Belépés
eposz.blog.xfree.hu
Enneagram: 1-es 2-es 3-as 4-es 5-ös (Merkúr: Csillagjegy: Szűz: Föld) 6-os 7-es 8-as (Nap: Aszcendens: Oroszlán: Tűz) 9-es Lauter Szabolcs
1987.09.04
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
     1/5 oldal   Bejegyzések száma: 40 
ooOoo
  2018-09-28 21:56:10, péntek
 
 
Rudolf Steiner: A zeneiség lénye és a hangélmény az emberben

GA 283
Puha borító, 114 oldal

8 előadás, 3 kérdésmegválaszolás és 2 zárszó, amelyeket Steiner Kölnben, Berlinben, Lipcsében, Dornachban és Stuttgartban, 1906-ban és 1920-23-ban tartott.

A zeneiség lényege

1. előadás
Schopenhaueri gondolatok a zene okkult szemléletének kiindulópontjaként - Az emberi lélek felemelkedése spirituális fejlődés útján - A devachán mint a szférák zenéjének világa - A földi zene mint a magasabb világokban észlelt hangzások utózengése - A dúr és moll mélyebb jelentősége.

2. előadás
Goethe és Schopenhauer nézetei a művészetek jelentőségéről - Az ember háromféle tudatállapota - Az emberi lélek időzése a devachánban és a szférák zenéjének átélése az álomtalan alvás alatt - A földi zene mint öntudatlan emlékezés erre az átélésre - Ezen összefüggések tudatossá tétele az okkult fejlődés által.

3. előadás
A zenei és matematikai tehetség öröklődése a Bach- és Bernoulli-családban - Az egyéniség kapcsolata az öröklött képességekkel - Az emberi lény létesülése elmúlt földkorszakokban - A hallás-, beszéd- és egyensúlyszervek fejlődése.

4. előadás
Goethe nézetei a művészetekről és Schopenhauer véleménye a zene sajátos helyzetéről - E gondolatok továbbfejlesztése Richard Wagnernél - A zene jelentősége okkult álláspontból - Az alacsonyabb lénytagok átváltozása a zene hatására.

Kérdésekre adott válaszok és zárszavak

A kérdések 1. megválaszolása:
A zene fejlődése a jövőben - Hangrendszerünk bővülése az egyes hangok újszerű átélésével - Új impulzusok behatolása az emberiségfejlődésbe és az ezzel összefüggő nehézségek - A zeneiség összefüggése a légzési folyamattal és az emberlény tagozódásával.

A kérdések 2. megválaszolása:
Művészet és művészetszemlélet - Egyes kérdésfeltevések absztraktsága - Meseértelmezés.

A kérdések 3. megválaszolása:
A művésziség lényege - Az egyes hangok átélése - Kapcsolat a színek, a beszéd és az ének között - A drámaművészet lesüllyedése a naturalizmusba - Az euritmia létrejötte az emberlény okkult szemléletéből - Geothe kapcsolata a hangtanhoz - Rövid megjegyzés az éneklési módszerekhez.

1. zárszó:
A fafajták jelentősége a hangszerek építésénél - Az akusztika problémái és a tér kialakulása - Egy táj geológiai viszonyai és lakosainak muzikalitása - Dr. Thomastik újonnan épített hegedűje.

2. zárszó:
Az ember lényének összefüggése a kozmikus világokkal, egy kínai legenda ábrázolva - A zene jelentősége a régi kultúrákban.

Az ember megnyilatkozása hangban és szóban

Előadás
Ősbeszéd és ősének - A konszonáns és vokális elem - A 12 őskonszonáns (mássalhangzó) - Az emberi organizmus mint zenei eszköz. Az élet a halál után a szellemi világ teremtő hangjában és szavában, a szférák zenéjében - A planéták istenei, akik az állócsillagok kozmikus hangszerein játszanak.

1. előadás
A hallási folyamat okkult szemlélete - A zene átélésének változása az atlantiszi kortól a jelenig - Az oktáv belső tagozódása - A zene jövőbeli elmélyülése a vallásos átélésig - E szempontok felhasználása a zenei nevelésben.

2. előadás
A különböző intervallum-élmények lényege - A melódia, a harmónia és a ritmus kapcsolata a gondolkodáshoz, az érzéshez és az akarathoz - A zene eredete spirituális átélésében - A fúvós, vonós és ütős hangszerek mint megvalósult imaginációk.

3. előadás
A hierarchiák és a hangok világa - Szellemi események mint a tudati változások okai a Krisztus utáni 4. században - Isteni világok átélése a zene által a lemúriai és az atalntiszi korban, és ennek elvesztése a terc-érzés létrejöttével.

