Belépés
zgfumag.blog.xfree.hu
Ha azért nézel , mert ez a munkád, jó munkát kívánok! GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA! Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami... Zámbori Gusztáv
1957.12.05
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 22 
Stílszerűen: Ezt a csatát elvesztettük, de háborút akár még
  2014-01-04 18:53:56, szombat
 
  Stílszerűen: Ezt a csatát elvesztettük, de háborút akár még nyerhetünk is

Elkezdték emelni díjaikat a bankok. A "pénzügyi rezsicsökkentésnek" köszönhetően több bank is emeli az év elején a díjait. A törvény szerint a bankok ugyan nem hivatkozhatnak az ingyenes készpénzfelvételre, de így is bőven találnak okot a díjemelésre. Eegyelőre csak néhány bank tette közzé díjemeléseit, de várhatóan hamarosan mások is követik a példát. A nagyok közül a Budapest Bank volt a leggyorsabb: január végétől az elektronikus tranzakciók után addig felszámolt 0,3 százalékos költség 0,41-re, míg a készpénzes ügyleteket most terhelő 0,6 százalékos elvonás 0,76-ra emelkedik. Nő több bankkártya éves díja is. Az MKB-nál február 10-től a lakossági számlavezetési díjak egységesen 150 forinttal nőnek. A MagNetnél jelenleg havi kétszer bármekkora összeget fel lehet venni saját bankautomatából (ATM), februártól azonban belép a 150 ezer forintos korlát, amely fölött a hitelintézet megkéri a szolgáltatás árát. A bankközi kártyadíjak csökkentésével és a pótadó kivetésével indokolta február 4-től hatályos díjváltozásait a Sopron Bank. A pénzintézet néhány forinttal emeli a lakossági számlák tranzakciós költségeit, a Maestro típusú plasztikok éves díja pedig 1600 forintról 3600-ra ugrik, míg a Master-Card Standard kártyája évente 5500 forintba kerül majd, míg most 3500 forintot kell érte fizetni.

via hvg.hu
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
AZ IGAZI HÁBORÚS BŰNÖSÖk
  2014-01-04 18:48:07, szombat
 
 

http://mek.oszk.hu/10300/10377/10377.htm#2

VILÁGHÓDÍTÓK

AZ IGAZI HÁBORÚS BŰNÖSÖK



ÍRTA:
MARSCHALKÓ LAJOS



I. FEJEZET

Az Ószövetség, tehát a Tóra tanulmányozása nélkül soha sem jutunk el a zsidó világuralmi törekvések megfejtéséhez és a mai kor eseményeinek megértéséhez. Mindazok, akik Mózes öt könyvét nem ismerik, szívesen vonják kétségbe, hogy ilyen szándék létezik és rendszerint az "antiszemiták" agyrémének tekintik, ha valaki ezekről beszél. Ezek még kevésbé veszik észre, hogy a zsidó világuralom tulajdonképpen már meg is valósult. Legalább is a zsidóság ott áll a világ hatalom küszöbén.

A második világháború befejezése és a német nemzeti szocializmus leverése óta nácinak kiáltanak ki mindenkit, aki a megdöbbentő tényekről beszélni akar. Ráfogják, hogy újabb diktatúrára, sőt mészárlásra tör. Ezzel a terrorista módszerrel, a "zsidó" szó tabuvá nyilvánításával, megfojtják a vélemény- és gondolatszabadságot, egyben megakadályozzák, hogy az emberiség tisztán lásson a veszély óráiban. A nácizmus vádja olcsó és népszerű! A mai kor jellegzetes típusa, az "utca embere" csak annyit tud a nemzeti szocializmusról, amennyit a propagandisták, a nagy zsidó világlapok tudomására adtak. A zsidóságban az "üldözött népet" és róluk kimondott igaz szóban az üldözést, a barbárságot látja.

A megmérgezett lelkű, propagandaópiumtól elkábított típus - az utca embere - nem hajlandó tudomásul venni, hogy mindaz, amit megátkoz, elítél a német nemzeti szocializmusban, mindaz, amit a "világlelkiismeret" nevében akasztófára húztak Nürnbergben, rég megvolt és létezett legalább 3-4000 év előtt is. Ott volt a Jahve totális uralmában, a mózesi führerségben, a zsidó fajvédelmi törvényekben, a zsidó törzsi nacionalizmusban, amely túlélte az évezredeket és magát a német nemzeti szocializmus vezérét is. A faji felsőbbrendűség, a faji kiválasztottság, és ennek vallási, politikai kultusza nem hitleri találmány.

Amikor Hitler, Göbbels, Rosenberg a faji gondolathoz nyúltak, nem tettek mást, mint hogy a zsidósággal megpróbálták szembeállítani saját fegyvereit. Óriási tévedésük az volt, hogy mindezt a krisztusi gondolat megtagadásával tették. Rosenberg "Der Mythus"-a nem elutasítása volt a zsidó faji gondolatnak, hanem annak átvetítése germán síkra, sőt pángermán kizárólagossági jogra. De mindaz, amit a világzsidóság a "szövetséges hatalmak" lobogói alatt elítélt, saját magának alkotása és találmánya volt. A zsidóság önmagát húzta akasztófára Nürnbergben! Hiszen a fajelkülönítő rendelkezések nem a nürnbergi Rassenschutz-Gesetzben, hanem Ezdra és Nehémiás próféták könyveiben láttak először napvilágot. Az első KZ-et nem Heinrich Himmler alapította, hanem Salamon király. A "Vernichtung" jelszava Mózes, a zsidó Führer utasításaiban hangzott el először, a legyőzött ellenféllel szemben.

Hitler csupán annyit hirdetett, hogy a germánság a zsidóságnál magasabbrendű fajta. Mózes sokkal tovább ment ezen a téren, amikor kinyilatkoztatta, hogy a zsidóság egyenesen isteni eredetű faj, Isten kiválasztott népe s mint ilyen: - szent is. Minden zsidó élő, eleven szentség s aki egy zsidót megbánt, az magát az Istent sérti meg! - mondja hallgatólagosan még ma is a zsidó közfelfogás.

Mi más ez, ha nem a faji totalitarizmus legmagasabb rendű és legsovénebb formája. Amikor a zsidóság - nem is ritkán - tiltakozik egy-egy bűnbe esett zsidónak keresztény bíróság által történő elítélése ellen, mikor minden egyes személy megsértését az egész zsidóság sérelmének tekintik, akkor világos, hogy a faji kiválasztottságnak, faji szentségnek ez a büszke és tiszteletreméltó tudata ma is él. A zsidó nacionalizmus 4000 év óta beidegzett fogalmai szerint a zsidót ért sérelem, egyenesen Isten megsértése, szentséggyalázás és Ábrahám szent magja elleni bűntett.

Mózes, a nagy államszervező első és legfőbb parancsa a faji tisztaság megőrzésére irányul. Az Ószövetségnek minduntalan visszatérő motívuma a Mózes által kiadott parancs. Ez a honfoglalás előtt rámutat a környező népekre és azt mondja Izrael fiainak: "Annak okáért leányaitok ne adjátok fiaiknak és leányaikat ne vegyétek fiaitoknak és ne keressétek barátságukat és javukat soha!" (Mózes V. 7. 2-3.)

Négyezer évvel későbben a nemzeti szocializmus sem tett egyebet, mint a nürnbergi törvényben ugyanígy megtiltotta a zsidókkal való házasságot, barátságot, kereskedelmi tevékenységet. Nürnbergben, a zsidók által előretolt bírák nem győzték a "világlelkiismeret" nevében hangsúlyozni, hogy a faji törvények barbárak voltak. Nem vették észre, hogy az ítéletet ezzel ismét csak a zsidóság fölött mondták ki. Hiszen, mikor a zsidók visszatértek a babiloni fogságból, "kirekesztének Israel közül minden elegy-belegy népet" (Nehémiás 13, 3.) "Ugyanazokban a napokban - folytatja beszámolóját az ókori nácizmus prófétája - meglátogatám azokat a zsidókat, akik asdódi, amonita és moabita asszonyokat vettek feleségül. És fiaik fele asdódi nyelven beszél vala és nem tudnak beszélni zsidóul, hanem egyik, vagy másik népnek a nyelvén. Annak okáért feddődém velük és megátkozám őket és megverék közülük néhányat és megtépém őket és megesketém őket Istenre: "bizony ne adjátok leányaitokat az ő fiaiknak és ne vegyetek leányaik közül feleséget fiaitoknak és magatoknak" (Nehémiás 13. fej. 23-25).

