Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 11 
Okkal rettegnek a radikális pártok uniós áttörésétől
  2013-11-06 19:54:03, szerda
 
 

Okkal rettegnek a radikális pártok uniós áttörésétől
2013, november 6 - 13:06


Enrico Letta olasz külügyminiszter ,,rémálomról" beszélt másfél hete, ha a radikális, populista pártok a 2014 májusi európai parlamenti választásokon elérik a 30 %-ot.

Hogy mi a baj azzal, ha Európa polgárai szabad választásokon kifejezik szabad akaratukat, nem egészen világos egy ilyen minta demokratától, aki ma az egyik leghűbb szolgája Brüsszelnek és Washingtonnak Nyugat-Európában.

Francois Hollande francia köztársasági elnök ugyanebben a témában ,,visszafejlődésről és bénultságról" beszélt.

Miközben a francia Nemzeti Front - amely pontosan azért támadja a Jobbikot, mint amiért panaszkodik, hogy őt a brit, euroszkeptikus UKIP párt támadja, mindketten abban reménykedve, hogy a sajtó ezzel megkönyörül rajtuk - sikert sikerre halmoz. Ami abban is megmutatkozik, hogy Marine Le Pen pártja vezet az európai parlamenti választásokon szavazni kívánók listáján.

Az osztrák Szabadság Párt szintén növelni fogja helyei számát, csakúgy, mint a bolgár Attaka és a külföldi sajtó egytől egyig attól tart, hogy ez történik a Jobbikkal is.

De első ízben delegáltjai lehetnek az Európai Parlamentben a görög Arany Hajnalnak is, csakúgy mint a svéd Nemzeti Demokratáknak. A holland Gert Wilders Szabadság Pártja a Nemzeti Fronthoz hasonlóan vezeti a közvéleménykutatásokat.

A ,,szakértők" hosszú időn át a gazdasági válságnak tulajdonították a radikális pártok térnyerését. Csakhogy ilyen pártok Spanyolországban, Írországban, Portugáliában és Cipruson nem is játszanak bármilyen, komolyan vehető szerepet.

Egyáltalában nem erről van szó, hanem arról, hogy a radikális pártoknak elegük van a basáskodó, döntéseiket antidemokratikusan hozó Európai Unióból és annak folyamatosan alkalmazott kettős mércéjéből.

A Financial Times nem régiben elvégzett felmérése szerint a britek 83 %-a szeretné, ha az EU erősen megnyirbálná a menekülteknek járó juttatásokat. Ugyanezt a németek 73, a franciák 72 %-a akarja.

A májusi választások után már előre halljuk és olvassuk lelki ,,füleinkkel" és szemeinkkel a vészhangokat. ,,Hitler is demokratikus választások útján jutott hatalomra", mondják majd a médiát uraló hangok.

Vagyis körvonalazódik a megoldás: a ,,valódi demokráciát" a demokrácia korlátozásával kell megvédeni: azokat a pártokat, amelyeket egy felállítandó grémium demokráciaellenesnek nyilvánít, ki kell zárni a demokratikus folyamatból.

Ez lesz az a pillanat, amikor polgárháború robbanthat ki Európában.

Ordosz műhely

http://alfahir.hu/okkal_rettegnek_a_radikalis_partok_unios_attoresetol
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Igenis van eredménye Orbán rendszerének!
  2013-11-06 19:45:00, szerda
 
 
2013.11.06. 13:42
Igenis van eredménye Orbán rendszerének!


Drága Viktor arra kérlek,
Aranyeső hulljon nékem,
Aranyeső a felcsúti réten,
Aranyeső a szép kis házra,
Aranyeső a dohányomra,
Jaj, ha meghalok.

Van nekem egy párttag könyvem,
Belenézek hull a könnyem
Belenézek hull a könnyem jaj,
Az van abba beleírva
A oligarcha vagy, te marha,
Jaj, ha meghalok

(via)

Na, mos'má aztán senkise mondhassa, hogy a Viktor renccernek aztán se eredménye se haszna nincsen. Mert van. Jó, mi egyszerű pórok még elpiszmogunk a rezsidémon által elüldözött párszáz forint és a tranzakciós illeték bankszámlabukó egyenlegének összevetésével, de az eredmény a leggazdagabb 150 listáján felbukkant új szereplők képiben már bevihog az ablakon. Úgyhogy bizakodjunk, Véreim, nem kell türelmetlenkedni, hisz hol van még karácsony, és de pláne hol van még a kampányfinis?

A bérföld közepén állok, a Lajossal latrinát ások, adatigénylésre fittyet hányok, adótartozást se bánok, jaj - nótázhatja a legfrissebb lista 88. helyén a legkedvesebb falugondnok-mindenes-kebelbarát, Mészáros Lőrinc a maga 6,9 milliárdosra duzzadt vagyonkájával. Egy hajszállal - egyelőre - elmarad tőle Sánta "Mr. Nemzeti Dohánybolt Hálózat" János, akit 3,8 milliárdos vagyonával a 140. helyre rangsoroltak. Ha nem a szikár és unalmas számokat lobogtatva akarjuk szemléltetni a haladást, akkor lehet a fokmérő, hogy ők már mindketten meg tudják venni kilóra A Ferit, aki a maga szerény 3 milliárdjával éppen csak becsúszott a 150 közé.

orbán oligarchák.jpg

Ezek után még mondja valaki, hogy nem halad az ország semerre se! Ahol egy pályagondnok és egy törvényhozási segédfogalmazó oligarchává Nemzeti Nagyvállalkozóvá válhat seperc alatt, ott aztán tényleg, szó szerint bármi megeshet. Akár az is, hogy 500 és 1800 közé tippelhetjük a trafikmutyival magát (is) helyzetbe hozó segédfogalmazó üzleteinek számát, meg az is, hogy a pályagondnokot védő mikor melyik jegyző közadatigénylést elhárító válaszaiból úgy érzed, mintha magának az Úrjézusnak adótartozásáról vagy vagyonosodásának mértékéről akartak volna megtudni valamit a visszaélésszerű adatigénylő pernahajderek.

Szóval fel a fejjel, Véreim, belőletek is lehet oligarcha, ha nem feleditek a II. Orbán kormány költőtől kölcsönzött jelmondatát: Dolgozni csak pontosan szépen, ahogy Lőrinc trágyát lop a réten, úgy érdemes!

* két költői kérdésem azért csak lenne:

1: hogyhogy nincs a listán Simicska?