A könyv besorolása: Antropozófia - Rudolf Steiner, Művészet és irodalom
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Regresszió a megszállókról
  2018-09-28 21:41:36, péntek
 
  2001 december 27.-én Doku újra eljött otthonomba. Egy regressziót hatottunk végre, amelynek célja feltárni néhány információt a megszállókról. Nem titkolt célom volt, hogy a témában még mélyebb információkat gyűjtsek, és aztán azokat analizálva végre összeálljon a kép arról, ami a Földön zajlik. Az alábbiakban kérdés -felelet formájában leírok néhány lényeges momentumot az egészről.

Sz.N.: - Valóban csak a zárt populációkat kedvelik eme lények?

Doku nehézkesen válaszolt, jeléül annak, hogy igen mély rezgésfázisú síkkal azonosult.

Doku: - Mutass nekem Nándi egyetlen valódi egyiptomit tiszta karolingot esetleg indiait. Kevés olyan faj van, amely megőrizte eredeti tisztaságát. A megszállók számára csakis olyan faj felel meg, melynek tagjai között vannak genetikailag és tradíciókban is tiszta egyedek. Nem érdemes azonban tagadni, hogy sok helyen ott vannak a megszállók. Beépültek a tudományba és a politikába, és titkos szerveződéseik mindig is nyilvántartott akadémikus tudománynál 30-40 évre előbbre jártak.
Sz.N.: - Mióta vannak itt?
Doku: - Nincs értelme erről beszélni. Atlantisz vége óta - tehát sok-sok évtizede. Atlantiszban egy (a te szavaiddal élve) hatalmas fejlettségű kultúra jött létre. Az óriási fejlődés vége aztán egy gigászi összeomlás lett, hatalmi torzsalkodások miatt. Atlantisz fiai több csoportra oszlottak. Egy részük itt maradt. Európai földi emberi megjelenési formájuk a későbbi középkorban a templomosok, rózsakeresztesek és titokzatos szabadkőműves páholyok.
Sz.N.: - Az atlantisziakat állítólag már nem engedik be világos rendszerekbe...

Doku szaggatottan válaszol.

Doku: - Ez valóban így van, jól látod. Mindazonáltal a Föld jellegű vagy más hasonló sötét rendszerekbe bejárásuk van. A bukott és szétszéledt kultúra néhány képviselője (teremtője) civilizációkat épített más világokban. Ők is kapcsolatban vannak azonban a távoliakkal - és így természetesen a Földdel is, melyet ellenőrzésük alatt tartanak. A megszállók egy része már jelen van a Naprendszer más planétáin is.
Sz.N.: - Miért nem tesznek valamit a fehér ("fény" - világos oldal) hatalmak ellen?
Doku: - A kérdés jó, és azt hiszem a válasz egyszerű. Ha egy magasabb rezgésű spirituális síkon lévő hatalom elhatározza, hogy lejön (emberi formát ölt), akkor bizonyos időtorzulás jön létre. Ami ott náluk két nap, az fizikai síkon a Földön akár ezer is év lehet. Így tehát egy általad feltételezett beavatkozás az időkontinuum elv megsértésének elkerülése miatt nem jöhet létre. Másik oka a be nem avatkozásnak erkölcsi elvek szintjén keresendő. Egy valódi magas tudású hatalom évek tízezreit várja, míg beavatkozik. Te sem avatkozol bele egy hangyaboly életébe. A jóság és jótettek olyan tulajdonságok, melyekhez meg kell találni a megfelelő partnert. Nem kell mindenkivel mindig jót tenni, mert lehet hogy nem érett még meg pozitív dolgok felvállalására.
Sz.N.: - Mi történik egy megszállt lélekkel a fizikai test halála után? Valóban sok inkarnációt el kell tölteni a megszállóval?
Doku: - Sok-sok inkarnáción keresztül kísérik a lelket. Addig vannak vele a testetöltésben, amíg szükségük van rá. Ha azonban egyszer végleg elhagyják, akkor a lélek alacsonyabb szintről kezdi el a reinkarnációs fázist mint annak előtte. A megszállók ugyanis magasabbra emelik a fogvatartott lelket, mint amilyen szintre ő - karmája alapján - predesztinálva van. Így abban a pillanatban amikor elhagyják, visszaesik az ő valódi fejlettségi fokozatát igazoló szintre. Ne gondold azonban, hogy minden megszálló, iszonyúan gonosz. Ezen a bolygón sok embernek sajnos éppen erre van szüksége, és azt sem érdemes elfelejteni, hogy abban a pillanatban amikor eljön az ideje, valóban sikerül megszabadulnia a léleknek a megszállótól. Senki sem kap ok nélkül semmit se. A földi emberi faj egy igen alacsony szinten lévő populáció, így azt lehet mondani, hogy szükséges is bizonyos határig egy ilyen ellenőrző hatalom megléte.

