Belépés
schuro.blog.xfree.hu
Mondd el és elfelejtem; mutasd meg és megjegyzem; engedd, hogy csináljam és megértem. schuro ...
2011.11.11
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 18 
Egyedi fa faragás.
  2010-08-27 22:08:08, péntek
 
  Az egyszerű háztartási tárgyak első pillantásra nemérdemelnek különös figyelmet, de a valóságban mindegyik a létrehozása hosszú kemény munka. Az egyedi, fából készült szobrok elkészítése daranonként 3-4 hónapig a festése 6 hétig is eltart. Minden alkotás értéke 25.000 dollár.





















 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Érdekes faragások
  2010-08-27 22:07:03, péntek
 
  Lee Bovey kézműves rizspapírba faragja bonyolult mintáit.





























 
 
0 komment , kategória:  Általános  
WC-papír hüvely faragványok
  2010-08-27 22:04:07, péntek
 
 





































































 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Rock sztárok gyönyörű lányai
  2010-08-27 12:54:50, péntek
 
  Az Aerosmith énekese Steven Tyler lánya Liv Tyler





Az AC / DC a basszusgitárosa Cliff Williams Lánya Erin Lucas








A Pink Floyd énekese és basszusgitárosa Roger Waters lánya India Waters





A Duran Duran énekese Simon Le Bon lánya Amber Le Bon





A brit popsztár Phil Collins lánya Lily Collins





A gitáros Lennia Kravitz lánya Zoe Kravitz





Alice Cooper lánya Calico Cooper





Az énekes / dalszerző Rod Stewart lánya Kimberly Stewart








A brit énekes Chris de Burgh Songer lánya Rosanna Davison








Donna Summer lánya Brooklyn Szudán





Az indiai szitár művész Ravi Shankar lánya Norah Jones





Az Eagles gitárosa Joe Walsh lánya Lucy Walsh





Az énekes és zeneszerző Eddie Money lánya Jesse Money





Gene Simmons lánya Sophie Simmons





Iron Maiden alapítója és basszusgitárosa Steve Harris lánya Lawren Harris





A Doobie Brothers alapító Tom Johnston lánya Lara Johnston





Gavin Rossdale gitáros lánya Daisy Lowe





A Rolling Stones énekese Mick Jagger lánya Elizabeth Jagger Scarlett





A Rolling Stones gitárosa Keith Richards lánya Alexandra Richards








Az Aerosmith gitárosa Rick Dufay lánya Minka Kelly





Lionel Richie lánya Nicole Richie





Boomtown Rats ír punk zenekar énekese Bob Geldof lánya Peaches Geldof




 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Derek Warwick autóversenyző
  2010-08-27 09:56:44, péntek
 
  Derek Stanley Arthur Warwick (1954. augusztus 27. - ) brit autóversenyző, volt Formula-1-es pilóta.




Derek Warwick

Állampolgárság: brit
Formula-1-es pályafutása
Aktív évei: 1981 - től 1990, 1993
Csapata(i): Toleman, Renault, Brabham, Arrows, Lotus, Footwork
Nagydíjak száma: 162 (147)
Világbajnoki címek: 0
Győzelmek: 0
Dobogós helyezések: 4
Első rajtkockák: 0
Leggyorsabb körök: 2
Első nagydíj: 1981 San Marinó-i Nagydíj
Első győzelem:
Utolsó győzelem:
Utolsó nagydíj: 1993 Ausztrál Nagydíj




Pályafutása kezdetén nagyobb tehetségnek tartották, mint Nigel Mansellt. 1978-ban megnyerte a brit Formula-3-as bajnokságot. Tíz évet töltött a Formula-1-ben, de egyetlen futamot sem tudott nyerni. 1984-ben Alain Prost helyére leigazolták a Renaulthoz, de a csapat éppen akkor kezdett hanyatlani. Legjobb eredményét, a Belga Nagydíjon szerzett második helyet ebben az évben érte el. 1986-ban Ayrton Senna megakadályozta, hogy a Lotus csapathoz szerződjön, egy időre visszavonult a Formula-1-től. Elio de Angelis halála után a Brabham csapattal tért vissza, majd az Arrowshoz szerződött, három évig versenyzett a csapatban. A következő évben a Lotushoz igazolt, de jelentősebb eredményeket itt sem tudott elérni. Később sportkocsiversenyeken indult, s 1991-ben megnyerte a világbajnokságot. 1993-ban a Footwork színeiben ismét megjelent a Formula-1 mezőnyében, de eredményeket most sem tudott elérni. 1994-ben végleg visszavonult a Formula-1 világától. Azóta a brit túrakocsi bajnokságok rendszeres résztvevője.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Tom Belso autóversenyző
  2010-08-27 09:55:22, péntek
 
  Tom Belsø (Koppenhága, 1942. augusztus 27. - ) dán autóversenyző.




Tom Belso

Nemzetiség: dán
Formula-1-es pályafutása
Aktív évei 1973 - 1974
Csapata(i): Frank Williams Racing Cars
Nagydíjak száma: 5 (2 rajt)
Világbajnoki címek: 0
Győzelmek: 0
Dobogós helyezések: 0
Első rajtkockák: 0
Leggyorsabb körök: 0
Első nagydíj: 1973-as Svéd Nagydíj
Első győzelem: -
Utolsó győzelem: -
Utolsó nagydíj: 1974-es Brit Nagydíj

Pályafutása alatt több formulaautós bajnokságban is szerepelt.

Már az 1973-as svéd nagydíjon rajthoz állt volna a formula-1-es világbajnokságon, ám erre a futamra mégsem gyült össze elegendő pénze az induláshoz. A 74-es szezonban azonban négy versenyen is jelen volt. Ezzel ő lett hazája első versenyzője a sorozatban. Dél-afrikában kiesett, a spanyol és a brit futamokra viszont kvalifikálni sem tudta magát. A svéd versenyen nyolcadikként ért célba.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Gerhard Berger autóversenyző
  2010-08-27 09:52:54, péntek
 
  Gerhard Berger (Wörgl, 1959. augusztus 27. - ) volt Formula-1-es versenyző. Jelenleg a Scuderia Toro Rosso Formula-1-es csapat vezetője.

Gerhard Berger 14 Formula-1-es szezont teljesített, legjobb világbajnoki eredménye két harmadik helyezés. Ez idő alatt 10 nagydíjat nyert, 48-szor végzett dobogón, 12-szer indult az első rajtkockából és 21 alkalommal futotta a verseny leggyorsabb körét, kettővel többször, mint barátja, Ayrton Senna. Pályafutása során 210 versenyen indult, amellyel a Formula-1 legtapasztaltabb versenyzői közé tartozik. Magáénak mondhatja azt különleges címet, hogy ő érte el a Benetton csapat első futamgyőzelmét és az utolsót is, 11 évvel később.




