Belépés
hunjano.blog.xfree.hu
A szkítha népek hosszúéletűek s mi ennek a fajnak vagyunk utolsó hajtása . A szkítha összesség ma: a magyar." /Csuray Károly / "A szólás szabadság... Hunjano
1965.01.21
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 12 
Orsós Imre : Egy vagyok ki……..
  2012-08-11 15:29:04, szombat
 
 
Egy vagyok, ki lelkedbe temetkezem
Ki a neked szánt keresztet cipelve
Benned vagyok kifeszített éji gyertya
Hogy utadon az angyalok szárny csapása
A z őszi avaros tájon öregedni remél


Egy vagyok, ki lelkedbe temetkezem
Kit nem temet a csend se szó
S a hova vágysz, néha haza szállsz
S a kertünkben faragott eresedö padon
A faragott alak előtt ki csodára vár

Egy vagyok, ki lelkedbe temetkezem
Ki nem szavakkal gondol tegnapot
Kit titkok kívánnak éhezve, míg remélsz
Mit végtelen űrutazó hamvadva igéz


Egy vagyok, ki lelkedbe temetkezem
Ki a neked szánt keresztet cipelve
Benned vagyok kifeszített éji gyertya
Hogy utadon az angyalok szárny csapása
A z őszi avaros tájon öregedni remél
 
 
0 komment , kategória:  Versek  
Áldjon vagy verjen sors keze, Itt élned, halnod kell. ....
  2012-08-11 15:21:12, szombat
 
 



Csak törpe nép felejthet ős nagyságot,


Csak elfajult kor hős elődöket,




























A lelkes eljár ősei sírlakához,

S gyújt régi fénynél új szövétneket.







".. nemes célokért érdemes és kell dolgozni,

és gyermekeinket erre nevelni.

Nem elmenni, nem kilépni ebből a Kárpát-koszorúból,

hanem megélni a Szózat szavait:







"Áldjon vagy verjen sors keze,

Itt élned, halnod kell."






Mert hiába énekeled,

drága testvérem,

könnyes szemmel a Szózatot,

ha eladod őseid földjét,

csomagolsz és elmész

egy nagyobb darab kenyérért.







Ezért kell segítenünk egymást itt és most az

ÉLETIGENLÉSRE,

a MARADÁSRA."







Magyar leányaink és asszonyaink.







Tündér Ilona édesanyánk jogán minden leány tündér,

tér és idő felett diadalmaskodni tudó lény, tartja hagyományunk.

Asszonnyá válva feleség és anyaként ők őrzik a múltat,

szülik és növelik a jövendőt, mindig Istenre tekintve.

Ennél szentebb hivatás e földön nem lehet.

Egy adatközlő öreg néni a következőt vallotta Erdélyi Zsuzsannának,

amikor nyolc gyermekes leányához ment sietve ...







" a rózsa kivirágozhatna az utamon, mer én annyit imádkozok, ha arra megyek..."







Társadalmunk minden szintjén megtaláljuk Nagyasszonyaink keze-nyomát,

s gyengédséggel, de ha kell katonai erővel is támogatták élettársukat.

Kanizsai Dorottya, Zrinyi Ilona,

az aradi vértanúk emléke köré csoportosult asszonyok

eszmét ébren tartó tevékenysége mögött milliónyi,

neve-felejtette hős asszonyi lélek egyengeti életünket ma is.

Hímzéseiken ők őrizték meg a valahai kárpát-medencei tenger állatvilágának

és a bronzkori magyar házaknak a képét.

Imával töltött óráikban ők látják, hogyan tárul a mennyország ajtaja,

s szólalnak meg húzatlanul is a harangok.







Ők tudják, hogy minden magyar mellé három angyalt rendel a teremtő:

az egyik őriz,

másik tanít,

a harmadik a lelkünket várja.







Ők ismerik a virágok nyelvét és készítenek írt, orvosságot a rászorulóknak.

Ők nevelik dallal kicsinyeiket embernyi emberré,

s tanítják őket a világmindenség titkaira,

melyeket emlékeztetőül háztartási eszközeikre faragják szerető férjeik.

Világuk dal, ima, szeretet.

Ebből a táptalajból nő társadalmunk,

hogy Isten rendelte hivatását betölthesse,

s ezt kell megosztanunk a világgal.





 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Garai Gábor: Jókedvet adj
  2012-08-11 15:17:43, szombat
 
 
Jókedvet adj és semmi mást, Uram!
A többivel megbirkózom magam.
Akkor a többi nem is érdekel,
szerencse, balsors, kudarc, vagy siker.
Hadd mosolyogjak gondon és bajon,
nem kell más, csak ez az egy oltalom,
még magányom kiváltsága se kell,
sorsot cserélek bárhol, bárkivel,
ha jókedvemből, önként tehetem;
s fölszabadít újra a fegyelem,
ha értelmét tudom és vállalom,
s nem páncélzat, de szárny a vállamon.
S hogy a holnap se legyen csupa gond,
de kezdődő s folytatódó bolond
kaland, mi egyszer véget ér ugyan -
ahhoz is csak jó kedvet adj, Uram.
 
 
0 komment , kategória:  Versek  
Ha képes vagy minden reggel a fényt megcsodálni....
  2012-08-11 15:15:20, szombat
 
 

"Ha képes vagy minden reggel
a fényt megcsodálni,
ha boldog vagy,
mert szemeid látnak,
kezeid éreznek,
lábaid járnak,
ha énekelsz,
mert dobog a szíved:
akkor életed megújul.

Ha tudod,hogy élsz,
ha úgy gondolkodsz,
hogy a mai nap az első
életed hátralevő idejéből:
életed megújul.

Ha tiszta tekintettel
nézel az emberekre és a dolgokra,
ha tudsz még nevetni,
ha tudsz örülni
az életed útján nyíló
kis virágoknak:
akkor életed megújul."
 
 
0 komment , kategória:  Versek  
Daerion Whisperwind: Megnyílok valakiért
  2012-08-11 15:12:55, szombat
 
 
Messzire nézett a szemem,
És fülem mindent hallani vélt
Kinyílt előttem a végtelen
Én is megnyílok valakiért.

Mit ér nagysága a hegynek,
Ha nem látja senki csúcsait,
Ha elvész értéke a kegynek,
Ha az én, és a vágy szétszakít?

Megnyílok hát, leomlok, mint a hegy,
Hogy mindenki bejárhassa romjaim,
De mit ér az, amiért a küzdés nem megy?
Ha ünneplőm lesz, széttépett rongyaim?

Mit ér, ha leomlok, kegytelen a porba
Ha nem vagyok már hegy, csak a rom?
Mit ér, ha szétkapkodják köveim sorra,
Ha bánatom a kövekbe takarom?

Kinyílt előttem a végtelen
Én is megnyílok valakiért.
Nem leszek elérhetetlen
És elér majd, az, aki ért.
 
 
0 komment , kategória:  Versek  
Nagy Anikó : Megérkezem
  2012-08-11 15:11:44, szombat
 
 

Ha megteremtetted otthonom
Én mindig benned, hazaérkezem,
Lakhatsz a felhőkön, vagy a Holdon,
Nincs út, mit hozzád meg nem teszek.
Szemedben selyemmel vetett ágyon
Áldott hallgatásban megpihen lelkem
Isten nektárként csepegteti álmom
Tejbalzsammal keni csipke testem.

