Regisztráció  Belépés
monikazoli.blog.xfree.hu
Nincs mottó monikazoli

Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/115 oldal   Bejegyzések száma: 1141 
Pink Floyd
  2009-05-31 21:46:55, vasárnap
 
  Pink Floyd
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából.

Pink Floyd

Eredet: Cambridge

Ország: Egyesült Királyság

Aktív évek: 1964- (határozatlan ideig nem működik)
Műfaj(ok):
Progresszív rock
Pszichedelikus rock
Art rock
Space rock
Hard rock

Kiadó(k): Capitol Records
Columbia Records

Tagok: David Gilmour
Nick Mason
Richard Wright † (elhunyt)

Korábbi tagok: Syd Barrett † (elhunyt)
Roger Waters
Bob Klose

Honlap: www.pinkfloyd.co.uk


A Pink Floyd 1964-ben, Cambridge-ben alakult angol rock-együttes. Leginkább progresszív szerzeményeikről, effekt-kísérleteikről, művészi kidolgozású albumaikról, gondolatgazdag szövegeikről és lenyűgöző koncertjeikről váltak ismertté. A Pink Floyd az egyik legsikeresebb zenekar a rocktörténelemben, több mint 300 millió albumot adtak el világszerte, ebből 74,5 milliót csak az USA-ban.
Eleinte, az 1960-as évek végén, mérsékelt sikert értek el mint ,,tudattágító" együttes, a néhai Syd Barrett vezetésével. Barrett elviselhetetlen magatartása miatt távozni kényszerült a zenekarból, helyét David Gilmour vette át. A zenekar számos koncept albumot vett fel, melyek igazi ékköve az 1973-ban megjelent The Dark Side of the Moon, az egyik legsikeresebb (legnagyobb példányszámban elkelt), s legnépszerűbb album a rocktörténelemben. 1985-ben Roger Waters megszűntnek nyilvánította a zenekart, bár a többi zenész tovább használta a nevet, új albumokat vett fel és turnéra is indultak. Végül megegyeztek: Waters engedélyezte a név használatát és legtöbb dalukat elő is adhatják.
o
Waters utoljára 2005. július 2-án, a Live 8 londoni koncertjén lépett színpadra korábbi zenésztársaival; ekkor gyűlt össze a Pink Floyd legnagyobb közönsége. 2006. február 3-án Gilmour a La Repubblica című olasz napilapnak adott nyilatkozatában azt állította, hogy a zenekar nem indul turnéra és új albumot sem jelentet meg, bár a tagok folytatják szólókarrierjüket és valószínű, hogy egymás albumain is játszanak majd. A Live 8-hez hasonló fellépés lehetőségét sem Gilmour, sem Nick Mason nem cáfolta.
A zenekar története
A Syd Barrett által vezetett évek: 1964-1968
A Pink Floyd egy 1964-ben alakult zenekarból formálódott ki, mely gyakran változtatta a nevét: Sigma 6, The Meggadeaths, The Screaming Abdabs és The Abdabs. A zenekar megszűnte után néhány tag - Bob Klose gitáros, Roger Waters basszusgitáros, Nick Mason dobos és a későbbi billentyűs Rick Wright, aki ekkoriban fúvósokon játszott - új zenekart alapított Tea Set néven. Röviddel megalakulásuk után csatlakozott hozzájuk Syd Barrett, aki a zenekar énekes-gitárosa lett. Amikor egy rendezvényen egy másik zenekar is fel akart lépni ezen a néven, Barrett The Pink Floyd Soundnak nevezte el a zenekart (két blues-zenész, Pink Anderson és Floyd Council után). Egy ideig mindkét nevet használták, de végül az új győzött. A Soundot elég hamar elhagyták, de a The még 1969-ig, a More című film zenéjének megjelenéséig használatban maradt. A korai időkben olyan R&B dalokat játszottak, mint a Louie, Louie, de hírnevet pszichedelikus interpretációikkal, hosszú improvizációikkal és űrbéli szólóikkal szereztek.
A jazzkedvelő Klose elhagyta a zenekart, hogy fényképész legyen, röviddel azelőtt, hogy felvételeket készítettek volna. Ekkor egyébként már stabil felállása volt a zenekarnak: Barrett gitározott és énekelt, Waters basszusgitározott, Mason dobolt, Wright pedig billentyűs hangszereken játszott. Barrett saját dalokat kezdett írni, melyekre az amerikai és a brit pszichedelikus rock hatott; ezeket saját, furcsa humorával elegyítette. A Pink Floyd hamar népszerűvé vált az underground köreiben, és olyan helyeken léphettek fel, mint az UFO klub, a Marquee Club és a Roundhouse. Ahogy népszerűségük nőtt, 1966 októberében megalapították a Blackhill Enterprisest. Ez egy hattagú üzleti társulás volt menedzsereikkel, Peter Jennerrel és Andrew Kinggel, melyet két kislemezük, az Arnold Layne ( részlet) (1967. március) és a See Emily Play ( részlet) (1967. június) kiadására hoztak létre. A kislemezek nagy-britanniai listáján az Arnold Layne a 20., a See Emily Play a 6. helyezést érte el. Az utóbbival a zenekar lehetőséget kapott első TV-s szereplésére a Top of the Pops-ban, 1967 júliusában.
1967 augusztusában megjelent első nagylemezük, a The Piper at the Gates of Dawn, melyet a brit pszichedelia egyik gyöngyszemének tartanak. (Eredeileg Projection lett volna a címe). Az album dalai - melyeket túlnyomórészt Barrett írt - költői szövegeket és eklektikus zenét ötvöznek, az avantgárd, szabad formájú Interstellar Overdrive-tól ( részlet) az egyedi hangzású dalokig, mint amilyen a The Scarecrow ( részlet), amit a Fenlands (Cambridge északi részének vidékies területe) inspirált. A dalszövegek gyakran szürreálisak és gyakran a folklór hagyományaiból építkeznek, mint például a The Gnome ( részlet). A felvételek alatt egészen új technológiákat alkalmaztak és kihasználták a sztereó hangkép szinte minden lehetőségét.
Az album Nagy-Britanniában vitathatatlanul sikeres volt (a 6. helyig jutott), Amerikában viszont nem talált számottevő érdeklődésre (131. hely). Ezalatt a zenekar Jimi Hendrixszel turnézott, ezzel is növelve népszerűségét.
Syd Barrett hanyatlása
Ahogy a zenekar egyre sikeresebb lett, a turné okozta stressz és a mérhetetlen LSD-fogyasztás megtette hatását Barretten. Sokak szerint azonban a skizofréniának is szerepe lehetett benne, melynek elhatalmasodását az LSD csak segítette. [3] 1968 januárjában csatlakozott a zenekarhoz David Gilmour gitáros, hogy helyettesítse Barrettet, akinek pár hónapja eléggé leromlott a mentális állapota. Ahogy Barrett viselkedése egyre kiszámíthatatlanabbá, és LSD fogyasztása majdhogynem állandóvá vált, személyisége egyre instabilabb lett. Gyakran csak maga elé bámult, míg a többiek játszottak, vagy pedig órákon át egyetlen hangot játszott folyamatosan, néha pedig egészen elhangolta gitárját. A zenekar egyre rosszabb műsorokat adott, amíg Barrettet ki nem tették. Azt akarták, hogy továbbra is ő írja a dalokat, de ne lépjen fel velük. Barrett viszont képtelen volt új dalokat írni; egyik új szerzeményét, a Have You Got It-et mindig máshogy játszotta el. A zenekar végül feladta a próbálkozást. 1968 áprilisában Barrett hivatalosan is kivált. Jenner és King vele maradt, ezzel a Blackhill Enterprises feloszlott. A zenekar új menedzsere Steve O'Rourke lett, egészen 2003-ban bekövetkezett haláláig.
Barrettnek 1970-ben két szólóalbuma jelent meg, melyek felvételében a Pink Floyd tagjai is segítettek. Ezután abbahagyta a zenélést, visszament Cambridgebe, ahol édesanyja házában élt. 2006. július 7-én cukorbetegségével kapcsolatos komplikációk miatt hunyt el. [4]
Talpraállás: 1968-1970
Ez az időszak a zenei kísérletezésé volt. Gilmour, Waters és Wright műveinek megvolt a szerzőkre jellemző hangulata, hangzása, így ezek nem annyira egyöntetűek, mint a Barrett idején írt dalok, vagy a későbbi, együtt szerzett darabok. Waters leginkább visszafogott, dzsesszes dalokat írt, melyekben a basszus dominál, szövegük pedig összetett, szimbolikus. Gilmour gitárközpontú blues-jameket, Wright pedig pszichedelikus hangzású, billentyűs hangszerekre épülő zenét játszott. Watersszel ellentétben ők az egyszerű dalszövegeket és az instrumentális zenét részesítették előnyben. A leginkább kísérletező darabok ebből az időszakból származnak. Kiváló példa erre az A Saucerful of Secrets, ( részlet) melyben mindenféle hang, feedback (visszacsatolás) és szalagos effektek hallhatóak; a Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict ( részlet) nagyrészt felgyorsított beszédből áll, mely rágcsálók és madarak hangját utánozza, csúcspontja pedig egy skót dialektussal elmondott monológ. A Careful with That Axe, Eugene ( részlet) (több címe is volt) egy basszus- és orgonaközpontú jam, melynek legismertebb része Waters ordítása.
