Belépés
eposz.blog.xfree.hu
(Merkúr: Csillagjegy: Szűz: Föld) (Nap: Aszcendens: Oroszlán: Tűz) "Isten létezhet Sátán nélkül, Sátán nem létezhet Isten nélkül." Eposz Lauter Szabolcs
1987.09.04
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 3 
ooOoo
  2019-02-28 18:10:04, csütörtök
 
 

Link



Link



















Link







Link



Link



Link



Link



Link

Magyar "SWAT"



Link

discogs.com








Samurai Flow - Egyszerű Kémia
D. Smith - Itt a D ( karc : Dj Deez )
MagyarAntik - Amerika Várhat
Epic Orchestra Rap Instrumental - Prepare For War
Link



Link



Link



Link



Link




T-34S, T-34-85M, T26E5 Patriot, T25 Pilot, 50TP prototyp



Link
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
ooOoo
  2019-02-28 10:15:51, csütörtök
 
  .........





.........

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
x'D
  2019-02-28 07:00:02, csütörtök
 
 



Jobbos is balos is, egy vályúból esznek. So epic!

...... ........... ........






...... .....


...... .....










Link



Link

(A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából)

A Dark Souls egy akció-szerepjáték melyet a FromSoftware fejlesztett majd a Namco Bandai Games adott ki PlayStation 3, Xbox 360 és Microsoft Windowsra. A Dark Souls az a már korábban készített Demon's Souls című játéknak az utódja és ezzel a második kiadott játék lett a Souls szériákban. Amikor még fejlesztés alatt állt a játék akkor Project Dark néven futott. A játék elsősorban japánban lett kiadva 2011 szeptemberében, majd a Namco Bandai egy hónappal később az egész világban elérhetővé tette.

2012 augusztusában megjelent egy "Prepare to Die" című kiadás PC-re amely további tartalmat adott a játékhoz. Ez a kiadás csak két hónappal később októberben jelent meg Playstation 3, és Xbox 360-ra ahol "Artorias of the Abyss" néven lehetett megvásárolni. A Dark Souls egy fikcionális világban játszódik Lordran Királyságában. A játékosok egy elátkozott élőholt (Cursed Undead) szerepét veszik fel aki az élőholtak börtönéből (Undead Asylum) kezdi meg az utazásait hogy kiderítse az élőholtaknak a sorsát.

A játék nagy elismerésben részesült, amikor megjelent és az egyik valaha megjelent legjobb videójátéknak tartják, kritikákkal melyek dicsérik a bonyolult harcrendszerét, világ felépítését, és a mélyen kidolgozott történetét. Minden dicséret mellett viszont más-más vélemény alakult ki az emberekben a játék nehézségét illetően. Sokan örömmel fogadják, hogy van kihívás a játékban, mások úgy gondolják, hogy fölöslegesen tették ilyen nehézzé a játékot és számukra ez rontja a játék élményét. A játék PC verzióját nem halmozták el dicséretekkel, a konzolos verziókkal ellentétben, mivel elsősorban konzolra készült a játék és onnan lett átírva, hogy PC-n is lehessen játszani. Ennek eredménye képpen jelentős mennyiségű technikai hiba bukkant fel a játékban. 2013 áprilisában a FromSoftware kijelentette, hogy 2.37 millió példányt sikerült eladni a játékból. A PC verzió volt a második legnépszerübb játék Windowsra 2012-ben. A játék a későbbiekben két új folytatást is kapott Dark Souls II és Dark Souls III néven, melyek 2014 majd 2016-ban jelentek meg.

Játékmenet

A játék meghatározó mozgatóeleme a világ felfedezése. A játék bátorítja a játékosokat, hogy figyelemmel haladjanak előre, tanuljanak a hibáikból és alternatív részeket fedezzenek fel a világból. A Dark Souls egy nagy és nyílt világban játszódik, melyet egy központi helység köt össze (Firelink Shrine). A játékosok tetszőlegesen vándorolhatnak a nagyvilágban és fedezhetnek fel alternatív utakat az új területekhez. Viszont vannak olyan helységek a világban ahova vannak követelmények a bejutáshoz.

A Dark Souls kegyetlen világában egyféle könnyítő elemként és ellenörzőpontként (checkpoint) működnek a kisebb tábortüzek, amelyek mellett a játékosok megpihenhetnek és visszanyerhetik az elvesztett életerejüket és újratölthetik gyógyital flaskáikat. A tábortűz ugyanúgy funkcionál egyféle fejlődési pontként mivel a játékosok itt elkölthetik a begyűjtött pontjaikat (lelkeket), hogy tovább fejlesszék és erősítsék a karakterüket. De mindennek ára van, és azért cserébe, hogy a játékos visszatöltse életerejét és frissen indulhasson útnak, egy ilyen tábortűz használata minden ellenséget (kivéve fő, és kisebb főellenséget) feléleszt, és ismét le kell küzdeniük őket hogy tovább juthassanak.

