Belépés
kirscha.blog.xfree.hu
Az ember úgy változtathatja meg életét, hogy megváltoztatja gondolkodását. Kirsch Attila
1954.12.26
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 10 
Film
  2016-10-22 21:54:47, szombat
 
 



Link

Mi fiatalon még így nőttünk fel ahogy ez a film bemutatja!

Tisztelet annak a fiatalnak aki nyomdokainkba lép, és hagyományainkat megőrzi , és a tisztesség, becsület övezi további életvitelét.

Sajnálatos dolog, hogy már megjelent, az a fiatal, sokunk életében, aki talán a kábítószer szülötte.
Sajnos nem tudok másra gondolni. Ép eszű ember nem tesz fel ilyet az internetre!

Egy mai fiatal gondolatai!

Szabó Imre Kiemelt hozzászóló Kiskunfélegyháza

Győző jól látja. Nem a nyuggereket kéne tejben-vajban füröszteni, hanem a DOLGOZÓ fiatalokat!!!! Én az összes 75 év feletti egyént automatikusan és kötelezően küldeném a gázkamrába. Indoklás: Már semmi hasznot nem termel a társadalom számára, csak és kizárólag terhet terhet jelent minden tekintetben. Megtiltanám azt is hogy egészségügyileg ellássák. Mi értelme van? jobb már úgysem lesz, minden vizsgálat, műtét, egyéb beavatkozás horror összegekbe kerül, amit a fiatalok pénzelnek, holott a fiatalok gyakorlatilag nem járnak orvoshoz. Csak azt nem tudom, akkor a fiataloktól milyen alapon vonják a TB-t??? Vegyünk pl egy olyan műtétet ami 1.000.000 ft-ba kerül. oké megműtik a nyuggert. de mi van ha 1 hónap múlva megpusztul? Ebben az esetben "marhára megérte" elszórni azt az egy millát ugye? Abból a pénzből lehet hogy kaphatna egy fiatal pl egy mű végtagot, és utána a társadalom teljes értékű DOLGOZÓ (hasznot termelő) tagja lehetne. de neeem, inkább a 80-90 éves roggyantakra szórjuk a pénzt. ez bármennyire is fáj vagy nem tetszik, azt mindenki elismerheti hogy semmi értelme ezekre pénzt költeni. 75 éves kor -----> gázkamra. pont.


 
 
0 komment , kategória:  Filmek  
Komolyzene
  2016-10-22 21:16:32, szombat
 
 



Link

Csajkovszkij első balettjét - A hattyúk tavát - a 19. századi klasszikus orosz balettek legkiválóbb alkotásaként tartják számon. A hattyúk tava szövegkönyvét a moszkvai Nagyszínház egykori műsorfelügyelője, későbbi igazgatója, Vladimir Begicsev és egyik fiatal táncosa, Vaszilij Gelcer a Théophile Gautier-féle romantikus balettszövegek mintájára dolgozta ki, egy régi orosz népmese alapján. A zeneszerző mindhárom balettjéhez (A hattyúk tava, Csipkerózsika és A diótörő) mesetémát választott, mert úgy vélte, hogy a mese valóságos érzelmek és szenvedélyek zenei kifejezésére való alkalom. A régi orosz népmese keretében megszólaltathatta az emberi tisztaságba, jóakaratba és bátorságba vetett hitét, és a bagoly-szárnyú szörnyeteg rabságában vergődő hattyúleányok sorsában korának - II. Sándor cár nyomasztó uralmának - nagyon is reális alaphangulatát, a mélabút fejezhette ki. Csajkovszkij zenéje azonban nemcsak hangulatkeltő, hanem fontos drámai alakító tényező, már A hattyúk tavában is. Ebben jelentkezik reformjának (a korabeli balettsablonoktól eltérő) lényege.

A mű moszkvai bemutatója nem nyerte el a közönség tetszését, maga a zeneszerző is elégedetlen volt Reisinger koreográfiájával. Tizenhat évvel később Marius Petipa és Lev Ivanov dolgozott ki új koreográfiát, de a zeneszerző még a bemutató előtt meghalt. 1894. február 17-én, a gyászünnepélyen előadták a félkészen koreografált művet. A teljes előadásra 1895. január 27-én került sor a szentpétervári Mariinszkij színházban. A hattyúk tavát a világ minden jelentős színpadán új koreográfiákkal is előadták azóta, de ezt az eredeti Petipa-Lev Ivanov-féle koreográfiát mindenütt tiszteletben tartják.

Az első magyarországi bemutató - 1951-ben - Aszaf Messzerer nevéhez fűződik, aki a moszkvai Nagy színház klasszikus táncosa, majd koreográfusa volt. A következő bemutatót 1977-ben tartották a budapesti Operaházban. Ezt a felújítást Naima Baltacsejeva és Abdurahman Kumisznyikov készítette elő, akik részben visszaállították az eredeti Ivanov-féle koreográfiát. A mai operaházi változat ifj. Harangozó Gyula és Pongor Ildikó közös munkája. Ők szintén a Petipa- és Ivanov-féle eredeti verzióhoz nyúltak vissza, meghagyva a legszebb, legértékesebb táncokat, s csak annyit változtattak, amennyit a mai kor a tánctechnikában - pl. a Varázsló szerepe a korábbi pantomim-szerű mozgás helyett most komoly táncosi teljesítmény - és a látványban (díszlet, jelmez) megkövetel.



 
 
0 komment , kategória:  Komolyzene  
Videó
  2016-10-22 20:47:41, szombat
 
 



Link



 
 
0 komment , kategória:  Videók  
Videó
  2016-10-22 20:21:18, szombat
 
 



Link



 
 
0 komment , kategória:  Videók  
Videó
  2016-10-22 20:12:06, szombat
 
 



Link



 
 
0 komment , kategória:  Videók  
Videó
  2016-10-22 20:02:33, szombat
 
 



Link



 
 
0 komment , kategória:  Videók  
Videó
  2016-10-22 19:58:44, szombat
 
 



Link



 
 
0 komment , kategória:  Videók  
Videó
  2016-10-22 19:50:21, szombat
 
 



Link



 
 
0 komment , kategória:  Videók  
Videó
  2016-10-22 19:30:05, szombat
 
 



Link



 
 
0 komment , kategória:  Videók  
Videó
  2016-10-22 19:22:15, szombat
 
 







Amikor a színész tehetsége és tudása legjavát adja minden este, amikor színpadra lép, az azért van, mert szereti, tiszteli azokat a nézőket, akik eljöttek a színházba, még akkor is, ha azok kevesen vannak. Ezt a néző érzi és megérzi, és viszonozza azt a szeretetet.
Czintos József
 
 
0 komment , kategória:  Videók  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 10 
2016.09 2016. Október 2016.11
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 305 db bejegyzés
e év: 2980 db bejegyzés
Összes: 16396 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1279
  • e Hét: 2751
  • e Hónap: 11934
  • e Év: 64642
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.