Gerhard Berger

Állampolgárság: osztrák
Formula-1-es pályafutása
Aktív évei: 1984-1997
Csapata(i): ATS, Arrows, Benetton, Ferrari McLaren
Nagydíjak száma: 210
Világbajnoki címek: 0
Győzelmek: 10
Dobogós helyezések: 48
Első rajtkockák: 12
Leggyorsabb körök: 21
Első nagydíj: 1984-es Osztrák Nagydíj
Első győzelem: 1986-os Mexikói Nagydíj
Utolsó győzelem: 1997-es Német Nagydíj
Utolsó nagydíj: 1997-es Európai Nagydíj




Gerhard Berger egy szállítási vállalkozó fiaként született egy tiroli kisvárosban, Wörglben. Már korán érdeklődést mutatott a motorok és az autók iránt. Az iskola befejezése után, apja sürgetésére, beiratkozott egy kereskedelmi iskolába, de hamar abbahagyta a tanulást, hogy beálljon apja mellé autószerelő-tanulónak. Berger célja az autóversenyzés volt, de előtte részt kellett vennie a sorkatonai kiképzésen.

Miután Berger számos versenyt nyert az Európai Formula-3 sorozatban, 1984-ben, idény közben leszerződtette az ATS csapat, és hazája nagydíján debütálhatott. Már élete második versenyén, az Olasz Nagydíjon pontszerző helyen ért célba, de nem kapott pontot, mivel csapata csak egy autót indított a sorozatban, és a szabályok értelmében csak az a versenyző volt jogosult pontszerzésre, aki elkezdte az évet. A következő szezont már végigversenyezte az Arrows istállónál. Az igazi áttörést az 1986-os év jelentette, amikor a kimagaslóan erős BMW turbómotorokkal és Pirelli abroncsokkal szerelt Benetton autójával a San Marinói Nagydíjon dobogóra állhatott, majd első futamgyőzelmét is megszerezte a Mexikói Nagydíjon.

1987-ben már a Ferrari csapat színeiben indulhatott, de a sorozatos technikai problémák megfosztották a jó szereplés lehetőségétől. Az autó az idény végére följavult, Portugáliában megszerezte első pole pozícióját, majd az évad utolsó két versenyét megnyerte. Így 1988-ra már a vb-cím esélyesei közé lépett, de ez volt az az év, amikor Prost és Senna által vezetett McLarenek verhetetlenek voltak, 16 futamból 15-ön győztek. Egyedül Bergernek sikerült rajtuk kívül futamot nyerni, az Olasz Nagydíjon. A Michele Alboretoval aratott kettős győzelem némi gyógyírt jelentett az olasz csapatnak az Enzo Ferrari két héttel korábban bekövetkezett halála miatt érzett fájdalomra.

1989-ben a Willamstől átszerződő Nigel Mansell lett Berger csapattársa. Ám az autó ismét nem volt versenyképes, ráadásul Imolában, a hírhedt Tamburello-kanyarban komoly balesetet szenvedett, nagy szerencsével tudott csak élve kimenekülni a kigyulladó járművéből. Nem szenvedett komoly sérüléseket, így hamar visszatért, és meg is nyerte a Portugál Nagydíjat. Ezen kívül azonban csak két második helyet tudott szerezni, ami mindössze a 7. helyre volt elég az összetettben.

Senna és Prost viszonyának megromlása miatt utóbbi a Ferrarihoz szerződött, így Bergernek lehetősége nyílt az akkori mezőny legjobb csapatához, a McLarenhez igazolni. Bemutatkozása meglehetősen viharosra sikeredett, amikor a szezon első nagydíján jobb rajthelyre kvalifikálta magát, mint Senna. Ezután ritkán fordult elő, hogy Berger a brazil előtt végzett, 1990 és 1992 között csak háromszor nyert futamot. 1991-ben Senna engedte maga elé Japánban, a következő évben, Kanadában és Ausztráliában pedig az összes jeletős rivális kiesése kellett a győzelemhez.

1993-ban a Ferrari visszahívta Bergert, hogy segítsen helyreállítani a csapat régi fényét. Nagy szerepe volt Jean Todt csapatfőnök szerződtetésében, lerakva a későbbi sikerek alapjait. Az autó ismét messze volt a tökéletestől, egy dobogós hely és 12 pont csak a 8. helyre volt elég a pilóták között, ez volt Berger legrosszabb év végi eredménye, amióta 1986-ban a Benettonhoz szerződött. 1994-ben súlyosan megviselte barátja, Ayrton Senna, és honfitársa, Roland Ratzenberger halála, de a Német Nagydíjon győzni tudott, ami óriási eredmény volt a csapatnak, tekintve, hogy 1990 óta nem nyertek futamot. Az év végén Berger a 3. helyen zárt Schumacher és Hill mögött. Utoljára 1995-ben versenyzett a Ferrarinál, számos dobogós helyezést elérve. A Kanadai Nagydíjon a világbajnoki címért küzdő Hill megelőzésével bizonyságát adta, hogy még mindig remek versenyző.

Michael Schumacher érkezésével Berger nem látta biztosítottnak a kellő támogatást a Ferrarinál, így 1996-ban a Benettonhoz igazolt, ahol első győzelmét szerezte. A csapat sajnos árnyéka volt korábbi önmagának, csak egy dobogós helyre futotta az évben. 1997-ben, a Német Nagydíjon Berger megszerezte élete és a Benetton eddigi utolsó futamgyőzelmét, ami azért különösen értékes, mert betegsége és édesapja halála miatt a három megelőző versenyt kihagyta. Utolsó nagydíján, a Jerezben megrendezett Európai Nagydíjon épphogy lemaradt a dobogóról, csak pár másodperccel végezve a Schumacher és Villeneuve ominózus ütközése után élete első győzelmét arató Mika Häkkinen mögött. Az évad végén bejelentette visszavonulását. A pletykák, miszerint 1998-ra visszatér a Ferrarihoz, hamisnak bizonyultak.

A Formula-1 népszerű figurájaként 2000 és 2003 között gyakran volt látható a boxutcában, mint a BMW versenyigazgatója, felügyelve a gyár 2000-es visszatérését a sportágba. 2004. április 25-én, tíz évvel Ayrton Senna halála után háromkörös bemutatót tartott Imolában egy JPS Lotus 97T-vel, azzal az autóval, amivel Senna versenyzett az 1985-ös évben.

2006 februárjában megvásárolta a Scuderia Toro Rosso 50%-os tulajdonrészét Dietrich Mateschitztől, aki ugyanekkora részt vásárolt a Berger apja által 1961-ben alapított közúti fuvarozó cégből, a Berger Logistikből.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Mark Webber autóversenyző
  2010-08-27 09:51:18, péntek
 
  Mark Alan Webber (Queanbeyan, Új-Dél-Wales, Ausztrália, 1976. augusztus 27. - ) ausztrál autóversenyző, jelenleg a Red Bull Racing Formula-1-es csapatának tagja. 2002 óta versenyez a sportágban, eddig hét teljes idényt teljesített. Legjobb összetettbeli eredménye a 2009-ben elért negyedik helyezés. A pályán a 2009-es Német Nagydíjon, valamint a 2009-es Brazil Nagydíjon elért győzelem a legjobb eredménye.