Az ókori fajvédelmi törvény prófétája: Nehémiás még csak átkozódik, megveri a fajgyalázókat, azonban Ezdrás már teljes energiával cselekszik is. Könyvében elmondja, hogy a zsidók kananeusok, hitteusok, perizeusok, jebuzeusok, anamiták, moabiták közül vettek feleséget maguknak azok utálatos vétke szerint s ennek következtében "megelegyedett a szent mag a tartományok népeivel" (Ezdrás 9. fej. 2.). Ezdrás tehát Jeruzsálembe rendeli a fajgyalázó zsidókat és könyvében kipellengérezi őket, majd pedig az "isteni" törvényekre hivatkozva követeli, hogy bocsássák el a nemzsidó feleségeket. "És valának feleségeik között olyanok is, akik már fiat szültek" - mondja az Ó-szövetség. Mindegy! Menni kell, pusztulni kell az anyáknak, a félvér gyermekeknek, akik a szent magot megfertőztették. A teokratikus állam, a faji Isten-Führerség nem tűri az idegen anyákat, az idegen vérből származott gyermekeket. Arra még nem gondol, hogy kétezer évvel később Mr. Sulzberger New-York Times-a mint halálos, Isten ellen való vétket ítéli el ugyanazt, mihelyt zsidók ellen alkalmazzák Ezdra és Nehémiás törvényét. Az Ó-szövetséget tanító keresztény egyházak viszont "istentelennek" bélyegzik a hitleri nürnbergi törvényt és kegyes megértést mutatnak, amikor 1953-ban az új Izrael parlamentje eltiltja a zsidók és nemzsidók közötti házasságot.

A faji megkülönböztetés úgy tűnik fel, mint sötét babona, eretnekség. Pedig a zsidók törvénye a faji tisztaságot a legelsőbbrendű parancsnak tartja. "Ne jusson be amonita, moabita, az Örökkévaló gyülekezetébe, tizedik nemzedékében se jusson be az Örökkévaló gyülekezetése" - parancsolja Mózes. (Mózes V. 17, 12.) Ezt a parancsot a későbbi zsidók is olyan szigorúan veszik, hogy Chamberlein szerint azokat a zsidó leányokat, akik - feltehetőleg - nemzsidó férfiaktól estek teherbe, elküldötték más gyülekezetekbe és ott az anyát a magzattal együtt elpusztították. Az amerikai zsidó rabbinusok még 1949-ben is határozatot hoztak, amellyel a legszigorúbban megtiltották a zsidó és nemzsidó közötti házasságot.

A "szent-mag" szentségének bűvölete, a Herrenvolkság érzete úgy lobog az Ószövetségben, mint minden idők legfanatikusabb nacionalizmusa. A zsidók az Isten-Führerség vallási és nemzeti törvényeire hivatkozva pusztították, irtották az ókor nemzsidó népeit s a nürnbergi "post facto" jog alapján bármely zsidó királyt, prófétát sokkal inkább el lehetett volna ítélni, mint a modern "háborús bűnösöket". A keresztény egyházak azonban nem ítélkeztek, hanem tovább tanítják a nemzsidó gyerekeknek az - Ószövetséget. Pedig a bosszú, fajirtás, népgyilkosság legszörnyűbb eseményeivel valósággal dicsekszenek a zsidó szent könyvek. Az ártatlanok, a csecsemők kipusztítását - ha azok nemzsidók - úgy emlegetik, mint a nemzeti erkölcs legmagasabb kiteljesítését és mint Istennek módfelett tetsző cselekedetet. "Irtsd ki őket, ne köss velük szövetséget és ne könyörülj rajtuk!" - parancsolja Mózes. (Mózes V. 7. fej. 2.) A júdeai Herrenvolknak minden meg van engedve. A Tóra és a próféták szerint azonban nemcsak mások kipusztítása vallási kötelezettség, hanem a zsidó nép joga a mások fölött uralkodás is!

Ésaiás már ragyogó színekkel ecseteli ezt az eljövendő világuralmat. "Így szól az Úr Isten: Íme fölemelem kezemet a népekhez és előttük zászlómat felállítom és elhozzák fiaidat ölükben és lányaid vállukon hordozzák. És királyok lesznek a dajkálóid, fejedelmi asszonyaik dajkáid és arccal a földre borulnak előtted és lábaid porát nyalják. (Ésaiás 49. fej. 22-23.)" "Az idegenek megépítik kőfalaidat és királyaik szolgálnak néked. És nyitva lesznek kapuid szüntelen, éjjel-nappal be nem zároltatnak, hogy behozzák a népek gazdagságát és királyaik is bevitetnek. Mert a nép és az ország, amely néked nem szolgáland, elvész és a népek mindenestől elpusztulnak. És szopod a népek tejét és királyok emlőjét szopod" (Ésaiás 60. fej. 10-12., 16.)

A zsidóság azonban nemcsak faji elfogultságból, hanem egyenesen isteni parancsok alapján érzi feljogosítva magát idegenek leigázására és ezzel együtt arra is, hogy rabszolgának tekintsen minden, hatalma alá kerüld nemzsidót. A Krónika II. könyvének 2. fejezete 17-18 részei szerint Salamon király megszámláltatott Izrael földjén minden idegen férfit és "választott ezek közül 70 000 teherhordót, favágásra pedig a hegyeken 80 000-et."

A mózesi nürnbergi törvény, az ezdrási és nehémiási fajelkülönítés és a világhatalmi őrület után, íme itt van az első K. Z., amelyben idegenek dolgoznak a Herrenvolknak. Itt van anélkül, hogy erről valamiféle "humanista" bíróság megbélyegző ítéletet mondott volna. A szovjet kényszermunka telepei csírájukban és elméletükben itt születtek meg - Izrael földjén.

És nem a Mein Kampfot, hanem az Ószövetséget kell tanulmányozni ahhoz, hogy valaki rájöjjön: a kiválasztott nép találmánya volt a sulzbergeri sajtó által világhírnévre emelt gázkamra is. A győzelem mámorában a humanista faj ekként bánt el ellenségeivel: "A népet pedig, amely benne vala, kihozatá és némelyét fűrész, némelyét vasborona alá, némelyét fejsze alá vetteté, némelyeket mészkemencén vitt által és így cselekedék az Ammon fiainak minden városával!" (Sámuel II. könyv 12. fej. 31.)

A világ első koncentrációs lágere, első gázkamrája, mészkemencéje Izrael földjén állott. És az első gettó is nem Európában, hanem Jeruzsálemben jött létre.

"A zsidó maga formálta saját sorsát!" - írta minderről Houston Stewart Chamberlain.

Ez a zsidó törzsi nacionalizmus, amely fajtörvényeket, gettókat, koncentrációs táborokat és ókori gázkamrákat alkotott, nem szűnt meg soha. Irtotta a környező népeket. Leverték, felemelkedett! Babilon vizei mellett komor vallási irredenta zsoltárait dalolta s felszabadulva a megújult sovinizmus tüzével építette az új Jeruzsálemet. Szenvedett, de új Messiást várt, aki zsidó, nacionalista megváltó és politikai vezér lesz. Új Führer, aki a zsidóság kezébe adja a minden népek fölötti hatalmat.

Erről a grandiózus nemzeti álomról soha sem mondott le a zsidóság. A baseli zsidó kongresszuson, 1898-ban dr. Mandelstein, a kievi egyetem tanára, az augusztus 29-én tartott ülés vezető beszédében kijelentette, hogy: "a zsidók a többi népek felemelkedését minden erővel visszautasítják és ragaszkodnak történelmi reményeikhez, a világuralomhoz" (Le Temps, 1898. szeptember 2.). Ebben a nacionalista fanatizmusban alkották meg az első jeruzsálemi gettót, a nemzsidóktól való teljes elkülönülést (Joel 3. fej 17). Megígértetett, hogy a Jehova, az égi Führer örök időkre Jeruzsálemben fog lakni és az Isten jelenlétéből ki kell zárni a nemzsidó népeket. A zsidó rabbinusok azt hirdették, hogy az eljövendő világban való részesedésből ki kell zárni minden nemzsidót s azokat ott legfeljebb mint megvetett tömeget lehet megtűrni. (Traktat Gittin, fol. 57. Babiloni Talmud)