(Szemrád Nándor)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
ooOoo
  2018-09-25 11:25:30, kedd
 
 



Alpinestars - Jump Jet
Link

Identify: Breaks, Breakdown, Downtempo

Breakdown (music)

In music, a breakdown is part of a song in which various instruments have solo parts (breaks). This may take the form where all instruments play the verse together, and then several or all instruments individually repeat the verse as solo parts.

A breakdown is a popular musical style particularly in bluegrass, notable examples being Earl Scruggs' "Foggy Mountain Breakdown" and Bill Monroe's "Bluegrass Breakdown".

Disco

Disco DJ, mixer and remixer Tom Moulton invented the "disco break" or breakdown section in the early 1970s. Moulton had been remixing a dance record ("Dreamworld" by Don Downing) which "immaculated" (went to a higher key) towards the end, and he wanted to cut parts together that were in different keys. To do this, he separated two sections with non-tonal information. He edited in a section of drums, and the aesthetic effect was pleasing to dancers at the club. The placement was also useful for club DJ's, providing a rhythm-only section of the recording over which to begin mixing in the next record.

Moulton says his innovation was an accident. The placement followed the pattern of a traditional pop recording: it replaced the bridge typically found in such a record after the second chorus. An example is the breakdown in "My Lovin' (Never Gonna' Get It)" by En Vogue: a sampled male voice can be heard introducing this part of the record with the sentence "and now it's time for a breakdown". Longer tracks often have two, three or more breakdowns.

Initially the transition to the breakdown was an abrupt absence of most of the arrangement in a disco record as described above. Hi-NRG records would typically use a pronounced percussive element, such as a drum fill, to cover the transition, and later genres reach the breakdown section by a gradual reduction of elements.

In all genres, the stripping away of other instruments and vocals ("breaking-down" the arrangement) helps create intense contrast, with breakdowns usually preceding or following heightened musical climaxes. In many dance records, the breakdown often consists of a stripping away of the pitched elements (most instruments) — and often the percussion — while adding an unpitched noise sound effect. This is often treated with a lot of reverb and rises in tone to create an exciting climax. This noise then cuts to a beat of silence, creating tension on the dance floor before the return to the musical part of the record.

Best of Trip-Hop & Downtempo & Lo-Fi & Nujazz Tracks I Missed Re-Re-Upload
Best of Trip-Hop & Downtempo & Lofi & Hip-Hop Instrumental Vol. 3 Re-Upload
Aborigiman - Ambient, Downtempo, Chillgressive Mix (Over The Mountains)
Voyage | Downtempo + Electronica Mix
Link

MoozE - Bullet-Proof & Panic-Stricken
Link

Reactor Core | Deep Techno Mix
Link

Sofa Surfers - 100 days
Link

Genres: Trip-Hop, Downtempo, Breakbeat

\,,/,

=(^.^)=

x'D

Top 10 Downtempo breakdowns part I
Link

Dapayk Solo - Discard
Link

Genres: Minimal Techno, Tech House, Experimental


zircon - 1 HOUR Atmospheric / Progressive Electronic Mix (Breaks, Chillout, DNB, Downtempo)
Link

Zircon - Mindbender
Zircon - Speed Of Light
Zircon - Ladder To The Sky
Zircon - The Art Of Zen
Link

Zircon - Antigravity (Album)


ANTIGRAVITY is the musical culmination of two full years of work, featuring over 50 minutes of soaring, pulsating, genre-bending rhythms and melodies. Though most of the songs focus on sharp, driving drumlines - phat beats, as it were - the genres included range from big beat, to trance, drum n' bass, new age/world fusion, and more. Regardless of style, zircon continues to apply stunning attention to detail in his complex sonic textures and dynamic songwriting, which draws its inspiration from artists like BT, Prodigy, Chemical Brothers, Fatboy Slim, The Crystal Method, Ils, Pendulum, and others.

This time around, zircon is not the only musician forging evolved electronic soundwaves. With vocalist Jillian Goldin (www.jilliangoldin.com) powering two of the album's most anthemic tracks - “Breathing You In" and “Antigravity" - this is a side of zircon that you haven't heard before, but are sure to enjoy. Guitar prodigy Cain McCormack provides some truly overdriven instrumentals on the drum-n-bass song “Depth Charge", one of the album's darker, yet still organic, tracks. And on the Moby/Fatboy Slim-inspired “Nitronic", Jimmy Hinson (www.biggiantcircles.com) tears it up with some funky fresh synth soloing.