A játéknak még egy meghatározó fontos eleme van, amit szemmel kell tartaniuk a játékosoknak, és ez nem más mint az Emberség (Humanity) rendszere. A játékosok ugyan egyféle élőholtként kezdenek (Hollow) de a játék során több féle módja is van annak hogy visszanyerjék emberségüket, de nem kötelezi őket a játék arra, hogy emberek legyenek ahhoz, hogy tovább haladhassanak a történetben. A játékosok minden egyes halásnál minden begyűjtött pontjaikat (lelkeket) elveszítik, és ha korábban már visszanyerték az emberségüket akkor azt elveszítik és visszanyerik az élőholt státuszukat. De a játék az ad még egy kis esélyt az ilyen helyzetekben és miután valaki meghal, a legutóbbi tábortűznél élednek újra és ha sikeresen vissza tudnak térni oda ahol életüket vesztették akkor vissza tudják szerezni az elvesztett lelkeiket. Viszont ha útközben ismét meghalnak, akkor az a halásuk felülírja az előzőt és elvesznek a lelkek amiket otthagyott előzőleg.

Ha van jelen internetkapcsolat akkor a játékosok képesek egymást megidézni és kommunikálni, de csak nagyon limitáltan. A megidézett játékos egyféle fantomként jelenik meg a játékos világában és csak limitáltan tudja befolyásolni az idéző játékos világában az eseményeket (ellenségek legyőzése, főellenségek elleni küzdelem). A játékban semmiféle beszélgetési lehetőség nem elérhető és csak a játékba beépített és használható gesztusokkal tudnak egymásnak utasításokat adni (meghajlás, integetés, mutogatás stb.). Ezek mellett a játékosok, képesek egy tárgy használatával limitáltan írásokat hagyni a földön mely minden játékosnak megjelenik a játékában, még ha a két játékosnak semmi köze sincsen egymáshoz. Ezek az írások tudnak segíteni más játékosok figyelmeztetésében, ha valami csapda felé közelednek, titkos átjárót nem vettek volna észre vagy hasonlók.

A játék során sokszor ütközhetünk nem játékosok által irányított karakterekbe (NPC) melyek hozzá adnak a játék történetéhez a saját vagy más karakterek történetének elmesélésével, küldetéseikkel, egyéb kérésekkel a játékoshoz, vagy akár egyfajta árusként működnek, hogy felszerelést vagy egyéb hasznos tárgyakhoz jussanak hozzá a játékosok. Nem kötelező ezekkel a karakterekkel bármiféle kapcsolatot teremteni (pár kivételével), hogy tovább haladhassunk a történetben. Azzal, hogy ezeknek a karaktereknek segítséget nyújtunk, azzal képesek vagyunk szert tenni ritkább tárgyakra, varázslatokra, vagy akár felajánlják a segítségüket egyes főellenségek ellen, és ugyan úgy megidézhetők lesznek mint más játékosok.

Történet

A játéknak ez a része az, ami igazán elkülöníti egy hagyományos szerepjátéktól mivel a Dark Souls világába úgy lép be egy játékos, hogy nagyjából semmi tudása sincsen a történetről, semmi célja sincsen és nem tudja, hogy mi is lenne a feladata. Mivel a játék az nem meséli el a történetet a játékosoknak és csak azok a játékosok érthetik meg igazán a játék történetét, akik foglalkoznak is vele. A történet az úgy épül fel a játékosokban, hogy meghallgatják a különféle játékban elhelyezett karaktereknek a mondandóit, akik mesélnek magukról és történeteket mondanak a játékosnak, minden tárgynak van egy leírása melynek az elolvasásával többet tudunk meg annak eredetéről, használatáról és fegyverzet esetén annak eredeti használójáról.

Ahogy elkezdenénk vándorlásunkat a nagyvilágban úgy egy kis előtörténetet elmesél a játék: A világot régen szürke köd borította be és a sárkányok uralták. Ebben az időben Qwyn rálel az első tűzre és abban egy Úrnak (Lord) a lelkére. Qwyn és a szövetségesei összefognak és legyőzik a sárkányokat, és így eljött a Tűznek a Korszaka. Idővel viszont a tűz az elkezd kimúlni és Gwyn föláldozza magát és a lelkét, hogy meghosszabbítsa ezt a korszakot. Ahogyan múlik ki a tűz, úgy az élőholtak átka is erősödik, ezzel néhány ember folyamatosan feltámad halála után is.

