ovarzolee.blog.xfree.hu
     1/3 oldal   Bejegyzések száma: 28
Harmadik nap
  2015-03-31 09:01:48, kedd

Március 20. péntek. Mint egy vert sereg úgy néztünk ki, ezért óvatosabbak voltunk a gyaloglással. Taxit fogtunk és felmentünk San Francisco legkacskaringósabb utcájába. Természetesen le is mentünk autóval. Majd a Telegraph Hill re mentünk itt egy torony van, ahonnan fantasztikus rálátás nyílik a városra. Innen a bevásárló utcára buszoztunk, majd a kínai negyedbe látogattunk el, elképesztő forgatag van, itt ebédeltünk. Majd vissza mentünk a csomagokért a szállodába. Innen busz majd metró párossal mentünk ki a repülőtérre.
A Virgin American járatával repültünk Las Vegasba. Teljesen más hangulata van egy Amerikán belüli repülésnek. A kapitány kiállt az utasok elé, bemutatkozott, majd jó utat kívánt. Vegasba hamar megkaptuk a csomagjainkat. Majd mentünk az autót felvenni. Itt kicsit várni kellett. Végül egy Hyundai-t kaptunk. A szállásra hajtva végig mentünk Las Vegas főutcáján, ahol elképesztő pörgés és élet zajlik. Akkora szállodák vannak, hogy itt hazánkban ilyet még nem is láttam. A velencei Szt. Márk tér egy az egyben le van másolva. A szállás elfoglalása után, egy indiai étteremben ettünk vacsorát.

Második nap
  2015-03-30 16:18:00, hétfő

Március 19-én ottani idő szerint korán ébredtünk. Ki interneteztünk magunkat, majd felkerekedtünk. Reggelit kerestünk. A szomszédos utcában találtunk egy idős koreai nénit, aki kedves reggelit készített. Majd felkerekedtünk, az utcában dühöngött a reggeli csúcsforgalom, mi a Golden Gate hídhoz mentünk elsőként. Minden más zárva volt, a híd az várt minket. Impozáns látványt nyújt ez a mérnöki csoda. Majdnem 3 km hosszú. A reggeli fényekben megfotóztam, megnéztük a turista boltot, majd taxiba szálltunk és átmentünk a túl partra is. Végül busszal jöttünk vissza a belvárosba. Ezután a kikötőben sétáltunk végig. Itt ebédeltünk, majd tovább indultunk a kábel kocsin, ami elég ritkán járt. San Francisco belvárosa dimbes-dombos. Szerencsére a bérletnek köszönhetően ott szálltunk le és fel, ahol akartunk. Megnéztük a toronyházakat, majd az Alamo térre mentünk, ahol további látnivaló várt ránk. Majdnem 5 óra volt mire a szállásra értünk. Én visszamentem a hídhoz, jó 40 perc alatt értem át gyalog. Vissza taxival jöttem, miután jó pár képet készítettem a városról és a hídról. A nap végén szendvics vacsorát ettünk. A. lába és az enyém sem bírta a strapát. Másnap óvatosan gyalogoltunk.

Első nap
  2015-03-29 19:38:05, vasárnap

Március 18-án reggel 4 órakor keltem fel. Háromnegyedkor már itt volt az autó értem, mentünk az útitárshoz. Onnan tovább Schwechatra. Időben odaértünk, feladtuk a csomagot és mentünk a kapuhoz, volt időnk kávét inni. Majd beléptünk az ellenőrzött területre. A BA jó munkát végez, időben megkezdődött a beszállítás és menetrendszerinti el is indultunk. Telt ház volt a gépen. Londonba bő 20 perccel korábban érkeztünk meg. Majd elindultunk megkeresni a másik gépet, ehhez busszal és metróval kell menni. Közben volt egy biztonsági ellenőrzés ismét. Itt a Schwechaton átment fogkrémemet elvették. Az árak a repülőtereken igen borsosak. Egy fél literes víz 1 500 Ft ba kerül. Kb. 1 óra alatt értünk át az 5 C terminálra. Volt még kb 4.5 óránk az indulásig ami lassan telt el. Végül elkezdték a beszállítást a nagy gépbe. A B747-400 kívülről nagyon nagynak néz ki, de belül nagyon szűk. Főleg, ha az ember 11 órát ül a nyomor negyedben. Bizony jó sokat álltam, jöttem mentem. Kétszer kaptunk enni, felszálláskor meleget, közben lehetett inni, majd leszállás előtt egy szendvicset adtak.
Lassan letelt a repülési idő és megérkeztünk San Franciscoba. A belépés elég sokáig tartott, hosszú sor volt. A bevándorlási hivatal munkatársa pár kérdést tett fel, majd beengedett. Innentől gyorsabban mentek a dolgok, vettünk 3 napos jegyet, majd elindultunk metróval a szálláshoz. Közben átszálltunk buszra. Elsőre igen félelmetesnek tűnt a dolog, mert sok gyanús alak volt, de egyre jobb lett a hangulat. Egy rádióból szólt kellemes pop zene a fél busz azt énekelte. Végül odaértünk a szálláshoz. A regisztráció után mentünk fel a szobába, ahol két hatalmas ágy várt minket megfáradt turistákat. Lefekvés előtt még lefutottunk a sarokra vízért, majd fürdés után mentünk aludni. 27 órával az indulás után és 8 óra időeltolódással ránk is fért.

Itthon
  2015-03-28 21:41:22, szombat

Pár perccel 7 óra után hazaértünk. Hosszú nap volt.

Phoenix
  2015-03-28 01:08:40, szombat

Itt vagyunk a Sky Harbour repülőtéren 3 óra múlva indul a gépünk haza 10 órás repülés vár ránk Londonig.

Utolso előtti nap
  2015-03-26 17:03:11, csütörtök

Flagstaffban vagyunk 2000 m magasan, ma a 66- os út megmaradt részén megyünk végig. Este pedig a honap esti járatra lefoglaljuk a helyünket.

Grand Canyon
  2015-03-26 03:35:51, csütörtök

Ma a Grand Canyon déli kilátóit néztük meg. Nem lehet szavakat találni a méretére, valóban monumentális. Jóval 2000 méter felett voltunk, kellemes hűvös idő volt. Most Flagstaffben vagyunk. Holnap a 66 os úton fogunk körbe nézni. Péntek este pedig indulunk haza.

Kedd Szerda
  2015-03-25 06:55:48, szerda

Hétfőn reggel elhagytuk Las Vegast. A célunk Page városa volt. Útközben a Zion Nemzeti Parkon keresztül jöttünk, majd ellátogattunk a Bryce Nemzeti Parkba is. Felejthetetlen látványban volt részünk. Késő este értünk a már előre lefoglalt szállásra.
Ma az antilop kanyonban kezdtük a napot. Hihetetlen formák között jártunk. Ebéd után a Colorado folyó híres kanyarulatát néztük meg. Majd a Monument völgybe mentünk, ma is jó 300 km et mentünk.

Death Valley
  2015-03-23 07:16:31, hétfő

Szombaton d.e. A Hoover gátat néztük meg. Délután a Sensation volt a program. Utána a kötelező társas összejövetel. Elég későn értünk haza. Ma a Death Valley ben jártunk nagyon látványos a nemzeti park. Összesen 5 db látnivalót néztünk meg.

A rét
  2015-03-21 15:07:54, szombat

Ez a jelentése a város nevének a sivatag közepén van. Hihetetlen csillogás van itt.

1/3 oldal   Bejegyzések száma: 28
2015.02 2015. Március 2015.04
16171819202122

• e Hónap: 9653
  • e Év: 34965

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,