Fülemben suttogott dallamok táncolnak,
Lüktetésük átjárja elfáradt kezem,
Simogat ajkad mézízű párája,
A mennybe a gyönyör csillagát fested.

Karjaidban csitul néma reszketésem,
Lassan a köd is könnyezve áll tova,
Nincs fájó, gyötrő szenvedésem,
Megnyugszom e hófehér szent templomba...
 
 
0 komment , kategória:  Versek  
Wass Albert: Alkonyati rózsák
  2012-08-11 15:10:05, szombat
 
 
Mikor az élet mámoros királya
kékes palástot öltve elhaladt,
rejtelmes, égő kelyheit kitárja
a rózsaszínű őszi alkonyat

Ó délibábos alkonyati rózsák...
Ó őszbe szálló, szép álom-hajó...
szökött napunkat újra visszahozzák,
csak hinni kell, csak hinni, hogy való...

Mikor a fátylas őszi hervadásra
reálehel az alkonyat varázsa,
a múlt nyaránál fényesebb a fény...

Az elmúlást ki soha nem csodálta,
akinek nincs egy délibábos álma:
Szegény a lelke, jaj, nagyon szegény...
 
 
0 komment , kategória:  Versek  
Mikor elfárad a szárny és elcsügged a szív ...
  2012-08-11 15:08:27, szombat
 
 

"Mikor elfárad a szárny és elcsügged a szív,

és úgy érzitek,

nem tudtok tovább repülni,

akkor már félúton jártok."
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
A Veszedelem Embere
  2012-08-11 15:02:40, szombat
 
 
MOTTO: Mi vagyunk a gojok farkasa.

Kissingerrel kapcsolatban egyre több tanulmány jelenik meg nyugaton. Kétségtelenül jelen idők egyik legnagyobb személyisége. Pontosabban úgy lehetne jellemezni, hogy a láthatatlan hatalomnak látható megjelenése. Gnosztikus szóhasználattal: az Idea /eszme/ megnyilvánulása. Sőt --- ne botránkozzunk meg, hiszen már-már ki is mondják --- Ő a testet öltött Ige, a szocialista új világrendet hirdető Szabaditó!

E szerepköre miatt nevezzük őt az Apokalipszis szavával a Veszedelem emberének, aki eljövendő volt a Vég előtt s aminek várása miatt az emberek meghalnak a félelemtől...

Nem csoda, ha a történelem legvészterhesebb napjaiban a megkínzott Föld kiveti mélyéből monstrumait, az emberek lelkének mélyét megfekszi a leírhatatlan félelem Valamitől.

Nézzük meg, hogy a szinte dugva kézről-kézre adott ismertetésekben milyen képet lehet festeni erről az emberről. Nevét a sajtó, rádió, tv szuggesztív erővel belevési minden földi halandó agyába: DOKTOR KISSINGER, DOKTOR KISSINGER. Tanuld meg te buta goj új gazdád, új istened nevét. Minduntalan ebbe a kissé ligeti mutatványos bódék csodasztárjának sulykolt propagandájára emlékeztető modorban.

Mindenhogyan arra akarnak minket rávenni, hogy Kissingerről valamilyen felsőbbrendű ember képe alakuljon ki bennünk. Ahogy otthon annakidején verték a meghódolt nép fejébe: Sztálin a világ dolgozóinak vezetője. Most Kissinger lépett a helyébe sokkal nagyobb méretben. Ő a nagy Mediátor, aki egy akolba vonja a Szovjetet az USÁ-val s ezen keresztül megteremti a Világállamot és világbékét.

Valóban eredményesnek mondható működése e téren néhány éves külügyérkedése óta. így: megfékezte az arabok ,,túlzásait", Vietnámot, Laoszt, Kambodzsát átjátszotta a kommunistáknak, ,,törvényesítette" a berlini falat, a kelet-német kommunista államot elismerte, kidobta Nemzeti Kínát az ENSz-ből, olyan szerződéseket kötött a Szovjettel /búza, hús, ipartelepek, nyersanyag/, amelynek révén ez az életképtelen szisztéma továbbra is rajtaülhet százmilliók nyakán, megcsinálta a détente-nek becézett hazaárulást, egymásután állítja fel pártfogó főnökével, Rockefellerrel a Szovjetben a Chase-Manhattan bank leányvállalatait, ugyanígy Kínában is és Pekingben felállítják a Harvard-Yenching egyetemet /Rockefeller/, ügyes ,,ügyetlenkedéssel" átjátszotta a volt Portugál-Afrika területeket a kommunistáknak, sőt megkísérelte a Panama-csatornát is ,,fölszabadítani" az USA fennhatósága alól és végül, de nem utolsósorban inflációt zúdított a kapitalista országok nyakába azzal a szándékkal, hogy a nyugati életszínvonalat közelebb szorítsa a kommunista országok színvonalához, minek folytán a kelet-nyugat fúziója könnyebben keresztülvihető lenne.

Mindaz, amit itt felsoroltunk egyenként és összesen is az emberiség elleni merénylet és árulás. Méretében oly kolosszális, hogy a legtöbb embernek még csak mértéke sincs ahhoz, hogy felismerje. Ami túlhaladja az ember felfogóképességét, az számára nem is létezik.

Erre az egyszerű lélektanra van felépítve az egész bűncselekmény. És még valamire: a mérhetetlen emberi butaságra. Az összeesküvők egyik figurája, Hopkins mondta igen helyesen: túlságosan buták az emberek ahhoz, hogy megértsék a mi dolgainkat. Ahogy a cion bölcsei mondják: a goj olyan, mint a részeg állat. Még csak arra sem képes, hogy felismerje tulajdon ellenségét és azt, hogy mi is történik vele. Ha mégis akad aki felismeri --- nos hát az egy bitang náci.

Ezek után nem csoda, hogy Kissinger a Szovjet teljes bizalmát bírja. Nem is átallott olyan kijelentésre vetemedni, hogy könnyebben tud boldogulni a Szovjettel, mint az amerikai Kongresszussal.

Nem csak jelenében, múltjában is vannak elgondolkoztató sötét pontok. 1946-ban az Oberammergauban létesített amerikai Hírszolgálati Iskolában még jelentéktelen oktató volt, de ugyanakkor BOR fedőnév alatt a KGB állományában is szerepelt mint szovjet kém. Az erről szóló leleplezést F. A. Capell írta meg. Érdekes tudni erről a pamfletről, hogy Feisal király közvetlenül meggyilkolása előtt több példányt megrendelt belőle. Nincs kizárva, hogy ezért kellett meghalnia unokaöccse kezétől, aki bejáratos volt az amerikai radikális körökbe és jó marxista lévén még a keletnémet KGB listáján is szerepelt.

Kiisinger vörös múltja a CIA-nak is tudomására jutott 1961-ben, de pozíciójához képest --- a Harvard egyetem tanára volt ekkor --- nem tartották az ügyét biztonsági kockázatnak.

A kémelhárító szervezet nyomozásának eredményeképpen csupán egyszer rótták meg 1955-ben erősen kommunista-barát írásai miatt.

