|
2017-11-30 22:40:05, csütörtök
|
|
|
K ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG- avagy a reklámok hatásai a kisiskolásokra Készítette: Tóth Ivett Anna."- Előadás másolata:
2 MIÉRT KELLENEK A REKLÁMOK ? ,,Hogy fejlessze az agyunkat!" (10 éves, lány)
A RÁBESZÉLŐGÉP-1800-as évek, első hirdetők Négy szakasz: Az üzenet ragadja meg a befogadó figyelmét Az érveket a közönség értse meg A befogadó sajátítsa el az érveket Mindig a tanultaknak megfelelően cselekszünk
4 A MODERN PROPAGANDA FOGÁSAI Új, gyors, könnyű, javított, most, azonnal, meglepő, bemutatjuk Szemmagasságban elhelyezett cikkek Lekerekített formák, sex appeal - nagyobb hatásfok, mint a rajzfilm figurák szerepeltetése Pénztár közelében lévő áruk Akciók és ,,csomag-ár"
7 A 6-10 ÉVES KORÚ GYERMEKEK ÉLETKORI SAJÁTOSSÁGAI Érzékelés és észlelés Figyelem fejlettsége Az emlékezet fejlődése Képzelőerő Gondolkodásmód A kötelesség Szükséglet-motiváció Érzelmek
8 G YERMEKEK ÉS A REKLÁM Fantáziahiány - a klasszikus oktatás egyre nehezebbnek tűnik Médiatudor ,,Ne higgy el mindent, amit a tévében látsz!" A média által ábrázolt és a valós világ viszonya
9 K UTATÁS - H IPOTÉZISEK Vizsgálati személyek - Vénkerti Általános Iskola 38 lány és 24 fiú neme8 éves9 éves10 éves11 évesösszesen leány13148338 fiú976224 ősszesen:222114562
10 K UTATÁS - HIPOTÉZISEK A gyermekek kevés olyan dolgot ismernek fel, amelyet nem látnak a televízióban.
11 K UTATÁS - H IPOTÉZISEK Sikersorozat, vagy film szereplőivel könnyebb az eladás 50 gyermek rendelkezik valamilyen cikkük, amely filmmel, vagy mesével kapcsolatos 12-en vannak, akik nem rendelkeznek ilyen tárgyakkal.
12 K UTATÁS - HIPOTÉZIS A szegényebbek fogékonyak a reklámokra Státusz-szimbólumokká válnak a tárgyak Tanulók zöme: nagyvárosi, lakótelepi lakásban, átlagos életszínvonalon él. Vannak, akik átlag alatti színvonalon élnek.
13 R EKLÁMOK VALÓSÁGTARTALMA
14 M IÉRT KELLENEK A REKLÁMOK ? ,,Hogy a szereplők felkészüljenek a következő jelenetre." ,,Hogy a szünetben ne unatkozzunk." Hogy fejlessze az agyat." ,,Azért, mert ha nincs reklám, akkor az egész műsor unalmas lenne." ,,Hogy ne egyszerre nézzük meg a filmet."
15 Köszönöm a figyelmet! |
|
|
0 komment
, kategória: Szép írások |
|
Címkék: kiszámíthatatlan, valóságtartalma, szemmagasságban, életszínvonalon, szerepeltetése, felkészüljenek, kisiskolásokra, gondolkodásmód, ontrollálatlan, fantáziahiány, kialakulatlan, szimbólumokká, televízióban, rendelkeznek, sajátosságai, szereplőivel, sikersorozat, lekerekített, szegényebbek, hiszékenység, rábeszélőgép, évesösszesen, kapcsolatos, unatkozzunk, nehezebbnek, tanultaknak, fejlettsége, cselekszünk, megfelelően, színvonalon, rendelkezik, hipotézisek, elhelyezett, készítette, tárgyakkal, szükséglet, reklámok hatásai, kisiskolásokra Készítette, üzenet ragadja, befogadó figyelmét, közönség értse, befogadó sajátítsa, tanultaknak megfelelően, rajzfilm figurák, 6-10 ÉVES, emlékezet fejlődése, klasszikus oktatás, tévében látsz, média által, valós világ, gyermekek kevés, szegényebbek fogékonyak, ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG-, Tóth Ivett Anna, MIÉRT KELLENEK REKLÁMOK, MODERN PROPAGANDA FOGÁSAI Új, ÉVES KORÚ GYERMEKEK ÉLETKORI SAJÁTOSSÁGAI Érzékelés, Képzelőerő Gondolkodásmód, Szükséglet-motiváció Érzelmek, YERMEKEK ÉS REKLÁM Fantáziahiány, IPOTÉZISEK Vizsgálati, Vénkerti Általános Iskola, HIPOTÉZISEK, IPOTÉZISEK Sikersorozat, HIPOTÉZIS, EKLÁMOK VALÓSÁGTARTALMA, IÉRT KELLENEK REKLÁMOK,
|
|
|
|
reklámok hatásai, kisiskolásokra Készítette, üzenet ragadja, befogadó figyelmét, közönség értse, befogadó sajátítsa, tanultaknak megfelelően, rajzfilm figurák, 6-10 ÉVES, emlékezet fejlődése, klasszikus oktatás, tévében látsz, média által, valós világ, gyermekek kevés, szegényebbek fogékonyak, tárgyak Tanulók, szereplők felkészüljenek, következő jelenetre, egész műsor, kiszámíthatatlan, valóságtartalma, szemmagasságban, életszínvonalon, szerepeltetése, felkészüljenek, kisiskolásokra, gondolkodásmód, ontrollálatlan, fantáziahiány, kialakulatlan, szimbólumokká, televízióban, rendelkeznek, sajátosságai, szereplőivel, sikersorozat, lekerekített, szegényebbek, hiszékenység, rábeszélőgép, évesösszesen, kapcsolatos, unatkozzunk, nehezebbnek, tanultaknak, fejlettsége, cselekszünk, megfelelően, színvonalon, rendelkezik, hipotézisek, elhelyezett, készítette, tárgyakkal, szükséglet, reklámokra, kötelesség, érzésvilág, képzelőerő, nagyvárosi, médiatudor, propaganda, vizsgálati, klasszikus, valamilyen, fogékonyak, bemutatjuk, ipotézisek, lakótelepi, hipotézis, emlékezet, közelében, érzékelés, gyermekek, következő, szünetben, jelenetre, fejlessze, fejlődése, általános, személyek, motiváció, sajátítsa, figyelmet, szereplők, figyelmét, egyszerre, vénkerti, ismernek, rajzfilm, életkori, figyelem, érzelmek, észlelés, yermekek, ábrázolt, könnyebb, , ,
|
|
|
|
2024. április
| | Hét | Ked | Sze | Csü | Pén | Szo | Vas | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
29 | 30 | |
| |
|
|
ma: |
0 db bejegyzés |
e hónap: |
0 db bejegyzés |
e év: |
0 db bejegyzés |
Összes: |
16396 db bejegyzés |
|
|
|
|
- Ma: 470
- e Hét: 1942
- e Hónap: 11125
- e Év: 63833
|
|
|