Regisztráció  Belépés
schuro.blog.xfree.hu
Mondd el és elfelejtem; mutasd meg és megjegyzem; engedd, hogy csináljam és megértem. schuro ...
2011.11.11
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 9 
Érdekes tetkó képekben
  2010-03-17 20:17:12, szerda
 
 





















 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Vegyes viccek:
  2010-03-17 19:20:21, szerda
 
  Utazási irodában:
- A feleségem a hegyekbe akar utazni, síelni. Van valami rendes helyük?
- Természetesen. Elsősorban Svájcot ajánlhatom.
- Lavina van?




- Asszony, váltunk ma pozitúrát?
- Oké, te elmosogatsz, én meg fekszem az ágyon, sörözöm meg fingok.




Szex után az ágyban. Feleség:
- Kire gondolsz?
Férj:
- Nem ismered.




Párbeszéd gyertyafénynél. Forrón mondja a nő:
- Csókolj meg mégegyszer és örökre a tied leszek!
A férfi:
- Köszi a figyelmeztetést!




Két barátnő hosszú idő után találkozik az utcán.
- Hallom, meghalt a férjed.
- Képzeld! Alig tíz nappal az esküvőnk után.
- Szegény! De legalább nem szenvedett sokat.




- Drágám, adj egy ezrest, kozmetikushoz szeretnék menni!
- Kozmetikushoz? Nesze, itt van kétezer!




Egy úr késő délután vezetett hazafelé a megengedett sebességhatár felett. Hirtelen észrevette a visszapinlantó tükörben, hogy egy rendőr követi.
- Meglépek a fickótól - gondolta.
Egyre nagyobb sebességre kapcsolt: 60, 70, 80, 90, végül 100 fölé ment. A rendőr még mindig mögötte volt, s így feladta és oldalra húzódott. A rendőr kiszállt, odament és azt mondta:
- Ma nagyon nehéz napom volt, mondjon egy elfogadható indokot és elengedem.
Az ember egy kicsit gondolkozott, majd így szólt:
- Három héttel ezelőtt a feleségem meglépett egy rendőrrel, s mikor
megláttam önt a tükörben, azt gondoltam, megpróbálja őt visszaadni.





Két férj beszélget:
- Mondd barátom, te mindent megeszel, amit a feleséged főz? - kérdezi az egyik.
- Ha csak ennyivel beérné. - sóhajt fel Retek - Nekem még dicsérnem is kell a főztjét.




Egyszer egy apóka eltipeg vendégségbe egy hasonló korú barátjához.
A másik nagypapa felesége megkérdi:
- Akkor, hozhatom a vacsorát, esztek?
- Igen, édes, drága szívecském, hozhatod!
Furcsálkodik a vendég, ám amikor az asszony tálalja az ételt, a barátja így szól újra:
- Köszönöm, egyetlen szerelmem!
Jó darabig így megy, s amikor az asszony kimegy vízért, a látogató halkan kérdi a barátját:
- Hát te még mindig így beszélsz a feleségedhez?
- Jaj, ne is kérdezd! Idestova 53 éve vagyunk házasok, de már vagy 20 éve elfelejtettem a nevét.





- Hová tetted azt az ötezrest, amit tegnap este adtam neked? - kérdezi a férj a feleségétől.
- Egyházi célokra fordítottam.
- Miféle egyházi célokra?
- Vettem egy új kalapot, mert abban a régi vacakban már nem mehettem el a templomba.
 
 
0 komment , kategória:  Viccek vegyesen..  
Írógép történelem - 1.
  2010-03-17 18:17:33, szerda
 
  Az írógép olyan mechanikus, elektromechanikus vagy elektronikus eszköz, ami billentyűinek megnyomására betűket nyomtat egy dokumentumra, rendszerint egy papírra. A 19. század végén és a 20. század elején az ilyen gépen író személyt gépíró(nő)nek vagy gépelőnek nevezték.

Az első ipari méretekben előállított írógépek - a XIX. század végén - az amerikai Yost & Remington fegyvergyár termékei voltak.A 20. század nagy részében az írógépek elengedhetetlen eszközei voltak az irodáknak, hivataloknak és sok - ha nem a legtöbb - hivatásos írónak. Az 1980-as években azonban a számítógépek és a szövegszerkesztő programok nagyrészt átvették az írógépek feladatait. A fejlődő országokban az írógépek azonban ma is nagy népszerűségnek örvendenek.