Kennedy elnöksége idején futott föl pályája tüneményes magasságokba. Az elnök tanácsadója lett különleges ügyekben, így a berlini kérdésben, majd egy sereg fontos hivatal tanácsadójául nevezték ki. Csakhamar a Bilderberger és Pugwash konferencia állandó meghívott tagja lett.

Erős kapcsolata volt egy Burchett nevű ausztráliai kommunista újságíróval, akinek az akkori liberális kormány nem is engedte meg Ausztráliába való visszatérését. Egy másik munkatársa, az ugyancsak zsidó Sonnenfeldt, a Szovjet javára való kémkedés ügyében annakidején vizsgálat alatt volt.

Kissinger az USA Külügyi Szolgálat igazgatójává azt a W. O. Hall-t nevezte ki, akit a Szovjet javára történt kémkedéséért 1972-ben leváltottak. Helyette Kissinger a homoszexuális Sutteriin-t hozta be, közismert marxistát. Ugyancsak Kissinger nyomására a SALT egyik főtisztviselőjévé a Szovjettel szimpatizáló B. Klossont nevezték ki. Többek között Klosson volt az, aki Kennedy gyilkosát, Oswaldot útlevéllel és pénzzel látta el és lehetővé tette az USÁ-ba való visszatérését.

Chilébe USA követül egy Popper nevű zsidó szovjet ügynököt nevezett ki. Rockefeller Dél-Amerika kommunista frakcióiba egyébként jó hatezer millió dollárt tömött segély formában. Taivani követül az ugyancsak zsidó-bolsevista Ungert nevezte ki. Unger közismert volt radikális fölforgató tevékenykedéséről.

Kétségtelen, hogy Kissinger több szolgálatot tett a Szovjetnek, mint az összes KGB ügynökök együttvéve.

Kissinger kedves barátja, az amerikai szovjet követ Dobronyin szerint Kissinger izraeli tárgyalásai során nemcsak az USÁ-t, hanem a Szovjetuniót is képviseli.

1957-ben a hírhedt CFR megbízásából Kissinger könyvet írt Nuclear Weapons and Foreign Policy címmel, amelyben kifejti, hogy általános háború mint politikai eszköz többé nem jöhet számításba mert az emberiség pusztulásával járna. Kissinger ,,korlátolt háború" elvét érvényesülni láthattuk az ,,érthetetlen" vietnámi háborúban, annak szégyenteljes vezetésével.

Kissinger a Pugwash konferencián összegyűlt kommunista intellektueleket arra buzdította, hogy küldjék a fiatalokat a Harward egyetemen létesített Nemzetközi Szemináriumra, amelynek ő az előadója. Ez a szeminárium döbbenetesen hasonlít pl. a magyarországi kommunista ,,népnevelő" szemináriumokra. Moszkva úgy nyilatkozott, hogy ez a ,,békés koegzisztencia" a legbiztosabb út a reakciós erők felszámolására.

Troubled Partnership c. könyvében Kissinger rámutat arra, hogy az emberiség érdeke a Szovjetunió és csatlósainak a kapitalista Nyugattal való egyesülése. Nyugat szocializálódását, a kommunizmus kapitalizálódását /ez az a bizonyos ,,enyhülés"/ úgy kell szabályozni, hogy az életszínvonal kiegyenlítődjék. Ezt nevezi Nagy Vonalnak /Grand Design/. A Szovjetunióval való háborús szövetségből most már át kell menni a közösségbe. Az USA hamarosan be kell lássa, hogy saját cselekvési szabadságát és szuverenitását az emberiség érdekében fel kell adnia. Így írt jó 10 évvel ezelőtt az USA leendő külügyminisztere.

A Végső Megoldás --- írja a koncentrációs táborok elől elmenekült zsidó ugyanazzal a hírhedt és hazug ,,náci Végső Megoldásra" emlékeztető kifejezéssel --- mindaddig nem valósítható meg, amíg a nemzetek ragaszkodnak szuverenitásukhoz. /Lásd Cion Bölcsei 5/11 jegyzőkönyv: ,,...a gojok kénytelenek lesznek nekünk olyan nemzetközi hatalmat rendelkezésünkre bocsátani, amelynek révén minden erőszak nélkül fokozatosan felemésztjük az egyes államok erejét és megalakítjuk a Világkormányt./ A Nagy Vonal, az Atlanti Commonwealth nemzetek fölötti szervének eléréséig --- írja --- még hosszú az út, sok akadállyal és munkálkodással kell különböző átmeneti fázisok közbeiktatásával megtalálni a Végső Megoldást. Így jelenthette ki Kissinger 1975-ben, hogy a kommunizmus Európában 10 éven belül meg fog valósulni. Ezt ugyan képmutató sajnálkozással állapította meg, de valahogyan az volt az értelme, hogy ez inkább figyelmeztetés akar lenni az USA felé, hogy ha az amerikai reakciósok sokáig vonakodnak a ,,tények felismerésével", le fognak maradni Európa mögött a nagy szocialista egyesülés áldásaiban.

A ,,Teremtő Új Világrendben", a Szovjettel való unióban semmi értelme a régi, kapitalista idők torzsalkodásainak, háborúinak. Ilyen csökevény háború volt pl. a közelmúltban Vietnámban. Mert ha a nagy Világunió megvalósul, akkor így is-úgy is a nagy szocialista Szisztéma lesz úrrá Vietnámban is, tehát a reakciósok részéről fölösleges életáldozat ellenállni s szembeszállni a kommunistákkal. Ezért nem volt szabad már kezdettől fogva az USÁ-nak győzelemre törő hadviselést vezetni Vietnámban s végül is ezért kellett onnan kivonulnia. A vietnámi háború utolsó hónapjaiban Kissinger kedvenc tábornoka, Haig, ultimátum elé állította a nyakaskodó vietnámi kormányt, hogy ha nem egyezik ki az északi kommunistákkal, akkor az USA különbékét köt Hanoival. A szocialista jövőhöz való bölcs alkalmazkodás belátja, hogy eleve semmi értelme a ,,haladó eszmékkel" való szembeszállásnak s minél előbb valósul meg a szocializmus /bolsevizmus/ az egyes országokban, annál jobb. Kevesebb élet, kevesebb vagyon pusztul el --- mondja a jóságos emberbarát tanácsadó. Ugyanez áll Angoláról, Mozambiqueról s ezen az alapon van most folyamatban a reakciósok alól való felszabadítás Rhodesiában és Dél-Afrikában.

Hála Kissingernek és klikkjének lassan egy tipikusan marxista ideológia és ,,etika" kezd úrrá lenni a nyugati közhangulatban. Az ember csak akkor ember, ha szocialista, pláne kommunista. Láthatjuk a kirívó értékelési különbséget napjainkban, amikor 5 baloldali ausztrál újságírónak Timorban bekövetkezett halála fölött még az ENSz-ben is háborognak, ugyanakkor senki sem tiltakozik amiatt, hogy Kambodzsában a felszabadulást követően eddig több mint félmillió embert gyilkoltak le a haladószellemű szocialisták. A legfőbb érték, valóban, a gaz-ember --- ahogy otthon találón eltorzítják a nagy kommunista jelszót.