Míg az első albumot szinte teljes egészében Barrett írta, addig második albumukon csak egy dalt jegyzett, a Jugband Blues-t ( részlet). 1968 júniusában A Saucerful of Secrets címmel megjelent második nagylemezük. Nagy-Britanniában a 9. helyig jutott; ez az egyetlen Pink Floyd-album, mely nem került fel az amerikai listákra. Furcsamód - főleg Barrett távozása miatt - még mindig erős volt a pszichedelikus hatás, de már a kísérleti zene is teret nyert, mely az Ummagummán vált uralkodóvá. Legfontosabb része a 12 perces címadó dal. Megjelenése idején a kritikusoknak nem tetszett, de ma már sokkal kedvezőbben ítélik meg. A következő albumok már a hosszabb kompozíciókon alapultak, minden albumon egyre összetettebb szövegekkel.
Barbet Schroeder filmrendező felkérte a zenekart, hogy írjon zenét More című filmjéhez, melyet 1969 májusában mutattak be. A filmzenét tartalmazó nagylemez saját nevük alatt jelent meg 1969 júliusában, Music From the Film More címmel. Ehhez és a későbbi filmzenékhez gyakran olyan dalokat vettek fel, melyeket nem akartak ,,saját" albumon kiadni. A More legtöbb dala akusztikus folk-dal. Ezek közül kettő, a Green is the Colour ( részlet) és a Cymbaline ( részlet) a koncertek állandó darabja lett, és a The Man and the Journey című színpadi műsorban is helyet kapott. A Cymbaline volt az első dal, melyben Roger Waters a zeneipar visszásságairól írt. Az album többi része csak kísérőzene (több dal szintén szerepelt a The Man and the Journeyben), néhány rockosabb dallal, mint amilyen a The Nile Song ( részlet).
Következő albumuk, a dupla Ummagumma koncertfelvételek és szabad kísérletezés keveréke. Mind a négyen egy fél oldalt kaptak, hogy csináljanak, amit akarnak (Nick Mason felesége fuvolán játszott). Bár a végén élő felvételek és a négy zenész saját dalai kerültek az albumra, az eredeti terv az volt, hogy egy teljesen avantgárd művet vesznek fel mindenféle ,,talált" hangszer segítségével. A felmerülő felvételi problémák és a pontos szervezés hiánya miatt félbehagyták a munkát. A cím egy cambridge-i szleng, így nevezték a közösülést. A stúdióalbum erősen kísérletező: hallható rajta Waters Grantchester Meadows című folkos dala, a nehézkes, diszharmonikus Sysyphus ( részlet), elkalandozó progresszív rock (The Narrow Way) és hosszú dobszóló (The Grand Vizier's Garden Party). Ezek nagy része a The Man and the Journey című műsorban is szerepelt. A koncertalbumon korábbi pszichedelikus szerzeményeik előadása hallható, melynek hatására a kritikusok sokkal jobbnak tartották az Ummagummát az előző két albumnál. A dupla album a Floyd addigi legnépszerűbb albuma lett, Nagy-Britanniában az 5., Amerikában a 74. helyig jutott.
1970-es nagylemezük, az Atom Heart Mother - melyen először hallható nagyzenekar - az angol avantgárd zeneszerzővel, Ron Geesinnel való együttműködés eredménye. Az album egyik oldalán volt a címadó 23 perces rock-szimfonikus szvit ( részlet). A második oldalon minden dalszerzőtől egy dal hallható (Roger Waterstől a folkos If, Richard Wrighttól a nosztalgikus Summer '68, David Gilmourtól a bluesos Fat Old Sun ( részlet)). Az albumot még egy hosszabb darab, az Alan's Psychedelic Breakfast zárja. Ez egy kollázs, melyben Alan Stiles, a zenekar roadja reggelit készít és megeszi, majd a konyhában feltakarít. A három részt zenés átmenetek kötik össze. A zenét kísérő hangeffektek és beszéd később jelentős szerepet kaptak a Floyd zenéjében. Bár megjelenése idején nagy visszalépésnek és megfoghatatlannak tartották, néhány évre a legsikeresebb művük lett: Nagy-Britanniában az 1., Amerikában az 55. helyet szerezte meg. Ennek ellenére Gilmour szerint csak ,,egy rakás szemét", Waters szerint pedig ,,nagyon jó, főleg arra, hogy kidobják a szemétbe és soha többé senki se hallgassa meg!" Ez egy átmeneti darab, mely kijelölte további zenéjük útját, főleg ami az Echoes című dalt illeti. Az album sikere nyomán a zenekar lehetőséget kapott az első amerikai turnéjára. Mielőtt megjelent volna következő, új dalokat tartalmazó albumuk, kiadták a Relics című válogatást, melyen régi kislemezdalok és csak egy addig kiadatlan dal, Waters Biding My Time-ja ( részlet) szerepelt (szintén a The Man and the Journey része volt, az Ummagumma idején vették fel). Filmzenét is írtak Michelangelo Antonioni Zabriskie Point című 1970-es filmjéhez (de más zenekarok is hallhatóak benne).
Az áttörés kora: 1971-1975
Ebben az időszakban a Pink Floyd végleg szakított a pszichedeliával (és Barrettel), és egy különleges zenekarrá vált, amit nehéz egyetlen skatulyába besorolni. A három dalszerző, Waters, Gilmour és Wright stílusának elegyedése egy különleges, egyedi hangzást eredményezett. Ebben a korszakban készült az a két album, melyet sokan a zenekar legjobbjainak tartanak: a The Dark Side of the Moon és a Wish You Were Here. A zenekar hangzása letisztult, a zenészek teljesen együttműködtek: Waters egyedülálló basszusszólamai és filozofikus szövegei, Gilmour bluesos gitárjátéka és Wright könnyed stílusa egyaránt teret nyert. A korszak vezető énekese Gilmour volt, a zenekar dalaihoz pedig a kórusok és Dick Parry szaxofonos is sokat tett hozzá. A korai, néha atonális, nyers hangzás helyett a zene egyenletesebb, érettebb és megnyugtatóbb lett. A hosszú, epikus kompozíciók csúcspontja az Echoes. A korszak nem csak a komoly együttműködés kezdetét, hanem a végét is jelentette; 1975 után Waters a zene és a szövegek terén egyre diktatórikusabb lett. Wright ekkor énekelt és vett részt a dalszerzésben utoljára (az 1994-es The Division Bellig), Gilmour pedig egyre kevesebb lehetőséget kapott a szerzői közreműködésre, egészen Waters 1985-ös kiválásáig. Az utolsó szálat, ami Barretthez kötötte őket, a Wish You Were Here ,,vágta el". A Shine on You Crazy Diamond búcsúztató és egyben tisztelgés barátjuk előtt.
1971-es Meddle című albumukon a hangzás még összetettebbé vált, a 23 perces Echoes ( részlet) az egész második oldalt elfoglalta. Az Echoes egy átlagos progresszív rockdal hosszú gitár- és billentyűs szólókkal, a középrészben pedig cetek (amit gitárral csináltak) és sirályok hangja hallható; Waters szerint az egész olyan, mint egy ,,hangos vers". Nick Mason szerint a Meddle ,,az első igazi Pink Floyd-album. Ez volt az első olyan téma, amihez visszatérhettünk." A hangzás hasonló volt a korszak többi albumához, és a nagyzenekart is elhagyták, ami előző albumukon meghatározó volt. Az album első dala a One of These Days ( részlet), mely a koncertek szerves részévé vált; Nick Mason mindössze egy sort énekel benne (,,One of these days, I'm going to cut you into little pieces"). A zene egyszer csak gyors vibrálásba megy át, mely egy ponton a Doctor Who című sorozat főcímzenéjét idézi. A Fearless jó példa a következő három album kiérlelt hangzására. Ez és a "Pillow of Winds" a country hatását tükrözi, az utóbbi egyike a Floyd kevés akusztikus szerelmes dalának. Waters posztja mint vezető szövegíró kezdett formát ölteni, dzsesszes San Tropez című dalát szinte készen vitte a stúdióba. A Meddle mind a kritikusok, mind a rajongók tetszését elnyerte, Nagy-Britanniában a 3., az USA-ban viszont csak a 70. lett. Mason szerint ennek az az oka, hogy a Capitol Records nem reklámozta az albumot. Manapság ez a Pink Floyd egyik legnépszerűbb munkája.
1972-es albumuk, az Obscured By Clouds újabb filmzene, mely Barbet Schroeder La Vallée (A völgy) című filmjéhez készült. Ez volt a zenekar első albuma, mely az amerikai Top 50-be került (46. lett). Nagy-Britanniában a 6. helyezést érte el. Mason néhány évvel később szenzációsnak nevezte, de a kritikusok nem így gondolták. Waters először a Free Four ( részlet) (ez volt első daluk, melyet az amerikai rádiók gyakran játszottak) szövegében tesz említést az apjáról, aki a második világháborúban halt meg; a téma későbbi albumaikon még előkerült. A Wots...uh, the Deal és a Childhood's End is érint olyan témákat, melyekkel később is foglalkoztak: előbbi a magányról és a kétségbeesésről szól (ezek a Roger Waters vezette években bontakoztak ki), utóbbit pedig Arthur C. Clarke azonos című regénye ihlette, az élet, a halál és az idő témáját boncolgatja. 15 évig ez volt Gilmour utolsó saját dalszövege. Az album stílusa némileg eltért az előzőétől: a dalok rövidebbek, gyakran egy pasztorál hangulatát idézik, néha pedig folk-rockba, blues-rockba vagy zongorára épülő soft rockba mennek át (ezekre jó példa a Burning Bridges, a The Gold It's in the... ( részlet) és a Stay).