A zsidó törzsi nacionalizmust akkor fenyegette a legsúlyosabb veszély, amikor megszületett az Úr Jézus Krisztus. Végzetes pillanat volt ez - vagy inkább lehetett volna - a zsidó nép történelmében. Egyben keserves csalódás is. Egyszerre rádöbbentek, hogy ez nem az a Messiás, akit ők vártak. Nem nacionalista megváltó, aki megszabadítja őket a római császár katonáitól. Ez egy antinacionalista - mint ma mondanánk - nemzetközi forradalmár, aki a templomban felforgatja az árusok kosarait, a pénzváltók asztalait, ki korbáccsal veri ki onnan a nemzeti kapitalizmus képviselőit, mintha ma a New York-i börzén kezében korbáccsal jelentkezne valami elszánt McCarthysta. Ez a próféta nem a zsidóság faji kiválasztottságában hisz, hanem a szélesebb emberi testvériségben. Zsidó felfogás szerint, fajilag is gyanús, hiszen Galileából származik és a jeruzsálemi utcán tanítványait is mindenki felismeri galileai nyelvjárásukról. Ez a Mester és ezek a tanítványok épp a zsidó soviniszta életforma, a törzsi kiválasztottság, a zsidó nacionalizmus legfélelmetesebb szervei: a nagy tanács, a farizeusok, az írástudók és a sadduceusok ellen prédikálnak a jeruzsálemi utcán. Ezek nem hisznek abban, hogy van külön törzsi szövetség az Isten és a zsidó között. Hiszen a főpapok faji zárkózottságával szemben Péter, a galileai halász azt mondja Cornélius századosnak, a római impérium katonájának, hogy "minden nemzetben" kedves Krisztus előtt, aki őt féli és az igazságot cselekszi. Ezek azt hirdetik az Úr Jézus nevében, hogy nincsenek többé rómaiak, zsidók, görögök. Nincs külön nemzeti megváltás, nincs külön zsidó Messiás. Nincs faji kiválasztottság és Jahve-világkirályság. Mindnyájan egyenlő emberek, mindnyájan egy Isten gyermekei lettünk.

Tehát az, aki nem a zsidók, hanem az egész emberiség megváltójának mondja magát, aki nem hajlandó elismerni a törzsi kiválasztottság, Herrenvolkság mindenekfölöttiségét, egyszerűen megfeszítendő!

Feszítsd meg őt! - rivallják a római helytartó felé, aki mint az opportunista hivatalnok, vagy a nürnbergi vádló örök és szégyenletes jelképe, zavarodottan áll ennyi gyűlölettel szemben. "Feszítsd meg őt!" Hiszen úgy lehet, hogy ez a Messiás nem is Ábrahám szent magjának leszármazottja.

Houston Stewart Chamberlain, aki a "Die Grundlagen des neunzehnten Jahrhunderts" című alapvető könyvében legtöbbet látott meg annak végzetes mivoltából, amit a zsidóság belépése jelentett a világtörténelembe, elsőnek állapította meg, hogy Krisztus fajilag nem volt zsidó. Chamberlain mutatta ki először, hogy Galilea neve maga is "Gelil hag-goyim", tehát "pogány vidék" volt, melyen betelepített nemzsidó törzsek laktak. Ezeket fel lehetett ismerni már csak beszédükről is. "Annak valószínűsége, hogy Krisztus nem volt zsidó - írta Chamberlain - és hogy ereiben egyetlen csepp zsidó vér sem csörgedezett, olyan nagy, hogy csaknem egyenlő a - bizonyossággal! ("Die Grundlagen des neunzehnten Jahrhunderts. I. 256. oldal)

Zsidó volt-e Krisztus? - veti fel a kérdést Zajthy Ferenc magyar kutató, őstörténész, aki hatalmas könyvében nyomban bizonyítja, hogy a zsidók maguk vonták kétségbe Krisztus zsidó mivoltát. Zajthy szerint Krisztus előtt a hetedik században Szalmanasszár rabszíjra fűzve elhurcolta Galilea egész lakosságát és ott nem maradt egyetlen zsidó fajú ember sem. A Galileába betelepített skytha pásztornép később zsidó hitre tért, de mint a zsidók, mondották, csupán a "törvény alatt állottak". Fajilag soha nem ismerték el őket Ábrahám szent magja leszármazottjainak. "Tudakozódjál és lásd meg, hogy Galileából nem támad próféta", - mondják az apostoloknak a zsidók. (János 7. fej. 52.) Galilea fajilag nem zsidó tartomány. Próféta pedig csak a fajilag is zsidó közösségből támadhat.

A régi zsidó törvény a végsőkig védte a zsidót és halálos ítéletet csak a meszticre mondott, vagyis arra, aki a zsidóságot hitehagyásra - faji egységének megbontására csábította. Zajthy Ferenc szerint azonban a régi zsidó gyakorlat még a halálraítélt számára is nyitva hagyott egy mentő utat. A vesztőhely felé vezető úton száz lépésenként megfigyelőket állítottak fel. Ezeknek kötelességük volt jelenteni, hogy az elítéltet kísérő menetben - karfelemeléssel - nem jelentkezik-e mentőtanú. Erre az esetre a törvény perújítást, illetőleg kegyelmezést rendelt el.

Csodálatos, vagy talán természetes, hogy a Jézust kísérő nemet láttán nem jelentkezett egyetlen mentőtanú sem. Senki azok közül, akik nagy-csütörtökön diadalmas ünnepléssel fogadták. Senki azok közül, akik tanításainak és csodatételeinek tanúi voltak. Nem jelentkezett, - mert itt van a döntő bizonyíték - nem is jelentkezhetett. A zsidó állam törvénye a perújítást csak Ábrahám szent magjának leszármazottaira ismerte el. Kizárattak ebből a jogból a gojimok, az idegenek, a nemzsidó vérűek és akik csupán a törvény alatt állottak, de fajilag nem voltak zsidók. Ilyenek voltak a gyűlölt galileabeliek, a kushi és huvilabeliek, akiket a törvény szerint a víz alá kellett nyomni, ha fuldokolva látta őket az utas.

Mi, keresztények elfogadjuk a szeplőtlen fogantatás elméletét, tehát azt a tételt, hogy Krisztus tényleg Isten fia volt s ekként nincs - fajisága. Ez esetben azonban még bizonyosabb, hogy Jézus Isten fiúsága, egész lénye, tanítása egyetlen hatalmas forradalom volt a zsidók törzsi sovinizmusával szemben.

A keresztény középkor, amelyet épp a zsidó intellektualizmus propagandája nevezett el "sötét"-nek, még nagyon is világosan látta a krisztusi forradalom jelentőségét a zsidó törzsi nacionalizmussal szemben. Később majd alkalmunk lesz rámutatni, hogy a keresztény tisztánlátás mint homályosult el a francia forradalom és az emancipáció után. Ettől kezdve mesterségesen folyt a krisztusi ideálok elködösítése, egészen a mai napig, amikor egyes irányzatok már kezdik összetéveszteni a kereszténységet a júdaizmussal, sőt mikor már egyes keresztény lelkészek - vallásos cselekményeikben is - átveszik azt a fanatikus gyűlöletet, ami a zsidó rabbinusok tulajdonsága volt. (Pl. az amerikai protestáns lelkészek imája a hirosimai atombomba ledobása előtt.)

Az a nacionalizmus, amelyet Nürnbergben elítéltek, formailag csak húsz évig élt. Mózes "Mein Kampf"-ját, a faji sovinizmus hitvallását azonban évezredeken át megőrizte és tanulta a zsidóság. A hajdani nacionalizmus a galuthban, a hazátlanságban sem hagyott alább. A babiloni fogság után az Alexandria környékére települt zsidók, a római diaszpóra tagjai, akik már római polgárok és "szabadgondolkozók" voltak, minden évben elküldték jelentős adományaikat a jeruzsálemi templomnak. A szétűzés után még lángolóbbá vált ez a nacionalizmus. Hétszáz esztendővel ezelőtt Moseban Majemon, a zsidóság egyik legkiválóbb írástudója, a Misna Tórában újra megragyogtatta népe előtt a Messiás eljövetelének és ezzel együtt a világuralom megvalósulásának lehetőségét.

"Már betelt a világ - írta - a Messiás és a Tóra parancsolatainak dolgaival. E dolgok elterjedtek a távoli szigeteken és sok körülmetéletlen szívű és testű nép között. A kereszténység foglalkozik ezekkel, holott azelőtt csak Izrael tudott valamit a Messiásról."

Majmonides szintén elismeri, hogy a kereszténység ismertette meg az Ószövetséget, tehát a Tórát a világgal, de hozzáfűzi, hogy ezt tévesen magyarázza, ami azonnal kiderül, mihelyt megérkezik a zsidóság politikai Messiása, aki "a zsidóság, mint fegyveres hatalom élén a világ nemzsidó népeit leigázza s azokat, akik Noé törvényét el nem fogadják, asszonyostól, gyermekestől kiirtja." (Huber Lipót kanonok, "A zsidóság és a kereszténység, 114. old.)