2006-ban a következő cégek gyártottak írógépeket és kiegészítőket: Smith-Corona, Olivetti, Adler-Royal, Olympia, Brother, and Nakajima. Ezek közül csak az Olivetti gyárt még csak mechanikus írógépet, az összes többi elektromos vagy elektromechanikus kivitelű.

























 
 
0 komment , kategória:  A kreativitás gyűjteménye.  
Bugatti caliber
  2010-03-17 13:43:39, szerda
 
  A modellt Galibiernek nevezték el, az Alpok veszélyes hágója után, mely a Tour de France egyik legkeményebb szakasza is egyben. Az autó formavilágát alapvetően a háború előtti klasszikus, az 1938-as Bugatti 57 Atlantic adta. Hasonló még a VW D1 tanulmányhoz, de a kocsi hátsó részét megfigyelve felrémlik a Porsche Panamera is. Az új négyajtós elődje 3,2 literes nyolchengeres motorjával össze sem hasonlítható. A tervezők igazi giga GT-t alkottak: 16 hengeres, nyolcliteres, duplakompresszoros brutális gépezetet, természetesen négykerék meghajtással. Nem túlzás azt állítani, hogy ez lett a legexkluzívabb, legerősebb és legelegánsabb autó a világon. Sokak meglepetésére nem a Frankfurtban, hanem egy zártkörű franciaországi rendezvényen mutatták be az új Bugattit. Hogy hány lóerős lesz, azt egyelőre nem tudni pontosan, de az 1001 lovas Veyron után nem is számíthatunk másra, mint tömény agresszivitásra és erőre. Előreláthatólag a szériaváltozatban is legalább 800-900 ló dobog majd. A Galibier hajtóműve nem csak hagyományos üzemanyaggal, de etanollal is üzemeltethető, mely nem több egy kis álcázott környezetvédelemnél, de azért jól hangzik. A design a korábbi Bugatti modellekhez híven ezúttal is első osztályú. Maradt a jellegzetes, tátott szájra emlékeztető hűtőmaszk, az osztott hátsó szélvédő, és sajátos, pillangószerűen kétfelé nyíló motorháztető is. A tetőt és hátsó ablakot kettéválasztó taréj még áramvonalasabbnak láttatja az autót. Az extravagáns karosszéria nagyrészt szénszálas, a sárhányók és ajtók pedig alumíniumból készültek. Hiába könnyít az anyagstruktúra, a kocsi még így is több mint 2 tonnát nyom. Vad fekete-ezüst színösszeállítása nem ötletes festés eredménye, csupán a karbon és az alu eredeti kontrasztja. Egyedi futóművét és kerámia féktárcsáit speciálisan ehhez a sportlimuzinhoz fejlesztették ki. A 8 kipufogócső pedig egészen őrületes. Már a látványa biztos, hogy minden tuning-rajongót megbolondít. Micsoda hangorgia lehet, amikor a sokszáz lóerős motor bőgése nyolc csövön tör elő! Ebben a négyszemélyes kocsiban nemcsak a sofőr láthatja, mennyivel száguldunk, hanem a hátul ülő utasok is. Két külön központi műszert szereltek ugyanis hátra, hogy mindenki figyelemmel kísérhesse, mennyivel léptük túl a megengedett határt. A 8 literes W motort négy turbó helyett 2 kompresszor tölti fel. Maximális sebessége 390 km/h. Az agresszív nagyvad belül lélegzetelállítóan gyönyörű. Lakkozott faborítás váltakozik puha bőrrel, a formák mindenütt egyszerűek, letisztultak. A széles középkonzolon mindössze két kör alakú mérőóra töri meg a síkot. A baloldali a lóerőszámot (!) mutatja, jobboldali a sebességet. Alattuk egy stílusos, egyedi kijelző található, de amitől mindenkinek elkerekedik a szeme, az az időmérő óra. Hogy miért? Először is mert “Reverso Turbillon" nevű ketyegőt a svájci Parmigiani óragyár alkotta meg. Másodszor pedig azért, mert ha annyira szívünkhöz nőtt a kocsi, hogy már egy lépést sem tudunk nélküle tenni, kivehetjük, csuklónkra csatolhatjuk, és karóra formájában mindig magunkkal vihetünk egy darabot a csodaautóból. De addig még hosszú éveknek kell eltelni. A Volkswagen jövőre dönt arról, hogy az exkluzív autó gyártása mikor indulhat be. Ha a tanulmányautó sikert arat a kívánt körökben, legkorábban 2013-ban indulhat meg a gyártás. Előreláthatólag egymillió euró körüli összegért lehet majd hozzájutni.