A Time megjegyzi, hogy a Szovjet mindig kihangsúlyozza, hogy mennyire értékeli a kissingeri détente-t. De miért is ne tenné? Az USA olyan hiteleket ad neki, amely a saját állampolgárainak elérhetetlen. Áron alul kapja a búzát, húst, stb., megépítik neki a világ legnagyobb traktorgyárát, bonyolult kompjutereket ajándékoznak neki s végül saját technikai és tudományos tapasztalatait átadva lehetővé teszi a Szovjet számára a legmodernebb fegyverek gyártását. Így használja fel Kissinger a détente-t az USA gyengítésére és a Szovjet erősítésére. Chester Ward admirális kereken ki is mondta: két lehetőségből egy marad fenn az USA számára --- vagy Kissinger politikája, vagy maga az USA mint nemzet.

Érdekes tudni, hogy a Watergate ügy hátterében is Kissinger áll. Abból indult ki az ügy, hogy Nixon elrendelte Kissinger munkatársai telefonjának lehallgatását, hogy fény derüljön arra, hogy a Biztonsági Intézkedések egyes pontjai miért kerültek nyilvánosságra. A nyomozást az FBI hajtotta végre. Rockefeller kapta meg legelőször a hírt Nixon intézkedéseiről s azonnal értesítette Kissingert. Kissinger ravasz kétszínűséggel rávette Nixont arra, hogy a kémkedés leleplezésére szervezzék meg az ú. n. Watergate csoportot, amit röviden fedőnevén ,,vízszerelőknek" /plumber/ neveztek el. Ennek a csoportnak volt a feladata eltussolni a ,,szabadságjogokat megsértő" FBI intézkedéseket. Egy D. Young nevű Kissinger-ember volt ügyesen ide beépítve mint a csoport vezetője. Ennek segítségével az egész botrányt Nixon nyakába varrták. Érdekes és jellemző a Watergate per során, hogy noha a csoport tagjait szabadságvesztésre ítélték, vezetőjük az a bizonyos Young még csak bírósági kihallgatásra sem került. Ügyesen átgondolt csapdába így csalták be Nixont azért, hogy végre tőle is megszabaduljanak s helyette a félénk és erélytelen Fordot hozzák be, aki már sokkal kisebb akadály a Nagy Vonal megvalósulásáért folytatott harcban. Érthető az is, hogy miért van folyamatban napjainkban az FBI és a hasonló biztonsági szervek elleni nagy támadás. Rockefeller az FBI-t egyszerűen és tömören fasiszta organizációnak mondja. Tipikus zsidó érvelés, mint az is, hogy mindenki fasiszta, aki nem zsidó.

A ,,fasiszta" nemzeti tanács egyik tagja úgy vélekedett Kissingerről, hogy oly született beteges hazudozó, hogy még a hazugságleleplező gépet /lie detector/ is kijátszaná.

Amikor az újságírók Kissingernek személyével kapcsolatos kérdést tettek föl, Kissinger tréfás komolysággal így hárította el magától a kérdést: ,,Nem, nem mondom meg maguknak, ki vagyok. Senkinek sem fogom soha megmondani." Miként Jago mondja az Othelloban: Ne kérdezz felőlem, amennyit tudsz, annyit tudsz.

Jól megjátszott zsidó titokzatoskodás a felsőbbrendűség benyomásának keltése céljából. Így lett már-már a világ ura az az ember, akit Európa 1938-ban a népek szemétdombjára kivetett. A Veszedelem Embere, a bibliai Pusztító Utálatosság.


 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Vízöntő: Sárgatörökök
  2012-08-11 14:59:14, szombat
 
 
A zsidó fajkép valamennyi faj közül a legheterogénebb. Ez a faj csak akkor tűnik egységesnek, ha szembeállítjuk a többi fajjal. Ennek a ,,legősibb nép"-nek mai hibrid fajképe a középkori gettókban állandósult. Akár nyugatra, akár keletre került, vallásánál és fajidegenségénél fogva életmódban, lakóhelyen izolálta magát a keresztény európai fajták között --- állapítja meg Gáspár János antropológus.

Már a diaszpóra idején szomorú konglomerátuma volt öt nagyobb fajcsoportnak; sémita, előázsiai, északi földközi, hamita és néger. A vérkeveredés, vérségi széttagoltság okozta a zsidóságon belüli kimerítő harcot. Nemcsak Juda és Izrael, hanem a többi törzsek örökös viszálykodása folytán végül is a Nagy Babiloni Fogságba kerültek Kr. e. 597-ben. A Fogság után a zsidóság nemzeti erejét többé visszaszerezni nem tudta. A visszatelepüléskor atyáik területe idegen bevándorlók kezébe került s örülhettek, ha beházasodás révén megélhetéshez juthattak a nem zsidó népek közt. A zsidó faj védelmében ekkor adta ki Ezra a vegyes házasságokat tiltó és még ma is fennálló törvényt.

(A nem zsidó házastársat el kellett bocsátani stb.) Ez a rendelkezés a kiválasztottság öntudatát öntötte a népbe.

Ezra hatására a zsidóság törekvései megváltoztak: a zsidóság a nemzeti államokról lemondott (illetve azt a ,,Felszabadító" Messiás fikciójába helyezte át) s ennek helyébe az egyházi államnak egy fajtája, az ú. n. theokrácia lépett. A zsidóság hatalmas méretű térítésbe kezdett. Mindenki, aki körülmetélkedett, fajára, nemzetiségére való tekintet nélkül részesévé vált a zsidó közösségnek és vértudatnak. Így történt, hogy Ezra vegyesházasságot tiltó törvénye paradox módon további fajkeveredést idézett elő, hiszen a körülmetélkedett, de valójában fajidegen néppel most már fölvehette a házassági kapcsolatot.

Így került a zsidóságba a diaszpóra idejére, Kr.u. 70-re, a Közel-Kelet legellentétesebb fajú népeinek vére. A szó teljes értelmében korcsok tömege lett, amit már vallási fikcióval sem lehetett volna sokáig egybetartani. Sőt --- furcsa végzet --- épp a diaszpóra mentette át ezt a hibrid népséget a jövő részére, mert az első század hellenisztikus túlsúlya idején a zsidóság teljesen beolvadóban volt már s néhány generáción belül úgy eltűnt volna, mint megannyi nép a középkorban.

A zsidóság vezetői érezték a fenyegető veszélyt. A megoldáshoz csak egy út vezetett: megalapítani az önálló zsidó államot. Ezt a logikus gondolatot azonban kevésbé logikus messiási fikciók fűtötték: Jahve ígérete a ,,Felszabadítóról". (Sajátos módon a II. Világháború megnyerését mind keleten, mind nyugaton a ,,felszabadulás" messianisztikus zsidó fogalmával és kifejezésével jelölik meg.) A zsidó államot visszaállító ,,Felszabadító" iránti túlfűtött vágy --- gőggel és esztelenséggel vegyülve --- kirobbantotta a zsidó háborút a rómaiakkal. Titus valóban nem könnyű győzelmet aratott. De az irreális nagy zsidó álmokból mégsem tudott fölébredni ez a makacs nép. Két generáció sem kellett, Bar Kochba alakjában új messiás állt a még megmaradt zsidóság élére. Tárgyilagosan nézve nem lehet tagadni a hősiességet a zsidóság e küzdelmeiből.