A galuthban a zsidó nacionalizmus vallási irredentává alakult, melynek Mein Kampfja a Tóra és a Talmud volt. A mózesi Mein Kampfot ott őrizték a legkisebb falusi zsinagóga Tóra-szekrényében is. Ezt a nacionalista hitvallást másolták gyulladtszemű pergamentírók, ennek betűin át tanulták az elveszett haza nyelvét a gyerekek és gyakorolták az öregek. A Templom elpusztult, de a haza nem szűnt meg. A vallásos nacionalizmus, mely egykor betöltötte a hazát, a Tórával együtt tovább költözött mindenüvé, ahol csak zsidók éltek e földön. És ez a nacionalista tanítás, mely előírta az életszabályokat, az imádság formáját, a ruházat minőségét, a tisztálkodás módozatait, a táplálkozást, megszabta a zsidó nacionalista szellemiségét.

A Tóra egy volt Belzben, Frankfurtban, New-Yorkban és bármelyik táján a világnak. A külvilág előtt a zsidó bezárkózott a Tórába, Talmudba, az általa kialakított külön világba, külön gettóba, külön nacionalizmusba.

Az antiszemitáknak egyik legnagyobb tévedésük az volt, mikor a nemzetközi zsidóról beszéltek. A zsidó nem nemzetközi volt, hanem egy nemzetek fölötti törzsi nacionalizmus öntudatos képviselője. Különböző országokban lakott, különböző társadalmi síkokon helyezkedett el, de mindig mindenütt elsősorban zsidó volt.

Már a Napóleon által 1806-ban összehívott Synhedrion előkészítő ülésén megmondta Salamon-Lipman-Cerfberr rabbi: - Elfelejtjük, honnan származunk. Nem a "német" és nem a "portugál" zsidóktól. Az egész földkerekségen szétszórva mégis csak egyetlen nép vagyunk...

Mindezt kiegészítette dr. Leopold Kahn, aki a pozsonyi zsidó iskolában 1901-ben a cionizmusról szólva azt mondotta:

"A zsidó soha sem fog tudni asszimilálni, soha nem fogja más népek szokásait és erkölcseit átvenni. A zsidó zsidó marad minden körülmények között."

A tiszteletre méltó rabbiknak igazuk volt. A zsidó különböző országokban lakott, különböző társadalmi síkokon helyezkedett el, de mindig, mindenütt elsősorban zsidó volt. Levetette a kaftánt és megette a tiltott ételeket? Igen! De frakkban, szmokingban is megmaradt ugyanazon hit, ugyanazon vérség, ugyanazon nacionalizmus hordozójának. A vallási rítust talán már nem követte, de nacionalizmusa, faji öntudata, népi hivatásérzete változatlan volt a pápai székben, a szovjet politbürójában, a washingtoni State Departementben. David Mocatta zsidó író írja "Die Juden in Spanien und Portugal" című könyvében, hogy a titkos zsidók nemzedékei és nemzedékei éltek Spanyolországban, elkeveredve a társadalom összes osztályai között, birtokában azonban az állam és különösen az Egyház minden pozíciójának.

Zsidó oldalról hivatkoznak az úgynevezett asszimilánsokra, azokra, akik átvették a befogadó ország nyelvét, szokásait, keresztény nőket vettek feleségül, keresztény birodalmak miniszterei lettek. Azonban a zsidók nem tagadhatják le, mert ez épp a mai világ képén ismerhető fel legjobban - hogy a legőszintébben angollá, németté vált zsidó, a legkiválóbb zsidószármazású lengyel patrióta is elsősorban mindig zsidónak érezte magát és hazafisága csak addig terjedt, míg nem került ellentétbe zsidóságával.

A zsidó nacionalizmusnak a kulcspozíciók megszállásán kívül a mimikri volt egyik legfélelmetesebb eszköze. Ahogy a salamandra, vagy a miami-i akvárium tintahala magára ölti a sárga, vagy haragoszöld levelek, kék-barna-fekete tengerfenék színét, a zsidó is úgy öltötte magára a környező nemzetek színét, kultúrájának mázát, társadalmi szokásainak utánzatát. Franciaországban a francia környezet mimikrijét utánozta, Magyarországon a csárdás, fokos és paprika felszínes népségét, Angliában az angolszász világ életformáját. A zsidó Angliában angolnak, Amerikában jenkinek próbált látszani. Mindez azonban látszat volt. Kiszámított védelmi és hódítási eszköz. New Yorkban és Brooklynban, ahol Oroszországon kívül ma a legnagyobb orosz és lengyel zsidó tömegek élnek, alig látni kaftános és szakállas zsidót. Az új bevándorlót azonnal megborotváltatják a rokonok, mert a szakáll és pajesz - mint mondják - "antiszemitizmust terjeszt". Kitűnő, ösztönös megérzése ez annak a ténynek, hogyha a zsidó nacionalizmus külsőleg is mint nacionalizmus jelentkezik, egyszerre kirobbantja az "antiszemitizmust", vagy a nép ellenállás különböző formáit. Az érdekeltek jól tudják ezt. Hiszen Sion bölcseinek jegyzőkönyvei is figyelmeztették őket: "Hatalmuk jellege a titkosság..." Tehát: Oroszországban vonalhű bolseviki forradalmár, géppisztolyos NKWD tiszt, Amerikában yenki-szabású bankár, Franciaországban radikális patrióta, Oroszországban párttag, New-Yorkban demokrata választó!

Azonban akárminek is mondották magukat, akármilyen állampolgárságot vettek fel, belülről zsidók maradtak és a zsidó nacionalizmus céljait követték. Olykor segítségükre jött az is, hogy a zsidó célok egybeestek a befogadó nemzetek céljaival. Lényegileg azonban soha sem fogadták el maguk fölött valónak az idegen államhatalmat és szigorúan tartották magukat a mózesi parancshoz. "Nem tehetsz magad fölé (királynak) idegen férfit, aki nem testvéred", tehát nem a zsidó faj tagja. (Mózes V. 17. 5.)

A civilizáció fejlődésével a mimikri egyre tökéletesebb lett. Legjobban a színművészet, film, újságírás terén lehetett ezt megfigyelni. A hollywoodi filmipar szinte Amerika nemzeti iparának számított egy időben. Akik mindezt csinálták, gyártottak néha jó amerikai filmet is. Azonban az amerikai lobogó árnyékában a zsidó lelkiséget, a zsidó szellemet, fölényeskedő álkultúrát, az élvezetvágyat szuggerálták az amerikai tömegek felé. Az amerikai mimikriből - mint később látni fogjuk - így bújt ki Hollywood száz, Amerika ellenes, bolseviki sztárja. Álarcát levetette a világuralomra törő bolseviki zsidó.

A több ezer éves zsidó nacionalizmus természetéből folyt, hogy a zsidóság vállalta az üldözést, a gúnyt, a megvettetést, de minél többet szenvedett, annál szilárdabbá vált benne a meggyőződés, hogy egyszer úrrá lesz minden népeken. A zsidóság vállalta ezért az antijúdaizmust is. Maga sem értette talán, hogy miért üldözik, gúnyolják, sőt olykor gyilkolják is. Hisz ő is pontosan olyan teremtménye Istennek, mint más ember, és az "antiszemiták" pontosan ember-voltát vonják kétségbe. Sértik, megalázzák. Csalónak bélyegzik, karikatúrákat rajzolnak róla és rossz pamfleteket írnak ellene. Pedig mindaz, amit ő cselekszik, egy magasabb cél érdekében történik. Végeredményben kevesen vették észre, hogy nem a zsidót, nem az embert, nem az "alacsony rendű lényt" gyűlölték benne, hanem a nacionalizmusát! A nacionalizmusnak azt a tipikusan ószövetségi formáját, amely minden nép ellen és minden nép leigázására irányul. Az ószövetségi nacionalizmus és a német nemzeti szocializmus pedig éppen e viszonylatban úgy aránylanak egymáshoz, mint ég és föld.

A német nemzeti szocializmusban - legalább is 1936-ig - megvolt a más népekkel való együttműködés akarata. A nemzeti szocializmus csak egyetlen nép: a zsidó ellen irányult. A zsidó nácizmus minden néppel, minden társadalmi és uralmi formával ellentétben áll, ami nem zsidó.