2: Tiborcék listára kerülése mikor várható?

http://varanus.blog.hu/2013/11/06/igenis_van_eredmenye_orban_rendszerenek
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Lemondott Balogh József
  2013-11-06 18:31:29, szerda
 
  Lemondott Balogh József

2013. november 6., szerda

Nem bírta elviselni a komondort ért vádaskodást, ezért visszaadta képviselői mandátumát.

201311-komondor.jpg

,,Szörnyen sajnálom, hogy így történt, tönkretettem egy életet, bántottam egy családtagot, aki ráadásul teljesen védtelen" - nyilatkozta a fideszes képviselő, Fülöpháza polgármestere. Balogh hozzátette, nem látja morálisan megalapozottnak mások képviseletét, ha egy ,,szegény, szerencsétlen, vak kutyát nem tudok megvédeni a balliberális médiamocsoktól".

A képviselő elmondta, az ügy kipattanása óta pokollá vált az élete, sokszor még pörköltet sem tudott főzni az udvaron úgy, hogy ne csörgött volna a telefonja, vagy ne fényképezte volna valaki Fifit, a család kedvencét. ,,Ez is mutatja a bukott baloldal aljas módszereit, a külföldi érdekeket kiszolgáló lejárató eszközöket. Sajnos erre kell felkészülnie Magyarországnak. Remélem, szerveződik már a Békemenet a vak komondor és az én védelmemben" - részletezte Balogh.

Az ügyben szerettük volna megkérdezni a miniszterelnököt is, de sajtófőnöke szerint Orbán Viktor éppen taktikai felkészítést tartott a magyar U20-as válogatottnak, ezért nem tud megszólalni az ügyben.

http://hircsarda.blog.hu/2013/11/06/lemondott_balogh_jozsef
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Többszörös visszaeső volt a nyíregyházi nénire baltával táma
  2013-11-06 18:28:58, szerda
 
  Cigánybűnözés :: 2013-11-06. 11:28
Többszörös visszaeső volt a nyíregyházi nénire baltával támadó cigány, mégis csak 18 évet kapott

A Debreceni Ítélőtábla jogerősen 18 év fegyházbüntetésre ítélte szerdán azt a cigányt, aki baltával támadt egy idős nőre Nyíregyházán és kirabolta. A táblabíróság ezzel helybenhagyta a Nyíregyházi Törvényszék júniusi ítéletét. A többszörös visszaesőt emberölés kísérlete miatt marasztalták el.
A retek 2011 májusában szabadult feltételesen büntetéséből. Tavaly áprilisában ment az egyedül élő idős asszonyhoz, akinél korábban ház körüli alkalmi munkát végzett.
A nő közölte vele, hogy nem tud neki munkát adni, de behívta egy kávéra. Pénzt kért az asszonytól, aki ezt megtagadta. Erre felkapta a keze ügyében lévő baltát, annak élével és fokával is bántalmazta az idős nőt, majd kitépte az asszony nyakából az aranyláncát és elmenekült.
Az erősen vérző sértett telefonált a szomszédjának, aki hívta a mentőket. Életét csak az időben érkező és szakszerű orvosi segítség mentette meg.
A vádlott az aranyláncot egy nyíregyházi ékszerüzletben zálogba adta, és az így kapott 122 ezer forintból ruhát vásárolt magának, a tartozásait megadta a barátainak, akiket italra és cigarettára is meghívott.
(MTI korrigálva)

További részletek: http://kuruc.info/r/2/119981/#ixzz2jt4xVaPd
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Sosem találná ki, mire kapott 200 milliót Rogán kerülete (fr
  2013-11-06 18:10:27, szerda
 
  Sosem találná ki, mire kapott 200 milliót Rogán kerülete (frissített)


Három és fél milliárd forintot osztanak szét idén a tanyafejlesztési program keretében. Az 529 pályázó közül a legtöbbet Budapest V. kerülete kapta. A belvárosi tanyaprogram összesen 226 millióból gazdálkodhat. - Válaszolt a kerület!

Az idei évben 529 pályázót támogatnak a tanyafejlesztési programból, összesen 3,487 milliárd forinttal. Az eredetileg tervezett 2 milliárd forintos idei támogatási forrást a vidékfejlesztési tárca 3,5 milliárd forintra emelte. A legtöbbet Budapest V. kerülete kapja, hiszen négy pályázatával több mint 226 milliót nyert.

A pályázatok - amelyek közül egyet Belváros önkormányzata, egyet a kerületi vagyonkezelő, egy másikat a városüzemeltető, egyet pedig a városfejlesztő kft. adta be - mindegyike tanyai termékek piacra jutásának elősegítésére irányul. Ez azt jelenti, Budapesten túl a megyei jogú városokban is a belvárosi cégek egyengetnék a tanyasi termékek útját a helyi piacokon.
Forrás: nakvi.hu
Nagyobb méretért kattintson az ábrára!
Napi.hu

Óriási volt az érdeklődés a tanyafejlesztési program iránt az idén, ez abból is adódhat, hogy az utóbbi tíz évben a tanyán élők száma mintegy 240 ezerről 300 ezerre nőtt - mondta a vidékfejlesztési miniszter a programról rendezett sajtótájékoztatón. Fazekas Sándor közölte: a program forrásaira az idén több mint 1000 pályázat érkezett. Ezek közül 778 felelt meg a formai és jogszabályi feltételeknek, 4,4 milliárd forint támogatási igénnyel. Fazekas Sándor a sajtótájékoztatón kiemelte: alapvető cél, hogy a tanyákon a termelési funkciók erősödjenek, a program a tanyagazdaságok működtetését kívánja ösztönözni, illetve azokat segíteni, akik életvitelszerűen a tanyán élnek. Ezért kiemelt módon támogatja a tanyasi termékek piacra jutását, például 17 terepülésen épült helyi termelői piac.

Az MTI tudósításából kiderül az is, hogy az életkörülmények javítása szintén fontos feladat, ezért támogatták például az utak rendbetételét, a villanyhálózat kiépítését. A pályázatok elbírálásánál a fiatalok kiemelt helyzetben voltak. Mindez lehetővé teszi a vidéki munkanélküliség csökkentését, a tanyák népességmegtartó erejének növelését - hangoztatta a tárcavezető.

Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) parlamenti ügyekért felelő államtitkára elmondta, hogy a program széles körű megismertetése érdekében hat megyében - az ország alföldi tanyás térségeiben - tanyaroadshow-t indítanak. A népszerűsítő rendezvényeket, konferenciákat minden érintett megyében, egy-egy pályázaton nyertes településen szervezik meg. A roadshow befejeztével pedig egy tanya-munkacsoporti ülést tartanak, ahol összegzik a program eddigi tapasztalatait - mondta az államtitkár. Közölte: a tanyafejlesztési programot jövőre is folytatják.