A karakter melyet irányítunk az az egyike ezeknek a megátkozott élőholtaknak, és az élőholtak börtönében (Undead Asylum) kezdjük meg a kalandunkat. Miután megszökik a börtönből, Lordranba utazik, hogy megszólaltassa az Ébredés Harangjait, melyek felébresztik Kingseeker Frampt-ot aki elmondja a játékosnak, hogy utazzon el Anor Londoba. Anor Londoban Gwynevere, Gwyn-nek a lánya utasítja a játékost, hogy legyen Gwyn utódja és teljesítse a próféciát. Hogy mindezt megtehesse, ahhoz meg kell szerezni a nagy uraknak a lelkeit melyek Gwyn közelebbi társai voltak a tűz korszakának születésekor és vissza kell őket vinnie a tűzhöz.

Ezek után a játékos visszatér az első tűzhöz melyet Gwyn őriz, és legyőzésével két opciója is van a játékosoknak: vagy föláldozzák magukat, ezzel teljesítve a próféciát és meghosszabbítja a tűz és az isteneknek korszakát, vagy elsétálhatnak és hagyhatják kialudni a tüzet, hogy ezzel egy sötét korszakot hozzanak a világra.

Artorias of the Abyss

A múltban egy Manus nevezetű lény ismét tudatra ébred és elkezdi a sötétséget (Abyss) terjeszteni Oolacile földjén. Gwyn négy lovagja közül Artorias-t küldték ki Oolacilére, hogy állítsa meg a sötétség terjedését, de megbukott a küldetésében és megrontotta a sötétség. Mindeközbenn Manus kétségbeesetten keresi a rég elvesztett nyakékjét térben és időben. Amikor a játékos rálel a nyakékre, Manus berántja a múltba ahol Artorias fogadja, aki már nem önmaga. A játékosnak le kell győznie Artoriast és meg kell állítania Manus-t hogy ne terjessze tovább a sötétséget.


...... ........... ........... ........... ........... ........... ........... ........... ...... ...... ........... ........... ........


Eposz megjegyzés:

- Hm...

Kéne sütögetni élőben is, többen, de most éppen arra gondolok, ami nyilvánvaló...

9|11 (LaVey-i sátánizmus: 9 főbűn és 11 törvény)

Persze még sokféle más jelentése is van amit tulajdonítanak neki, mint minden számnak egyaránt, pozitív is akár negatív is, énnálam semleges, de én a fentibb utalt vallásból szoktam kiindulni, általában.

2+9=11

2+11=13

11+22=33

3+3=6

2+2+2=6
1+1=2

6+2=8 (Mert ez sem maradhat ki... Szinte főfogás.)

9+2+2
9+4 =13 (Kedvencem, nem is, vagy az egyik, egyébként a Tűz az.)

Hogy legyen valami "extra bónusz" is, az nem más mint a 0, vagy nem is nulla hanem Kör, O, így. Ezt gondolom senkinek sem kell részletezni, ezt sem, mi minden jelentése lehet, nagyon sokféle szintén.

Már annyi XP-t (TP-t, Tapasztalati Pontot) összegyűjtöttem már, lehet el fogok hízni, de remélem nem ilyen módon fog megnyilvánulni, mert a zsírt is el kell égetni, mint mindent, mert úgy olyan szép látvány...

Hogy egészen "badass" legyek, szerintem nem vagyok az, egyáltalán nem, de az elgondolás lehet, de lehet nem, nézzük meg a játék horoszkópját, mert ugye a megjelenése, az amolyan "megszületése" is egyben, lehet ez az elgondolás sokaknak abszurd, de énnálam ez egyáltalán nem az, sőt, már-már természetes...

2011-es év az nem más mint a Macskusz! Szóval Macska, a kínai zodiákusban mint szimbólum. Egyébként Szűz vagy Nyúl a keresztényben, az európaiban, az általunk jobban megszokott ábrázolásban akár. Amerikaiba, avagy az indián zodiákusban Medve. Tetszik...

Ez az aszcendens. Ha nem tudjuk pontosan az órát és a percet, akkor így érdemes szemlélni az aszcendenst, mindenféle kalkulátor igénybevétele nélkül. Én úgy szoktam, megfelelő kulcsszavak ismerete és fantázia birtokában, hogy:

Bepötyögöm Google nevezetű keresőbe az évszámot, és mellé gépelem azt hogy "kínai horoszkóp", aztán az a gomb következik aminek az a neve hogy: "Enter". Oké... Kidobta, de nem a kukába...