Mark Webber

Állampolgárság: ausztrál
Aktuális csapat: Red Bull (2007-)
Csapattárs: Sebastian Vettel
Aktuális rajtszám: 6
Formula-1-es pályafutása
Aktív évei: 2002 - től
Korábbi csapata(i): Minardi (2002), Jaguar (2003-2004), Williams (2005-2006)
Nagydíjak száma: 152 (150 start)
Világbajnoki címek: 0
Győzelmek: 6
Dobogós helyezések: 16
Első rajtkockák: 5
Leggyorsabb körök: 5
Világbajnoki pontok: 330.5
Első Nagydíj: 2002-es Ausztrál Nagydíj
Első győzelem: 2009-es Német Nagydíj
Legutóbbi győzelem: 2010-es Magyar Nagydíj
Legutóbbi Nagydíj: 2010-es Magyar Nagydíj

Mark Webber egy Queanbeyan-i (Ausztrália) motorkerékpár kereskedő fiaként jött világra. Gyermekkorában számos sportot űzött, az 1980-as évek végén pedig a Canberra Raiders rögbi klubban volt labdaszedő.

Leginkább azonban a technikai sportok kötötték le figyelmét - gyermekkori példaképeiként a négyszeres forma 1-es világbajnokot, Alain Prostot és a motorkerékpáros legendát, Kevin Schwantzot nevezi meg. Webber eleinte maga is motorozott, csak 1990-ben - relatíve későn, 14 évesen - kezdett el gokartozni. (Sok forma 1-es pilóta már 3-6 évesen megismerkedik a gokarttal.)

Webber 1991-ben futotta első gokart versenyeit az ausztrál nemzeti bajnokságban, 1992-ben megnyerte az Új Dél-Wales-i állami gokartbajnokságot, 1993-ban a "King of Karting" gokart versenyt és a Camberrai Kupát. Ugyanebben az évben elnyerte az I.M.B/WIN TV Ifjúsági Sport Díját, valamint az övé lett a "Top Gun"-díj az Ian Luff Haladó Versenyző Iskolában.

1994-ben kezdett el autókkal versenyezni az ausztrál Forma-Ford bajnokságban. Első szezonjában a 14. helyen végzett, az ,,év újonca" kategóriában pedig második lett. A szezon csúcspontja az volt számára, hogy a második helyen kvalifikálta magát az Adelaide-i forma 1-es verseny betétfutamaként megtartott Forma-Ford versenyen. A versenyek között felügyelőként dolgozott a Sydney-i Oran Park versenypályán.

Webber 1995-ben ismét brillírozott a Formula-1-es Ausztrál Nagydíj betétfutamaként megtartott Forma-Ford futamon: övé lett a pole pozíció és a győzelem is. A bajnokságban a negyedik helyen végzett (futamgyőzelem Sandown-ban, Symmons Plains-ben és Phillip Island-on) és "Slick 50 Pole Position" díjat kapott a szezonban szerzett legtöbb pole pozícióért. Ezen kívül második lett az 1995-ös Surfers Paradise-i IndyCar verseny betétfutamaként megtartott versenyen és két második helyet szerzett az ausztrál Forma-Brabham kategóriában vendégszereplései alkalmával.

Az év legfontosabb eseménye mégis az volt számára, hogy az ausztrál Forma-Ford versenysorozat egyik koordinátora, Ann Neal a menedzsere lett. Neal megnyerte az ausztrál Yellow Pages-t Webber szponzorának hét évre és szervezett neki egy Forma-Ford tesztet az angliai Snettertonban. Az ausztrál versenyző a Van Diemen Forddal futott teszten jól teljesített és jutalomként elindulhatott a híres Brands Hatch-i Forma-Ford Fesztiválon. Ez volt Webber első nemzetközi versenye és rögtön harmadik helyet szerzett rajta.

1996-ban Webber Európába költözött, ám előtte még megnyerte a forma 1-es Ausztrál Nagydíj betétfutamaként megtartott Forma-Holden versenyt Melbourne-ben. Európában a brit Forma-Ford bajnokságban a Duckhams Van Diemen csapat gyári versenyzőjeként folytatta pályafutását. A szezon során négy futamot nyert, négy pole pozíciót szerzett és összetettben a második helyen végzett. Megnyerte a Forma-Ford Fesztivált, valamint a Spa-Francorchamps-i versenyt a Forma-Ford Európa Kupában. Éves teljesítményéért hazájában neki ítélték az év fiatal versenyzőjének járó ,,Young Achiever" díjat és a legjobb nemzetközi versenyzőnek járó ,,International Achiever" díjat.

1997-ben Webber feljebb lépett a brit Formula-3-ba az Alan Docking Racing csapat színeiben. Az ausztrál versenyző ekkoriban anyagi gondokkal küzdött, ami miatt majdnem abba kellett hagynia a versenyzést a szezon felénél, ám a segítségére sietett David Campese egykori ausztrál rögbi játékos. Webber negyedik Forma-3-as versenyén, Brands Hatch-ben már diadalmaskodni tudott és egy új pályacsúcsot is felállított. Az 1997-es Formula-1-es Brit Nagydíj betétfutamaként megtartott Forma-3-as futamon második lett, a bajnokságban összetettben pedig negyedik.

Ugyanebben a szezonban harmadik lett a zandvoorti Marlboro Masters Forma-3-as versenyen legjobb újoncként, a híres Makaói Világkupán pedig - szintén újoncként - negyedik. Hazájában az év ausztrál autóversenyzőjének választották és ismét megnyerte a legjobb nemzetközi versenyzőnek járó díjat is. A brit Autosport magazin az "év újoncának" választotta a Forma-3-ban.

Az 1997-es szezon végén Webbert megkereste az AMG Mercedes CLK LM sportautó csapata és felajánlották neki, hogy - Bernd Schneider oldalán - legyen a gyári versenyzőjük a GT sorozatban 1998-ban. Webber először visszautasította az ajánlatot, ám később mégis részt vett egy teszten a csapattal az ausztriai A1-Ringen és úgy döntött, hogy csatlakozik. A Schneider-Webber páros az 1998-as szezon során öt futamot nyert a kategóriában (Silverstone, Hockenheimring, Hungaroring, Suzuka, Donington Park) és összetettben második lett az ugyanannál az istállónál versenyző Klaus Ludwig-Ricardo Zonta kettős mögött.