A szaktárca adatai szerint a Tanyafejlesztési Programra összesen 1851 pályázat érkezett eddig - 2011-ben, 2012-be és 2013-ban -, ebből 1396 felelt meg a követelményeknek, és esett át értékelésen. A VM által befogadott pályázatok támogatási igénye összesen 8,887 milliárd forint volt. A támogatást nyert pályázatok száma 963 volt, amelyek összesen 5,871 milliárd forint forráshoz jutottak. Az utóbbi tíz évben a tanyán élők száma mintegy 240 ezerről 300 ezerre nőtt.
Erre költik a támogatást - válaszolt az V. kerület
Belváros önkormányzata szeretné felújítani a kerület tulajdonában lévő Hold utcai vásárcsarnokot , ahol termelői, tanyai áruk megjelenésének adnának helyet - válaszolta kérdésünkre az V. kerületi önkormányzat sajtóosztálya. Mint írják, ezzel elősegítenék, hogy a termelők egyre nagyobb számban jelenhessenek meg a fővárosi piacon, a budapesti lakosság friss élelmiszerhez jusson, és azt, hogy a minőségi magyar árut színvonalas környezetben vásárolhassák meg a helyiek.

"Az épület alapos korszerűsítést igényel, ezért pályáztunk a Tanyaprogramon, az elnyert összegeket teljes mértékben a felújítására fordítjuk. A támogatásból kialakítanánk a szagelszívást a galérián, minden egyes üzlethelyiségbe bevezetnénk a gázt, korszerűsítenénk a fűtést és az elektromos hálózatot, valamint akadálymentessé tennénk a csarnok egész területét. A vásárcsarnok felújítása után a vidéki termelők a csarnok földszintjén árulhatják majd termékeiket, a galérián pedig - nyugat-európai mintára - kisebb éttermek, büfék várnák a vásárlókat. Ezzel lehetőség nyílna a tanyasi termelők számára, hogy a csarnokban árusíthassanak, a fővárosban élők és a kerületi lakosok pedig olyan termékekhez juthatnak hozzá, melyet nyugodt szívvel fogyaszthatnak" - írta a Belváros sajtóosztálya válaszában.


http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/sosem_talalna_ki_mire_kapott_200_milliot_rogan _kerulete.568837.html
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
90 éve volt a müncheni sörpuccs
  2013-11-06 17:54:53, szerda
 
  90 éve volt a müncheni sörpuccs
2013, november 6 - 14:30


Kilencven éve, 1923. november 8-án lépett a német történelem színpadára Adolf Hitler: a nemzetiszocialista párt vezetője akkor kísérelte meg először átvenni a hatalmat, de sörpuccsként ismertté vált próbálkozása kudarcba fulladt. Az MTVA Sajtó- és Fotóarchívumának anyaga:

Az osztrák születésű Hitler nagynémet meggyőződése miatt 1913-ban költözött Münchenbe, az első világháborúban önkéntesként vett részt és kétszer sebesült meg. 1919-ben 55. tagként lépett be az Anton Drexler alapította, antikommunista Német Munkáspártba, amely nevét a következő évben az ő javaslatára változtatta Nemzetiszocialista Német Munkáspártra (NSDAP). Hitler 1921-ben átvette a párt vezetését, programjában valamennyi német egyesítése, a Németországot megalázó versailles-i béke felmondása, a világháborús vereségért általa felelősnek tartott, "áruló" zsidók állampolgári jogainak megvonása szerepelt.

A weimari köztársaság első éveit zűrzavar jellemezte. 1920 elején a rendőrség a tüntető munkások közé lőtt, márciusban Wolfgang Kapp a hadsereg támogatásával sikertelen puccsot kísérelt meg. 1923-ban a jóvátétel nem teljesítése miatt a franciák és a belgák megszállták a Ruhr-vidéket, ami Németországban passzív ellenállást váltott ki, a kormányt a gazdasági helyzet romlása miatt sztrájkhullám buktatta meg, október 1-jén egy kisebb paramilitáris szervezet, a Fekete Reichswehr kísérelt meg sikertelen puccsot.

A világháborús hős Erich Ludendorff tábornok támogatását élvező Hitler 1923 végén látta elérkezettnek az időt a cselekvésre. A főként Bajorországban ténykedő NSDAP akkor már 56 ezer tagot számlált, vezetésük alatt állt a legradikálisabb szélsőjobboldali szervezeteket összefogó Német Harci Szövetség is és 15 ezer rohamosztagosuk cirkált az utcákon. A Führer szemei előtt eleinte Mussolini előző évi római bevonulása, a Marcia su Roma példája lebegett, de rá kellett jönnie, hogy ez a terv a hadsereg támogatásának hiányában nem megvalósítható. Ezek után úgy döntött, Bajorországban veszi át a hatalmat remélve, hogy akciója végső soron a berlini kormány bukásához vezet.

Hitler 1923. november 8-án este mintegy 600 SA-legény élén érkezett a Bürger-Bräukeller nevű müncheni sörházba, ahol a központi kormánnyal szembenálló, a tartományt különleges jogkörrel irányító Gustav von Kahr kormánybiztos mondott beszédet a teljes müncheni politikai és gazdasági elit, mintegy háromezer ember előtt. A rendezvényt biztosító rendőröket elküldték, és két géppuskát állítottak fel, majd a náci vezetők csoportja, nyomukban a rohamosztagosokkal benyomult a zsúfolt terembe. Hitler a szónoki emelvényre felugorva revolverrel a mennyezetbe lőtt és ezt kiáltotta: Kitört a nemzeti forradalom! A bajor és a birodalmi kormányt leváltottnak tekintjük, ideiglenes kormányt alakítunk, a laktanyákat megszálltuk! Birodalmi kancellárnak magát, a hadsereg főparancsnokának Ludendorffot nevezte meg. A kezdetben zúgolódó és méltatlankodó közönség hangulata gyorsan megfordult és orkánszerű taps tört ki, rövid "meggyőzés" után Kahr is támogatásáról biztosította a nácikat.

A bajor kormány helyszínen őrizetbe vett tagjait két óra múlva elengedték, és ez végzetes hibának bizonyult. Amíg Hitler a laktanyák átvételét irányította, a rohamosztagosok pedig szerkesztőségeket dúltak fel és bankokat fosztogattak, a rájuk szögeződő fegyverek előtt hűségesküt tett Kahr, valamint Otto von Lossow tábornok, a bajorországi hadsereg parancsnoka és Hans Ritter von Siesser müncheni rendőrfőnök intézkedni kezdett a puccs leverése érdekében. A kezdetben habozó rendőrség és katonaság a kormányhoz maradt lojális, amely másnap reggelre úrrá lett a helyzeten.