Ugye a kínai szimbólumokat, át lehet "váltani" keresztény verzióra...

Ugyan sok keresztény "szekta", szebb és őszintébb szóval nem tudom illetni őket, de még a római verzió is az, ez alól még a LaVey-i féle sem kivétel, csak amiatt említem meg, hogy legyenek egálban egymással. Szóval a keresztény szekták többsége, ők tiltják a tanítványaiknak a horoszkóp megismerését is! De még az olvasását is. Nem véletlenül, hülye keresztény a "jó keresztény". Nem így van? Bizonyos érdekkörök szemében, akár távoli "tesók" szemében pontosan így van. Ők így vélik, hogy az úgy a "jó". Nem úgy a "hülyéknek", ő nekik lehet "rossz", de ha nem tudnak róla lehet "jó" nekik, nem érdemes biztosra állítani, egyik oldalt sem. Lehet ha túl sok mindent megtud némelyik szegény széplélek, akiknek olyan a lelkiviláguk is amilyen, nem tudja jól feldolgozni, némely tapasztalatot akár, lehet depressziós lesz, vagy akár öngyilkos, de ezek szélsőségek, de nincsenek kizárva ezek az opciók sem, én nem zárom ki ezeket sem...

Nah...

09.22. szintén Macskusz, avagy a Szűz, de mivelhogy a határon van... 23-ig az, utána kezdődik a Mérleg... kínaiba az hogy, hogy nem, pont a Sárkány...

Egészen "véletlenül", márpedig véletlenek nem léteznek, énnálam biztos hogy nem. A játékban egyébként kell Sárkányokat is ölnie, persze csak annak aki belekezd és megvan hozzá a képessége, de sokszor ők ölik meg a játékosokat, mivelhogy a játékban nem lehet nehézséget állítani, alapból hardcore...

Tulajdonképpen aki profibb, ő ezt a dátumot, ha a hónapot és napot vizsgáljuk, ő Szűz|Mérleg-ként fogja értelmezni a csillagjegyet, hiszen pont a határon van.

Én ezt a "játékot" régebben végigjátszottam, erősen személyiségfejlesztő vagy ledegradáló, vagy szellemi fogyatékos lesz tőle az illető, akár bedilizik, vagy megvilágosodik tőle. Nem nagyon van középút ebben szerintem, mármint magában a folyamatban. Nem idegbetegeknek találták ki ezt a "játékot", ha egyáltalán érdemes-e "játéknak" nevezni, inkább programnak, virtuális "Matrix"-nak, "virtuális dimenziónak"...

Azt nem állítanám hogy mindenkinek ajánlanám, mert nem, mazochistáknak és fakíroknak mindenféleképpen. Szűzeknek és Oroszlánoknak is, ebben biztos vagyok, ne hozzanak szégyent egymásra. Szerintem Skorpióknak és Mérlegeknek is, bár nem mindegy kiknél milyen az "ötvözet". Ha már ez a 4 összetart, probléma nem lehet. Aztán Nyilasoknak, ők egyébként is a "Keresztes Vizézek". Egy próbát tán megérhet mindenkinek. Ha esetleg mégis elakadna valaki benne, "csalás" gyanánt tudom javasolni bizonyos játékosok végigjátszásait vagy trükkjeit, youtube-on (is) lehet nézni őket videók formáiban vagy akár élő adásban. Mert ebben a játékban ha nincs valakinek kellő esze, sokszor többet ésszel mint erővel, kis túlzással, de tényleg így van, nagyon-nagyon sokszor el fog halálozni az általa irányított virtuális test, avagy karakter. Piszok nehéz irányítása van, mert én klaviatúra és egér használatával tanultam meg régebben vért izzadva szó szerint irányítani, de azt jól begyakoroltam, át is configoltam hogy kicsit kényelmesebb legyen az irányítás, a standard bomb beállításokat át állítottam másra, például én a Q betűt használtam vetődésekhez és bukfencezésekhez, mert én a klasszikus WASD gombokhoz vagyok szokva, előre-hátra, balra-jobbra...

Énnálam controller használatával lett volna nehezebb irányítani, soha nem fogtam még a kezemben olyat, és nem is fogok, nem áll szándékomban.





Dark Souls (2011.09.22.)

........









Realtime Fireplace - Relaxing Fire Burning
Real Wood Burning Fireplace With Crackling Fire Sounds
Birchwood Crackling Fireplace
Fire In Fireplace
Link



 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 3 
2019.01 2019. Február 2019.03
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 236 db bejegyzés
e év: 868 db bejegyzés
Összes: 868 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 303
  • e Hét: 1223
  • e Hónap: 1836
  • e Év: 12770
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.