Pink Floyd, 1973
Az 1973-as The Dark Side of the Moon megjelenése valódi fordulópont volt a zenekar történetében. Utolsó kislemezük a Point Me at the Sky volt 1968-ban, de nem is akartak kifejezetten slágerzenét írni. Ennek ellenére a Dark Sideról egy Top 20-as kislemez is megjelent, a Money. Az albummal megszerezték első listavezető helyezésüket az USA-ban, melynek nyomán korábbi munkáik iránt is megnőtt az érdeklődés. A kritikusok által sokra becsült album példátlanul hosszú ideig, 741 hétig (1976 és 1988 között 591 egymást követő héten át) volt a Billboard Top 200-as listáján, mellyel rekordot állítottak fel, a Dark Side pedig minden idők egyik legnépszerűbb albuma lett. A brit listákon 301 hétig szerepelt, de sosem érte el az 1. helyet (2. volt).
A női vokál és a szaxofon szerves részét képezi az album hangzásvilágának, utóbbi a dzsessz hatását tükrözi. A pedálos steel gitárra (Breathe) és női énekhangra (The Great Gig in the Sky) épülő dalokat olyan rockosabb dalok foglalják keretbe, mint a Time ( részlet) és a Money. A minimalista On the Run-ban ( részlet) szinte csak szintetizátorral létrehozott hangok hallhatóak. A zene közben gyakran hallhatóak véletlenszerű hangeffektek és beszédfoszlányok (a stúdióban tartózkodó embereket interjúvolták meg). A dalok szövege és a zene a mindennapi életben ránk nehezedő nyomást próbálja visszaadni. Ez a koncepció (amit Waters Masonék konyhájában vetett fel) igazi katalizátornak bizonyult, és egy listát állítottak össze a témákról. Ezek közül több későbbi albumokon is visszatért: az Us and Them ( részlet) az erőszakról és a háborúk hiábavalóságáról, a Brain Damage pedig az őrületről és a skizofréniáról szól. A precíz és bonyolult hangzás, amit Alan Parsons hangmérnök segítségével hoztak létre, mértékadónak bizonyult a következő években, és a zenekar hangzásvilágát is meghatározta. Nem utolsósorban pedig ennek is szerepe volt az album kereskedelmi sikerében (a vájtfülű vásárlók rendszeresen pótolták elhasznált albumaikat).
Hogy még többet profitáljanak az újonnan jött hírnévből, megjelentették az A Nice Pair című albumot, mely első két albumuk új kiadása. Adrian Maben filmrendező ebben az időben adta ki a Pink Floyd első koncertfilmjét, a Live at Pompeiit. A film a zenekar egy 1971-es koncertjét mutatja be, amit a pompeii amfiteátrumban vettek fel, közönség nélkül (csak a stáb és a zenekar személyzete volt ott). Később a rendezői változat DVD-n is megjelent, melyben interjúk és filmfelvételek láthatóak a The Dark Side of the Moon felvételeiről is.
Az 1975-ben megjelent Wish You Were Here a hiányról szól, mégpedig két nézőpontból: az emberség hiányáról a zeneiparban, de leginkább Syd Barrett hiányáról. A klasszikus címadó dal mellett ezen hallható a monumentális, legnagyobbrészt instrumentális, kilencrészes Shine on You Crazy Diamond ( részlet), ami tisztelgés Syd Barrett előtt, szövege pedig világosan utal Barrett egészségének leromlására és ennek következményeire. A korábbi évek zenei hatásai itt együtt szerepelnek - Wright atmoszférikus játéka, bluesos gitárszólók, szaxofonszólók (Dick Parrytől), dzsessz-fúziós megoldások és a slide gitár fontossága - minden részben más és más, az utolsó rész pedig gyászzene, szintetizált kürtökkel. A másik két dal, a Welcome to the Machine és a Have a Cigar ( részlet) a zeneipar kritikája; utóbbit Roy Harper brit folkénekes énekli. Ez volt az első Pink Floyd-album, mely az Atlanti-óceán mindkét partján 1. helyezést ért el. A kritikusok szerint épp olyan jó, mint a The Dark Side of the Moon.
Egy híres anekdota szerint miközben a "Shine on You Crazy Diamond" keverését hallgatták meg, egy elhízott, teljesen kopasz, szemöldök nélküli ember ment a stúdióba. Nem tudták, ki lehet, míg egyikük hirtelen fel nem ismerte: Syd Barrett volt. Nagyon örültek neki, de Gilmour esküvői partija alatt (ami aznap volt a stúdió büféjénél) eltűnt. Ez volt az utolsó alkalom, hogy találkoztak vele. Gilmour a közelmúltban megerősítette a történetet, de arra nem emlékezett, hogy melyik dalon dolgoztak akkor. A szemöldökborotválás a The Wall filmváltozatában is szerepelt.
A Roger Waters által vezetett évek: 1976-1985
Ebben az időszakban Roger Waters vezető szerepe hihetetlenül megerősödött. Wright hatása elvesztette jelentőségét, a The Wall felvételei idején pedig Waters ki is rúgta a zenekarból. A zene másodlagossá vált, a hangsúly a dalszövegekre helyeződött, melyek két legfontosabb témája Waters apjának halála a második világháborúban, illetve Waters egyre növekvő cinizmusa az olyan politikusokkal szemben, mint Margaret Thatcher és Mary Whitehouse. Bár a zene még mindig megfelelően árnyalt és kidolgozott volt, a billentyűs hangszerek és a szaxofon rovására egyre gitárközpontúbbá vált, pedig azok korábban (a különleges effektekkel együtt) zenéjük szerves részét alkották. A szimfonikus nagyzenekar (nagyobb, mint ami az Atom Heart Motheren hallható) fontos szerepet játszik a The Wallon és a The Final Cuton.
1977 januárjában megjelent Animals című albumuk (Nagy-Britanniában 2., Amerikában 3. lett). Ekkoriban zenéjüket sorozatos kritikák érték a punk rock színteréről, mivel túl mesterkéltnek, avíttasnak tartották azt; hiányolták belőle a korai rock and roll egyszerűségét. Ennek ellenére az Animals zenéje sokkal gitárközpontúbb volt, mint az előző albumoké, köszönhetően a punk mozgalom hatásának és annak, hogy ezt a lemezt már a Pink Floyd saját (részben még befejezetlen) stúdiójában, a Britannia Row Studiosban vették fel. Ez volt az első album, melyen Richard Wright nem kapott szerzőséget. Az Animalsen szintén hosszabb dalok szerepeltek, melyek egy adott témát jártak körül: az alapötletet George Orwell Állatfarmjából vették; a disznó, a kutya és a bárány metaforáján keresztül mutatták be koruk társadalmát. A gitár előtérbe kerülése ellenére a billentyűs hangszerek és a szintetizátorok még mindig fontos szerepet játszanak az album hangzásában, ám a női vokál és a szaxofon teljesen hiányzik belőle. Az eredmény közelebb áll a hard rockhoz, amit egy csendes, akusztikus dal két része foglal keretbe. Sok kritikus unalmasnak és ridegnek tartotta az albumot, bár mások épp ugyanezekért dicsérték. A borítón lévő képhez egy óriási felfújható disznót kötöttek ki a Battersea Power Station (egy erőmű London külvárosában) kéményei közé, amit végül a szél magával ragadott, így a borítón egy montázs látható. A felfújható disznóból a zenekar egyik védjegye és a turnék állandó ,,szereplője" vált.