Szintén 1998-ban Webber megkapta a BRDC Bruce McLaren-díjat, amit a legjobb teljesítményt nyújtó Brit Nemzetközösségbeli pilóta kap. Ausztráliában az "Év Autóversenyzőjévé" és az "Év Nemzetközi Autóversenyzőjévé" választották.

1999-ben az AMG Mercedes csapat tagja volt a Le Mans-i 24 órás versenyen, de a Mercedes műszaki probléma miatt visszavonta autóit a versenyzéstől. A Mercedes-Benz CLRs aerodinamikailag súlyosan elhibázott konstrukció volt, ami miatt Webber a szabadedzésen és a verseny előtti warm-upon (bemelegítés) egy hosszú egyenesben a levegőbe repült és a megpördülve tengelye körül a pálya mellett landolt. Ugyanígy járt Webber csapattársa Peter Dumbreck is a verseny ötödik órájában.

A versenyzőknek nem esett baja, de Webber sportautós karrierje ezzel véget ért és az ausztrál pilóta visszatért inkább az együléses versenyautókhoz. Ezután Webber felkereste Eddie Jordant, a forma 1-es Jordan csapat főnökét, aki bemutatta Paul Stoddartnak. Stoddart Webber honfitársa volt, ráadásul akkoriban a Forma-3000-es Eurobet Arrows csapat főnöke. Webber ezen az ismeretségen keresztül 2000-ben tehát a Forma-3000-be került, ráadásul 1999 decemberében Barcelonában életében először egy forma 1-es autót is tesztelhetett: mégpedig az Arrows istálló autóját két napon keresztül.

2000-ben már a forma 1-es Arrows csapat hivatalos tesztpilótája volt - ám különböző szerződéses okok miatt végül nem tesztelt az istállóval, hanem ehelyett aláírt a Formula-1-es Benetton csapathoz, mint tesztpilóta, menedzsere pedig a Benetton csapatfőnöke, Flavio Briatore lett.

A Forma-3000-ben 2000-ben Webber az European Formula Racing pilótája volt, megnyerte a Silverstone-i futamot és összetettben harmadik lett.

2001-ben csatlakozott a Forma-3000 előző évi bajnok csapatához, a Super Novához és három futamgyőzelemmel (Imola, Monaco, Magny-Cours) összetettben második lett a brit Justin Wilson mögött. A Formula-1-ben továbbra is a Benetton tesztpilótájaként dolgozott, a szezon végén pedig ismét elnyerte a BRDC Bruce McLaren-díját.

2002-ben Flavio Briatore bejuttatta Webbert a Formula-1-es Minardi csapathoz, aki hazai pályán, az Ausztrál Nagydíjon futotta pályafutása első versenyét és kisebb szenzációt okozott azzal, hogy az ötödik helyen végzett. A Minardival 1999 óta nem szerzett senki pontot (akkor Marc Genének sikerült), ráadásul ezt most egy újonc tette.

Több pontot nem szerzett a kis olasz csapat a szezon során, de Webber 2 pontja a konstruktőri világbajnokság 9. helyét hozta meg számukra - a Toyota és az Arrows előtt -, Webbernek pedig a 15. helyet a versenyzők pontversenyében. Webber minden egyes időmérő edzésen gyorsabbnak bizonyult, mint csapattársa, Alex Yoong (és Anthony Davidson, aki a Magyar és a Belga Nagydíjon helyettesítette Yoongot).

A remek teljesítmény meghozta gyümölcsét: 2003-ra Webbert leszerződtette a Jaguar csapat. Az új istállónál az ausztrál első megvillanása a Brazil Nagydíj első időmérő edzésén volt, amelyen - vizes pályán - megszerezte az előzetes pole pozíciót. A másnapi időmérő edzésen is megőrizte jó formáját és végül a harmadik helyen kvalifikálta magát - ez pedig a Jaguar csapat négyéves történetének legjobb időmérő eredménye volt. A futamon az ausztrál versenyző kicsúszott a vizes pályán.

A szezon során Webber végül 17 pontot gyűjtött és ezzel a pontverseny tizedik helyén végzett. Csapattársa, Antonio Pizzonia nem szerzett pontot, a brazilt később váltó Justin Wilson pedig csak egyet. Az Autocar magazin Webbert választotta az év autóversenyzőjévé 2003-ban.

Webber 2004-ben is a Jaguarnál folytatta pályafutását, új csapattársa egy osztrák újonc, Christian Klien lett. Webber ebben a szezonban is megcsillantotta remek képességeit az időmérő edzésen: Malajziában második lett a kvalifikáción. A versenyen azonban most sem tudta ezt kamatoztatni, mivel egy elrontott rajt alaposan hátravetette, ütközött Ralf Schumacherrel (BMW-Williams), végül egy megpördülés után kiesett. Hasonlóan járt a szezon utolsó előtti futamán, Japánban, ahol a harmadik helyen végzett az időmérő edzésen, ám a futamot műszaki hiba miatt nem tudta befejezni. Webber a szezon során összesen 7 pontot gyűjtött és 13. lett.

A Jaguarnak ez volt utolsó szezonja a Formula-1-ben, így Webber is új csapat után nézett: 2005-re a BMW-Williams szerződtette le.

A Williamsnél a német Nick Heidfeld lett Webber új csapattársa. Az ausztrál versenyző rögtön új csapatával futott első versenyén megszerezte a harmadik rajtkockát, ám a versenyre most sem tudta átmenteni a jó formát: ötödik helyen végzett. Malajziában Webber a negyedik helyről indult és Giancarlo Fisichellával (Renault) küzdött a dobogóért, amikor Fisichella Webber egy előzési kísérleténél mindkettejüket kiütötte a versenyből. Utólag kiderült, hogy az ausztrál versenyző a szezon első két futamán törött bordával vett részt, ami felértékelte teljesítményét.

Webber következő figyelemre méltó teljesítménye a Spanyol Nagydíj időmérő edzésén elért második helye volt - ám a futamon megint csak hatodik lett. Monacóban aztán végre felállhatott a dobogóra: a harmadik helyen végzett. A szezon végén - az Olasz Nagydíjtól kezdve - Antonio Pizzonia váltotta fel a sérült Heidfeldet a másik Williamsben. Webber nem ápolt jó viszonyt a brazil versenyzővel, mivel Pizzonia korábban megvádolta azzal, hogy a Jaguarnál különb elbánásban részesítették nála. Webber ezt akkor határozottan cáfolta - meglehetősen kemény szavakkal illetve Pizzoniát. Webber összesen 36 pontot gyűjtött össze a 2005-ös szezon során, amely a pilóták pontversenyének 10. helyére rangsorolta. Heidfeld 28 ponttal 11. lett, de öttel kevesebb versenyt futott Webbernél.