Hitler november 9-én délelőtt a belváros teljes elfoglalása és a tömegek saját oldalára állítása érdekében fegyveres felvonulás mellett döntött. A kétezer fős, katonai alakzatban haladó menet az Odeonplatzon rendőrségi kordonba ütközött, ahol tisztázatlan körülmények között tűzharc tört ki. A felvonulók megfutamodtak, a téren 14 náci és három rendőr holtteste maradt. Ludendorff a helyszínen, a puccsisták vezetői valamivel később adták meg magukat, a helyszínről kimenekített Hitlert 11-én tartóztatták le, a sebesült Göringnek sikerült Ausztriába szöknie.

Az 1924-ben megrendezett perben módfelett enyhe ítélet született. Ludendorffot felmentették, a hazaárulással vádolt Hitler - akinek neve világszerte ismertté vált - csak öt év börtönbüntetést kapott. Ebből alig kilenc hónapot kellett leülnie, azt is szinte szállodai körülmények között, a rácsok mögött diktálta le politikai életrajzát és hitvallását, a Mein Kampfot. Kiszabadulása után újjászervezte pártját, 1933-ban már Németország kancellárja volt, s megindította országát a világ legnagyobb háborús katasztrófája felé.

MTI - alfahir.hu


http://alfahir.hu/90_eve_volt_a_muncheni_sorpuccs
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Újabb "független szakértő" az MTV vezetőségében: Rákay Phili
  2013-11-06 17:43:24, szerda
 
  Újabb "független szakértő" az MTV vezetőségében: Rákay Philip
2013, november 6 - 17:28


Az MTV Zrt. vezérigazgatója, Medveczky Balázs a Közszolgálati Kuratórium jóváhagyásával Rákay Philipet, az MTV Zrt. M1 és M2 csatornáinak eddigi intendánsát nevezte ki vezérigazgató-helyettesnek.

nm,Rákay Philip 2013. november 7-től látja el feladatát.

Philip is jobban teljesít

A kinevezéssel egyidejűleg az intendánsi feladatokat az M1 tekintetében Bakos Katalin, az MTV Zrt. főszerkesztője, az M2 esetében Horváth Vanda, az MTVA Gyermek- és Ifjúsági műsorok főszerkesztője, míg a decemberben induló M3 csatorna vonatkozásában Kálomista Zsuzsa, az MTVA archívumának igazgatója látja el.

MTI - alfahir.hu

http://alfahir.hu/ujabb_fuggetlen_szakerto_az_mtv_vezetosegeben_rakay_philip
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Asszimiláció
  2013-11-06 17:41:25, szerda
 
 


Vízöntő: Asszimiláció

Ma integrációt mondanak. Ezzel egy új fogalmat vezettek be. Asszimiláció jelenti egy népnek beolvadását egy másik népbe. A jelleg és tartalom nélküli Ember fogalom bevezetésével a nép és nemzet jelentősége elhalványul. Nemzetről beszélni hovatovább elmaradott gondolkodás jele.

Az integráció azt jelenti, hogy a Föld összes népei egybeolvadnak egy általános Emberbe, egy elvont jövőbeli keverékké. Az érv az, hogy népek, nemzetek a történelem tanúsága szerint állandó harcban vannak egymással nemzeti érdekért. Ezt úgy lehet megszűntetni, ha feladjuk a nemzeti jelleget s a Fold lakói ,,egyesülnek", akárcsak Marx proletárjai.

Eltekintve attól, hogy egy ilyen általános világ-elkorcsosodás mily nyomorulttá, silánnyá tenné az egyes Ember-tagokat, valami mégis bűzlik a nagy propaganda körül.

Nem Dániában bűzlik, hanem Izraelben. Ma Izrael az egyetlen nép, vagy ,,nemzet", amelyre nézve az általános integráció nem érvényes. Mint állam is úgy viselkedik, mint a legnemzetibb, legharciasabb középkori fejedelemség.

A trükk úgy dolgozik, hogy a zsidók ugyan átvettek a világ dolgainak intézését napjainkban, de ezúttal nem mint zsidó nép, hanem mint az általános Emberiség tagjai. A zsidóság olyasvalami, mint egy modern, absztrakt festmény; ha innen nézem, akkor az Emberiség egy tagja, ha onnan nézem, akkor telivér, nemzettudatú zsidó. Így válik a világ, legalábbis a cionista tervek szerint, egyetlen ,,nemzetnek", a zsidóságnak alávetettjévé.

A fajelmélet ismertetésében (Út és Cél, 1978/4) kifejtettük, hogy miként rontja mag az asszimiláció nemcsak a népet, hanem magát az egyes embert is. Az elkorcsosodás szomorú tragédiája nem más, mint a Természet védekezése. A napjainkban annyira előtérbe került homoszexualitás sem más, mint a természetnek az a kívánsága, hogy a korcs szaporodását megakadályozza.

A tipikus korcsnak szomorú példája a zsidó. Legalább öt, egymástól messze eső fajnak borzalmas konglomerátuma. Korcs volt már a rómaiak idején.

Asszimiláció csak a teoretikusok fejében lehet, a Természet irtózik tőle. Épp a zsidók esetében látjuk, hogy faji összetevőinek hol egyik, hol másik jellegét veszi föl, ezért alapjában jellegtelen. Csak ha egy másik, tiszta fajjal állítjuk szembe, akkor ugrik ki különbözőségük.

Asszimiláció nincs. De nem is kívánatos. Az asszimiláció eredményeképpen előállt korcs nemcsak önmagának teher, hanem a társadalomnak is, amiben él. Itt a homoszexuális tüntetőkre is gondolhatunk, de még súlyosabb példa maga a zsidóság. Nem kétséges, hogy a zsidó renaissance óta a világ társadalmában ez a korcs zsidóság okozta a legtöbb bajt, megterhelve az életet tipikusan zsidó-korcs problémákkal, mint marxizmus, kapitalizmus, emberi jogok, terrorista szekták, női jogok, homoszexuális jogok, pénz-imádat, stb. Így lett a fölszabadult zsidóság mindnyájunk terhévé.