A zsidóság nemzedékei azt a büszke öntudatot hozták a gettóból, hogy azok a faji törvények, amelyek őket megtartották népnek, megtehetik a népek urának is. A modern fejlődés mellett kedvezett ennek egy szerencsés nép adottság is: a zsidó kétségtelen tehetségessége és magas intellektusa. A zsidó írók, művészek, üzletemberek, bankárok - mindegy, hogy miként - a nyugati civilizáció élvonalába jutottak. Az alulmaradottak számára azonban mindez siker, zsidó siker volt. Minden eredmény zsidó eredmény. A sajtó, de egyszersmind az egyszerű kis zsidó is saját fajának fiaként ünnepelte a nagy "angol" államférfit: D'Israelit. S a nagy "német" költőt: Heinét, és a legszeszélyesebb nemzetközi forradalmárt: Marxot. Mi más ez, ha nem egy soha nem látott nacionalizmus ragyogó öntudata!? Mi ez, ha nem a legszélsőségesebb "nácizmus", amely a saját dicsőségének vallja még a hitehagyott, "fajáruló" Sikerét is és még a bűnözőt sem közösíti ki magából, ha tudja, hogy az Ábrahám szent magjának leszármazottja. És vajjon nem ad-e külön öntudatot a siker hordozójának az az érzés, hogy íme! - van egy nép, amelyből származik, amelynek életformáját megtagadta ugyan, de amely mégis magáénak tekinti és mégis büszkén vállalja, hogy ő is Ábrahám szent magjából származik.

És mindezeknek a zsidóknak - lettek légyen költők, bankárok, angol konzervatívok, vagy portugál forradalmárok, - akik ilyen dicsőségesen tudnak előretörni a világ minden részében, vajjon nem hivatásuké, hogy ők és csakis ők uralkodjanak minden népeken? Eddig minden sikerült! Tehát a Tórában lefektetett tanok, a talmudi elvek, a középkor során létrehívott titkos zsidó intézmények jók, helyesek, használhatók a világuralom megvalósítása érdekében. Mi vagyunk hivatva rá - mondta ez az öntudatos réteg, - hogy kormányozzuk a világot. Amerikai bankár, vagy szovjet komisszár, mi egy nép vagyunk! Egy nép!

Korunk két nagy uralmi formája: a kapitalizmus és a bolsevizmus nem két ellentétes irány, hanem mindkettő a zsidó nacionalizmus, a zsidó világuralmi törekvés megnyilvánulási formája. Egyik talán óvatosabb, mint a másik, de mind a kettő egy. A legborzalmasabb világcsalás az, amely a kapitalizmust akarja szembeállítani a bolsevizmussal, mint ellenőrt, holott valójában a kettő egy: zsidó materializmus a kapitalizmus oldalán és zsidó materializmus a marxista-leninista "ellenpóluson"! Egyforma keresztényellenesség, egyforma arabgyűlölet azonban mindkét részen. A műveletlen, tudatlan tömeg, az utca embere azt hiszi, hogy a kapitalista világ leszámolhat a bolsevizmussal, holott az utóbbi csak az előbbinek meghosszabbítása. A bolsevizmus a kapitalizmus, vagy legalábbis a kapitalizmus hibáinak szüleménye. A bolsevizmus a liberális, zsidó tőkés rend nevelt gyermeke és leányvállalata. Lelke, ideológiája azonban mindkettőnek egyformán zsidó. Akik megpróbálnak mesterséges ellentétet keresni a kettő között, soha ne feledjék, hogy a hitleri nemzeti szocializmusban a német nagytőkés igen jól megértette magát a szocialista német munkással. Miért ne lenne feltételezhető, hogy a zsidó Bernhardt Baruch ugyanilyen tökéletesen megérti magát Kaganovics Lázárral, vagy a brooklyni kis kommunista vezérrel?

Egy nép vagyunk! - hirdette Herzl Tivadar is, a cionizmus megalapítója. Nem amerikai zsidók, nem szovjet zsidók, hanem csak: - zsidók!

A "szent mag" egysége és világuralmi hivatása ténnyé válni látszott a századfordulóig elért eredményekben. Felgyúlt a zsidó írók, költők, bankárok, szocialista forradalmárok és kommunista apostolok fantáziájában Ez már a világhódító nacionalizmus volt. Az "antiszemiták" maguk nem vették észre ezt a fejlődést, és az 1945-ös eseményeknek kellett eljönniük, hogy valami derengni kezdjen a kapitalista "demokrácia" és a szovjet' "népi demokrácia" vitathatatlan lelki és faji egységéről. Az antiszemiták csak a zsidó "faji összetartást", a "nem tisztességes üzleti módszereket", országaik elzsidósítását látták. Amit azonban a világ "zsidó bűnnek" tekintett, az a zsidó nacionalizmus szemében erénnyé vált. A szent mag világkirályságának fanatizmusa, a Herrenvolkság öntudata, szóval a mózesi nacionalizmus a XIX. század végén már modern formájában is készen állt. A jelszó - bolsevikiek és bankárok számára - az volt: "külön menetelni és együtt győzni".

"A világhódítók elindultak, hogy igájuk alá hajtsák a földgolyót és úrrá legyenek minden népeken.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Orbánék idióta "harca" a zemberekért
  2014-01-04 18:45:58, szombat
 
  MINDEZT KÖZPÉNZBŐL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Orbánék idióta "harca" a zemberekért a kizsákmányolók ellen egyenesen hülyeség, úgyis megjön még ennek a böjtje, bizonyára az egész csak csalás, más faxával verik az asztalt, más börére "védik" a népet! Németh úr egy otromba barom, aki a fönöke pincsikutyája módorával harap körbe-körbe, szánalmas az egész ahogy van, föleg a közös képviselök felesleges basztatása! Aki ezek után még a Fideszre szavaz az maga egy nagy hülye! Vagy haszonélvezöje ennek a diktatúrának!


Jobbik: "szánalmas, pitiáner, drága kampány" a Fidesz rezsiharcműsora
Ma | 17:38

A Jobbik szerint felesleges és költséges az embereket rezsiharcra verbuválni, arra bármilyen propagandát vagy mozgósítást folytatni.

Mirkóczki Ádám, a párt szóvivője szombati budapesti sajtótájékoztatóján azt mondta, ha a kormánynak fontos az ügy, akkor törvényben garantálja, hogy a választások után sem fognak az árak elszabadulni, vagy szándéka hitelességének bizonyítására adjon ki erről egy politikai nyilatkozatot.

Az ellenzéki képviselő Orbán Viktor miniszterelnök a napokban sokaknak megküldött - a rezsiharc melletti kiállásra felhívó - levelére utalva arról beszélt, az országgyűlés elsöprő többsége támogatta a lépéseket, és nincs tudomásuk arról, hogy azóta bárki meggondolta volna magát. Jelezte azt is, arról sincs tudomásuk, hogy az EU, a NATO vagy valamelyik nemzet hadat üzent volna Magyarországnak az energiaárak csökkentése miatt.
Közölte, mivel nem tudják, kivel szemben kellene megvédeni a rezsicsökkentést, ezért érthetetlennek tartják a mozgósítást, a drága kormányzati propagandát.

A szóvivő szerint két dolog lehet a kiküldött levelek és a mozgósítási szándék mögött; vagy skizofrén a kormány és lényegében "saját maga ellen szólítja harcba a sajátjait" vagy "szimplán ostobának nézik a magyar embereket" és csak egy újabb, olcsónak nem nevezhető kampányfogásról van szó.

Emlékeztetett arra, hogy 2012-ben négy levelet kaptak a magyar emberek a kormányfőtől, és ez szerinte 3 milliárd forintjába került az adófizetőknek, míg tavaly bruttó 800 millió forintért tudhatták meg az emberek azt, hogy "Magyarország jobban teljesít".

Az ellenzéki politikus arról beszélt, nem tudják, mennyi a mostani "szánalmas, pitiáner, drága kampány" költsége, de szerintük felesleges a közpénzeket erre szórni. Szerinte ugyanis azzal amit a kormány megspórol az emberek számára a rezsidíjak csökkentésével, azt a pénzt így ki is veszi a zsebükből.

Forrás: MTI

http://www.stop.hu/belfold/jobbik-szanalmas-pitianer-draga-kampany-a-fidesz-rezsi harcmusora/1205704/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Devizahitelesek: hátra van még a feketeleves?
  2014-01-04 18:39:12, szombat
 
  Devizahitelesek: hátra van még a feketeleves?
Ma | 07:16

Idén sem nyugodhatnak meg a bankok a kormány devizahiteleseket mentő tervei miatt. Az Alkotmánybíróság a hírek szerint hamarosan határozatot hoz a kabinet által benyújtott kérdésekben, és az Európai Bíróság verdiktjére sem kell sokat várni.