2006-ban Webber továbbra is a Williams versenyzője volt, ám a csapat autóit már Cosworth-motorok hajtották, miután a BMW önálló istállót alakított. Heidfeld, illetve Pizzonia helyére az újonc Nico Rosberg (az 1982-es világbajnok, Keke Rosberg fia) került az ausztrál csapattársaként. A Williams FW28 nem volt megbízható autó, Webber sokszor kiesett pontszerző helyről. Hazai nagydíján, Ausztráliában az élről esett ki műszaki hiba miatt. Monacóban a második helyről rajtolhatott, de itt is elfüstölt az autója. Összesen 7 pontot szerzett csak a szezonban, és ezzel 14. lett.

2007-ben Webber a Red Bull-Renault csapatnál folytatta tovább pályafutását, ahol csapattársa a skót David Coulthard lett. Az ausztrál rendszerint bejutott az időmérő edzések harmadik részébe és két alakalomtól eltekintve mindig jobb volt, mint csapattársa. A versenyeken azonban nem tudta tartani Coulthard versenytempóját. A nürbrügringi Európai Nagydíjon még a dobogóra is felállhatott. Viszont a sok technikai hiba miatt Webber gyakran esett ki pontszerző helyről és összesen csak három alkalommal szerzett pontot. Az esős Japán Nagydíjon az egyik biztonsági autós fázisban második helyen autózott, amikor Lewis Hamilton hirtelen fékezésének köszönhetően Sebastian Vettel hátulról beleszaladt. A Brazil Nagydíjon kvalifikációján elérte idei legjobb eredményét, az ötödik rajtkockából vághatott neki a versenynek, és a negyedik helyen autózott, a két Ferrari és Fernando Alonso mögött, amikor a sebességváltó (ismét) megadta magát, így fel kellett adnia ezt a versenyt is. Webber összetettben a 12. lett 10 ponttal, a csapattárs Coulthard 14 pontjával a 10. lett

2008-ban továbbra is a Red Bull versenyzője volt. A hazai nyitó futamon kiesett, Malajziában és Bahreinben a 7. helyen végzett. A Spanyol Nagydíjon a 7. rajthelyén két pozíciót javítva, ötödikként ért célba. Az egyéni világbajnokságban a 8. helyre lépett fel, csapata a Renault elé került, a 6. helyre. Törökországban folytatódott pontszerző sorozata: a 7. helyen végzett. A Monacói Nagydíjon időmérő edzésén mindkét Red Bull bejutott az utolsó szakaszba, ami jó eredményt vetített előre a vasárnapi versenyre. Az esős futamon Webber végig harcban volt a pontszerző helyekért, és amikor nem sokkal a verseny vége előtt Räikkönen kilökte Sutilt, a 4. helyre lépett fel. Zsinórban ötödik pontszerző helyével az egyéni világbajnokságban beérte a McLaren versenyzőjét, Heikki Kovalainent. Kanadában technikai problémák miatt az időmérőn tizedik lett, a versenyen a 12. helyen végzett,s megszakadt a pontszerző sorozata. A Francia Nagydíjon a 6. helyre kvalifikálta magát, és ugyanebben a pozícióban is ért célba. A Brit Nagydíjon a 2. rajtkockát szerezte meg, a rajtnál visszaesett a 4. helyre, és még ugyanabban a körben megpördült, és így visszaesett a mezőny végére, ahonnan a 10. helyre küzdötte fel magát. Németországban a 8. helyről indult, de a versenyen kiesett. A Hungaroringen és Valenciában 9., majd 12. lett, míg újra pontot szerzett. Belgiumban és Olaszországban egyaránt 8. lett. Szingapúrban váltóhiba miatt kiállni kényszerült. A Kínai Nagydíj időmérő edzésén a 6. helyet szerezte meg, de motorcsere miatt tízhelyes rajtbüntetést kapott. A versenyen csak a 14. helyre tudott felzárkózni. Az évad zárófutamán, Brazíliában búcsúzott a sportágtól a csapattársa, David Coulthard. Webber két hellyel előrébből, a 12. rajthelyről indult, ezért elkerülte azt az ütközést, ami miatt Coulthard kiesett. Az esős versenyen a 9. helyen futott be. Az évad során csak háromszor esett ki, pontot kilenc alkalommal szerzett, míg Coulthard csak kétszer. A 2008-as világbajnokságot a 11. helyen fejezte be, 21 ponttal.

A 2009-es szezont is a Red Bull Racing istálló színeiben kezdte,újdonsült csapattársa a fiatal Sebastian Vettel lett. Webber az első futamon nem ért be pontszerző helyen, mert a rajtnál megsérült a kasztnija. A második futamon, Sepangban a 6. helyen végzett, ezzel 1,5 pontot szállított a csapatának. Minden versenyző pontjainak felét kapta meg, mivel a versenyt heves esőzés miatt leintették piros zászlóval, és még nem teljesítették a táv 75%-át. Shanghajban a 3. helyre kvalifikálta magát, ahonnan csapattársa mögé beérkezve a második helyen fejezte be a futamot, ezzel élete legjobb eredményét elkönyvelve. A Bahreini Nagydíj időmérésén feltartották ezért az edzés legnagyobb negatív meglepetését hozva csak a 19. helyre kvalifikálta magát. A versenyen a 11. helyre jött fel de ez sem volt elég a pontszerzéshez. Spanyolországban az 5. helyre kvalifikáltan magát ahonnan a 3. helyre jött fel egy újabb dobogós helyezést elkönyvelve és újabb 6 pontot szerezve. Monte Carlóban a 8. helyről indult és az 5. helyen futott be. Ezzel újabb négy pontot zsebelt be (a csapattársa összetörte az autóját). A szezon 6. futama után Webber 4. volt a bajnokságban. Törökországban a 2. helyen végzett 8 pontot gyűjtve, majd Silverstone-ban is a 2. helyet szerezte meg. A nürburgringi futamon megszerezte élete első Forma-1-es pole pozícióját, majd a futamon magabiztosan nyert csapattársa, Sebastian Vettel előtt, így az ausztrál pilóta megszerezte élete első győzelmét (ami egyben új rekord is volt, mivel F1-es versenyző még nem várt ennyi időt első futamgyőzelmére). A Magyar Nagydíjon Webber a 3. helyről rajtolt és ott is ért be. A futam után Webber megelőzte a kieső Vettel a pontversenyben, a 2. helyre jött fel.