If you are a longtime zircon fan, you will not be... more


released May 10, 2007

All tracks composed and produced by Andrew Aversa.

Vocals on tracks 2 and 13 performed by Jillian Aversa (formerly Jillian Goldin!)

Guitars on track 2 performed by Jeremy Waters.

Guitars on track 8 performed by Cain McCormack.

Synth solo on track 13 performed by Jimmy Hinson (BigGiantCircles).

Tags: electronic, breakbeat, progressive, trance, video game




Zircon - System
Link

Zircon - Solar Revolution
Link

Kaycee

Profile: German club/pop trance
Sites: kay-cee.de
Members: Jette Von Roth, Kim Lacour, Oliver Huntemann, Stephan Bodzin
Variations: Viewing All | Kaycee

Kay Cee, Kay Chee, Kay Dee, Kay-Cee, KayCee


Can - Mother Sky
Link

Genres: Krautrock, Experimental/Psychedelic Rock, Avant-funk




Downtempo, lounge és chillout

Az elektronikus zene - 11. rész

Az elektronikus zene cikksorozat ezen darabjában a nyugis, lazítós, relaxálós elektronikus zenéről lesz szó: a downtempo-ról, a lounge-ról és a chillout-ról, melyek a kilencvenes években jöttek létre. Közös jellemzőjük a lassú, nyugodt ritmus, mely ideális pihenéshez, kikapcsolódáshoz. Nyilvánvalóan ezek nem a táncparkettre készült muzsikák.

A chillout (chill out, chill-out, vagy egyszerűen chill) kifejezést használják mint műfajt, de átfogó értelemben is közismert: ilyenkor minden olyan elektronikus zenei stílust értünk alatta, melynek pihentető, viszonylag lassú tempójú alapja van. Az angol chill kifejezés ugyanis egy szleng felszólítás arra, hogy valaki dőljön hátra, és lazuljon. Maga a stílus táncos szórakozóhelyek pihenőszobáiban alakult ki, ahol az a szokás, hogy lassabb zenéket játszanak, hogy a táncosok pihenésképpen elvonulhassanak a hangos és gyors tempójú tánctértől. A chillout - akár mint stílus, akár mint jellemvonás - nagyjából megegyezik a nemrégiben feltűnt smoothelectronica és soft techno fogalmakkal.

Az első ismert ,,chill-out szoba" a legendás manchesteri éjszakai klubban, a Konspiracy-ben volt fellelhető. Aki ide belépett, foteleket, puffokat és kényelmes párnákat talált; az összhatáshoz a pszichedelikus fényjáték, magával ragadó képvetítés és persze a jellegzetesen lassú tempójú zene járult hozzá (főleg, ha a kinti táncparketten zajló őrülethez viszonyítunk). A Higher Intelligence Agency nevű zenei project (HIA) a '90-es években kimozdította a chill-szoba elgondolást az ismeretlenségből, mikor az Oscillate klubban tömegével rendeztek chill partikat, nemcsak Birminghamben, hanem egyéb helyeken is. A stílus első albumai a mára már nem létező Beyond kiadón keresztül jelentek meg; ezzel egyidőben az USA-ban a Waveform kiadó segédkezett a műfaj terjesztésében, ,,egzotikus elektronikának" jellemezve azt. 1990-ben a KLF megjelentette a lavinát elindító ambient house albumát Chill Out címmel. A '90-es évek közepétől egészen napjainkig még rengeteg olyan lemez látott napvilágot, amelynek benne volt a címében a ,,chill out" szó. Ez hozzájárult ahhoz, hogy megalakítsák a stílusról kialakuló nézetet, miszerint lazán kötődik a downtempo és trip-hop műfajokhoz, de a 2000-es évektől kezdve egyéb lassú ütemű zenefajtákat is beleépít a repertoárjába: a nu-jazz, a psybient (pszichedelikus ambient), valamint a 80-tól 110 bpm ütésszámig terjedő lounge zene elemeit. Ezenkívül magában foglal még néhány trance-, ambient- és IDM (intelligent dance music)-variációt; ráadásul a régebbi balearic beat nevű stílust már teljesen beolvasztotta.

Általánosságban véve dallamos, pihentető (legalábbis nem annyira intenzív, mint azok a stílusok, melyekből kialakult) muzsikáról beszélünk Amennyiben a kifejezést a szórakozóhelyek chillout szobáinak zenéjére használjuk, utalhatunk vele a végsőkig pszichedelikus, kísérletező zenei irányzatok széles skálájára is (experimental, avantgard). A legtipikusabb ilyen jellegű zenék a Café Del Mar CD-sorozat 19 darabjában láttak napvilágot.