A Legfelsőbb Bíróság feladatait ellátó Kúria decemberi jogegységi határozata nem igazán tetszett a kormánynak, ezért továbbra is ragaszkodik a kétharmad kommunikációjában ahhoz, hogy tisztázatlan a jogi helyzet a devizaalapú hitelszerződések körül. Ez csak részben igaz, mivel a Kúria minden lényeges kérdésben döntést hozott, kivéve egyet, amely az egyoldalú szerződésmódosítás lehetőségére vonatkozik. Ez ügyben a magyar bíróság az Európai Bíróság hatáskörébe utalta a döntést, máskülönben kimondta: a szerződések nem ütköznek jogszabályba, sem jó erkölcsbe, és attól még hatályosak maradnak, ha egy-egy pontot jogsértőnek is talál egy bíróság.
A kormány még a jogegységi határozat kikényszerítése előtt az Alkotmánybírósághoz fordult. A kabinet indítványa lényegében a devizahiteles szerződések alkotmányellenességének és utólagos jogalkotási úton történő megváltoztatásának kérdését veti fel, a többi között az árfolyamkockázat adósokra hárítása, az egyoldalú hitelezői kamatemelés és az árfolyamrés miatt, továbbá mert a devizaalapú kölcsönök törlesztőrészleteinek növekedése a társadalom széles rétegeinek nehézséget okoz, és elengedhetetlenné teszi a devizahitelezésből adódó problémák végleges rendezését.

A beadvány felveti többek között a gazdasági erőfölénnyel visszaélés kérdését és ezzel összefüggésben a fogyasztók számára egyoldalú, jelentős hátrányt okozó szerződési feltételek alaptörvény-ellenességét, továbbá hogy milyen feltételekkel módosíthatók fennálló szerződések jogszabály útján. Az indítvány emlékeztet arra: az Ab már egy 1991-es határozatában megállapította, hogy kivételes esetben az állam már megkötött szerződések tartalmát is meghatározhatja, különösen hosszú távú szerződések esetén, ahol fennáll annak a veszélye, hogy a szerződéskötéskor nem látott olyan változások zajlanak le, amelyek a felek valamelyikének érdekét lényegesen sértik, és amelyek tudatában nem kötöttek volna szerződést. (Tegyük hozzá: éppen a kétharmad tiltotta meg a taláros testületnek, hogy a hatályon kívül helyezett Alkotmány alapján hozott korábbi határozatokra hivatkozzanak.)

Az Alkotmánybíróság - amelyben abszolút többségben vannak a Fidesz delegáltjai - január 10-ig ítélkezési szünetet tart, azonban - sajtóhírek szerint - ezt követően azonnal a kormányzati beadvánnyal foglalkozik. A hivatalos verzió szerint az indítvány november végén érkezett, jelenleg az ügy előadóbírája foglalkozik vele, és amint elkészítette határozattervezetét, a testület teljes ülése megkezdi a tárgyalását - tudatta az Ab főtitkára. "Hogy mikor lehet döntés az ügyben, jelenleg nem tudom megmondani" - fűzte hozzá Bitskey Botond. Korábban a főtitkár arra is felhívta a figyelmet, hogy az alkotmányértelmezéseknél a törvény nem szab határidőt az Ab-nek, ám a testület súlyának és jelentőségének megfelelően kezeli az indítványt.

Ennek ellenére joggal számíthatunk arra, hogy a kampány hajrájában Orbán Viktor megkapja az Ab-től, amit akar. Erre pedig mindenképp szükség van ahhoz, hogy a választások előtt még törvényt alkothasson az Országgyűlés a devizahitelesek ügyében. Hivatalosan csak februárban ülésezik egy rövidet a törvényhozás, de a bankok megregulázása vagy egy rapid rezsicsökkentés erejéig bármikor összeül a kétharmad.

http://www.stop.hu/belfold/devizahitelesek-hatra-van-meg-a-feketeleves/1205483/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Hernádi Zsolt megvette a Molt
  2014-01-04 18:31:09, szombat
 
  Hernádi Zsolt megvette a Molt

2014. január 4., szombat

A TV2 példáját követve, ahol az ügyvezető Simon Zsolt megvásárolta az általa vezetett céget, Hernádi is megvette a Mol Nyrt.-t 10 milliárd dollárért.

hernadi yolo.jpg

,,Őt Zsoltnak hívják, és neki, mint azt látjuk, szabad. Na most kérem, én is Zsolt vagyok, akkor miért ne tehetném meg?" - érvelt a vásárlás mellett az új tulajdonos.

Hernádi beismerte: magyar befektetők állnak mögötte is, mivel neki csak 7 milliárd dollár állt rendelkezésére a 10-ből. Információink szerint a hiányzó összeg legnagyobb részét a letenyei Szanader Ívó egyéni vállalkozó, és a Commonmachine Betéti Társaság Kft. biztosították.

A hírre reagálva azonnali hatállyal felmondtak több multi és nacionális cég magyar ügyvezetőjének. ,,Közös lónak juhtúrós a háta" - mondta Matolcsy György, majd 3 független értékbecslővel belépett a Nemzeti Bankba.

http://hircsarda.blog.hu/2014/01/04/hernadi_zsolt_megvette_a_molt
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Az Arany Hajnal 55.5 százalékon áll Görögország fővárosában
  2014-01-04 18:29:14, szombat
 
  Az Arany Hajnal 55.5 százalékon áll Görögország fővárosában


Nem véletlenül, mert a nagy múltú város afrikai és muzulmán bevándorlók bűntanyájává züllött, cionista támogatással.

Országszerte természetesen nem áll (még) ilyen jól az AH, de több korábbi felmérés szerint is vezető helyen tanyáznak 20-22 százalékkal. Az AH 7 százalékkal került a parlamentbe, ahol 3 év alatt megháromszorozta táborát. Mert, ellentétben a Jobbikkal nem alkudott meg a cionistákkal, nem paktált le az iszlámmal, sem a kormánnyal.

Az Arany Hajnal a Jobbik támogatásának mindössze egyharmadát kapja évente (vagyis csak kapta, mert a rezsim letiltotta), vásárlóerő-értéken még kevesebbet, hiszen Görögország drágább. Mégis, eleve kisebb költségvetésüket, sőt, fizetésük nem kis részét is szinte kizárólag szociális akciókra és polgári önvédelemre költötték.

Iliasz Kasziriadisz, az Arany Hajnal főpolgámester-jelöltje és szóvivője jelenleg 55,5 százalékon áll. A cionista rezsim, miután törvénytelenül bebörtönözte a párt elnökét, Nikosz Mihaloliakoszt és több más képviselőjét, majd törvénytelenül letiltotta a párt állami támogatásának folyósítását, most azon mesterkedik, hogy a választásokról valahogy kizárassa az AH-t. A nép reakciója: egyre népszerűbb az Arany Hajnal.

Néhány tipikus kép Athénből. A muszlim és afrikai bevándorlók először mindenütt a fővárost szállják meg (lásd London, Párizs, Brüsszel, Berlin stb)

Ez nem a gettó. Csupán az athéni közgazdaságtudományi egyetem előtti utcakép

Ez nem a gettó. Csupán az athéni közgazdaságtudományi egyetem előtti utcakép Ez már a az athéni gettók egyike, ahol fehér kereszténynek lenni nem életbiztosításEz már a az athéni gettók egyike, ahol fehér kereszténynek lenni nem életbiztosítás

A néger örömlányok tömegesen hozzák be az AIDS-t Görögországba (is)A néger örömlányok tömegesen hozzák be az AIDS-t Görögországba (is)

(MagyarHajnal.com nyomán)

http://harcunk.info/index.php/jelentesek/269-az-arany-hajnal-55-5-szazalekon-all- athenban
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Íme a senki – Hoppál Péter politikus lesz
  2014-01-04 18:26:39, szombat
 
  Íme a senki - Hoppál Péter politikus lesz

A Fidesz szóvivőjéről eddig legfeljebb annyit tudtunk, hogy a közreműködésével fémjelzett sajtótájékoztatók úgy zajlanak, hogy tenyérbe mászó módon felmond valami közleményt, kérdezni pedig tilos. Noha jól emlékszünk Szijjártó Péterre, s hogyan is felednénk Selmeczi Gabriellát, Hoppál náluk is rémisztőbb; míg az előbbiekben nagyritkán - igaz, kifejezetten visszatetsző - emberi vonásokat is felfedezhettünk, ez az ember valóban olyan, mint a betanított papagáj. Ezzel az erővel egy robotot is kiállíthatnának, akibe magnót szereltek. Ki jöhet utána? Legfeljebb az éneklő kutya.

A Népszabadságnál viszont úgy gondolták, nem a szerelőt hívják ki hozzá, inkább elérkezettnek látták az időt, hogy a köz is megismerje az ,,emberarcú szóvivőt" - Hoppál pedig beállt modellnek a portréhoz.

Talán még tetszett is neki, amit az újságban viszontláthatott magáról...

Még szép, hogy tetszett. A cikkből olyan epizódokra derül fény, hogy ifjúkorában ,,csajozós srác" volt, zenei pályára készült, gitározik és orgonál, illetve, hogy a pécsi református gimnáziumban, ahol előbb ének-zene tanár, majd igazgató lett, olyan projektekkel hívta fel magára a figyelmet, mint a Szentírás egy héten át tartó felolvasása - stafétában.