Liberális politikusaink még ma is azt vallják, hogy a zsidót asszimilálni kell. Nem kétséges, hogy a zsidóságnak egy része őszintén gondolt és gondol úgy az asszimilációra, hogy ez lenne az egyetlen út a részére a jövőben. Igaz, a rabbik mindig is ellenezték az asszimilációt, de ezek a zsidók a nem vallásos csoportból valók.

Mégis, mindenfajta zsidó asszimiláció balul üt ki. Két példát ragadunk ki annak bemutatására, hogy mily áthidalhatatlan nehézségekkel, bajkeveréssel és tragédiával jár, ha egy zsidó asszimilációra törekszik.

Az első példánk nem más, mint Marx. Tipikus formája az asszimilációs zsidónak: egyéni előnyért, könnyebb életért próbál a befogadó néphez hasonulni. A legtöbb zsidó is erre az útra lép, ha ,,baj" mutatkozik zsidó volta miatt. (Pl. a zsidótörvény idején otthon.) Az okos alkalmazkodás még jelenti a valláshoz való hűtlenséget. Nem szólva arról, hogy a zsidók javarésze még csak nem is vallásos, tehát mit sem jelent számukra egy másik vallásnak közösségébe lépni — színlegesen. Ha Párizs egykor megért egy misét egy protestáns fejedelemnek, akkor a jobb megélhetés megérhet egy keresztséget a zsidónak.

Ebbe a csoportba tartozott Marx is, noha fiatal korában buzgó keresztény voltáról tett tanúságot. De ne feledjük: a zsidó minden lehet, keresztény is, zsidó is, kapitalista is, bolsevista is.

Apja, Henrik (Hirschel ha-Levi) ügyvéd, egy talmudi hagyományú rabbi fia. Marx anyja, Henrietta Pressburg (Pozsonyi!), akinek apja ugyancsak rabbi volt Hollandiában. Érthető hát, ha az orthodox zsidóság megbotránkozik Marx hitehagyásán, atheizmusán.

A fiatal Marx (6 éves korában keresztelték) egy zélóta buzgóságával mélyedt a kereszténységbe. Így írt 17 éves korában: ,,Krisztus iránti szeretetünk nem marad gyümölcs nélkül, nemcsak a legtisztább szívvel és tisztelettel tölt el Iránta..." stb.

A zsidó föl tud vermi minden karaktert, mert — nincs karaktere — mondja Weininger.

Érdekes lehet itt bemutatni híressé vált mondatát: A vallás a népek ópiuma. ,,A vallás hirdette szenvedés tiltakozás a szenvedés ellen. A vallás az elnyomott népek sóhaja, szíve egy szívtelen világnak, lelke egy lelketlen államvezetésnek. A vallás a népek ópiuma."

Eredetileg tehát nem volt leértékelő színezete e megállapításnak. Sőt. Itt a vallás úgy tűnik, mint tiltakozás a bűn ellen. Ám a gondos kielemzés arra is rávezet, hogy már e kijelentésben benne lappang valamilyen zsidó-messiás utáni sóvárgás, amiből később —megfelelő módosítással — a teljes kommunista messianizmus bontakozott ki. Csak később torzult ez a tétel a kommunisták és a goj atheisták fejében így: A vallás az önmagától elidegenedett ember tudata.

A tehetséges és törtető Marx következő lépése az volt, hogy keresztény, arisztokrata családba nősült be. Ismét egy bűn az orthodoxia ellen. De Marx sokkal messzebb ment: antiszemita lett.

,,Ist der Jude unmöglich geworden?" — kiált föl 1844-ben, közvetlenül házasságkötése után. Nyilván asszimilációs sikerén kívánt még egyet lendíteni.

Ki tudja, mit értett ő azon, hogy ,,a zsidó lehetetlenné vált"? Ha már akkor ,,lehetetlen" volt a zsidó, vajon milyennek mondható ma?

Így írja le Marx a zsidót ebben az időben: ,,Mi az, ami előtt hódol a zsidó? — Uzsora. Mi az istene? — Pénz. A zsidók emancipációja csak akkor valósítható meg, ha előbb emancipálják magukat az uzsorától és a pénztől. A különbség a zsidó és a keresztény között csak egyféleképpen törölhető el: a vallás megszűntetésével."

Súlyos felismerés, s ma, jó 100 év múltán, meg is valósult ebben a judeo-keresztény társadalomban.

Cinikus éleslátással jellemzi ezt a judeo-kereszténységet. ,,A keresztény = teoretizáló zsidó, a zsidó = praktizáló keresztény. A praktikus keresztény pedig zsidóvá válik."

Erre a súlyos igazságra mutattunk rá lapunkban oly sokszor a zsidókérdéssel kapcsolatban, amikor azt mondtuk, hogy a zsidóktól való megszabadulásnak első lépése az, ha a magunkban rejlő zsidótól szabadítjuk meg magunkat.

Nem lehet azon sem csodálkozni ebben a feje tetejére állt világban, ha valaki éppen e ,,zsidószabadító" vonása miatt talál Marxban valamilyen küldetést. A keresztény hitélet általános hanyatlása szükségessé tesz valamilyen reformot, vagy még inkább, ennél sokkal megrázóbb valamit: a visszaállító Forradalmat. (Lásd: Marcuse forradalmát.)

Itt, valahol itt rejlik korunk válságának titka: a széles tömeg már nem hisz a kereszténységben. Neki mindegy, hogy a megrendülés zűrzavarában Marx-e vagy Kissinger-e, aki betölti az űrt, Mao, vagy Freud, vagy akár egy bizarr szekta vezetője. Mindegy, hogy ki. Ezért olyan fogékony a ma embere zavaros tanítás vagy mester elfogadásában. Ebben a turbulens légkörben keletkezett az a vers, hogy ,,Új Krisztus jött el, de oly közel ma még, hogy fel sem éri ez a nemzedék s nem suttogja szent érzések percein: Lenin, Lenin."

Mindez olyan bolond, tudathasadásos dolog, mint annak a Christo nevű zsidónak ,,művészete", aki két és fél millió dollár költséggel megalkotta a 6 m magas és jó 40 km hosszú nylon-kerítést Californiában egy pár évvel ezelőtt, s néhány nap múlva lebontotta.

Mind e dolgok a keresztény világban mutatkozó válságnál sőt katasztrófának tünetei. Ember legyen, aki ebben a káoszban el tud igazodni.

Marx minden igyekvése ellenére a dolgok nem folytak a kívánt irányban. Közte és felesége családja között megszakadt a kapcsolat. Marx túlságosan kirítt merész gondolataival a konzervatív családból. Talán úgy is mondhatnók, hogy a család most, későn jött rá arra, hogy mit jelent az, ha valaki zsidó.