forrás AutoZoo.Ru






















 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Gottlieb Daimler
  2010-03-17 08:33:22, szerda
 
 


Gottlieb Daimler (Schorndorf, 1834. március 17. - Cannsatt, 1900. március 6.) német gépészmérnök. 1883-ban Wilhelm Maybachhal együtt feltalálta a gépkocsik hajtására alkalmas gyorsjárású, izzófejes belső égésű motort, amely a gépkocsimotoroknál széles körben elterjedt. 1885-ben, szintén Maybachhal, szabadalmaztatta az első motorkerékpárt. Egyúttal ez volt az első belső égésű motorral hajtott jármű a világon. 1890-ben autógyárat alapított, amely 1901-ben állította elő igen sikeres a Mercedes nevű modelljét, amelyet sokan az első modern gépkocsinak tartanak. A Gottlieb Daimler által alapított Daimler AG 1926-ban egyesült a Karl Benz által alapított Benz AG-vel, Daimler-Benz AG néven (később Daimler-Chrysler AG), amely máig az egyik legnagyobb német gépkocsiipari vállalat.
 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Kávémeghajtású autó
  2010-03-17 08:31:00, szerda
 
  Néhány technikai probléma ellenére teljesítette a célul kitűzött 376 kilométeres távját a kávémeghajtású brit autó. A Jem Stansfield, a BBC műsorvezető-feltalálója által készített és vezetett jármű Londonból indult és meg is érkezett céljához, a brit tudósok és tervezők fesztiváljára Manchesterbe - olvasható a The Daily Telegraph című brit napilap internetes kiadásában.

Az átalakított Volkswagen Sciroccót hatvan kilométerenként kellett újratölteni. A jármű motorja folyékony kávéőrleményt használt biomasszaként - ez hajtja benzin helyett. Sebessége elérte a 96 kilométer/órát. A teljes táv alatt összesen tizenegyezer eszpresszóhoz elegendő kávét használtak fel működtetésére.

Stansfield elmondása szerint az általa készített autóval azt szerette volna bemutatni, hogyan hasznosítható az alternatív energia. "Mindenki felismeri, mekkora lendületet képes adni az embernek a koffein, de nem sokan gondolnak arra, hogy elég energia van benne ahhoz, hogy egy autót is mozgásba hozzon" - hangoztatta.

A műsorvezető nagyon fontosnak tartja megértetni a gyermekekkel, hogy "az energia nem egy titokzatos dolog, ami egy kapcsoló felkattintásával vagy egy pedál megnyomásával egyszerűen ott terem, ahol szükség van rá". Véleménye szerint a világnak az energiaforrásokat illetően nagy kihívásokkal kell megküzdenie, ezért egyre inkább ösztönözni kellene a gyermekeket is arra, hogy használják fantáziájukat az alternatív energia kérdésében.




Egy másik találmánya a sűrített levegővel hajtott motorkerékpár.

Forrás: MTI
 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Vegyes viccek:
  2010-03-17 08:26:33, szerda
 
  Egy jólöltözött úriember az egyik étteremben pörköltöt rendel galuskával. Miután az étel egy részét elfogyasztotta, feláll, és fizetés nélkül elhagyja az éttermet. A pincér észreveszi, és megkérdezi az egyik vendéget, hogy hova ment a férfi.
- A szemközti bordélyházba! - válaszolja a vendég.
A pincér átrohan, felmegy az emeletre, és meg is találja a férfit, amint egy csinos szőke lánnyal hempereg az ágyon.
- Uram, miért nem fizetett távozáskor?
- Mert találtam a galuskámban egy pinaszőrt.
- Ugyan! Hiszen most is jóízűen nyalogat egy fiatal, szőrös pinát. Most nem zavarja a szőr?
- Nem úgy van az, kérem. Ha itt találok egy galuskát, akkor itt sem fizetek!




- Hallom, a feleséged válni akar.
- Igen, egy hülye feminista agyrém miatt. Feldühödött, mert kinyitottam az autónk ajtaját és segíteni akartam neki kiszállni.
- Ne mondd! Pusztán azért akar válni, mert udvarias voltál vele?
- Igen, bár valószínűleg az is közrejátszott, hogy közben 120-al mentünk az autópályán.