Soha nem tudjuk meg, hogy hosszú távon milyen iskolavezető lett volna Hoppál Péter, ő ugyanis inkább a politikát választotta, ahol a papagájkalitkát jelölték ki tartózkodási helyéül.

Mert mit mond ez a jóember, miután elcseverészett az ifjúkoráról? Például azt, hogy azért vállalta a szóvivői munkát, mert úgy vélte, ,,ez ismertséget biztosít számára, és előrelépést jelent a politikában, és ő megpróbál profi politikussá lenni". Ezek szerint 2007-2010 között egy bevallottan amatőr volt a pécsi közgyűlés Fidesz-frakciójának vezetője, egy műkedvelő, akit csak azért választottak szóvivőnek, mert ,,az egykor iskolai szavalóversenyeket nyerő politikus fejből és hibátlanul mondja fel a kormány leckéit". Amúgy sincs más dolga. Szövegeit nem ő írja, és saját bevallása szerint is mindent elhisz, amit be kell magolnia és fejből elmondania, legyen szó trafiktörvényről, pedagógus-béremelésről vagy éppen rezsicsökkentésről, sőt hozzáteszi, hogy ,,némi kockázattal járna", ha megtagadná egy olyan nyilatkozat felmondását, ami tudomása szerint hazugság.

Ám egy percig se gondoljuk, hogy Hoppál és a hozzá hasonlók bármit kockáztatnának. A ,,nagy emberek" közelében ők maguk nagy embernek képzelik magukat, noha csak betanított pártmunkásként, megfélemlített dedósként mondhatják, amit mondanak nekik, hogy mondják. Nincs önálló gondolatuk, de ha lenne is véletlenül egy, attól megrettennének, s a halálukig titkolnák. Bárki bármit mond: 2014-ben nem a bal- vagy jobb-, nemzeti vagy a nem-nemzeti oldal között lehet választani, hanem a hoppálok és a nem hoppálok között.

Nincsenek illúzióink.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Megbukott a rezsicsökkentés? Fizethetnek a társasház tulajdo
  2014-01-04 11:11:58, szombat
 
  Megbukott a rezsicsökkentés? Fizethetnek a társasház tulajdonosai
2014.01.03. 16:28 | Szerző: hir3.hu
Itthon


Megbukott a rezsicsökkentés? Fizethetnek a társasház tulajdonosai A közelmúltban életbelépett jogszabályi változást követően a társasházi ingatlanokba beépített mellékvízmérő tulajdonjoga ezentúl az ingatlan tulajdonosát, mint elkülönített vízhasználót illeti meg, mint ahogy az azzal kapcsolatos költségek is, ami akár tízezer forint is lehet évente.

Jogszabályváltozással kompenzálja a kormány a közműszolgáltatókat, ezzel áthárítva a rezsicsökkentés költségeit a fogyasztókra.
A 58/2013 (II.27.) Kormány rendelet 64.§. (2) bekezdése értelmében "... a szolgáltatási pont után beépített mellékvízmérő tulajdonjoga az elkülönített vízhasználót illeti meg." továbbá a 64.§. (3) bekezdés szerint "Az elkülönített vízhasználó a saját tulajdonában lévő és a mellékszolgáltatási szerződés alapjául szolgáló mellékvízmérő hitelesítéséről, rendkívüli vizsgálatáról saját költségén köteles gondoskodni."
A fenti rendelet szerint a számlázás alapját képző mellékmérő 8 évente szükséges hitelesítéséről, annak szükségessége esetén az új hiteles vízmérő beépítéséről, valamint a vízmérő hibája, sérülése esetén annak cseréjéről a felhasználó saját költségén köteles gondoskodni - tájékoztat a víziközmű-szolgáltató.
Megpróbáltunk utánajárni mekkora költséggel is járhat ez a háztartásokra nézve, hiszen a tájékoztatás szerint a mellékvízmérő cseréjét nem csak a vízközmű-szolgáltató végezheti el. Az egyik szakember elmondása szerint akár tízezer forint többletköltség is lehet éves szinten, hiszen 8 évente kötelező a mellékmérő hitelesítése, és ha azzal baj van, többnyire cserélni kell, ami nem csak munkaköltséggel, de eszközköltséggel is járhat, hiszen az új mérőórát meg kell vásárolnunk a szolgáltatótól, az pedig százezer forint körüli egyszeri költség is lehet egy háztartásnak. A másik nagy probléma, hogy a mellékmérő meghibásodását is az ingatlan tulajdonosának kell észrevenni, és annak tényéről haladéktalanul tájékoztatni a szolgáltatót. A szakember szerint sok mérőóránál csak bontással állapítható meg mikor történt annak a hitelesítése. Épp ezért szerencsésnek tartja azt, hogy a szolgáltató a hitelességi idő lejártáról külön értesítő levelet küld. A munkadíjjal kapcsolatban elmondta, hogy régiónként változóan óránként 7000-15000 forint között is elkérhet egy szakember.
Úgy tűnik a kormány megtalálta azokat a kiskapukat, amikkel kedvezhet a rezsicsökkentés miatt nehéz helyzetbe került szolgáltatóknak, így áthárítva a rezsicsökkentés terhét a lakosságra. És mint tudjuk az Európai Unió a rezsicsökkentés miatt támadja Magyarországot, szabadságharc van, nyilván a jogszabályi változást is az EU erőltette ránk, amit szép csendben megszavazott a Fidesz frakció.


http://hir3.hu/magazin/8/116764/megbukott_a_rezsicsokkentes_fizethetnek_a_tarsash az_tulajdon
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Továbbra is téma Orbán elmeállapota
  2014-01-04 11:01:51, szombat
 
  Továbbra is téma Orbán elmeállapota

2014. január 3. péntek 7:45 | AN



Továbbra is téma Orbán elmeállapota
Nézzünk bele ezekbe a szemekbe. Mi olvasható ki belőle? Rábízná a cége vezetését? Fotó: MTI

Budapest - Nem szűnnek a találgatások Orbán Viktor miniszterelnök mentális állapotával és állítólagis grazi orvosi kezelésével kapcsolatban. Az állandóan ellenséget vizuáló és permanens harcban álló Orbán produkálja azokat a tüneteket, amelyek egyes skizofrén betegségekkel kapcsolatosak. Mióta megjelent egy kényszeres szájmozgást és kontrollálhattalan nyelvmozgást bizonyító felvétel, a témát nem lehet csupán rosszindulatnak vagy a bulvársajtó felvetésének minősíteni. Egy országnak joga van tudni, hogy a miniszterelnökét milyen betegséggel kezelik, ha kezelik, és milyen típusú gyógyszereket szed. Ha skizofrén, az nem magánügye.

Orbán siel valahol a Facebook bejegyzése szerint, de a közösségi oldalakon tudni vélik, hogy sokat emlegetett kezeléseinek egyikére utazott el az ünnepek alatt. A liberális sajtó illetlennek tartja az Orbán mentális állapotával kapcsolatos felvetéseket, de az alábbi felvétel megjelenése után ezt a kérdést megnyugtatóan ki kellett volna vizsgálni. A felvétel 2012. augustzus 20-án a kitüntetések átadásán készült, Orbán gyanús nyelvmozgása az 50. másodperc után látható:

http://www.youtube.com/watch?v=-g7XNeP7v9I&feature=player_embedded

Szakemberek szerint a felvételen látható jelenség oka többféle lehet, de leggyakrabban a Tardive Dyskinesia jelenségével azonosítják, amelyet skizofrénia és más pszichiátriai betegségek ellen használt gyógyszerek szedése is kiválthat. A szakirodalom szerint a leggyakoribb tünetek a nyelési nehézség, csámcsogó szájmozdulatok, az ajkak gyakori nyalogatása, nyelvkiöltögetés, a száj körkörös bizarr mozdulatai, a beteg a nyelvét nem tudja kinyújtva tartani. A tüneteket a gyógyszeradag csökkentésével lehet mérsékelni, vagy más gyógyszert kell alkalmazni, de figyelembe kell venni, hogy ez miképpen befolyásolja az alapbetegséget.

A látható kényszeres mozgásokat másfajta gyógyszerek és szerek is kiválthatják, de legsúlyosabb esetben skizofrénia kezelésekor is megjelenhetnek. A szakirodalom a skizofréniáról a következőket írja: “A skizofrénia nem egységes kórkép, összefoglaló neve a pszichotikus állapotok közé sorolt agyi betegségeknek, melyeknek közös jellemzője, hogy a beteg akarata, gondolatai és érzelmei szétesnek. A pszichotikus állapotok a realitásérzék elvesztésével, érzékcsalódásokkal, hallucinációkkal, az érzelmi élet zavaraival, téveszmékkel, tudatzavar jelentkezésével járó elmegyógyászati betegségek. Ez az állapot más betegségekben is előfordulhat, amikor a felsorolt tünetek közül csak egy-egy dominál. Mai nézeteink szerint több tényező játszik szerepet kialakulásukban, de e kórképek kiváltó oka lényegében ismeretlen."