A rómaiak végül is szétszórták a zsidókat. Még azt is megtiltották nekik, hogy Jeruzsálem maradványait látótávolságon belül megközelítsék. A zsidók egyik, fajilag egységesebb és szebb típusa, a szőke-vörös zsidók nyugat felé szóródtak szét, Itáliába és az Ibér félszigetre. Ezek a sephardi zsidók. Jóval később ezek egy része keletre vándorolt az oda szétszórt hitsorsosaik közé. A feketés hajú, hajlott orrú askenázi zsidók (mai típusai: Kissinger, Gerő stb.) Palesztinából északra és keletre sodródtak, majd tovább vándoroltak a Fekete tenger partjára, föl a Donig. Vándorlásuk során ismét más és más népekkel keveredtek többek között mongoloid és turáni népekkel, ezeket áttérítve őseik hitére.

Még később, amikor Kelet-Európában az ottani népek egységes nemzetté kovácsolódtak, a zsidók fokozatosabban elszigetelődtek. Köztük és a befogadó népek közt kirívóvá vált a különbség. Itt már nem nyílt lehetőség a további térítésre, a zsidóság gettóba szorult. Ekkor nyertek Ezra tanai faji értelemben is érvényt. A gettóban azonban a beltenyészés folytán más veszély fenyegette ezt a korcs népességet: a degeneráció. Ezt a vonását a mai zsidóság sokszor szembetűnően magán hordja.

Mindamellett a gettó jelentette a zsidó faj fennmaradásának egyetlen lehetőségét az erősen faji tudatú és nemzetiségére büszke keresztények között. A gettó egyáltalán nem az a szánalmas, megalázó ,,koncentrációs tábor", aminek beállítani szeretik. A gettók nélkül ma egyetlen zsidónk sem volna.

Éppen ezért látszik zsidó szemmel tekintve --- a közel kétszáz éve tartó ,,zsidó felszabadítás" a legnagyobb veszélynek. Szétszóródtak a világba és jólétbe, fokozottabb mértékben vetették rá magukat mindazokra a dolgokra, amik előnyösnek, értékesnek tűnnek a társadalomban. Tehát pénz, vagyon, kulturális dolgok. Ez érthető, emberi vonása a jelenségnek. Mindaz megnyílt előttük, amitől oly sokáig el voltak zárva, tehát kompenzálniok kell magukat. De amennyire érthetőnek látszik ez a mohóság az ő részükről, annyira visszataszító ez a világ többi részének. S ha mindennek a tetejében ezt a zsidó renaissanceot úgy értelmezik, hogy most Jött el az ideje Jahve messianisztikus ígéretének a világuralomnak megvalósítására és pláne azt úgy próbálják kierőszakolni, mint Titus és Bar Kochba idején, akkor megint magukra vonhatják a népek haragját s ennek minden következményét.

A modern zsidóság a jólétbe, sőt hatalomra kerüléssel hajlamos Ezra törvényének feladására, a teokratikus zsidóállam fikciója már nem élteti, ősei hitét túlhaladottnak érzi és nagymértékben beolvadóban van a világ népei közé. Tehát megint ott tart, mint Kr. u. I. szd-ban, amikor a hellenisztikus kultúra jóformán fölszívta már. Most a kereszténynek mondott nyugati kultúra teszi ugyanazt.

Ennek ellensúlyozására indította el a cionizmust hazánk ,,fia" Herzl. Hovatovább ez az áramlat tengelyévé válik a jelenkor történetének és itt kapcsolódik bele a multimilliomosok világboldogító terveibe a Világkormányba, amely megjelenési formájában teljesen messianisztikus. A Világkormánnyal már többször foglalkoztunk lapunkban s rámutattunk annak lehetőségére, hogy ez az egész koncepció átcsúszhatik a cionizmusba és ez a világ népeire nézve súlyos következménnyel járhat.

Visszatérve a keleti zsidók történetéhez egy különös, jellemző és sokat megmagyarázó részletre kell rávilágítanunk.

Az avarok nagy vezére, Baján a VII. századfordulóra meghódította azokat a töredék népeket, akik közé a Fekete-tenger vidékén az oda vándorolt askenázi zsidók betelepedtek és akiknek egy részét áttérítették. Az új, hatalmassá növő avar fejedelmek szívesen vették a zsidó térítőket s többek között az ugyancsak meghódított kazár népség áttérítésével bízták meg őket. A kazárság, törökös mongoloid fajú, eléggé kevert vérű nép, csakhamar tekintélyes önálló hatalommá nőtte ki magát, jó ideig szövetségi viszony alakult ki köztük és a magyarok között, összeházasodások sem voltak nagyon ritkák.

A Kr.u. 800. év körül --- mások szerint 750 körül --- felbomlott a barátság, a kazár birodalomban belviszályok törtek ki s ekkor a kazárok egyik törzse, a kabarok, a magyarokhoz csatlakozott. Ez volna a ,,nyolcadik" magyar törzs, amelynek legalább is vezetői körében a zsidó hitet vallották, noha vérségileg nem sok közük volt az őket megtérítő askenáziakhoz. Bartha Antal a korai magyarság társadalmával foglalkozó alapos művében megjegyzi, hogy e meglehetősen nehezen kibogozható kérdésben feltétlenül indokolt az óvatosság. Ennek az ajánlott óvatosságnak figyelembevételével rá kell itt mutatnunk a kazárokkal kapcsolatban, hogy ezek a zsidó hitre való térésük előtt állítólag pogány, phallicus kultusz hívei voltak. Kelet népei közt a különböző kultuszok elképesztő sokasága virágzott mindig, Így a phallus istenítése. Még a művelt görögök is ismertek ilyet Priapos neve alatt, akiben a nemzés és szaporodás géniuszát tisztelték. Indiában a shivaisták körében mind máig tisztelik a phallust --- ott lingamnak mondják --- és csak a mi más természetű nyugati felfogásunk lát obscenitást a lingamot szimbolizáló kőfaragások láttán. A hindukban rendszerint nem kelt erotikus érzelmeket a lingam látása.

Ám úgy látszik nem ez volt a helyzet a kazárok phallus-tiszteletével. Az avarok kényszerítették őket e kultusz elhagyására és a zsidó hit felvételére, minden valószínűség szerint annak buja, erotikus tartalma miatt. Az askenázi zsidó mindig is nagy hajlamot mutatott a propagatív ösztön túlértékelésére és gyakorlására, ennélfogva a phallus-tisztelő kazároknak askenázi hitre való térítése nem jelenthetett gyökeres változást a kazárok életfelfogásában. Mindenesetre a kazár vérrel keveredett askenázi zsidók mind a mai napig megtartották a szexuál-centrikus életszemléletüket s ennek minduntalan tanúi lehetünk. Ezeknek rabbijai hajlamuknak megfelelően túlsúlyos formában hangsúlyozták ki az Ószövetség ilyen vonásait.