1979-ben megjelent a Pink Floyd negyedik koncept albuma, második dupla albuma és első ,,rockoperája", a The Wall. Témája a magányosság és a kommunikáció hiánya. Ez Waters azon gondolatából fejlődött ki, hogy egy metaforikus falat akart emelni maga és közönsége közé. Az album sikere nyomán újra a figyelem középpontjába kerültek, és kiadták első és egyetlen listavezető kislemezüket, az Another Brick in the Wall, Part II-t. A albumon szerepelt két koncertkedvenc, a Comfortably Numb és a Run Like Hell; előbbi a rádiók (és az album) egyik legnépszerűbb dala lett.
Az album társproducere Bob Ezrin, Roger Waters egyik barátja volt, akivel a The Trial című dalt írta, és akitől a zenekar később eltávolodott (,,nem tartotta a száját az albumról"). Az albumon végzett hangmérnöki teljesítményéért James Guthrie Grammy-díjat kapott 1980-ban. Waters az Animals idején tapasztalhatónál is nagyobb mértékben erőszakolta zenésztársaira elképzeléseit, ennek folytán gyakran került szembe velük. A zene méginkább közelített a hard rockhoz, bár a nagyzenekar a korábbi éveket idézte, és néhány nyugodtabb dal is hallható (Goodbye Blue Sky, Nobody Home). Wright munkája minimális volt, végül Waters ki is rúgta a zenekarból, a koncerteken pedig mint fizetett zenész játszott. A sors fintora, hogy négyük közül csak az ő számára voltak nyereségesek az előadások, mivel a felszerelés és a kellékek költségeit a többieknek kellett állni.
Bár sosem került a brit listák élére (3. lett), 1980-ban Amerikában 15 hetet töltött a listák élén. A kritikusok dicsérték, világszerte pedig több mint 30 millió darabot adtak el belőle. A Led Zeppelin című albumával egyetemben minden idők harmadik legtöbbször eladott albuma az USA-ban és a legtöbbször eladott album az 1970-es évekből. Egyedül itt 11,5 millió darabot adtak el belőle, így az RIAA döntése értelmében 23-szoros platinalemez. Ezzel az albummal a Beatles után a Pink Floyd lett a második zenekar, akinek egy évtizeden belül két albumából is a legtöbbet adták el az adott évben (1973-ban és 1980-ban).
1982-ben mutatták be a Pink Floyd: The Wall című filmet, melyben a The Wall majdnem összes dala szerepelt. A filmet Waters írta, Alan Parker rendezte, a sokszor meglepő animációkat az angol Gerald Scarfe készítette, a film főszereplője pedig a Boomtown Rats akkori frontembere, Bob Geldof volt. Az USA-ban több mint 14 millió dollár hasznot hozott az alkotóknak. Egy dal, ami a filmben hangzott el először - a When the Tigers Broke Free - korlátozott példányszámú kislemezként is megjelent. A dal az Echoes: The Best of Pink Floyd dupla válogatásalbumon és a The Final Cut új kiadásain vált széleskörben elérhetővé. A filmben szerepel még a What Shall We Do Now? című dal, ami egyszerűen nem fért rá a The Wallra. A filmben nem hangzik el a Hey You és a The Show Must Go On.
1983-ban megjelent a The Final Cut, amit Waters apjának, Eric Fletcher Watersnek ajánlott. Hangulata sötétebb, mint a The Wallé és felidézett néhány korábbi témát, de újakkal is foglalkozott: Waterst dühítette az Egyesült Királyság részvétele a falklandi háborúban, és ezért a politikusokat tette felelőssé (The Fletcher Memorial Home). Cinizmussal vegyes félelemmel latolgatta egy atomháború esélyeit (Two Suns in the Sunset). Richard Wright nem vett részt a felvételeken, ezért a billentyűs hangszereken Michael Kamen és Andy Bown játszott.
Bár a Pink Floyd albumaként jelent meg, a borítón nem volt felirat, belül pedig ez állt: ,,The Final Cut - Rekviem a háború utáni álomért, írta: Roger Waters, előadja: a Pink Floyd". A koncepció teljes egészében Watersé, későbbi szólóalbumainak a ,,prototípusa" mind zenéjében, mind megjelenésében. Waters azt mondta, felajánlotta, hogy szólóalbumként jelenteti meg, de a többiek ezt nem akarták. Nick Mason könyvében viszont azt írja, hogy sosem beszéltek erről. Gilmour arra kérte Waterst, hogy várjanak egy évet az album megjelentetésével, mert ő is szerette volna hozzátenni a saját ötleteit, de Waters elutasította. A zene hasonlít a The Wallhoz, de valamivel csendesebb, nyugodtabb annál; az Another Brick in the Wall, Part II helyett a Nobody Home-típusú dalok hallhatóak rajta. Vannak benne olyan zenei témák, melyek többször ismétlődnek. A Floyd korábbi albumaihoz képest a The Final Cut csak mérsékelt sikert aratott (a brit listákon 1., amerikában 6. lett), de a kritikusok kedvezően fogadták. Csak egy kisebb sláger, a "Not Now John" volt rajta (ez az egyetlen, melyben Gilmour is énekel). Az ellenségeskedés Waters és Gilmour között odáig fokozódott, hogy már sosem voltak egyszerre a stúdióban. Gilmour levetette a nevét a közreműködők névsoráról, mert Waters néhány döntésével nem értett egyet (de a jogdíjakat megkapta). Nem volt turné, de Waters több dalt is játszott az albumról saját koncertjein.
A David Gilmour által vezetett évek: 1987-1995
1985 decemberében Waters bejelentette, hogy kiválik a Pink Floydból, a zenekart pedig ,,kreatív időpocsékolásnak" nevezte, de Gilmour és Mason 1986-ban új album felvételébe kezdett. Ezzel egyidőben Waters második szólóalbumán, a Radio K.A.O.S.-on dolgozott. Waters beperelte korábbi zenésztársait, mert szerinte nem használhatták volna a ,,Pink Floyd" nevet, de Gilmour és Mason úgy gondolta, megvannak a törvényes jogaik a név használatához. Végül peren kívül megegyeztek.
