sandrapolke.blog.xfree.hu
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 1
Lassan igazi ősz
  2013-11-04 06:05:41, hétfő

Sőt, annak is a ködös, romlást hozó vége. A kert teljesen levetkőzött, az avar már nem szép.
Az őszi szünet is gyorsan elmúlt. Zsóka találta ki, hogy menjünk egy rokonlátogató körútra Németországba. Igaza volt, Jó volt beszélgetni, közös ügyeinket kibeszélni.
Szép napsütésben mentem át Prágán, s kora délután Drezdában voltunk. Ott várt ránk Sandra és Sigrid. A picike német nagymamájánál szünetelt. Süteményt ettünk, s kávéztunk, s irány Cottbus. Még világosban odaértem. Egy fazék töltött káposztát vittem ajándékba. Itt Renátával töltöttük az estét, Daniéláról, Misikéről beszétünk. Daniélának hagytunk 100 eurót, hogy a paragvayi német követség juttassa el hozzá. Másnap Cotbusban sétálgattunk, s vásároltunk. Jó volt menni a sok ülés után. Kedden Berlinbe utaztunk Brandeburg kártyával. Így a kocsit el sem indítottam. Vonattal a Hauptbahnhofig, itt várt bennünket Misike. Ő a vasútnál dolgozik, s Berlinben lakik. Innét egy órás hajókirándulást tettünk a Spree folyón, gyönyörű napsütésben. Majd meghívtam a csapatot egy étterembe ebédelni. Jót ettünk söröztünk. Egy kis séta, és haza.
Berlint még nem láttam vízről. Hatalmas, kényelmes, szép város. Csodálatos épületek, emlékművek, széles utak, s felhőkarcolók.
Szerdán Bad Muskauba mentünk a lengyel határ mellé. Szépen felújították a kastélyt, sétáltunk gyönyörű kertjében. Átmentünk a lengyel oldalra tankolni, ittam egy jó sört a nyár emlékére..
Este még pörköltet főzettek velem, amit másnap Drezdában ettünk meg.
Csütörtök, péntek a visszaúté volt. Drezdában unokánkat bepakoltuk ebéd után a kocsiba. Október 31-e volt, Brandenburgban és Szászországban ünnep, a reformáció napja. Így Hofig nem volt kamion. Aztán átléptünk Bajorországba, itt már volt forgalom, ünnep előtti munkanap volt. Bajorország katolikus, itt november 1-je a munkaszüneti nap, mint nálunk. Nürnbergen át értünk "haza", Ingolstadtban még egy övet és egy cipőt vettem a Westparkban Sandinak. Jó tél eleji, őszi cipő, s nem is volt vészes, 20 euróba került.
Este Kösching, Zsóka jó marhapörkölttel várt, aztán alvás, s reggel fél nyolckor indultunk haza.
Jó volt megérkezni, legalább annnyira jó, mint elmenni.
Cottbusban persze még megírtam a Lajtapressz jövő heti két oldalát, e-maileztem, dolgoztam keveset.

0 komment , kategória:  Általános
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 1
2013.10 2013. November 2013.12
18192021222324

• e Hónap: 9893
  • e Év: 54866

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,