A downtempo zenéből általában hiányzik a dinamika, csak lassú ütem jellemzi, valamint nyújtott, harmonikus mélyjáték. A sebessége 110 bpm körüli. A magas hangok főleg effektekből állnak, ezek a stílus meghatározó elemei. A dallam általában melankolikus, elgondolkodtató, mély érzelmek kifejtésére törekszik. Vokált és énekhangokat ritkán lehet felfedezni ezekben a dalokban, illetve csak szórtan, részleteket egy-egy énekhangból. Gyakran érzéki, romantikus hangulatot árasztanak magukból.

Egy osztrák duó, a Kruder & Dorfmeister népszerűsítette először a stílust, majd jött a brit Steve Cobby és Dave McSherry, aztán az amerikai Eric Hilton és Rob Garza - ismertebb nevük Thievery Corporation -, akik bevezették a latin hangot a stílusba, illetve a jamaikai dub és a reggae elemeivel gazdagították. Legismertebb downtempo előadók: Enigma, Massive Attack, Moby és Morcheeba, de más stílusokkal vegyítve tetten érhető Enya vagy a Schiller zenéjében is. A magyarok közül Fogarasi Lászlót - akit mindenki Yonderboi néven ismer - emelném ki, mert ő mind a három nyugis műfajban jeleskedik (és a trip hop sem áll távol tőle).

A lounge zene etnikus elemeket, illetve filmzenei témákat felhasználva, az akusztikus jazz valamint a modern elektronika kiaknázatlan tárházából merítve, könnyen emészthető, dallamos, változatos zenét vonultat fel. Nem pörget, hanem elgondolkoztat: értéke maga a harmónia. Hotelek, kaszinók és barátságos hangulatú bárok klasszikus szereplője. Legtöbbször más zenei műfajok nagy klasszikusainak feldolgozásait hallhatjuk vissza.

Gyökerei az ötvenes-hatvanas évekre nyúlnak vissza, de a modern lounge a kilencvenes években kezdett hódítani olyan együttesek és zenészek által, mint Love Jones, The Coctails és Combustible Edison. Abban is különbözik a chillout zenétől, hogy a témája sokkal határozottabb, ezért könnyebb összefűzni hosszabb (akár több órás) blokkokba, amelyeket aztán szállodai hallokban, bárokban jól lehet játszani. Mivel témaorientált, válfajait szokták ezek alapján is emlegetni. Például a beach lounge jól érzékelteti a strand hangulatát, vagy a dream on lounge az álom-álmodozás feelingjét. Az sem ritka, ha egy-egy helyet (pl. egzotikus szigetet) próbál visszaadni a zene, mely az adott helyszínre jellemző effektekkel van tele. A chillouthoz hasonlóan főleg válogatáslemezeken jelenik meg (pl. Mokka Lounge 1-2 vagy az Ultra-Lounge sorozat).




Genres:

(Psytrance) Psychedelic Trance
Classic Techno & Trance
Breakdown
Melodic & Progressive Breakbeat (Breaks)
Deep Dark & Progressive House
Melodic & Progressive Techno - Tech House
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Electronica
  2018-09-25 10:30:50, kedd
 
  Robert Miles - Children [Dream Version]
Robert Miles - Landscape
Robert Miles - Fable (Dream Version)
Robert Miles - In The Dawn
Z3ro M1st - Allius
Z3ro M1st - Resonance (Extended)
Z3ro M1st - I Need You
Z3ro M1st - Phoenix
Z3ro M1st - Full Moon
Azzido Da Bass - Dooms Night
Link

Genres, Styles: Progressive/Dream House
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Electronica
  2018-09-25 09:08:41, kedd
 
  Gigi D Agostino - Passion
Basshunter - DOTA [Defense Of The Ancients]
T.H.K. - Feel So Good
Link

Genres, Styles: [Italo] Dance, Trance, House (Eurodance/Eurotrance/Eurohouse)
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Metal/Rock
  2018-09-25 08:04:56, kedd
 