Miután sok cím eszükbe jutott és a legtöbbet elvetették, az új album 1987-ben A Momentary Lapse of Reason címmel jelent meg (UK #3, US #3). Waters majdnem másfél évtizeden át volt a zenekar fő dalszerzője, így most külső segítséget kellett igénybevenni. Mivel a Pink Floyd korábban sosem folyamodott ilyesmihez (kivéve Geesin és Ezrin közreműködését), sokan nemtetszésüknek adtak hangot. Ezrin - aki időközben tisztázta Gilmourral való nézeteltéréseit - amellett, hogy az album társproducere volt, a dalszerzésben is részt vett. A felvételek vége felé Wright is visszatért, először fizetett zenészként, majd a turnét követően újra hivatalos tagként.
Gilmour később elárulta, hogy Mason sem játszott túl sokat az albumon. Wright és Mason korlátozott részvétele miatt több kritikus szerint az A Momentary Lapse of Reason inkább Gilmour szólóalbuma, ugyanúgy, ahogy a The Final Cut Watersé.
1988-ban a világkörüli turné long islandi koncertjeinek anyagát felhasználva megjelent a Delicate Sound of Thunder című dupla koncertalbum és film. Később néhány instrumentális dalt vettek fel a La Carrera Panamericana című filmhez, ami egy mexikói autóversenyt mutat be. A versenyen Gilmour és Mason is indult, melynek során Gilmour és navigátora, Steve O'Rourke balesetet szenvedett. O'Rourkenak eltört a lába, de Gilmour néhány karcolással megúszta az esetet. A dalok azért is érdekesek, mert Wright és Mason is részt vett megírásukban.
1992-ben jelent meg a Shine On című díszdobozos kiadás. A kilencalbumos gyűjtemény részei a következők: A Saucerful of Secrets, Meddle, The Dark Side of the Moon, Wish You Were Here, Animals, The Wall (dupla album) és az A Momentary Lapse of Reason. A kiadásban szerepelt egy igazi különlegesség is, a The Early Singles. A csomagolás lehetővé tette, hogy az albumok függőlegesen egymás mellett állhasanak, így azok gerincén a The Dark Side of the Moon borítóképe rajzolódott ki. A CD-ken nagyon halványan a ,,The Big Bong Theory" felirat volt olvasható. Ugyanebben az évben jelent meg Roger Waters Amused to Death című albuma.
A zenekar következő albuma, az 1994-es The Division Bell sokkal inkább tekinthető közös munka eredményének, mint a Momentary Lapse; Wright ismét hivatalos tagja volt a Pink Floydnak, ráadásul a dalszerzésből is komolyan kivette a részét. A rajongók és a kritikusok kedvezőbben fogadták, mint a Lapset, bár sokan unalmasnak és túl szabályosnak tartották. A Wish You Were Here után ez volt a második Pink Floyd-album, mely az Atlanti-óceán mindkét partján listavezető lett.
A The Division Bell újabb koncept album, melyen Gilmour azokkal a témákkal foglalkozik, mint Waters a The Wallon. A címet Gilmour barátja, Douglas Adams javasolta. Gilmour a dalszövegek nagy részét élettársával, Polly Samsonnal írta, akit nem sokkal az album megjelenése után feleségül vett. A zenészek nagy része már az A Momentary Lapse of Reason turnéján is részt vett, hozzájuk csatlakozott Dick Parry szaxofonos. Anthony Moore - aki már a Lapsere is írt szövegeket - írta a szöveget Wright Wearing the Inside Out című dalához, melyen 1973 óta először Wright énekel. Wright és Moore később újra együtt dolgozott, Wright 1996-os, Broken China című albumán.
1995 júniusában Gilmourék újabb koncert albumot adtak ki. A P•U•L•S•E az előző koncert albumukhoz hasonlóan dupla lemez, amely hanganyagát a The Division Bell turnén vették fel Londonban, Rómában, Hannoverben és Modénában. A koncerteken elővették a The Dark Side of the Moon anyagot. A turnén csatlakozott a zenekarhoz Dick Parry szaxofonos, aki a hetvenes években több meghatározó dalban is hallható: Money, Us and Them, Shine on You Crazy Diamond, valamint Jon Carin billentyűs is, aki Roger Waters világkörüli turnéin is játszott. A P•U•L•S•E koncert 2006-ban DVD-n is megjelent, amin az 1994. október 20-i koncert látható, melyet a londoni Earl's Court-ban vettek fel. A DVD és a CD hanganyaga némileg különbözik egymástól: a DVD-n nem szerepel az Astronomy Domine, a What Do You Want From Me, a Hey You, valamint a Great Day For Freedom, ugyanakkor helyet kapott a Take It Back és a One of These Days, valamint számos extra.
Szóló munkák és más dolgok: 1995-napjaink
1996. január 17-én a Floydot ünnepélyesen beavatta a Rock and Roll Hall of Famebe, a rock and roll hírességek csarnokába Billy Corgan a The Smashing Pumpkins frontembere. A ceremónián Waters nem volt jelen.
2000-ben megjelent a The Wall élő koncert kiadása az Is There Anybody Out There? The Wall Live 1980-81, melyen az 1980-1981-es londoni koncerteken felvett anyag hallható. Az amerikai albumok listáján #19. helyezést ért el. 2001-ben egy dupla válogatás lemez jelent meg a Floyd legismertebb számaiból. A válogatást Gilmour, Mason, Waters és Wright közösen állította össze. Az Echoes: The Best of Pink Floyd mind az Egyesült Királyságban, mind az USA-ban 2. helyezért ért el az eladási listákon.
2003-ban megjelent az eddigi legismertebb albumuk a The Dark Side of the Moon 30. évfordulós ünnepi kiadása Super Audio CD (SACD) változatban. Az album új borítót kapott, de a belső borítón láthatóak az eredeti kiadás borítói, belső képei is. Ugyanebben az évben jelent meg a Classic Albums: The Making of The Dark Side of the Moon című 92 perces dokumentumfilm, amely a The Dark Side of the Moon készítéséről szól. A film nézői beleshetnek a kulisszák mögé, ellátogathatnak az Abbey Road Studioba. A filmen beszél az albumról Gilmour, Waters, Mason és Wright is, valamint Alan Parsons hangmérnök és számos kritikus. 2004-ben megjelent Nick Mason könyve a Pink Floyd Inside Out - Kifordítva, amely az egyetlen olyan könyv a Pink Floydról, melyet az együttes egyik tagja írt. Mason a könyv megjelenését követően promóciós turnéra indult vele, számos amerikai és európai nagyvárosban megfordult, a budapesti dedikálásra is rengeteg rajongó látogatott el.
2003. október 30-án meghalt Steve O'Rurke, a zenekar menedzsere.