A férj hóna alatt egy báránnyal bemegy a feleségéhez a hálószobába.
- Nézd kedvesem, ez az a disznó, akit akkor szoktam megdöngetni, ha neked fáj a fejed.
- De hisz ez nem is disznó!
- Ki mondta, hogy hozzád beszélek!?





Az apa vacsora közben feddi a fiát:
- Hogy eszel? Hát semmit sem tanultál tőlünk?
Mire a fiú:
- Dehogynem! Sosem szabad megnősülni.




Kovácsnak telefonál a haverja, hogy megkérdezze, elmennek-e az esti meccsre.
- Ebben a házban én vagyok az úr! - mondja Kovács - Akkor megyek meccsre, amikor akarok! Csak várj egy percet, mindjárt megkérdezem, hogy ma este akarok-e.




Egy 180-al repesztő autóst fog a rendőr. Odamegy az autóhoz és kiszedi belőle az öltönyös sofőrt:
- Na, barátocskám, most aztán nagy bajban van! Szépen bemegyünk az őrsre és irány a dutyi!
- De biztos úr, meg tudom magyarázni - próbál védekezni az autós.
- Hagyjuk a süketelést! - dörren rá a rendőr.
Bent az őrszobán aztán bezárja a fiatalembert, meg sem hallgatva annak védekezését. Két óra múlva bemegy hozzá beszélgetni:
- Na, magának aztán nagy szerencséje van! Nemsokára itt lesz a rendőrfőnök. Éppen a lánya esküvőjén van, biztos jókedvében lesz, így maga is megúszhatja valami enyhébb büntetéssel.
- Erre ne fogadjon. - mondja letörten a fiatalember - Én lettem volna a vőlegény.




Kovácsot ugratják a kollégái:
- Béla, azt hallottuk rólad, hogy az asszony szűk pórázon tart. Igaz ez? Ki viseli nálatok a nadrágot?
- Természetesen én - feleli Kovács büszkén.
Majd szemlesütve hozzáteszi:
- Meg mosom és vasalom is.




- Mindig aggódom, amikor hétvégére elmész a haverjaiddal - mondja a csinos, fiatal feleség a férjének.
- Ne aggódj, drágám, hamarabb visszajövök, mint gondolnád - nyugtatja a férj.
- Hát éppen ez az!




Egy fiatal pár nemrég kezdte el közös életét. Az ifjú arát nem érdekelte különösebben a házi munka, mígnem egy este férje kiszólt a nappaliból:
- Drágám, mi történt a porral ezen az asztalon? Tegnap beleírtam egy telefonszámot és most nem találom.




Egy férfi iszonyú fejfájással, másnaposan ébred. Próbál erőt venni magán, hogy felkeljen az ágyból. Az ágya mellett talál két szem aszpirint egy pohár vízzel. A széken kikészítve tiszta, vasalt ruha, az egész szobában gyönyörű rend. Az asztalon egy üzenet: "Drágám, reggeli a konyhában. Elmentem bevásárolni, sietek haza. Szeretlek." Kitámolyog a szobából, az egész lakásban minden a helyén, a konyhában meleg reggeli illatozik, mellette friss újság. A fia az asztalnál ül és reggelizik.
- Mondd, fiam, mi történt itt az éjszaka?
- Úgy volt apu, hogy éjjel háromkor hulla részegen betámolyogtál az ajtón, összetörtél néhány bútort, odahánytál a nappali szőnyegére és aztán beverted a fejed a szobaajtóba.
- És akkor hogy-hogy ilyen rend van és finom reggeli vár?
- Amikor anyu bevonszolt a fürdőszobába és próbálta rólad lerángatni a nadrágot, azt mondtad neki: "Nana, asszonyom, vegye le rólam a kezét, én nős ember vagyok!"




Két barát beszélget:
- Te, én már mindent elkövetek, csak hogy ne ébresszem fel a feleségemet, mikor egy kis piálás után későn jövök haza. Üresben, kikapcsolt motorral gurulok be a garázsba, már az előszobában leveszem a cipőmet, a másik szobában vetkőzöm le, lábujjhegyen osonok be, mégis mindig felébred és lehord engem.
- Ejnye! - mondja a másik - Mikor én hazaérek, jó erősen bevágom a kocsiajtót, majd a bejárati ajtót is, direkt trappolok hangosan az előszobában, majd a hálószobában megpaskolom a popsiját: "Szia picim! Dugunk egyet?" - kiáltok rá vidáman. Mégis mindig azt tetteti, hogy alszik.
 