Következménye az lehet, hogy “a beteg úgy rakja össze a külvilág történéseit, hogy azokból egy veszélyes, ijesztő kép áll össze. A tünetek elmúltával a beteg többnyire világosan látja a roham idején észlelt világ és tettei irracionális voltát. A betegség ezen aktív szakaszaiban a beteg veszélyes lehet önmagára és környezetére".

Orbán Viktor esetleges betegségéről nincsenek hivatalos információk. De miniszterelnök esetében az egészségi állapot nemcsak magánügy. Az ország polgárainak joga van tudni azt, hogy az országot mentálisan egészséges emberek vezetik. Ezért jogos igény az, hogy a polgárok választ kapjanak arra, hogy a látható tünetek mögött milyen okok, esetleg milyen betegségek húzódnak meg. Az ország sorsát meghatározó vezető esetében közérdekű információ az, hogy a mára teljhatalommal felruházott miniszterelnök milyen betegségben szenved, ha szenved. Ha a miniszterelnök beteg, és annak köze van a skizofréniához, akkor az alkalmatlanná teheti az ország vezetésére. A magyar közvéleménynek a megdöbbentő felvételek láttán joga van tudni, hogy Orbán Viktor skizofrén paranoiás betegségben, esetleg más neurotikus betegségben szenved vagy nem.

Annál is inkább, mert kutatások egybehangzóan kimutatták, hogy valamennyi diktátor személyiségét skizofrén betegségek befolyásolták. A skizofrén beteg nem reálisan értékeli és érzékeli a külvilágot, tévképzetei, üldözési mániái alakulnak ki, paranoiás lesz, és téves helyzetfelismerése miatt a környezetére veszélyes válaszokat ad. Miniszterelnök esetében ez életveszélyes helyzetet idéz elő.

A nyilvánosságra került felvételek alapján az ellenzéknek, a parlamentnek, a köztársasági elnöknek, de Orbán saját pártjának is fel kellett volna már régen tennie a kérdést a miniszterelnöknek, hogy milyen gyógyszereket szed, milyen betegséggel kezelik, és szakembereknek nyilatkozniuk kell arról, hogy az adott betegséggel kormányozhat-e valaki egy országot úgy, hogy hatalmának gyakorlatilag nincsenek korlátai.

A kérdés felvetése nem illetlenség, hanem demokratikus minimum. Ha Amerikában egy elnökről ilyen felvételek jelennének meg, szemei, arca gyanúsan megváltozik, tekintete zavaros és vizenyős, az ország azonnal tudni akarná, hogy mi baja van, mivel kezelik, és alkalmas-e egy ország vezetésére. Ebben semmi rosszindulat nincs, a vezető tartozik a népének azzal, hogy az erre vonatkozó tényeket közli.


http://nepszava.com/2014/01/magyarorszag/tovabbra-is-tema-orban-elmeallapota.html
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Miért vagyunk szegények ?
  2014-01-04 10:50:25, szombat
 
  Miért vagyunk szegények ?
2014. január 4.

Jobban élhetnénk, mint az osztrákok?
A már többször kifizetett és végtelenített külföldi államadósság miatt évente személyenként ? beleértve a ma született csecsemőt és a ?menni? készülő dédnagymamát is ? kb. 250 ezer forintot vonnak el tőlünk kamatfizetés címén (20 ezer forint/fő/hó).
Svájcban az áfa maximum 5-6 százalék, nálunk 27 százalék. Miért kellene nekünk többet fizetnünk, mint a gazdag Svájcnak? Egyáltalán minek az áfa, csak elkényelmesíti az államot. A jövedelemadó külön megfizetésre kerül. Amennyiben itt is 5-6 százalék lenne az áfa, személyenként és havonta 10?15 ezer forint az embereknél maradna.
Ha a rezsicsökkentés nem csak szimbolikus lenne, hanem legalább 30-40 százalékos, amelynek minden gazdasági alapja megvan, ? persze ebben az esetben a multiknak nem lenne extraprofitjuk, hanem mondjuk csak maximum nyolc százalékos nyereségük ?, úgy a víz, villany, gáz után havi 8-10 ezer forint maradna minden fogyasztónál. (a földgázért 50 forinttal többet fizetünk köbméterenként, mint a nyugati országok, köszönhetően valamelyik miniszterelnökünknek, aki a kilencvenes években megkötötte az oroszokkal a hosszú távú gázszállítási szerződést (vissza kellene szerezni tőle a zsebpénzként kapott 50 millió dollárt)
Az indokolatlanul nagy létszámú bürokrácia is sok pénz felemészt. A polgármesteri hivatalokban háromszor annyian vannak, mint a számítógépes hálózatot megelőzően a tanácsoknál. A fizetésük is bizony sok esetben indokolatlanul magas. A bürokrácia létszámának felére csökkentése havonta 8-10 ezer forintot jelentene minden magyar ember számára.
Ugyancsak havi 5-10 ezer forint többletbevételt jelentene a magyar állampolgároknak, ha nem kellene nekik eltartani a segélyeseket. Valóban termelő munkára kell ösztönözni az érintetteket és nem közmunkán tanfolyamra járatni őket.
A bürokraták és a képviselők megafizetését az átlagjövedelem szintjére kell(ene) visszaszorítani. Ez is cirka havi 6?8 ezer forintot jelentene az embereknek. Az ország jelenlegi állapota nem teszi lehetővé ezeket a magas jövedelmeket. Nincs így érdekeltté téve az ország teljesítményének javításában, mert bármi történik, dől a számlájára a hatalmas jövedelem?
Az üzemanyag árában tetemes az adótartam, melynek csökkentését a választási kampányban a Fidesz meg is ígérte, ellenzékben állandóan az adótartam csökkentését követelte! Az üzemanyag ily módon jócskán megdrágul, tovább drágítva minden szolgáltatás, minden szállítással érintett fogyasztás árát! Az adótartam csökkentésével mintegy 8-10 ezer forint maradna minden ember zsebébe elsősorban a kereskedelmi és egyéb élelmiszerek árának csökkenésén keresztül.
Az élelmiszer-kereskedelem a gabonától a húson át a dinnyéig a maffia kezében van. Ebbe belepusztul a termelő (aki a tényleges ár felét kapja meg, ha megkapja egyáltalán, vagy késleltetve kapja meg!), a fogyasztó (aki a tényleges ár többszöröséért jut a betevőhöz!) és az állam (aki emiatt elesik legkevesebb 150 milliárd forint adóbevételtől). Aki jól jár, az a finoman feketegazdaságnak mondott maffia.
Amennyiben a hatalom tenne róla, hogy ez a rettenetes teher lekerüljön az állampolgárok válláról, havonta 80?100 ezer forinttal magasabb jövedelemhez jutna minden magyar állampolgár.
Mi a helyzet jelenleg? Minden magyar állampolgár 80?100 ezer forintból kell(ene), hogy megéljen! Ennyi jövedelem jut neki, ami az éhenhaláshoz sok, a megélhetéshez kevés. A társadalomtól jövedelmileg is, emberileg is elszakadt a hatalom. Az emberek sok esetben havi 47 ezer forintból (vagy kevesebből), a hatalom pedig napi 47 ezer forintból (vagy többől) él!
Alapinformáció: Szabad Riport
SVPSZ

Emlékeztető: ?A korrupció szintén folyamatosan nő Magyarországon, ami összefügg a pályázati rendszer problémáival, hiszen sok esetben a megállapodás része, hogy mekkora összeget, kinek kell visszaosztani, hogy valakit nyertesnek hozzanak ki. A kicsiknek pedig nincs lefizetésre tőkéjük. Egyelőre nem tudjuk, a jövőben mindez hogy alakul, de az biztos, hogy eddig az volt a jellemző, hogy a nekünk szánt EU-s pénzekből is többségében a külföldi cégek, meg egy hozzájuk kötődő hazai ?szűk kör? csinált magának jó üzletet.? (Minden rosszabb lett, mióta EU-gyarmat lettünk ? Részlet a Csath Magdolna egyetemi tanárral készült interjúból)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 22 
2013.12 2014. Január 2014.02
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 709 db bejegyzés
e év: 6200 db bejegyzés
Összes: 64003 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 45
  • e Hét: 378
  • e Hónap: 14570
  • e Év: 147487
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.