ovarzolee.blog.xfree.hu
     1/4 oldal   Bejegyzések száma: 32
Kiadás
  2022-08-31 19:54:46, szerda

Reggel Féltoronyba mentünk vásárolni, nekem az osztrák termékek egyrésze jobban bejön, mind árban, mind minőségben. A 400 Ft feletti árfolyamon nézve szép kiadást sikerült végrehajtani. Vettem zacskós levest, ugyanaz a márka és féláron van. Ez elgondolkodtató!
Holnap egy kis szerelés lesz itthon. Az egyik sarokszelep és a wc tartálya lesz cserélve.

Vérvétel
  2022-08-30 18:14:11, kedd

Reggel jött a körzeti nővér vett vért anyutól. Ezt én vittem be a laborba. Gyorsan ment, sokkal gyorsabban mintha ott vennék le. Valami működik is az egészségügyben. Az egész azért kell, mert a diabetológiai javaslat lejárt.
Úgy néz ki, hogy átestünk a ló túl oldalára, eddig az volt a gond, hogy nem jött ki aminek ki kellett vona jönnie. Most túl korán jön ki, ami bosszantó, de legalább megvan!
Ma palacsintát sütöttem, holnapra kész a lecsó. Csütörtökön töltött szűzpecsenye lesz az ebéd, a többit még kitalálom.

Kereszt
  2022-08-29 15:03:11, hétfő

A tegnapi kis kirándulásnak van utóélete: Bizony érzek izomlázat a lábaimban. Egy két nap és elmúlik!
A temetőben tönkrement a kereszt. Én balga azt gondoltam, hogy a temetkezési cégnél veszek egyet kiviszem és az ügy ezzel megvan oldva. Á nem, 2022-ben a temetkezési vállalat nem árul semmit külön, csak temet és a pénzt szedi be, mert nincs pénztárgép és az adóhivatal megharakszik!
Így élünk 2022-ben Magyarországon Viktor király uralkodásának 12. évében. Ez fáj! Nagyon fáj!

Tortúra
  2022-08-28 18:55:12, vasárnap

Végre eljött a kirándulás napja! Már nagyon vágytam arra, hogy kimozduljak. Szép programokat állítottam össze, de végül csak az első és az utolsó részét hajtottam végre.
Mire megvettem a napijegyet és felszálltam a villamosra, bizony már elmúlt 10 óra is, a fogasról 1/2 11 kor szálltam le.
A túra útvonala változott, mert magánterület lett egy része. Érdekes, így a Gyermekvasút végállomását meg kell kerülni. Nem volt meleg az idő, ennek ellenére folyt rólam víz. Hamar beértem az erdőbe. Az elhívatottabb túrázók bizony a kört fordítva tették meg, azaz emelkedésben. Én szeretem magamat! Jó talajon haladtam lefelé, néhol kibukkant a mészkő. A túra szandál jó szolgálatot tett. Az út az első része az Úti Madonna képolna alatt ér véget. Innentől, kemény emelkedőn kellett menni, kb. 300m-t, majd a Nőszirom utcán elértem az Ördögorom Parkot. A kilátás pazar, de innen a túra komolyra fordult! Egyre több helyen voltak nagyobb mészkő lépcsők, fagyökerek és kisebb nagyobb szakadéknak is beillő mélyedések, amin keresztül kellett jönni. A legrosszabb a vége volt, ott bizony jó, 50-60 métert kellett ereszkedni, kapaszkodási lehetőség nélkül szandálban.
Tanulság, hogy nyáron nem vágunk neki ilyen kirándulásnak, és bakancsot kell vinni, fogja a bokát, van tartása. Szerencsésen elértem a civilizációt, buszra szálltam de a Sas-hegyet és a Várkertbazárt elhalasztottam. Ebédeltem, majd felkerestem Laci barátomat, akit jó két éve nem láttam és most már a betegségből kifeléjön. Jót bezsélgettünk, illetve pihentem. Egy jó zsufolt vonattal jöttem haza.
Mindent összevetve, szép nap volt. Kell ilyen is, de alaposan elő kell készülni, mert az ilyen koca természetjárót meglepetés érheti, ami egész kellemetlen is lehetett volna, szerencsére, minden jól végződött!

Fogy a lista
  2022-08-27 16:10:22, szombat

Még a szabadság kezdetén írtam egy listát az elvégzendő dolgokról. Ma ismét kihúzhattam egyet, ez pedig az ablak és függöny mosás volt. Még 5 db teendőm van, ami a listán szerepel. A jövő héten ezeket rövidre akarom zárni. Holnap kirándulás!

Terveztem
  2022-08-26 15:51:48, péntek

Tegnap éjszaka volt időm megtervezni a jövő hetemet. Egy bécsi kirándulást szeretnék kivitelezni. Még van 11 nap szabadságom amit itthon töltök és csak a születésnapomon kezdek majd. Ha minden úgy alakul, ahogyan én tervezem, akkor egy tartalmas szaabdságot mondhatok magaménak. Anyu szerencsére jól van, eszik, iszik, nézegeti a tv-t.

Alea iacta est
  2022-08-25 16:55:22, csütörtök

A kocka el van vetve. Megvettem a helyjegyet a vonatra, megérdeklődtem a Sas-hegyet is, így vasárnap reggel neki vágok a túrának. Szép idő lesz! Jól fog esni egy kirándulás!

Álomszuszék
  2022-08-25 13:34:34, csütörtök

Tegnap elfelejtettem órát állítani, így 13 óra után ébredtem fel, szerencsére öcsém itthon volt és intézte anyunak az ebédet! Ennek ellenére - 6 óra alvás - fáradt voltam, így már 9 után neki álltam az esti rutinnak és bizony fél 10 kor már lámpaoltás volt. Jót aludtam egészen 9-ig. Így pihenten vágok neki a mai éjjelnek. Remélem, hogy ebben a hónapban már a vasút kibírja nélkülem is!

Változások
  2022-08-24 15:06:10, szerda

Ha egyszer egy üzlet beindul. Holnap nem oktatásra megyek, hanem éjszakára, alakul a jó fizetés ebben a hónapban is. Bő 1 hét pihenés után megeröltetés nélkül ment le az éjszaka.
A szélhámos kollegina még mindig szivatja a csapatot, nagy kérdés, hogy meddig hagyják neki?!

Túra terv
  2022-08-23 16:37:35, kedd

Gondoltam egy merészet és elloptam egy túra ötletet. Ha jó idő lesz, akkor hétvégén valamelyik nap felvonatozok Pestre. Onnan felmegyek a Széchenyi-hegyre majd lesétálok a Sas-hegyre. A net szerint ez 9.7 km. Lehet csalni 1-2 km-et busszal, villamossal is, ha nem megy a túra, de bízok magamban és csak bírok ennyit. 3 órát ír erre a rövid túrára. Délután a Várkert Bazárt néztem ki célnak. Mióta rendbe tették én nem jártam ott. Kell egy kis kikapcsolódás, levegőváltozás!

1/4 oldal   Bejegyzések száma: 32
2022.07 2022. Augusztus 2022.09
15161718192021

• e Hónap: 10772
  • e Év: 36084

Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,