 
0 komment , kategória:  Viccek vegyesen..  
Kombat T 98
  2010-03-17 08:20:04, szerda
 
 


A hat vagy kétszer hat milliméter vastag lemezek közé ha kell méhsejtréteget is helyeznek, sőt, akiknek igazán forró a talaj a lábuk alatt, azok háromszor hat milliméteres páncélt is rendelhetnek.

Az üzem az észtországi Tallintól negyedórányi autózásra van. Egy külvárosi ipartelepen építi az autót a feltaláló Dimitrij Parfenov és Gennagyij Lazurin csapata. A szentpétervári törzsüzemben 2005 óta készül az Oroszországnak és a világ többi részének, illetve a katonaságnak szánt változat, az európai kivitelt idén januárban kezdték forgalmazni.

,,Eddig jó negyven darabot adtunk el - meséli Parfenov - főképp üzletembereknek. Az ár 140 ezer eurónál (37,8 millió forint) kezdődik. Szép, de agresszív formát akartam. A többi katonai jármű ugyanis iszonyúan ronda". A mérnök csak annyit árul el előéletéről, hogy katonai akadémiát végzett, sejthető tehát, hogy van fogalma arról, mit tehet egy gránát egy hagyományos autóval. Parfenov a tervezéskor nemcsak a biztonságra törekedett: további követelmény volt, hogy gyors legyen a jármű.




A Kombat-nak 160 kilométer/óra a csúcssebessége, igaz ehhez csaknem 20 literes fogyasztás társul 100 kilométerenként. Az európai kivitelt 365 lóerős, 6,6 literes dízelmotor hajtja, amely a GM és az Isuzu közös fejlesztése. A páncélozást egyénileg lehet megrendelni, a B6-os kategória például megvédi az utasokat a páncélököltől és az aknáktól is. Az autó saját tömege öt tonnánál kezdődik, érthető tehát, hogy a Kombat úgy viselkedik, mint egy középkategóriás teherautó. A rugózása ugyanakkor meglepően lágy, a szerkezeti elemek nagy része ugyanis szintén a General Motorstól származik. Az 5,6 méteres jármű vezetése sem nagy ördöngösség: a fordulóköre meglepően kicsi, manőverezéskor pedig kamerák segítik a sofőrt, hogy nehogy meghúzza a körülötte álló kocsikat.

És hogy miért Combat (Csata) a cég neve, és miért Kombat a járműé? ,,Korábban C-vel írtuk az autót, de többször fennakadt a vámon, mert azt hitték, hogy hadifelszerelés - mondja Parfenov. - Amióta Kombat a neve, semmi problémánk nincs."
 
 
0 komment , kategória:  Autó-Motor  
Március 17. Évfordulók mára
  2010-03-17 07:43:32, szerda
 
  Március 17. az év 76. (szökőévekben 77.) napja a Gergely-naptár szerint. Az évből még 289 nap van hátra.

Névnapok: Gertrúd, Jozefa, Jozefin, Jozefina, József, Nóna, Páris, Patrícius, Patrik, Pedró, Petur, Petúr, Trudi


Események

* 624 - A badr-i csatában Mohamed próféta döntő győzelmet arat ellenfelei felett.
* 1848 - V. Ferdinánd király kinevezi Batthyány Lajost miniszterelnökké. Az első felelős magyar kormány megalakulása.
* 1936 - Németország felmondja a locarnói egyezményt, csapatai bevonulnak az addig demilitarizált Rajna-vidékre.
* 1977 - Deng Xiaopinget visszahelyezik valamennyi tisztségébe.
* 1991 - Zmago Jelinčič vezetésével megalakul a Szlovén Nemzeti Párt.
* 2002 - A szocialisták veresége a parlamenti választásokon Portugáliában.
* 2008
- Washingtonban aláírják az amerikai-magyar vízummentességi szerződés alapját jelentő egyetértési nyilatkozatot. Hasonló dokumentumot ír alá Michael Chertoff amerikai belbiztonsági miniszter Szlovákia és Litvánia képviselőjével is.
- Koszovszka Mitrovicában az ENSZ-rendőrség - hajnalban - visszafoglalja a Kosovo függetlensége ellen tiltakozó szerb alkalmazottaktól a városi bíróság épületét, s több tucat embert őrizetbe vesz.
- Még a délelőtt folyamán - Kosovska Mitrovica északi részének feldühödött - szerb lakói kövekkel és Molotov-koktélokkal támadják az ENSZ-közigazgatás rendfenntartóit (UNMIK). A tömegből automata fegyverekkel és kézigránátokkal is támadják az UNMIK egységeket. A zavargásokban 63 ENSZ-rendőr és közel 70 koszovói szerb sérült meg, 32 embert vesznek őrizetbe.
- Tokióban tárgyal Göncz Kinga külügyminiszter.
- A kuvaiti kormány minden tagja benyújtotta lemondását a miniszterelnöknek, Nászer asz-Szabáhnak.