Közbevetőleg itt mindjárt magyarázatot kapunk arra, hogy miért támadják és vetik el olyan sokan az Ószövetséget, sőt, helytelen következtetést vonnak le belőle a kereszténység rovására. A kereszténység körében kialakult egy meglehetősen világos felfogás arról, hogy milyen könyvet, írást mondhatunk ,,szent"-nek. Feltétlenül etikai és spirituális szempontok dominálnak, ahol a konkrét történés másodrangú s mindig az etikai tanulság céljából van elmondva. Ezzel szemben az Ószövetségi könyvek javarészt történelmi jellegűek, olykor naplószerű feljegyzések, amelyekben az etikai tartalom a másodrangú. Ez felel meg a zsidó életképnek. A mi felfogásunk szerint nem sok ,,szent" van bennük. Ezért elkerülhetetlenül meg kell jelenjen az Ószövetségben az életnek nyers, ,,történelmi" képe, így a cselvetések, harcok, csalárdságok, árulások és a nemiség. De azt is jegyezzük meg, hogy a nagy zsidó próféták voltak azok, akik az életnek e fonákságait a legjobban ostorozták. Amikor Jézus az Ószövetségre hivatkozott, nem annak --- olykor erkölcstelen --- történelmi részére utalt, hanem a próféták által is kiemelt etikai részre. Jézus épp úgy elvetette az Ószövetség erkölcstelen történelmi vonatkozásait, mint a próféták és a legsúlyosabb szavakat használta a zsidó alacsonyrendűség megbélyegzésekor (viperák fajzatai, a sátán zsinagógája, ,,jaj nektek, farizeusok, jaj nektek, írástudók" stb.) Napjaink magazin-tanulmányokon nevelkedett ,,magántudósai" leegyszerűsítve a dolgokat nem csak az Ószövetséget, hanem ,,az abból keletkezett" egész kereszténységet is elvetik. A mosdóvízzel együtt a gyereket is kidobják. Egyes kora-keresztény szekták, pl. a manicheusok, teljességgel elvetették az Ószövetséget (nem a kereszténységet!), azt az ördög művének tartották, amit a Fényisten, Krisztus, eltörölt. --- Ha napjainkban annyi makacs ész rugdalódzik is az Ószövetség ellen --- a fentiek figyelembevétele mellett --- gondoljon arra, hogy ha az Ószövetség méltó volt arra, hogy Jézus hivatkozzék rá, akkor nekünk is jó kell legyen. Hiába: az élet igazi nagy dolgai gyakran ellentmondásosak, illogikusak. A kereszténység mindenesetre az ÚJ szövetség, ezek a könyvek etikai tartalmuknál fogva megfelelnek nekünk, tehát okunk sincs elvetésükre.

A kazárokkal keveredett askenázi zsidók alkotják a zsidóság zömét, azokat, akiket ma keleten és nyugaton egyaránt megtalálunk a politika, gazdagság, kultúra, tudományos élet minden megnyilvánulásában. Ez a lármás, tolakodó, kapzsi és minden tekintetben Európa idegen népcsoport az egészséges faji öntudattal még rendelkező és tisztán látó középkor végén a lakosság határozott ellenszenvével találkozott. Itt csak Luther határozottan kemény ,,antiszemitizmusára" gondolunk, mert ő volt az, aki először nevezte az askenázi (kazár) zsidókat sárga törököknek. Ha meggondoljuk, hogy Luther idején a történelem még nem sokat tudott sem a zsidók keleti vándorlásairól és a kazárokkal való keveredéseikről, sem a modern antropológia mai faj- és típus-meghatározásairól, akkor csak csodálnunk kell a valóságnak megfelelő tiszta ítélőképességét, amikor ezt a népséget tömören sárga töröknek mondja. Luther idején a török hódítás fenyegette Európát s talán tudat alatt érezte, megsejtette a zsidóság jövőbeli invázióját Európában s így kétszeres oka volt a sárga törökökkel szemben érzett ellenszenvére.

A sárga törökök az idők folyamán mindvégig megtartották örökletes, phallicus hajlamaikat és a világ úgy ismerte meg ezt a népet, mint amely mélyen belé van kötve propagatív ösztönébe. Az elmúlt száz év alatt példátlan sárga török inváziónak lettünk tanúi gazdasági, politikai, tudományos és kulturális téren. Hovatovább napjainkra az egész nyugati társadalom --- elhagyva tisztes, keresztény alapjait --- phallicus kultuszba esett. Szemérmetlenül tárgyaljuk a dán-svéd pornográfia eredményeit, az amerikai promiszkuitás vívmányait, világszerte gomba módra nyílnak szex-üzletek, szünet nélkül gyártják a szexfilmeket, a művészet örve alatt szégyentelenül mutogatják a tárlatokon a meztelen emberi testeket, a drámaian emberi és mélyen keresztény Tannhäuser ,,díszletei" a genitáliák obszcén ábrázolásai. Az irodalom, sőt a tudomány is átvette már a ,,judeo keresztény"-nek hazudott phallikus-kultuszt s gyökerében szétrágta a fehér ember erkölcsi alapjait. Az ázsiai testi gyönyör imádatra --- hamis pszichológiai érvekkel --- az iskolákban, az egyetemeken veszik rá az ifjúságot. (Lásd: Cion Bölcsei jegyzőkönyve 9. paragrafusát.) A pszichológia a kedvenc zsidó foglalkozási ág. Egy Freud nevű sárga török egyszerűen dominál mind az egyetemen, mind az irodalomban. Ma már freudi alapon magyarázzák a görög sorstragédiákat, Napóleont és Nelsont, Wagner zenedrámáit, a szeplőtelen fogantatás dogmáját, Leonardo képeit, a gótikus dómokat, a Faustot és a Divina Comeditát. Mindent. A mélypszichológiai megalapítóját, a káprázatos képzettségű C. G. Jungot agyonhallgatják, mert keresztény, mert hatalmas munkásságában semmi olyan nincs, amit a rombolás erői fel tudnának használni. Jung Freud tanítványa volt, de csakhamar szétváltak útjaik. Egy alkalommal így szólt Freud Junghoz: ,,Fiatal barátom, ígérje meg nekem, hogy tanulmányai során mindig szem előtt fogja tartani, hogy a pszichológiát mindig csak a szexualitáson át fogja megközelíteni". Ettől a primitív phallicus kultusztól Jung megundorodott. Meg is jegyzi valahol, hogy Freud sosem tudott megszabadulni a zsidókra olyan nagyon jellemző szexuál-centrikus felfogástól, ,,s a féltékeny Jehovát egy másik zsarnok istennel, a szexualitással helyettesíti." Jung a zseni erejével visz föl a tiszta ormok felé, maga mögött hagyva a freudi mocsarakban azokat, akiken segíteni már nem lehet.

Ami groteszkké teszi ezt az egész ügyet az, hogy ezeknek a sárga törökök nagy részének fajilag semmi köze nincs Palesztina bibliai zsidóságához és még csak nem is leszármazottja a diaszpóra askenázi zsidóinak. Azzal érvelhetnénk tehát (s ez gyakori a jobboldali sajtóban), hogy a vérségi leszármazás címén nem is követelhetik a világtól maguknak azt, hogy ,,atyáik" földjére való visszatérésük jogát elismerje. Faji alapon legfeljebb a Fekete tenger vidéke mondható atyáik földjének, de semmi esetre sem a mai, erőszakon alapuló, Izrael állam területe. (Egyébként is, ha ,,atyáink földjének" princípiumát nagyon emlegetjük, sót érvényesíteni akarjuk, akkor abból kellemetlenül fonák dolgok is származhatnak mind Észak-, mind Dél-Amerikában hogy mást ne is említsünk --- ahonnan a fehéreket épp úgy kivághatnák az őslakos indiánok, mint ahogy a zsidók tették az arabokkal a közelmúltban. Valljuk be, erre még több joguk is volna. Egyébként az ,,atyáink földje" misztifikáló zsidó princípium áll az ú. n. dekolonizáció és fölszabadító háborúk mögött is.