Nem tagadható, hogy Marxban megvolt a jó szándék abban a tekintetben, hogy zsidóságának föladásával beleolvadjon a keresztény, európai kultúrába. Nyilván, ha csak jó szándékán múlott volna, sikerrel is jár.

Úgy látszik azonban, hogy nem tudta azt, hogy a faj, a vér titka melyebben gyökerezik, mint a felszíni tudat elhatározása, mint az értelem és akarat erőfeszítése azon, hogy másnak lássék, mint ami.

A valóság azonban az, hogy Marxban erősebb volt a faj, mint a felvett vallás. Meg zsidó hitét is elhagyhatta, a faj azonban továbbra is zsidó maradt benne. Minderről azonban — úgy látszik — sejtelme sem volt. Így kerülhettek ki Marx kézjegyével olyan antiszemita írások később is, így pl. Engelshez írt leveleiben, amivel már szinte kétségbeesetten akarta bizonyítani fűnek-fának — s talán leginkább önmagának hogy ő nem zsidó, hogy ő megtagad minden közösséget ezzel a ,,lehetetlen" fajjal. Ez bizony már a zsidógyalázás bűnét is megközelítette.

Valahogyan nem is vette észre azt, hogy a zsidóság nem csak vallás, hanem faj is. Hiszen ha csak vallás lett volna, akkor nem kellett volna várni a zsidóságnak Marx idejéig arra, hogy beolvadjon egy másik, vallásba. Érthetetlen, hogy az egyébként éles szemű Marx miért nem látta meg ezt a körülményt. Emiatt mégis kételkednünk kell jóhiszeműségében.

Akárhogy is legyen, úgy látjuk, hogy antiszemita kitörései öngyűlöletének megnyilvánulása. A zsidó menekül önmaga borzalmas valósága, a lelke mélyén szűnni nem akaró gyűlölet pokla elől. E boldogtalan nép metafizikai mélységében a legjobban önmagát gyűlöli. (Lásd: Út és Cél 1977. januári számát.)

Antiszemita kiállása tragikomédia. Gyakorlatilag pedig semmit sem ért el. Szegénységben, sikertelenségben és elkeseredettségben élte le életét. A jómódú Engels támogatta többek között.

Asszimilációs törekvéseiben egyre távolabb került attól, hogy a keresztény társadalom befogadja. Következésképpen és visszahatásképpen egyre zsidóbbá vált tudat alatt. Minden zsidóban normális dolog a gojók iránti gyűlölet. Ez a természetes hajlama tudatos világában a visszájára fordult és úgy látszott, hogy a zsidót gyűlöli. Elsősorban saját magát vezette félre ilyen érzéseivel.

Az önbecsapás sajátos útja ott vált nála felismerhetővé, hogy a gojok iránti gyűlöletét a kapitalista zsidók elleni gyűlöletévé dolgozta ki magában. Noha tanítása a kapitalizmus megdöntésétől várja a jólét beköszöntését, az, amivel az akkor még keresztény kapitalizmust leváltani akarja, azaz a kommunizmus, hamarosan kitűnő eszközzé lett cionista hitsorsosainak kezén. Klasszikus példája annak, hogy a zsidó ,,antiszemitizmusával" is zsidó célokért küzd.

Marxnak a ,,zsidó" kapitalizmus elleni kirohanása és tanítása furcsa örökségként él tovább napjainkig, káoszt, megtévesztést okozva még a tanult fejekben is. Így pl. nagyon sok goj még mindig nem érti, hogy miként lehet a kapitalizmus a bolsevizmusnak titkos szövetségese.

Ez valóban nehéz pont, ha nem értjük meg, hogy a zsidó alaptermészete szerint lehet mindkettő és — egyik sem. Végre is nem lehet megkívánni mindenkitől, hogy kielemezze bonyolult tudati és tudatalatti zsidó psziché tartalmát és lényegét.

Vajon valóban gyűlölte-e Marx a zsidó kapitalistát is a keresztény mellett? Ha így volt, akkor súlyos tudathasadás kellett végbemenjen benne. Ám nem látjuk több jelét benne a tudathasadásnak, mint amennyi általában ,,normálisnak" mondható a zsidók között és semmi esetre sem olyat, amit alább, Weiningerről szólva felismerünk.

És nem lehetséges-e, hogy az a küzdelem, amit napjainkban látunk a kommunizmus és kapitalizmus között, nem más, mint a hatalomra került zsidóságnak pszichés zavara, tudathasadása, s mi nem-zsidók pusztán szenvedő elemei vagyunk? Ha a zsidóság a mai világ arisztokráciája, akkor nem természetes-e, hogy a vezető rétegen belüli pszichés válság a világ gazdasági vérkeringésében, gondolkodásában, életében kifejezésre jut? Lehetséges az, hogy napjaink káosza szimplán a zsidók káosza? Lehetséges-e, hogy miként a Francia Forradalom előtti arisztokrácia a csontja velejéig romlott lévén, az uralma alatt álló nép szenvedett miatta s ennek az uralkodó rétegnek belső válsága alól nem tudta magát másként kivonni, mint a Forradalom terrorján át, tehát ma ennek az új Forradalomnak az előestéjén vagyunk, ahogy azt Marcuse jósolja?

És vajon a másik oldalról tekintve, nem látjuk-e, hogy ez a pszichés világválság és káosz mily pontosan beillik Cion Bölcseinek programjába? Nem látjuk-e azt, hogy az, amiről Marx ,,antiszemita" nekihevülésében álmodott nem más, mint Cion Bölcseinek Zsidó Királysága? Más szóval, mindannak ellenére, amit Marx hitt, vagy nem hitt, a bolsevizmus és egyéb szocializmus alól nem lóg-e ki a messianizmus lólába, a cionista Világkormány?

Mindezek a problémázgatások magukban is rámutatnak arra, hogy egyre áttekinthetetlenebb a káosz körülöttünk.

Az a körülmény, hogy Marxnak egyik félzsidó lánya, apjának ,,antiszemitizmusa" ellenére, minden megnyilatkozásában telivér zsidóként viselkedett, bizonyítja, hogy Marx asszimilációs törekvése megbukott. Marxnak mindkét lánya öngyilkos lett. A korcsok szomorú vége.

* * *

Marxnál szimpatikusabb Ottó Weininger, asszimilációs törekvése őszintébb. Jó példa arra, miként tud a zsidó önmaga számára problémává lenni.