 
 
0 komment , kategória:  énekesek eggyüttesek  
Jordyn Taylor — Ya Gurl
  2009-05-31 21:33:58, vasárnap
 
  (If ya like
Kisses really like
If ya wanna like
That'll be alright
I wanna be ya gurl
I wanna be ya gurl)

Something about you
I can't explain
And boy I can't deny
As I seen you
Walking by
It's your smile
That caught my eye
No intentions
On hesitate
And this I know
For sure
I can't let you go

I got to make ya
(Make ya)
Feel it
(Feel it)
Pressure
(Pressure)
Building
(Building) up
I don't play
Tthe game to lose
Something
That I aim to prove
I'm what's missing
(Missing)
Pay attention
Please don't question
Boy, just listen up
I just want to say
I know

Even though
I ain't your gurl
Lemme make
That choice for you
I, I know
I, I know I want you
Even though
I ain't ya gurl
Lemme make
The choice for you
I, I know
I, I know I want you

And I can
Seriously say
I'm so amazed
And I love
Your swagger
Your style
Your walk
How you whisper
When you talk
I'm not trying
To play no games
Hear me when I say
I know
I can't let you go

I got to make ya
(Make ya)
Feel it
(Feel it)
Pressure
(Pressure)
Building
(Building) up
I don't play
The game to lose
Something
That I aim to prove
I'm what's missing
(Missing)
Pay attention
Please don't question
Boy, just listen up
I just want to say
I know

Even though
I ain't your gurl
Lemme make
That choice for you
I, I know
I, I know I want you
Even though
I ain't ya gurl
Lemme make
The choice for you
I, I know
I, I know I want you

If ya like
Kisses really like
If ya wanna like
That'll be alright
I wanna be ya gurl
(Oooh, c'mon
And make my dreams
Come true)

If ya like
Kisses really like
If ya wanna like
That'll be alright
I wanna be ya gurl


 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor — What If
  2009-05-31 21:32:50, vasárnap
 
  La la la la la la
La la la la
La la la la ooh...