Tehát a zsidók jókora részének --- épp a leglármásabb erőszakoskodóknak --- sem történelmi, sem faji alapon semmi keresnivalója nincs Palesztinában. Ezt sok becsületes, józan zsidó nagyon jól tudja Izraelben és szerte a világban. A domináló askenázi sárga törököknek gyakran van összetűzésük a józan és szimpátiát érdemlő sefardi zsidókkal Izraelben. (Pl. a sefardi kisebbség vissza akarja adni az araboktól elrabolt területeket, ugyanakkor kevésbé keveri magát bele a Világkormány manipulációjába.)

Amikor azonban megállapítjuk, hogy az askenázi sárga törököknek sem történelmi sem faji alapon nincs joga a bibliai zsidó atyák földjére, figyelmen kívül hagyunk valami lényeges körülményt, amely nélkül a kérdés gyökerét nem tudjuk megragadni.

A zsidóság, mint egész, napjainkban sem nem faj, sem nem nép elsősorban. A zsidóság Konszenzus, azaz fajilag esetleg teljesen különböző emberek olyan területhez nem kötött fikciós vérségi közössége, ahol az egyes tagok együvé tartozása egy mágikus-mitikus aktussal kezdődik s ez által a felsőbbrendűség kiválasztottság-tudatot kelt életre bennük, aminek következtében e világon (és esetleg a másik világban) Jahve optimális fizikai boldogságban kénytelen őket részesíteni. A zsidó hit tehát nem egyistenhit, hanem idolatrizmus --- bálványhit.

Jobban megértjük a konszenzus értelmét egy vele meglehetősen hasonló keresztény megközelítéssel. Ki a keresztény formailag? --- Az, akit megkereszteltek. A megkeresztelés aktusával lép be valaki a keresztény közösségbe, mi több, a keresztség jegye eltörölhetetlen: egyszer keresztény, mindig az marad. A megkeresztelt lehet néger vagy japán, bármely nép vagy nemzet sarja. A keresztény egyházak kiterjesztik rá összes spirituális védelmüket, a keresztelés mágikus aktusával az illető Isten fogadott fiává válik s tagja lesz az isteni család közösségének. (Ilyen alapon számit ,,kereszténynek" a csak néhány éve megkeresztelt zsidó: Solzhenitsyn, aki azért kap oly hatalmas támogatást a nyugati sajtóban, mert a zsidó konszenzus is magáénak vallja --- egyszer zsidó, mindig zsidó. Különben is a Kol Nidré intézménye lehetővé teszi a zsidónak más hitre térését anélkül, hogy kiesne a konszenzusból. A világ zsidóságának politikai szövevénye MOST látja idejét annak, hogy azokról a szovjet atrocitásokról beszéljen, amiket nekünk annak idején senki nem akart elhinni és amiket jórészt zsidók követtek, el. Solzhenitsyn természetesen arra már nem mutat rá, hogy milyen mértékben voltak a borzalmak mögött a zsidók. Megmaradt még annyira jó zsidónak. No meg akkor még kiadót sem találna könyvére. A sok buta goj meg falja a könyvet és nem veszi észre, hogy ezzel pontosan azt teszi, amit a zsidók kívánnak tőle. Lásd. Cion Bölcseinek XIII. paragrafusát.

Zsidó vonatkozásban valaki a körülmetélés aktusával válik a konszenzus tagjává, ettől fogva úgy tekintik, mintha vér szerint is zsidó volna és mintha Ábrahámtól származott volna. Egyúttal részesévé válik minden messianisztikus zsidó ígéretnek. Egyetlen mágikus aktussal, a körülmetéléssel, belekerült az új jövevény egy teljesen irreális, a világ minden valóságától távol eső fikciós (képzeletbeli) világba. Az életnek megint egy valószínűtlenül hihetetlen jelensége áll előttünk: a pénzszerzés és meggazdagodás mélységesen valóságos és praktikus szövevényeiben oly járatos zsidóság belső világában és lélekképében a világ népei közt a legirreálisabb. Ez a kettőség, ez az ellentmondás belső és külső világa között az oka a zsidóság körében oly gyakori pszichopátiás jelenségének (a normális és elmebeteg határán álló). Az ideges egyensúlyhiányt majdnem minden zsidó arcon meg lehet látni. Ideggyengeség és hasonló lelki betegségek tipikusan zsidó bajok, ami azt is magyarázza, hogy miért hajlamosak atrocitásokra inkább, mint bármely más nép.

A belső világ és a külső világ közti elképesztő űr borzalmas terheltség. Érthető hát, ha ettől szabadulni kíván. A szabadulásnak két útja áll előtte: 1.) Felhagyni a fikciós világgal, azaz vallásilag közönyössé válni vagy éppen áttérni más hitre, vagy --- ami a leggyakoribb --- teljes materialista közönybe menekülni és a világ javaiba és örömeibe elmerülni. Ez a beolvadás, az asszimiláció útja. 2.) A fikciós álmokat valósággá változtatni. Ez a cionizmus útja. Így a világ fölötti uralom elérése a sárga törökök részére utolsó menedék a --- tébolyda elől. Sajátos, évezreken át kitenyésztett lelki alkata predesztinálja a világuralomra való törekedésre. Nem zsenialitása, nem messze kimagasló államférfiúi képessége, nem államformáló ereje, hanem egyszerűen az --- önmaga irrealitása elől való menekülése. Ezért van az, hogy a szupermilliomosok Világkormány-alakító terveiben a sárga törökök csak partnerként és pénzükkel vannak jelen, de a Világkormány koncepciójának kétségtelenül gigantikus kidolgozásában nagyon is igényelték a gojokat. De természetesen --- amikor már minden együtt lesz, egy hirtelen rendezett másik Purim ünneppel kisöpörhetik a gojokat a Világkormányból és akkor meg is valósulhat Ben Gurion nagy álma Jeruzsálemről a világ Fővárosáról.

A konszenzusnak fent megfogalmazott értelméből következik mindez és ezen az alapon özönlötték el a sárga törökök Izraelt, noha egyetlen ősük sem élt soha még csak Palesztina közelében sem. Ezen az alapon vonatkoztatják magukra és hatalmi törekvéseikre a messianisztikus próféciák (a Jahve által megígért uralmat a világ népei fölött) új értelmű részeit.

Más szóval ezért nincs sok ereje az olyan érvelésnek, hogy mennyire tiszta faj vagy zagyvalék a zsidó és hogy mennyire nem tartóznak pl. a kazárok fajilag a zsidók közé.