Weininger a századfordulón tűnt fel. Marxot az ambíció hajtotta az asszimiláció felé, ezért nem tudott eljutni minden asszimilációs programnak végső, elviselhetetlen felismeréséig: hiányzott belőle Weininger zsenialitása. Marxban az összeütközés csak a tudat felszíni rétegeiben ment végbe, gyűlölete kifelé irányult és mélyen behatolt a gojok lelkébe, megmérgezve azt. Weiningerben, miután megértette — szinte csoda folytán — a keresztény kultúra s főképp a kanti világkép elsöprő mélységét és azt szembeállította a Talmud élettelen felszínességével, összeroppant a zsidó világ. A hirtelen megvilágosodás teljesen tönkretette. Úgy megvakult a nyugati kultúra fényétől, mint Semele Zeus látásától. Nem bírta elviselni az idegen fenségest a maga semmiségének, tudatában. Oly hatalmas feszültség támadt benne a két ellentét őszinte átélésében, hogy alig 23 éves korában öngyilkos lett. A zseni fölismerte a zsidó lélek melyen rejlő borzalmas tragédiát. Megpillantotta, mint Mózes a Nébó hegyén az Ígéret Földjét, az égbe tornyosuló keresztény kultúrát, s ez élménye után már csak meghalnia lehetett, a két kultúra közti nagyfeszültség megölte. Minden tiszteletet megérdemel.

Weininger protestáns hitre doktorrá avatása napján tért át, 1902-ben. Írásai mind keresztény, mind zsidó körökben nagy feltűnést keltettek. Érezni, hogy nem tudja magát kivonni, az akkori idők, Wagner, Nietzsche és Chamberlain bűvöletéből s mélyen átértette a kanti világképet. E keresztény nagyságokat összehasonlította a zsidó nagyságokkal s végül lenyűgözte, megsemmisítette őt az ,,árja" fölény. Az utcai antiszemitizmus pedig kimeríthetetlen kincsesbányára lelt írásaiban.

Amikor most bemutatunk néhány gondolatot írásaiból, talán a legfontosabb volna fejben tartani, hogy amikor zsidót említ, nem egy konkrét zsidót ért, hanem valamilyen elvonatkoztatott, tehát nemlétező ,,abszolút" zsidót. Olyat, aki tulajdonképpen nincs, sosem volt, mégis, mint tartalmak összessége, mint jelenség és tulajdonság, rávilágít a mindennapi zsidóra, akiben csak több-kevesebb van meg e tulajdonságokból.

Más szóval Weininger a zsidókérdésről nem mint fajról, népről, vagy vallásról beszel, hanem mint elmekészségről, elme-tulajdonságról. Amely tulajdonság a legtisztább gojban is benne lehet. Ebben az értelemben fogta fel Marx is, amikor azt mondta, hogy a praktikus keresztény zsidóvá válik. Az egyszerűség kedvéért talán (zsidó) világnézetnek is mondhatnók.

Közelebb visz a kérdés megértéséhez, ha visszagondolunk arra, amikor a zsidót a fehér faj ÁRNYÉKÁNAK neveztük. A modern mélypszichológia (Jung) e fogalma sokkal bonyolultabb semhogy itt összefoglalhatnók. A mélyebben érdeklődők üssék föl lapunk 1978/2 számát ezzel kapcsolatban.

Ebben az értelemben a zsidóság, mint árnyék szükségképp beletartozik a nyugati ember judeo-keresztény világába. Onnan kiirtani éppúgy nem lehet, mint ahogy a psziché sem tud megszabadulni saját árnyékától. Viszont komplikált bajok, betegségek okává lehet, ha pl. a pszichológiai árnyék kerül uralomra az ember világában. Így válik az árnyék az egészséges ember életének egy összetevő jelenségévé, amelyen át az ember az egyensúlyt jelentő teljességbe boltozódik.

A Teljesség azonban nem jelent asszimilációt. Sőt, tudatos elkülönítést jelent. Ezt kellene először megtanulnia a sok világboldogító teoretikusnak.

Napi életünkben is mindig elkülönítjük a tárgyakat az árnyékuktól. Valóban elvesztenek tájékozódásunkat, káoszba kerülnénk, ha történetesen egy jellegtelen, fény- és árnyék nélküli szürkeségben kellene élnünk. Még kevésbé tudnánk élni egy olyan világban, ahol valamilyen gonosz varázslat folytan az árnyék uralkodna.

Mindezt a psziché Árnyékára fordítva és a fehér fajra értelmezve: az integráció a jelleg nélküli szürkéséget jelentené, a cionisták zsidó Királysága pedig magának az árnyéknak az uralmát a neki létet adó fény és realitás fölött.

Ennyiben nemcsak az integráció élet- és emberellenes, hanem a cion Királyság is. Vagy még helyesebben: őrület.

Weininger abból indul ki, hogy az árja nem képes megismerni a zsidót. Ezért igazán, nem is antiszemita.

A fenti képben maradva, nyilván arról van szó, hogy a zsidó megismeréséhez egy másfajta, bővült (differenciált) tudatkörre van szükség. A szem más pupillanyílással nézi a fényt, mint az árnyékot.

Mindig azt utáljuk — írja — amihez hasonlítunk. Tehát igazi antiszemiták csak ,,zsidók" körében lehetnek, no meg kivételes képességű nemzsidók között, így pl. Goethe, Vagner, akik közelebb állnak a Teljességhez, tehát mindig van bennük valami a zsidóból is.

A zsidónak — folytatja — nincs érzéke a földtulajdon iránt, ezért — kommunista. A zsidó született kommunista.

A szocializmus árja vonatkozásban jelenti az individuumok együttműködését. (Fichte!) A marxizmus viszont nem vezet olyan állam felé, ahol az individuumot elismerik és ahol azok egy közös célra fognak össze. Mert a zsidó nem individuum — nem is lehet soha gentleman. A zsidó maga a semmi.

A cionizmus lehetetlen, mert államalakulást és individuumok összefogását igényli, de a zsidó — nem lévén egyéniség — képtelen államot alakítani. Hacsak nem átmeneti terror formájában, teszi hozzá Chamberlain.

A zsidónak előbb kell önmagát, a judaizmust gyűlölnie, hogy cionista lehessen, Weininger itt szinte betű szerint megismétli Marx álláspontját és meg is világítja Marxnak antiszemitizmusát, amit a kapitalista zsidókra fókuszolt.

A zsidók hibájáért — folytatja Weininger — az évszázados zsidó elnyomást okolják — helytelenül. Mert belső, már meglevő hajlamosság nélkül, pusztán külső erők nem idéznek elő torzulást.