I don't know you
I just met you boy
But somethin's got me
And I don't know why

I don't know you
I just met you girl
But somethin's got me
Can you tell me why

Cause' I don't know why
From the moment I first saw you
I've been stuck in time
And it seems so right

No I don't know why
But the feelings that I'm feeling

They're so beautiful

Incredible

It makes me wanna say

What if
It was meant to be
What if
It was destiny
This trip
Baby you and me
We might never get another chance
So let's skip
All the history
And just click
To the you and me
And then-maybe we'll see
If this what if could be

Yeah yeah
If this what if could be
Na na na na na

It's not my style
To get so excited
But I like it
And I don't know why

I'm fallin so fast
Girl I've got it bad
No, I can't help it
Can you tell me why

Cause' I don't know why
From the moment I first saw you
You've been on my mind
Baby stuck inside

No I don't know why
But baby everything's so perfect

Yeah...
It's beautiful

Incredible

It makes me wanna say

What if
It was meant to be
What if
It was destiny
This trip
Baby you and me
We might never get another chance
So let's skip
All the history
And just click
To the you and me
And then maybe we'll see
If this what if could be

Could be for real
We won't know
Unless we take the wheel
Roll the dice and see just how it feels

Feels to be in love
What if this is love

It makes me wanna say

What if
It was meant to be
What if
It was destiny
This trip
Baby you and me
We might never get another chance
So let's skip
All the history
And just click
To the you and me
And then maybe we'll see
If this what if could be

La la la la la la
La la la la
La la la la ooh...
Yeah yeah
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor - What's Good
  2009-05-31 21:31:51, vasárnap
 
  Jordyn Taylor - What's Good

ooh
its just another day
pickin up the pieces baby
tryin to find a reason not to go
and give it all away
cus everytime your missing
well im feelin like im losing part of me
and i cant remember
where things went wrong
cus its been so long and i
i cant believe that its the end
so baby help me understand

(chorus)
whats good whats good
with you with you
if your not the one you want
then i dont wanna sit and wonder
whats good whats good
with youuuu
boy im sick of being lost
and i just wanna know
whats good (whats good)
whats good with you

ooh
its seemed so ment to be
till everything got twisted baby
look at how we've drifted from those days
but i wont walk away
i deserve an explination
tell me why your giving up on
me cus i cant remember
where things went wrong
no time can let me know
cus this ain't the way you let love in
so baby help me understand.

(chorus)
whats good whats good
with you with you
if your not the one you want
then i dont wanna sit and wonder
whats good whats good
with youuuu
boy im sick of being lost
and i just wanna know
whats good (whats good)
whats good with you

cus its gone too far
cant you see these stars
theres spoke of lonleyness
im so confused
what'd i do to you
to end up in this mess
(nothings wrong)(nothings wrong)
so your telling me
but i can feel the true
so whats good whats good with you.
(awh awh ooh)
(awh awh ooh)
(awh awh ooh)
good with youuuuuu

(chorus)
whats good whats good
with you with you
if your not the one you want
then i dont wanna sit and wonder
whats good whats good
with youuuu
boy im sick of being lost
and i just wanna know
whats good (whats good)
whats good with you
ooh
its just another day
pickin up the pices baby
tryin to find a reason not to go
and give it all away
cus everytime your missing
well im feelin like im losing part of me
and i cant remember
where things went wrong
cus its been so long and i
i cant believe that its the end
so baby help me understand

(chorus)
whats good whats good
with you with you
if your not the one you want
then i dont wanna sit and wonder
whats good whats good
with youuuu
boy im sick of being lost
and i just wanna know
whats good (whats good)
whats good with you

ooh
its seemed so ment to be
till everything got twisted baby
look at how weve drifted from those days
but i wont walk away
i deserve an explination
tell me why your giving up on
me cus i cant remember
where things went wrong
no time can let me know
cus this ant the way you let love in
so baby help me understand.

(chorus)
whats good whats good
with you with you
if your not the one you want
then i dont wanna sit and wonder
whats good whats good
with youuuu
boy im sick of being lost
and i just wanna know
whats good (whats good)
whats good with you

cus its gone too far
cant you see these stars
theres spoke of lonleyness
im so confused
what'd i do to you
to end up in this mess
(nothings wrong)(nothings wrong)
so your telling me
but i can feel the true
so whats good whats good with you.
(awh awh ooh)
(awh awh ooh)
(awh awh ooh)
good with youuuuuu

(chorus)
whats good whats good
with you with you
if I'm not the one you want
then i dont wanna sit and wonder
whats good whats good
with you with you
boy im sick of being lost
and i just wanna know
whats good (whats good)
whats good with you
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor - The Lord's...
  2009-05-31 21:29:26, vasárnap
 
  Jordyn Taylor - The Lord's Talkin To Me

It's a shame
That we can't say
(That our hearts are filled
With joy and laughter)
No such thing
That's why I pray
(Each generation need
The one to take after)
I hear a voice
It calls my name
(Jordyn Taylor
Won't you send
Them my praises)
Take a look frame by frame
(The Bible tells us
If you look through the pages)

The Lord's talkin to me
He said there's way
Too much hate
In the world today
The Lord's talkin to me
He said it hurts His heart
Just to hear these things
The Lord's talkin to me
He said there's way
Too much hate
In the world today
Our Lord's talkin to me
And I thinks it's time
That we
Should change our ways

I can't believe
All the all the time
People waste tellin' lies
And playin' games
(Too many broken promises
Have been thrown his way)
And I know that when He
Died on the cross
All our sins washed away
Just look to the Lord
Open your hearts
And let His love inside
Yeah

The Lord's talkin to me
He said there's way
Too much hate
N the world today
The Lord's talkin to me
He said it hurts His heart
Just to hear these things
The Lord's talkin to me
He said there's way
Too much hate
In the world today
Our Lord's talkin to me
And I thinks it's time
That we
Should change our ways
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor — Strong
  2009-05-31 21:24:58, vasárnap
 
  Bet you thought that i'd be broken.
Mascara streakin' down my cheek.
Devastated, out the door way;
In a daze, a state of disbelief.
I bet you liked that; seeing me get mad.
but, baby i wont satisfy your need.
i've already been there, done that.
I'll be fine, even if you leave.

Ohh i dont need you anymore;
and don't you know, that

You, were the one that made me strong;
you made me stand up on my own,
with every cruel intention, you helped me find my
independence.

yeah it's all because of you,
that i have the strength i do,
to turn my pain to passion, instead of crashin'.
Boy i'm thankin' you. Boy i'm thankin' you.

Thinking back on how you changed me,
everytime, you tried to put me down.
even though you really hurt me,
underneath, myself is what i found.
so take a look inside these eyes now,
and say the things you want to say to me.
cuz i've already spread my wings out;
and your the one, the one who set me free.