Születések

* 1834 - Gottlieb Daimler német mérnök, az első gépjármű kifejlesztője, a motorkerékpár feltalálója (+ 1900)
* 1840 - Bezerédj Pál mezőgazdász (+ 1919)
* 1874 - Kincsem, a csodakanca (+ 1887)
* 1907 - Körner József Kossuth- és Ybl-díjas építész (+ 1971)
* 1917 - Marton Endre magyar rendező, színigazgató, kétszeres Kossuth-díjas, kiváló művész (+ 1979)
* 1917 - Nat King Cole amerikai jazz-zenész, énekes, zongorista (+ 1965)
* 1924 - Ferdinandy Geyza jogtudós, egyetemi tanár (* 1864)
* 1933 - Rácz Sándor 1956-os politikus, a Nagy-Budapesti Központi Munkástanács elnöke
* 1938 - Rudolf Nurejev orosz balett-táncos (+ 1993)
* 1944 - Voith Ági magyar színésznő, Mészáros Ági leánya
* 1948 - Bodnár Erika magyar színésznő, Jászai-díjas, érdemes művész
* 1949 - Patrick Duffy Bambi-díjas amerikai színész
* 1951 - Kurt Russell amerikai színész
* 1951 - Sydne Rome amerikai színésznő, az aerobic népszerűsítője
* 1955 - Gary Sinise Emmy-díjas amerikai színész
* 1960 - Szegedi Csaba festőművész
* 1983 - Vajda Attila olimpiai bajnok kenus
* 1985 - Tugba Karademir török műkorcsolyázó
* 1986 - Silke Spiegelburg német atléta (rúdugró)
* 1987 - Bobby Ryan amerikai jégkorongozó

Halálozások

* 180 - Marcus Aurelius római filozófus, császár (* 121)
* 461 - Szent Patrik, az írek apostola, latin nyelvű vallási művek szerzője, Írország védőszentje (* 385 körül)
* 1516 - Giuliano de' Medici, Nemours hercege, Firenze ura (* 1479)
* 1680 - François de La Rochefoucauld francia herceg, író (* 1613)
* 1862 - Franz Schlik osztrák császári-királyi lovassági tábornok (* 1789)
* 1921 - Nyikolaj Jegorovics Zsukovszkij orosz mérnök, az áramlástan jelentős kutatója (* 1847)
* 1924 - Ferdinandy Geyza magyar jogtudós, egyetemi tanár (* 1864)
* 1926 - Alekszej Alekszejevics Bruszilov orosz tábornok, I. világháborús hadvezér (* 1853)
* 1960 - Mattis Teutsch János magyar festőművész, szobrász, grafikus (* 1884)
* 1972 - Hajós György Kossuth-díjas magyar matematikus (* 1912)
* 1976 - Luchino Visconti olasz film-, színház-, és operarendező (* 1906)
* 1978 - Erdélyi Éva magyar úszó (* 1943)
* 2005 - Fejes Tóth László magyar matematikus, geométer, az MTA tagja (* 1915)

Nemzeti ünnepek, emléknapok, világnapok

* Szent Patrik napja Írországban

forrás wikipédia
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/1 oldal   Bejegyzések száma: 9 
2010.02 2010. Március 2010.04
HétKedSzeCsüPénSzoVas
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 3 db bejegyzés
e hónap: 278 db bejegyzés
e év: 4750 db bejegyzés
Összes: 36849 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 17687
  • e Hét: 116819
  • e Hónap: 333262
  • e Év: 4237026
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék, Jövő Pláza, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.