A zsidó nem sokat törődik Istennel. Sem nem erkölcsös sem nem erkölcstelen, hanem erkölcs nélküli. Ezért hiányzik a zsidóból bármiféle nagyság. A zsidó csak külső, zsarnok istent ismer. Olyat, aki benn az ember lelkében él, nem. Ezért minden árja tanítást a Védáktól, Plátón át Kantig és Goethéig érthetetlen marad számára.

Mivel az emberben az Isten a lélek, az ABSZOLÚT zsidónak nincs lelke. Ezért nincs zsidó miszticizmus, de van varázslat, kabbala.

Az, hogy a zsidó Jehova rabszolgája, érvényes akkor is, amikor materialistává, vagy szabadgondolkodóvá válik. Ez a rabszolgaságnak egy másik fajtája. Az, hogy cinikus és arrogáns olyan dolgok iránt, amiket nem ért meg, ugyancsak rabszolga vonás.

Nincs kapcsolata az Univerzummal és a metafizikával. Nem descartesi értelemben kételkedik, hanem ironikus. Nincs benne a hit egyszerűsége, ezért keres állandóan új magyarázatokat.

A judaizmus olyan eszmeirány, amely arra törekszik, hogy mindent ami transzcendens, eltávolítson. Ezért nem lát a zsidó sehol titkot a természetben. A legnagyobb zsidó gondolkodó volt Spinoza, aki abban is tipikusan zsidó, hogy elveti a szabad akaratot. Tehát rabszolga.

Mindebből következik, hogy nincs zsidó humor, csak zsidó gúny es komédia. Soha senkit és semmit nem vesz komolyan. Önmagát sem, akiben a legkevésbé hisz.

Krisztus volt a legnagyobb ember, mert legyőzte legnagyobb ellenségét a judaizmust. Ő volt az egyetlen e téren.

Az ember előtt marad a választás: kereszténység, vagy minden nagyságra képtelen judaizmus. Az egyik teljes tagadása a másiknak s a kapcsolat közöttük csak annyi, amennyi kapcsolat van az ellentétek között. (Itt Weininger mélyen belelátott a Teljesség modern pszichológiai konceptjébe, ahol a két ellentét, az Árnyék és az Én küzdenek egymással és egészítik ki egymást.)

Mi sem könnyebb, mint zsidónak lenni, mi sem nehezebb, mint kereszténynek. A judaizmus az a melység, amely fölé épül a kereszténység. Ezért irtózik az árja ember a zsidótól.

Modern korunk nemcsak a legzsidósabb, hanem a legnőiesebb is. Oly idők ezek, amikor a történelem, élet és tudomány nem más, mint politikai gazdaságtan és technikai képesség. Oly idők ezek, amikor a zsenit őrültnek nézik. Oly idők, amikor nincsenek nagy filozófusok és nagy művészek. Oly idők, amikből minden eredetiség távol van s mégis azon kínlódnak, hogy eredetinek lássanak. Oly idők, amikor az üzlet helyettesíti a kultúrát.

Vajon hányan ismerünk magunkra Weininger egy-egy megállapításán? A zsidóktól való megszabadulást azzal kell kezdenünk, hogy a bennünk levő zsidót vessük ki magánkból. Ez az a kép, amit Szálasi oly mélyértelműen úgy mondott, hogy a hungarista nem antiszemita, hanem aszemita. Az antiszemitában meg sok zsidó vonás rejlik, ezért veri be a zsidó fejét, de azért — ha úgy adódik — kényelmesen tud vele társulni is. Az aszemita ezzel szemben a zsidót minden indulat nélkül úgy kezeli, mint idegen valamit.

Az asszimiláció természetellenes. Az évszázmilliók tanúsága szerint, mialatt a természet kialakította világunkat, ragaszkodott a fajok elkülönüléséhez. Ha a természetnek az asszimiláció programjában volna, nem úgy nézne-e ki a Föld ma, hogy csak egyetlen ,,integrált" növény, egyetlen ,,integrált" állat (és ember) volna csak, minden jelleg, megkülönböztetés nélkül? Épp ellenkezőleg, fajok, fajták beláthatatlan gazdag változata és mérhetetlen sokasága vesz körül minket s ez nyílt tagadása minden asszimilációnak.

Az asszimiláció az ember megrontására törő szellemek gonosz hazugsága.

http://betiltva.com/2010-2013/vizonto-asszimilacio/#more-20492
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Nagyon retteghetnek, ha megint fesztiváloznak
  2013-11-06 17:38:11, szerda
 
  Nagyon retteghetnek, ha megint fesztiváloznak
2013. november 06. 17:33
Hunhír.info

Koncertekkel, könyvbemutatókkal, vezetett sétákkal és gyerekprogramokkal várják az érdeklődőket a csütörtökön kezdődő Kultlipótváros fesztiválon Újlipótvárosban. A programsorozatban abszolút felülreprezentált a zsidóság, a zsidó kultúra, és az elmaradhatatlan haláltábor.

Mert milyen banzáj lehetne mostanság eme örökzöld téma nélkül.

http://hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=70092
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Csoda történt!
  2013-11-06 17:31:50, szerda
 
  Csoda történt!



Sosem gondoltam volna, hogy helyeslően bólintgatok majd a Kedves Vezető szavai hallatán, de ma megtörtént a csoda! Kétszer is!

Ma az azonnali kérdések órájában, több témában is személyesen válaszolt a Kedves Vezető a plenáris ülésen. A kérdéseket nem idézem, a válaszokból úgyis kiderül, és itt a válasz a lényeg.

1. ,,Azért dolgozom, hogy a közbeszerzések többségét magyar cégek nyerjék el"

(Teljes egyetértésem jeléül hevesen bólogattam, miközben többek közt a Közgép Zrt-re, a Mészáros és Mészáros Kft-re és MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft-re gondoltam.)

2. ,,Az egyik, amelyik olyan pártot vezet, amelybe rendszeresen törvénytelenül áramlik a pénz és ezt be is vallja. A másik, amelyik betartja a törvényeket"

(Ha lehet, még az előzőnél is hevesebben bólogattam, és újból a Közgép Zrt-re, a Mészáros és Mészáros Kft-re és MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft-re gondoltam.)



Eddig hitetlen voltam, de mától hiszek a csodákban!



Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!

http://okos-tojas.blog.hu/2013/11/04/csoda_tortent_395
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 11 
2013.10 2013. November 2013.12
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 810 db bejegyzés
e év: 7437 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1117
  • e Hét: 6849
  • e Hónap: 17960
  • e Év: 171456
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.