  Linkin Park - Technique (Long) The Soldier 3
Linkin Park - A-Six (Original Long Version 2002)
Linkin Park - Slip (1998 Unreleased Hybrid Theory Demo)
Linkin Park - Somewhere I Belong (Intro Version)
Linkin Park - Papercut (Extended Intro & Outro)
Linkin Park - Aubrey One (2009 Unreleased Demo)
Linkin Park - Malathion/Tritonus (2008 Berlin Demo) (LPUXIV Demos)
Linkin Park - Blanka (2008 Unreleased Demo) (LPUXIV Demos)
Linkin Park - Froctagon (2009 Unreleased Demo) (LPUXIV Demos)
Hybrid Theory - She Couldn't (Demo)
Cypress Hill - (Rock) Superstar
Limp Bizkit - Hot Dog
Limp Bizkit - Rollin' (Urban Assault Vehicle)
Limp Bizkit - Propaganda
Limp Bizkit - The Truth
Limp Bizkit - The Priest
Crazy Town - Butterfly
Crazy Town - Toxic
Crazy Town - Revolving Door
Crazy Town - Decorated
Crazy Town - Darkside
Crazy Town - Change
Crazy Town - Drowning
P.O.D. - Alive
P.O.D. - Southtown
P.O.D. - Youth Of The Nation
P.O.D. - Satellite
Sevendust - Enemy
Sevendust - Face To Face
Sevendust - Burned Out
Papa Roach - Last Resort
Papa Roach - Infest
Red Hot Chilli Peppers - Can't Stop
3rd Strike - No Light
3rd Strike - Walked Away
3rd Strike - All Lies
Primer 55 - Loose
Saliva - Click Click Boom
Area 62 - Quien Soy
Area 62 - Fe Ciega
Area 62 - Incapaz
Rage Against The Machine - Calm Like A Bomb
Rage Against The Machine - Guerrilla Radio
Rage Against The Machine - Bullet In The Head
Pleymo - United Nowhere
Pleymo - Nawak
Pleymo - Rock
Reveille - What You Got
Reveille - Modified Lie
Reveille - Unborn
Pillar - Bring Me Down
Pillar - Frontline
Pillar - Not Without A Fight
As Temples Collide - Revert
Link

Styles: Rapcore/Rap/Funk
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Metal/Rock
  2018-09-25 08:03:44, kedd
 
  Serj Tankian - The Unthinking Majority
System Of A Down - B.Y.O.B. (Bring Your Own Bombs)
System Of A Down - Old School Hollywood
System Of A Down - Metro
System Of A Down - Sugar
System Of A Down - Prison Song
System Of A Down - ATWA
Vampires On Tomato Juice - Jewels (Serj Tankian - System Of A Down)
Vampires On Tomato Juice - Kyle (Serj Tankian - System Of A Down)
Crowz - Carve [Slipknot Demo]
Slipknot - 742617000027
Slipknot - Slipknot (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Gently (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Do Nothing / Bitchslap (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Only One (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Tattered & Torn (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Confessions (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Some Feel (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Killers Are Quiet (MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Dogfish Rising [Bonus Track](MFKR - 1996 Demo)
Slipknot - Get This [10th Anniversary Edition - 2009]
Slipknot - Don't Get Close [Special Edition Digipak]
Slipknot - Scream [Special Edition Digipak]
Slipknot - (515)
Slipknot - No Life
Slipknot - The Virus Of Life
Slipknot - My Plague
Slipknot - The Heretic Anthem
Slipknot - People = Shit
Slipknot - Left Behind
Slipknot - Disasterpiece
Slipknot - Everything Ends
Shinedown - Fly From The Inside
Ill Nino - What Comes Around
Drowning Pool - Bodies
Nonpoint - Bullet With A Name
Deftones - Change (In the House of Flies)
Deftones - Needles And Pins
Deftones - Rosemary
Flaw - Only The Strong
Flaw - Get Up Again
Flaw - Inner Strength
Trust Company - Downfall
Trapt - Headstrong
Mudvayne - Death Blooms
Mudvayne - Severed
Mudvayne - Cradle
Chevelle - Brainiac
Chevelle - Antisaint
Chevelle - Hunter Eats Hunter
Everybody Panic! - No One Gets Out Alive
Between Now And Forever - No More Pain
Take The Day - Matches And Knives
Broach - Monster In Your Mind
Dark From Day One - Face My Fears
Link

Styles: Hard/Alternative/Art/Experimental/Post Grunge/Nu/
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
Metal 6
  2018-09-20 04:08:13, csütörtök
 
  Groove Metal Music | Epic Compilation
Link

Groove Metal

Stylistic origins: Heavy/Thrash/Death Metal
Cultural origins: Early 1990s, United States and Brazil
Typical instruments: Electric guitar, drums, bass, vocals
Derivative forms: Nu Metal

Groove metal (also known as post-thrash or neo-thrash) is a subgenre of heavy metal music. Music journalists and fans have used groove metal to describe Pantera, Exhorder and Machine Head. At its core, groove metal takes the intensity and sonic qualities of thrash metal and plays them at mid-tempo, with most bands making only occasional forays into fast tempo.