2010-ben Webber-Vettel párossal vágott neki a Red Bull-Renault.Webber nem kezdte jól az évet.Az "évnyitó" Bahrain-i versenyen csak a 8.,míg a Maláj-Nagydíjon csak a 9. helyen ér célba.Majd jött az Ausztrál-Nagydíj ahol hazai pályán a 2. lett.Majd Kínában megint jött egy 8. hely.A Spanyol és Monacói-Nagydíjon elért győzelmek végett a világbajnoki pontverseny élére állt.Majd Törökországban 3. lett.Kanadában 5. lett bár a versenyt 5 helyes ralt büntetéssel kezdte.És jött az Európai-Nagydíj Valenciában.Ahol az Időmérő Edzésen 2. lett,de a rajtot elrontotta és egy korai boxkiállás után csak a 18. helyen állt.A 10. kőrben aztán Heikki Kovaleinen mögé érkezett aki fékezett a kanyar előtt,míg Webber padlógázzal,szélárnyékba ment és kb.300 km/h-s sebességgel ráment a Lotus kerekére és a levegőbe emelkedett és fejjel lefelé érkezett a földre.Majd 200 km/h -s sebeséggel a gumifalba ütközött.Óriási szerencsére karcolások nélkül szált ki a teljesen összeroncsolódott Red Bull-ból.Életét valószínűleg a biztonsági berendezések mentették meg,és az, hogy az elszabadult kerék nem szorult be a gumifal és Webber feje közé.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Augusztus 27. Évfordulók mára
  2010-08-27 09:49:59, péntek
 
  Augusztus 27. az év 239. (szökőévekben 240.) napja a Gergely-naptár szerint. Az évből még 126 nap van hátra.

Névnapok: Gáspár, Cézár, Gazsó, Gibárt, József, Káldor, Mónika, Vilja

Események

* 827 - Bálint pápa megválasztása.
* 1301 - János kalocsai érsek magyar királlyá koronázza Vencelt (II. Vencel cseh és lengyel király fiát).
* 1310 - Károly Róbert harmadszori megkoronázása
* 1534 - Majláth István vezette erdélyi, havasalföldi seregek, szövetségben Moldvával ostromlják Medgyest, ahová Lodovico Gritti vette be magát.
* 1855 - Franciaország (III. Napóleon), Anglia (Palmerston miniszterelnök) és a Török Birodalom szövetsége győzelmet arat Oroszország felett Szevasztopolnál. Ebben a csatában Tolsztoj is részt vett.
* 1914 - Az Osztrák-Magyar Monarchia hadat üzen Belgiumnak.
* 1916 - Románia csatlakozik az Antanthoz, hadat üzen Magyarországnak, a román haderő megkezdi Erdély elfoglalását.
* 1919 - Andrej Hlinka és František Jehlicka, néppárti szlovák politikusok titokban a párizsi békekonferenciára utaznak, hogy ott a tervezett autonóm Szlovákia számára nemzetközi garanciákat szerezzenek.
* 1928 - Párizsban 15 ország képviselői aláírják a Briand-Kellogg paktumot a háború nemzetközi jogi elítéléséről.
* 1944 - A Kárpátokban a Székelyföld felé nyomuló szovjet hadsereg az Ojtozi-szorosban eléri és átlépi Magyarország 1941-es határát.
* 1944 - Szovjet légitámadás érte Ungvárt.
* 1989 - Horn Gyula magyar és Alois Mock osztrák külügyminiszter Sopronnál átvágják a ,,vasfüggönyt".
* 2003 - Pokolgépes merényletben megölik a Dagesztáni Köztársaság külkapcsolatokért, valamint nemzetiségi és tájékoztatási ügyekért felelős miniszterét, Mohamed-Szaleh Guszajevet.
* 2004 - A magyar Wikipédia eléri a 2500. szócikket.

Sportesemények

Forma-1

* 1967 - Kanadai Nagydíj, Mosport Park - Győztes: Jack Brabham (Brabham Repco)
* 1978 - Holland Nagydíj, Zandvoort - Győztes: Mario Andretti (Lotus Ford)
* 1989 - Belga Nagydíj, Spa Francorchamps - Győztes: Ayrton Senna (McLaren Honda)
* 1995 - Belga Nagydíj, Spa Francorchamps - Győztes: Michael Schumacher (Benetton Renault)
* 2000 - Belga Nagydíj, Spa Francorchamps - Győztes: Mika Häkkinen (McLaren Mercedes)
* 2006 - Török Nagydíj, Istanbul - Győztes: Felipe Massa (Ferrari)

Születések

* 1669 - Anna Mária orléans-i hercegnő (+ 1728)
* 1730 - Johann Georg Hamann német filozófus, író (+ 1788)
* 1770 - Georg Wilhelm Friedrich Hegel német filozófus (+ 1831)
* 1776 - Barthold Georg Niebuhr német történész, diplomata (+ 1831)
* 1785 - Agustín Gamarra perui politikus, az ország elnöke (1829-1833, 1838-1841) (+ 1841)
* 1809 - Hannibal Hamlin amerikai politikus, az ország alelnöke (1861-1865) (+ 1891)
* 1812 - Szemere Bertalan 1848-49-es politikus, miniszterelnök (+ 1869)
* 1827 - Charles De Coster belga író (+ 1879)
* 1845 - Lechner Ödön építész (+ 1914)
* 1854 - Badics Ferenc irodalomtörténész, az MTA tagja (+ 1939)
* 1856 - Ivan Jakovics Franko ukrán író, költő (+ 1916)
* 1858 - Giuseppe Peano olasz matematikus (+ 1932)
* 1865 - Charles G. Dawes, Nobel-békedíjas amerikai politikus, az ország alelnöke (1925-1929), a Dawes-terv megalkotója (+ 1951)
* 1869 - Karl Haushofer német földrajztudós, szociológus (+ 1946)
* 1871 - Theodore Dreiser amerikai író, újságíró (+ 1945)
* 1874 - Carl Bosch, Nobel-díjas német kémikus (+ 1940)
* 1877 - Charles Rolls angol autógyártó, a Rolls-Royce egyik alapítója (+ 1910)
* 1878 - Pjotr Nyikolajevics Vrangel orosz tábornok, az orosz polgárháború egyik vezető alakja (+ 1928)
* 1884 - Vincent Auriol francia politikus, az ország elnöke (1947-1954) (+ 1966)
* 1884 - Alfredo Baldomir uruguayi politikus, az ország elnöke (+ 1948)
* 1885 - Georg Wilhelm Pabst osztrák filmrendező († 1967)
* 1890 - Man Ray amerikai képzőművész, fényképész, a dadaizmus és a szürrealizmus képviselője (+ 1976)
* 1894 - Hosszu Márton festőművész (+ 1953)
* 1895 - Alföldi András régész, ókortörténész († 1981)
* 1896 - Mijazava Kendzsi japán költő és meseíró (+ 1933)
* 1899 - Cecil Scott Forester angol író, újságíró (+ 1966)
* 1902 - Ék Sándor Kossuth-díjas festőművész (+ 1975)
* 1903 - Keserű Ferenc olimpiai bajnok vízilabdázó (+ 1968)
* 1908 - Lyndon B. Johnson, az Amerikai Egyesült Államok 38. elnöke (1963-1969) (+ 1973)
* 1909 - Zimándi Pius (er. Zilich István) premontrei szerzetes, tanár, irodalomtörténész, pedagógiai szakíró (+ 1973)
* 1909 - Charles Pozzi (Carlos Alberto Pozzi) francia autóversenyző (+ 2001)
* 1910 - Teréz anya (er. Agnes Gonxha) albá] származású Nobel-békedíjas apáca (+ 1997)
* 1911 - Barabás Tibor József Attila- és Kossuth-díjas író (+ 1984)
* 1915 - Norman F. Ramsey Nobel-díjas amerikai fizikus
* 1918 - Mészöly Dezső Kossuth-díjas író, műfordító
* 1927 - Zerkula János erdélyi magyar népzenész (+ 2008)
* 1928 - Boross Péter politikus, 1993 és 1994 között Magyarország miniszterelnöke
* 1929 - Ira Levin amerikai író, forgatókönyvíró (+ 2007)
* 1930 - Galgóczi Erzsébet Kossuth-díjas író (+ 1989)
* 1932 - Örkényi Éva színésznő
* 1933 - Hámori Jenő olimpiai bajnok kardvívó
* 1937 - Alice Coltrane amerikai dzsesszzenész (+ 2007)
* 1941 - Konrád János olimpiai bajnok vízilabdázó
* 1942 - Tom Belsø dán autóversenyző
* 1943 - Honti László nyelvész, finnugrista, az MTA tagja
* 1946 - John C. Mather Nobel-díjas amerikai asztrofizikus
* 1953 - Kerékgyártó István író
* 1954 - Derek Warwick brit autóversenyző
* 1955 - Can Togay magyar filmrendező, forgatókönyvíró, színész, költő
* 1954 - Zalán Tibor József Attila-díjas költő, író
* 1955 - Laura Fygi holland énekesnő
* 1959 - Gerhard Berger osztrák autóversenyző
* 1959 - Petőcz András író, költő
* 1961 - Tom Ford amerikai divattervező
* 1964 - Gundel Takács Gábor sportújságíró, televíziós műsorvezető
* 1966 - Juhan Parts észt politikus, az ország miniszterelnöke (2003-2005)
* 1970 - Peter Ebdon brit világbajnok snooker-játékos
* 1973 - Dietmar Hamann német labdarúgó
* 1976 - Carlos Moyà spanyol teniszező
* 1976 - Tóth Hajnalka világbajnok párbajtőrvívó
* 1976 - Mark Webber ausztrál autóversenyző, Formula-1-es pilóta
* 1977 - Deco brazil származású portugál labdarúgó
* 1981 - Kardos-Horváth János zenész, a Kaukázus együttes frontembere
* 1984 - Sulley Ali Muntari ghánai labdarúgó
* 1985 - Szabó Előd erdélyi zenész, a Titán együttes énekes-zeneszerzője
* 1988 - Alexa Vega amerikai színésznő

