mulatóban töltötték az időt.

2011-08-07 09:52:27, vasárnap

A hatodik nap:

Ezt a napot a Myvatn tó környékén töltöttük el. Láttuk a legutóbbi vulkán kitörés láva mezejét, több krátert, volt köztük vízzel teli és száraz is. Érdekes barlangot, törés vonalat és ellátogattunk a Godafosshoz is. Délután kicsit pihentünk, hiszen már a 6 napja rohantunk összevissza. Az északi része is szép Izlandnak még zordabb, még szárazabb mint a déli oldal. A szállás ugyanaz a faház volt, mint az előző napon.

1/1 oldal   Bejegyzések száma: 3
2011.07 2011. Augusztus 2011.09
15161718192021

• e Hónap: 2959
  • e Év: 25129

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,