Ha ma egy japán vagy néger rituálisan körülmetéltetik, a zsidóság vértudatának fikciójába kerülvén teljes joggal elvárhatja, hogy a 4000 éves sefárdi zsidóval együtt Ábrahám keblére borulhat holnap. Természetesen ez extrém eset s csak magyarázatul áll itt, mert másodlagos, de nem kevésbé fontos jegyként megkívánja az ortodox zsidóság azt, hogy a prozelita (újonnan térített) valamelyest faji és történelmi vonatkozásban is legyen a történelmi zsidósággal. Ezért van, hogy napjainkban Izraelben egyáltalán nem szeretik az ú. n. fekete zsidókat, akik fajilag meglehetősen távol állnak az askenáziaktól.

Egy pillanatra még mélyebben beletekintve a körülmetélés rítusa folytán előállott fikciós vérségi közösségbe azt is meg kell jegyeznünk, hogy a Talmud és annak rabbinikus kommentárjai nem terjesztik ki a teljes közösségi tudatot a prozelitákra, azok mintegy másodrangú zsidóknak számítanak. Ez már a gettózsidók fajilag mozdulatlan állagán pszichológiailag logikus állásfoglalása, amikor Ezra vérkeveredési tilalmának akarva akaratlan érvényt kellett szerezniök. Itt Ismét rá kell mutatnunk a fent említett szakadékra a zsidóság belső és külső világa között: történelme folyamán egyszer a konszenzus koncepciójának megfelelően rávetette magát idegen fajok térítésére, máskor ennek diagonális ellenpontjára helyezkedett és legszigorúbban betartotta a faj tisztaságára vonatkozó törvényeket. Hol arról ábrándoznak, hogy a Föld minden népét zsidó hitre térítik, (a fajok közti különbség megszüntetése --- ismét egy zsidó koncepció napjainkban) hol meg kínosan ügyelnek a faj tisztaságára, miként ma a cionisták. Amikor Napoleon a zsidók beolvasztására adott ki rendeletet, kivívták maguknak azt a jogot, hogy ,,a zsidó férfiak magvát nem adták", azaz, csak a zsidó nőknek engedték meg a gojokkal való házasságot. A múlt században ,,felszabadult" Rotschildék, gondosan ügyeltek arra, hogy mindig rokonok, unokatestvérek házasodjanak össze a családban.

Mindez rámutat a zsidóság lelkivilágának teljes egyensúlyhiányára. A princípiumokhoz való viszonyuk a mindenkori élethelyzetük szerint alakul. A XX. szd. társadalmában mutatkozó ellentétes élettendenciák, a mindenfelé látható egyensúlyvesztés, fejetlenség és káosz jórészt onnan adódik, hogy a kulcspozíciókban a pszichopata zsidóság ül.

Ez azonban csak részben magyarázza meg a világban ma uralkodó zűrzavart, az ijesztő véleménykülönbséget a legellentétesebb frakciókon belül és kívül, azt, amit tömören úgy lehetne kifejezni, hogy ma már senki sem tudja, hogy kinek higgyen, még kevésbé, hogy miként magyarázza meg a sokszor egymásnak teljesen ellentmondani látszó tényeket. Pl. azt a tényt, hogy a kommunizmust a kapitalista milliomosok hozták létre, fennmaradásában ők támogatják.

T. i. a káoszt szándékosan, mesterségesen is előidézik. Minden kommentár nélkül idézzük itt a 80 évvel ezelőtt lefektetett Cion Bölcseinek Jegyzőkönyvének V. paragrafusából a következőket:

,,Hogy kezünkben tartsuk a közvéleményt, azt össze kell zavarnunk oly módon, hogy addig és annyi egymásnak ellentmondó nézetnek adjunk hangot a legkülönbözőbb oldalról, amíg a gojok el nem vesztik fejüket ebben a labirintusban... viszályt szitunk valamennyi pártban, hatálytalanítunk minden kollektív erőt, amely még nem hajlandó behódolni nekünk... ebből súlyos erkölcsi megrázkódtatások, kudarcok származnak... Mindezekkel az eszközökkel annyira ki fogjuk meríteni a gojokat, hogy kénytelenek lesznek oly természetű nemzetközi hatalmat felajánlani nekünk, mely lehetővé teszi számunkra, hogy minden erőszak alkalmazása nélkül fokozatosan megszerezzünk minden államhatalmat és szuperkormányt (Világkormány) létesítsünk."

Tehát a zsidóság káoszt akar látni künn a világban, mert káosz van a lelkében belül. Ennek megértéséhez nem kell sok pszichológiai képzettség. A káoszt pedig be akarja állítani a maga messianisztikus világuralmi törekvéseinek eszközéül.

A gettóbazárt rabbik e nagy álmok szövésére, sőt még azt is leírták pontosan, hogy a teljes győzelem idején, amikor Izrael lesz a világ népeinek királya, mi történjék a nem zsidókkal. Ennek részleteit a Bajkeverők c. cikksorozatunkban kifejtettük. Itt csupán annyit jegyzünk meg, hogy a világ rendezésének nagy --- s látszólag már-már megvalósuló terveiben a fegyvert ragadó, vagy másképp ellenálló gojokat lemészárolják, (Morgenthau-terv 1945-ben) az életben maradottakat megtizedelik és kényszerítik őket a körülmetélkedésre (a Noé-féle hit felvételére). Aki ennek nem tesz eleget, elhagyja ezt az árnyékvilágot. A világ egyetlen konszenzussá válik az egyetlen zsidó vallás vezetése alatt. --- Ám ebben a csodálatos világban a nagy konszenzus tagjai koránt sem lesznek egyenrangúak. Az uralkodó réteg csak zsidófajú lehet, a többi körülmetélt nem zsidófajúakra már nem terjed ki a vértudat közössége, ezeknek csak megengedik, hogy életben maradjanak és munkájukkal szolgálják Ábrahám igazi fiait.

Látjuk tehát, hogy a zsidóság lelkében belső ellentmondások a Világkormány magasabb szintézisében némiképp kiegyenlítődnek. A zsidók úgy értelmezik a megváltást, hogy a ,,Felszabadító" király a világuralomra jutás tényével valóban megváltja a zsidóságot a fent tárgyalt belső ellentmondástól, a belső és külső világa közt tátongó űrtől. Így kell értelmeznünk a megváltás zsidó koncepcióját: a külső világot kényszerítenem kell arra, hogy az én belső világom szerint alakuljon, mert különben megsemmisülök. Más szóval a zsidóságnak életfeltétele azok a nem-zsidók, akiknek megsemmisítésére törekszik. Alig belátható mély metafizikai probléma merül itt föl: a Gonosznak szüksége van a Jóra, hogy az megronthassa, ugyanakkor a Gonosznak önálló léte nincs (Szent Ágoston: privatio boni), az csupán a Jónak hiánya. Így a Jónak nem ellenlábasa a Gonosz, mert egyedül csak a Jó bír realitással. Ez az alapja annak a keresztény Reménységnek, amelyen nem tudnak erőt venni a Pokol Kapui.

És ez az ördög Tragédiája.

 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/2 oldal   Bejegyzések száma: 12 
2012.07 2012. Augusztus 2012.09
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 12 db bejegyzés
e év: 1474 db bejegyzés
Összes: 2960 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 395
  • e Hét: 1565
  • e Hónap: 15444
  • e Év: 360392
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2018 TVN.HU Kft.