Halálozások

* 542 - Caesarius ókeresztény író (* 470 körül)
* 827 - II. Jenő pápa (születési dátuma nem ismert)
* 1146 - III. Erik dán király (* 1104)
* 1300 - Guido Cavalcanti itáliai költő (más források szerint augusztus 28.) (* 1255 körül)
* 1434 - Pfalzi Margit lotaringiai hercegné (* 1376)
* 1521 - Josquin des Prez francia zeneszerző (* 1450 körül)
* 1576 - Tiziano (er. Tiziano Vecellio), itáliai festőművész (* 1490 körül)
* 1590 - V. Szixtusz pápa (* 1521)
* 1635 - Lope de Vega spanyol drámaíró (* 1562)
* 1649 - Brandenburgi Katalin erdélyi fejedelem (* 1604)
* 1748 - James Thomson skót író (* 1700)
* 1800 - Kerekes Sámuel újságíró, az első hírlapírók egyike (* 1757 körül)
* 1862 - Egyed Antal római katolikus pap, költő, az MTA tagja (* 1779)
* 1864 - Kuthy Lajos író, az MTA tagja (* 1813)
* 1868 - Makk József tüzérezredes az 1848-49-es szabadságharcban (* 1810)
* 1879 - Rowland Hill angol tanár, a bélyeg elődjének megalkotója (* 1795)
* 1906 - Thury Zoltán író, újságíró (* 1870)
* 1914 - Eugen Böhm-Bawerk osztrák közgazdász (* 1851)
* 1919 - Louis Botha dél-afrikai politikus, a Dél-afrikai Unió első miniszterelnöke (* 1862)
* 1929 - Herman Potočnik szlovén űrkutató (* 1892)
* 1945 - Álgyay Hubert Pál hídépítő mérnök (* 1894)
* 1945 - Teleki József politikus (* 1859)
* 1945 - Franz Werfel osztrák író (* 1890)
* 1948 - Markovits Rodion magyar író, újságíró (* 1884)
* 1952 - Kempelen Béla családtörténet-író, heraldikus (* 1874)
* 1957 - Ágoston Ernő festőművész (* 1889)
* 1958 - Ernest Lawrence amerikai Nobel-díjas fizikus (* 1901)
* 1961 - Rózsahegyi Kálmán színész], színészpedagógus (* 1873)
* 1965 - Le Corbusier (er. Charles-Edouard Jeanneret), svájci származású francia építész (* 1887)
* 1967 - Brian Epstein, a Beatles együttes menedzsere (* 1934)
* 1969 - Erika Mann német színművész, író, Thomas Mann lánya (* 1905)
* 1975 - I. Hailé Szelasszié etióp császár (er. Ras Tafari Makonnen), a Négus, etióp császár (* 1892)
* 1975 - Komarnicki Gyula hegymászó (* 1885)
* 1978 - Bertalan Károly geológus, barlangkutató (* 1914)
* 1979 - Lord Louis Mountbatten, brit főrend, az Admiralitás első lordja, India utolsó alkirálya (* 1900)
* 1985 - Zsoldos Imre trombitaművész (* 1919)
* 1990 - Stevie Ray Vaughan amerikai gitáros, énekes, zeneszerző (* 1954)
* 2000 - Molnár Péter építész (* 1925)
* 2000 - Vásárhelyi Vera író, újságíró (* 1922)
* 2002 - Gion Nándor vajdasági magyar [író (* 1941)
* 2003 - Takács Paula Kossuth-díjas operaénekes (* 1913)
* 2004 - Majláth Mária színésznő (* 1916)
* 2008 - Abie Nathan izraeli békeaktivista (* 1927)
* 2009 - Szergej Vlagyimirovics Mihalkov orosz író, költő, a szovjet, majd a jelenleg is hivatalos orosz nemzeti himnusz szövegének szerzője (* 1913)

Nemzeti ünnepek, emléknapok, világnapok

* 1991 óta a Moldovai Köztársaság függetlenségének napja.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Vegyes viccek:
  2010-08-27 07:07:05, péntek
 
 