Characteristics and origins:

Pantera's Cowboys from Hell album from 1990 was described as "groundbreaking" and "blueprint-defining" for the groove metal genre. King's X has been called the progenitors of the genre and their 1988 debut album Out of the Silent Planet is often cited as one of the major influences for groove metal, with dropped open tuning and lower, even tempos. Ian Christe credits Sepultura's Chaos A.D. and Pantera for creating the death metal-derived music of groove metal influencing later groups in the genre during the 1990s. Exhorder's debut Slaughter in the Vatican is also considered one of the first groove metal albums, having been released in 1990, the same year as Cowboys. Groove metal bands have incorporated thrash metal, and crossover thrash. Tommy Victor of Prong claims that the attitude of groove metal came from Bad Brains.

Groups:

The style has been associated with bands such as Machine Head, Pantera, Exhorder, White Zombie, Fear Factory, King's X, Lamb of God, Sepultura, Soulfly, Cavalera Conspiracy, Gojira, Throwdown, Alien Weaponry, Nevermore, Byzantine, late-period Bush-era Anthrax, Spiritual Beggars, Texas Hippie Coalition, and Five Finger Death Punch. Veteran thrash metal band Annihilator got let go by Roadrunner Records in 1993 when the groove metal trend began being promoted by the label. During the 1990s, the term was occasionally used to describe funk-influenced alternative metal acts such as Primus and Jane's Addiction.

Influence on other genres:

Pioneering groove metal bands such as Pantera (originally a glam metal and speed metal band in the 1980s) and Sepultura (originally playing thrash metal and death metal) laid the foundations for nu metal in the 1990s and some development of metalcore in the 2000s. Nu metal is an alternative metal subgenre which utilizes downtuned riffs, a more hip hop influenced beat accessible to rapping and turntablism and groove metal rhythms, while frequently lacking guitar solos and complex picking. Metalcore emphasizes general heavy metal characteristics as well as breakdowns, which are slower, intense passages that are conducive to moshing.

See also:

Funk metal
List of groove metal bands
Nu metal
NWOAHM

List of groove metal bands
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to navigationJump to search
The following is a list of bands that either were, are or have been associated with the genre groove metal:

Anthrax
Biohazard
Black Label Society
Bleed from Within
Body Count
Byzantine
Cavalera Conspiracy
Channel Zero
Chimaira
Clutch
Corrosion of Conformity
Dagoba
Demon Hunter
DevilDriver
Down
Ektomorf
Entombed
Exhorder
Face Down
Fear Factory
Fight
Fireball Ministry
Five Finger Death Punch
Flotsam and Jetsam
Forbidden
Grimaze
Grip Inc.
Hellyeah
Hemlock
Killer Be Killed
King's X
Lamb of God
Living Sacrifice
Machine Head
Mastodon
Meshuggah
Mudvayne
Pantera
Pissing Razors
Powerman 5000
nl:Powerstroke
Praxis
Primus
Prong
Sacred Reich
Sepultura
Skid Row
Skinlab
Slayer
Slipknot
Soilent Green
Soulfly
Tad
Testament
Threat Signal
Throwdown
Trivium
Voivod

Allius - Relative Matter
Allius - Sawblades
Allius - Ur A Lizard Harry
Link

Genre: "Stuff to nod your head"

Forever Orion - Answers
Link

Soulfly - Fire
Soulfly - Back To The Primitive
Soulfly - The Prophet
Link
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
ooOoo
  2018-09-20 02:05:07, csütörtök
 
 



Tweaker - Doom 3 Theme
Link

Identify: Trailer Music

Physical Attraction - Creeping Death [Metallica cover]
Link

Identify: Heavy/Thrash Metal

Twisted Sister - Destroyer
Link

Identify: Heavy/Glam Metal, Hard Rock

Billy Idol - Rebel Yell
Billy Idol - Shock To The System
Link

Identify: Punk/Hard/Glam/Dance Rock, New Wave Post/Dance Punk

Led Zeppelin - Good Times Bad Times
Link

Identify: Hard/Blues/Folk Rock, Heavy metal

Senses Fail - Angela Baker And My Obsession With Fire
Senses Fail - Bite To Break Skin (The Legion Of Doom Remix)
Link

Identify: Post-Hardcore, Emoscreamo, Metalcore

Exilia - Can't Break Me Down
Link

Identify: Nu Metal

Soulfly - Seek N Strike
Link

Identify: Groove/Thrash/Death Metal, Nu Metal (early)

The Birthday Massacre - Red Stars
Link

Identify: New/Dark Wave, Electronic/Gothic rock

Hyper - We Control
Link

Identify: Breakbeat, House (DJ Hyper)

Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Link

Identify: Hard Rock

NOFX - Dinosaurs Will Die
Link

Identify: Skate/Ska Punk, Melodic Hardcore

A Perfect Circle - Judith (Renholder Mix)
Link

Identify: Alternative Rock/Metal, Hard/Art Rock

Motograter - Suffocate
Link

Identify: Nu/Industrial/Experimental Metal, Metalcore

The Legion Of Doom - Lolita's Medicine (From Autumn To Ashes vs. Dead Poetic)
Link

Identify: Mashup, Post-Hardcore

Mash-up music

Stylistic origins: Pop, Rock, Electronic

A mashup (also mesh, mash up, mash-up, blend, bootleg and bastard pop/rock) is a creative work, usually in a form of a song, created by blending two or more pre-recorded songs, usually by overlaying the vocal track of one song seamlessly over the instrumental track of another. To the extent that such works are "transformative" of original content, in the United States they may find protection from copyright claims under the "fair use" doctrine of copyright law.

Disturbed - Ten Thousand Fist
Disturbed - Liberate
Disturbed - Guarded
Disturbed - Prayer
Disturbed - Down With The Sickness
Disturbed - Stricken
Disturbed - Voices
Link

Identify: Judeo-Christian/Heavy/Alternative/Nu Metal, Hard Rock (Metalcore)

Rise Against - Life Less Frightening
Link

Identify: Melodic Hardcore Punk Rock

Tanki & Osram - Soft Dead
Tanki & Osram - Liquid Silence
Link

Identify: Hard Dance, Hi-NRG (Eurodance)

The Crystal Method - Weapons Of Mad Distortion
Link

Identify: Electronica, Big/Break Beat, Trip Hop, Electronic Rock, Alternative Dance


Anthrax - Caught In A Mosh
Anthrax - Madhouse
Anthrax - In The End
Link

Identify: Heavy/Alternative/Speed/Thrash/Groove Metal

Metallica - Metal Militia
Metallica - Disposable Heroes
Metallica - Damage, Inc
Metallica - Ride The Lightning
Metallica - Fight Fire With Fire
Metallica - Halo On Fire
Metallica - Suicide & Redemption
Metallica - All Within My Hands
Link

Identify: Heavy/Thrash Metal
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
ooOoo
  2018-09-19 22:45:41, szerda
 
  Szemrád Nándor, Benyovszky Máté: Szabadítsuk fel a Földet! (a hazugságok rabláncából)

Tartalom

Bevezető

Készítők - A fényörvény csoport

Kutatási módszereink - Regressziók, bilokáció, Akasha

Világkép - ("Alapok")

Bevezető - A síkokról, kölcsönhatások, dimenziók, tér és idő kapcsolata
- Mentális világkép - "Vágymagok", képzeteik, a világok, élet
- Asztrális világkép - életet meghatározó vágyak (hármasság a két pólus tükrében)
- Fizikai világkép átfedésekről részletesebben, van-e határ, szubatomi relációk
- Világképek alakulása - Szemléletfejlődés
- Földünk és körülöttünk - (a "Múlt")
- Szférák - A Föld és más bolygók körül
- Lemúria, első telepesek, első teremtők - az emberi szellem teremtése
- Az atlantisziak megjelenése, a megszállók - Az ember megfertőzése
- Magunkra maradva - kezdeti kulturális/civilizációs hatások
- (Önmagunk metafizikai megkeresése) Az emberi lélek
- Az én feloldása - a személyiség kitágítása, kiemelkedés
- Az idegen lelkek - távoli világok leszármazottai
- Az irányítók ("Jelen")
- Irányítók a történelemben - rövid összefoglaló róluk (azok számára akik kevésbé tájékozottak a témában)
- Irányítók tevékenysége ma - titkos kutatások, ál-NASA
- Regressziók
- Lehetőségeink ("Jövő")
- Mit tehetünk?
- Körök - egységben az erő, szerveződés
- Kiugrás - szintlépés
- Jövőképek
- Föld - jövő alternatívák, jelentős válaszlehetőségek, lesz-e élet a távoli jövőben?
- Galaxis - az élet megy tovább, a "harc"-nak nincs vége, szellemi küzdelem
- Ars Poetica - A létezés értelme
 
 
0 komment , kategória:  Általános  
     1/5 oldal   Bejegyzések száma: 40 
2018.08 2018. Szeptember 2018.10
HétKedSzeCsüPénSzoVas
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 40 db bejegyzés
e év: 275 db bejegyzés
Összes: 275 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 146
  • e Hét: 146
  • e Hónap: 3452
  • e Év: 71543
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2018 TVN.HU Kft.