Ohh i dont need you anymore
Ohh and don't you know, that

You were the one that made me strong,
you made me stand up on my own
with every cruel intention you helped me find my
independence

yeah it's all because of you
that i have the strength i do
to turn my pain to passion instead of crashin'
Boy im thanking you,

For all the tears i cried
for all the sacrafice
for all the drama
'cuz in the end it made me stronger
so trust me i'll be fine
baby i'll survive
without you, in my life, but i want you to know

that you
were the one that broke my heart
but i won't fall apart
no.. im so moving on
cuz babyyy

You were the one that made me strong,
you made me stand up on my own
with every cruel intention you helped me find my
independence

yeah it's all because of you
that i have the strength i do
to turn my pain to passion instead of crashing
Boy i'm thanking you, Boy i'm thankin you
(laughter)
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor — Shake It
  2009-05-31 21:22:55, vasárnap
 
  Sh sh shake it sh sh shake it
Boys we comin out
It's just like a metal to a magnet
And no control no control
Self control self control
Dancin up behind us and they thinking
That we like it
They don't know They don't know

This is a girl party
And we don't need nobody
So keep dreamin on
Yeah it's a girls night
So fellas get it right
Cause our song is on
And we just wanna
Sh shake it sh sh sh shake it
In the club we shake it
Sh sh shake it
Shake it up
Sh shake it sh sh shake it
All my girls
Sh Shake it sh sh sh shake it shake it

We know that you want it
Lovin how we flaunt it Jeans and heels
That's for real
We know that your jealous
But were not here for fellas
Can't yah see can't yah see.

This is a girl party
And we don't need nobody
So keep dreamin on
Yeah it's a girls night
So fellas get it right
Cause our song is on
And we just wanna
Sh shake it sh sh sh shake it
In the club we shake it
Sh sh shake it
Shake it up
Sh shake it sh sh shake it
All my girls
Sh Shake it sh sh sh shake it shake it

All my girls here tonight
Let me hear you tell them boys
Stay outta sight
Yeah
Outta sight
Cause we just wanna
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor - Rumor Control
  2009-05-31 21:22:00, vasárnap
 
  Ah-oh, ah-oh, ah-oh (2x)

Listen up girls
Pay attention
Take some notes
On the things
I'm about to mention
Sick
And tired of the gossip
And the drama
Heard it's coming
Straight from you

Just a young girl
With ambition
Not looking for a fight
Or competition
There you go telling lies
Spreading rumours
Of the things
That just ain't true

This is rumour control
And I'm calling you out
Just to let you know
This is rumour control
Fed up with deception
So won't you listen

No more secrets
Your lies are so obscene
Can't live my life
With all these drama queens
All these whispers
Dirty looks becoming more
Then I can take
I've come to realize
I'm never gonna please you
I'll tighten up my crew
So another race through
All the scandal and envy
Betrayal
You girls are just to fake

This is rumour control
And I'm calling you out
Just to let you know
This is rumour control
Fed up with deception
So won't you listen

This is rumour control
And I'm calling you out
Just to let you know
This is rumour control

Ah-oh, Ah-oh, Ah-oh [x2]

Sweetie it's easy to see
Stepping all over my feet
You couldn't dance
For your life
Trying to flow with my mike
Baby I'm keeping it tight
I know he's keeping it right
Here we roll with no doubt
No fear
Still clear so take notes
Writing for life
Right till I die
Tossing them up
Head to the sky
Hater
Keep it real
We taking them higher
And bring in the fire
You can't deny her
The devil's a liar
And taking my closer
They talking but so what
Well here comes the beat up
Keeping my feet up
Who's staging the shots now?
She's got the heat now
We're kids to the street now

This is rumour control (5x)

Ah-oh
This is rumour control
Ah-oh
This is rumour control
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor - Looking For...
  2009-05-31 21:20:50, vasárnap
 
  Jordyn Taylor - Looking For Love

I don't know
What I'm supposed
To do anymore
Cause
I've really searched
High and low
Just to find
But it gets too rough
And I feel
Like just givin' up
Sometimes I feel
Like it's way
Too much on my mind

Is it you? Is it me?
Is it us? Is it we?
Is it him?
Is it them?
I don't know what it is
Is it her? Is it love?
Is it lust? Is it trust?
Is it here? Is it there?
I don't know
Tell me where

Cause I've been lookin'
Lookin' for love
In the wrong places
Lookin', lookin' for love
In the wrong places (2x)

Now that I
Broken my heart
A thousand times
I finally realize
Reason why
So now I'm workin'
I'm stoppin' it
From hurtin'
So much from now
On thinkin'
That I should give
Him love
Another try

Is it you? Is it me?
Is it us? Is it we?
Is it him?
Is it them?
I don't know what it is
Is it her? Is it love?
Is it lust? Is it trust?
Is it here? Is it there?
I don't know
Tell me where

Cause I've been lookin'
Lookin' for love
In the wrong places
Lookin', lookin' for love
In the wrong places (2x)

(Is there
Anybody out there?
Put your hands up
Lookin for love
I can help you find it
Is there anybody out there
Put your hands up
Lookin' for love
You can truly find it)

Is there
Anybody out there?
Lookin' for love
I can help you find it
Is there anybody out there?
Lookin' for love
Can you help me find it

Cause I've been lookin'
Lookin' for love
In the wrong places
Lookin'
Lookin' for love
In the wrong places (4x)
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
Jordyn Taylor - Dream You To..
  2009-05-31 21:19:08, vasárnap
 
  Jordyn Taylor - Dream You To Life

To life, to life, to life,
(Mmmm)
It's 3 am, 3 am
I'm half asleep
I start to feel,
Start to feel; you next to me
Lying here in the dark
Somethin' don't feel that right

'Cos it's too many times a broken heart
Too many times
That's too many times I've had to start again
(Ohh)

I'm looking out in the crowd
Don't know where you are
It's like I'm hearing you now
But you feel so far
I don't know what I can do
I'm searching everywhere
That's why I lay here at night

And dream you to life
Dream you dream you
(Mmmm)

I try and stop
But I can't resist
Can't fight it
I fall asleep to the sweetest kiss
I wanna see you again
I don't want the night to end, oh
We can break the rules, they can call us a fool
You know I wouldn't care, as long as I have you there
(Ohh)

I'm looking out in the crowd
Don't know where you are
It's like I'm hearing you now
But you feel so far
I don't know what I can do
I'm searching everywhere
That's why I lay here at night
And dream you to life

I'll be okay, I'll be alright
I know I'll find you boy,
When the time is right,
I can't deny it, I can't deny
I want you right here, right now
In my life, right by my side.
I could love you like no other can, oh.

I'm looking out in the crowd
Don't know where you are
It's like I'm hearing you now
But you feel so far
I don't know what I can do
I'm searching everywhere
That's why I lay here at night
And dream you to life

Don't have to be all alone,
And I know you gotta be somewhere around there (dream you to life)
No one wants to be all alone
And I know you gotta be somewhere around there
 
 
0 komment , kategória:  dalszövegek J  
     1/115 oldal   Bejegyzések száma: 1141 
2009.04 2009. Május 2009.06
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 1141 db bejegyzés
e év: 12154 db bejegyzés
Összes: 110099 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 0
  • e Hét: 9511
  • e Hónap: 55268
  • e Év: 720247
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.