A Magyar Trabantos németországban autózik. Egyszer csak lefullad a kocsija az úton. A Trabantos kiszáll, és órákig bütyköli a kocsi motorját. Végül úgy dönt, hogy megállít valakit, és beviteti magát a legközelebbi városba. Pár perc múlva leint egy Ferrarist, aki vállalja, hogy bevontatja a kis Trabantot a legközelebbi szervízbe. Utána is kötik a kis autót az erős sportkocsinak, és elkezdenek száguldani. A Trabantos nagyon élvezi a helyzetet, mivel még soha sem repesztett ilyen sebességgel. Félóra múlva elmegy melletük egy Porsche, és a sofőrje beint a Ferrarisnak. Nosza, a Ferraris begerjed, és maximális sebességre kapcsol. A Trabantos megijed, és ijedtében dudálni kezd hogy lassítsanak, de azok rá sem hederítenek. Elszáguldanak egy benzinkút mellett, ahol a benzinkutas rémülten nézi őket. Miután elmennek, gyorsan beszalad a házba, és áttelefonál a következő kutasnak:
- Te, ezt látnod kell! Hárman versenyeznek! Egymás mellett egy Porsche és egy Ferrari, szorosan mögöttük pedig egy Trabant, amelyik dudál, mert nem hagyják előzni!




Egy embernek elromlik az autója a bolondok háza előtt. Próbálja javítgatni, de nem megy. Az egyik bolond kiszól az ablakon, hogy ő megjavítja, csak szóljon a főorvosnak, hogy engedje ki egy órára. A férfi rá sem hederít a bolondra, de csak nem sikerül megjavítania az autót. A bolond ismét kiszól, hogy pillanatok alatt megjavítaná, de nem tud kimenni. A férfi végül enged, és eléri, hogy a bolondot kiengedjék egy negyedórára. A bolond megnézi a motort, és percek alatt megjavítja. Meglepődve nézi a férfi, majd megkérdi:
- De hisz ön egy jó szakember, és teljesen normálisnak tűnik. Minek zárták mégis ide be?
- Ja fiam, én ki akartam szökni az országból.
- De hát akik szökni próbálnak, azokat nem ide zárják!
- Igen, csakhogy én a Szovjetunióba akartam szökni.




Az egyik embernek elromlik az autója a sivatagban. Próbálja javítgatni, de nem megy. Egyszer csak elébe toppan egy fehér ló, homlokán egy arany csillaggal, és így szól:
- Ha nincs ellenére uram, megjavítom az autóját.
A férfinak eláll a lélegzete, és ezalatt a ló bedugja a fejét a motorházba. Fújtat, nyerít, majd egyet szökken és elvágtat. Az ember csak nagy nehezen ocsúdik fel a csodalkozásból, majd beül az autóba, és az valóban elindul. Mégis aggódik az autó miatt, és az első szerelőhöz betér elmesélni az esetet. A szerelő gondolkodik, majd így szól:
- Szóval azt mondja, hogy a ló beszélt?
- Igen.
- És a homlokán volt egy csillag?
- Igen.
- És biztos, hogy fehér volt?
- Igen, biztos.
- Hát tudja meg, óriási szerencséje volt, ugyanis a fekete nem ért az autókhoz.




Gyönyörű metálkék Porsche száguld az M7-esen. Egyszer csak balról elsuhan mellette egy zöld Trabant. A vezetője átkiabál:
- Ismeri a Trabantot?
A dolog bosszantja a Porsche tulajdonosát, és nagyobb sebességre kapcsol, megelőzvén a Trabantot. Két perc múlva újra elhúz mellette a Trabant:
- Ismeri a Trabantot?
- A pimasz! - hördül fel a porschés, és padlóig nyomja a gázt.
Megelőzi a Trabantot, ám az hamarosan ismét elzúg mellette:
- Ismeri a Trabantot?
- Igen! - kiáltja megadóan a Porchés.
- Akkor mondja meg, hogy lehet leállítani!




A srác randi után hazakíséri a nőjét. A kapualjban búcsúzkodás közben kezét lazán, macsósan falnak támasztva megpróbálja rávenni kedvesét
egy kis orális szexre. A lány szolid, polgári nevelést kapott, sehogyan sem akar kötélnek állni. A srác jó ideig kérleli, bevet mindent, de hiába. Egyszer csak felgyulladnak a villanyok és megjelenik a lány húga és meglehetősen idegesen mondja:
- Figyelj Zolika, apám küldött és üzeni, ha a nővérem nem akarja megtenni, akkor megteszem én, vagy lejön ő és elrendez, csak könyörögve kérünk, vedd már le a tenyered a kaputelefonról!




A fiú hazatelefonál.
Az anyja veszi fel a kagylót.
- Anyu,
megnősülök!
- Drága fiam, ez nagyon jó hír! Annyira
örülök!
- Csak tudod, a menyasszonyom néger.
- Semmi baj! Mi apáddal nem vagyunk rasszisták.
- Meg aztán van
négy gyereke.
- Csodálatos! Apáddal szeretjük a
gyerekeket.
- Az is gond, hogy nincs hol
laknunk.
- Mindössze ennyi a probléma? Költözzetek be hozzánk a
meghitt, egyszobás lakásunkba.
- És hogy fogunk ott mindannyian
elférni?
- Ti a gyerekekkel a szobában, apád meg berendezkedik
majd a spájzban.
- És te, anyu?
- Hát fiam, én
most leteszem a kagylót és felakasztom magam.




A Danubius Rádió közlekedési hírei:
- Figyelem! Az M7-esen autózók figyelmét szeretnénk felhívni, hogy legyenek óvatosak, mert egy őrült a forgalommal szemben autózik Budapest felé.
Kovács épp az autópályán hallgatja a felhívást, majd felcsattan:
- Hogy-hogy egy? Mind!




Kovács és a felesége a sztrádán hajtanak:
- Micsoda vademberek vannak! -szól Kovács- Ez a BMW-s is egy őrült! Legalább félórája százhetvennel jön mögöttünk!




- Kedvesem, beértünk már a városba? - kérdezi a feleség a férjet.
- Valószínűleg, mert egyre gyakrabban ütünk el gyalogosokat.
- Hát akkor lassíts!
- Én? Hát nem te vezetsz?




A Lánchídon forgalmi dugó keletkezik, és a sor csak lépésben halad. Egy taxis türelmetlen hölgyutasa így szól a sofőrhöz: - Mondja, nem tudna egy kicsit gyorsabban menni? - Én tudnék asszonyom - mormogja a taxis -, de nem hagyhatom itt a kocsit.
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 18 
2010.07 2010. Augusztus 2010.09
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 471 db bejegyzés
e év: 4750 db bejegyzés
Összes: 38183 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 1535
  • e Hét: 22626
  • e Hónap: 60111
  • e Év: 4806649
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2018 TVN.HU Kft.